خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانه

25 مدل تابه گریل باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین تابه گریل

  • اساساً تابه گریل تابه ای است که دارای لبه های برآمده با خطوط گریل است که در حدود 1 تا 2 سانتی متر از یکدیگر فاصله دارند.
  • خطوط گریل معمولاً 0.5 سانتی‌متر بلند می‌شوند که اجازه می‌دهد آب‌های غذایی که می‌پزید به سمت پایین چکه شود.
  • اکثر تابه های گریل رایج این روزها با سطح نچسب عرضه می شوند. با این حال، برخی از تابه های گریل وجود دارند که از مواد دیگری نیز ساخته شده اند.
  • به دلیل مشغله های کاری که همه ی افراد دارند اکثر آن ها فرصت برای ورزش کردن پیدا نمی کنند ولی خوب می توانند با داشتن یک رژیم غذایی کم کالری و فاقد چربی جلوی گرفتن اضافه وزن خود را تا اندازه ی زیادی کاهش دهند.
  • از مزایای استفاده از این محصول همین مورد است که می توان غذاهای فاقد روغن و بدون چربی و گریل شده را تهیه کرد.
  • گریل کردن نیز نوعی سرخ کردن مواد غذایی به روش دیگر می باشد به این صورت که در گریل کردن حرارت از بالا پخش می شود و به آن باربیکیو نیز گفته می شود ولی در سرخ کردن معمولی شعله ی گاز از قسمت زیرین موجب سرخ شدن مواد غذایی می شود.
  • تابه گریل نیز همان کار سرخ کردن را از حرارت پایین انجام می دهد ولی با این تفاوت که این تابه ها دارای برخی خطوط هست که حالت کباب و یا باربیکیو شدن را به مواد غذایی شما می بخشند. و غذا را به صورت رژیمی آماده می کند.
  • قبل از خرید تابه گریل بهتر است اطلاعات کافی در مورد تمامی ویژگی ها و نکات مهمی که برای شما در زمان خرید کمک زیادی می تواند بکند را داشته باشید.
  • در این محتوا به تمامی خصوصیات و نکات مهم به عنوان راهنمای خرید پرداخته شده است که با مطالعه آن می توانید انتخاب صحیح و هوشمندانه ای را حتی در مواقع خرید اینترنتی برای خود داشته باشید.

خرید تابه گریل

معرفی انواع تابه گریل

  • مدل کف صاف

این تابه های گریل که دارای سطح صاف می باشند از وزن بالاتری نسبت به تابه های شیاردار برخوردارند.

این تابه ها حرارت را به صورت یکنواخت در کف تابه منتقل می کنند و موجب پخت غذا می شوند.

  • مدل کف شیاردار

این نوع تابه گریل دارای شیارهای برآمده در کف تابه است که با اندازه و فاصله ی منظمی در کنار هم قرار گرفته اند.

در این نوع تابه گریل چربی گوشت و مرغ که به وسیله ی حرارت از آن جدا می شود در داخل این شیارها قرار می گیرد و بعدا از آن به عنوان سس می توان جهت طعم دار کردن غذا استفاده کرد.

  • مدل کف ترکیبی

این نوع تابه گریل دارای کف ترکیبی هستند که کفه ی آن هم از نوع صاف و هم شیاردار می باشد.

این نوع تابه گریل تمامی مزیت های هر دو نوع را در بردارد با این تفاوت که از سطح و فضای کمتری برخوردار است.

ویژگی های ایده آل تابه گریل

  • برخی ویژگی ها وجود دارد تا بتوان گفت تابه گریل خریداری شده خوب است.
  • یکی از این ویژگی ها جنس آن است که باید بسیار مرغوب و نچسب باشد و همین طور ضد خط و خش تا در صورت شست و شو هیچ گونه آسیب و صدمه ای به سطح تابه وارد نشود.
  • دیگر ویژگی تابه خوب در شکل ها و اندازه های متنوع آن است که بسته به استفاده و سلیقه ی افراد در هر  شکل مانند دایره و مربع  و بیضی و مستطیل وجود دارد. ی
  • تابه گریل خوب در مقابل گرما و حرارت بایستی مقاوم بوده تا این اندازه که بتوان از آن در داخل فر هم استفاده کرد.

نکات مهم هنگام خرید تابه گریل

  • قیمت تابه گریل

بودجه ای که برای خرید محصول در نظر گرفته می شود. عوامل گوناگونی مانند جنس و دوام و مدل می تواند بر روی قیمت تابه اثر بگذارد.

در بازار قیمت های متفاوتی برای این محصول وجود دارد، پیشنهاد می شود قبل از خرید بودجه خود را تعیین کنید و در زمان خرید حتما به آن بودجه پایبند باشید.

  • جنس بدنه تابه

جنس تابه ای که قصد خرید آن را دارید باید از قبل انتخاب کنید و تمامی ویژگی ها را در مورد آن بسنجید.

می‌توانید تابه‌های گریل را در انواع مختلف فولادی یا آلومینیومی پیدا کنید، برخی با پوشش‌های لعابی در بیرون و برخی با پوشش نچسب روی سطح پخت و پز.

اما در واقع، همه آنها تجربه کباب کردن در فضای باز یا سرخ کردن بیش از حد آتش را تقلید می کنند.

تابه چدنی سال ها پیش به طور خاص برای پخت و پز روی آتش طراحی شده بود. بنابراین، تابه های گریل از هر ماده دیگری به طور موثری از چدن تقلید می کنند. من خودم چدن را ترجیح می دهم.

  • دقت در انتخاب تابه های دسته دار

سعی کنید برای خرید انتخاب خود را بر روی تابه های گریلی دو دسته محدود کنید. چون این تابه ها را به راحتی می توانید حمل کنید و مواد غذایی را در داخل آن به راحتی جا به جا نمایید.

  • شکل و مساحت سطح

موقع خرید حتما به اندازه و ابعاد تابه نسبت به اعضای خانواده و مواد غذایی که می خواهید گریل کنید توجه کافی را داشته باشید.

تابه‌های گریل در همه پیکربندی‌ها وجود دارند و یکی که برای شما بهترین کار را دارد به نحوه استفاده از آن بستگی دارد.

اگر اغلب یک استیک را می‌پزید، یک تابه گرد احتمالاً عالی است. اگر چندین همبرگر را می‌پزید، سطح بیشتری را می‌خواهید که توسط یک تابه گریل مربعی ارائه شود

و اگر چندین عدد کباب می‌کنید، باید یک تابه مستطیلی بزرگ را در نظر بگیرید که دو شعله را در خود جای داده است.

  • دقت در وزن تابه

باید دقت شود که تابه ای که خریداری می شود از وزن متعادلی برخوردار باشد.

کباب کردن فقط برای داغ کردن آن تابه نیست. این در مورد گرم نگه داشتن آن است. به طور کلی، یک ماهیتابه ساخته شده از فلز ضخیم تر، گرما را بهتر حفظ می کند و به طور طبیعی حمل آن سنگین تر خواهد بود. اینجاست که دسته بهکمک شما می اید.

به همین دلیل است که اکثر تابه‌های گریل بزرگ‌تر یا سنگین‌تر دارای آرایش دو دسته هستند، زیرا بالا بردن وزن تنها با یک دسته بلند، حتی اگر از هر دو دست استفاده کنید، می‌تواند یک چالش باشد.

حقیقت این است که یک ماهیتابه گریل خوب، سنگین، گاهی اوقات غیر قابل انعطاف است و به فضای ذخیره سازی نیاز دارد. وقتی صحبت از تابه های گریل می شود بسیار سنگین است. فقط یاد بگیرید که با آن با خیال راحت رفتار کنید.

  • درب دار بودن تابه گریل

سعی کنید تابه هایی را خریداری کنید که درب داشته باشند تا کاملا خوراکی های شما به این وسیله مغز پخت شوند. به خصوص درب آن ها در صورتی که شیشه ای باشد به راحتی می توانید داخل تابه را ببینید.

  • دقت در عمیق تر بودن شیارهای داخلی کف تابه

هر اندازه که شیارهای کف آن بیشتر و عمیق تر باشد گریل شدن مواد غذایی در آن بهتر خواهد بود همین طور وجود شیارها موجب می شود تا روغن اضافی مواد غذایی خارج شود.

  • نچسب بودن تابه

قسمت داخلی تابه ی گریل باید ضد خط و خش باشد و همچنین نچسب.

باید بگویم، یک چیز در مورد ظروف نچسب برای تابه‌های کبابی بسیار اساسی است: مواد به تابه‌های نچسب نمی‌چسبند، اما در کباب کردن، چسبیدن یک الزام است. اکثر حرفه ای ها ترجیح می دهند برای به دست آوردن یک گریل عالی کمی مواد به ظرف بچسبد. اینجاست که یک تابه چدنی به نظرم بهتر عمل می کند.

  • ارتفاع مناسب لبه های تابه

باید ارتفاع لبه های تابه گریل متناسب باشد به این صورت که نه زیاد کوتاه باشد که مواد غذایی لیز بخورد نه زیاد بلند باشد.

  • نحوه ی شستشوی آن

باید موقع خرید به این موضوع توجه شود که آیا تابه ی شما از دوام و مرغوبیت بالایی برای شستشو در داخل ماشین ظرفشویی برخوردار است.

خرید تابه گریل

مزایای استفاده از تابه گریل

اگر قبلاً یک ماهیتابه گریل ندارید، ممکن است از خود بپرسید، چرا باید به خرید آن فکر کنم؟

صادقانه بگویم، دلایل زیادی برای داشتن یکی از این تابه ها وجود دارد، اما ما چند دلیل اصلی را که باید در نظر بگیرید، فهرست کرده ایم:

  • علائم گریل و کباب شده

نیازی به گفتن نیست که یک استیک زمانی که علائم گریل جامد خوبی داشته باشد طعم متفاوتی دارد. گوشت‌ها کبابی به نظر می‌رسند و فرورفتگی‌های سیاه کوچک به طرز رضایت‌بخشی پوسته‌دار هستند.

این نوع مارک های کباب شده را فقط می توانید روی یک کباب پز در فضای باز یا در رستوران ها تهیه کنید. چرا وقتی در داخل خانه آشپزی می کنید این علائم گریل را نمی خواهید؟

  • صرفه جویی در زمان با کباب کردن غذای بیشتر در یک بار

معمولاً تابه‌های گریل تابه‌های بزرگ‌تری هستند که یا به شکل گرد یا به شکل کوسن مربع هستند.

هر دوی این گزینه‌ها امکان پخت سینه‌های مرغ، گوشت گاو، کباب یا سبزیجات مختلف را بدون مخلوط کردن سس‌ها و آب‌میوه‌ها به صورت یکجا می‌دهند.

این باعث صرفه جویی در وقت شما برای پخت و پز می شود، زیرا دیگر نیازی به پخت و پز نیست، سپس ظرف را بشویید، سپس بپزید و دوباره بشویید.

  • برجستگی هایی برای جمع آوری چربی ها

تابه گریل دارای برآمدگی هایی است که اجازه می دهد چربی ها و آب میوه ها ریخته شوند.

این مانع از پختن آب میوه در آب خود می شود و یک راه آسان برای جمع آوری آب برای سس ها ایجاد می کند. سس ها را می توان برای استیک، ماهی استفاده کرد.

  • پخت و پز در داخل خانه

از آنجایی که یک تابه گریل وجود دارد که روی انواع سطوح پخت و پز داخلی کار می کند، نیازی به بیرون رفتن نیست.

حتی بدون آفتاب می توانید استیک های خود را در داخل خانه بپزید و لذت ببرید! دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید و از خلاقیت های آشپزی خود احساس غرور کنید!

  • سالم

تقریباً همه ماهی تابه هایی که ما بررسی کرده ایم و در بازار دیده ایم سالم هستند.

علاوه بر این، آنها بدون PFOA و PFTE هستند و در عین حال طعم کامل غذایی را که طبخ می کنید به شما می دهند.

به طور کلی، استفاده از تابه گریل بر روی تابه معمولی مزایای زیادی دارد. با این حال، مهم است که بدانید از چه نوع تابه ای باید برای کدام نوع غذا استفاده کنید.

راهنمای نگهداری از تابه گریل

  • نگهداری از این محصول بسیار حساس است و باید برای کارایی بهتر آن به نحو احسنت انجام شود.
  • به این صورت که به هنگام شستشو دقت کنید تا از اسکاچ های ابری برای این کار استفاده نماید علی رغم ضد خش بودن این تابه ها باز هم  هیچ گونه خط و خشی بر روی سطح آن نیفتد.
  • برای افزایش طول عمر تابه گریل خود بایستی از کفگیرها و انبرهای مخصوص استفاده کنید تا به هنگام جا به جایی مواد غذایی داخل آن هیچ گونه خط و خشی بر روی سطح تابه نیفتد.

جمع بندی خرید اینترنتی تابه گریل

  • در حالی که ماهی تابه ای وجود ندارد که کاملا صحیح درست شده باشد (هنوز!)، ما تابه های گریلی را شناسایی کرده ایم که فکر می کنیم بهترین ارزش را دارند و بهترین ظاهر و طعم گوشت، ماهی و سبزیجات را به شما ارائه می دهند.
  • امیدواریم راهنمای خرید آنلاین امروز در دسته بندی لوازم آشپزخانه و نظرات ما را دوست داشته باشید. اگر آن را دوست داشتید، لطفاً از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید.
  • در ادامه برای کمک به شما چند مدل باکیفیت و ارزان را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت کاربران را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل تابه گریل باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

ظرف پخت پیتزا مدل پانچی D28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
28x33 سانتی‌متر 500 گرم استیل استیل دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز روگازی کیوبی مدل کیوبیک

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
24x19x7 سانتی‌متر 1000 گرم فولاد سرامیک دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل T113

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قابل شستشو
27x24x2 سانتی‌متر 100 گرم با دست، با ماشین ظرف‌شویی

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل مستطیل وانسل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی ظرف پخت جنس بدنه جنس روکش
29x17x5 سانتی‌متر 900 گرم قابلیت پخت پنکیک سرامیک سرامیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل G121

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
24x20x4.5 سانتی‌متر 100 گرم
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل پویا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
35x30x8 سانتی‌متر 2000 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل 10 سایز 30

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
30x30x5 سانتی‌متر 2300 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل G-B2 سایز 30

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
35.5x30x3 سانتی‌متر 3600 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل آریا سایز 28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
42x28x10 سانتی‌متر 2200 گرم چدن گرانیت یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل ام جی مدل پویا سایز 30

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قابل شستشو
29x29x6 سانتی‌متر 2178 گرم با دست، با ماشین ظرف‌شویی
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

تابه گریل ماناآوند مدل رژیمی سایز 28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
28x28x6 سانتی‌متر 1300 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل لوتوس مدل بشقاب گریل سایز 24 به همراه تخته سرو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد دسته اقلام همراه محصول سایر توضیحات
30x27x3 سانتی‌متر 1700 گرم دو عدد تابه گریل چدنی به همراه تخته سرو چوبی قطر تابه 24سانتیمتر

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل نورا سایز 28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
40x28x8 سانتی‌متر 1500 گرم چدن گرانیت یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ظرف پخت پاشاباغچه کد 59554

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
40x28x6 سانتی‌متر 1000 گرم

امتیاز کاربران

تابه گریل بست مدل LO1 سایز 24

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش
26x24x3 سانتی‌متر 2100 گرم چدن گرانیت
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تابه گریل مرسانا مدل Montakhab کد MT500 سایز 28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
40x30x5 سانتی‌متر 3500 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل ماناآوند مدل کهکشان سایز 28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
40x30x10 سانتی‌متر 2200 گرم چدن گرانیت یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تابه گریل تکنو مدل دایمند سایز 40

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قابل شستشو
40x26x2.5 سانتی‌متر 1500 گرم با دست

امتیاز کاربران

تابه گریل لوتوس مدل 1997-0 به همراه تخته سرو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
43x28x5 سانتی‌متر 4400 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تابه گریل پرانی مدل گرد سایز 34

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس روکش تعداد دسته جنس در
40x34x7 سانتی‌متر 5500 گرم گرانیت دو عدد شیشه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ظرف پخت لومینارک مدل دیوالی مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن کشور مبدا برند
30x30x4 سانتی‌متر 200 گرم فرانسه

امتیاز کاربران

تابه گریل مدل مربع کد un-6015 سایز 28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس روکش تعداد دسته
39x31.5x5.5 سانتی‌متر 3989 گرم چدن گرانیت دو عدد
مشخصات بیشتر
منبع
stonefryingpanssimplyrecipes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا