ابزار برقیابزارآلات و خودرو

۲۵ مدل پنل خورشیدی استاندارد و باکیفیت + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید پنل خورشیدی

انرژی خورشیدی یکی از پاک‌ترین و پایدارترین منابع انرژی در جهان است. استفاده از پنل خورشیدی برای تولید برق، یکی از راه‌های کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی و حفاظت از محیط زیست است.

اگر به فکر استفاده از پنل خورشیدی برای خانه یا محل کار خود هستید، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات لازم را کسب کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. با ما همراه باشید تا هر چه بیشتر به این موضوعات بپردازیم.

کاربردهای پنل خورشیدی در خانه و محل کار

پنل خورشیدی می‌توانند برای تولید برق در خانه‌ها، محل کار، کارخانه‌ها و سایر ساختمان‌ها استفاده شوند. کاربردهای پنل‌های خورشیدی در خانه و محل کار عبارتند از:

  • تغذیه روشنایی، لوازم برقی و سایر تجهیزات

یکی از کاربردهای اصلی پنل خورشیدی در خانه و محل کار، تامین انرژی برای روشنایی و تجهیزات الکتریکی است. پنل‌های خورشیدی می‌توانند برق لازم برای لامپ‌ها، دستگاه‌های الکتریکی خانگی و سایر لوازم برقی را تولید کرده و مصرف انرژی را کاهش دهند. بنابراین خرید پنل خورشیدی خانگی یا خرید پنل خورشیدی صنعتی می‌تواند گزینه‌ای جذاب و مناسب باشد.

  • تغذیه سیستم‌های گرمایش و سرمایش

پنل خورشیدی به عنوان منبع انرژی برای سیستم‌های گرمایش و سرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پنل‌ها انرژی خورشید را تبدیل به برق می‌کنند و از آن برای اجرای سیستم‌های گرمایش در زمستان و یا سرمایش در تابستان استفاده می‌شود.

  • تغذیه سیستم‌های آب گرمکن خورشیدی

پنل‌های خورشیدی می‌توانند به عنوان منبع انرژی برای سیستم‌های آب گرمکن خورشیدی (سلول‌های گرمکن خورشیدی) استفاده شوند. این سیستم‌ها با استفاده از انرژی خورشید، آب را گرم می‌کنند که می‌تواند برای استحمام یا سایر نیازهای گرمایشی خانه و محل کار مورد استفاده قرار گیرد. بنابر این استفاده‌های متنوع می‌توانید با خرید پنل خورشیدی برای باغ و یا خرید پنل خورشیدی برای خانه، همواره از داشتن آب گرم با صرف کمترین انرژی بهره ببرید.

پنل خورشید

انواع پنل خورشیدی و مزایا و معایب هر یک

پنل خورشیدی بر اساس نوع سلول‌های خورشیدی مورد استفاده، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • پنل خورشیدی سیلیکونی

پنل خورشیدی سیلیکونی، رایج‌ترین نوع پنل‌های خورشیدی هستند. این پنل‌ها از مواد سیلیکونی ساخته شده‌اند و دارای دو نوع هستند:

  1. پنل‌های خورشیدی تک کریستالی
  2. پنل‌های خورشیدی چند کریستالی

پنل‌های خورشیدی تک کریستالی، کارایی بیشتری نسبت به پنل‌های خورشیدی چند کریستالی دارند اما پنل‌های خورشیدی چند کریستالی، قیمت کمتری دارند.

  • پنل خورشیدی غیر سیلیکونی

پنل‌های خورشیدی غیر سیلیکونی، از مواد دیگری مانند تلورید کادمیم، آرسنید گالیوم و سیلیکون آمورف ساخته می‌شوند. این پنل‌ها، کارایی کمتری نسبت به پنل‌های خورشیدی سیلیکونی دارند. اما قیمت کمتری دارند و وزن سبک‌تری دارند. بنابراین اگر قصد خرید پنل خورشیدی ارزان و قیمت مناسب دارید، این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: 25 مدل دریل چکشی باکیفیت و پرفروش با قیمت روز + خرید اینترنتی

مزایای پنل خورشیدی

چرا پنل های خورشیدی خانگی را می خواهید؟

  • صرفه جویی در انرژی: مستقیم ترین مزیت این است که می توانید فرصتی برای برق رسانی به خانه خود در خارج از شبکه برق به دست آورید. این باعث صرفه جویی در پول شما می شود، و اگر برق اضافی تولید کنید، حتی ممکن است بتوانید اعتبار قبض خود را از شرکت برق دریافت کنید.
  • به ارزش خانه خود کمک کنید: اگر قصد دارید خانه خود را پایین بفروشید، داشتن پنل های خورشیدی خانگی می تواند یک مزیت بزرگ برای خریداران باشد و می تواند به افزایش ارزش خانه شما کمک کند.
  • سبز شدن: از آنجایی که انرژی خورشیدی یک منبع تجدیدپذیر است، می توانید ردپای کربن خود را کاهش دهید.
  • استقلال در برابر خرابی های شبکه برق: برخی از مناطق دارای شبکه های الکتریکی هستند که قابل اعتماد نیستند. اگر در منطقه خود دچار قطعی برق مکرر می شوید، برق خورشیدی شما می تواند چراغ ها را روشن نگه دارد.

پنل خورشیدی

بخش‌های مختلف یک پنل خورشیدی

پنل خورشیدی از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در ادامه به برسی این اجزا می‌پردازیم.

  1. سلول‌های خورشیدی: پنل خورشیدی اصلی‌ترین بخش آن را سلول‌های خورشیدی تشکیل می‌دهند. این سلول‌ها از مواد نیمه‌رسانا مانند سیلیکون ساخته شده‌اند و زمانی که نور خورشید به آنها برخورد می‌کند، الکترن‌ها در ساختار مولکولی سلول به حرکت در می‌آیند و جریان الکتریکی ایجاد می‌شود.
  2. تابه‌ها (تابه‌های فلزی): تابه‌ها به سلول‌های خورشیدی متصل می‌شوند و جریان الکتریکی تولید شده در سلول‌ها را به دستگاه‌های مورد نیاز انتقال می‌دهند. تابه‌ها معمولا از فلزات مانند آلومینیوم یا نقره ساخته می‌شوند.
  3. لایه محافظ: لایه محافظ بر روی سلول‌های خورشیدی نصب می‌شود تا آنها را از عوامل خارجی مانند باران، گرد و غبار و نیز ضربه‌ها محافظت کند. این لایه معمولا از شیشه یا مواد پلاستیکی مقاوم ساخته می‌شود.
  4. لایه پشتی: لایه پشتی به عنوان پایه پنل خورشیدی عمل می‌کند و از جنسهایی مانند پلیمرهای پلاستیک استفاده می‌شود. این لایه از رطوبت محیط جلوگیری می‌کند و سلول‌ها را در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند.
  5. قاب: قاب پنل خورشیدی از جنس فلز یا آلومینیوم است و تمامی اجزای فوق را در خود جای می‌دهد. قاب به پنل خورشیدی استحکام می‌بخشد و آن را در برابر شوک‌ها و فشارهای مکانیکی محافظت می‌کند.Top of Form

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین پمپ آب خانگی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

نصب پنل خورشیدی چگونه انجام می‌شود؟

نصب پنل خورشیدی باید توسط یک متخصص انجام شود. مراحل نصب پنل‌های خورشیدی عبارتند از:

  1. انتخاب مکان مناسب برای نصب پنل‌ها: برای نصب پنل‌های خورشیدی، ابتدا باید یک مکان مناسب را انتخاب کرد. این مکان باید به نور خورشید دسترسی داشته باشد ئتا پنل‌ها بتوانند با حداکثر کارایی عمل کنند.
  2. آماده‌سازی مکان نصب: مرحله بعدی شامل آماده‌سازی مکان نصب است. این مورد شامل پاک‌سازی مکان از هر گونه موانع یا مواد غیرضروری و انجام هر گونه اصلاحات لازم در ساختار مکان نصب می‌شود. این مرحله باعث می‌شود که پروسه نصب به درستی و با دقت انجام شود.
  3. نصب سازه نگهدارنده پنل‌ها: سازه نگهدارنده یا اسکلت مکان نصب پنل‌ها را فراهم می‌کند. این سازه باید بر روی سطح قرار گیرد و از استحکام و پایداری آن اطمینان حاصل شود. این مرحله بسیار اساسی است زیرا پایداری پنل‌ها و کارایی آن‌ها به طور مستقیم به استحکام این سازه مرتبط است.
  4. نصب پنل‌ها: پس از آماده‌سازی مکان و نصب سازه نگهدارنده، پنل‌های خورشیدی بر روی این سازه نصب می‌شوند. در این مرحله، دقت به تعادل و صحیح بودن نصب پنل‌ها ضروری است تا عملکرد بهینه‌ای داشته باشند. همچنین اتصال پنل‌ها به سازه نگهدارنده نیز انجام می‌شود.
  5. اتصال پنل‌ها به اینورتر: در مرحله نهایی، کابل‌های خروجی پنل‌ها به ورودی اینورتر متصل می‌شوند. اینورتر مسئول تبدیل انرژی جمع‌آوری‌شده از پنل‌ها به برق تغییر جریان مستقیم به متناوب است. سپس این برق به سیستم برق ساختمان یا شبکه برق متصل می‌شود. این مرحله بسیار مهم است زیرا تضمین می‌کند که انرژی تولیدشده به بهترین شکل به سیستم برق انتقال یابد.

خرید پنل خورشیدی

برای خرید پنل خورشیدی باید به عوامل مختلفی مانند نوع پنل‌ها، اندازه سیستم، نوع اینورتر و محل نصب توجه کنید.

  1. نوع پنل‌ها
  2. اندازه سیستم
  3. نوع اینورتر

نکات مهم هنگام خرید پنل خورشیدی

  • 1. نیازهای انرژی خود را تعیین کنید

اولین قدم در خرید یک سیستم انرژی خورشیدی، تعیین نیاز انرژی شماست. شما می توانید این کار را با تجزیه و تحلیل قبض های برق خود در سال گذشته انجام دهید تا ببینید ماهانه چقدر انرژی مصرف می کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا اندازه سیستم انرژی خورشیدی مورد نیاز خود را برای رفع نیازهای انرژی خود تعیین کنید.

  • 2. ابعاد پنل های خورشیدی

با توجه به اینکه انواع جدیدی از پنل های خورشیدی در حال توسعه هستند و به صورت تجاری در دسترس هستند، احتمالاً در طول سال ها تنظیمات را انجام خواهید داد. در حالی که سقف خانه شما ممکن است فضای زیادی داشته باشد، هنوز باید هنگام جستجوی گزینه ها، اندازه پنل خورشیدی مناسب خود را انتخاب کنید.

از آنجایی که پانل ها در هر متر مربع انرژی بیشتری تولید می کنند، به فضای کلی کافی نیاز دارند. این می تواند به شما کمک کند تا کل تنظیمات پیکربندی خود را برنامه ریزی کنید.

  • 3. عملکرد

معمولاً، عملکرد یکی از اولین چیزهایی است که باید هنگام جستجو برای پانل ها به آن توجه کنید. همیشه لازم نیست به سراغ کارآمدترین گزینه بروید، اما قطعاً به سیستمی نیاز دارید که بتواند به طور یکپارچه برق تولید کند. این تضمین می کند که باتری های خورشیدی شما سریع شارژ می شوند و هر زمان که به آن نیاز داشتید برق کافی تولید می کنند.

برای کمک به فهرست کوتاه گزینه‌های خود، مهم است بدانید که میانگین راندمان پانل حدود 15٪ تا 22٪ است. با در نظر گرفتن این موضوع، پانل هایی در این محدوده یا حتی بالاتر سرمایه گذاری ارزشمندی خواهند بود.

  • 4. مدت ضمانت سازنده

به تضمین هایی که سازنده ارائه می دهد توجه داشته باشید. اگر سازنده معتبر باشد و دوره گارانتی پانل ها قابل توجه باشد (حداقل 25 سال)، طبیعتاً انتظار دارید که سیستم خورشیدی شما برای مدت طولانی دوام بیاورد، به اندازه ای که بتواند هزینه خود را بپردازد و برای شما سود ایجاد کند. بنابراین، مراقب برندهای بدون سابقه در ایران باشید.

  • 5. در مورد مارک های پنل خورشیدی و گواهینامه تحقیق کنید

این امر در مورد تمام خریدهای پنل خورشیدی صدق می کند، گواهی نامه روی پنل های خورشیدی نشان دهنده نوع آزمایشی است که آنها انجام داده اند. به عنوان مثال، TUV IEC 61215 تایید می کند که پنل های خورشیدی توسط یک آزمایشگاه مستقل آزمایش شده و مشخصات اعلام شده خود را برآورده کرده اند. سایر انواع گواهینامه ها اغلب توسط خود ارزیابی می شوند. بنابراین، آنها به صادق بودن شرکت در آنچه ادعا می کند متکی هستند.

برندهای مختلفی از پنل های خورشیدی در ایران موجود است و همه آنها برابر نیستند. در مورد برندهای مختلف تحقیق کنید تا ببینید کدام یک از نظر قابلیت اطمینان و عملکرد شهرت خوبی دارند.

  • 6. در مورد نوع پنل خورشیدی تصمیم بگیرید

قبلاً اینطور بود که اگر فضای سقف محدودی داشتید به پنل های خورشیدی تک کریستالی بسیار کارآمد (و بسیار گران قیمت) نیاز داشتید. این به سرعت با پیشرفت در فناوری فتوولتائیک PV خورشیدی (PV) مانند پانل های خورشیدی سنتی: پانل های خورشیدی پلی کریستالی و لایه نازک در حال تغییر است. حتی اگر فضای سقف کافی دارید، باز هم ممکن است بخواهید اندازه پنل های خورشیدی را در مقابل خروجی در نظر بگیرید. پر کردن سقف با پانل های ناکارآمد بر توانایی شما برای اضافه کردن پانل های بیشتر در آینده تأثیر می گذارد و توان خروجی فضا را به حداکثر نمی رساند.

همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که صرف نظر از ادعا، هیچ فناوری پنل خورشیدی مقدار قابل توجهی انرژی در سایه کامل تولید نمی کند. درباره پانل های تک کریستالی بیشتر تحقیق کنید.

به طور کلی، به لطف نوآوری‌ها در فناوری پنل‌های خورشیدی، مردم می‌توانند خانه‌های خود را با انواع پنل‌ها تامین کنند. در حال حاضر، سه نوع موجود است: تک کریستالی، پلی کریستالی و لایه نازک. هرکدام دارای مزایا و معایب هستند و بهترین گزینه در نهایت به ترجیحات شما بستگی دارد.

پانل های تک کریستالی: به عنوان قدیمی ترین نوع موجود، پانل های تک کریستالی توسعه یافته ترین هستند. اگرچه این نوع ممکن است گران ترین باشد، اما به عنوان کارآمدترین آن نیز شناخته شده است.

پلی کریستالی: این نوع نسبتا جدیدتر از تک کریستالی است اما به طور مداوم در بین مصرف کنندگان مورد توجه قرار می گیرد. کارایی آن کمی پایین تر است، اما برچسب قیمت ارزان تر آن را به یک سرمایه گذاری جذاب تبدیل می کند.

لایه نازک: این نوع پانل یکی از آخرین پیشرفت‌ها در فناوری خورشیدی است. در حالی که توان خروجی آن به اندازه دو دستگاه دیگر نیست، ساختار سبک وزن و قیمت مقرون به صرفه آن می تواند انعطاف پذیری بیشتری را در حین نصب به شما بدهد.

پیشنهاد مطالعه: ۲۴ مدل چراغ سیار خودرو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

  • 7. دوام

از آنجایی که پانل های شما در معرض عناصر قرار می گیرند، دوام عامل دیگری است که باید به آن توجه کنید. از پنل هایی که به راحتی می شکنند باید اجتناب شود زیرا خرابی سیستم ضربه بزرگی به پس انداز شما وارد می کند.

هنگام مذاکره با شرکت های خورشیدی، بهتر است در مورد دوام طولانی مدت پانل های آنها پرس و جو کنید. تولیدکنندگان باید نتایج آزمایشات خود را برای تأیید اعتبار محصولات خود افشا کنند.

  • 8. سازگاری سقف و نصب

از آنجایی که قرار دادن در استفاده از انرژی خورشیدی و تولید برق حیاتی است، بهتر است ببینید کدام مناطق خانه شما بیشترین قرار گرفتن در معرض نور خورشید را دارند. به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است از قرار دادن آنها در مناطقی که ممکن است توسط درختان، ساختمان‌ها و سایر سازه‌ها مسدود شوند، خودداری کنید.

به عنوان بخش مهمی از کل نصب، باید اطمینان حاصل کنید که سیستم نصب از کیفیت خوبی برخوردار است، به خصوص اگر در یک منطقه بادخیز زندگی می‌کنید، زیرا براکت‌های نصب شل می‌تواند باعث شود که پانل‌های شما در طول فصل طوفان از بین بروند. بررسی با ارائه دهنده خود و درخواست گواهینامه های لازم به شما کمک می کند تا از این معضل جلوگیری کنید.

  • 9. نصب پنل خورشیدی

اگر در یک منطقه مستعد طوفان زندگی می کنید، مطمئن شوید که سیستم نصب و براکت های نصب نیز دارای درجه طوفان هستند. سیستم های کیفیت دارای گواهی باد هستند. پس از همه، شما نمی خواهید سیستم شما در طول یک طوفان وحشی بلند شود. سیستم نصب یک جزء بسیار حیاتی است و برخی از تامین کنندگان در این مورد صرفه جویی می کنند. اطمینان حاصل کنید که در مورد گواهی باد، و ترتیبات گارانتی سوال می کنید و کپی اسناد مربوطه را دریافت می کنید.

  • 10. پنل خورشیدی، اینورتر خورشیدی و کارایی ذخیره سازی باتری را بدانید

صفحه خورشیدی:

بازده پنل خورشیدی مقدار نور خورشیدی است که می تواند توسط یک پنل خورشیدی به برق تبدیل شود. پانل های با راندمان بالاتر می توانند در فضای کمتر برق بیشتری تولید کنند که اگر فضای سقف محدودی دارید می تواند مفید باشد. با این حال، پانل‌های با راندمان بالاتر نیز گران‌تر هستند، بنابراین باید مزایا را در مقابل هزینه آن بسنجید.

اینورتر خورشیدی:

اینورتر خورشیدی جعبه ای است بین پانل ها و وسایل شما که برق DC را از پنل های خورشیدی به AC مناسب برای استفاده در خانه شما تبدیل می کند.

همه اینورترهای خورشیدی برابر نیستند و راندمان اینورتر تأثیر مستقیمی بر مدت زمان لازم برای پرداخت هزینه یک سیستم خواهد داشت. قبل از خرید سیستم به راندمان اینورتر نگاه کنید. بدیهی است که هر چه اینورتر کارآمدتر باشد بهتر است. الکتریسیته کمتری به عنوان گرما در طول تبدیل از DC به AC هدر می رود.

ذخیره سازی باتری خورشیدی:

حداقل، بسیاری از مردم مطمئن می‌شوند که سیستم‌های PV خورشیدی‌شان برای باتری آماده است یا روی ذخیره‌سازی باتری خانگی سرمایه‌گذاری می‌کنند. باتری ها اغلب بیشتر در مورد مستقل بودن تا حد امکان از شبکه و کمتر در مورد اقتصاد خالص مانند Tesla Powerwall2 در نظر گرفته می شوند. این امر به ویژه در مورد منازل در مناطقی که به طور منظم خاموشی یا سایر مسائل مربوط به تامین برق را تجربه می کنند، صادق است.

به ازای هر کیلووات ساعت شارژی که وارد می شود، باتری چقدر ذخیره می کند و دوباره خاموش می کند؟ همیشه مقداری تلفات وجود دارد، اما یک باتری لیتیومی معمولاً باید بیش از 90٪ کارایی داشته باشد.

پنل خورشیدی

  • 11. تعمیر و نگهداری را فراموش نکنید

مانند هر قطعه دیگری از تجهیزات، سیستم انرژی خورشیدی شما نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد تا به خوبی کار کند. مطمئن شوید که متوجه شده اید سیستم شما به چه نوع تعمیر و نگهداری نیاز دارد و این را در فرآیند تصمیم گیری خود لحاظ کنید.

پنل های خورشیدی از اجزایی تشکیل شده اند که با گذشت زمان تخریب می شوند، بنابراین باید به طور منظم آنها را سرویس کنید. در حالی که تمیز کردن و حذف زباله به راحتی انجام می شود، بررسی قطعات باید توسط یک متخصص انجام شود.

بسیاری از شرکت‌ها تعمیر و نگهداری سالانه را به‌عنوان بخشی از یک بسته انجام می‌دهند، اما اگر این موضوع مشخص نشده است، باید سؤال کنید و مطمئن شوید که شامل آن می‌شود. همچنین بهتر است سیستم خود را به صورت دوره ای کنترل کنید و با ارائه دهنده خود در تماس باشید تا بدانید چه زمانی قرار است پنل ها برای بررسی قرار گیرند.

  • 12. با نصاب باتجربه قرارداد ببنید!

نصب یک سیستم انرژی خورشیدی یک فرآیند پیچیده است، بنابراین مهم است که یک نصاب با تجربه پیدا کنید. به دنبال شرکتی با شهرت خوب برای نصب با کیفیت باشید.

همیشه عاقلانه است که هنگام خرید عمده چند قیمت خورشیدی مسکونی جمع آوری کنید زیرا متوجه خواهید شد که قیمت ها بین ارائه دهندگان بسیار متفاوت است. سعی کنید فقط تحت تأثیر قیمت قرار نگیرید زیرا اجزای ضعیف می توانند هزینه اولیه سیستم را کاهش دهند. با این حال، ممکن است از نظر قابلیت اطمینان و کارایی در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشند.

  • 13. قیمت پنل خورشیدی

هزینه یک سیستم انرژی خورشیدی بسته به اندازه سیستم و برند پانل ها می تواند بسیار متفاوت باشد. قبل از تصمیم گیری مطمئن شوید که هزینه را با دقت در نظر گرفته اید.

اگر به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری دیگر از سیستم های مشابه با اندازه های ذکر شده پرداخت می کنید، ممکن است تجهیزات با کیفیت پایین یا کار نصب ضعیفی پیدا کنید. تجهیزات و نصب با کیفیت ارزان نیستند و مانند همه خریدهای دیگر، اغلب آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید.

قطعات و دوره های گارانتی را مقایسه کنید و با شرکت ارائه دهنده نصب چک کنید.

به طور کلی، قیمت سیستم پنل خورشیدی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. سعی کردیم در این مقاله نکات مهمی که در قیمت نقش دارند را برای شما ذکر کنیم. ولی به طور کلی سعی کنید در این مورد قیمت را فدای کیفیت نکنید و حتما از برندهای معروف خرید خود را انجام دهید.

برای خرید پنل خورشیدی، می‌توانید به فروشگاه‌های تجهیزات برقی و یا سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل پنل خورشیدی استاندارد و باکیفیت + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کنترلر شارژ خورشیدی 30 آمپر مدل PWM 30

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل بیشترین توان تولیدی
133x70 میلی‌متر 0.13 کیلوگرم 1 24 240 وات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کنترلر شارژ خورشیدی 10 آمپر مدل PWM 10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل بیشترین توان تولیدی
133x70 میلی‌متر 0.132 کیلوگرم 1 24 240 وات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شارژر همراه خورشیدی کد 730 ظرفیت 2 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل بیشترین توان تولیدی
150x100 میلی‌متر 0.1 کیلوگرم 20 1 2 وات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سیستم روشنایی خورشیدی دی پی مدل 7167

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر
220x137 میلی‌متر 210x130 میلی‌متر 0.550 کیلوگرم 10 پلی کریستال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی 5.5 ولت 0.6 وات کد 65

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر
7x7 میلی‌متر 65x65 میلی‌متر 30 کیلوگرم 2 مونوکریستال
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی سان پل مدل SP100M-36 ظرفیت 100 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر
760x720 میلی‌متر 182 میلی‌متر 5.83 کیلوگرم 32 مونوکریستال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سیستم روشنایی خورشیدی جی دی پلاس مدل GD-8

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر
190x72 میلی‌متر 50×23 میلی‌متر 0.924 کیلوگرم 18 پلی کریستال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی تیسو مدل TM50W-18V ظرفیت 50 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر
710x380 میلی‌متر 182 میلی‌متر 4 کیلوگرم 32 مونوکریستال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سیستم روشنایی خورشیدی سولار لایت مدل 01 ظرفیت 200 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل
315x290 میلی‌متر 65x150 میلی‌متر 1.42 کیلوگرم 12 1
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سیستم روشنایی خورشیدی جی دی پلاس مدل GD-9

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر
186x72 میلی‌متر 50×23 میلی‌متر 932 کیلوگرم 18 پلی کریستال
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

شارژ کنترلر ایپی‌اور مدل VS6024AU ظرفیت 60 آمپر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل بیشترین توان تولیدی
20x10 میلی‌متر 1.100 کیلوگرم 1 1 1440 وات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خیابانی خورشیدی ویمکس کد V-80500

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول دمای کاربری حداکثر فشار قابل تحمل
740x247 میلی‌متر 3 کیلوگرم 1 50 درجه سانتی‌گراد 5500
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کنترل کننده دیجیتال شارژ خورشیدی 60 آمپر24 ولت ای پی اور مدل VS6024AU

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل ابعاد سلول وزن تعداد سلول بیشترین ولتاژ
214×128.7×72.2 میلی‌متر 214×128.7×72.2 میلی‌متر 1000 کیلوگرم 1 12.6 24 ولت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ آویز خورشیدی مودی مدل IR-MD74400 ظرفیت 400 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر حداکثر فشار قابل تحمل
305x116 میلی‌متر 1.2 کیلوگرم 32 پلی کریستال 220
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سیستم روشنایی و پاوربانک خورشیدی مدل SCES-30W ظرفیت 135 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل بیشترین توان تولیدی
910x640 میلی‌متر 4 کیلوگرم 22 30 30 وات
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی تیسو مدل TM250W-36V ظرفیت 250 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر نوع کانکتور
1530x760 میلی‌متر 14 کیلوگرم 63 مونوکریستال MC4
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی اوریکو مدل SCP2 ظرفیت 100 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن بیشترین توان تولیدی سایر توضیحات
1965x398x3 میلی‌متر 3800 کیلوگرم 100 وات ابعاد در حالت باز شده: 1965x398x3 میلی متر ابعا...

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی تیسو مدل TM250W-36V ظرفیت 250وات مجموعه 2عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر نوع کانکتور
1530x760 میلی‌متر 14 کیلوگرم 63 مونوکریستال MC4
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پنل خورشیدی مونوکریستال مدل منعطف ظرفیت 150 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول ویژگی‌های پنل خورشیدی و کنترلر نوع کانکتور
1350x695 میلی‌متر 4 کیلوگرم 32 مونوکریستال MC4
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سیستم روشنایی و پاوربانک خورشیدی مدل SLPB-40SPBL ظرفیت 200 وات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد پنل وزن تعداد سلول حداکثر فشار قابل تحمل بیشترین توان تولیدی
680x480 میلی‌متر 3.2 کیلوگرم 40 200 200 وات
مشخصات بیشتر
منبع
cnettomsguidesolarnrg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا