ترین های جهانسبک زندگی

11 نکته برای یافتن بلیط ارزان هواپیما + خرید اینترنتی

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما

بیشتر مسافران می دانند که رزرو پرواز در لحظه آخر هزینه گزافی دارد. هنگامی که به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، ممکن است قیمت مناسبی در صبح پیدا کنید که بعداً دو برابر شده است. به طور کلی، خطوط هوایی برای پر کردن صندلی ها، چندین بار در روز قیمت هواپیما را تغییر می دهند.

متخصصان سفر و وب‌سایت‌های معتبر مسافرتی به شما توصیه می‌کنند که بلیط‌های پرواز را زودتر با کرایه‌های پایین رزرو کنید. با این وجود، چیزی که همیشه دشوار است پیدا کردن پروازهای ارزان است.

اگرچه زمان رزرو بلیط مهم است، اما اینکه چقدر جلوتر هستید، مطمئناً یک جنبه ضروری است. برای کمک به شما، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام رزرو بلیط هواپیما در نظر بگیرید تا هر بار در هزینه صرفه جویی کنید.

چه طور بلیط هواپیما ارزان پیدا کنیم؟

  • در مورد تاریخ و زمان سفر خود انعطاف پذیر باشید:

به جای آخر هفته به دنبال پرواز در روزهای هفته باشید و پروازهای صبح زود یا اواخر شب را در نظر بگیرید زیرا اغلب ارزان تر هستند.

  • برای پرواز در روزهای هفته که کرایه ها ارزان تر است برنامه ریزی کنید

برخی از روزهای هفته مانند سه شنبه ها، چهارشنبه ها و شنبه ها برای پرواز ارزان تر هستند. علاوه بر این، یافتن پروازهای اواسط هفته، معاملات و تخفیف های جذابی را به همراه دارد. این احتمال وجود دارد که پنجشنبه ها نیز گهگاه پیشنهاد خوبی را ارائه دهند.

دوشنبه ها، جمعه ها و گاهی یکشنبه ها معمولاً گران ترین روزها هستند. دوشنبه تا جمعه زمانی است که بیشتر سفرهای کاری انجام می شود، که معمولاً خطوط هوایی را وادار می کند تا کرایه بلیط های سفر در روزهای دوشنبه و جمعه را افزایش دهند.

یافتن ارزان ترین روزها برای پرواز با وب سایت های رزرو آنلاین متعددی که تقویم بلیط هواپیما با کرایه های مختلف را برای یک هفته یا ماه ارائه می دهند، ساده تر شده است. زمان پرواز خود را نیز به دقت در نظر بگیرید. قبل از انتخاب پرواز ساعت 6 صبح یا زودتر که ممکن است هزینه کمتری داشته باشد، در نظر بگیرید که آیا می توانید به موقع به فرودگاه برسید.

  • بلیط پرواز زودرس بخرید

پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه با برنامه ریزی شروع می شود. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید معاملات لحظه آخری را پیدا کنید، اما وقتی از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، انعطاف‌پذیری و انتخاب‌های بیشتری برای یافتن پروازهای ارزان‌قیمت خواهید داشت. به عنوان مثال، رزرو پروازهای خود حداقل 2-3 ماه قبل می تواند به شما کمک کند بلیط ارزان تری دریافت کنید.

بلیط هواپیما سه تا شش هفته قبل از سفر شما بسیار پایین خواهد بود و در سه هفته آخر قبل از حرکت شما به سرعت افزایش می یابد. زمانی که پرواز طی دو تا سه هفته حرکت می کند، معمولاً شاهد افزایش کرایه ها هستیم. بنابراین بهتر است بلیط هواپیما را از چهار هفته تا سه یا چهار ماه قبل از حرکت رزرو کنید.

  • با بلیط هواپیما به صورت تکی

خطوط هوایی به طور کلی چندین کلاس کرایه با چند صندلی در هر کدام با کرایه های مختلف ارائه می دهند. اگر می خواهید چهار بلیت برای سفر به صورت گروهی رزرو کنید و تنها دو صندلی در پایین ترین کلاس تعرفه باقی مانده است، سیستم خودکار کلاس کرایه بالاتر را برای هر چهار بلیط به شما می دهد. با این وجود، اگر هر بلیط را به طور مستقل جستجو کنید، وب سایت می تواند قیمت کمتری را نشان دهد. یکی از مسافران اگر نه همه آنها، می تواند در پول خود صرفه جویی کند.

  • هنگام جستجوی بلیط از حالت ناشناس استفاده کنید

یکی از استراتژی های کلیدی برای یافتن پروازهای ارزان قیمت ناشناس ماندن در هنگام جستجوی بلیط های ارزان قیمت است. قیمت پروازها با توجه به تقاضا تغییر می کند. شرکت های هواپیمایی بر اساس اطلاعات مربوط به تعداد افرادی که به دنبال و خرید بلیط هواپیما هستند، قیمت بلیط را تعیین می کنند.

از این رو، می توانید متوجه شوید که هزینه زمانی افزایش می یابد که به یک پرواز خاص توجه داشته باشید و در حال بررسی مجدد باشید. شرکت هواپیمایی تلاش می‌کند با قیمت بالاتری از شما هزینه بیشتری بگیرد، زیرا می‌دانند که احتمالاً ممکن است آن را بخرید.

با حذف کوکی های جستجوی خود، می توانید از این امر جلوگیری کنید. سپس، هنگامی که تاریخچه مرورگر شما پاک شد، هرگونه تغییر در قیمت را بررسی کنید. همچنین می‌توانید در مرورگر ناشناس پایین‌ترین نرخ‌های هواپیما را جستجو کنید.

  • برای تبلیغات و هشدارهای قیمت ثبت نام کنید

برای دریافت مقرون به صرفه ترین پروازها، باید پیگیر باشید. اگر امکان پذیر نیست، می توانید برای تبلیغات ایمیلی و هشدارهای قیمت پایین در یک وب سایت معتبر مسافرتی ثبت نام کنید تا هر زمان که فروش یا تخفیفی در بلیط هواپیما وجود دارد از آن مطلع شوید. اگر این کار را انجام دادند، باید فوراً بلیط بخرید زیرا معاملات عالی به ندرت برای مدت طولانی در دسترس هستند.

  • در ورود یا خروج از فرودگاه های جایگزین صرفه جویی کنید

وقتی صحبت از پرواز به یک شهر بزرگ می شود، ممکن است فرودگاه هایی را در نزدیکی آن پیدا کنید. به عنوان مثال برای یک سفر خارج از کشور مصر دارای فرودگاه های مهمی مانند CAI، ASW، و LXR است که بازدیدکنندگان می توانند برای رسیدن به قاهره انتخاب کنند. با توجه به اینکه قیمت ها ممکن است بسته به فرودگاهی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت باشد، بسیار مهم است که قیمت ها را به طور مداوم مقایسه کنید. با این حال، باید در نظر بگیرید که آیا صرفه جویی در سفر به فرودگاهی دیگر به اندازه کافی ارزش دارد یا خیر.

  • پرواز لحظه آخری را انتخاب کنید

در حالی که برنامه ریزی برای یافتن بلیط های پرواز ارزان قیمت ضروری است، گاهی اوقات پیشنهادات لحظه آخری می تواند حتی سودمندتر باشد. اگر تاریخ سفر شما باز است و به سرعت سفر می کنید، به نرخ ها نگاه کنید تا ببینید چه چیزی در دسترس است.

گزینه ها معمولاً کم هستند، اما گاهی اوقات در آخرین لحظه بهترین پیشنهاد را خواهید داشت.

  • توقف موقت را در نظر بگیرید

پروازهای دارای توقف ممکن است ارزان تر از پروازهای مستقیم باشند، بنابراین اگر زمان سفر را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد، پروازهای با توقف را در نظر بگیرید.

  • به یک برنامه پرواز مکرر بپیوندید

با یک برنامه پرواز مکرر، فرصتی دارید که مایل ها و امتیازها را جمع آوری کنید و از آنها برای رزرو بلیط های بیشتر، ارتقاء پروازها و خرید هدایا استفاده کنید.

از امتیازات و مایل‌های جمع‌آوری‌شده برای پرداخت هزینه هتل‌ها، اتومبیل‌های کرایه‌ای، بیمه مسافرتی و پروازها بسته به برنامه استفاده کنید. این برنامه ها اغلب امتیازهای جایزه را ارائه می دهند که می توان از آنها برای تسریع در جمع آوری امتیازها یا دریافت پس انداز بیشتر در سفر استفاده کرد. (بیشتر برای پروازهای خارج از کشور)

  • مراقب هزینه های پنهان در خطوط هوایی ارزان قیمت باشید

هنگام خرید پروازهای ارزان قیمت، به خصوص با خطوط هوایی ارزان قیمت، فریب هزینه‌هایی را نخورید که به طرز عجیبی پایین به نظر می‌رسند. هزینه های پنهانی در ارتباط با بسیاری از پیشنهادات تبلیغاتی وجود دارد. برخی از عواملی که می توانند هزینه را افزایش دهند، هزینه بار، ترجیحات صندلی و مالیات هستند.

همیشه قبل از رزرو، موارد خرید خود را دوباره بررسی کنید. بررسی کنید که آیا موارد اضافی غیر ضروری در آن گنجانده شده است یا خیر. اگر موردی پیدا کردید، بلیط های پروازی مقرون به صرفه تر اما مناسب را جستجو کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از رزرو پرواز، خط‌مشی چمدان و بار، هزینه‌های خدمات و سیاست‌های لغو هواپیمایی را نیز بررسی کنید.

از سفر خود لذت ببرید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 11 نکته برای یافتن بلیط ارزان هواپیما + خرید اینترنتی

منبع
list25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا