خواب و حمام

۲۵ مدل چشم بند خواب راحت و باکیفیت + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

چشم بند خواب

چشم بند خواب برای افرادی که سخت می خوابند یک گزینه عالی است. شما می توانید این مورد را بر روی چشمان خود قرار دهید تا نور وارد چشم ها نشود. چشم بندها برای افرادی که از بیماری میگرن رنج می برند، عالی هستند.

چشم بند ها دارای انواع متفاوتی می باشند و در جنس های مختلف تهیه می شوند.

چشم بند خواب ، همان طور که می دانید این محصول نیز همانند سایر لوازم مستلزم دانش و آگاهی کافی در این زمینه می باشد که باید آن ها را فرا بگیرید.

این مطالب شامل آشنایی با محصول و مزیت های آن و شناخت انواع آن و از همه مهم تر نکات مهم به هنگام خرید می باشد.

ما برای سهولت در انتخاب و خرید شما اقدام به بررسی تمامی مطالب فوق نموده ایم و در این راستا شما با مطالعه ی این محتوا می توانید به راحتی تمامی  مطالب ضروری و نکات اصلی را فرا گرفته و اقدام به خرید اینترنتی این محصول نیز نمایید.

چشم بند ، از لحاظ ساختاری باید در نظر داشته باشید که چشم بند ها دارای دو لایه می باشند. رویه آن از جنس پارچه می باشد اما برای لایه زیرین از فوم استفاده می شود تا نرم باشد و به پلک ها فشاری وارد نشود. البته باید در نظر داشته باشید که فوم ها سنگین نبوده و به ماهیچه های چشم آسیب وارد نمی کنند.

انواع چشم بند خواب

چشم بندهایی که در بازار وجود دارند دارای قیمت های گوناگون هستند. مهمترین فاکتوری که در بحث قیمت تاثیر دارد، جنس چشم بندها می باشد.

معمولا نمونه هایی که در بازار وجود دارند از پنبه، ابریشم یا نمد تهیه شده اند. برخی از مواردی که در بازار وجود دارند دارای ژل های سرد کننده می باشند. این موارد خواص دارویی نیز دارند.
انواع چشم بند ، افرادی که برای استراحت نمودن عموما دارای مشکل می باشند از چشم بند استفاده می نمایند. با این وسیله می توان تاریکی مطلق ایجاد نمود.

چشم بندها در جنس های مختلفی تهیه می شوند اما یکی از پرکاربرد ترین آنها نمونه هایی می باشند که از الیاف مصنوعی تهیه شده اند. البته در زمان خرید دقت داشته باشید که الیاف نرم و سبک باشد.

چشم بند ابریشمی

یکی از بهترین چشم بندهایی که در بازار وجود دارد، نمونه های ابریشمی است. این چشم بندها بسیار نرم و لطیف می باشند. از این ماورد اغلب در زمان سفر یا خوابیدن در طبیعت استفاده می شود. البته باید به این مورد نیز اشاره نمود که میزان جذب نور آنها بسیار زیاد است.

مدل چشم بند خواب

تولیدکنندگان زیادی امروزه اقدام به تهیه چشم بندها می نمایند. بسیاری از افراد در زمان خرید تنها به مدل چشم بندها توجه می نمایند اما باید در نظر داشته باشید که علاوه بر زیبایی، مدل چشم بند باید با صورت و مدل چشم های شما نیز سازگار باشد. در این صورت قادر است تا مانع عبور نور شود.

بهترین چشم بند خواب

بهترین چشم بندهای موجود در بازار مواردی می باشند که از یک سو نرم بوده و از سوی دیگر تاریکی مطلق را برای چشم ها ایجاد می نمایند. چشم بندهایی که از جنس ابریشم یا ساتن می باشند، کیفیت خوبی دارند و با اغلب پوست ها سازگار هستند.

این موارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کنند و اغلب افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

چشم بند ساتن

چشم بندهایی که امروزه در بازار وجود دارند، از جنس های مختلفی تهیه شده اند، یکی از پرکاربردترین موارد موجود نمونه های ساتن می باشند.

باید در نظر داشت که ساتن نمی تواند نور را به خوبی جذب نماید اما از این مورد به دلیل جنس نرم و لطیف آن بسیار استفاده می شود. قیمت چشم بندهای ساتن به مراتب کمتر از سایر موارد می باشد.

چشم بند خواب دخترانه

چشم بندها در طرح ها و رنگ های مختلفی می توانند تهیه شوند. برخی از نمونه هایی که در بازار وجود دارند، دارای اشکال فانتزی دخترانه می باشند.

مدل و طراحی آنان نیز می تواند به نحوی صورت گیرد که برای دختران مناسب باشد. از همین رو در زمان خرید نمونه های متفاوتی وجود دارند که حق انتخاب زیادی را فراهم می آورند.

مدل چشم بند خواب دخترانه

با توجه به افرادی که از این چشم بندها استفاده می نمایند، نمونه های چشم بندها و مدل های آنان نیز متفاوت می باشد.

به طور مثال شما می توانید در نمونه های دخترانه عکس شخصیت های کارتونی را مشاهده نمایید. برخی از چشم بندها به صورت چشم حیوانات طراحی می شوند که این موارد نیز بسیار جذاب هستند.

چشم بند خواب پسرانه

در زمان خرید چشم بند مخصوص خواب بسیار مهم است تا بررسی نمایید که این چشم بندها برای چه افرادی استفاده می شوند.

به عبارت دیگر اگر مایل هستید تا چشم بند را برای یک پسر بچه خریداری نمایید، می توانید از نمونه های فانتزی که دارای طرح های خاص هستند، بهره ببرید. خوشبختانه این موارد تنوع بسیاری دارند.

چشم بند پسرانه ، چشم بندها دارای مدل ها و انواع متفاوتی هستند. برخی از آنها مخصوص دختران و برخی دیگر مخصوص پسران می باشند.

از همین رو بهتر است تا قبل از خرید یک چشم بند مشخص نمایید که چه افرادی از این چشم بندها استفاده می نمایند. عموما پسر بچه ها به دنبال خرید مواردی می باشند که بر روی آنها شخصیت کارتونی مد نظرشان چاپ شده است.

خوشبختانه تنوع در چشم بندهای مذکور بسیار زیاد است.

چشم بند خواب کودک

برخی از کودکان برای خوابیدن دچار مشکل می شوند. از همین رو می توان از چشم بندهای مخصوص استفاده نمود که تاریکی مطلق برای آنها ایجاد می کند.

طرح بندی و رنگ این چشم بندها بسیار متنوع و جذاب می باشد. از همین رو کودکان اغلب علاقه زیادی به استفاده از این چشم بندها نشان می دهند.

چشم بند برقی

جالب است که بدانید برخی از چشم بندهایی که در بازار وجود دارند از نوع برقی هستند. این چشم بندها می توانند با نیروی برق لرزش خفیفی بر روی ماهیچه های چشم ایجاد نمایند تا حس آرامش بیشتری به وجود آید.

البته در نظر گرفتن این موضوع نیز مهم می باشد که وزن آنها به نسب نمونه های معمولی کمی بیشتر است.

قیمت چشم بند خواب

چشم بندهایی که در بازار وجود دارند دارای قیمت های مختلفی می باشند. این چشم بندها با توجه به خصوصیات و ویژگی های مختلفی که دارند، دارای قیمت های گوناگونی نیز هستند.

به طور مثال نمونه های برقی هزینه بیشتری دارند. پس از آن چشم بندهای دو لایه، فومی و پارچه ای به ترتیب قیمت بالاتری را ارائه می دهند.

دوخت چشم بند خواب

دوخت یک چشم بند مناسب دشوار نمی باشد و افراد بنا بر سلیقه و سایز دور سر خود می توانند نمونه مناسبی را خریداری نمایند. برای دوخت چشم بندها به کش، پارچه، فوم، نخ و … نیاز دارید.

شما می توانید مدل و طرح چشم بند خود را بر اساس صورت و حالت چشمان خود طراحی نمایید. اما دقت نمایید که چشم بند شما به نحوی نباشد که نور به چشم نفوذ نکند.

دوخت چشم بند ساتن ، بسیاری از افراد اقدام به دوخت چشم بند ساتن در منزل می نمایند. باید در نظر داشته باشید که این کار بسیار آسان است.

اما در هنگام دوخت، استفاده از یک لایه فوم دارای اهمیت زیادی است زیرا فوم موجب می گردد تا چشم عرق نکرده و تاریکی مطلق ایجاد شود. تهیه این چشم بندها راحت می باشد.

قیمت چشم بند خواب فانتزی

برای خرید چشم بندها در بازار انواع متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که قیمت های آنان نیز با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. این بین نمونه های فانتزی چون از لحاظ جنس نسبت به سایرین کمی ضعیف تر می باشند، قیمت پایین تری دارند.

از همین رو بیان می گردد تا ابتدا کاربرد خود را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید نمونه خوب و مناسب نمایید.

اندازه چشم بند خواب

در زمان خرید یک چشم بند مناسب باید به اندازه آن نیز بسیار دقت نمایید. کش چشم بند نباید به نحوی باشد که به جمجمه فشار زیادی وارد شود. از همین رو توصیه می شود تا قبل از خرید حتما چشم بند را امتحان نمایید.

اگر چشم بندها تنگ باشند، موجب می شوند تا فرد آرامش لازم را نداشته باشد.

معایب چشم بند خواب

بسیاری از افراد برای استراحت از چشم بندهای مخصوص استفاده می نمایند اما در کنار مزایای بسیار زیاد این چشم بندها باید دقت داشت، که بهره گرفتن از آنان موجب می گردد تا فرد دیگر نتواند بدون چشم بند و تاریکی مطلق بخوابد. از همین رو استفاده مداوم از این وسیله توصیه نمی شود.

خرید چشم بند خواب فانتزی

خوشبختانه امروزه انواع چشم بندهای ساده و پر زرق و برق در بازار وجود دارند که در سایزهای مختلفی تهیه می شوند.

شما می توانید از نمونه های فانتزی برای کودکان استفاده نمایید که طرح و رنگ آنها گوناگون است. بسیاری از این موارد از پارچه معمولی تهیه می شوند. اما می توان نمونه های فومی آن را نیز در بازار مشاهده کرد.

خرید چشم بند خواب

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد می باشید که پس از بستن چشمان خود باید تلاش بسیاری نمایید تا به خواب روید، توصیه می شود تا حتما از یک چشم بند مناسب بهره ببرید.

برخی از چشم بندهایی که در بازار وجود دارند دارای خواص دارویی می باشند. در این موارد از عصاره اسطوخودوس استفاده شده است.

خرید چشم بند ، در زمان خرید چشم بند باید به این مورد دقت داشته باشید که مدل آن با فرم چشم و صورت شما هماهنگ باشد. زیرا در این صورت نور به هیچ وجه نور به چشمان نفوذ نمی کند.

افرادی که برای خواب به تاریکی مطلق نیاز دارند اغلب از این مورد بهره می برند. چشم بندها شرایط خواب خوبی را فراهم می آورند.

آشنایی با محصول و مزایای آن

به دلیل این که یکی از نیازهای اصلی و اساسی برای هر انسان خوابیدن می باشد, و برای فراهم کردن یک خواب راحت و آسوده باید برخی شرایط را مهیا نمایید.

ممکن است در صورتی که شما تمامی شرایط لازم برای یک خواب راحت را مانند سکوت و محصولات خواب باکیفیت را داشته باشید, ولی وجود نور ممکن است لذت یک خواب راحت را از شما بگیرد.

در این راستا با استفاده از یک چشم بند خواب, می توانید به راحتی به خواب عمیق فرو بروید.

استفاده از چشم بند خواب دارای برخی مزیت ها نیز می باشد که به شرح زیر است:

  • موجب تسکین درد می شود.
  • موجب رفع اضطراب و بیشتر شدن آرامش می گردد.
  • جایگزین مصرف قرص های خواب آور برای داشتن خوابی آرام.
  • موجب جلوگیری از خشکی چشم می شود.
  • برای افرادی که با چشم باز می خوابند بسیار مفید می باشد.
  • بسیار مفید برای پوست می باشد.
  • موجب جلوگیری از نور و اشعه های آسیب زننده می شود.

آشنایی با انواع مختلف چشم بند خواب:

  • چشم بند پنبه ای

یکی از انواع مختلف چشم بند خواب, چشم بندهای پنبه ای هستند که جنس آن ها از نوع پنبه می باشد و در این راستا زمانی که چشم بندها با پوست فرد برخورد می کند حس خیلی خوبی به فرد می دهد.

  • چشم بند ابریشمی

این نوع چشم بندها دارای جنس ابریشمی می باشد و به دلیل لطیف بودنش موجب سرعت بخشیدن به خواب شده و از همه مهم تر از وارد شدن نور به چشم ممانعت می کند.

  • چشم بند پر شده از گیاهان دارویی

بعضی از مدل ها و انواع چشم بندها دارای خواص درمانی و دارویی می باشند به این صورت که موجب آرامش چشم و فکری در شما می شود.

وجود این گیاه های دارویی در داخل چشم بند خواب می تواند به روی سیستم عصبی اثر گذاشته و در نتیجه منجر به ایجاد یک خواب راحت و آسوده در فرد گردد.

برخی از افرادی که در صورت استفاده از این محصول نگران پلک های و مژه های خود هستند شایان به ذکر است که برخی از مدل های چشم بند خواب دارای حفره هایی می باشد که به فرد این امکان را می دهد که بتواند چشم های خود را باز نماید و تاریکی را ببیند و به این صورت فشار زیادی بر روی پلک ها و مژه های شما وارد نمی شود.

نکاتی که هنگام خرید چشم بند خواب باید بدانید

  • قیمت چشم بند خواب

یکی از موارد بسیار مهم و حساس که می تواند در کیفیت و جنس محصول مورد نظر تاثیر شایان به ذکری را داشته باشد میزان هزینه و بودجه ای است که برای خرید آن به کنار گذاشته اید.

این محصول دارای رنج قیمت متفاوتی با توجه به جنس آن می باشد. ولی خوب بهتر است قاعده ی کلی در مورد خرید محصول با کیفیت را در مورد چشم بند نیز رعایت نمایید.

  • جنس محصول

از دیگر فاکتورهای اصلی و مهم که باید قبل از انتخاب و خرید محصول به آن توجه کرد جنس چشم بند می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد.

در این راستا بایستی قبل از انتخاب این موضوع مورد بررسی واقع شود. به طور معمول جنس چشم بند خواب می تواند از نوع ابریشم و پنبه و ساتن و نخی باشد. بهترین آن ها ابریشم و ساتن می باشد.

  • طرح و رنگ های آن

به صورت معمول در بندهای خواب از رنگ های تیره نظیر سیاه استفاده می شود ولی خود اگر دوست دارید که چشم بند شما کمی متنوع تر و خاص تر باشد احتمالا به سمت مدل های چاپی و یا الگوهای فانتزی بروید ولی توصیه می شود که سایه های تیره خیلی بهتر در جلوگیری از نور موثرتر می باشند.

  • شکل و اندازه

از دیگر مواردی که بایستی به هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد شکل و اندازه ی چشم بند است که دارای تنوع بسیار زیادی می باشد.

اگر در هنگام خواب جزء آن دسته از افرادی هستید که زیاد حرکت می کنید باید چشم بند خوابی که برای خود انتخاب می کنید دارای اندازه ی مناسبی باشد که با هر حرکتی تغییر جا نکند.

  • سهولت در استفاده

از دیگر موارد مهم که باید به هنگام خرید به آن دقت نمایید راحتی در استفاده و یا ایجاد حس خوشایند این محصول در صورت استفاده می باشد. یعنی هدف از استفاده از چشم بند ایجاد راحتی به هنگام خواب می باشد.

پس دقت نمایید اندازه و مدل آن به گونه ای باشد که به صورت مکرر از چشم شما جا به جا نشود و نه به اندازه ای کوچک باشد که موجب ایجاد فشار بر روی چشم شما شود.

  • کیفیت بندهای این محصول

از اصلی ترین موارد به هنگام انتخاب این محصول دقت به کیفیت بندهای چشم بند خواب می باشد. به این صورت که بایستی این بندها از کیفیت بالا و جنس مرغوبی برخوردار باشند تا به دلیل استفاده ی مکرر از آن دچار پوسیدگی و وارفتگی نشوند.

راهنمایی نگهداری از این محصول

چشم بند خواب نیز همانند سایر لوازم دارای برخی راهنمایی های نگهداری از خود می باشد به گونه ای که این موارد می تواند در افزایش طول عمر آن تاثیر شایان به ذکری را داشته باشد. به دلیل تماس چشم بند با پوست باید همواره به نظافت و شست و شوی آن دقت لازم شود. و نحوه ی شست و شوی آن با توجه به جنسش ممکن است متفاوت باشد.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع و اقسام چشم بند خواب و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی خواب و حمام برای خریدی رضایت بخش و مطلوب به شما کمک کرده باشد.

شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید، تیم تحریریه ما برای به روز رسانی و تکمیل مقاله از نظرات شما استفاده خواهند کرد. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.

در ادامه برای کمک به شما چند مدل محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل چشم بند خواب راحت و باکیفیت + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 50,000 تومان

امتیاز کاربران

چشم بند طرح فروزان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
20x10x1 سانتی‌متر 80 گرم پارچه

امتیاز کاربران

چشم بند خواب کد NB بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
27x10x2 سانتی‌متر 13 گرم پارچه

امتیاز کاربران

چشم بند طرح خرگوش کد 07

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع
22*16*1 سانتی‌متر 50 گرم پارچه پولیشی

امتیاز کاربران

چشم بند طرح پرتقال کد sh-2021

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
19x7x2 سانتی‌متر 10 گرم پلاستیک متشکل از آب و ژل برطرف کننده خستگی و کبودی دور ...

امتیاز کاربران

چشم بند طرح خرگوش مدل 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
20x10x1 سانتی‌متر 40 گرم پارچه
محدوده قیمت 50,001 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

چشم بند تن یار مدل 1040

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
17x8x2 سانتی‌متر 100 گرم پارچه چشم بند پارچه ای دارای فوم نرم سبک ضد حساسیت

امتیاز کاربران

چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
9x20x0.5 سانتی‌متر 30 گرم نرم پولیشی پشت دوزی شده جهت جلوگیری از فشار و ایجاد گرما د...

امتیاز کاربران

چشم بند سما طب پاکان مدل L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
19 × 10 سانتی‌متر 20 گرم

امتیاز کاربران

چشم بند خواب سیبستان مدل کمپرس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
19x40x1 سانتی‌متر 60 گرم پارچه طبی - زمان طولانی در فریزر قرار نگیرد(به انجماد کام...

امتیاز کاربران

چشم بند قاصدک طرح جوجه طلایی کد 045

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
21x10x1 سانتی‌متر 70 گرم پارچه چشم بند مناسب بزرگسالان پشت کار از تترون استفاد...
محدوده قیمت 100,001 تا 150,000 تومان

امتیاز کاربران

چشم بند طرح سالیوان کد 020

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
25*18*1 سانتی‌متر 25 گرم پارچه چشم بند مناسب بزرگسالان است پشت کار از تترون اس...

امتیاز کاربران

بالش دورگردنی گروه هنری زندگی طرح مژه ای به همراه چشم بند

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
38x38x11 سانتی‌متر 380 گرم پارچه مناسب برای کاهش فشار از مهره های ناحیه گردن جلو...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل مرد عنکبوتی KM56

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
20x10x1 سانتی‌متر 25 گرم پارچه مناسب کودکان 2 سال به بالا قابل شستشو پارچه لطی...

امتیاز کاربران

چشم بند کد 016

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
21*9*1 سانتی‌متر 25 گرم پارچه چشم بند عروسکی برای داشتن خوابی راحت قسمت رویی ...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل دختر کفشدوزکی KM4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
20x10x1 سانتی‌متر 25 گرم پارچه مناسب کودکان 2 سال به بالا قابل شستشو پارچه لطی...
محدوده قیمت 150,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

چشم بند خواب مدل 228

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
10x22x1 سانتی‌متر 30 گرم پارچه قابل شستشو پارچه لطیف و نرم طراحی ارگونومیک کام...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب مدل کمپرس دار CH1000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
20x9x1 سانتی‌متر 100 گرم پلی‌استر، نخ، پنبه از بین بردن تیرگی دور چشم و پف زیر چشم با استفا...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب مدل Spy3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
25x10x1 سانتی‌متر 35 گرم پارچه قابل شستشو ًپارچه لطیف و نرم طراحی ارگونومیک کا...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Loading24

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
10x20x1 سانتی‌متر 25 گرم پارچه ضد حساسیت قابل شستشو پارچه لطیف و نرم طراحی ارگ...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب مدل Coral

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
28x10x1 سانتی‌متر 20 گرم پارچه قابل شستشو ًپارچه لطیف و نرم طراحی ارگونومیک جل...
محدوده قیمت 200,001 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

چشم بند خواب جوی روم مدل jR-CY376

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
19x9x0.5 سانتی‌متر 50 گرم پلی‌استر همراه باژل سرد که دمای پایینی دارد دارای کیسه پ...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب مدل Coral46

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
28x10x1 سانتی‌متر 30 گرم پارچه طرح قابل تعویض، پد مثلثی برای قسمت بینی، کاملا ...

امتیاز کاربران

بالش دورگردنی گروه هنری زندگی طرح مژه ای کد XS به همراه چشم بند خواب

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
38x38x11 سانتی‌متر 380 گرم پارچه مخملی مناسب برای کاهش فشار از مهره های ناحیه گردن جلو...

امتیاز کاربران

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل انگیزشی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
28x10x1 سانتی‌متر 30 گرم پارچه یک عدد چشم بند به همراه 7 طرح جداگانه، طرح قابل...

امتیاز کاربران

چشم بند جوی روم مدل JR-CY375

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
19x9x0.5 سانتی‌متر 40 گرم پلی‌استر همراه با 2 گوشگیر برای نشنیدن صدای محیط دارای ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا