خانه داری

طرز تهیه قهوه کف دار با موکاپات به همراه نکات اساسی

راهنمای مطالعه

مقایسه سریع اسپرسوساز با موکاپات

رایحه و طعم قهوه
کرما یا خامه قهوه
قهوه غلیظ و تلخ
سرعت تهیه قهوه
تعداد شات قهوه
بدون وسایل جانبی
استفاده آسان
تمیزکاری آسان
استفاده در سفر
هزینه نگهداری کمتر
مقرون به صرفه
پیشنهاد خریداران
اسپرسوساز
نهایتا اندازه 2 شات
خرید آنلاین
موکاپات
از یک شات تا 12 شات
خرید آنلاین

 

جهت درست کردن قهوه با دستگاه اسپرسوساز به چه وسایلی نیاز دارید؟

روشی که می‌خواهیم به شما جهت دم‌آوری قهوه به وسیله دستگاه اسپرسوساز آموزش دهیم، روشی ایتالیایی بوده که به وسایلی نظیر: پودر قهوه اسپرسوی مرغوب، شکر، آب سرد، موکاپات، ظرف جهت مخلوط کردن اسپرسو و فنجان کوچک جهت سرو قهوه احتیاج خواهید داشت. فرآیند آماده‌سازی این روش جمعا 10 دقیقه طول خواهد کشید.

فوم گیری شیر با موکاپات

یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با نوشیدنی قهوه وجود دارد، طرز تهیه فوم گیری شیر با موکاپات می باشد. در کافی شاپ ها برای این کار از دستگاهی به نام کف ساز شیر استفاده می کنند. اگر می خواهید این نوشیدنی خوش طعم را برای خود یا سایر اعضای خانواده تهیه نمایید باید از وسیله ای به نام فرنچ پرس استفاده کنید.

روش کار با موکاپات

اگر قصد تهیه اسپرسو خانگی دارید، پس حتما به خرید وسیله ای نظیر: موکاپات فکر کرده اید. موکاپات در واقع یک ابزار خانگی جهت تهیه اسپرسو بوده که با استفاده از آن می توانید یک قهوه مناسب و باکیفیت تهیه نمایید. طرز کار با این وسیله بسیار آسان است. با یادگیری چند اصول ساده می توانید اسپرسو خانگی را برای خود یا سایر اعضای خانواده به راحتی تهیه نمایید.

چگونه با موکاپات قهوه غلیظ درست کنیم

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر کرده، این است که چگونه با موکاپات می توان قهوه غلیظ درست کرد. موکاپات، یک دستگاه کاربردی جهت تهیه قهوه به شمار می رود. غلیظ یا رقیق بودن قهوه به ذائقه و سلیقه هر فرد بستگی داشته و جهت تهیه آن باید از یک سری دستورالعمل های خاص پیروی نمود.

بهترین ترکیب قهوه برای موکاپات

قهوه جزو آن دسته از نوشیدنی های محبوبی بوده که استفاده از آن در بین اکثر ایرانی ها بسیار رایج شده است. روش های مختلفی جهت تهیه قهوه وجود دارد. هر فردی با روش خاص خود می تواند بهترین قهوه را برای خود تهیه نماید. جهت یادگیری آموزش های مربوط به تهیه قهوه می توانید از سایت های مختلف آموزشی استفاده نمایید.

علت کف نکردن قهوه با موکاپات

موکاپات یک روش خاص برای تهیه قهوه است که در آن، آب به فشار بالا از طریق قهوه‌ساز عبور می‌کند و باعث استخراج اسانس و طعم قهوه می‌شود.

علت کف نکردن قهوه با موکاپات می تواند به دلایل زیر باشد:

  • استفاده از قهوه نامناسب: اگر قهوه‌ای که استفاده می‌کنید، برای موکاپات مناسب نیست، ممکن است کف نکند. برای جلوگیری از این موضوع، می‌توانید از قهوه‌ای با دانه‌های بزرگتر و یا قهوه‌ای که برای موکاپات آسیاب شده است، استفاده کنید. همچنین، می‌توانید قهوه را به صورت دقیق و با دقت بیشتری در قهوه‌ساز قرار دهید تا کف قهوه کمتری به قهوه اضافه شود.
  • استفاده از قهوه خشک: استفاده از قهوه خشک یا مونده به جای قهوه تازه، ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در دستگاه شود و در نتیجه قهوه در دستگاه کف نکند.
  • استفاده از قهوه با کیفیت پایین: استفاده از قهوه با کیفیت پایین ممکن است باعث ایجاد مشکل در تهیه قهوه شود و در نتیجه قهوه در دستگاه کف نکند.
  • استفاده از قهوه خیس: استفاده از قهوه خیس می‌تواند باعث ایجاد رطوبت بیش از حد در دستگاه شود و در نتیجه قهوه در دستگاه کف نکند.
  • استفاده از آب سرد: استفاده از آب سرد ممکن است باعث شود که قهوه کف نکند. بهتر است از آب گرم استفاده کنید.
  • آب گرم نبودن: در صورتی که آب دستگاه به دلیل عدم گرم شدن کافی، به درجه حرارت لازم برای تهیه قهوه نرسد، ممکن است قهوه در دستگاه کف نکند.
  • پاک نکردن دستگاه: در صورتی که دستگاه به درستی پاک نشود، رسوبات قهوه ممکن است در دستگاه جمع شده و باعث ایجاد مشکل در تهیه قهوه شود.
  • فشار آب ناکافی: در صورتی که فشار آب دستگاه برای تهیه قهوه کافی نباشد، ممکن است قهوه در دستگاه کف نکند.

موکاپات

طرز تهیه قهوه کف دار با موکاپات

  • ریختن آب سرد درون محفظه دستگاه اسپرسوساز

آب سرد را درون محفظه دستگاه بریزید البته توجه نمایید که محفظه باید تا سطح معینی پر شود و هنگام قرار دادن سبد بر روی آن، آب به داخل سبد نفوذ نکند.

  • قرار دادن سبد بر روی محفظه دستگاه اسپرسوساز

در این مرحله نیاز است که سبد را بر روی محفظه‌ای که از آب پر کردید، قرار داده و پودر قهوه را درون سبد بریزید.

  • اضافه کردن قهوه به داخل سبد

سبد را از قهوه پر کرده و توجه نمایید که هیچ دانه قهوه‌ای از درون آن خارج نشود. سپس محفظه بالایی و پایینی دستگاه را به خوبی چفت نمایید تا هنگام جوش آمدن آب درون محفظه، چیزی به بیرون تراوش نکند.

هنگام قرار دادن قهوه درون سبد، آن را با دست فشار ندهید. زیرا باعث چسبیده شدن ذرات به همدیگر و مسدود شدن مسیر عبور آب می‌شود.

  • جاسازی کردن اصولی موکاپات

دستگاه اسپرسوساز را به صورت اصولی جاسازی کنید و توجه نمایید که محفظه بالایی را بر روی محفظه پایینی قرار داده و آن را به خوبی چفت نمایید.

  • قرار دادن قهوه‌ساز بر روی حرارت

در این مرحله وقت آن است که دستگاه را بر روی حرارت کم قرار داده تا قهوه طعم و مزه خوبی به خود بگیرد. البته توجه داشته باشید که قرار دادن دستگاه بر روی حرارت کم، فرایند زمان عصاره‌گیری را بیشتر می‌کند.

  • مخلوط کردن شکر با قهوه

مهمترین مرحله درست کردن اصولی قهوه به اینجا ختم می‌شود. به ازای هر فنجان می‌توانید یک قاشق چایخوری شکر به قهوه اضافه کنید. البته این مرحله نیاز به تمرین و مهارت زیادی دارد تا بتوانید یک قهوه خوش‌طعم را درست کنید.

هنگام فرایند عصاره‌گیری قهوه، آن را از روی حرارت برداشته و درون ظرف دیگر ریخته و کم کم شکر را به آن اضافه نمایید. بعد از آن، ترکیب قهوه و شکر را به خوبی مخلوط کرده تا مایع غلیظی ایجاد شود.

  1. اگر مخلوط به دست آمده کمی خشک بود، هر بار مقدار مناسبی اسپرسو به آن اضافه کنید تا غلظت مناسب به دست آید.
  2. در این مرحله نیاز است که ترکیب به خوبی و با سرعت زیاد هم زده شود تا کف بر روی آن ایجاد شود. اسپرسو را کم کم به محلول اضافه کرده و مجددا هم بزنید.
  3. مقدار فومی که بر روی محلول به وجود می‌آید به تمرین کردن زیاد و مقدار شکری که درون ظرف می‌ریزید، بستگی دارد.
  4. قهوه شما آماده شده و در نهایت می‌توانید آن را درون فنجان مخصوص سرو نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فنجان قهوه

چگونه با موکاپات شیر قهوه درست کنیم

برای درست کردن شیر قهوه با موکاپات، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. مخزن قهوه دستگاه موکاپات خود را با دانه‌های قهوه تازه پرکنید.
  2. آب را در قسمت پایین موکاپات بریزید.
  3. بر روی شعله متوسط قرار دهید و منتظر شوید تا قهوه به صورت بخار تبدیل شود و به بالا بزند.
  4. موکاپات را از شعله برداشته و منتظر بمانید تا بخاری که خروجی موکاپات است تمام شود.
  5. شیر را در یک قابلمه کوچک داغ کنید. بهتر است از شیر پرچرب برای درست کردن فوم شیر استفاده کنید. به وسیله همزن برقی شیر را فوم دار کنید (فقط کافی است شیر را هم بزنید و در صورت تمایل مقداری خامه صبحانه به آن اضافه کنید).
  6. فوم روی شیر را از آن جدا کنید و در ظرف جداگانه ای نگهدارید، قهوه را در فنجان سرو بریزید و شیر همزده را به آرامی به آن اضافه کنید.
  7. فوم یا کف شیر را روی فنجان بریزید و با استفاده از قاشق یا ابزاری شبیه به آن، فوم شیر را به صورت یک دایره در بالای قهوه قرار دهید.
  8. در صورت تمایل، می‌توانید بر روی قهوه کمی شکلات رنده شده یا پودر قهوه بریزید و سرو کنید.

موکاپات

طرز تهیه قهوه فوم دار با موکاپات

درست کردن قهوه برای دوستداران این نوشیدنی بسیار خوش طعم به یک چالش بزرگی تبدیل شده است. افراد علاقه مند به این نوشیدنی همواره به دنبال یک راه حل مناسب جهت تهیه قهوه فوم دار با موکاپات هستند. با توجه به یک سری نکات مهم که در سایت های مختلف در اینباره نوشته شده می توانید یک قهوه فوم دار با موکاپات را به آسانی تهیه نمایید.

کف قهوه اسپرسو با موکاپات

قهوه اسپرسو، یکی از محبوب ترین نوشیدنی های مورد علاقه اکثر ایرانی ها به شمار می رود. چگونه می توان قهوه اسپرسو کف دار را به وسیله موکاپات درست نمود؟ جهت پاسخگویی به این سوال باید گفت که طرز تهیه این نوشیدنی بسیار آسان بوده و می توان از آموزش های موجود در سایت ها استفاده نمود.

چطور قهوه کف دار درست کنیم

اکثر افراد به اشتباه فکر می کنند که جهت تهیه قهوه با کیفیت همراه با کف باید از دستگاه های مخصوص استفاده نمود. هر کسی قهوه را با توجه به روش خاص خود درست می کند. به همین خاطر یک روش واحدی جهت درست کردن قهوه کف دار وجود ندارد. یک سری دستورالعمل خاصی وجود داشته که با رعایت آنها می توان یک قهوه کف دار فوق العاده تهیه نمود.

اسپرسو کف دار

از آنجا که قهوه، نوشیدنی مورد علاقه اکثر ایرانی ها به شمار می رود طرز تهیه آن هم از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. با استفاده از امکانات کم هم می توان یک قهوه اسپرسو کف دار خوش طعم درست نمود.. شما می توانید جهت یادگیری اصولی از آموزش سایت های مختلف جهت تهیه اسپرسو کف دار استفاده نمایید.

انواع قهوه با موکاپات

قهوه را می توان جزو بهترین نوشیدنی هایی دانست که امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. شاید تصور کنید که جهت تهیه قهوه خوش طعم و باکیفیت باید از دستگاه های گران قیمت استفاده نمود. شما می توانید با یادگیری چند اصول ساده، انواع قهوه با کیفیت را با استفاده از امکانات کم تهیه نمایید.

بهترین قهوه برای موکاپات

یکی از مهمترین مسائلی که ذهن علاقه مندان به این نوشیدنی را به خود جلب کرده، استفاده از بهترین قهوه برای موکاپات می باشد. جهت تهیه قهوه با موکاپات باید به نوع ذائقه و سلیقه فرد توجه نمود. نوع قهوه و برند تولیدی آن می تواند بر کیفیت نهایی نوشیدنی و تلخی یا شیرینی آن تاثیر زیادی داشته باشد.

موکاپات

طرز تهیه قهوه کف دار با موکاپات

افرادی که به قهوه علاقه دارند، حتما به دنبال کف آن نیز می باشند. از همین رو درست کردن کف دارای اهمیت بالایی می باشد.

برای اینکه شما کف خوبی برای قهوه خود درست کنید، لازم است تا با دستگاه و قهوه ای که مایل هستید، درست نمایید، آشنایی کامل داشته باشید.

طرز تهیه قهوه کف دار ، برای تهیه قهوه کف دار بسیار مهم است تا ابتدا قهوه ساده را درست نمایید و در مرحله آخر به آن شیر داغ و شکر اضافه کنید. در این صورت خواهید توانست شیر قهوه یا قهوه کف دار تهیه نمایید.

آنچه باعث کف دار شدن قهوه می شود، حرارت ملایم می باشد زیرا شکر به آرامی شروع به حل شدن می کند.

درست كردن قهوه كف دار ، یکی از فاکتورهایی که برای تهیه قهوه کف دار باید مد نظر قرار دهید، نوع قهوه مورد استفاده است. عموم افراد از قهوه های آسیاب شده استفاده می نمایند.

این قهوه ها باید به خوبی آسیاب شوند تا هیچ دانه درشتی بین آنها نباشد. در این صورت به صورت یکنواخت در آب حل می شوند.

درست کردن قهوه کف دار ، برای اینکه بتوانید قهوه خوبی تهیه نمایید که بر روی آن کف وجود داشته باشد، لازم است تا حتما از قهوه مناسب استفاده کنید. بهترین قهوه برای این مورد، نمونه های آسیاب شده است.

در ریختن آب برای تهیه کف باید بسیار دقیق باشید زیرا اگر کف زیاد باشد، موجب می شود تا قهوه بسیار رقیق گردد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قهوه جوش موکاپات

طرز تهیه قهوه با موکاپات

برای اینکه با موکاپات بتوانید یک قهوه خوب درست نمایید، لازم است تا ابتدا مراحل درست کردن یک قهوه ساده را طی نمایید.

سپس در مرحله آخر کمی شیر و شکر به قهوه خود اضافه نموده و اجازه دهید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. البته نیازی به همزدن مواد در این مرحله وجود ندارد.

درست کردن قهوه با موکاپات ، برای درست کردن قهوه با موکاپات نیازی نیست تا آموزشی خاصی ببینید. این مورد نیاز به کمی مهارت دارد.

برای تهیه قهوه می توانید قهوه را با آب سرد بر روی حرارت قرار داده و اجازه دهید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. همچنین باید این مهم را نیز در نظر بگیرید که ابتدا حرارت می بایست زیاد باشد و پس از اندک زمانی که آب به جوش آمد، حرارت را باید کم کرد.

روش تهیه قهوه با موکاپات ، تهیه قهوه کف دار بسیار آسان است اما نیاز به تجربه و مهارت دارد.

اینکه شما از چه قهوه و چه میزان شیر یا شکر استفاده کنید، اهمیت فراوانی دارد. همچنین باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که حرارت در طعم این قهوه ها حرف اول را می زند.

روش درست كردن قهوه با موكاپات ، برای اینکه با موکاپات یک قهوه عالی درست کنید، می توانید دستگاه را بر روی حرارت قرار داده و به آن آب اضافه نمایید.

سپس قهوه را به آب جوش آمده اضافه کرده و اجازه دهید تا به خوبی حل شود. در این مرحله می توانید حرارت را کم کرده و مقداری شیر یا آب داغ به آن اضافه کنید. تا قهوه شما به خوبی دم بیاید.

طرز تهیه قهوه موکاپات ، اگر مایلید تا با موکاپات خود قهوه تهیه نمایید، می توانید از قهوه های اسپرسو استفاده کنید زیرا این موارد به مراتب غلیظ تر می باشند. بسیاری اشخاص مایلند تا قهوه آنها دارای کف باشند.

در این صورت لازم است تا در مرحله آخر به آن کمی شکر نیز اضافه کنند. با این کار غلظت قهوه نیز بیشتر خواهد بود.

روش کار با موکاپات

برای کار با موکاپات ابتدا آب سرد را درون آن ریخته و اجازه دهید تا به جوش بیاید. سپس قهوه را به آن اضافه کرده و بگذارید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. در مرحله بعد می توانید شکر را اضافه کرده و حرارت را کم نمایید تا قهوه دم آید. با این کار کف های کوچک نیز ایجاد می شوند.

قهوه کف دار

قهوه کف دار یکی از انواع قهوه های پرطرفدار می باشد که اغلب افراد به دنبال آن می باشند. برای اینکه شما این قهوه را درست نمایید، باید از شیر یا شکر استفاده کنید و حتما موکاپات را بر روی حرارت ملایم قرار دهید.

در نظر داشته باشید که برای تهیه قهوه می توانید از آب یا شیر استفاده کنید.

موکاپات

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قهوه جوش ترک

قهوه پر کف

برخی از افراد دوست دارند تا قهوه ای خریداری نمایند که پر کف باشد. از همین رو باید طرز تهیه قهوه پر کف را بلد باشند. لازم است تا این مورد را در نظر داشته باشید که هر اندازه قهوه شما شیرین تر باشد، به همان اندازه کف آن نیز بیشتر خواهد بود.

قهوه غلیظ با موکاپات

برخی از افراد دوست دارند تا قهوه آنها غلیظ باشد. در این صورت باید در اضافه نمودن آب بسیار دقیق باشند. همانگونه که می دانید برای تهیه قهوه باید در دو مرحله به قهوه آب اضافه نمود.

در مرحله دوم اگر آب اضافه شده زیاد باشد، طعم قهوه کاملا خراب شده و بسیار رقیق خواهد بود. در این صورت کف نیز ایجاد نمی شود.

کف کردن قهوه

برای اینکه قهوه شما به خوبی کف کند، لازم است تا از شکر استفاده نمایید. زمانی که شکر را به قهوه خود اضافه می کنید، برای اینکه کف بر روی آن ایجاد شود باید به آرامی حرارت ببیند.

در این مرحله لازم است تا کمی شیر یا آب داغ را نیز به محلول اضافه نمایید. با این کار کف های کوچک بر روی قهوه ایجاد می شود.

كف دار كردن قهوه ، برخی از افراد دوست دارند تا قهوه خود را به صورت کف دار میل نمایند. در این شرایط لازم است تا کمی شکر در مرحله آخر تهیه قهوه به آن اضافه کنند.

با این کار حباب های ریز بر روی قهوه ایجاد می شود. افرادی که به کف بیشتر نیاز دارند می توانند حرارت را ملایم نگه داشته و کمی شیر یا آب داغ نیز اضافه کنند.

قهوه کف دار با موکاپات

موکاپات یک دستگاه تهیه قهوه سنتی می باشد که بیشتر در کشورهای آسیایی از آن استفاده میشود. شما می توانید با این دستگاه به راحتی انواع قهوه ها را تهیه نمایید.

جالب است تا به این موضوع نیز توجه داشته باشید که درست کردن قهوه با موکاپات بسیار آسان می باشد. شما با این دستگاه می توانید کف مورد نیاز خود را نیز تهیه نمایید.

قهوه فوم دار با موکاپات

شما می توانید با انواع موکاپات های خانگی قهوه پر کف درست نمایید. در همین راستا بهتر است تا قهوه آسیاب شده مناسب را خریداری کرده و آن را درون موکاپات به همراه آب سرد بریزید.

دقت نمایید بسیار مهم است تا ابتدا از آب سرد استفاده نمایید. زمانی که آب شما به جوش آمد می توانید برای تهیه کف از شیر و شکر بهره ببرید.

چگونه با موکاپات قهوه کف دار درست کنیم

برای اینکه با موکاپات خود بتوانید کف تهیه نمایید، لازم است تا ابتدا آب سرد را درون دستگاه ریخته و اجازه دهید تا به جوش آید.

سپس 2 قاشق قهوه درون آن ریخته و آب جوش مورد نیاز را اضافه کنید.بسیار مهم است که مخلوط را هم نزنید. هر اندازه حرارت ملایم تر باشد، بهتر خواهد بود.

چگونه با موکاپات اسپرسو کف دار درست کنیم

درست کردن اسپرسو کف دار بسیار آسان می باشد. شما می توانید قهوه را همانند هر نوع قهوه ساده دیگری تهیه نمایید و در مرحله آخر به آن شکر اضافه کنید.

در این مرحله باید 2 الی 3 دقیقه قهوه باقی بماند تا به خوبی با شکر حل شده و کف های کوچک بر روی قهوه ایجاد شود.

موکاپات وسیله‌ای است که می‌توان به کمک آن به راحتی قهوه درست کنید. اما واقعا درست کردن قهوه به وسیله موکاپات، امکانپذیر است یا چگونه می‌توان به اصول صحیح درست کردن اسپرسوی غلیظ با موکاپات دست یافت؟

درست کردن قهوه به وسیله دستگاه به هیچ عنوان کار سختی نبوده و شما می‌توانید با یادگیری چند ترفند ساده، بهترین قهوه را عصاره‌گیری کرده و نوش جان نمایید.

از اینکه همراه گرین لیست هستید سپاسگزاریم. امیدواریم مطلب امروز در دسته بندی خانه داری به شما کمک کند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: طرز تهیه قهوه کف دار با موکاپات به همراه نکات اساسی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,001 تا 250,000 تومان

امتیاز کاربران

موکاپات مدل 118

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه
17x10x12 سانتی‌متر 400 گرم 0.1 لیتر آلومینیوم
محدوده قیمت 250,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

موکاپات کد 9913

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه سایر توضیحات
آلومینیوم قهوه جوش روگازی ۳ کاپ = 3cup

امتیاز کاربران

قهوه جوش اسپرسو ساز دستی مدل 3 cup

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس دسته جنس بدنه
12x10x15 سانتی‌متر 250 گرم 0.4 لیتر باکالیت آلومینیوم

امتیاز کاربران

قهوه جوش اسپرسو ساز مدل 3Cup

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس دسته جنس بدنه سایر توضیحات
باکالیت آلومینیوم قابلیت قرارگیری روی شعله گاز و المنت برقی

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز مدل Mok4c کد 100000188

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس دسته جنس بدنه
8x8x16 سانتی‌متر 500 گرم 0.2 لیتر عایق استیل
محدوده قیمت 300,001 تا 350,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسوساز مدل AZ-120

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس دسته جنس بدنه سایر توضیحات
باکالیت آلومینیوم دارای سه بخش مجزا قسمت زیرین‏:‏ دارای سوپاپ اطم...

امتیاز کاربران

قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل 6 cup

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس دسته جنس بدنه
14x10x18 سانتی‌متر 0.45 گرم 0.5 لیتر باکالیت آلومینیوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل 6 Cup

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس دسته جنس بدنه
14x10x19 سانتی‌متر 390 گرم - لیتر باکالیت استیل
محدوده قیمت 350,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

موکاپات کد CUPO-C3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه
12x9x18 سانتی‌متر 367 گرم 3کاپ لیتر آلومینیوم

امتیاز کاربران

موکاپات مدل  رنگی Rh3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه
9x7x28 سانتی‌متر 500 گرم 0.3 لیتر آلومینیوم

10 دیدگاه

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین.
      معمولا چون کاپوچینو ترکیبی از قسمت‌‌‌‌های مساوی اسپرسو، شیر جوشیده و کف شیر است، بیشترین میزان کف را در بین انواع قهوه ها دارد. البته شیوه صحیح درست کردن قهوه در این موضوع تاثیر زیادی دارد.

    1. سلام دوست عزیز، از اینکه تجربه‌تون رو با خوانندگان گرین لیست درمیون گذاشتین سپاسگزاریم.

    1. سلام به شما، تلاش می‌کنیم در مطلب‌های آینده از طرز تهیه شیر قهوه هم بنویسیم. ممنون که نظرتون رو به ما گفتین.

    1. بسیار عالی دوست عزیز که گرین لیست رو همراهی می کنید و مهم تر اینکه این مقاله مورد پسندتون قرار گرفته. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا