خانه و آشپزخانهخواب و حمام

25 مدل بالش نرم و باکیفیت + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین بالش

  • ما یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم (و نحوه خوابیدن ما مطمئناً بر دو سوم دیگر تأثیر می گذارد)، بنابراین بالش در واقع خرید بسیار مهمی است.
  • بالش ها یک انتخاب بسیار شخصی هستند و انتخاب بهترین بالش برای شما می تواند مشکل باشد. راحتی شما هنگام خواب بسیار مهم است و بالش ها می توانند تاثیر زیادی داشته باشند. هنگام انتخاب بالش باید به موقعیت خواب، نیازهای شخصی و پرکردن های ترجیحی خود فکر کنید.
  • وضعیت خواب شما بر اینکه چه نوع بالشی برای شما بهتر است تأثیر می گذارد. این به این دلیل است که نحوه خوابیدن شما بر بهترین روش برای تراز نگه داشتن ستون فقرات شما تأثیر می گذارد. تراز نادرست می تواند باعث شود با گردن بد از خواب بیدار شوید، بنابراین مهم است که بالش مناسب برای وضعیت خواب خود داشته باشید.
  • آیا می دانید انتخاب بالش مناسب نقش مهمی در داشتن خوابی راحت و آسوده دارد یا استفاده از بالش های نامناسب و بی کیفیت موجب بروز مشکلاتی از قبیل گردن درد، درد ستون فقرات و سر درد می شود؟
  • جالب است بدانید که دارای تاریخ انقضا می باشند بایستی هر 12 الی 18 ماه یک بار آن را تعویض نمایید،
  • زیرا علاوه بر اینکه در حین استفاده دراز مدت باعث می شود فرم و مقاومت اولیه خود را از دست دهد منبع اصلی برای اجتماع انواع قارچ، غبار و کپک ها می باشد که همه ی این عوامل سبب بروز حساسیت و آلرژی می شود.
  • بهترین راهکار اساسی این است که آن را در مدت زمان کمتر از 2سال تعویض نماییم.

خرید بالش

نکات مهم هنگام خرید بالش

  • انتخاب نوع بالش

  1. انواع نرم و سبک مختص افرادی است که رو به شکم می خوابند زیرا این طریق خوابیدن سبب ایجاد فشار در گردن می شود که این نوع فشار را کاهش می دهد. افرادی که طاق باز میخوابند انواع متوسط وسعت برایشان مناسب است. افرادی که به پهلو می خوابند نوع نازک و سفت انتخابی بسیار مناسب است، زیرا به راحتی فضای بین گوش و شانه را پر می کند. خوابیدن به پشت و پهلو از ایجاد فشار بر کمر و ستون فقرات جلوگیری می کند.
  2. کسانی که در ناحیه زانو دچار درد هستند خوابیدن به پهلو موجب ساییدگی بیشتر زانو ها می شود. این افراد می توانند از بالش مخصوص استفاده کنند و آن را هنگام خواب بین زانوها قرار دهند.
  3. خانم های باردار به دلیل رشد زیاد جنین در ماه های آخر بارداری خود به سبب بزرگ و سنگین شدن شکم آنها امکان داشتن خوابی آسوده را سخت می کند. این افراد بایستی از انواع مخصوص بارداری استفاده نمایند آنها باید به پهلو بخوابند و آن را در زیر شکم خود قرار دهند.
  4. افرادی که گردن درد دارند باید از انواع دور گردنی استفاده نمایند. ممکن است شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در طول روز، زمان زیادی را صرف رانندگی یا کار با کامپیوتر کنید، انواع دور گردنی گزینه ی بسیار مناسبی برای شماست. مکانیزم این نوع از محصولات اینگونه است که سنگینی سر روی بالش می افتد و گردن مجبور به تحمل وزن سر نمی باشد. نوع دیگری از این بالش های u شکل وجود دارد که دور بدن قرار می گیرد و برای افرادی که گودی کمر دارند و مجبور هستند به پهلو بخوابند گزینه ی خوبی است.
  5. افرادی که خر و پف می کنند دارای بالش های مخصوص می باشند. استفاده از این نوع خاص سبب آسایش خود و اطرافیان می گردد. برخی از ویژگی های آنها عبارتند از: دارای ارتفاع استاندارد هستند و میزان نرمی و سفتی  متعادل می باشد. وضعیت سر و گردن در حین استفاده از آنها به گونه ای است که افراد به راحتی تنفس و بدون گرفتگی انجام می دهند.
  6. مدل های چهار گوش به جای اینکه گودی گردن را پر نمایید زیر شانه ها را می گیرد و ستون فقرات در این حالت در فشار است همچنین شانه و گردن در حالتی نامناسب هستند. پس این نوع از بالش انتخاب مناسبی نیستند. در واقع انواع گرد مناسب ترین و بهترین گزینه می باشند.
  • جنس بالش

  1. شایان ذکر است بدانید که این محصول در دو دسته معمولی و طبی تقسیم بندی می شوند. تفاوت انواع سنتی و طبی آن در محتوای درون آنهاست که نوع سنتی  به وسیله الیافی مانند پر و پنبه پر شده و نوع طبی به وسیله فوم پر شده است.
  2. انواع طبی آن به دو دسته بادی و فومی تقسیم شده اند. توصیه پزشکان این است  که افراد از نوع طبی استفاده کنند. البته ناگفته نماند که انواع بادی در مواردی مانند سفر که بحث کمبود جا بسیار مطرح است گزینه ی بسیار مناسب است. هوشمند بودن نوع طبی فومی آن به این گونه است که با قرار دادن سر بر روی آن قسمت گردن پر و قسمتی که سر روی آن قرار دارد به آسانی فرو می رود به محض برداشتن سر، به حالت اول خود برمی گردد.
  3. بالش هایی که محتوای درونی آنها از پر می باشد نرم تر و گرانتر هستند. اصولا آن دسته از افرادی که طرفدار نوع سفت هستند نمی توانند از محصولاتی که از پر یا مخلوطی از پر و کرک می باشند استفاده نمایند. همواره بایستی به این موضوع اساسی و مهم تاکید نمود که افراد دارای حساسیت و آلرژی بالش پر گزینه خوبی برایشان نمی باشد.
  4. آن دسته از محصولاتی که با الیاف پلی استر پر شده اند نازکتر و ارزانتر می باشند. اما مشکل این نوع خاص از محصولات این است که در اثر شست و شو دچار برآمدگی می شوند که این خود سبب آسیب جدی به گردن می شود.
  5. در حالی که نوع اسفنجی آن نرم می باشد این نوع بعد از مدتی استفاده کردن، حالت سر را می گیرد. همچنین در اثر شست و شو جمع می شوند پس توصیه می شود که بعد از چند مدت از استفاده تعویض شوند.
  • اندازه بالش

بالش ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. اکثر افراد خواب با یک بالش با اندازه استاندارد خوب عمل می کنند، اگرچه اگر زیاد در خواب حرکت کنید، ممکن است سایز شما افزایش یابد. همچنین ممکن است برای زیبایی ظاهری سایز دیگری را انتخاب کنید، مدل های معمولی بالش عبارتند از:

استاندارد: 50 در 66 سانتیمتر
متوسط: 50 در 76 سانتیمتر
بزرگ: 50 در 92 سانتیمتر

  • استحکام و سفت بودن بالش

در نظر بگیرید که آیا بیشتر به پشت، پهلو یا شکم می خوابید. کسانی که به پهلو می‌خوابند باید یک بالش بلند اما سفت انتخاب کنند، در حالی که افراد پشت خواب و شکم‌خواب‌ها باید بالش‌های محکم‌تری را انتخاب کنند که باعث شود هنگام خواب گردن خود را جرثقیل نکنند. هنگام خرید بالش، آن را فشار دهید تا میزان سفت بودن آن را اندازه بگیرید.

  • توجه به ویژگی های بالش مناسب

متخصصان استخوان و مفصل ها بر این باورند که سفت بودن یک بالش مناسب باید به اندازه ای باشد که سر و گردن را با ستون فقرات به طور موازی در یک راستا قرار دهد.

بالش مناسب بستگی به طریقه خواب افراد، متفاوت می باشد همچنین افرادی که دارای شرایط ویژه یا دارای بیماری خاصی هستند بایستی از انواع متناسب با وضعیت خود استفاده نمایند.

  • قیمت بالش

صرف نظر از بودجه شما، مدل های زیادی در بازار وجود دارد که به خوبی کار می کند. بالش ها تقریباً با هر قیمتی به راحتی در دسترس هستند. قیمت در نهایت به جنس بالش بستگی دارد.

سعی کنید تخفیفات ویژه در فروشگاه های بزرگ را از دست ندهید. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است در فصل هایی از سال برای بالش‌ها و ملافه‌ها تخفیف ارائه دهند.

  • توجه به زمان مناسب برای خرید و تعویض بالش جدید

برای اینکه بیشترین استفاده را از بالش خود ببرید، توصیه می شود حداقل هر 2 سال یکبار آنها را تعویض کنید. این به این دلیل است که به مرور زمان مایت‌های گرد و غبار جمع می‌شوند و به احتمال زیاد بالش خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، به این معنی که پشتیبانی کافی را ارائه نمی‌کند.

صرف نظر از مدت زمانی که بالش خود را داشته اید، اگر اغلب با گردن درد از خواب بیدار می شوید یا اگر بالش شما علائم تغییر رنگ دارد، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. هر گونه تغییر رنگ یا لکه بر روی بالش شما به دلیل رطوبت و عرق است که از سطح آن عبور می کند و برای اطمینان از بهداشت مطلوب باید تعویض شود.

برای تضمین زندگی شاد و طولانی بالش، محافظ بالش توصیه می شود. این یک مانع برای محافظت در برابر هر گونه مواد، لکه یا گرد و غبار بیش از حد ایجاد می کند

  • چه تعداد بالش لازم دارم

تعداد بالش ها برای خوابیدن تا حد زیادی به ترجیحات شخصی بستگی دارد. با این حال، متخصصان توصیه می‌کنند که فقط با یک بالش بخوابید تا ستون فقرات هم راستا باشد و از قرار گرفتن بیش از حد سر خودداری کنید.

اگر ترجیح می دهید با دو بالش بخوابید، بهتر است از بالش های نرم تری استفاده کنید تا از ارتفاع زیاد زیر سر خود جلوگیری کنید.

خرید بالش

راهنمای نگهداری از بالش

  • جهت شست و شو بالش بهتر است که دو بالش را با همدیگر درون ماشین گذاشته و برای اینکه فرم و شکل اولیه آن خراب نشود بایستی ماشین لباسشویی را روی درجه ی آب سرد، دور کند گذاشته و بعد از شستن اجازه دهید که کاملا خشک شود تا تمامی الیاف آن به حالت اولیه خود برگردد.
  • در واقع بالش های فومی قابل شست و شو نیستند، می توانید روکش آن را هر ماه در بیاورید و آن را بشویید و نگذارید کثیفی به داخل آن نفوذ کند.
  • چنانچه کثیفی به داخل آن نفوذ کرد به مدت 20 دقیقه درون لباسشویی و روی خشک کن قرار دهید و آن را جلوی نور خورشید قرار دهید.

جمع بندی خرید اینترنتی بالش

  • چه بخواهید خوابی آرام داشته باشید یا با یک کتاب خوب در رختخواب بخوابید، این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین بالش را برای نیازهای خود شناسایی کنید.
  • هنگام انتخاب بالش کامل خود باید چند نکته را در نظر بگیرید: حالت خواب مورد علاقه شما چیست، دوست دارید بالشتان چه احساسی داشته باشد، چه نوع تشکی دارید، آیا گرم می خوابید یا سرد، آیا آلرژی دارید؟
  • تراکم، نوع پرکننده و اندازه صحیح بالش را کشف کنید، سپس یاد بگیرید که چگونه به درستی از سرمایه خود مراقبت و محافظت کنید.
  • با مطالعه راهنمای خرید بهترین بالش احتمالا با انواع و اقسام محصول آشنا شده اید و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام یک را انتخاب کنید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی بالش و مقایسه امروز وب سایت گرین لیست در دسته بندی خواب و حمام در خرید به شما کمک کند. شما کاربران عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از اینکه برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.
  • در انتهای مطلب برای کمک به شما بهترین مدل های بازار را گردآوری کرده ایم تا قبل از خرید آنها را با هم مقایسه کنید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت کاربران را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل بالش نرم و باکیفیت + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

بالش طبی کد 1203

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
17*30*50 سانتی‌متر 1000 گرم الیاف بال فایبر فلامنت با دست، با ماشین لباس‌شویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

الیاف بالش کوکوجم مدل هالو بال فایبر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
45x25x10 سانتی‌متر 1000 گرم الیاف بال فایبر پلاستیک هتلی، ضد حساسیت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش یوموش تکس مدل paniza کد B11

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
65×45×15 سانتی‌متر 1200 گرم الیاف بال فایبر تترون با دست، با ماشین لباس‌شویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

الیاف بالش مدل ویسکوز

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
60x50x20 سانتی‌متر 1000 گرم ویسکوز با دست، با ماشین لباس‌شویی

امتیاز کاربران

بالش با الیاف ژله ای بامبو کد 6789

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
50*70*17 سانتی‌متر 1000 گرم الیاف ژله ای فلامنت با دست، با ماشین لباس‌شویی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

بالش نرم بافت مدل دولایه کد 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
68x48x15 سانتی‌متر 900 گرم الیاف توپی پنبه، پلی‌استر با دست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش مدل هتلی بسته دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
70x50x15 سانتی‌متر 1000 گرم هالو اسپان باند هتلی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش مدل تنفسی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x50x15 سانتی‌متر 1400 گرم الیاف میکروژل میکرو با دست، با ماشین لباس‌شویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش مدل تترون التراسونیک شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه سایر توضیحات
70x50x15 سانتی‌متر 1250 گرم الیاف توپی تترون بالش دارای کاور زیپ دار یا همان ساک دستی می باشد

امتیاز کاربران

بالش نرم بافت مدل 0002

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه سایر توضیحات
65x45x20 سانتی‌متر 860 گرم الیاف توپی میکرو - دولایه زیپ دار - آستر جداگانه زیپ دار
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

الیاف بالش مدل کارا کد 5000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه
60x40x16 سانتی‌متر 5000 گرم الیاف توپی پارچه

امتیاز کاربران

بالش مدل ریپیلو هتلی بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
70x50x15 سانتی‌متر 1000 گرم هالو اسپان باند هتلی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش لایکو کد 1000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x50x11 سانتی‌متر 1000 گرم الیاف پلی‌استر پنبه با دست، با ماشین لباس‌شویی

امتیاز کاربران

بالش رویا مدل سوپر پلاس سایز 50 × 70 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
50×70 سانتی‌متر 1800 گرم الیاف پلی‌استر پنبه با ماشین لباس‌شویی

امتیاز کاربران

بالش مدل هتلی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
70x50x20 سانتی‌متر 1500 گرم پر قو، الیاف میکروژل کتان هتلی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

بالش مدل هتلی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
70x50x20 سانتی‌متر 1250 گرم پر قو، الیاف میکروژل میکرو هتلی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش لایکو مدل 1200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x50x13 سانتی‌متر 1200 گرم الیاف پلی‌استر پنبه با دست، با ماشین لباس‌شویی

امتیاز کاربران

بالش مدل VELVET and WOVEN 5cm

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه سایر توضیحات
65x45x22 سانتی‌متر 1700 گرم الیاف میکروژل گردباف توصیه می شود در هنگام شست و شو برای مراقبت و دو...

امتیاز کاربران

بالش اکسون مدل DIAMOND

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
70x50x10 سانتی‌متر 1500 گرم ورجین، الیاف میکروفایبر نانو هتلی، ضد حساسیت، ضد تعریق، آنتی باکتریال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش ویوانا مدل میکروفایبر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x50x8 سانتی‌متر 1200 گرم پنبه با دست، با ماشین لباس‌شویی
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بالش اکسون مدل پر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x50x8 سانتی‌متر 1800 گرم پر هتلی با ماشین لباس‌شویی

امتیاز کاربران

بالش لوسیدو تارا مدل ایرفلو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x50x25 سانتی‌متر 1610 گرم ویسکوز کتان با ماشین لباس‌شویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش نایت استار مدل کانگورو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70*50*25 سانتی‌متر 2000 گرم الیاف میکروژل پلی‌استر با دست، با ماشین لباس‌شویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بالش پرومدی مدل 3005

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه قابلیت شست‌وشو
70x40x10 سانتی‌متر 5000 گرم پر قو پارچه با دست

امتیاز کاربران

بالش مدیپکس مدل Yastik Medipax

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن الیاف داخلی جنس پارچه رویه ویژگی کالای خواب
70x50x20 سانتی‌متر 1200 گرم الیاف میکروژل کتان ضد حساسیت، ضد تعریق
مشخصات بیشتر
منبع
goodhousekeepingdreamsthespruce

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا