ترین های جهانسبک زندگی

25 تا از خطرناک ترین نژاد سگ را بشناسید + عکس

راهنمای مطالعه

آیا واقعا 25 نژاد سگ خطرناک در جهان وجود دارد؟ جواب یک نه جانانه بود.” سگ‌های موجود در این فهرست به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین نژادهای سگ به دلایلی اشتباه تصور می‌شوند، اما این تقصیر آنها نیست. با این حال، عوامل زیادی در تعیین سطح “خطر” برای سگ نقش دارند، اما اکثر منتقدان و محققان در مورد اینکه این عوامل چیست، اختلاف نظر دارند. همانطور که قابل پیش بینی هستند، از بسیاری جهات، سگ ها هنوز یک راز هستند.

در نتیجه، بی انصافی است که بی رحمانه به سگ برچسب خطرناکی بزنیم. حیوانات بسیار خطرناکی روی زمین وجود دارند، اما سگ های اهلی چنین نیستند. بسیاری از مواقع محیطی که در آن قرار دارند و انسان هایی که آنها را تربیت می کنند مقصر مسائل رفتاری آنها هستند.

با این وجود، نمی توان کمک کرد که اگر سگ تصمیم به حمله بگیرد، برخی از نژادهای سگ پتانسیل بیشتری برای آسیب جدی به فرد دارند. پرخاشگری مسئله رفتاری شماره یک است که تربیت کنندگان حیوانات خانگی برای رفع آن به دنبال کمک هستند. به طور استاندارد، فهرستی که نشان می دهد چهارپای شما ممکن است رفتار تهاجمی از خود نشان دهد. شامل موارد زیر می باشد:

  1. بسیار ساکن و سفت می شود
  2. پارس روده ای که صدایی تهدیدآمیز دارد
  3. حرکت به سمت جلو یا شارژ کردن به سمت فرد بدون تماس
  4. دهان، انگار برای حرکت یا کنترل فرد، بدون اعمال فشار قابل توجه
  5. “مشت پوزه” (سگ به معنای واقعی کلمه با بینی خود به شخص ضربه می زند)
  6. غرغر کردن
  7. نشان دادن دندان
  8. خرخر (ترکیبی از غرغر کردن و نشان دادن دندان)
  9. ضربه محکم و ناگهانی
  10. چنگ زدن سریع که هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد
  11. دندان کشیدن سریع که پوست را پاره می کند
  12. با فشار کافی برای ایجاد کبودی گاز بگیرید
  13. ضربه دندان که باعث سوراخ شدن بدن می شود
  14. خش انداختن های مکرر پی در پی
  15. گاز بگیرد و تکان بدهد

در نهایت، توجه به این نکته مهم است که بیشتر سگ ها با میل به رضایت اربابان خود پرورش می یابند. بنابراین بیشتر حوادث مربوط به سگ ها از آموزش نادرست و مالکیت خشن ناشی می شود. بنابراین، 25 نژاد سگ خطرناک ما، بر روی پتانسیل یک سگ برای آسیب جدی به قربانی تمرکز می کنند.

25. نژاد سگ توسا اینو

Tosa Inu

25

نژاد سگ اینو یک سگ بزرگ با برخی تغییرات وزنی بین 59 تا 90 کیلوگرم است. و می تواند به ارتفاع 62 تا 822 سانتیمتر برسد. این سگ که در اصل برای یک سگ جنگی پرورش داده شده است، در برخی کشورها خطرناک و از نظر قانونی محدود شده است.

24. سگ بانداژ آمریکایی

American Bandogge

24

بانداژ آمریکایی یک سگ فوق العاده قوی است که از نژاد پیت بول تریر آمریکایی و ماستیف ناپلی است.

علیرغم ظاهر عضلانی آن، این سگ در اصل برای مبارزه پرورش داده نشده بود. با این وجود، برخی از آن به عنوان سگ جنگی استفاده کرده اند.

23. نژاد سگ کین کورسو

Cane Corso

23

نژاد سگ کین کورسو یک سگ عضلانی خوب است که می تواند بین 45 تا 68 کیلوگرم وزن داشته باشد.

این نژاد به عنوان یک ماستیف واقعی و احتمالاً آخرین ماستیف شناخته می شود و از نوادگان Canis Pugnax است، سگ هایی که رومی ها از آنها در جنگ استفاده می کردند. قابل درک است که چرا این نژاد سگ بزرگ در لیست 25 نژاد خطرناک ترین سگ قرار دارد، اما آنها واقعاً تهاجمی نیستند.

باز هم، همه چیز به آموزش زمانی که آنها توله سگ هستند و محیط زندگی آنها بستگی دارد.

22. نژاد سگ بول تریر

Bull Terrier

22

بول تریرها به خاطر سرهای تخم مرغی شکلشان معروف هستند. این نژاد سگ با رتبه 1 در بافت عضلانی بدون چربی گرم به گرم بسیار قوی است.

اگرچه این نژاد به خصوص تهاجمی نیست، اما شناخته شده است که این نژاد یک طعمه گیر قوی است که بول تریر را به سگی خطرناک برای حیوانات کوچکتر تبدیل می کند.

21. سگ نژاد رودژین ریجبک

Rhodesian Ridgeback

21

رودژین ریجبک در اصل اهل آفریقای جنوبی بود. آنها به دلیل توانایی خود در دور نگه داشتن شیرها از طعمه ها در حالی که اربابان آنها کشتار را انجام می دهند مشهور هستند.

این سگ شکاری نیمه اهلی، وفادار و باهوش است اما نسبت به غریبه ها بسیار دور است.

Rhodesian Ridgeback همچنین به آموزش پاداش مثبت، اجتناب از رفتار خشن و مهارت های اجتماعی خوب نیاز دارد زیرا ممکن است بیش از حد حساس باشند و ممکن است جنبه تهاجمی ایجاد کنند.

20. نژاد سگ داگو آرژانتینو

Dogo Argentino

20

نژاد سگ Dogo Argentino یک سگ بزرگ، سفید و عضلانی است که در آرژانتین عمدتاً به منظور شکار شکارهای بزرگ از جمله گراز وحشی توسعه یافته است.

اگرچه سگ داگو آرژانتینو بسیار قوی و ورزشکار بود، اما به گونه ای پرورش داده شد که نسبت به انسان ها غیر تهاجمی باشد. با این وجود، بر اساس قانون سگ های خطرناک سال 1991، داشتن سگ داگو در بریتانیا غیرقانونی است.

19. نژاد سگ بوربول

Boer Boel

19

نژاد سگ بوربول یک نژاد سگ بزرگ و ماستیف از آفریقای جنوبی است که به منظور نگهبانی از خانه یا مزرعه پرورش داده شده است. این سگ ها اغلب اولین خط دفاعی در برابر شکارچیان بودند و در ردیابی و نگه داشتن شکار زخمی ارزشمند بودند.

بوربول ها وفادار هستند اما از خانواده خود بسیار محافظت می کنند. آیا آنها در لیست 25 خطرناک ترین نژاد سگ قرار دارند؟ احتمالا نه. با این حال، همانطور که بارها در این مقاله ذکر شد، آموزش و محیط خانه آنها برای نحوه تعامل آنها با مردم و سایر حیوانات خانگی بسیار مهم است.

18. سگ نژاد گل دونگ

Gull Dong

18

سگ نژاد گل دونگ (همچنین به عنوان سگ گاو نر پاکستانی نیز شناخته می شود) یک نژاد تلاقی بین گول تاریر و قلدر کوتا است.

دونگ بسیار قوی و قدرتمند، به طور خاص به عنوان یک سگ جنگنده پرورش داده شد و به عنوان بسیار تهاجمی و کنترل کردن آن دشوار شناخته شده است.

17. نژاد سگ باسنجی

Basenji

16

نژاد سگ باسنجی یک سگ شکاری است که منشا آن آفریقای مرکزی است. آنها به عنوان سگ های دیدنی طبقه بندی شده اند و هوشیاری، کنجکاوی و محبت را نشان می دهند. اگرچه آنها با غریبه ها محتاط هستند، اما اگر در سنین پایین آموزش ببینند، می توانند اجتماعی باشند.

آیا بسنجی ها آنقدر تهاجمی هستند که در لیست 25 نژاد خطرناک سگ قرار بگیرند؟ احتمالا نه. با این حال، بسته به آموزش و محیط آنها، رفتار پرخاشگرانه می تواند ایجاد شود.

16. نژاد سگ سنت برنارد

Saint Bernard

17

نژاد سگ سنت برنارد یک سگ بزرگ و سخت کوش است که از کوه های آلپ سوئیس و ایتالیا سرچشمه گرفته است. آنها که در ابتدا به عنوان یک سگ نجات پرورش یافته بودند، با داستان هایی در مورد اندازه غول پیکر و توانایی های ماموریت نجات آلپ مشهور شده اند.

با این حال، درست مانند سایر سگ های بسیار بزرگ، سنت برنارد باید در دوران نوزادی خود به گونه ای آموزش ببیند که با غریبه ها و سگ های دیگر معاشرت کند تا از رفتار تهاجمی سرزمینی جلوگیری کند.

15. نژاد سگ بولداگ امریکایی

American Bulldog

14

بولداگ آمریکایی یک سگ سنگین عضلانی است. اگرچه آنها به رفتار خوشایند و دوستانه خود معروف هستند، اما می توانند ویژگی “سرسختی” را نیز از خود نشان دهند زیرا بولداگ های آمریکایی بسیار اعتماد به نفس دارند.
بولداگ های آمریکایی در ابتدا به عنوان سگ های مفید مزرعه ای پرورش داده می شدند که می توانستند گراز و گاو وحشی را شکار و نگهداری کنند، حیوانات موذی را بکشند و از اموال صاحبشان محافظت کنند.

14. نژاد سگ گریت دین

Great Dane

15

نژاد سگ گریت دین که به عنوان ماستیف آلمانی یا سگ دانمارکی نیز شناخته می شود، یک سگ اهلی است که به دلیل جثه بزرگش مشهور است. این نژاد با 112 سانتیمتر رکورد بلندترین سگ جهان را دارد و در اصل برای شکار گراز و گوزن وحشی در آلمان پرورش داده شد.

13. Fila Brasileiro (ماستیف برزیلی)

Fila Brasileiro

13

ماستیف برزیلی، سگ بزرگی است که در برزیل توسعه یافته و پرورش یافته است. این سگ توانایی ردیابی بسیار خوبی دارد اما سگی تهاجمی و تندرو است.

ماستیف برزیلی به دلیل اندازه، خلق و خوی و پتانسیل پرخاشگری آن در بسیاری از کشورها ممنوع شده است.

12. نژاد سگ پرو د پرسا کاناریو

Perro de Presa Canario

13

سگ پرو د پرسا کاناریو یک سگ بزرگ است که در اصل برای نگهداری دام ها پرورش داده شده است. نام این نژاد اسپانیایی است و به معنای سگ شکار قناری است.

پرسا کاناریو نیاز به اجتماعی شدن و آموزش اطاعت اولیه دارند. در برخی موقعیت ها، پرسا می تواند نسبت به سگ های دیگر پرخاشگر باشد و به غریبه ها مشکوک باشد.

11. نژاد سگ آکیتا

Akita Inu

10

آکیتا اینو یک نژاد سگ اسپیتز بزرگ است که منشا آن مناطق کوهستانی ژاپن است. به خاطر دو نوع نژادش معروف است: آکیتا اینو (آکیتای ژاپنی) و آکیتا (آکیتای آمریکایی).

نژادی مسلط که قوی و مستقل است، آنها با اعضای خانواده مهربان هستند اما به دلیل نگرش سرزمینی خود از غریبه ها دوری می کنند. آیا آنها باید در لیست 25 خطرناک ترین نژاد سگ قرار گیرند؟ احتمالا نه.

با این حال، مانند هر نژاد دیگر سگ، آموزش صحیح برای آکیتا اینو برای جلوگیری از مشکلات رفتاری ضروری است.

10. سگ نژاد باکسر

Boxer

11

اگرچه طبیعتاً تهاجمی نیست، اما نژاد سگ باکسر به دلیل 48 حادثه منفی مربوط به این نژاد از سال 1982 تا 2012 در فهرست 25 خطرناک ترین نژاد سگ ما قرار دارد.

اصالتاً اهل آلمان هستند، جایی که می توانند از 23 تا 32 کیلوگرم رشد کنند، شخصیت درخشان، بازیگوش و پرانرژی آنها با ویژگی “سرسخت” آنها مقابله می کند.

همانطور که در مورد سگ های دیگر که به عنوان “پرخاشگر” شناخته می شوند ذکر شد، بوکسرها باید در زمانی که توله سگ هستند به درستی آموزش داده شوند.

9. نژاد دورگه سگ گرگی (گرگ هیبرید)

Wolf Hybrid

8

همانطور که از نام آن پیداست، گرگ هیبرید که به عنوان سگ گرگ نیز شناخته می شود، نژادی است بین سگ و گرگ (معمولا یک گرگ خاکستری).

در نتیجه، هیبریدهای گرگ ترکیبی از صفات ژنتیکی هستند که منجر به الگوهای رفتاری کمتر قابل پیش بینی در مقایسه با گرگ یا سگ می شود. طرفداران حیوان خانگی با هیبرید گرگ به دلیل رفتار غیرقابل پیش بینی آنها باید بیشتر مراقب باشند.

در حالی که ممکن است بیشتر اوقات دوستانه و توجه به نظر برسند، مراقب خود را ناامید نکنید. صرفاً به این دلیل که آنها ترکیبی هستند. آموزش و همچنین معرفی آنها به سگ ها و انسان ها در زمانی که توله سگ هستند بسیار توصیه می شود.

8. سگ نژاد چاو چاو

Chow Chow

9

اگرچه چاو چاو به نظر می رسد دور و مستقل باشد، اما این نژاد سگ نیاز به توجه جدی صاحبان خود دارد اگر نمی خواهند آنها تهاجمی و بد تربیت شوند.

اصالتاً اهل چین است، چاو چاو 23 تا 33 کیلوگرمی را می‌توان به عنوان سونگشی کوان یا «سگ شیر پف‌کرده» نیز نامید. این سگ در برابر غریبه‌ها مهارت‌های تشخیصی دارد و می‌تواند به شدت از صاحبان خود محافظت کند.

به عنوان سگ های پرخطر در نظر گرفته شوند، آنها “غیرقابل قبول” هستند و ممکن است به دلیل 238 مورد مرگ ناشی از گازگرفتگی سگ از سال 1979 تا 1998 نیاز به بیمه داشته باشند. اگرچه می توان آنها را در آپارتمان نگهداری کرد، اما آنها به فعالیت های بدنی و ورزش روزانه نیاز دارند تا به عنوان حیوان خانگی خطرناک نباشند.

7. نژاد سگ دوبرمن پینچر

Doberman Pinschers

7

دوبرمن پینچرها که به دلیل هوشیاری، وفاداری و هوش مشهور هستند، یکی از بهترین سگ های نگهبان شناخته شده برای انسان ها به حساب می آیند. آنها فقط در صورتی حمله می کنند که تحریک شوند یا احساس کنند خانواده و دارایی آنها در خطر است.

دوبرمن پینچر نژادی از سگ‌های اهلی است که در سال 1890 از آلمان به وجود آمدند. وزن آنها می تواند به 25 تا 43 کیلوگرم برسد.

اگرچه زمانی به عنوان سگ نگهبان یا سگ پلیس استفاده می شد، اما رفتار پرخاشگرانه ای را نیز نسبت به غریبه ها و سگ های دیگر نشان می دهد، اگرچه پرخاشگری هدایت شده توسط مالک کم است. پرخاشگری آنها به دلیل اندازه و قدرت آنها می تواند آنها را به طور بالقوه خطرناک کند.

6. نژاد سگ سیبرین هاسکی

Huskies

6

هاسکی برای کشیدن سورتمه در مناطق شمالی استفاده می شود. به دلیل سبک کشیدن سریع آنها، آنها همچنین برای مسابقه سگ با سورتمه و برای پیاده روی ماجراجویی مورد استفاده قرار می گیرند.

با این حال، آنها می توانند برای حیوانات کوچکتر به دلیل غریزه قوی شکارچی خطرناک باشند و در صورت بی حوصلگی، مخرب هستند. هاسکی ها مانند همه سگ های بزرگ نیاز به ورزش و توجه زیادی دارند.

5. نژاد سگ آلاسکن مالاموت

Alaskan Malamutes

4

مالاموت های آلاسکایی نژادی از سگ های مربوط به هاسکی سیبری هستند. این نژاد به یک زندگی بسیار فعال نیاز دارد. آلاسکن مالاموت برای شاد بودن نیاز به تمرینات روزانه دارند، در غیر این صورت کسل، نافرمان و مخرب خواهند شد.

این نژاد بزرگ از سگ های خانگی بین 32 تا 45 پوند وزن دارد.

از آنجایی که آنها به دلیل استقلال قوی خود شناخته می شوند، آموزش آنها دشوار است، با حیوانات کوچکتر کنار می آیند و می توانند به عنوان سگ نگهبان غیرقابل اعتماد باشند.

4. نژاد سگ روتوایلر

Rottweiler

5

روتوایلرها یک نژاد قدرتمند با گله داری ژنتیکی توسعه یافته و غرایز نگهبانی هستند. فیلم‌ها و فرهنگ عامه، این بهترین دوستان چهار پا را به‌عنوان سگ‌های نگهبان شرور به تصویر می‌کشند که می‌خواهند دندان‌های خود را در هر کسی یا هر چیزی که وارد قلمروشان می‌شود فرو کنند.

مانند هر نژاد دیگری، رفتار بالقوه خطرناک در روتوایلرها معمولاً ناشی از مالکیت غیرمسئولانه، سوء استفاده، بی توجهی یا عدم اجتماعی شدن و آموزش است. با این وجود، قدرت روتوایلر چیزی است که نباید نادیده گرفته شود.

3. نژاد سگ ژرمن شپرد

German Shepherd

2

ژرمن شپرد نژادی از سگ است که منشا آن آلمان است، ژرمن شپرد می تواند بین 32 تا 45 کیلوگرم وزن داشته باشد. باهوش، با اعتماد به نفس، هوشیار و نترس شناخته شده است. این سگ ها در بسیاری از سازمان های اجرای قانون استفاده می شوند.

ژرمن شپردز از استشمام مواد مخدر گرفته تا اجساد مرده و نگهبانی از امکانات و خانواده ها، یکی از سختکوش ترین سگ های اطراف است. نه تنها این، بلکه آنها یکی از محبوب ترین سگ های اطراف هستند.

با این حال، باید در مورد شپردها احتیاط کرد زیرا می توانند بیش از حد از خانواده و قلمرو خود محافظت کنند و اگر به درستی اجتماعی نشوند، ممکن است رفتار پرخاشگرانه از خود نشان دهند.

2. سگ پیت بول

Pit Bull

3

اصطلاح “پیت بول” شامل نژادهای خاصی از سگ از پیت بول تریر آمریکایی، بول تریر استافوردشر، تریر آمریکایی استافوردشایر و بولداگ آمریکایی است.

در اصل برای طعمه‌گذاری گاوها و خرس‌ها پرورش داده شده‌اند، اکثر نژادهای آن‌ها در بسیاری از نقاط جهان برای مبارزه با سگ‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و به‌عنوان خطرناک‌ترین نژاد سگ در نظر گرفته می‌شوند. این تصورات غلط اشتباه است زیرا پیت بول ها حیوانات خانگی دوست داشتنی هستند که با همه کنار می آیند.

معمولاً وقتی پیت بول مشکلات رفتاری دارد، تقصیر صاحب آن است و نه سگ.

1. سگ قفقازی

Caucasian Ovcharka

1

اوچارکای قفقازی به چوپان قفقازی نیز معروف است. این نژاد سگ خاص برای محافظت از دام پرورش داده شد. اوچارکای معمولی قفقازی قاطع، با اراده و شجاع است.

به گفته AKC، این سگ را نباید ساده گرفت. آنها سگ های نگهبان جدی هستند یعنی هر کاری که لازم باشد برای دفاع از قلمرو خود، ارباب خود و آنچه که به نظرشان مال آنهاست انجام می دهند.

آیا آنها در لیست خطرناک ترین نژادهای سگ قرار دارند؟ اگر چوپان قفقازی به درستی اجتماعی و آموزش نبیند، ممکن است رفتار تهاجمی سگ از خود نشان دهد. غرایز آن محافظت از خود و اطرافیانش است.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 100,000 تا 150,000 تومان

امتیاز کاربران

زنجیر قلاده سگ آیسون مدل D25

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
150x2.5x1 سانتی‌متر 500 گرم جوش زنجیر با کیفیت بسیار بالا ساخته شده از زنجی...

امتیاز کاربران

قلاده کتفی سگ مدل lady-bug

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
50x10x1.5 سانتی‌متر 80 گرم سگ ایران اندازه بند دور کتف بین 30 تا 50 سانتی متر متغیر...

امتیاز کاربران

هرزگرد قلاده مدل داگ کد YP-SIZE3 مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
13x3x1.5 سانتی‌متر 225 گرم سگ، گربه ایران - مجموعه 5 عددی هرزگرد قلاده مدل داگ - سایز : 3...

امتیاز کاربران

قلاده کتفی سگ و گربه کرون پت مدل 8201

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان سایر توضیحات
140x1.5x0.15 سانتی‌متر 100 گرم سگ، گربه مناسب سگ و گربه تا 8 کیلوگرم قابل تنظیم طول بند...
محدوده قیمت 150,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

قلاده کتفی سگ مدل Police t9 به همراه بند

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
30x30x20 سانتی‌متر 800 گرم سگ چین بند پد دار پهنا بند 5 سانت محکم و با دوام در عی...

امتیاز کاربران

قلاده کتفی و بند قلاده سگ و گربه مدل شبرنگ دار کد 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده
20x10x5 سانتی‌متر 150 گرم گربه، سگ ایران

امتیاز کاربران

قلاده کتفی کد 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان
20x15x2 سانتی‌متر 170 گرم سگ

امتیاز کاربران

قلاده آموزشی سگ مسترکاپالو مدل FG08 سایز 60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان سایر توضیحات
60x2.5x0.5 سانتی‌متر 140 گرم سگ بند و زنجیر قلاده آموزشی اندازه دور گردن 60 سان...
محدوده قیمت 300,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

قلاده کتفی و گردنی و بند قلاده سگ مارو طرح مخملی مدل شبرنگی کد s23

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
140x2x0.5 سانتی‌متر 140 گرم گربه، سگ ایران یراق آلات جوشی و ضد زنگ میباشد.قابلیت شستشو دار...

امتیاز کاربران

بند قلاده و قلاده کتفی سگ مدل سیمپل کد 8

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده
25x20x5 سانتی‌متر 250 گرم سگ ایران

امتیاز کاربران

قلاده سگ و گربه مدل 5 متری کد 05

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
15x10x5 سانتی‌متر 300 گرم خزنده، جونده، گربه، سگ چین قلاده 5 متری مناسب سگ های تا 35 کیلوگرم دارای س...

امتیاز کاربران

قلاده کتفی سگ مدل کوله پشتی دار کد h5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
15x6x15 سانتی‌متر 120 گرم سگ چین قلاده کوله پشتی دار سایز بزرگ مناسب وزن4تا7.5کی...
محدوده قیمت 600,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قلاده گردنی سگ کد gh035

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
70x8x2 سانتی‌متر 850 گرم سگ ایران قلاب گردان جوشی قدرتمندی که روی محصول به کار رف...

امتیاز کاربران

قلاده کمری سگ رومیتو طرح چرمی مدل گلادیاتور 3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
30x20x30 سانتی‌متر 510 گرم سگ ایران تهیه شده از چرم طبیعی و بهترین متریال یراق آلات...

امتیاز کاربران

قلاده کتفی سگ تادو کد S109 سایز XL

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده سایر توضیحات
55x35x1 سانتی‌متر 150 گرم سگ ایران • طراحی ضد فرار • مناسب پیاده روی های شبانه به ...

امتیاز کاربران

قلاده کتفی مدل جلیقه ای کماندو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده
30x15x5 سانتی‌متر 200 گرم سگ ایران
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قلاده متری سگ و گربه فیدا مدل مارس یو اف دی xs

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
23x16x3 سانتی‌متر 200 گرم

امتیاز کاربران

قلاده سگ مدل پلیس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان سایر توضیحات
13x2x42 سانتی‌متر 250 گرم سگ بند دو گردن 30سانتیمتر قابل تنظیم xبند دور شکم ...

امتیاز کاربران

قلاده سگ و گربه مدل 2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان
14x8x8 سانتی‌متر 400 گرم گربه، سگ

امتیاز کاربران

قلاده کمری به همراه لید سامکو مدل YP3-LIDDAR135CM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان سایر توضیحات
47x3x1 سانتی‌متر 620 گرم سگ - قلاده کمری ( کتفی ) سگ همراه با بند نگهدارنده...
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قلاده سگ ون گی استار مدل 92

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان سایر توضیحات
25x6x18 سانتی‌متر 450 گرم سگ مهار سگ VanGeeStar، مهار بدون کشش با دسته، مهار...

امتیاز کاربران

بند قلاده سگ و گربه ام پتز مدل FLASH-O

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده
18x6x23 سانتی‌متر 325 گرم گربه، سگ بلژیک

امتیاز کاربران

قلاده کتفی سگ و گربه مدل Automatic Leash سایز XL

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده
19x18x8 سانتی‌متر 450 گرم گربه، سگ چین

امتیاز کاربران

بند قلاده سگ و گربه ام پتز مدل FLASH-P

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گونه حیوان کشور سازنده
18x6x11 سانتی‌متر 325 گرم گربه، سگ بلژیک
منبع
list25

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا