ابزار برقیابزار غیر برقیابزارآلات و خودرو

معرفی و آشنایی با محصولات برند آروا ARVA + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آشنایی با برند آروا ARVA (ایرانی)

  • آروا ARVA یک برند ایرانی شناخته شده است که در زمینه تولید و عرضه ابزارهای دستی، ابزار برقی و تجهیزات صنعتی باکیفیت فعالیت می کند. این شرکت در سال 1392 تاسیس شد و به سرعت به نامی قابل اعتماد در بازار ابزار و تجهیزات ایران تبدیل شد.
  • ARVA Tools طیف گسترده ای از محصولات از جمله آچار، انبردست، پیچ گوشتی، سوکت، چکش، اره، مته و غیره را ارائه می دهد. تمام محصولات آنها با استفاده از مواد مرغوب و تکنیک های ساخت مدرن برای اطمینان از کیفیت و عملکرد برتر تولید می شوند.
  • این شرکت همچنین تاکید زیادی بر تحقیق و توسعه دارد و به طور مستمر در تلاش برای نوآوری و بهبود محصولات خود برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان خود است. ARVA Tools همچنین متعهد به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان است که به آنها در ایجاد پایگاه مشتریان وفادار در سراسر ایران کمک کرده است.
  • به طور کلی، ARVA Tools یک برند قابل اعتماد و معتبر است که طیف گسترده ای از ابزارها و تجهیزات با کیفیت بالا را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد.

برند آروا

محبوب ترین محصولات برند آروا ARVA کدام است؟

برخی از محبوب ترین محصولات آنها عبارتند از:

  • اره دایره ای طناب دار ARVA 7-1/4 اینچی: این اره قدرتمند است و می تواند مواد سختی مانند فلز، چوب سخت و کاشی را برش دهد.
  • اره منبت کاری اره مویی ARVA: این اره منبت کاری اره مویی فشرده و سبک وزن برای برش دقیق در فضاهای تنگ طراحی شده است و برای پروژه های نجاری ایده آل است.
  • میتر اره مرکب 10 اینچی ARVA: این اره برای برش های دقیق در مواد مختلف از جمله چوب، پی وی سی و آلومینیوم عالی است.
  • مته چکشی ARVA: این مته قدرتمند برای سوراخ کردن بتن، آجر و سایر مواد سخت عالی است.
  • ARVA 2-Inch Brad Nailer: این تفنگ میخکوبی برای اصلاح و تکمیل نجاری مناسب است و برای دقت طراحی شده است.
  • ابزار و تجهیزات ایمنی
  • ابزار بادی و پنوماتیک
  • ابزار برش و سایش
  • ابزار آلات برقی و شارژی
  • ابزار آلات جوش و برش
  • ابزار آلات دستی و عمومی
  • ابزار بنزینی و موتوری
  • متعلقات ابزار

اینها تنها تعدادی از محبوب ترین محصولات ARVA هستند. آنها همچنین طیف گسترده ای از ابزارها و لوازم جانبی دیگر را ارائه می دهند که برای آسان تر و کارآمدتر کردن پروژه ها طراحی شده اند، همراه ما باشید تا چند نمونه از بهترین های آنها را برای شما توضیح دهیم.

اینورتر جوشکاری آروا

جوشکاری فرایندی است که در آن دو قطعه را در موقعیت ها و شکل های مختلف به یکدیگر متصل می شوند و مدت‌هاست که برای اتصال دو قطعه فلزی به هم، از عمل جوشکاری استفاده می‌شود. طی این عمل، قسمت‌های اتصال دو قطعه را به کمک ابزاری چنان داغ می‌کنند، که این قسمت‌ها تغییر حالت داده و در هم فرو روند و یک سطح هموار بسازند. روش‌های زیادی برای این عمل به وجود آمد که بعضا دست و پا گیر و سخت بود؛ اما پس از اختراع این اینورتر های جوشکاری ، کار به حدی آسان شد که این دستگاه و نامش را به سرعت به تمام جهانیان شناساند.

اینورتر جوشکاری آروا به عنوان یکی از انواع دستگاه جوش است که جزء دسته‌بندی ابزار آلات جوش در شرکت آروا می‌باشد. اینورتر های جوشکاری آروا در مدل های مختلف و متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند که دارای رنج آمپر ۱۶۰ تا ۳۱۵ آمپر هستند.

  • خرید اینورتر جوشکاری آروا

در سبد محصولات شرکت آروا، بیش از ۴۰ نوع متفاوت دستگاه جوش اینورتر موجود است. این اینورترها بسته به میزان آمپری که دارند، مصارف متعدد خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را پشتیبانی می‌کنند. این اینورترها با افزایش آمپر و تجهیزات، دامنه‌ای بزرگتر از الکترودها را در بر می‌گیرند. تمام آنها دارای بدنه‌ای مستحکم‌اند که در برابر نفوذ قطرات آب و اشیا بزرگتر از ۱۲ میلی‌متر مقاوم‌اند.

اینورترهای آروا از نظر عایق‌بندی حرارتی سیم‌ پیچ‌ ها کلاس F هستند؛ در واقع درجه عایق کاری آن ها F می باشد که نشان می دهد تحمل حرارتی دستگاه ۱۵۵ درجه سانتی گراد است . فن‌هایی قدرتمند جهت خنکاری دستگاه ها بر روی آنها نصب شده است و سیستم قطع‌کن هوشمند، آنها را در برابر افزایش جریان، کاهش یا افزایش ولتاژ و حرارت محافظت می‌کند. به گونه ای که اگر ولتاژ بیش از ۳۰± ولت نوسان داشته باشند، دستگاه به طور خودکار قطع خواهد شد هم چنین مجهز به سیستم IGBT نیزهستند که این سیستم یک ترانزیستور دو قطبی همراه با گیت عایق است. وظیفه ی آن کنترل سطح ولتاژ DC و سوییچ کردن می باشد اما علت برتری این تکنولوژی نسب به سایر تکنولوژی های بازار این است که جریان بیشتری از خود عبور می دهد در نتیجه به تعداد کمتری ترانزیستور احتیاج داریم. همین ویژگی موجب می شود دستگاه سبک تر و تلفات کمتر شود.

  • لیست قیمت دستگاه جوش آروا

اگر شما قصد خرید دستگاه جوش آروا را دارید و یا می خواهید از قیمت های اینورترهای آروا آگاه شوید، دو مسیر ارتباطی وجود دارد.

شما می توانید در ساعات اداری با شماره ۶۱۶۷۲-۰۲۱ تماس بگیرید و به صورت مستقیم با کارشناسان شرکت آروا صحبت کنید و علاوه بر لیست قیمت دستگاه جوش آروا، از مشاوره رایگان نیز استفاده نمایید.

علاوه بر این، شما می توانید به صورت حضوری به نمایندگی های فروش شرکت آروا مراجعه و از نزدیک محصولات آروا را مشاهده کنید و هر گونه سؤالی درباره قیمت ها، ویژگی محصولات، گارانتی و خدمات آروا دارید، از عاملان فروش آروا بپرسید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  • خدمات پس از فروش دستگاه‌ جوش اینورتر آروا

تمام اینورتر های جوشکاری آروا، دارای ۷۰ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش‌ هستند. طی این مدت زمان، با در دست داشتن برگ گارانتی معتبر، به هر تعداد که بخواهید‌، به مراکز خدمات پس از فروش آروا مراجعه کرده و دستگاه جوش خود را از ۲۴ تا حداکتر ۴۸ ساعت، تحویل بگیرید. طی این مدت زمان نیز می‌توانید از خدمات اینورتر جایگزین استفاده کنید تا در طول تعمیر دستگاه به راحتی به کار خود بپردازید.

دستگاه اتو لوله سبز (اتو لوله کشی)

اتو لوله کشی یا اتو لوله سبز دستگاهی برای اتصال و جوش لوله های سبز است. این دستگاه با انتقال حرارت راکت به لقمه، باعث ذوب شدن لوله ها و اتصال آن ها به هم می‌شود. اتو لوله‌ سبز جز دسته بندی ابزار آلات جوش در شرکت آروا می‌باشد.

از آنجایی که استفاده از لوله های فلزی معایب زیادی به همراه دارند؛ لوله های سبز جانشین مناسبی هستند. این لوله ها در کار تاسیسات و لوله کشی ساختمان استفاده می‌شوند. این لوله ها دارای دوام و طول عمر بالا هستند و در برابر ضربه، زنگ زدگی و فرسودگی مقاومند. این لوله ها کاملا بهداشتی و ضد رسوب و رشد جلبک و باکتری است. برای اتصال این لوله ها به هم از دستگاه معرفی شده در بالا استفاده می‌شود.

  • اتو لوله سبز آروا

هنگام مراجعه به بازار برای خرید دستگاه اتو لوله کشی برندهای متفاوتی را می بینید اما شرکت آروا با نیاز سنجی دقیق و بررسی مشکلات این دستگاه ها، در داخل کشور اقدام به تولید داخلی چندین مدل اتو لوله سبز کرده است تا نسبت به سایر دستگاه جوش لوله سبز ویژگی های منحصر به فردی داشته و پاسخ گوی تمام نیاز های شما باشد.

برخی ویژگی های اتو لوله آروا
اتولوله های شرکت آروا، قابلیت نصب سه لقمه یا اتصال شش لوله به طور همزمان را دارند و بر روی آنها سه سایز متفاوت لقمه برای سه سایز متفاوت لوله قرار می‌گیرد. این دستگاه ها سیمی نسوز دارند که در برابر درجه حرارت راکت مقاومند. دسته آنها از جنس پلی آمید و ضد حرارت است؛ برای همین گرمای راکت به دست منتقل نمی‌شود. با کمک دکمه و ترموستات می‌توانید میزان حرارت مورد نیازتان را بدست آورید و سرعت گرمایش راکت کمتر از ۵ دقیقه است.

  • اجزای اتو لوله

بدست اوردن اطلاعات در رابطه با اجزای داخلی و متعلقات یک ابزار به شما کمک می کند یک ابزار مناسب را در هنگام خرید تهیه کنید. به همین خاطر اطلاعات کافی درابطه با ساختار و متعلقات اتو لوله سبز را در اختیار شما می گذاریم.

ساختار اتو لوله به سه قسمت زیر تقسیم می شود:

راکت اتو لوله: همان قسمتی است که لقمه ها بر روی آن قرار می گیرند و داخل آن نیز دو المنت جای گزاری می شود

بدنه اتو لوله: اانتقال انرژی الکتریکی دریافتی به دوالمنت و گرم شدن دستگاه توسط یک سیستمی انجام می شود که این سیستم درون بدنه اصلی اتو لوله یا همان جعبه دستگاه قرار می گیرد.

دسته دستگاه: یکی از قسمت هایی است که هنگام کار با دستگاه بسیار با آن تماس دارید دسته اتولوله می باشد که جنس آن در ایمنی و راحتی کاربر بسیار تاثیر گذار است.

به غیر از این سه قسمت نام برده شده سیم دستگاه، متعلقات دستگاه که شامل آچار ها، لقمه ها، ترازها می باشند. ترموستات دستگاه که یکی از اجزای داخلی دستگاه است را نمی توانیم از نام بردنشان چشم پوشی کنیم.

  • راهنمای خرید بهترین اتو لوله کشی

جوش دادن لوله های پلاستیکی یکی از کارهای مهمی است که که برای انجام دادن آن از اتو لوله استفاده می کنیم. مکانیزم کتاری اتو لوله همانطور که توضیح دادیم به این صورت است که با انتقال حرارت به قسمت های اتصلال نوعی ذوب شدگی ایجاد می کند و با فشار می توان آنها را به یکدیگر اتصال دادو اما یکی از موارد مهم در این زمینه خرید اتو لوله است که از اهمیت بسیار بالاییی در میان خریداران قرار دارد و همهخ به دنبال این هستند که یک محصول باکیفیت ئو در عین حال با قیمت مناسب را خریداری نمایند.

در این قسمت می خواهیم درباره خرید اتو لوله صحبت کنیم و برخی از عوامل مهم که می تواند شما را در این زمینه کمک کند تا در نهایت یک دستگاه جوش لوله مناسب تهیه نمایید را مطرح کنیم. برای خرید دستگاه اتو لوله کشی بهتر است ابتدا نیاز خود را شناسایی کنیم و اینکه بدانیم چه حجم کاری را می خواهیم با کمک آن انجام دهیم.

در مرحله بعدی می توانیم از برندی انتخاب کنیم که علاوه بر کیفیت، دارای تنوع بالایی است. برند آروا در این زمینه انواع مختلفی از اتو لوله را تولید و به بازار عرضه می نماید که می توانید متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

برای انتخاب بهترین ابزار، همواره باید به نوع کار خود دقت کنید. چنین چیزی برای اتو لوله سبز نیز صدق می‌کند. اینکه چند عدد لوله‌ را همزمان به هم می‌توان وصل کرد، سایز لقمه‌ها، سیستم حرارتی، قابلیت کنترل دما، سرعت گرمایش، طول کابل و لوازم جانبی،‌ از عوامل مهم در انتخاب بهترین اتو لوله کشی است.

اتو لوله آروا در توان های مختلف وجود دارد و دارای مدل های متنوعی است که شما می توانید در زمان کار با بالاترین دقت و کیفیت لوله های پلاستیکی را به یکدیگر اتصال دهید.

  • گارانتی و خدمات اتو لوله سبز آروا

از آن جایی که اتو لوله کشی آروا تولید داخل می باشند تعمیرات آن به صورت تخصصی و زیر نظر تکنسین های مجرب انجام می شود. شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه با شماره ۰۲۱۶۱۶۷۲ تماس بگیرید تا راهنمایی لازم انجام گیرد و بعد از ارسال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه ها و نمایندگی های آروا بعد از عیب یابی آن، بعد از ۲۴ ساعت کاری دستگاه اتو لوله سبز خود را سالم تحویل بگیرید.

  • اتو لوله سبز صنعتی

اتو لوله سبز صنعتی یکی از انواع دستگاه جوش لوله است که دارای المنت های صنعتی است و توان بالایی است. این مدل از اتو لوله را می توان برای جوش دادن لوله ها و همچنین اتصالات پروپیلن استفاده می شود و با سرعت بالا می توان آنها را به یکدیگر متصل کرد. یکی از عمده کاربرد هایی که این ابزار دارد استفاده از آن در کارهای لوله کشی و تاسیساتی ساختمانی است.

اتو لوله سبز صنعتی آروا یکی از محصولاتی است که کاربرد فوق صنعتی دارد، کارایی بسیاری دارد و همچنین دارای طراحی ارگونومیک می باشد. اتو لوله سبز کیفی مدل ۲۳۱۳ دارای کیف و متعلقات کاملی مانند قیچی، متر، تراز، آچار آلن، راکت اضافه، لقمه های ۲۰، ۲۵ و ۳۲ میلی متر است. کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد.

گارانتی محصولات برند آروا

محصولات آروا همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. آروا گارانتی ۷۰ ماهه برای دستگاه جوش ، ۱۵ ماهه برای کارواش خانگی و ۱۲ ماهه برای اتو لوله کشی تولید داخل و ابزار های برقی در نظر گرفته است.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 1,000,000 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

مینی فرز آروا مدل 5565

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن توان سرعت حرکت آزاد ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
26x8x10 سانتی‌متر 1734 کیلوگرم 850 وات 12000 مناسب برای چوب، مناسب برای سنگ، مناسب برای فلز، برقی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

منگنه کوب بادی آروا مدل 3301

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت خشاب فشار باد مورد نیاز نوع سوزن
21x5x15 سانتی‌متر 1000 گرم 100 8بار 80
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میخ کوب بادی آروا مدل 3310

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایز میخ قابل پشتیبانی ظرفیت فشار هوا
21x6x18 سانتی‌متر 17 گرم 20 الی 30 میلی متر 100 4 الی 8 بار PSI
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دریل آروا مدل 5331

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های دریل ولتاژ منبع تغذیه
23x21x7 سانتی‌متر 1.4 کیلوگرم سیستم گردش چپ‌گرد، سیستم گردش راست‌گرد، قابلیت کنترل سرعت، قفل سوییچ 220 ولت برق
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه دمنده و مکنده آروا مدل 5645

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های دمنده-مکنده منبع تغذیه قدرت موتور
30x20x20 سانتی‌متر 1 کیلوگرم تنظیم سرعت، کاربری خانگی-اداری، کاربری صنعتی، کیسه برق 1.005 اسب بخار
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

فرز آهنگری صنعتی آروا مدل 5508

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن توان سرعت حرکت آزاد ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
57x19x12 سانتی‌متر 5500 کیلوگرم 2200 وات وات 8500 مناسب برای فلز، برقی

امتیاز کاربران

دستگاه جوش 200 آمپر آروا مدل 2103B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر توضیحات جریان و چرخه توضیحات جوش
30.2x15.3x37.5 سانتی‌متر 5.12 کیلوگرم ندارد چرخه کاری یا دیوتی سایکل (duty cycle) مدت زمانی... امکان جوشکاری با تمام الکترودهای موجود در رنج آ...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فرز آهنگری آروا مدل 5507

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن توان سرعت حرکت آزاد ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
40x10x10 سانتی‌متر 2 کیلوگرم 2200 وات 8000 مناسب برای فلز

امتیاز کاربران

چکش تخریب آروا مدل 5225

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های دریل ولتاژ نرخ ضربه
53x12x27 سانتی‌متر 7.2 کیلوگرم سیستم گردش تک‌جهت 220 ولت 4200 ضربه در دقیقه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دریل بتن کن آروا مدل 5206

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های دریل ولتاژ نرخ ضربه
40x15x35 سانتی‌متر 3.7 کیلوگرم سیستم گردش تک‌جهت 220 ولت 850 ضربه در دقیقه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دریل بتن کن آروا مدل 5220

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های دریل منبع تغذیه مشخصات سه‌نظام توان اقلام همراه کالا
سیستم گردش تک‌جهت برق SDS Max 1600 وات دسته، کیف، مته، آچار، دفترچه‌ی راهنما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چکش تخریب آروا مدل 5243

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ویژگی‌های دریل ولتاژ منبع تغذیه مشخصات سه‌نظام
65x30x15 سانتی‌متر قفل سوییچ 220 ولت دیزل، ژنرانور بنزینی، برق پنج شیار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اینورتر جوشکاری 220 آمپر آروا مدل 2102

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر چرخه جوشکاری حداکثر جریان
35x15x20 سانتی‌متر 7.2 کیلوگرم انبر جوش 60درصد 220
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2160

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر چرخه جوشکاری حداکثر جریان
23x15x37 سانتی‌متر 7.5 کیلوگرم دارد 50 درصد 190
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه جوش 200 آمپر آروا مدل 2175

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر توضیحات جریان و چرخه توضیحات جوش
44x23x33 سانتی‌متر 4 کیلوگرم دارد جریان ورودی ماکزیمم 2الی18آمپر وجریان خروجی 20ا... قابلیت جوش الکترود 4 به صورت دائم و الکترود 5 ب...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اره فارسی بر آروا مدل کشویی 5433

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب
21000 کیلوگرم قابلیت فارسی بر مناسب برای برش چوب برق 120 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اینورتر جوشکاری 250 آمپر آروا مدل 2115

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر حداکثر جریان کابل
54x34x22 سانتی‌متر 9 کیلوگرم دارد 250 دارد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اینورتر جوشکاری 250 آمپر آروا مدل 2115

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر چرخه جوشکاری حداکثر جریان
50x15x24 سانتی‌متر 9 کیلوگرم دارد 2.5 و 3 و 4 و 5 بصورت دائم 250
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چکش تخریب آروا مدل 5253

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ویژگی‌های دریل ولتاژ نرخ ضربه منبع تغذیه
70x30x15 سانتی‌متر قفل سوییچ 220 ولت 60 ضربه در دقیقه دیزل، ژنرانور بنزینی، برق
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اینورتر جوشکاری 250 آمپر آروا مدل 2115

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن انبر چرخه جوشکاری حداکثر جریان
50x24x15 سانتی‌متر 9 کیلوگرم دارد 85% 250
مشخصات بیشتر
منبع
arvatools

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا