ترین های جهانسبک زندگی

20 سیاه چال شکنجه واقعی که نباید از آنها بازدید کنید

ارائه وهم‌آورترین فهرست تا به امروز: 20 سیاه چال شکنجه واقعی که مشتاق کاوش کردن آنها (نخواهید بود) هستید! هرکسی که در تاریخ بشریت کاوش کرده باشد به سرعت متوجه خواهد شد که نوع ما تمایلی نگران کننده به اعمال ظلم بر یکدیگر دارند.

برای کسانی که شک دارند، هیچ چیزی به اندازه سابقه طولانی و وحشیانه شکنجه ما این نکته را به راحتی درک نمی کند. اگرچه ممکن است تکنیک ها و انگیزه ها بسته به مکان یا دوره زمانی تغییر کند.

مردمی که تقریباً در تمام تمدن‌های بشری که روی زمین راه رفته‌اند، به قدرت درد ایمان داشتند. همانطور که گفته شد، چند گروه تاریخی همه چیز را از این هم فراتر بردند. آنها زندان های هولناکی را ایجاد کردند که هنوز آثار جنایاتی که در آنجا مرتکب شده بودند را در خود دارند.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، لیستی از 20 سیاه چال شکنجه واقعی را ارائه می کنیم که (نباید) از آنها بازدید کنید.

سیاه چال قلعه توکات

سیاه چال قلعه توکات

سیاه‌چال‌های قلعه توکات در ترکیه که به نام «سیاه چال دراکولا» نیز شناخته می‌شود، شامل تونل‌ها و زندان‌های مخفی متعددی است که در زیر قلعه قرار دارند.

اعتقاد بر این است که در یکی از این تونل ها بود که ولاد شمشیرباز در آنجا نگهداری می شد. او مردی بود که الهام بخش کنت دراکولای خون آشام در رمان برام استوکر (با همین نام) شد.

او در اوایل قرن پانزدهم در مقطعی زندانی و شکنجه شد. این قلعه در حال حاضر در حال بازسازی است و به زودی برای بازدید عموم باز خواهد شد.

کلیسای سنت مارکو اوانجلیستا

سن مارکو اوانجلیستا

کلیسای سن مارکو در اوسیمو، ایتالیا. این یک کلیسای کاتولیک رومی است که با وجود برگزاری عبادت منظم، راز وحشتناکی را به معنای واقعی کلمه پنهان کرده است.

روزی روزگاری کلیسا خانه یک پوزو دل لم بود، چاهی پر از تیغه که زندانیان را به پایین پرتاب می کردند تا از مرگی آهسته و دردناک رنج ببرند.

سیاه چال های قلعه وارویک

سیاه چال های قلعه وارویک

قلعه وارویک یک قلعه قرون وسطایی در انگلستان است که بر فراز سیستمی از سیاه چال های زیرزمینی وحشیانه ساخته شده است. اعتقاد بر این است که زمانی تعدادی از اسیران نبرد پواتیه در طول جنگ صد ساله را در خود جای داده است.

تا به امروز، قلعه وارویک یکی از خالی از سکنه ترین مکان هایی است که می توانید از آن دیدن کنید. شهرت آن توسط موزه توریستی “Castle Dungeon” برجسته شده است. اتاق وحشتناک در سیاه چال های اصلی قرار دارد.

جالب اینجاست که بازسازی با بازیگران زنده به صورت روزانه در آنجا انجام می شود و فعالیت های وحشتناکی را که در داخل آن دیوارها انجام می شد به نمایش می گذارد.

Oratorio dei Disciplini

Oratorio dei Disciplini

Oratorio dei Disciplini که در شهر Clusone در لمباردی، ایتالیا واقع شده است، زمانی محل سکونت برادرانی از افراد مذهبی بود که به نام دیسیپلیناتی یا “تنظیم شدگان” شناخته می شدند.

این دیسیپلیناتی‌ها به دنبال راه‌هایی می‌گردند تا از طریق شکنجه و تنبیه خود، خود را از گناه پاک کنند، و معتقد بودند که با تجربه‌ی درد، درک بهتری از خدا خواهند داشت.

زندان مامرتین

زندان مامرتین

مشرف به ویرانه‌های فروم روم باستان، زندان مامرتین زمانی برای نگهداری زندانیان امپراتوری روم قبل از اعدام استفاده می‌شد.

در میان لیست زندانیان آن، تعدادی از شخصیت‌های برجسته مانند ورسینجتوریکس، رهبر گول‌ها و انقلابی یهودی سیمون بار جیوراس، و همچنین حواریون سنت پیتر و سنت پل وجود دارند که قبل از مصلوب شدن در آنجا نگهداری می‌شدند.

برج لندن

برج لندن

علیرغم اینکه شکنجه هرگز به طور رسمی تحت قوانین انگلیس مجاز نبود، تاریخچه حبس، شکنجه و اعدامی که در برج لندن در طول قرن های 16 و 17 رخ داد، گسترده و مستند است.

یکی از شناخته شده ترین زندانیانی که در برج لندن نگهداری می شود، کسی جز گای فاکس، مردی که پشت ترور نافرجام توطئه باروت بود، آنقدر شکنجه شد که پس از زندانی شدن دیگر نتوانست از دستانش استفاده کند.

سیاه چال بورسا

سیاه چال بورسا

این سیاه‌چال‌های باستانی که توسط پادشاهی بیتینیا در حدود ۲۵۰۰ سال پیش ساخته شده‌اند، هنوز هم لرزه‌ای سرد بر هر ستون فقرات وارد می‌کنند.

آثار باستانی باورنکردنی و نگران‌کننده که اخیراً در سال 2017 کشف شده‌اند، درباره تاریخ خشونت‌آمیز و روش‌های شکنجه در منطقه به ما گفته‌اند. آنها در شمال غربی استان بورسا در ترکیه واقع شده اند و در حال حاضر بخشی از میراث جهانی یونسکو هستند.

صومعه سنت مرکوریال

صومعه سنت مرکوریال

کلیسای سنت مرکوریال در فورلی، ایتالیا امروز در قلب شهر قرار دارد و به عنوان یک مکان آرام برای عبادت برای مردم محلی عمل می کند.

همیشه اینطور نبود. در دوران قرون وسطی، این مکان مکانی بود که اگرچه به همان اندازه مقدس بود، اما هر چیزی جز آرام بود. پس از اتمام آن در سال 1180، صومعه محل اعدام در ملاء عام بود. قانون شکنان با تبر در مقابل جمعیتی که گاه به صدها نفر می رسید سر بریده می شدند.

سایت های سیاه سیا

سایت های سیاه سیا

سایت‌های سیاه، زندان‌هایی هستند که توسط سیا اداره می‌شوند و برای بازداشت و دریافت اطلاعات از دشمنان استفاده می‌شوند.

به دلیل ماهیت مخفیانه سازمان سیا، تعداد دقیق و شرایط داخل زندان ها مشخص نیست.

کسانی که داخل را دیده اند، آنها را به عنوان برخی از غم انگیزترین و جهنمی ترین مکان های قابل تصور توصیف می کنند.

روکا مالاتستیانا

روکا مالاتستیانا

اگر قرار بود فردا از قلعه روکا مالاتستیانا دیدن کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید ترسناک ترین چیزی که ممکن است با آن روبرو شوید موزه کشاورزی است که در یکی از برج ها برگزار می شود.

همچنین ممکن است تعجب کنید که بدانید این قلعه در واقع یکی از جن زده ترین مکان های ایتالیا است.

در اعماق زیرزمین‌های آن اتاقی زیرزمینی وجود دارد که زمانی محل برخی از بدترین جنایات شکنجه‌ای بوده است. این اتاق را سالا دله شکنجه، «تالار شکنجه‌ها» می‌نامیدند.

گفته می شود که بازدیدکنندگان هنوز هم می توانند فریادهای روح های شکنجه شده را بشنوند.

Gravensteen

Gravensteen

Gravensteen که به راحتی در وسط شهر قدیمی گنت، بلژیک نشسته است، یک قلعه قرون وسطایی است که آنقدر به خاطر شکنجه هایی که در آنجا رخ داده است شناخته شده است که موزه شکنجه خود را دارد.

در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند مکانیسم ها و ابزارهای مختلفی را که در سیاه چال های قلعه به کار می رفت، مشاهده کنند. از جمله قفسه های کششی، قفس های بدن و یقه های میخ دار.

در این مکان از دستگاه هایی برای له کردن انگشتان زندانی در طول چند ساعت استفاده مس شده است.

قلعه اشپلبرک

قلعه اشپلبرک

این قلعه چک متعلق به قرن سیزدهم، بسیاری از تاریخ طولانی خود را به عنوان یک زندان گذرانده است، از معترضان و مخالفان سیاسی گرفته تا اسیران جنگی.

وحشتناک ترین تاریخ این دوره زمانی در طول جنگ جهانی دوم بود که در طی آن تحت کنترل نیروهای نازی بود که از قلعه برای نگهداری و شکنجه دشمنان خود استفاده می کردند.

Silo-mazmorra Grande del Secano

Silo-mazmorra

بیش از 20 سیاه چال در اطراف قلعه معروف الحمرا در گرانادا، اسپانیا کشف شده است، اما قابل توجه ترین آنها “Silo-mazamorra Grande del Secano” است.

این غار زیرزمینی با عرض 20 متر، همانطور که از نامش پیداست، نه تنها زمانی مکانی برای نگهداری ادویه و غلات بوده است، بلکه مکانی برای نگهداری از دشمنان زندانی دولت در حالی که در انتظار محاکمه یا اعدام بودند، بوده است.

تنها راه ورود و خروج سوراخی در سقف سیاهچال بود که فقط از طریق نردبان یا طناب قابل دسترسی بود.

هتل H. H. Holmes

هتل H. H. Holmes

هتل نمایشگاه جهانی در شیکاگو که اغلب به عنوان “قلعه قتل” شناخته می شود، در واقع پوششی استادانه برای یکی از بدنام ترین و وحشتناک ترین قاتلان زنجیره ای تاریخ بود. اچ هولمز.

این هتل شامل تعدادی سالن بن‌بست، گذرگاه‌های مخفی و بیش از 100 اتاق مملو از تله‌ها و چاله‌های مرگبار بود که مستقیماً به زیرزمین منتهی می‌شد و قطعاً برای خشک‌شویی نبود.

هولمز در نهایت قبل از باز شدن هتل دستگیر می‌شد، اما نه قبل از ربودن، شکنجه و اعدام افراد بی‌شماری در داخل ساختمان. بعداً در سال 1895 سوخته شد، اما یک اداره پست ایالات متحده که در زیربنای این هتل وحشتناک ساخته شده بود، از آن زمان تا حدودی به نقطه عطفی برای هر توریستی تبدیل شده است که به دنبال یک هیجان وحشتناک است.

سیاه چال های قلعه چیلینگهام

سیاه چال های قلعه چیلینگهام

در نگاه اول، قلعه چیلینگهام در نورثامبرلند انگلستان ممکن است مانند هر نوستالژی افسانه یا کتاب داستان دیگری به نظر برسد.

با این حال، در اعماق سالن های آن وحشت های غیرقابل تصوری نهفته است. این قلعه دارای شبکه ای از سلول های زندان و اتاق های شکنجه است که به عنوان برخی از وحشیانه ترین در تاریخ انگلستان شناخته شده اند.

اکثر زندانیانی که در قرن سیزدهم و چهاردهم در آنجا نگهداری می شدند، سربازان اسکاتلندی بودند که تحت فرماندهی ویلیام والاس انقلابی کار می کردند. جای تعجب نیست که سوابق نشان می دهد که بسیاری از زنان و کودکان نیز در این دوره برای کسب اطلاعات و باج گیری نگهداری و شکنجه شدند.

سیاه چال سرهنگ بیلی

سیاه چال سرهنگ بیلی

این سیاه چال دلخراش در سریرانگاپاتنا، هند با پیچ و تاب بی‌رحمانه‌ای طراحی شده است.

پر از آب سرد و تا کمر بود که زندانیان را مجبور می کرد روی پاهای خود بمانند وگرنه غرق می شدند.

آب آنها را مجبور کرد تا روزها از خواب محروم شوند. این نام به افتخار سرهنگ بیلی، یک فرمانده بریتانیایی که در اواخر قرن هجدهم در کنار بسیاری از سربازانش در سیاهچال کشته شد، گرفته شد.

سیاه چال پونتفرکت

سیاه چال پونتفرکت

زمانی که وحشتناک ترین قلعه در کل انگلستان بود، بازدیدکنندگان قلعه پونتفرکت امروز چیزی بیشتر از ویرانه ها پیدا نمی کنند.

با این حال، این به معنای از بین بردن تاریخ تاریک شکنجه این قلعه نیست. زندانیان قلعه پونتفرکت در سلول های تاریک و مرطوب نگهداری می شدند و روزانه شکنجه می شدند.

بسیاری از آنها حتی نام خود را بر روی دیوارها حک کردند که امروزه نیز توسط بازدیدکنندگانی که از زیرزمین های باقی مانده از قلعه ویران شده بازدید می کنند، دیده می شود.

این قلعه همچنین محل و الهام‌بخش «ریچارد سوم» شکسپیر بود، پس از پادشاه واقعی ریچارد که احتمالاً در اوایل قرن پانزدهم در سیاه‌چال‌های قلعه اعدام شد.

کاخ تفتیش عقاید

کاخ تفتیش عقاید

این قلعه واقع در کارتاخنا، کلمبیا، به عنوان یکی از مقرهای تفتیش عقاید اسپانیا در طول قرن 18 و 19 مورد استفاده قرار گرفت.

با وجود زیبایی نفس گیر از بیرون، داخل دیوارهای این کاخ یکی از وحشتناک ترین و عذاب آورترین زندان های تاریخ بود.

از بیش از 800 نفری که به جرم بدعت در کاخ محاکمه شدند، همه پس از روزها شکنجه بی وقفه که آنها را مجبور به اعتراف کرد، مجرم شناخته شدند.

چاله های حشرات زندان زیندون

چاله های حشرات زندان زیندون

از بسیاری از راه های وحشتناکی که می توان از بین رفت، این سناریوی هولناک را تصور کنید. در حالی که صدها خزنده خزنده روی سر شما ریخته می‌شوند، در یک گودال غیرقابل گریز از گرسنگی می‌میرید. بله، این وحشتناک به نظر می رسد و این دقیقاً همان کاری است که حفره حشره انجام می دهد.

متأسفانه برای بسیاری از سربازان بریتانیایی در بخارا، ازبکستان، این دقیقاً همانگونه بود که آنها در نهایت به این راه خواهند رفت. زندانیان را در جایی که «گودال حشره‌ها» نامیدند رها می‌کردند، گاهی اوقات سال‌ها در بند رها می‌شدند در حالی که حشرات، عقرب‌ها و حتی موش‌ها از سوراخ‌های کوچک بالای سرشان روی سرشان می‌ریختند.

جهنم آشوکا

جهنم آشوکا

رازهای زیادی پیرامون جهنم آشوکا وجود دارد که جدا کردن داستان ها از آنچه واقعی است تقریباً غیرممکن است. طبق افسانه ها، اتاق شکنجه به عنوان یک قصر زیبا و مجلل مبدل شده است.

مردم را وسوسه می کرد که وارد شوند، با این حال، کسانی که تسلیم می شدند و از درها عبور می کردند با برخی از وحشتناک ترین شکنجه های قابل تصور مجازات می شدند.

شکنجه ها، برخی از این روش های شکنجه جنون آمیز شامل زنده جوشاندن زندانیان و پوشاندن بدن آنها با فلز مذاب بود.

روش های وحشتناک ظاهراً از آنچه خالق زندان، امپراتور هند آشوکا، هنگام بازدید از جهنم دید، ناشی شده است!

امیدواریم مقاله امروز مورد پسند شما قرار گرفته باشد، نظرات خود را از طریق فرم ارسال دیدگاه برای ما ارسال کنید.

منبع
list25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا