خواب و حمام

35 مدل تشک مهمان کم حجم و سبک + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید تشک مهمان

  • هر کسی که میزبان یک مهمان شبانه بوده است، می تواند در مورد مشکلات و استرس های ناشی از تلاش برای یافتن یک مکان مناسب برای خواب به شما بگوید. این به ویژه زمانی که شما یک تخت اختصاصی برای مهمان ندارید مشکل ساز است.
  • آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید یک خواب عالی برای اقامت‌کنندگان یک شبه ایجاد کنید؟ ما در این راهنمای خرید همه چیزهایی را که درباره تشک مهمان باید بدانید جمع آوری کرده ایم. پس همراه ما باشید.
  • تشک های مهمان که با نام تشک های سفری نیز شناخته می شوند، وزن زیادی ندارند، لذا آنان را می توانید به راحتی حمل کنید.
  • شما می توانید این موارد را به صورت آماده از بازار تهیه نمایید یا نمونه های مد نظر خود را با طرح و اندازه دلخواه بدوزید.
  • راهنمای خرید تشک ، برای خرید تشک مهمان توصیه می شود تا به نوع فوم داخل تشک توجه ویژه ای نمایید. برخی از نمونه های موجود بسیار کلفت و ضخیم هستند از همین رو گرمای زیادی را منتقل می نمایند.
  • البته گزینه های فوم دار برای افرادی که مشکل کمر دارند، عالی می باشند. حتما این مورد را نیز در نظر داشته باشید که وزن تشک شما بیش از 4 کیلوگرم نباشد.

تشک مهمان

تشک مهمان

  • اولین فاکتوری که در زمان خرید تشک مهمان باید حتما مد نظر قرار دهید، اندازه و وزن آن می باشد. وزن تشک باید به حدی باشد که بتوانید آن را به آسانی جابجا نمایید.
  • این تشک ها به نسبت موارد معمولی که در بازار وجود دارند دارای وزن و قطر کمتری هستند. عموما برای اینکه بتوان وزن تشک های فوق را کاهش داد از الیاف مصنوعی استفاده می شود.
  • تشک مهمان ، در گذشته اکثر تشک ها از جنس پنبه بودند که به دلیل وزن و حجم بالا جابه جا نمودن آن ها مشکل بود و نگهداری از آن ها نیاز به فضای بزرگی داشت.
  • اما امروزه با پیشرفت در صنایع الیاف ، تشک های کم حجم و سبکی به بازار عرضه گشته است که به آنها تشک مهمان یا تشک سفری گفته می شود.
  • ممکن است میهمانان لحظه آخر بدون هشدار به منزل شما بیایند و این حالت در تعطیلات بیشتر رخ می دهد. شما با داشتن چند تشک مهمان می توانید با خیالی آسوده، دوستان یا خانواده خود را برای چند شب در منزل خود جای دهید.
  • حتی اگر فضای منزل شما کوچک باشد و تخت اضافی نداشته باشید، چون چندین تشک را می توانید در فضایی کوچک نگهداری نمایید.
  • تشک مهمان را می توان روی زمین یا روی تخت استفاده نمود و تا کردن آن ها بسیار راحت می باشد. در برخی از مدل های آن محل هایی برای تا زدن روی تشک در نظر گرفته شده است .
  • این مدل از تشک ها به خاطر وزن کم این مدل از تشک ها، می توان به راحتی هنگام سفرهای کوتاه آن را همراه خود برد  و در سفر نیز از مزایای آن بهره مند شد.

تشک مهمان چی بخرم

  • معمولا خانواده هایی که تعداد زیادی مهمان دارند معمولا سوال تشک مهمان چی بخرم را از خود می پرسند.
  • برای این منظور باید سعی کنید با توجه به نوع کاربری که از خرید تشک دارید مدلهای مختلف را بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.
  • تشک های ساده معمولا برای کسانی که جای کم تری دارند مناسب می باشند و همچنین حمل و نقل آنها آسان تر می باشد.
  • در مقابل مدلهای مخملی پرزدار و ضخیم تر، سطح نرم تر و زیبایی بهتری دارند و بیشتر برای مهمانان مناسب می باشند، ولی تا کردن آنها مشکل تر می باشد و جای بیشتری می گیرند.
  • البته باید توجه داشته باشید برای کسانی که دچار مشکلات ستون فقرات هستند تشک های فومدار و طبی مناسب تر می باشند.

تشک مهمان

نکات مهم هنگام خرید و قیمت تشک مهمان

مطالب زیر می توانند در خرید یک تشک ایده آل به شما کمک نمایند، آن ها را به عنوان یک راهنمای خرید در ذهن خود نگه دارید و هنگام خرید به این نکات توجه نمایید.

  • قابلیت شستشو

برخی از انواع تشک مهمان قابل شستشو نیستند.

  • جنس رویه

رویه تشک مهمان از الیاف مختلفی تهیه شده است و ممکن است نخی، کتانی، ژاکارد طرح دار و حتی چرمی (مناسب برای استفاده در بیمارستان ها و هتل ها) باشد.

برخی از رویه ها دارای آستر نیز می باشند که علاوه بر به وجود آوردن جریان بهتر هوا در تشک دوام آن را نیز بیشتر می کند. با توجه به کاربرد مورد نظر، جنس مناسبی را انتخاب نمایید.

همچنین این که رویه دارای زیپ باشد ، که بتوان به راحتی آن را از تشک جدا نمود نیز باید مد نظر قرار گیرد. در برخی از برند ها همراه با خرید تشک مهمان یک رویه اضافی نیز به مشتری داده می شود.

  • ابعاد تشک

این تشک ها در مدل های یک نفره و دو نفره موجود هستند. البته در هر یک از این مدل ها نیز ابعاد مختلف است مثلا” تشک های یک نفره در سایز های 190 در 85 و یا 200 در 80 و … وجود دارند.

  • قطر تشک

این تشک ها در قطرهای مختلف 3 سانت ، 5 سانت و … موجود هستند .

  • جنس الیاف

الیاف داخل تشک ممکن است پلی استر ، الیاف نانو و حتی پشم گوسفند باشند. برخی از این الیاف دوام بیشتری دارند و با استفاده مکرر در هم فرو نمی روند و از قطر تشک مهمان کاسته نمی شود.

در برخی تشک ها از اسفنج یک تکه فشرده که روی آن الیاف نرم تری موجود است ، استفاده شده است .

  • نوع دوخت

دوخت تشک مهمان و دوخت رویه آن باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و در اثر استفاده یا شستشو دوخت ها شکافته نشوند. در برخی مدل ها از نوار دوزی در محل دوخت استفاده شده است که علاوه بر زیبایی ، کیفیت دوخت نیز بالاتر است .

  • میزان نرمی

نرمی تشک مهمان با توجه به جنس الیاف و میزان الیاف استفاده شده در آن متفاوت است . البته پدهای ویژه تشک نیز موجود هستند که با استفاده از آن ها می توان درجه نرمی و سفتی را تغییر داد.

  • ضمانت نامه

برندهای معتبر تشک مهمان ضمانت نامه را نیز به خریداران عرضه می کنند.

  • قابلیت های ویژه

برخی از انواع تشک مهمان دارای قابلیت های خاصی هستند که شما می توانید هنگام خرید تشک مهمان آن ها را نیز مد نظر داشته باشید :

  1. طبی بودن: این نوع تشک ها متناسب با فیزیولوژی بدن انسان ساخته شده اند و از نقاط مختلف بدن که هنگام خواب فشار زیادی روی آن ها است به خوبی حمایت می کنند .
  2. ایجاد کننده گرما و دارای ماساژور: در این گروه از تشک مهمان معمولا” از انرژی الکتریکی استفاده شده است .
  3. ضد رطوبت: این تشک ها برای مناطق مرطوب مناسب هستند و کمتر دچار پوسیدگی می گردند.
  4. ضد تعریق: جنس رویه و الیاف به کار رفته در این تشک ها به گونه ای است که مانع از تعریق فرد در حین خواب می گردد.
  5. ضد حساسیت: جنس رویه و الیاف به گونه ای است که هیچ گونه حساسیتی را برای فرد ایجاد نمی کند.

تشک مهمان

خرید اینترنتی تشک مهمان

برای خرید تشک مهمان بهتر است قبل از اقدام به خرید، از فروشگاههای مختلف به صورت حضوری یا اینترنتی دیدن نمایید. البته بازدید حضوری مستلزم صرف زمان زیادی است و پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی می باشد.

در خرید اینترنتی شما می توانید از مدل ها و قیمت تشک مهمان مطلع شوید.

هم چنین در خرید اینترنتی  شما چندین راهنمای خرید در کنار خود خواهید داشت که عبارتند از :

  1. نظرات خریداران قبلی (امتیاز خریداران)هر تشک مهمان که در سایت ها موجود است ،
  2. مطالب راهنما در مورد هر محصول که توسط کارشناسان فروش در فروشگاه اینترنتی درج گردیده است
  3. پشتیبانی آنلاین کارشناسان فروش.

قیمت تشک مهمان معمولا” مقرون به صرفه می باشد . البته قیمت تشک مهمان بستگی به ویژگی های آن دارد . یک تشک مهمان معمولی قیمت نسبتا” ارزانی دارد.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • بهترین تشک مهمان

انتخاب بهترین تشک مهمان به کاربرد مد نظر شما وابسته است. در زمان خرید باید مشخص نمایید که هدف شما از تهیه این تشک ها چیست.

اگر به تشکی نیاز دارید که بتوانید به راحتی آن را به هر مکانی حمل نمایید، بهتر است تا از مواردی بهره ببرید که داخل آنها الیاف مصنوعی وجود دارد. زیرا در این صورت وزن آنها کمتر است.

  • بهترین الیاف برای تشک

بهترین الیاف ها برای تشک های مهمان از نوع الیاف های طبیعی هستند. این الیاف ها بسیار نرم می باشند و دمای زیادی را به بدن منتقل نمی کنند.

برخی از تشک های مهمان از فوم تهیه می شوند. داخل این تشک ها مموری فوم قرار دارد تا به تشک بافت نرم و لطیفی ببخشد.

  • انواع تشک مهمان

تشک های مخصوص مهمان می توانند متفاوت باشند. برخی از تشک ها طبی هستند و مناسب افرادی می باشند که کمر درد دارند. برخی از تشک ها از الیاف مصنوعی پر شده اند که وزن کمی دارند.

این بین تشک هایی نیز وجود دارند که وزن بالایی داشته و از الیاف طبیعی تهیه می شوند. کیفیت این تشک ها به مراتب بیشتر است.

  • تشک مهمان زست

زست یکی از برند های معتبری می باشد که انواع تشک های مهمان خوب و باکیفیت را به بازار ارائه می دهد. این تشک ها همگی نرم و مسطح می باشند و داخل آنها از نخ و الیاف مصنوعی انباشته شده است.

البته باید در نظر داشت برای افرادی که مشکل کمر یا ستون فقرات دارند، نمونه های طبی توصیه می گردد که هزینه به مراتب بالاتری دارند.

  • ست تشک و بالش مهمان

تشک های مهمان می توانند به صورت تکی یا ست تهیه شوند. در زمان خرید باید دقت داشته باشید که بر اساس نیاز خود، گزینه مناسب را خریداری نمایید. ست های موجود در بازار گاها دارای الیاف طبیعی و گاها نیز دارای الیاف های مصنوعی می باشند.

  • تشک سبک قابل شستشو

تشک مهمان باید کاملا سبک باشد. مواردی که از الیاف مصنوعی یا پنبه پر شده اند، عالی می باشند. برخی نمونه ها را با پلی استر پر می نمایند.

این گزینه ها گرمای زیادی را منتقل می کنند. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که تشک شما از هر جنسی هم تولید شود باید قابلیت شستشو داشته باشد.

  • خرید تشک مهمان

برای اینکه بتوانید یک تشک مهمان خوب برای خود تهیه نمایید، لازم است تا موارد متفاوتی را در نظر بگیرید. یکی از گزینه های مهمی که توجه به آن الزامی است، جمع شدن آسان تشک می باشد.

از همین رو بافت داخل آن باید نرم و لطیف باشد. هر اندازه ضخامت تشک شما کمتر باشد، به همان اندازه جمع نمودن آن نیز آسان تر است.

  • قیمت تشک مهمان

با توجه به ویژگی های متفاوتی که تشک های مهمان می توانند داشته باشند، قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. پارچه های بکار رفته برای این تشک ها می توانند از جنس های متفاوتی باشند.

به طور مثال برخی از جنس مخمل هستند که کمی پرز دارند لذا برای فصل های گرم سال انتخاب خوبی نمی باشند. مخمل ها اغلب گرمای بیشتری نسبت به سایر پارچه ها منتقل می نمایند.

  • رویه تشک مهمان

برای اینکه بتوان یک تشک مهمان خوب دوخت، لازم است تا به رویه آن دقت ویژه ای نمایید. برخی از افراد رویه را از پارچه هایی چون مخمل در نظر می گیرند که این موارد بسیار گرم می باشند. برای فصول گرم سال عموما رویه های نخی و نازک مناسب تر هستند.

  • دوخت تشک مهمان

یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه، تشک مهمان می باشد. این تشک ها اغلب با نام تشک سفری نیز شناخته می شوند. تشک های فوق دارای بافت نرم و راحتی هستند.

لذا می توانید آنها را به هر محل مد نظر خود به راحتی منتقل نمایید. الیاف مورد استفاده در تشک های مذکور بسیار ظریف می باشد به همین دلیل خواب راحتی را فراهم می آورند.

  • آموزش دوخت تشک مهمان

برخی از افراد که زندگی سنتی تری دارند، ترجیح می دهند تا تشک های مهمان را شخصا، بدوزند. در این صورت می توانند برای آنها هر اندازه و ضخامتی را در نظر بگیرند. دوخت این تشک ها آسان است و نیاز به آموزش یا مهارت زیادی ندارد.

  • دوخت ملحفه تشک مهمان

هر تشک مهمان نیاز به ملحفه جداگانه ای نیز دارد. ملحفه ها می توانند طرح و رنگ متنوعی داشته باشند. برای تهیه ملحفه ها باید بسیار دقت نمایید که دوخت شما کاملا تمیز باشد.

عموما برای اینکه ملحفه ها جذاب تر باشند، دور آنها را نوار دوزی می نمایند. قیمت این نوع ملحفه ها بیشتر می باشد.

  • طریقه دوخت تشک با الیاف

برای اینکه شما یک تشک خوب برای مهمانان خود تهیه نمایید، در گام اول باید از الیاف مناسب بهره ببرید. الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی وزن بیشتری دارد.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که کیفیت آن بهتر است. برای دوخت این تشک ها پیشنهاد می شود که پارچه و الیاف با هم دوخته شوند که محکمتر باشند.

  • آموزش دوخت کاور تشک مهمان

اگر مایلید تا یک تشک مهمان خوب و کاربردی داشته باشید، توصیه می کنیم حتما پس از خرید تشک، کاور مناسبی نیز خریداری نمایید. کاور ها می توانند از کثیف شدن تشک جلوگیری نمایند.

برخی از کاور ها زیپی می باشند و برخی دیگر نیز نیاز به دوخت دارند. طبیعتا استفاده از نمونه های زیپ دار به مراتب آسان تر از سایرین است.

تشک مهمان

روش نگهداری تشک مهمان

به منظور افزایش طول عمر تشک خود نکات زیر را رعایت نمایید :

  • سعی کنید در هر بار استفاده از سمت متفاوتی از تشک استفاده نمایید تا سطح تشک به طور یکنواختی تنش داشته باشد و عمر آن طولانی تر شود.
  • پس از استفاده ، تشک را داخل کاور آن قرار دهید ، تا از مرطوب شدن تشک جلوگیری شود.
  • آن را برای مدت طولانی در معرض آفتاب قرار ندهید تا از رنگ پریدگی رویه و یا محو گل های آن جلوگیری شود.
  • می توانید برای تمیز نگه داشتن تشک مهمان روی آن از ملحفه استفاده نمایید.
  • برای تمیز کردن تشک های غیر قابل شستشو می توانید به طور مرتب از جارو برقی استفاده نمایید.
  • روی تشک مهمان پرش نکنید تا به نقاط خاصی از آن آسیب نرسد.
  • اگر به طور تصادفی سایر نوشیدنی ها مانند چای یا قهوه را روی تشک ریختید، سریع آن را با حوله خشک نمایید و سپس با آب و صابون بشویید و با سشوار خشک نمایید.
  • برای جلوگیری از تغییر رنگ و آسیب رساندن به تشک از پاک کننده های قوی اسید یا قلیایی استفاده نکنید.

جمع بندی خرید آنلاین تشک مهمان

  • حالا احتمالا انواع و اقسام تشک مهمان و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز در دسته بندی خواب و حمام در امر خرید به شما کمک کرده باشد. شما کاربران عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه نظر خود را برای ما ارسال کنید. ممنون هستیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید.
  • در ادامه این راهنمای خرید برای کمک به شما چند مدل محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت مطلوبی رضایت کاربران را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 35 مدل تشک مهمان کم حجم و سبک + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 400,000 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان کوکوجم مدل رومانو تکنفره سایز 188x85 سانتیمتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
90x60x25 سانتی‌متر 2.2 کیلوگرم فلامنت رویال پنبه دوزی شده با الیاف بلوکی با دست یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان رویال مدل گلسار کد 81 یک نفره سایز 180*80 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای پر شده با
180*80*5 سانتی‌متر 1.2 کیلوگرم پارچه یک نفر پلی‌استر

امتیاز کاربران

تشک مهمان مدل ماهدیس سفارشی کد30 یک نفره سایز 190×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
190x90x7 سانتی‌متر 2.5 کیلوگرم ژاکارد با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان مدل رویا کد 101 یکنفره سایز 90*190 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
190*90*3 سانتی‌متر 1.9 کیلوگرم نخ با دست یک نفر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان ژوانی مدل عروس یکنفره سایز 90x190 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
190x90x7 سانتی‌متر 4 کیلوگرم ساتن پنبه براق با دست یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان ارکیده مدل MT2000 یک نفره سایز 200*90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
200*90*5 سانتی‌متر 3.5 کیلوگرم پارچه طرحدار تترون با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان کوکوجم مدل فابیو سایز 188x85 سانتیمتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
90x60x25 سانتی‌متر 2300 کیلوگرم اسپان رویال و الیاف آکاردئونی با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان یاپراک مدل Classic 2 سایز 185×85 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
185x85x10 سانتی‌متر 5 کیلوگرم تترون الیاف دوزی شده با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان مدل بهتا سایز 180x90 سانتی متر به همراه بالش

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
180x85x12 سانتی‌متر 4 کیلوگرم پارچه ملافه ای با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان بومرنگ مدل SuperYashil یکنفره سایز 90x190 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
195x90x7 سانتی‌متر 2 کیلوگرم رویه پلی استر پنبه، لایی ترموفیوژ با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان چیداری مدل صنوبر یکنفره سایز 190×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای پر شده با
190x90x8 سانتی‌متر 2000 کیلوگرم نخ پلی استر یک نفر الیاف پلی‌استر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان اکسیژن مدل آیسان یکنفره سایز 190×85 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو پر شده با
190x85x5 سانتی‌متر 2900 کیلوگرم پارچه نساجی بروجرد درجه یک و الیاف درجه یک ضد ح... با دست الیاف مصنوعی
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان یاپراک مدل کلاسیک یکنفره سایز 185×85 سانتی متر به همراه بالش

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
185x85x5 سانتی‌متر 2000 کیلوگرم تترون الیافی دوزی شده

امتیاز کاربران

تشک مهمان لایکو مدل مغزی دوزی یکنفره سایز 200x90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
200x90x8 سانتی‌متر 5 کیلوگرم 100% پنبه با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان لومانا مدل LEAF یک نفره سایز 190x90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
200x90x5 سانتی‌متر 3.5 کیلوگرم پارچه ژاکارد پفکی با دست، با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان بومرنگ مدل Perfect یک نفره سایز 90x190 سانتیمتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
195x95x8 سانتی‌متر 2 کیلوگرم پلی استر، ویسکوز، لایی ترموفیوژ با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان رکسل مدل mg1 یک نفره سایز 200×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
200x90x10 سانتی‌متر 3 کیلوگرم پارچه ضدحساسیت گردباف با قابلیت گردش هوا با دست یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان رویال مدل میکرو فنری کد 01 یکنفره سایز 190×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
190x90x8 سانتی‌متر 6 کیلوگرم پارچه گردبافت طرح دار با دست یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان رویال مدل میکرو فنری کد 02 یکنفره سایز 190×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
190x90x8 سانتی‌متر 6 کیلوگرم پارچه گردبافت طرح دار با دست یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان بادیز مدل mat2 یکنفره سایز 90x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
200x90x6 سانتی‌متر 4000 کیلوگرم ریباند طبی دارای ریباند طبی و پارچه گردبافت تمام نخ انتی آ...
محدوده قیمت 3,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان مدل رویا 007 یک نفره سایز 90x190 سانتی متر بسته 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
90*195*4 سانتی‌متر 2 کیلوگرم پلی استر با دست یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان رکسل مدل MG1 2021 یک نفره سایز 200×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای سایر توضیحات
200x90x14 سانتی‌متر 6 کیلوگرم اسفنج هیدروارتوپدیک گیاهی هیبریدی یک نفر خاصیت طبی ارتوپدیک ویژه رویه پارچه تنسل گیاهی م...

امتیاز کاربران

تشک مهمان رکسل مدل MG1 2021 یک نفره سایز 200×120سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای پر شده با
200x120x10 سانتی‌متر 10 کیلوگرم اسفنج هیدروارتوپدیک گیاهی هیبریدی یک نفر الیاف
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان مدل رویا 003 یک نفره سایز 90*190 سانتی متر بسته 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
90*190*4 سانتی‌متر 2.5 کیلوگرم پلی استر با دست یک نفر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تشک مهمان امیتیس مدل تمپور سایز 90x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
200x90 سانتی‌متر 10000 کیلوگرم پارچه تمام نخ پارچه 100درصد پنبه گردبافت بدون پلی استر تشک مه...

امتیاز کاربران

تشک مهمان رکسل مدل MG1 2021 دونفره سایز 200×160سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
200x160x10 سانتی‌متر 10 کیلوگرم اسفنج هیدروارتوپدیک گیاهی هیبریدی دارای خاصیت طبی ارتوپدیک ویژه دارای رویه پارچه ...

امتیاز کاربران

سرویس خواب مدل super class یک نفره سه تکه به همراه لحاف و بالش

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس قابلیت شست‌وشو مناسب برای
200x90x6 سانتی‌متر 7300 کیلوگرم رنفورس با ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تشک مهمان رکسل مدل 2021 mg3 سایز 200×90 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
200x90x8 سانتی‌متر 5 کیلوگرم مموری فوم فول طبی مموری فوم 100% قابلیت گردش هوا تسهیل جر...

6 دیدگاه

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین. پیشنهاد می‌کنیم به تجربه‌ی خریداران قبلی نگاهی بندازین.

  1. تشک مهمان الیافی مدل پنبه ای یک نفره سایز 75×180 سانتی متر خیلی خوبه نرم و راحت با کیفیت بالا

  2. سلام به همه دوستان و ممنون از سایت خوبتون
    کسی میتونه راهنماییم کنه که طرز دوخت تشک یک نفره چطوریه؟ چه مقدار از چه جنس پارچه و الیافی نیاز دارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا