ترین های جهان

25 فیلم ترسناک برای افرادی که فیلم های ترسناک را دوست ندارند

آیا تا به حال احساس کرده اید که به دلیل اینکه دوستانتان می خواهند با هم جمع شوند و فیلم های ترسناک تماشا کنند، کنار گذاشته شده اید، اما شما نمی توانید این کار را انجام دهید؟ آیا تصور تماشای هر چیز ترسناک از راه دور باعث می‌شود که معده‌تان به ورزش‌های سالتو بپردازد؟ آیا به این فکر می کنید که بعد از آن چقدر سخت خواهد بود که به رختخواب بروید زیرا تصاویر چیزهای وحشتناکی که اخیراً تماشا کرده اید همه جلوی چشمان شما هستند.

تو قطعا تنها نیستی. بسیاری از مردم نمی‌توانند خود را مجبور به تماشای آن کنند. بنابراین، امروز اینجا هستم تا به شما کمک کنم.

این هم 25 فیلم ترسناک برای افرادی که فیلم های ترسناک را دوست ندارند:

فیلم هالووین ۳: فصل جادوگر

Halloween III: Season of the Witch

هالووین 3

پس از موفقیت عظیم هالووین 2، جان کارپنتر، استاد وحشت، تصمیم گرفت که فیلم های هالووین همیشه به مایکل مایرز نیاز نداشته باشند.

در واقع، ایده او این بود که فرنچایز هالووین را مجموعه‌ای از فیلم‌های گلچین کند که هر کدام داستان متفاوتی را روایت می‌کنند.

اولین مورد از این ها Halloween III: Season of the Witch بود. این فیلم دو نفر را دنبال می کند که نقشه یک ماسک ساز شیطانی برای کشتن هزاران کودک را کشف می کنند.

این طرح پیچ خورده شامل استفاده از یک آیین باستانی است که توسط تکه ای از تخته سنگ دزدیده شده از استون هنج برای ساختن ماسک ها نیرو می گیرد. سپس، یک تبلیغ تلویزیونی برای ماسک های شمعدانی نقره ای او آنها را فعال می کند.

در واقع بسیار بهتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، اگرچه مخاطبان مدرن آن را کاملا قدیمی می دانند. اگر در عنوان «هالووین» نبود، ممکن است افراد بیشتری بخواهند آن را ببینند. آنها انتظار فیلم اسلشیر مایکل مایرز را نداشتند.

این یک شکست باورنکردنی بود و استودیو به این نتیجه رسید که در تمام فیلم‌های هالووین به مایکل مایرز نیاز دارد. اما اگر این یکی را انتخاب کنید، حداقل می توانید بگویید که یک فیلم هالووین تماشا کرده اید!

فیلم محو شدن در تاریکی

Fade to Black

محو شدن به سمت سیاهی

اریک بینفورد برای سینما زندگی می کند. و گاهی برای آنها هم می کشد.» این شعار روی پوسترهای فیلم «محو شدن در تاریکی» محصول 1980 بود.

بینفورد با بازی برنده جایزه بافتا، دنیس کریستوفر، مرد جوانی پریشان، قلدر و آشفته است که برای فرار از زندگی ای که در غیر این صورت نمی تواند زندگی کند، شیفته فیلم می شود.

او پس از خیال پردازی که در واقع در فیلم “بوسه مرگ” حضور دارد، ناخواسته به مرگ عمه اش کمک می کند. این او را به رویاهای هالیوودی خود می فرستد و به دنبال انتقام از کسانی است که احساس می کند به او ظلم کرده اند.

برای این کار او روش های انتقام جویی خود را بر اساس صحنه های فیلم هایی که تماشا می کند، قرار می دهد. در حالی که Fade to Black کمی قدیمی است، برای کسانی که در مورد ژانر وحشت مطمئن نیستند، یک نقطه پرش عالی است!

فیلم شاخ ها

Horns

شاخ

دنیل رادکلیف از فرنچایز هری پاتر پول زیادی به دست آورد. او آنقدر پول درآورده و دارد که اگر بخواهد می تواند هر کنسرت بازیگری را که بخواهد انجام دهد.

همین امر باعث شده تا او نقش های عجیب و غریبی را در فیلم های بسیار عجیب بازی کند. منظورم این است که او نقش آل یانکویچ را در فیلمی که به معنای واقعی کلمه عجیب است، بازی می کند. یکی از آن نقش های عجیب در فیلم «شاخ ها» بود.

رادکلیف نقش مرد جوانی را بازی می‌کند که مردم فکر می‌کنند مسئول قتل دوست دخترش است. یک روز او با مجموعه ای از شاخ ها و قدرت های ماوراء طبیعی شیطانی از خواب بیدار می شود. او از این هدیه جدید و تاریک برای یافتن قاتل واقعی او استفاده می کند.

از آنجایی که از نظر تکنیکی “وحشتناک” نیست، اما فقط دارای برخی عناصر ترسناک است، این فیلمی است که افراد بدجنس باید حتما سعی کنند آن را تماشا کنند. این یک فیلم واقعاً خوب و بدیع با اجراهای عالی است که ارزش وقت شما را دارد.

فیلم ترس‌آفرینان

The Frighteners

ترسناک ها

قبل از اینکه پیتر جکسون تصمیم بگیرد هر فیلمی که می‌سازد باید یک شاهکار حماسی باشد، فیلم‌های ترسناک کوچک‌تری مانند Dead Alive، Heavenly Creatures و فیلم بعدی فهرست ما، The Frighteners را می‌ساخت.

مایکل جی فاکس نقش یک مرد کلاهبرداری را بازی می کند که می تواند با مردگان ارتباط برقرار کند، در درجه اول دو نفر که شریک زندگی او می شوند. او از این هدیه به همراه دو دوست ظاهری خود برای «تسخیر» خانه‌های مردم استفاده می‌کند.

او سپس برای “تحقیق” وارد می شود و از آنها مراقبت می کند.

گریفت به خوبی کار می کند تا زمانی که او با یک Grim Reaper که می تواند زندگی زنده ها و همچنین زندگی پس از مرگ را از مردگان بگیرد، در مسیر خود قرار می گیرد.

در مجموع، این یک فیلم سرگرم کننده با سهم خود از ترس و لحظات پرتنش است. این یک فیلم واقعاً خوب برای کسی است که می خواهد دنیای وحشت را آزمایش کند.

فیلم ترسناک خزیدن

Slither

لغزش

جیمز گان همیشه فیلم‌های پرفروشی مانند Guardians of the Galaxy برای Marvel یا Suicide Squad برای DC/Warner Bros را کارگردانی نمی‌کرد.

او در ابتدا روی پروژه‌های متنوعی کار کرد، از جمله نوشتن فیلم‌های اصلی لایو اکشن Scooby-Doo، فیلمنامه‌های Thir13en Ghosts و Dawn of the Dead، و کارگردانی فیلم Slither.

Slither ادای احترامی به فیلم‌های قدیمی، درایو و علمی تخیلی B است که در آن یک شهر کوچک توسط بیگانگان به شکل راب‌ها با مناظری درباره تسلط بر جهان مورد حمله قرار می‌گیرد!

می‌تواند کمی گرافیکی باشد، زیرا برخی از صحنه‌ها به نوعی خشن هستند، اما هرگز از مرزها عبور نمی‌کند و ترسناک می‌شوند. برای کسانی که واقعاً فیلم های ترسناک را دوست ندارند، ممکن است ناراحت کننده باشد، اما Slither فقط سرگرم کننده دیوانه کننده است. مطمئناً، گاهی اوقات بسیار متشنج می شود، اما همیشه سرگرم کننده است.

فیلم کریستین (فیلم ۱۹۵۸)

Christine

کریستین

بر اساس داستانی از استیون کینگ و کارگردانی جان کارپنتر، با این دو تیتراژ در هر پروژه ای، می توانید شرط بندی کنید که فیلم ترسناک خواهد بود.

این یکی در مورد پلیموث فیوری 1958 است که جن زده است و صاحب جدیدش را دوست می‌دارد و یک رگه بد حسادت برای همراهی با آن ایجاد می‌کند.

بله، مسخره به نظر می رسد و واقعاً همینطور است. اما در دستان کارپنتر، در واقع به عنوان یک فیلم ترسناک عمل می کند! دارای چند جامپ اسکر عالی و صحنه های بسیار شدید خشونت خودکار روی انسان است، اما واقعاً شما را نمی ترساند. در واقع، مضحک بودن همه آنها باعث می شود ساعت بهتری داشته باشید!

فیلم این آخرشه

This is the End

این آخرشه

 

بیشتر شما نام This is the End را شنیده اید، کمدی ترسناک با درجه R به نویسندگی و کارگردانی ست روگن و ایوان گلدبرگ.

همه A-Listerهای جوان هالیوود (در آن زمان) نسخه های مضحک و وحشتناک خود را بازی می کنند. آخرالزمان رخ می دهد. آن‌ها در یکی از بهترین صحنه‌های کمدی-ترسناک تاریخ، به همدیگر حمله می‌کنند.

در حالی که به وضوح یک کمدی است، به اندازه کافی عناصر ترسناک وجود دارد که در آن سطح نیز کار می کند! کنار: من معتقدم اما واتسون آدم بدی است.

و اگر دلیل دیگری برای تماشای آن نیاز دارید، این سه کلمه را در نظر بگیرید: Pineapple Express Sequel!

خب یه جورایی تنها چیز دیگری که می توانم بگویم این است: «بیچاره چانینگ تاتوم». او لیاقت خیلی بهتری را داشت.

فیلم شما بعدی هستید ۲۰۱۱

You’re Next

شما بعدی هستید

You’re Next یک فیلم ترسناک است که داستان «دختر نهایی» را می گیرد و آن را وارونه می کند. خانواده ثروتمند اما بیگانه دیویسون گرد هم می آیند تا سالگرد والدین خود را در عمارت تابستانی دورافتاده خود جشن بگیرند.

وقتی گروهی از غریبه‌های مسلح به شدت مسلح با ماسک حیوانات به خانه حمله می‌کنند، اوضاع بد می‌شود. اما این متجاوزان ممکن است بیشتر از آنچه فکر می‌کردند، کار کنند.

دیدن شخصیتی در یک فیلم ترسناک که در واقع رفتاری منطقی دارد، ایده جدیدی است که اغلب در این ژانر دیده نمی شود.

هیچ وقت نمی توانید فریاد «اوه، بیا!» را به فیلم ترسناک بدهید. این فیلم آنقدر شما را نمی ترساند!

فیلم افسانه سوار بی سر (اسلیپی هالو)

Sleepy Hollow

خواب آلود توخالی

تیم برتون کارگردانی غیرقابل پیش بینی است. او یک فیلم عالی و سپس یک فیلم بسیار بد را کارگردانی خواهد کرد. برخی از فیلم های او کاملاً بیش از حد ارزیابی شده اند، در حالی که برخی دیگر کاملاً دست کم گرفته شده اند.

یکی از تلاش های بهتر برتون، اسلیپی هالو، داستان ایچاباد کرین و اسب سوار بی سر واشنگتن ایروینگ را می گیرد و آن را به یک ماجراجویی ترسناک تبدیل می کند.

Sleepy Hollow با بازی جانی دپ همیشه عجیب و غریب و دختر تیره و گوتیک مورد علاقه همه، کریستینا ریچی، دنیایی عصبی خلق می کند که در آن خطر در هر سایه مشکوک است و به هیچ کس نمی توان واقعاً اعتماد کرد.

دپ نقش کرین، معلمی در داستان ایروینگ را بازی می‌کند که در این نسخه کارآگاه می‌شود (چون برتون هرگز به منبع نمی‌چسبد) و در حال بررسی مرگ‌ها در منطقه است.

کرین که همیشه ترسو است، باید با سوارکار افسانه ای بدون سر مقابله کند تا جان خود را از دست بدهد. تماشای آن ترسناک نیست، اما قطعاً آن حال و هوای وحشتناکی را دارد که کسی به دنبال آن است.

نمایش مورمور

Creepshow

Creepshow

اگر هرگز Creepshow یا سریال تلویزیونی Creepshow را در Shudder ندیده اید، یا اگر هرگز یک کمیک Creepshow را نخوانده اید، مهم نیست.

این فیلم فقط ترسناک و سرگرم کننده است. و منظورم اردوگاه است. این یک فیلم گلچین است که از داستان‌های متفاوتی مانند داستان‌های کمیک Creepshow تشکیل شده است.

پنج داستان مجزا وجود دارد که هر کدام کمی کمپرسورتر و درشت تر از داستان قبلی هستند. جعبه یکی از احمقانه ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین بخش ها است.

همانند تعداد کمی از فیلم‌های موجود در این فهرست، استیون کینگ فیلمنامه این جشنواره وحشتناک را نوشت و حتی در «مرگ تنهایی جوردی وریل» کمی بازی کرد.

اما یک چیز، اگر از سوسک ها می ترسید، این فیلم مناسب شما نیست. منظورم این است که حتما ببینید، اما بعد از داستان شماره چهار متوقف شوید.

فیلم سرزمین عجایب ویلی

Willy’s Wonderland

سرزمین عجایب ویلی

یک نسخه لایو اکشن با درجه R از Five Nights at Freddie’s بسازید، نیکلاس کیج را به عنوان مردی که باید تا سپیده دم در ساختمان بماند و چند بچه که می خواهند جلوی همه بدخواهی های انیماترونیک را بگیرند، اضافه کنید و یک فیلم ترسناک شگفت انگیز دارید. .

این فیلم نباید خوب باشه و برخی استدلال می کنند که اینطور نیست، اگرچه من هنوز واقعاً آن شخص را ملاقات نکرده ام. اما این یکی از آن فیلم هایی است که دقیقاً همان چیزی است که قرار است باشد و نه بیشتر. و این تمام چیزی است که می توانید از یک فیلم ترسناک بخواهید.

نکته جانبی: نیکلاس کیج هرگز در طول فیلم صحبت نمی کند. نه یک کلمه همیشه. این اجرا به تنهایی باعث می شود که Willy’s Wonderland ارزش تماشا داشته باشد!

فیلم 1408

1408

این فیلم ترسناک و نگران کننده است. در آن، جان کیوزاک نقش یک سفرنامه نویس را بازی می کند که به بررسی مقاصد ظاهراً خالی از سکنه می پردازد.

او به هتل دلفین در نیویورک می رود تا افسانه اتاق 1408 را که گفته می شود یکی از پرمصرف ترین اتاق های هتل در جهان است، از بین ببرد.

مدیری که ساموئل ال جکسون بازی می‌کند، مکرراً سعی می‌کند او را حتی از ورود به اتاق منصرف کند، خیلی کمتر شب را در اتاق بماند، اما شخصیت کیوزاک به هر حال آن را دنبال می‌کند.

وحشت رخ می دهد. مقدار زیادی از آن وجود دارد. این شما را بی‌تفاوت نگه می‌دارد و ذهنتان را در تمام طول بازی درگیر می‌کند، و این عالی است.

این قطعاً فیلمی است که شما را کاملاً ترسانده است، اما برای مدت طولانی با شما نخواهد ماند یا شما را بترساند. مگر اینکه در اتاق هتل تماشا کنید،

فیلم شب وحشت

Fright Night (both)

شب ترس

در سال 1985، یک کلاسیک کالت متولد شد. شب ترس یک کمدی نبود. این یک فیلم ترسناک و عجیب و غریب دهه 80 بود. بدون قلع و قمع، بدون غر زدن، بدون خشونت آشكار. فقط یک فیلم ترسناک واقعا خوب در مورد بچه ای که خون آشامی به نام جری دارد در همسایگی اش حرکت می کند.

این بچه یک مجری قدیمی تلویزیونی را استخدام می کند که ادعا می کند موجودات ماوراء طبیعی را شکار کرده است تا خون آشام را افشا کند تا به نجات خانواده و دوستانش کمک کند.

در سال 2011، این فیلم به یک فیلم ترسناک جدی تر و سنتی تر تبدیل شد. تنظیمات به لاس وگاس به‌روزرسانی می‌شود و خون‌آشام بسیار تهدیدکننده‌تر است و جلوه و مرکز وحشت را به ارمغان می‌آورد.

این نسخه از جری دندریج، خون آشام با بازی کالین فارل، بسیار تهدیدکننده تر است. مجری تلویزیون با یک شومن وگاس با بازی دیوید تنانت، که برنامه هایش بر اساس غیبت است، جایگزین شد، در حالی که آنتون یلچین نقش پسر همسایه را بر عهده می گیرد.

من می توانم کسانی را که نسخه اصلی را ترجیح می دهند، چه به خاطر خاطرات شخصی یا به دلیل حس نوستالژی، درک کنم، اما از بسیاری جهات، بازسازی بسیار بهتر است.

فیلم مگس

The Fly

پرواز

جف گلدبلوم تا زمانی که فیلم The Fly اکران شد، بازیگری کمتر شناخته شده بود. این فیلم او را تا حد زیادی در جدول قرار داد.

گلدبلوم نقش ست براندل، دانشمندی را بازی کرد که معتقد است رازهای انتقال از راه دور را کشف کرده است. وقتی تصمیم می‌گیرد اختراع خود را آزمایش کند، نمی‌داند که یک مگس خانگی ساده با او به دستگاه راه پیدا کرده است.

برخلاف نسخه اصلی فیلم، که در آن سر و بازوی مگس بر روی بدن دیگری ظاهر می‌شود، در بازسازی، براندل به آرامی و دردناک تبدیل به مگسی در یک فیلم کلاسیک ترسناک می‌شود.

این کاملاً افتضاح و بسیار نگران کننده است، اما همچنین فیلمی فوق العاده خوش ساخت و تأثیرگذار است.

فیلم روز مرگت مبارک

Happy Death Day

روز مرگ مبارک

توضیح روز مرگ مبارک واقعاً آسان است. اساساً روز گراند هاگ است، اما اگر بیل موری هر روز تحت تعقیب و قتل قرار می گرفت.

درخت نام قهرمان است. بله، این نام او است او صبح روز تولدش از خواب بیدار می شود و برای یک روز جشن آماده است. با این حال، در پایان روز، او توسط یک قاتل با ماسک کودک به قتل می رسد.

سپس او از خواب بیدار می شود.

دوباره تولدش است، دوباره مورد تعقیب قرار می گیرد و در پایان روز دوباره به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد.

این اتفاق بارها و بارها رخ می‌دهد و هر روز او را به افشای قاتل نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌کند. Happy Death Day یک پیچ جدید در یک داستان آشنا است که تماشای آن را به یک تجربه جالب تبدیل می کند.

فیلم سینمایی علمی تخیلی حمله به بلوک

Attack the Block

به بلوک حمله کنید

یک باند خیابانی نوجوان از منطقه‌ای فقیرانه و ناهموار لندن باید از خود و کسانی که در همسایگی آنها زندگی می‌کنند دفاع کنند، زمانی که برخی بیگانگان بدخواه تلاش می‌کنند تا کنترل را به دست بگیرند.

Attack on the Block یکی از نادیده گرفته ترین فیلم های دهه 2010 است. به خوبی نوشته شده است، کارگردانی عالی دارد و اجرای واقعاً خوبی از بازیگران دارد.

این بیشتر یک اکشن علمی-تخیلی هیجان انگیز است تا ترسناک، اما آنقدر کشش و ترس را دارد که در فهرست فیلم های قابل تماشای یک عاشق فیلم ترسناک قرار بگیرد.

و اگر از طریق دنباله‌های جنگ ستارگان طرفدار جان بویگا شدید، این فیلمی است که او را به ستاره شدن رساند.

فیلم مرد نامرئی

Invisible Man

مرد نامرئی

آیا تا به حال نسخه اصلی یونیورسال پیکچرز مرد نامرئی را دیده اید؟ من می فهمم که این یک کلاسیک است و همه چیز، اما به هیچ وجه نمی ماند.

برای زمان خود، مطمئن هستم که تکان دهنده و ترسناک بود. اما تماشای آن امروز آن خنده دار است.

یونیورسال پیکچر در تلاش برای راه‌اندازی مجدد دنیای هیولایی خود پس از فاجعه‌ای که مومیایی با بازی تام کروز بود، با جیسون بلوم از Blumhouse همکاری کرد و شروع به کار بر روی راه‌اندازی مجدد خواص برای مخاطبان مدرن کرد. مرد نامرئی اولین فیلم از این شراکت بود.

این یک ایده احمقانه قدیمی را می‌گیرد و آن را به فیلمی ترسناک و پرتنش تبدیل می‌کند که کاملاً شما را غافلگیر می‌کند در حالی که احتمالاً اخلاق شما را به چالش می‌کشد.

فیلم آنچه ما در سایه انجام می دهیم

What We Do in the Shadows

آنچه ما در سایه انجام می دهیم

اگر دفتر را بگیرید، کارمندان را با خون آشام ها جایگزین کنید و آنها را به جای خانه داندر میفلین در یک خانه قدیمی، در حال پوسیدگی و ترسناک قرار دهید، چه چیزی بدست می آورید؟

چیزی که ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم، فیلمی که تایکا وایتیتی از ساخت آن ناامید بود، دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. داستان این ایده ساده و اساسی را تا کمال دنبال می کند.

در حالی که مطمئناً عناصر ترسناک وجود دارد، این فیلم اساساً یک کمدی درباره چهار هم اتاقی است که یاد می گیرند در دنیای مدرن همزیستی کنند – و آنها خون آشام هستند.

ترس های مشروعی وجود دارد، اما بیشتر برای خنده بازی می شود. لحن فیلم تا حدی ترسناک است و صحنه های خشونت آمیزی وجود دارد که از فیلمی درباره خون آشام ها انتظار می رود.

با این حال، این مکان مناسبی برای کسی است که می‌خواهد وارد فیلم‌های ترسناک شود.

فیلم شان مرده ها

Shaun of the Dead

شان مردگان

Shaun of the Dead اولین فیلم از «سه‌گانه کورنتو» ادگار رایت است که سه‌گانه‌ای از فیلم‌های سبک است که بر اساس زندگی کارگردان ساخته شده است.

Hot Fuzz درباره یک فرقه شیطان پرست است. در پایان جهان یک فیلم علمی تخیلی ترسناک در مورد نوشیدن است. و Shaun of the Dead درباره زامبی ها است.

بله، این یک کمدی است و بیشتر آن برای خنده بازی می شود، اما ترس های جدی در آن وجود دارد. و تنش متفاوت از آنچه در یک فیلم ترسناک جدی ایجاد می شود، ایجاد نمی شود.

از آنجایی که این فیلم یک فیلم ادگار رایت است، جوک‌ها، شخصیت‌پردازی خارق‌العاده و طنز واقعاً هوشمندانه‌ای نیز دریافت می‌کنیم. این فیلمی است که همه باید حداقل یک بار آن را ببینند. حتی همه شما افرادی که فیلم های ترسناک دوست ندارید این یکی را دوست خواهید داشت!

فیلم کلبه ای در جنگل

Cabin in the Woods

کابین در جنگل

من چیزی در مورد Cabin in the Woods به شما نمی گویم زیرا هرچه کمتر در مورد آن بدانید، فیلم بهتر است. بهترین بخش Cabin in the Woods این است که همه چیز را در کنار شخصیت ها مشخص کنید.

این فیلمی است که همه شخصیت‌ها و موقعیت‌های استانداردی را که همیشه در این فیلم‌ها یافت می‌شود به شما ارائه می‌دهد. آنهایی که باعث می شوند چشمانمان را بچرخانیم و بگوییم: “اوه، بیا، هیچ کس این کار را نمی کند”؟ اما سپس توضیح می دهد که چرا آن کلیشه ها مهم هستند و چرا آنها واقعاً این کار را انجام می دهند!

فقط باید به من اعتماد کنید که Cabin in the Woods، در حالی که ترسناک و خشن است (پرده سوم فقط مضحک است)، اگر فیلم های ترسناک را دوست ندارید، بهترین فیلم ترسناک است.

فیلم تاکر و دیل در برابر شیطان

Tucker & Dale vs. Evil

فیلم تاکر و دیل در برابر شیطان

Tucker and Dale vs. Evil، فیلم های ترسناک را کاملا وارونه کنید. این یکی از بهترین کمدی های تاریک چند دهه اخیر است. و منظورم این است که این یک کمدی است!

من واقعاً نمی توانم در مورد فیلم به شما بگویم زیرا مانند کلبه در جنگل، دانستن بیش از حد می تواند تجربه تماشا را خراب کند، اما فقط باید به من اعتماد کنید که کاملاً ارزشش را دارد.

کشتارهای این Tucker & Dale از خلاقانه ترین مواردی است که تا به حال دیده اید. و ممکن است در واقع کمی احساس بدی داشته باشید که اینقدر به افرادی که به طرز وحشتناکی از زندگی خود محروم شده اند می خندید. اما شما خواهید خندید.

فیلم ترفند یا درمان

Trick ‘r Treat

Trick 'r Treat

مانند Creepshow، Trick or Treat نیز یک فیلم گلچین است. برخلاف Creepshow، رشته‌ای در فیلم جریان دارد که همه چیز را به هم پیوند می‌دهد.

دروغ نمی گویم؛ برای تماشاگر ناآگاه فیلم ترسناک، این یکی می تواند ترسناک باشد. اما چیزی که آن را بسیار خوب می کند این است که هر داستان پیچشی دارد. چیزهای این فیلم همیشه آنطور که به نظر می رسند نیست. Trick ‘r Treat به راحتی یکی از دست کم گرفته شده ترین فیلم های ترسناک تمام دوران است.

فیلم استودیو 666

Studio 666

استودیو 666

Writer’s block است و ایده جدیدی ندارد. گروه تصمیم می گیرد که به تغییر مناظر نیاز دارند، بنابراین یک عمارت قدیمی با گذشته ای ترسناک در تپه های هالیوود اجاره می کنند.

به Studio 666 خوش آمدید!

دروازه‌های خلاقانه به زودی باز می‌شوند و دیو شیفته این قطعه موسیقی جدید می‌شود که از ذهنش خارج نمی‌شود و به نظر می‌رسد که هرگز تمام نمی‌شود.

این فیلم در مورد فو فایترز است که با تولید یک فیلم ترسناک خوش می گذرد، مانند یک دسته بچه کوچک که وانمود می کنند. خوب، تظاهر بسیار بالغ، قاتل، اما شما این ایده را درک می کنید.

اما یک هشدار: به دلیل درگذشت غم انگیز تیلور هاوکینز، تماشای برخی صحنه ها ممکن است برای طرفداران کمی سخت باشد.

فیلم آماده ای یا نه

Ready or Not

آماده یا نه

یک زن با عشق زندگی خود ازدواج می کند و با خانواده ای که به تازگی عضوی از آن شده است ملاقات می کند، فقط برای اینکه بفهمد برای اینکه یکی از خانواده باشد باید بازی کند و برنده شود (یا زنده بماند) که به طور تصادفی انتخاب شده است. او Hide and Seek را دریافت می کند که باید به اندازه کافی ساده باشد، با این تفاوت که در این نسخه، اگر شما را کشف کنند، به قتل رسیده اید.

این قطعا یک فیلم ترسناک است، مخصوصا برای کسانی که هرگز آن را تماشا نمی کنند. اما پیچ و تاب روی داستان «دختر نهایی» واقعاً به خوبی انجام شده است و باعث می شود بیننده احساس متفاوتی نسبت به آنچه انتظار دارید داشته باشد. به نوعی، شما در واقع تا حدودی احساس قدرت می کنید!

فیلم عجیب وغریب

Freaky

دمدمی مزاج

زمانی که اعلان بازی Freaky منتشر شد، اکثر مردم فکر می کردند که فوق العاده احمقانه خواهد بود. عنصر سوئیچ بدنه را از Freaky Friday بگیرید و یک قاتل سریالی را به ترکیب اضافه کنید. به نظر می رسد یک پول نقد ناامیدانه هالیوود است! اما به نوعی اینطور نیست. بیشتر اعتبار آن به همان اندازه که هست به ستاره هایش، کاترین نیوتن و وینس وان می رسد.

تماشای نیوتن در حال انجام کل قاتل سریالی عالی است. وان به ما یادآوری می‌کند که چرا زمانی یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کمدی بود، زیرا با یک دختر دبیرستانی دوست می‌شد. همه چیز کاملاً مضحک و پوچ است، اما عالی است! من مطمئن هستم که Freaky اگر در میانه قرنطینه جهانی اکران نمی شد، موفقیت بزرگی در گیشه داشت.

نظرات خود را از طریق فرم ارسال دیدگاه برای ما ارسال کنید.

منبع
list25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا