ترین های جهانسبک زندگی

25 تصمیم احمقانه و خنده‌دار در فیلم های ترسناک که مردم انجام می دهند

راهنمای مطالعه

افراد حاضر در فیلم های ترسناک بسیار احمق هستند. آنها عملاً خود را در یک بشقاب غذاخوری با مهارت های تصمیم گیری غیرمعمول، تحویل می دهند. آنها حداقل باید تلاش کنند تا قاتل برای کشتن آنها زحمت بیشتری بکشد. تماشای مرگ بیهوده هر شخصیت در فیلم تماشاگر را بی نهایت ناامید می کند.

با این حال، به نوعی، بارها و بارها، کارهای احمقانه انجام می دهند. از فراموش کردن نحوه دویدن گرفته تا قرار گرفتن در خانه‌های جن زده، به نظر می‌رسد که مردم در فیلم‌های ترسناک فکر می‌کنند تا آخر کار شکست‌ناپذیر هستند. کی یاد خواهند گرفت؟

در اینجا 25 تا از احمقانه ترین کارهایی که مردم در فیلم های ترسناک انجام می دهند، آورده شده است.

آنها به دیوانه های آدم کش شک نمی کنند

crazy man with makeu

اغلب اوقات، دانستن نیت واقعی یک غریبه سخت است. ولی از روی برخی علائم محیطی و شخصیتی می توان خیلی سری نیت آنها را تشخیص داد. با این حال، در فیلم‌های ترسناک، مردم انواع نشانه های بدیهی را نادیده می‌گیرند. مثلا وقتی مهمانخانه‌ ای را می بینید که تعداد زیادی پرنده مرده روی دیوارهای آن آویزان شده است، احتمالاً بهتر است کمی دورتر بروید و به نزدیک‌ترین هتل بروید. این دیگر تصمیم گیری ندارد!

آنها همیشه تاریکی را انتخاب می کنند

dark

نگاه کنید، گاهی اوقات نمی‌توانید از تاریکی دور شوید، مخصوصاً وقتی یک فیلم ترسناک در میان است. اما، چرا مردم در فیلم های ترسناک تصمیم می گیرند بهترین گزینه تاریک ترین اتاق قابل تصور است؟

این به ویژه زمانی صادق است که هیولا، مانند Lights Out، به وضوح نمی تواند به نور برود. یک قانون کلی، هیولاها به ندرت دوست دارند برای برنزه شدن زیر نور خورشید قرار بگیرند. سریع از تاریکی خارج شوید.

آنها به زیرزمین های تاریک و ترسناک می روند

basements

آقا مجبوری !!!!

واقعا هیچ دلیل هوشمندانه ای وجود ندارد که کسی در یک فیلم ترسناک به زیرزمینی تاریک و ترسناک برود. هیچ چیز خوبی در زیرزمین اتفاق نمی افتد. با این حال، بارها و بارها، آنها به چیزی می رسند و در حالی که چراغ قوه یا فندک حمل می کنند به تاریکی فرو می روند…

آنها به نزدیکترین خانه جن زده می روند

haunted house

شما صحنه را می دانید. بیرون تاریک و دلگیر است و شخصیت اصلی در مقابل خانه ای پارک می کند که توسط خود شیطان ساخته شده است. آن‌ها برای لحظه‌ای به اطراف نگاه می‌کنند انگار هیچ چیز اشتباهی نیست و به سمت در جلو می‌روند، انگار قرار نیست به طرز وحشیانه‌ای به قتل برسند. شخصیت‌هایی که داخل خانه‌های خالی از سکنه و قدیمی می‌روند، التماس می‌کنند که کشته شوند.

آخه چرا ؟؟؟؟

آنها شاهد کشته شدن یک نفر هستند

peeking

اگر در خطر بود، یک فرد معمولی یا با آن مبارزه می کرد یا مانند باد می دوید. اما، در فیلم‌های ترسناک، برخی افراد آنجا می‌ایستند، معمولاً پنهان می‌شوند، در حالی که دوستانشان در چند قدمی آن‌ها به قتل می‌رسند. واقعا چه کسی این کار را انجام می دهد؟ هیچکس. به آن می گویند پاسخ جنگ یا گریز، نه ایستادن مانند یک احمق در حالی که دوست شما دارد به قتل می رسد..

آنها به جنگل می روند

scary woods

آقا به جنگل های تاریک و ناشناخته سفر نکنید، خیلی سخته؟؟؟

چند نفر در فیلم های ترسناک جان خود را از دست داده اند زیرا فکر می کردند رفتن به جنگل ایده خوبی است؟ جواب خیلی زیاد است. از رفتن به تعطیلات در یک کابین خلوت در جنگل گرفته تا دویدن در یک مسیر روشن اما تصمیم گیری در مورد جنگل امن تر است، شخصیت های فیلم ترسناک هرگز نباید به جنگل بروند.

آنها در یک خانه خالی از سکنه زندگی می کنند

haunted

برای بسیاری از شخصیت‌های فیلم ترسناک، سخت است که بدانند خانه‌شان خالی از سکنه است یا خیر. گاهی اوقات خانه عادی به نظر می رسد تا زمانی که درها شروع به کوبیدن می کنند و رد پا روی تخته کف نمایان می شود. اما، چرا در دنیا حتی پس از اینکه اثبات واقعی از جن زده بودن آن خانه دارند، در خانه می مانند؟ اگر شواهد ویدیویی از یک روح دارید، قبل از اینکه شما را بکشد، در اسرع وقت از خانه خارج شوید.

آنها قاتل را تشویق می کنند که آنها را بکشد

voorhees

با استرس، اضطراب و احساسات زیادی که در اطراف شخصیت های یک فیلم ترسناک می چرخد، تا حدی منطقی است که آنها ممکن است خیلی واضح فکر نکنند. در این مورد، قهرمان معمولاً آنقدر عصبانی و ناامید است که بر سر قاتل فریاد می زند تا او را بکشد. جدی احمقانه است، کار یک شخص دیوانه وار تبردار کشتن است. شما نیازی به تشویق آنها ندارید.

دنبال خون می روند

blood

خون دیدی نیاز نیست کنجکاوی کنی، فرار کن و به پلیس زنگ بزن.

وقتی فردی در یک فیلم ترسناک دنباله ای از خون می بیند، معمولا یکی از دو کار را انجام می دهد. آنها یا فریاد می زنند یا مانند یک آدمک تصمیم می گیرند آن را دنبال کنند. این یک کار بیهوده است. هیچ گلدانی از طلا در انتهای آن رنگین کمان خونین وجود ندارد. این فقط یک قاتل نقابدار است که قمه به دست دارد و سر بریده دوست شما.

بازی و تماس مشکوک برقرار می کنند

ouija board

شیاطین ذاتا شرورند. آنها همدل یا دوستانه نیستند و نمی خواهند مونوپولی را در محاصره شمع ها بازی کنند. نه، می خواهند سرت را به هم بزنند، شکنجه کنند و بکشند. با این حال، به دلایلی، مردم در فیلم های ترسناک فکر می کنند تصمیم واضح این است که گرد و غبار تخته قدیمی Ouija را پاک کنند و با مادربزرگ ارتباط برقرار کنند. معلوم می شود هر چه آن طرف است، مادربزرگ نیست. این یک دیو نفس گیر است.

صدایی می شنوند و تحقیق می کنند

flashlight in dark

در فیلم های ترسناک، صداهای شوم قدیمی ترین ترفند کتاب است. خراش ظریف تخته کف یا ضربه در اتاق زیر شیروانی باعث ایجاد تعلیق و رمز و راز بزرگ می شود. اکثر مردم، اگر صدایی را در جایی بشنوند، معمولاً آن را کنار می گذارند و به کار خود می پردازند. افراد حاضر در فیلم های ترسناک این کار را نمی کنند. آنها، مانند احمق های کامل، Scooby-Doo را بازی می کنند و سروصدا را بررسی می کنند، معمولاً در تاریکی با چراغ قوه. به علاوه، از هر ده بار، نه بار صدا می‌زنند: «سلام؟» مکان آنها را نشان می دهد و به قاتل اجازه دسترسی آسان می دهد.

آنها منطقه ای را انتخاب می کنند که آنتن تلفن همراه ندارد

no service

این تنظیمات معمولی است. نوجوانان می خواهند در تعطیلات با دوستان خود از والدین خود دور شوند، اما برخلاف بسیاری از نوجوانانی که ترجیح می دهند بمیرند تا اینکه 4G LTE در کلبه در جنگل نداشته باشند، نوجوانان در یک فیلم ترسناک جایی را انتخاب می کنند که اصلاً سرویس تلفن همراه ندارد.

آنها کلمات “من بلافاصله برمی گردم” را می گویند.

scream

در فیلم جیغ به عنوان یکی از “قوانین” برای زنده ماندن در یک فیلم ترسناک معروف شد، گفتن عبارت کلاسیک “من بلافاصله برمی گردم” در نهایت باعث کشته شدن شما می شود. اگر شخصیتی در یک فیلم ترسناک به شخصیت‌های دیگر درباره کارهایی که نباید در یک فیلم ترسناک انجام دهند هشدار می‌دهد، و آن شخصیت‌ها به هر حال این کار را انجام می‌دهند، بله، آنها بسیار احمق هستند.

آنها وسایل وحشتناک را نگه می دارند

creepy doll

اکثر مردم در فیلم های ترسناک به ماوراء طبیعی اعتقاد ندارند. بنابراین، وقتی یک عروسک ترسناک یا یک جعبه باستانی یا یک قلاب پوشیده از تار عنکبوت پیدا می‌کنند، به رها کردن آن فکر نمی کنند. آنها فقط آن را حفظ می کنند و این احمقانه ترین تصمیمی است که تا به حال می گیرند. چیزهای ترسناک را نگه ندارید آنها فقط به دردسر منجر می شوند.

ماشین خرابی را می‌رانند

fast car

شخصیت های اصلی فیلم های ترسناک همیشه در نهایت بدترین ماشینی را می خرند که می توان تصور کرد. بنابراین، هنگامی که آنها آن سفر جاده ای بزرگ را انجام می دهند، ماشین بدون تعجب در میانه ناکجاآباد خراب می شود. آنها فکر نمی کنند که ماشین را از قبل پیش مکانیک ببرند.

آنها از همه ابزاری که در اختیار دارند استفاده نمی کنند

saw

خیلی اوقات، افراد در فیلم های ترسناک دست خالی هستند و در مقابل یک موجود شیطانی قرار می گیرند، در حالی که ابزارهای زیادی اطراف آنها وجود دارد. ابزارهایی که می‌توانستند برای خرید زمان، دفاع از خود یا در مورد فیلم Saw از اره برقی برای رسیدن به کلیدهای وسط اتاق استفاده کنند تا اینکه دستی را قطع کنند.

آنها در احمقانه ترین مکان به دام می افتند

doggie door in big door

حتی زمانی که فردی قتل نقابدار را روی طناب دارد و به راحتی می تواند فرار کند یا به طور کامل او را متوقف کند، در عوض تصمیم می گیرد به احمقانه ترین مکان قابل تصور بدود و در نهایت گیر کند. در این بین شرور بدون تردید آنها را می کشد. مرگ در درب ورودی سگ در فیلم جیغ یک نمونه بارز است.

صندلی عقب را چک نمی کنند

car

اگر یک پسر بد قرار باشد جایی در ماشین پنهان شود، همیشه در تاریک ترین قسمت صندلی عقب خواهد بود. همیشه. با این حال، شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک مانند سکوت بره ها، به صندلی راننده خودرو می‌پرند بدون اینکه به بررسی صندلی عقب فکر کنند.

آنها نیش زامبی را پنهان می کنند

zombie

در هر فیلم زامبی، در نقطه ای، یکی از اعضای گروه توسط یکی از ارواح گاز گرفته می شود. البته آنها چند انتخاب دارند، اما از بین این انتخاب ها، نگفتن به گروه هرگز نباید یکی از آنها باشد. به جای اینکه به دیگران اجازه دهند مانند یک انسان با احترام در مورد آن بدانند، آن را مانند یک احمق پنهان می کنند و در واقع تبدیل به یک بمب ساعتی می شوند. این فقط یک مسئله زمان می شود که شخص دیگری آسیب ببیند.

آنها در مکانی آشکار پنهان می شوند

hiding

مخفی شدن در حمام، کمد یا زیر تخت‌ها همگی مکان‌هایی هستند که از دید یک قاتل دیوانه پنهان نمی‌شوند. با این حال، به نوعی افراد در فیلم های ترسناک تصور می کنند که این مکان ها بهترین مکان برای پنهان شدن هستند. آیا آنها قاتلان را احمق می دانند؟ اگر قرار است در جایی پنهان شوند، آن را به محلی تبدیل کنید که قاتل از آن خبر ندارد.

در چند قدمی قاتل صدایی در می آورند

sound

بنابراین، شخصیت اصلی یک مکان مخفی بزرگ در فضای خزیدن در کمد با دری مخفی که قاتل هرگز به آن مشکوک نمی شود، پیدا می کند. آنها تقریباً در خانه پنهان هستند. قاتل روانی چند قدم دورتر است و درست قبل از رفتن قاتل صدایی در می آورند. شاید سرفه، زمزمه، یا پاهای خود را اشتباه حرکت می دهند. هر چه هست، آنها احمق هستند.

آنها به همه چیز دست می زنند

slip on leaves

در هر شرایط دیگری، اگر شخصیتی در یک فیلم ترسناک نیاز به دویدن ماراتن داشته باشد، می تواند بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهد. اما وقتی مجبور می شوند از دست مرد نقابدار اره برقی پشت سرشان فرار کنند، روی هر شاخه و سنگ روی چمن، زمین می خورند.

آنها با یک موجود خطرناک بازی می کنند

snake

این اتفاق در فیلم های ترسناک علمی تخیلی مانند بیگانه یا پرومتئوس بسیار زیاد است. یک دانشمند کنجکاو موجودی مرموز را پیدا می کند و به جای اینکه یک قدم به عقب برگردند و از آنجا خارج شوند، نزدیک تر می شوند. به خصوص در پرومتئوس، یک شخصیت با یک موجود بیگانه مانند مار کبرا، مانند یک کرم بی ضرر بازی می کند تا زمانی که به مرگ نهایی خود می رسد.

آنها در واقع معتقدند قاتل مرده است

killer

یک قاتل به ندرت اولین باری که شخصیت ها او را می کشند می میرد. با این حال، این هرگز آنها را از این که باور کنند مرده اند باز نمی دارد. فقط به این دلیل که به او شلیک کردید و او روی زمین دراز کشیده است، به این معنی نیست که بلند نمی شود و دنبال شما نمی آید. معمولاً زمانی که شخصیت‌ها در آغوش می‌گیرند، لحظه‌ای از آرامش است. این تا زمانی است که قاتل مانند یک خون آشام در پس زمینه برمی خیزد.

آنها از هم جدا می شوند

fork in the road

از بین تمام کارهای احمقانه ای که مردم در فیلم های ترسناک انجام می دهند، احمقانه ترین چیز جدا شدن از هم است. در این مرحله از تاریخ فیلم های ترسناک، این یک کلیشه خسته کننده است و شخصیت ها دیگر به ندرت این کار را انجام می دهند. با این حال، جدا شدن از یک گروه برای رفتن به تنهایی بی معنی است. شما همیشه با هم قوی تر هستید تا جدا از هم.

خوشحال می شویم نظرات خود را از طریق فرم ارسال دیدگاه برای ما ارسال کنید.

منبع
list25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا