ترین های جهانسبک زندگی

25 مورد از ترسناک ترین پل های جهان که باید ببینید تا باور کنید

اگر از ارتفاع نمی ترسید، حس ماجراجویی دارید و در مواجهه با خطر مسخره می کنید، ممکن است بخواهید ترسناک ترین پل های جهان را ببینید تا باور کنید، تا انتها همراه ما باشید.

پل تریفت – سوئیس

پل تریفت

طول این پل معلق 170 متر است و بسیار ناپایدار است – احتمالاً به دلیل این واقعیت که تکمیل آن تنها 6 هفته طول کشید. این پل فقط در ماه‌های ژوئن و اکتبر باز است، این پل در زمان وزش باد می‌چرخد، بنابراین فقط باید در هوای صاف از آن عبور کرد. کوهنوردان شجاع اگر جرات عبور داشته باشند، با منظره ای شگفت انگیز از کوه های آلپ سوئیس پاداش دریافت خواهند کرد.

پل معلق کاوارا – نیوزیلند

Kawarau Gorge

پل Kawarau به عنوان زادگاه اولین سایت bungy تجاری در جهان، مکانی بسیار ترسناک برای یافتن خود است. این پل معلق از رودخانه کاوارا عبور می کند و در ارتفاع 43 متری (141 فوت) بالای آن آویزان است. کوهنوردان و دوچرخه سواران اغلب از این پل به عنوان پارک مسیر کوئینزتاون عبور می کنند، بنابراین اگر در این محله هستید، حتما آن را بررسی کنید.

پل معلق کوه Daedunsan – کره جنوبی

Daedunsan

پل معلق کوه Daedunsan که 50 متر بالاتر از دره عظیم و پیشروی پارک استانی Daedunsan قرار دارد، مسیر خود را از طریق یک پلکان قرمز رنگ که در بسیاری از نقاط بسیار شیب دار است، به سمت کوه طی می کند. این پل برای پیاده روی عالی است و فقط کسانی باید از آن استفاده کنند که هر از گاهی از ترشح آدرنالین خوب لذت می برند.

پل معلق غسا – نپال

پل معلق غسا

این پل نه تنها شبیه یک ترن هوایی قدیمی و متروک است، بلکه از این پل برای جابجایی گله های حیوانات به طور مداوم در طول روز استفاده می شود. اگر تصمیم دارید از این پل مویی عبور کنید، آماده باشید که این فضا را باید (چه مقدار کمی از آن وجود دارد) با تعداد بیشماری از موجودات به اشتراک بگذارید.

پل میمون – ویتنام

پل میمون

برای این پل از یک چوب بامبو به عنوان یک طبقه، و یک نرده ناپایدار استفاده شده است، به نظر می‌رسد که تنها یک میمون می‌تواند از روی پل‌های بدنام میمون ویتنام بدون غلتیدن عبور کند. اگر جرات دارید امتحان کنید.

هوانگشان – چین

هوانگشان

این پل باریک که به نام پل جاودانه ها نیز شناخته می شود، در کوه های زرد در چین (هوانگشان) واقع شده است. روح‌های شجاعی که از این پل عبور می‌کنند، با منظره‌ای تماشایی از کوه‌های اطراف پذیرایی می‌شوند و اگر خوش شانس باشند، متوجه می‌شوند که از درون ابرها به دنیا نگاه می‌کنند.

پل جنگل بارانی مونته نگرو – کاستاریکا

پل جنگل بارانی مونته نگرو

این پل معلق در جنگل های بارانی مونته نگرو، احتمالاً یکی از زیباترین و متنوع ترین جنگل های بارانی جهان واقع شده است. پل از چوب ساخته شده است و بسیاری از پله های خود را از دست داده است، به یک گذرگاه بسیار ناخوشایند منجر می شود، هر گام اشتباه شما منجر به یک مکان استراحت بالقوه تاسف بار در بوته های زیر پل می شود.

پل یو بین – میانمار

پل U-Bein

پل یو بین با طول 1.2 کیلومتر (0.75 مایل) از دریاچه Taungthaman در میانمار بر روی یک سکوی نازک ساخته شده از چوب ساج عبور می کند. این پل از دو طرف با 1086 ستون که از آب بیرون می آیند به هم چسبیده است و به نظر می رسد که دائماً در وضعیت خرابی قرار دارد.

پل خلیج چساپیک – مریلند

پل خلیج چساپیک

پل خلیج چساپیک که به عنوان طولانی ترین سازه فولادی جهان که روی آب قرار دارد، بخشی از مسیر 301 ایالات متحده است و حدود 4.3 مایل (6.9 کیلومتر) طول دارد.

پل آسمان لنکاوی – مالزی

پل آسمان لنکاوی

این پل که در قله Gunung Mat Cincang قرار دارد، فقط با تله کابین قابل دسترسی است. این پل به صورت معلق در ارتفاع 700 متری از سطح دریا آویزان است، که با توجه به اینکه پل قبل از اینکه با هلیکوپتر به مکان فعلی خود برود، باید کاملاً روی زمین ساخته می شد، شگفت انگیز است!

پل استورزایساندت – نروژ

پل Storseisundet

اگر از ترن هوایی لذت می برید، این پل در نروژ را کاملا دوست خواهید داشت. اگرچه این پل از نظر فیزیکی واقعاً خطرناک نیست، اما به دلیل شیب زیاد و طبیعت باز، عنصری از ماجراجویی را به گذرگاه اضافه می کند.

معرفی پل طنابی Carrick-a-Rede – ایرلند شمالی

پل طناب Carrick-a-Rede

این پل طنابی معروف بین سرزمین اصلی ایرلند و جزیره Carrickarede ارتباط برقرار می کند. طول آن 20 متر است و در ارتفاع 30 متری بالای صخره های زیر قرار دارد. عبور از پل برای مسافران تجربه ای ترسناک است که بیشتر ترجیح می دهند از طریق قایق به سرزمین اصلی بازگردند.

پل معلق کاپیلانو – کانادا

پل معلق کاپیلانو

پل کاپیلانو در کانادا با عنوان مشکوک “یکی از طولانی ترین پل های معلق جهان” از رودخانه کاپیلانو در ارتفاع حدود 60 متری عبور می کند. داستان های زیادی از سقوط مسافران از روی این پل وجود دارد، پس اگر تصمیم به عبور از آن دارید، مراقب باشید!

پل پیاده روی سایبان – غنا

پل پیاده روی سایبان

این پل مسافر خسته را با یک ورقه نازک چوبی که تنها 30 سانتی متر عمق دارد از زمین جدا می کند. با طناب هایی که از هر طرف حدود 1.30 متر به بالا امتداد دارند در جای خود نگه داشته می شوند و به نظر می رسد که هر لحظه ممکن است بشکنند.

پل آگوئیل دو میدی – فرانسه

پل Aiguille du Midi

این پل که توسط کوه‌های آلپ فرانسوی نفس‌گیر احاطه شده است، در ارتفاع حدود 4000 متری از سطح دریا قرار دارد و مناظر شگفت‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تنها مشکلی که ممکن است پیدا کنید این است که مجبور شوید برای رسیدن به آن یکی از طولانی‌ترین تله‌کابین‌های روی زمین را طی کنید – حدود 2700 متر از کنار کوه.

پل رودخانه ویتیم – روسیه

پل رودخانه ویتیم

در زمستان های سخت عبور از پل بسیار دشوار می شود، زیرا کف چوبی با یخ پوشیده شده و لغزنده می شود. یک حرکت اشتباه می تواند شما و وسیله نقلیه تان را وارد یک حمام یخی ناراحت کننده کند.

پل میلو – فرانسه

پل میلاو

این پل کابلی در جنوب فرانسه قرار دارد و با حداکثر ارتفاع 343 متر (1125 فوت) نه مرتفع ترین، بلکه بلندترین پل جهان است.

پل رویال گرج – کلرادو

پل رویال گرج

این پل که در یک پارک موضوعی در کلرادو قرار دارد، تا سال 2001 به عنوان مرتفع‌ترین پل جهان شناخته می‌شد، زمانی که پل لیوگوانگه در چین از آن پیشی گرفت. بر فراز رودخانه آرکانسا معلق است، و پیشنهاد می کنیم از ترس سرگیجه شدید، هنگام عبور از آن به پایین نگاه نکنید.

پل مکیناک – میشیگان

پل مکیناک

پل مکیناک سومین پل کاملاً معلق جهان است (با ارتفاع 8615 فوتی یا 2627 متری). پنج کارگر در جریان ساخت این پل کشته شدند.

پل میان گذر دریاچه پونچاترین – لوئیزیانا

گذرگاه دریاچه پونچارترین

این گذرگاه به دلیل ماهیت متزلزلش توسط مقدار زیادی شمع بتنی حمایت می شود. این پل در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان طولانی ترین پل روی آب در جهان ثبت شده است.

موسو تسوریباشی – ژاپن

موسو تسوریباشی

این بدون شک ترسناک‌ترین پل معلق ژاپن است و در سن 50 سالگی، به نظر می‌رسد این پل چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است. البته هیچ ریلی وجود ندارد، بنابراین بهتر است هنگام عبور از این پل زمخت، مطمئن باشید، یا ممکن است متوجه شوید که با ماهی زیر شنا می کنید.

استرادا پورتو سوارز – بولیوی

استرادا پورتو سوارز

این پل نازک و تک لاین نه تنها ناپایدار و به طرز مضحکی طولانی است، بلکه دائماً قطارها از آن عبور می کنند، و پیدا کردن لحظه ای که زمان کافی برای عبور بدون مانع خواهید داشت را تبدیل به سختی می کند.

پل ولگوگراد – روسیه

پل ولگوگراد

این پل بتنی از رودخانه ولگا در روسیه عبور می کند. در طول سال وزش باد باعث می شود که این پل به شدت نوسان داشته باشد و در هوای بد اغلب بسته است.

پل Quepos – کاستاریکا

پل Quepos

گذرگاه پل Quepos بسیار باریک است. در واقع، اتومبیل‌ها می‌توانند در هر زمان فقط از یک جهت عبور کنند، در حالی که اتومبیل‌های طرف دیگر باید منتظر نوبت خود باشند. پل بسیار متزلزل است، و با رد شدن ماشین‌ها از روی آن، با صدای بلند ناله می‌کند، تقریباً انگار می‌خواهد بگوید: «فکر می‌کنم به اندازه کافی پیر شدم…»

پل رودخانه سیدهو – چین

پل رودخانه سیدهو

این پل معلق بیش از 1300 متر طول دارد و شانگهای و چندو را به هم متصل می کند و تنها بخشی از گذرگاه کوهستانی طولانی و خطرناک است که به بزرگراه Huyu G50 معروف است. این پل با ارتفاع حیرت انگیز بیش از 460 متر، مرتفع ترین پل جهان است.

امیدواریم مقاله امروز مورد پسند شما قرار گرفته باشد، نظرات خود را از طریق فرم ارسال دیدگاه برای ما ارسال کنید.

منبع
list25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا