خواب و حمام

۲۵ مدل پرده حمام باکیفیت و زیبا + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

پرده حمام ، یکی از خرید های واجب سرویس های بهداشتی می باشد که امروزه بسیار رایج است. برای آشنایی بیشتر با محصول در ادامه با ما همراه باشید.

پرده حمام

پرده های حمام جزو وسایل کاربردی در حمام می باشند که می توانند محیط حمام را به چند بخش تبدیل نمایند.

این موارد همچنین باعث می شوند تا آب به اطراف پخش نشود و به وسایل دیگر چون در، روشویی و … آسیب وارد ننماید. از این مورد برای جدا نمودن سرویس بهداشتی از حمام نیز استفاده می گردد.

پرده حمامی ، پرده های حمامی که امروزه در بازار وجود دارند دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند. انتخاب بین این موارد کاملا سلیقه ای می باشد و به دکوراسیون حمام شما وابسته است

اما به صورت کلی توصیه می گردد، مواردی را انتخاب نمایید که دارای طرح و رنگ متناسب با حمام هستند. توصیه ما استفاده از رنگ های آرامش بخش است.

پرده حموم ، پرده حمام خوب دارای ویژگی های متعددی می باشد. برخی از پرده ها قابلیت شستشو ندارند لذا آنها سریع پوسیده می شوند.

مواردی که از کتان یا پارچه های مقاوم تهیه شده اند، می توانند به خوبی آب را جذب نمایند لذا برای محیط حمام گزینه خوبی محسوب می گردند. ولیکن باید به خشک شدن آنها نیز دقت نمود.

پرده داخل حمام ، از جمله مواردی که برای خرید پرده حمام باید به آن دقت نمایید، اندازه پرده می باشد. پرده شما نباید به حدی باشد که بر روی زمین کشیده شود.

از سوی دیگر کوتاه بودن آن نیز باعث می شود تا آب از زیر آن به اطراف پخش شود. لذا باید پرده ای را خریداری نمایید که متناسب با ارتفاع دیوار حمام باشد.

پرده در حمام ، اگر در حمام های خود از خشک کن استفاده می نمایید، پرده در حمام می تواند گزینه خوبی باشد. به کمک پرده ها شما می توانید محیط های جداگانه ای ایجاد نمایید.

خشک کن کمک می نماید تا میزان رطوبت موجود کم شود و به مراتب پرده ها دارای ماندگاری و طول عمر بیشتری باشند.  سعی کنید پرده هایی را خریداری نمایید که با سایر وسایل شما همخوانی داشته باشند.

فروش پرده حمام

در زمان فروش پرده حمام، فروشندگان جنس های مختلفی را ارائه می دهند. دقت نمایید که اگر پرده شما از جنس پلی استر و نایلون باشد، به خوبی می تواند آب را پخش نماید.

اما گزینه هایی همچون کتان آب را به خود جذب می نمایند. اما با این وجود داشتن یک خشک کن در حمام ضروری می باشد.

انواع پرده حمام

پرده ها بر اساس جنس می توانند متفاوت باشند. برخی از آنها نخی بوده اما بیشتر پرده های حمام موجود در بازار از پلی استر و نایلون تهیه شده اند.

لازم است تا شما بر اساس سلیقه و نوع کاربرد خود از جنس مناسب بهره ببرید. اما بهترین موارد برای استفاده در حمام پرده های ضد آب می باشند.

جنس پرده حمام

در انتخاب پرده حمام بسیار مهم است که به جنس آن دقت نمایید. در نظر داشته باشید که اگر حمام شما به نحوی باشد که بخار آب از آن خارج نشود.

لذا نیاز است تا از مدل هایی بهره ببرید که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند. در این موارد اغلب توصیه می گردد تا از جداکننده های شیشه ای استفاده نمایید.

پرده پلاستیکی حمام

یکی از نمونه های پرکاربرد و البته مقرون به صرفه پرده حمام، گزینه های پلاستیکی هستند. این موارد به راحتی شستشو می شوند.

اما باید در نظر داشت که در برابر آب نمی توانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند لذا به سرعت پوسیده می شوند. این پرده ها آب را به هیچ وجه جذب نمی کنند.

خرید پرده حمام

در زمان خرید پرده حمام علاوه بر اینکه باید به جنس پرده بسیار دقت داشته باشید، همخوانی آن با دکوراسیون حمام نیز دارای اهمیت می باشد.

از همین رو می بایست به جزئیات توجه داشته باشید. به همین دلیل بیان می شود که قبل از خرید پرده حمام حتما کاربرد و هدف خود را مشخص نمایید تا از مدل مناسب استفاده گردد.

گیره پرده حمام

برای اینکه پرده های حمام به خوبی آویزان شوند، نیاز به میله و گیره های مخصوص دارند. گیره ها می توانند دارای انواع متفاوتی باشند.

برخی از گیره ها پلاستیکی بوده که وزن کمتری دارند اما در مقابل گیره های فلزی نیز وجود دارند که دارای قیمت بیشتری هستند اما پرده ها به کمک آنها بهتر می ایستند.

پرده دستشویی

پرده دستشویی همان پرده حمام می باشد که امروزه برای جدا نمودن دستشویی از سایر بخش های سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید برای صرفه جویی در فضا از این پرده ها به جای کابینت های حمام بهره ببرید. اما حتما در زمان خرید به اندازه و جنس آن دقت نمایید که کارایی خوبی ارائه دهد.

دسترسی داشتن به منابع اطلاعاتی در دنیای پیشرفته ی فعلی می تواند در خرید محصول مورد نظر مثمر ثمر واقع شود.

راهنمای خرید پرده حمام یکی از مواردی است که به خریدار کمک می نماید تا با دانش کافی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کند. خرید اینترنتی امروزه خواستار زیادی در بین طرفداران خود پیدا کرده است مخصوصا کسانی که بعد از تحقیق در مورد محصول، اقدام به خرید می کنند.

طراحی و معماری خانه های امروزی طوری شده که به دلیل با هم بودن سرویس بهداشتی و حمام از محصولی به نام پرده حمام برای جداسازی حمام از سرویس بهداشتی استفاده میشود.

این کار چند دلیل دارد اول به خاطر اینکه آب به مناطق دیگر پخش نشود و همینطور جهت جلوگیری از بخار آبی که معمولا کل فضای حمام را در برمیگیرد.

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت پرده حمام

زمانی که بدون آگاهی و برنامه ریزی درست برای انتخاب اقدام اقدام می کنید، نتایج خوبی به بار نمی آورد.

قبل از اینکه به فروشگاه بروید تا بهترین و مناسب ترین پرده حمام را تهیه کنید و بخرید، باید نسبت به محصول انتخابی، آگاهی و شناخت صحیحی داشته باشید.

توجه به نکاتی که قبل از خرید در ادامه آمده است ضروریست تا انتخاب آگاهانه و درست در خرید پرده حمام داشته باشید.

  • به اندازه و ابعاد پرده توجه نمائید

قبل از خرید آگاهی کاملی نسبت به طول و عرض حمام خود داشته باشید و مشخص کنید که آیا پرده ایی که می خواهید تمام ارتفاع را بپوشاند یا پرده ایی میخواهید که فقط تا لبه وانتان برسد.

  • به جنس به کار رفته در پرده توجه کافی داشته باشید

موضوع جنس به کار رفته در پرده حمام از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا جنس باکیفیت باعث دوام طولانی محصول می شود. در انتخاب جنس پرده دقت نمایید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

به عنوان مثال از جنس پارچه ایی وینیل یا… باشد. آن هم بستگی به سلیقه ی خودتان در انتخاب پرده ی مورد نظر دارد.

  • به الگوها و طرح های مختلف پرده توجه کنید

قبل از اینکه بخواهید پرده ی مورد نظر را انتخاب کنید باید مدنظر داشته باشید که چه طرحی با چه الگویی میتواند رضایت شما را قبل از خرید پرده ایجاد کند.

  • توجه به آویز پرده قبل از خرید ضروری است

تنوع آویزهای پرده در بازار بسیار زیاد است و آن هم بستگی به سلیقه ی شما دارد که بخواهید کدام یک از آویزهای پرده حمام( پلاستیکی، فلزی، تزئینی و…) را بخرید.

  • به آستر پرده هم توجه نمائید

آسترهای پرده هم ارزان هستند و هم به راحتی جایگزین میشوند و همچنین طول عمر پرده شما را بالا میبرند. آن هم بستگی به جنس پرده ایی که تهیه میکنید، دارد.

عوامل تاثیرگذار در خرید پرده حمام

در این قسمت از متن به مواردی اشاره میکنیم که باعث تاثیرگذاری در خرید پرده حمام میشود. درک رفتار خریدار هنگام خرید پرده ضروری است.

یک عده افراد خریدار اصلی محصول هستند که به راحتی محصول خود را خریداری میکنند اما یک عده از افراد قبل از خرید تمام جوانب را می سنجند تا با تحقیق همه جانبه اعم از کیفیت، جنس، سایز، ابعاد پرده و حتی فروشگاهی که این محصول را میفروشد، بتوانند اقدام به خرید درست محصول کنند.

اینکه چه عواملی در خرید این محصول تاثیرگذار است، سوالی است که باید به آن پاسخ داد. به مورد زیر توجه نمایید.

  • عامل نیاز: زمانی که بحث نیاز مطرح باشد، خواسته برای خرید محصول افزایش پیدا میکند، زیرا عامل مهمی برای تاثیر گذاری جهت خرید محصول است.
  • عامل اقتصادی: خریدار با توجه به شرایط اقتصادی باید نگاهی به جیب خود کند که آیا توانایی خرید چنین محصولی با چنین کیفیتی را دارد یا خیر. به زبان ساده تر، آیا خرید پرده حمام با انواع و اقسام پرده هایی که در بازار عرضه میشود، مقرون به صرفه است یا خیر.

آشنایی با انواع پرده حمام

پرده ها با توجه به کیفیت و سلیقه ی خریدار، جنس های مختلفی دارد و بستگی به این دارد که در چه مکانی استفاده شود و اینکه چه موادی در ساخت آن استفاده شده است. در ذیل به مواردی از انواع پرده های حمام اشاره می کنیم:

  • پرده حمام پلی استر

این پرده مزایایی دارد که به تصمیم گیری شما در خرید این نوع پرده کمک میکند. از جمله مزایای آن، انعطاف پذیری این پرده است که از چین و چروک شدن پارچه جلوگیری میکند و این هم به دلیل مقاومتی است که در الیاف پارچه وجود دارد.

ضخیم بودن جنس این نوع پرده از کپک زدن و آسیب آن جلوگیری میکند.

  • پرده حمام پارچه ایی

بیشتر افراد درباره این پرده از نوع پارچه ایی نظر خوبی ندارند. یکی از دلایل آن چین و چروک شدن مداوم پارچه است اما طرح های متنوع در رنگ های مختلف باعث شده است که کاربردهای زیادی در بازار داشته باشد.

  • پرده حمام ابریشمی

همانطور که از اسم آن مشخص است هزینه ی گرانی دارد و نگهداری از آن سخت است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت برایتان مهم نیست و به کیفیت توجه میکنید، این جنس پرده انتخاب درستی برای خرید است.

پرده حمام ابریشمی مزایایی دارد از جمله اینکه بافت مقاوم ناپذیری در برابر رطوبت دارد و در رنگ های متنوع در بازار عرضه میشود.

  •  پرده حمام پی وی سی

مدل پی وی سی انواع گوناگونی دارد مانند پرده پی وی سی معمولی و سردخانه ایی. این نوع پرده به دلیل مقاومتی که در الیاف آن دارد، خواستار زیادی بین خریداران دارد.

اگر جز افرادی هستید که قیمت برایتان در خرید پرده حمام مهم است، این نوع پرده می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید باشد.

راهنمای نگهداری پرده حمام

  • نکات زیادی برای خرید پرده حمام وجود دارد که اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک می کند که دست به انتخاب درست و آگاهانه ایی بزنید.
  • مخصوصا بعد از اینکه پرده حمام را از فروشگاه مورد نظرتان گرفتید چه مواردی را باید رعایت کنید که عمر طولانی محصولتان را تضمین کند. به موارد راهنمای نگهداری پرده که در ذیل آمده است توجه کنید.
  • صرف نظر از مواد شوینده ایی که انتخاب میکنید ماهیانه باید یک بار پرده را بشویید.
  • حتما بعد از شستن آن، توجه نمائید که پرده کاملا خشک و تمیز شود تا از کپک شدن پرده جلوگیری شود.
  • پرده حمام را در ماشین لباسشویی با استفاده از آب گرم بشویید و مایع لباسشویی مناسب را برای تمیز کردن پرده حمام انتخاب کنید. اما آگاه باشید که حتما باید بعد از شستشو، پرده را کاملا خشک کنید تا کپک نزند.

در ادامه چند مدل از این محصول را که توسط خریداران قبلی توصیه شده‌اند جمع آوری کرده ایم، شما عزیزان با مقایسه و بررسی آنها می توانید خریدی آگاهانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل پرده حمام باکیفیت و زیبا + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

پرده حمام کد LUX133 سایز 180x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
200x180x0.1 سانتی‌متر 500 گرم پلی‌استر طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پرده حمام پیسو مدل BZ-54 سایز 180×200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
180x0.2x200 سانتی‌متر 380 گرم پلاستیک طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میله پرده حمام اطلس مدل MILAD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
140x4x4 سانتی‌متر 500 گرم آلومینیوم - سایز بین حداقل / 140 / تا حداکثر / 240 / سانت...

امتیاز کاربران

پرده حمام پیسو مدل BZ-34 سایز 180×200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
180x1x200 سانتی‌متر 230 گرم پلاستیک طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میله پرده حمام پیسو کد 13230

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
130x3x3 سانتی‌متر 500 گرم آهن - روکش رنگ سایز بین 135 تا 240 سانتیمتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

پرده حمام کلین ولک کد 5128148305 سایز 180 × 200 سانتی‌ متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
180x0.2x200 سانتی‌متر 430 گرم پلی‌استر طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پرده حمام مدل 85 سایز 180x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
200x180x0.1 سانتی‌متر 200 گرم پلی‌استر، پلاستیک ساده مربع
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میله پرده حمام پیسو مدل 140240-S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
140x3x3 سانتی‌متر 380 گرم استیل جنس محصول استیل ضد زنگ است

امتیاز کاربران

پرده حمام کلین ولک کد 3324110737 سایز 53 × 240 سانتی‌ متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طرح شکل محصول سایر توضیحات
53 × 240 سانتی‌متر 515 گرم طرح دار مستطیل جنس: نایلون

امتیاز کاربران

پرده حمام کلین ولک کد 3324110737 دیزاین 6 سایز 53 × 240 سانتی‌ متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طرح شکل محصول سایر توضیحات
53 × 240 سانتی‌متر 535 گرم طرح دار مستطیل جنس: نایلون
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

پرده حمام ایکیا مدل LUDDHAGTORN سایز 180x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
200x180x1 سانتی‌متر 360 گرم پلی استر - نخ ساده مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پرده حمام ایکیا کد 2023 سایز200x180 سانتی متر به همراه قلاب

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
200x180x180 سانتی‌متر 270 گرم پلاستیک طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میله پرده حمام دلفین مدل FLX-250

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
250x5x3 سانتی‌متر 800 گرم آلومینیوم 12 گیره پرده لوازم نصب به دیوار زنجیر اتصال به سقف

امتیاز کاربران

پرده حمام دلفین کد jack-7017 سایز 200×180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طرح شکل محصول تعداد گیره
200*180 سانتی‌متر 300 گرم طرح دار مستطیل 12 عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پرده حمام دلفین مدل Phantom سایز 200x180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
180x1x200 سانتی‌متر 380 گرم پلی‌استر طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پرده حمام دلفین مدل jack-12005 سایز 180x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس طرح شکل محصول
180x1x200 سانتی‌متر 380 گرم پلی‌استر طرح دار مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پرده حمام دلفین کد jack-0010 سایز 200×180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طرح شکل محصول تعداد گیره
200*180 سانتی‌متر 300 گرم ساده مستطیل 12 عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میله پرده حمام ایکیا مدل BOTAREN کد 103.060.19

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
70x5x5 سانتی‌متر 240 گرم آلومینیوم

امتیاز کاربران

میله پرده حمام ایکیا مدل BOTAREN

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
123x6x2 سانتی‌متر 350 گرم آلومینیوم راهنمای نصب

امتیاز کاربران

میل پرده استیل ضد زنگ ایکیا مدل DIGNITET

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
500 سانتی‌متر 5000 گرم استیل یک عدد آچار مخصوص دو عدد پیچ مخصوص نصب

امتیاز کاربران

پرده حمام ایکیا مدل SNOJONKVILL کد 70557414 سایز 180x200 سانتیمتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
200x180x1 سانتی‌متر 60 گرم پلی استر - نخ اهمیت دادن شستشو با ماشین لباسشویی، حداکثر دمای...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا