سلامتی و تندرستی

49 دعای مثبت صبح برای الهام بخشیدن به روز شما

به دنبال دعای مثبت صبح هستید تا روز خود را شاد و درست شروع کنید؟

دعاها قدرتمند است. یک دعای ساده می تواند دیدگاه شما را تغییر دهد. می تواند به شما قدرت لازم برای غلبه بر چالش ها و ناملایمات زندگی را بدهد.

یکی از بهترین اوقات برای دعا در ساعات اولیه روز است. نماز صبح زمان فوق العاده ای برای ارتباط با الهی است و می تواند روز شما را از همان ابتدا در مسیر درست قرار دهد.

در این مقاله، 49 دعای صبح مثبت را گردآوری کرده‌ایم تا روحیه شما را قبل از رفتن به بیرون از خانه تقویت کنید. این دعاها می تواند به شما بیاموزد که ایمان بیشتری به خدا داشته باشید و زندگی خود را بیشتر دوست داشته باشید.

ابتدا فهرستی از دعاهای کوتاه صبح را به شما می دهیم که می تواند روز شما را سبک کند. در مورد چیزهایی که باید شکرگزار باشید فکر کنید و سپس راهنمایی بخواهید تا بتوانید با شجاعت و از خود گذشتگی روز را پشت سر بگذارید.

دعای کوتاه صبح

دعای کوتاه صبح

«خداوندا من پیش روی تو می آیم. با طلوع خورشید، امید تو در من طلوع کند. همانطور که پرندگان آواز می خوانند، بگذار عشقت از من جاری شود. همانطور که نور به این روز جدید سرازیر می شود، باشد که شادی شما در من بدرخشد. پروردگارا به پیشگاه تو می آیم و در این لحظه آرامش می نوشم تا امروز چیزی از امید و عشق و شادی تو را در قلبم حمل کنم. آمین.»

 

“قلب من پر از هرج و مرج و سردرگمی است. احساس می کنم در شرایطم غرق می شوم و قلبم پر از ترس و سردرگمی است. من واقعاً به قدرت و آرامشی نیاز دارم که فقط تو می توانی به آن بدهی. در حال حاضر، من استراحت در تو را انتخاب می کنم، آمین. آمین.»

 

«امروز برای تمام حرف‌های منفی و مضری که در مورد خودم گفته‌ام، طلب بخشش می‌کنم. من نمی خواهم دوباره اینگونه از خودم سوء استفاده کنم. افکارم را متحول کن و بگذار بفهمم که چقدر شگفت‌انگیز من را ساختی. عاداتم را عوض کن تا از زبانم برای ابراز امید و لطف بر زندگیم استفاده کنم، آمین.»

 

«پروردگارا، من به عشق بی پایان تو، به وعده هایت اعتماد دارم. من این روز و تمام آنچه را که دارد به تو می دهم. باشد که در نیکی تو قدم بردارم، بدانم که دست نرم تو مرا هدایت می کند و مرا نگاه می دارد.»

 

“خدایا، گاهی اوقات زندگی من را ناامید می کند و برایم سخت است که چیزهایی را ببینم که باید برایشان شکرگزار باشم. چشمانم را باز کن تا هدایایی را که در زندگی به من داده ای ببینم. می خواهم با تشکر از شما شروع کنم که مرا آنقدر دوست دارید که به زمین بیایم و بمیرم تا بتوانیم برای همیشه با هم زندگی کنیم. آمین.»

 

“باید از تو تشکر کنم که به عیب های من نگاه کردی و بی قید و شرط مرا دوست داشتی. وقتی نمی توانم دیگران را به همین شکل دوست داشته باشم، مرا ببخش. چشمانی به من ده تا نیازهای افراد سخت زندگی ام را ببینم و به من نشان بده که چگونه آن نیازها را به گونه ای که تو را خشنود کند برآورده کنم، آمین.»

 

«پروردگارا، می‌خواهم تمام آنچه را که بر قلبم سنگینی می‌کند، در برابر تو بگذارم. حتی گناهی را که من از آن آگاه نیستم، آشکار کن. من اینها را زیر پای تو می گذارم و برای من طلب بخشش می کنم. وقتی می گویی ما را سفیدتر از برف می کنی باورت می کنم. خدایا شکرت برای محبت بی پایانت به من! به من کمک کن همین الان از نو شروع کنم تا انتخاب هایی داشته باشم که به خود افتخار کنم، آمین.»

 

“من وسوسه شده ام که نگران چیزهای زیادی باشم. دنیای ما آشفته است! مرا ببخش که روی هر چیزی یا کسی جز تو تمرکز کردم. از شما برای کتاب قرآن که به من تجهیز و قدرت می دهد تا هر روز زندگی کنم سپاسگزارم. در حال حاضر، من اعلام می کنم که شما تنها امید من هستید. لطفاً به من کمک کنید به یاد بیاورم که شما واقعاً کنترل همه چیز را دارید، آمین.»

 

«خدای عزیز، از محبت بی دریغت نسبت به من، برکات و خوبی هایت سپاسگزارم. سپاسگزارم از وفاداریت که مرا راهنمایی کردی و در مواقع عدم اطمینان دیدی، به خاطر اینکه مرا بلند کردی و به اوج رساندی. سپاسگزارم از کتاب مقدسی که به من آرامش می دهد و وعده ها، برنامه ها و تدارکات تو را به من یادآوری می کند. سپاسگزارم که ترس ها و نگرانی ها و اتفاقات را از من دور کردی و به من یادآوری کردی که کمک من از جانب توست. به من کمک کن مباشری خوبی باشم و عاقلانه بکارم، آمین.»

 

«پروردگار عزیز، از تو سپاسگزارم که هر یک از ما را با ترس و شگفتی آفریدی. از شما سپاسگزاریم که به ما در چشمان خود ارزش دادید. به ما کمک کن همانطور که شما به طور منحصر به فرد در نظر داشتید زندگی کنیم. به ما کمک کن به جای تلاش، ماندگار باشیم و به عنوان وارثان تو در آرامش و شادی زندگی کنیم، آمین.»

 

“من بسیار متاسفم برای نحوه شکایت از شرایطم. لطفا مرا به خاطر نگرش بدم ببخش وقتی که اوضاع بر وفق مراد من نیست. من می خواهم دست تو را در هر قسمت از روز ببینم، خوب یا بد. به من کمک کن تا یاد بگیرم چگونه با اعتماد به نفس با هر طوفانی روبرو شوم، با دانستن اینکه شما واقعاً کنترل را در دست دارید، حتی اگر نمی توانم صدای شما را بشنوم یا دست شما را در حال کار ببینم، آمین.”

همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. جدا از همه نعمت های دیگر در زندگی شما، حتی این واقعیت ساده که از خواب بیدار شده اید تا شاهد یک روز دیگر باشید، چیزی است که باید برای آن شکرگزاری کرد.

هنگام شروع روز خود، با خواندن دعا، زندگی را جشن بگیرید. وقتی در طول روز و در طول زندگی تان خدا با شما باشد، شگفت زده خواهید شد.

مجموعه بعدی ما لیستی از دعاهایی است که به شما قدرت کافی برای رویارویی با تمام سختی ها و مشکلاتی که ممکن است با آن ها روبرو شوید را می دهد. از طریق این دعاهای الهام بخش، شما قادر خواهید بود اعتماد به نفس برای غلبه بر ترس های خود را جمع آوری کنید.

دعا برای روزی پرقدرت

دعا برای روزی پرقدرت

«پروردگارا، ما را در تمام طول روز یاری کن تا سایه‌ها طولانی شود، و شام فرا رسد، و جهان پرمشغله خاموش شود، و تب زندگی به پایان برسد، و کار ما تمام شود. پس به رحمت خود ما را مسکنی امن و آرامشی مقدس و سرانجام آرامش عطا فرما، آمین.»

 

«پروردگارا، از لطف شما سپاسگزارم. لطفاً به من کمک کنید که از موانعی که مرا به راه انداخته‌اند فراتر بروم و به من قدرت و خرد می‌دهد تا به بالا نگاه کنم و امید را ببینم، آمین.»

 

«خدایا تو مخفیگاه و پناهگاه ما در هنگام تنگی. ما هم اکنون به سوی شما می رویم و از زخم های دنیا آرامش می جوییم و قدرت رویارویی با همه مصائب خود را می طلبیم. در مبارزه ما حضور داشته باش و به ما کمک کن تا در وعده های ابدی خود آرام بگیریم. آمین.»

 

«پروردگارا، از عظمتت سپاسگزارم. ممنون که وقتی من ضعیفم تو قوی هستی. خداوندا، شیطان مکر می کند و من می دانم که او می خواهد مرا از گذراندن وقت با تو باز دارد. نگذارید او برنده شود! مقداری از قدرتت را به من بده تا تسلیم دلسردی و فریب و تردید نشم! به من کمک کن که تو را در تمام راه هایم احترام کنم، آمین.»

 

«پروردگارا، ما در حد توان خود برای کمک هستیم. برای آنچه انجام نداده ایم، ما را ببخش. برای کارهایی که به ما کمک کردید، از شما سپاسگزاریم. برای کاری که دیگران باید انجام دهند، قدرت خود را به من بده. اکنون ما را در آرامشی که از درک ما می گذرد پناه ده. آمین.»

 

«خدای بخشنده، تنها منبع حیات و سلامتی: به من کمک کن، آرامش بده، و تسکینم ده، و قدرت شفای خود را به کسانی که به نیازهای من خدمت می کنند، عطا کن. تا ضعف من به قدرت و اطمینان در مراقبت محبت آمیز شما تبدیل شود، آمین.»

 

«وقتی بدی دنیای ما را تاریک کرد، به ما نور بدهید. وقتی ناامیدی روح ما را بی حس می کند، به ما امید بده. وقتی زمین خوردیم و افتادیم، ما را بلند کنید. وقتی شک و تردید به ما حمله کرد، به ما ایمان بده. وقتی هیچ چیز مطمئن به نظر نمی رسد، به ما اعتماد کنید. هنگامی که ایده آل ها محو می شوند، به ما بینایی بدهید. وقتی راه را گم می کنیم، راهنمای ما باش! تا در حضور و هدف تو از انجام اراده تو آرامش پیدا کنیم.»

 

“خدایا، به من آرامشی عطا کن تا بپذیرم چیزهایی را که نمی توانم تغییر دهم، شهامتی عطا کن تا چیزهایی را که می توانم تغییر دهم، و به من خردی عطا کن تا تفاوت را بدانم.”

داشتن شجاعت و قدرت کافی برای رویارویی با سختی‌های زندگی، مهارت سختی است. اما اگر دعا کنید و از خدا راهنمایی بخواهید، مطمئناً می توانید همه چیز را تحمل کنید.

اگر کوتاه آمدید و قدرت کافی برای رویارویی و غلبه بر تردیدها و نگرانی های خود را ندارید، با خدا صحبت کنید تا او نیروی لازم را به شما بدهد.

در ادامه، فهرستی از دعاهای صبح را برای دانش آموزانی که می خواهند قبل از رفتن به مدرسه با خدا ارتباط برقرار کنند، با شما به اشتراک می گذاریم. تقوا صفت بزرگی است که افراد باید از همان دوران کودکی آن را بیاموزند.

دعای صبح برای مدرسه

Prayer for children

“خدایا، امروز با ما باش. قلب ما را پر از شادی کن. ذهن ما را پر از یادگیری کن. کلاس های درس ما را پر از آرامش کن. درس های ما را پر از سرگرمی کن. دوستی هایمان را پر از مهربانی کن. مدرسه ما را پر از عشق کن.»

 

«پروردگارا، صبح هر روز را با یک لحظه رکوع و دعا شروع می کنم. ابتدا با تشکر، من به خاطر همه راههای مهربان و محبت آمیز شما تحسین می کنم. امروز اگر آفتاب تبدیل به باران شود، اگر ابری تیره درد بیاورد، شک نخواهم کرد و از ترس پنهان نمی شوم. چرا که خدای من همیشه نزدیک من است. به دوستان نیازمندم کمک خواهم کرد. آنجا که مرا بفرستید، خواهم رفت. با کمک شما، من یاد خواهم گرفت و رشد خواهم کرد. خانواده من را در دستان خود نگه دارید، زیرا ما از دستورات شما پیروی می کنیم. و وقتی امشب در رختخواب می خوابم، تو را نزدیکی خودم نگه می دارم.»

 

“خدای عزیز، از شما برای مدرسه ما سپاسگزارم. ما دعا می کنیم که مکانی امن برای یادگیری، سرگرمی و دوستی باشد. لطفا مراقب همه معلمان، فرزندان و خانواده های ما باشید. به ما کمک کنید چیزهای جدیدی یاد بگیریم، جهان را با هم کشف کنیم، و بازی کنیم و شاد باشیم. به ما کمک کن تا به یکدیگر عشق بورزیم، در قلبمان بخشش داشته باشیم و مهربانی را در هر روز بسازیم.»

 

«پخدایا، ما از شما برای یک صبح زیبای دیگر سپاسگزاریم. همانطور که امروز دروس خود را ادامه می دهیم، ما را ابزاری برای انجام کارهای خوب قرار دهید. لطفا ذهن ما را روشن کنید و به ما قدرت دهید.»

 

«برای این صبح نو با نورش. برای استراحت و سرپناه شب؛ برای سلامتی و غذا؛ برای عشق و دوستان، برای هر چیزی که خوبی تو می فرستد، ما از تو سپاسگزاریم ای عزیزترین پروردگار.»

 

«پخدایا، دعا می‌کنم به من راهنمایی بفرمایید که برای شادی به آن نیاز دارم، در حالی که برنامه‌ای برای مطالعه مناسب و استراحت لازم دارم. به من کمک کن تا بدانم که گاهی اوقات برای برآورده کردن نیازهای موفقیت تحصیلی نیاز دارم در برابر یک رویداد اجتماعی خاص “تعظیم” کنم. از من محافظت کن زیرا از تو برای تعیین زمان برای همه چیز کمک می خواهم. من تو را دوست دارم، آمین.»

 

“پروردگار عزیز، من برای همه مربیان، اساتید و مدیران خود دعا می کنم. همانطور که در کتاب آسمانی به ما گفته شده است، به عنوان یک دانش آموز (شاگرد) معلمان ما بالاتر از ما هستند و همانطور که رشد می کنیم و یاد می گیریم تلاش می کنیم مانند معلم خود باشیم. لطفاً به آنها خرد، قدرت و شجاعت بدهید تا بهترین مربی و مدیری باشند که می توانند باشند. به آنها کمک کنید تا سالم بمانند همانطور که آنها به خوبی به ما یاد می دهند. خداوندا، اگر تو را به عنوان یک نجات دهنده شخصی نمی شناسند، دعا می کنم که تو را بشناسند و با این کار، تعلیم و کارشان برای تو تجلیل شود، آمین.»

تقوا و غیرت چیزی است که همه ما باید برای آموزش به نسل جوان تلاش کنیم.

آنچه مهم است این است که به فرزندان خود یاد دهیم چگونه دعا کنند و خدا را شکر کنند.

مجموعه چهارم ما فهرستی از دعاها برای بزرگسالانی است که می خواهند در کاری که انجام می دهند آرامش پیدا کنند. ماهیت شغل شما هر چه باشد، لطف خداوند می تواند شما را بهره وری و کارآمدتر کند.

دعای صبح قبل از کار

دعای صبح قبل از کار

“هنگام طلوع خورشید، باشد که عشق تو در قلب من طلوع کند، عشقی که خستگی را از بین می برد، عشقی که بر دشواری غلبه می کند، عشقی که رابطه ای را ایجاد می کند، عشقی که الهام بخش تلاش است، عشقی که عالی است، عشقی که اعتماد را ایجاد می کند، عشقی که ستایش تولید می کند. پروردگارا، باشد که در پرتو عشق تو زندگی کنم.»

 

“خدایا، از تو سپاسگزارم که امروز صبح مرا از خواب بیدار کردی، از عشق و مراقبتت سپاسگزارم، از تو برای همه چیزهایی که در این زندگی رایگان به من بخشیده ای متشکرم. همانطور که تصمیم گرفتم بروم و کاری را انجام دهم که به دستانم برکت داده اید، از شما تشکر می کنم که از من در برابر هر چیزی که ممکن است برایم پیش بیاید محافظت می کنید. از لطف شما سپاسگزارم که مرا در این روز نگه می دارد و امیدوارم برای دیگران برکت باشم، من دعا می کنم و ایمان دارم.»

 

«پروردگارا، به من کمک کن ترس از شکست را رها کنم. می دانم که شیطان می خواهد از ترس های من استفاده کند تا من را از زندگی شجاعانه برای تو باز دارد. مرا ببخش که با ایمان زندگی نکردم و از این لحظه به بعد به من کمک کن تا با اطمینان جسورانه به تو زندگی کنم. خدایا کمکم کن خودم را با اطرافیانم مقایسه نکنم. من به جای آن دعا می کنم که بتوانم چشمانم را به تو نگاه کنم و زندگی ای داشته باشم که برتری تو را اعلام کند، آمین.»

 

“خدایا، اجازه بده از این فرصت استفاده کنم و از تو برای هدیه شگفت انگیز زندگی تشکر کنم. از شما متشکرم که به من امکان دادید این کاری را که انجام می دهم داشته باشم. تو را به خاطر روزی ستایش و تسبیح می گویم. از من محافظت کن. باشد که بتوانم با همکاران و کارفرمای خود به خوبی کنار بیایم. از شما سپاسگزارم که به به من گوش دادید و به من پاسخ دادید.»

 

«پروردگارا، من تمام آنچه را که امروز هستم به تو می دهم. لطفاً خستگی مرا دور کن تا بتوانم در کارم الهام بگیرم. به من کمک کن تا راه های جدیدی را برای آشکار کردن عشقت به همه کسانی که می بینم کشف کنم. ذهنم را روشن نگه دارم و روی تمام چیزی که برای رسیدن به آن نیاز دارم متمرکز باشم و به من خردی بده تا بر مشکلات غلبه کنم و راه حل پیدا کنم. من به تو نگاه می کنم و اعتماد دارم که امروز با من هستی.»

 

«پروردگار زنده، در حالی که امروز کار می کنیم با ما باش. این دفتر را با الهام و انرژی پر کنید. به ما کمک کنید تا به عنوان یک تیم کار کنیم و بهترین ها را در یکدیگر به نمایش بگذاریم. باشد که ما کارآمد باشیم و به همه چیزهایی که نیاز داریم برسیم، اما یادمان باشد که استراحت کنیم. باشد که این مکان سرشار از تفریح ​​و دوستی باشد و آرامش و هماهنگی در این فضا حاکم شود. از شما برای این روز جدید و فرصتی برای همکاری با هم متشکریم.»

 

«خدای عزیز، دیدن یک روز دیگر از زندگی من چه لذتی دارد. من از این فرصت استفاده می‌کنم و تشکر می‌کنم برای رحمت‌هایی که امروز صبح مجدداً تجدید کردید. با شروع این روز، می خواهم از فرشتگان آسمانی شما بخواهم که مرا راهنمایی و محافظت کنند. می دانم که در این روز چیزهای شگفت انگیزی برای زندگی من دارید. از تو سپاسگزارم، خدایا برای شنیدن و اجابت دعای من، دعا می کنم و ایمان دارم.»

 

“پروردگار عزیز، امروز من خودم را به شما تقدیم می کنم. بیا جانت را در روز کاری من دم کن. مرا بیدار کن، لحظه را در آغوش بگیرم و به نام تو بروم. امروز از تو سپاسگزارم که می توانم بدون ترس بدوم، با مهربانی خدمت کنم و با تو در این ماجراجویی بزرگ قدم بردارم.»

دستیابی به اهداف کاری تان وقتی با عشق و با خدا انجام می دهید بسیار بهتر است. قرار دادن او در مرکز هر کاری که انجام می دهید، همه چیز را بسیار آسان تر می کند، حتی در میانه سخت ترین زمان ها.

آخرین اما قطعاً نه کم اهمیت، در اینجا لیستی از دعاهایی است که می توانید برای و با خانواده خود انجام دهید. به قول معروف “خانواده ای که با هم دعا می خوانند با هم می مانند.”

دعای صبح برای خانواده

دعای صبح برای خانواده

«خدای عزیز، از هدیه خانواده و دوستان سپاسگزارم. نگه داشتن آنها در قلبم یکی از با ارزش ترین چیزهایی است که هرگز از آن خسته نمی شوم. بر همه مبارک باد، زیرا آنها سزاوار تمام خوبی هایی هستند که به من داده ای. ممکن است امروز کار اشتباهی انجام دهم، لطفاً مرا ببخش.»

 

«خداوندا، دلی استوار به ما عطا کن که هیچ محبت ناشایستی آن را به پایین نکشاند. قلبی تسخیر نشده به ما عطا کن که هیچ مصیبتی نمی تواند آن را از بین ببرد. دلی درست به ما عطا کن که هیچ هدف ناشایستی آن را وسوسه نکند. ای خداوند، خدای ما، به ما نیز عقل عطا کن تا تو را بشناسیم، کوشش برای جستجوی تو، حکمت برای یافتن تو، و وفاداری که سرانجام تو را در آغوش بگیرد.»

 

«خدایا ما را در عشق کامل کن تا بر هر خودخواهی و نفرت دیگران پیروز شویم. دلهای ما را از شادی خود لبریز کن و آرامشی را که فراتر از عقل است در آنها بفرست. تا بر آن زمزمه ها و بحث هایی که ما بیش از حد مستعد آن هستیم، غلبه کنیم. ما را بردبار و ملایم قرار ده، و از این طریق عجله و خشم ما را فروکش کن.»

 

“پروردگار عزیز، از شما برای یک روز دیگر از زندگی بر روی زمین بسیار سپاسگزارم. ممنون از طلوع زیبای دیگری که می توانید لذت ببرید. از شما برای صداهای شگفت انگیز طبیعت، از نسیم خنکی که در میان درختان می پیچد تا پرندگانی که ملودی می خوانند، سپاسگزارم. تو خدای شگفت انگیزی، سرشار از لطف و رحمت. تو را می ستایم که به من اجازه دادی یک روز دیگر را با خانواده ام سپری کنم. دوستت دارم، آمین.»

 

«همه ستایش از آن توست، ای عاشق کودکان. به خانواده ما برکت بده و به ما کمک کن که فرزندانمان را به سوی تو هدایت کنیم. وقتی کارمان سخت است به ما نور و نیرو و شهامت عطا کن. بگذار روحت ما را سرشار از عشق و آرامش کند تا به فرزندانمان کمک کنیم تا تو را دوست داشته باشند. تمام جلال و ستایش از آن توست، تا ابدالاباد.»

 

«خدای مهربان، شما را به خاطر خانواده ام ستایش می کنم. از همسرم ممنونم حتی در نقاط ضعفشان بی قید و شرط دوستشان دارم. از بچه هایم ممنونم هر بار که صدای پاهایشان را در خانه می شنوم، لبخند می زنم. شادی بر من چیره شده است،خدایا! امروز در کنار خانواده من باشید که راه خود را می روند. دعا می کنم همه ما را سالم به خانه برگردانید.»

جمع بندی در مورد دعای صبح

دعاها به ما قدرت و اعتماد به نفس لازم برای غلبه بر همه چالش ها و مشکلات زندگی را می دهد. دلایل زیادی برای مهم بودن دعا وجود دارد، اما ارزشمندترین آنها این است که بتوانیم رابطه قوی تری با خدا ایجاد کنیم.

اگر خدا را در مرکز زندگی خود قرار دهید، متوجه خواهید شد که چگونه زندگی می تواند بسیار شاد، زیبا و آرام باشد. شما قادر خواهید بود بر همه ترس ها و اضطراب های خود غلبه کنید و اهداف خود را به سازنده ترین شکل ممکن انجام دهید.

روز خود را با یک دعای خالصانه شروع کنید. خدا را بجویید تا آرامش و خوشبختی پیدا کنید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 50,000 تومان

امتیاز کاربران

کتاب صوتی قصه های خوب برای بچه های خوب - قصه های چهارده معصوم 1 و 2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عنوان ناشر نویسنده گوینده چکیده
قصه های چهارده معصوم 1 و 2 نوین کتاب مهدی آذریزدی مسیحا برزگر - به روایت مهدی آذریزدی - با صدای مسیحا برزگر -...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کتاب صوتی قصه های خوب برای بچه های خوب - قصه های قرآن 1 و 2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عنوان ناشر نویسنده چکیده خلاصه
قصه های قرآن 1 و 2 نوین کتاب مهدی آذریزدی - با صدای مصطفی رحماندوست قرآن پیغام آسمانی است و راهنمای مسلمانی. قرآن ک...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 50,001 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

کتاب صوتی پدر عشق و پسر اثر سید مهدی شجاعی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عنوان ناشر مدت زمان شماره پروانه یا مجوز مرجع صادر کننده
پدر عشق و پسر نوین کتاب 141 199//256/ک/94 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کتاب صوتی آتش و بال پروانه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عنوان ناشر نویسنده گوینده چکیده
آتش و بال پروانه نوین کتاب نادر ابراهیمی مسیحا برزگر - به روایت خواجه عبدالله انصاری - با صدای مسیحا...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 100,001 تا 150,000 تومان

امتیاز کاربران

کتاب صوتی چنین گفت زرتشت اثر فردریش نیچه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عنوان ناشر مترجم مدت زمان شماره پروانه یا مجوز
چنین گفت زرتشت نوین کتاب داریوش آشوری 956 37/26/ک/91
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کتاب صوتی فصل شیدایی لیلاها اثر سید علی شجاعی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عنوان ناشر گوینده چکیده مدت زمان
فصل شیدایی لیلاها نوین کتاب مصطفی رحماندوست - به روایت سید علی شجاعی - با صدای مصطفی رحماند... 340
مشخصات بیشتر
منبع
happierhuman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا