لوازم آشپزخانهوسایل سفر

۲۵ مدل ساج نان پزی بادوام و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

قبل از هر چیز شما را با عناوین مهم در زمان خرید ساج نان پزی آشنا می کنیم، با راهنمای خرید اینترنتی امروز همراه ما باشید.

تابه ساج

تابه ساج، تابه ای است که عموما در غرب کشور و برای پخت نان های پهن، دایره ای و نازک استفاده می شود. پخت نان ساجی دشوار نبوده اما نیاز به مهارت دارد. شما به کمک ساج می توانید انواع نان‌ های مختلف در اندازه‌ ها و شکل های گوناگون که به خوبی پخته شده اند را تهیه نمایید.

ساج سفری

یکی از اقلام کاربردی می باشد که می توان از آن در دل طبیعت استفاده کرد. عموما ساج های سفری گود هستند. شما می توانید در درون این ساج اقدام به تهیه غذا نمایید. ساج های سفری به کمک هیزم یا گاز فعالیت می نمایند. از همین رو به راحتی می توانید به کمک زغال نیز از آنها استفاده کنید.

ساج غذا

ساج غذا به نسبت سایر مواردی که در بازار وجود دارند، گود تر می باشند. عموما آنها را با ضخامت کم تهیه می نمایند تا انواع غذاها درون آنان به خوبی پخته شوند. باید در نظر داشت که ساج غذا حتما نیاز به سه پایه نگهدارنده نیز دارد. هر اندازه که وزن ساج کمتر باشد، گزینه بهتری نیز خواهد بود.

ساج نان یا همان ساج نان پزی

ساج نان برای تهیه انواع نام های محلی می توان استفاده نمود. همواره باید در نظر داشته باشید که ساج نوعی نان دایره ای می باشد که بر روی یک صفحه فلزی پخته می شود. ساج هایی که برای تهیه نان از آنها استفاده می شود از جنس چدن هستند. البته امروزه انواع استیل نیز در بازار وجود دارند.

ساج نان پزی ساج نان پزی پروسه پخت نان را آسان می نماید زیرا قادر است تا گرما و حرارت را به صورت یکنواخت بر روی سطح چدن پخش نماید. ساج هایی که در بازار وجود دارند در سایزهای مختلفی موجود می باشند که انواع 30- 40- 50- 60 و 70 سانتی متری جزو موارد پرکاربرد می باشند.

تابه نان پزی

در گذشته اغلب تهیه نان در داخل خانه صورت می گرفت و خرید آن از بیرون کراهت داشت. افراد تصور می نمودند که خرید نان از بیرون کراهت می آورد. از همین رو انواع نان های سنتی را در داخل منزل و بر روی تابه های گرد تهیه می نمودند. این نوع نانها دارای طعم و عطر عالی نیز بودند.

انواع ساج پخت نان

ساج های متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها نیز دارای انواع مختلفی می باشند. از جمله مهمترین انواع موجود می توان به ساج های چدنی، سفالی، آهنی و استیل اشاره نمود. در قدیم اغلب ساج ها از جنس سفال یا چدن بودند. ساج های چدنی دارای طول عمر بیشتری می باشند و قیمت بالاتری نیز دارند.

بهترین نوع ساج و بهترین ساج سفری

در انتخاب بهترین نوع ساج بهتر است تا ابتدا هدف خود را مشخص نمایید. اگر برای نان پزی نیاز به ساج دارید، گزینه های چدنی و سفالی مناسب می باشند. اما برای آشپزی در دل طبیعت استفاده از ساج های استیل و آهنی پیشنهاد می شود. البته دقت نمایید که وزن آنها کم باشد تا امکان حمل و نقل را داشته باشید.

بهترین ساج سفری بهترین ساج سفری، ساجی می باشد که دارای سه پایه و دسته است. اگر سه پایه ها جمع شو و دسته جدا شونده باشد، کار نمودن با آن نیز آسان است. امروزه ساج هایی با روکش گرانیتی در بازار وجود دارند که بسیار مقاوم هستند. شما می توانید از این مورد هم برای آشپزی در طبیعت و کمپ و هم برای نان پزی بهره ببرید.

فروش ساج چدنی

شما می توانید برای خرید ساج  چدنی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام نمایید. اما در زمان خرید مواردی چون جنس بدنه و دسته را مد نظر قرار دهید. ساج هایی که از فلز تهیه شده اند می توانند به پروسه پخت سریع و آسان نان کمک شایانی نمایند. امروزه در بازار می توانید نمونه های گلی را نیز مشاهده کنید.

خرید تابه نان پزی یا همان خرید ساج نان پزی

در خرید تابه نان پزی جنس های متفاوتی را در بازار مشاهده می نمایید. دقت داشته باشید که هر اندازه وزن تابه شما بیشتر باشد، به همان اندازه جابه جا نمودن آن نیز دشوار تر می باشد. ساج های چدنی علیرغم جنس خوبی که دارند، به دلیل وزن بالا کمتر مورد توجه قرار می گیرند. از همین رو ساج های استیل مرغوب تر هستند.

امروزه برای خرید ساج نان پزی می توانید موارد مختلف با جنس های استیل ضد زنگ، فولاد دارای روکش تفلون و چدن (آهن) را در بازار مشاهده نمایید. اگر ساج نان پزی شما دارای روکش تفلون باشد این امکان وجود دارد تا حین شستشو و پخت نان کنده شود. از همین رو نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد.

قیمت ساج چدنی یا همان قیمت ساج نان پزی

قیمت ساج چدنی ، موارد متفاوتی بر روی خرید ساج چدنی تاثیر دارند. از آنجا که چدن به سرعت گرم می شود از همین رو برای اینکه بتوانید ساج را به راحتی جابجا نمایید، لازم است تا حتما آنها دسته داشته باشند. داشتن امکانات جانبی موجب می شود تا قیمت ساج نیز به مراتب بیشتر باشد. البته اندازه و ابعاد نیز تاثیر گذار هستند.

قیمت ساج نان پزی مهمترین فاکتور که بر روی قیمت ساج چدنی تاثیرگذار می باشد، جنس آن می باشد. اگر ساج چدنی شما دارای بدنه چدنی باشد که روی آن از ورق آلومینیوم پوشیده شده است، می تواند گزینه مناسبی باشد.  بر روی این ساج ها می توان انواع نان های محلی را پخت. قیمت موارد مذکور نیز بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت ساج نان پزی چدنی ، ساج نان پزی با توجه به اینکه دارای چه اندازه ای می باشد و از چه جنسی تهیه شده است، دارای قیمت های مختلف است. عموما قیمت ساج ها از 100 الی 150 هزار تومان آغاز می شود. هر اندازه ساج شما سبک تر بوده و مقاومت بیشتری در برابر گرما داشته باشد، گران تر است.

تابه نان پزی خانگی

ساج یا تابه نان پزی خانگی برای تهیه انواع نان ها مناسب می باشد. اگر قصد دارید تا این ساج ها را برای مدت زمان طولانی نگهداری نمایید و همواره تمیز هم بمانند، توصیه می شود تا غذاهای بدون روغن را درون آنها طبخ نمایید. برای شستن آنها نیز اجازه دهید تا ابتدا به خوبی خنک شوند.

تابه نان پزی برقی

تابه نان پزی برقی یا ساج برقی پخت نان بهترین وسیله جهت استفاده خانگی می باشد که با استفاده از آن می توانید به سهولت نان مورد نیاز مصرف روزانه خود را تهیه نمایید.

این دستگاه قابلیت تنظیم میزان حرارت مورد نیاز برای پخت انواع نان را دارد، از ویژگی های این دستگاه این است که حرارت را به طور یکنواخت در سراسر تابه پخش می کند و نانی یکدست را به شما می دهد و همچنین قابلیت استفاده در محیط های بسته را دارد.

قبل از استفاده از تابه نان پزی برقی حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه و نکات ایمنی آن را رعایت کنید.

آشپزی در طبیعت با ساج

اگر قصد دارید از ساج برای آشپزی در طبیعت استفاده نمایید، لازم است تا در حین هم زدن غذا درون آن حتما از قاشق های چوبی بهره ببرید. در این صورت به دیواره های ساج هیچ آسیبی وارد نمی شود. برای آشپزی در دل طبیعت نیاز به یک سه پایه نیز خواهید داشت که ساج خود را روی آن قرار دهید.

پخت نان با ساج چدنی یا پخت نان روی ساج چدنی

پخت نان روی ساج ، از دیرباز پخت نان روی ساج که یک تابه بزرگ و فلزی است، مرسوم بوده است. جالب است که بدانید که این مورد یکی از محصولات اصیل و سنتی استان گیلان است اما امروزه بیشتر در استان هایی چون کرمانشاه، کردستان و ایلام مورد استفاده قرار می گیرد. البته می توان از این وسیله به عنوان تابه نیز بهره برد.

در زمان خرید ساج برای پخت نان، توجه داشته باشید که گزینه های چدنی با دسته های جداشونده، گزینه عالی برای شما خواهند بود. شما می توانید دسته ها را به آرامی جدا نموده و بر روی آتش قرار دهید. ساج های چدنی را می توان به صورت مستقیم روی زغال نیز قرار داد. در این صورت کاربردی تر خواهند بود.

پخت نان روی ساج چدنی بسیار آسان است. برای این مورد تنها نیاز به آرد، نمک و آب دارید. م کار کردن با ساج نیز مهم بوده و نیاز به مهارت دارد. ساج شما باید از قبل به خوبی گرم شده باشد و خمیر نان نیز به گونه ای باشد که به دست نچسبد و بافت نرم داشته باشد.

ساج نان پزی برای تهیه نان محلی امروزه طرفداران بسیاری دارد. در واقع می توان بیان داشت که ساج نوعی نان دایره ای و نازک می باشد که روی یک صفحه نان پزی پخته می شود.

نکات مهم در خرید و قیمت ساج نان پزی

عموما ساج ها با جنس چدن در بازار یافت می شوند و به همین دلیل به آن ساج چدنی نیز می گویند. گاها این ساج ها با بدنه استیل نیز به بازار عرضه می شوند که از آنها می توان برای تهیه نان استفاده کرد.

اگر قصد دارید تا این محصول را از طریق خرید اینترنتی تهیه نمایید، لازم است تا با نکات مهم در زمان خرید آن آشنا شوید. در همین راستا در ادامه می توانید کاربردها، نکات و شرایط نگهداری از آن را مطالعه نمایید.

در خرید ساج نان پزی همواره گزینه هایی وجود دارد که چنانچه به آنها دقت داشته باشید، انتخاب بهتری خواهید داشت. این موارد در زیر بیان شده اند:

  • اندازه ساج نان پزی

به عنوان یک راهنمای خرید، لازم است تا به اندازه ساج توجه داشته باشید. در زمان خرید ساج نان پزی قطعا با سایزهای مختلفی روبرو خواهید شد. عموما سایز این ساج ها 30-40-50-60 و 70 سانتی متری می باشند.

  • وزن

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که ساج چدنی که امروزه در بازار وجود دارد، دارای وزن زیادی است و حمل و نقل آن برای تمام افراد آسان نیست. از همین رو ساج ها از جنس های دیگر چون استیل و غیره تولیده شده اند. در خرید ساج نان پزی می بایست به وزن این ساج ها نیز توجه داشت که کاربردی تر باشد.

  • توجه به جنس بدنه

گاها برای اینکه بتوانند حمل و نقل ساج را آسان تر نمایند یا عبور گرما را در این وسیله راحت تر کنند، بدنه را با جنس های مختلف طراحی می کنند. از همین رو برای خرید ساج نان پزی می بایست به جنس بدن ساج نیز توجه داشته باشید. جنس بدنه فلزی باعث انتقال سریع تر گرما می شود و همین امر نیز موجب می شود تا ساج برای پخت آن سریع تر آماده شود.

  • داشتن دسته

این مورد یکی از ویژگی های مهم در ساج است. داشتن دسته موجب می شود تا حمل و نقل به کمک آن آسان شود.

  • قیمت ساج نان پزی

در زمان خرید ساج نان پزی لازم است تا حتما بر اساس بودجه مد نظر خود اقدام نمایید. در خرید این دستگاه مواردی چون اندازه، جنس بدنه، ابعاد، وزن و غیره بر روی قیمت تاثیرگذار می باشند.

در حالت استاندارد قطر یک ساج چدنی در حدود 42 سانتی متر می باشد که بر روی آن یک ورق از جنس آلومینیوم با ضخامت 2 میلی متر قرار دارد. این ورق باعث می شود تا حرارت به خوبی منتقل شود و در زمان آشپزی در دل طبیعت مواد غذایی نسوزند.

نگهداری از ساج

اگر قصد دارید تا از ساج چدنی به مدت طولانی استفاده کنید، لازم است تا به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • بسیار مهم است که قبل از استفاده از ساج، آن را به خوبی بر روی حرارت گرم نمود. زیرا در این صورت نان ها به خوبی برگشته و به بدنه ساچ نمی چسبند.
  • اگر قصد دارید تا از ساج در دل طبیعت استفاده نمایید، حتما برای هم زدن غذا از قاشق های چوبی بهره ببرید که به جداره های ساج آسیبی وارد نشود.
  • دقت نمایید که برای طول عمر بیشتر ساج ها بهتر است که آنها را به صورت مستقیم بر روی آتش قرار نداده و حتما ابتدا یک سه پایه بر روی آتش گذاشته و سپس ساج را روی سه پایه بگذارید.
  • اگر قصد دارید تا ساج ها را بشویید، اجازه دهید تا ابتدا به صورت کامل خنک شده و سپس اقدام به تمیز نمودن آن نمایید. در مواردی که ساج از نوع چدن است، دقت داشته باشید که قادر خواهید بود، انواع غذاهای بدون روغن را نیز در آن طبخ نمایید.

کاربردهای ساج

در قدیم از ساج برای نان پزی استفاده می شد و انواع نان های سنتی را بر روی آن طبخ می نمودند. امروزه برای آشپزی در دل طبیعت نیز از آن بهره می برند.

البته در این شرایط باید توجه داشته باشید که بایستی ساج شما گود باشد تا امکان هم زدن غذا در آن وجود داشته باشید. ساج هایی که به صورت هیزمی و گازی هستند، دارای کاربرد بیشتری می باشند زیرا از آنها می توان در منزل یا بر روی زغال بهره برد.

در زمان خرید ساج نان پزی قطعا با مواردی روبرو می شوید که دارای دسته های جدا شونده هستند. این ساج ها بهترین گزینه جهت پخت و پز می باشند زیرا می توان دسته ها را جدا کرده و ساج را در محل نزدیک به آتش قرار داد.

به همین دلیل در زمان خرید ساج نان پزی لازم است تا مشخص نمایید که از ساج چه انتظاری دارید.

جمع بندی خرید اینترنتی ساج

  • قطر نان مد نظر خود را انتخاب نمایید و بر اساس آن سایز مناسب را تعیین کنید.
  • حتما توجه داشته باشید که ساج های مد نظر شما آیا تنها قابل استفاده بر روی آتش هستند یا می توان از آنها بر روی گاز نیز بهره برد.
  • از سوی دیگر باید به دسته دار بودن ساج نیز توجه کرد زیرا انواع دسته دار به راحتی قابل حمل بوده و قابلیت آویزان نمودن نیز دارند.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که از ساج برای پخت نان استفاده می شود. نان هایی چون لواش بر روی این ساج ها بهتر به عمل می آیند.

برای بهره وری بیشتر از این محصول، لازم است تا اجازه دهید که به خوبی گرم شود، سپس به کمک وردنه خمیر را بر روی بدنه ساج قرار دهید. برای اینکه نان بهتر روی ساج پف نموده و مغز پخت شود، لازم است تا ارتفاع لازم را از سطح هیزم داشته باشد.

در همین راستا تلاش می شود تا از سه پایه های فلزی مناسب بهره برد.برای برگرداندن نان ها نیز عموما از چنگک های خاص استفاده می شود تا آسیبی به پوست دست وارد نشود.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل ساج نان پزی بادوام و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل سه گیره

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس توضیحات دستگیره سایر توضیحات
42x42x5 سانتی‌متر 350 گرم فلز دارای سه حلقه داری سه حلقه جهت استند

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل گود 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس امکان استفاده توسط سایر توضیحات
38x38x3 سانتی‌متر 400 گرم فلز چهار نفر لبه خم شده جهت پایه ساج

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل گود

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس امکان استفاده توسط
50x50x1 سانتی‌متر 500 گرم فلز چهار نفر

امتیاز کاربران

وازلین کودک ساج مدل اطفال حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن حجم کاربرد نوع محفظه نگه دارنده جنس محفظه نگه دارنده
100 گرم 100 میلی‌لیتر سوختگی کاسه‌ای پلاستیک
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی امکانات همراه اقلام همراه
50*50*5 سانتی‌متر آهن قابلیت حفظ دما دستگیره کیف
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی امکانات همراه اقلام همراه
5*35*35 سانتی‌متر آهن قابلیت حفظ دما دستگیره کیف
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل f15

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن توضیحات سوخت امکان استفاده توسط
45x45x10 سانتی‌متر 900 گرم سبک و بادوام قابل استفاده بر روی اجاق گاز صیقلی... چهار نفر

امتیاز کاربران

ساج سفری مدل گرانیت Q43

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس امکان استفاده توسط اقلام همراه توضیحات دستگیره
43x43x6.5 سانتی‌متر روکش تفلون چهار نفر کاور فلزی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

ساج و استند سفری مدل سرخپوستی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ابعاد اجاق وزن جنس
85 سانتی‌متر 12 سانتی‌متر 2200 گرم آهن

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری مدل پایه میلگردی به همراه کتری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
80x65x65 سانتی‌متر 3000 گرم فلز طول میله استند 83 سانت و جنس ان از میلگرد مقاوم...

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری مدل پایه میلگردی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
60x60x83 سانتی‌متر 2900 گرم آلمینیوم، فلز طول میله استند 83 سانت و جنس ان از میلگرد مقاوم...

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری کد CP80

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس امکان استفاده توسط امکانات همراه
60x45x68 سانتی‌متر 2100 گرم فلز چهار نفر دستگیره
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

منقل و ساج و توری گریل مدل camp plus

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
40x30x105 سانتی‌متر 3500 گرم فلز - منقل سرخپوستی کم جا همراه توری گریل و ساج - ه...

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری ساج وک مدل OVEN WOK 50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس توضیحات دستگیره تعداد
50x50x40 سانتی‌متر 1200 گرم روکش تفلون دستگیره فلزی ساج که قابلیت جداسازی دارد 2 عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری مدل M401

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
80x62x86 سانتی‌متر 3000 گرم فلز - قابلیت تنظیم ارتفاع - استفاده جهت آویزان کردن...

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری مدل درخشان به همراه گریل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
70x40x100 سانتی‌متر 2800 گرم آهن
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

استند و ساج و گریل سفری کوه‌مان مدل 4POD GRILLWOK

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه سایر توضیحات
100x70x40 سانتی‌متر 2500 گرم کیف دارای توری گریل با روکش تفلون گیاهی سیزن و انبر...

امتیاز کاربران

استند و ساج سفری مدل پایه میلگردی به همراه کتری و گریل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
80x65x65 سانتی‌متر 4000 گرم فلز طول استند تقریبا 83 سانتی متر است و جنس ان از م...

امتیاز کاربران

استند و ساج گریل سفری کد 001

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
104 × 64 × 69 سانتی‌متر 4100 گرم فلز سه پایه آتش سفری به همراه گریل با میله هایی در ...

امتیاز کاربران

پخش کننده خودرو ساج الکتریک مدل SA-725

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد اقلام همراه کالا دیسک قابل پخش سیستم عامل سازگار نور پس زمینه
18x13x6 سانتی‌متر آچار، دفترچه‌ی راهنما، کنترل، سوکت بدون امکان پخش دیسک بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل متغیر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

بند رخت ساج مدل 6020

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول محصول جنس امکانات ظاهری وزن بسته‌بندی
155x62x110 سانتی‌متر 155 متر استیل تا شدن 4000 گرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پخش کننده خودرو ساج الکتریک مدل SA-780

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد اقلام همراه کالا دیسک قابل پخش سیستم عامل سازگار نور پس زمینه
15x10x8 سانتی‌متر کیف، دفترچه‌ی راهنما، کنترل، سوکت، قاب پنل بدون امکان پخش دیسک iOS، اندروید قابل انتخاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پخش کننده خودرو ساج الکتریک مدل SA-735

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد اقلام همراه کالا دیسک قابل پخش سایر توضیحات سیستم عامل سازگار
18x13x6 سانتی‌متر آچار، دفترچه‌ی راهنما، کنترل، سوکت بدون امکان پخش دیسک پنل جدا 18 ایستگاه رادیو 2 عدد پورت USB (یک عدد... بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پخش کننده خودرو ساج الکتریک مدل SA-760

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد اقلام همراه کالا دیسک قابل پخش سایر توضیحات سیستم عامل سازگار
180x140x50 سانتی‌متر آچار، دفترچه‌ی راهنما، رادیو، کنترل، سوکت بدون امکان پخش دیسک آیسی 7388 (بزرگ) /// کنترل پایونیری /// باند اک... iOS، اندروید، بلک بری، ویندوز فون
مشخصات بیشتر

40 دیدگاه

  1. ساج آشپزی واقعا عالیه. من ساج روحی از دیجی کالا تهیه کردم و واقعا راضی بودم

  2. از بین انواع ساج سفری مدل ۲ که معرفی کردید عالیه 😍😍 واسه سوسیس تخم مرغ عالیه 😬

  3. ساج نان پزی گازی خیلی کار راه بندازه برای کسایی که میخوان تو خونه نون بپزن عالیه واقعا خریدش رو توصیه میکنم

  4. سلام وقتتون بخیر. خیلی ممنون بابت راهنمای کاملتون 😍👍
    یک سوال داشتم بین انوع ساج، ساج آهنی رو پیشنهاد میدید یا ساج چدنی رو؟🤔

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین.
      من خودم جنس چدن رو ترجیح می دم، پیشنهاد می‌کنم به تجربه‌ی خریداران قبلی این محصول در سایت دیجی کالا نگاهی بندازین.

  5. خیلی ممنونم 💕
    یه سوال داشتم ساج خوراک پزی برای استفاده روی اجاق گازم مناسبه؟یا فقط طبیعت؟

    1. سلام به شما.
      یکی از تجهیزات آشپزی که قابلیت استفاده در آشپزخانه و طبیعت رو داره قطعا ساج خوراک پزی هستش.
      ساج دقیقا همان وسیله‌ای است که آشپزی را برای شما لذت بخش می کند.

  6. تابه نان پزی گازی بسیار عالیه 😍
    مخصوصا واسه کسایی که تو خونه میخوان نون درست کنن 👌
    من دو هفته میشه که خریدم و خیلی راضیم 🙌

    1. بسیار عالی دوست خوب که گرین لیست رو همراهی میکنید و مهم تر اینکه مطالب مورد پسندتون قرار گرفته. موفق باشید.

  7. سلام ضمن تشکر از مقاله عالیتون باید بگم من ساج پخت نان خانگی مدل t-50 خریدم و به نسبت قیمتش واقعا عالی بود 😍😍

    1. سلام دوست عزیز، از این که زمان گذاشتید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگذاریم.

    1. بسیار عالی دوست عزیز، از این که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتین، سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا