خواب و حمام

30 مدل دمپایی حوله ای نرم و شیک + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید اینترنتی دمپایی حوله ای

  • دمپایی حوله ای یکی از محصولات پرکاربرد است که توسط بسیاری از افراد بعد از استحمام مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این محصول از جمله ضروری ترین محصولاتی است که تهیه آن به بسیاری از خریداران توصیه می شود.
  • دمپایی های حوله ای در طرح و رنگ بندی های متنوعی در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به راهنمای خرید اصولی، بهترین جنس ممکن را انتخاب و خریداری نمایید.
  • اگر می‌خواهید نه تنها سلامت خود را حفظ کنید، بلکه از سلامت افرادی که در نزدیکی شما هستند نیز محافظت کنید، ضروری است که دمپایی‌های خود را تا جایی که می‌توانید مرتب و کامل تمیز کنید.
  • هنگام راه رفتن روی فرش، بهتر است از این مدل دمپایی استفاده کنید، زیرا این کار از چروک شدن یا آسیب دیدگی کف پاهای شما جلوگیری می کند. این به پاهای شما کمک می کند تا سلامت کلی بهتری داشته باشند.
  • هنگام انتخاب گزینه خود، بسیار مهم است که هم وضعیت کلی پاهای خود و هم میزان هیدراته شدن بافت های آنها را در نظر بگیرید.
  • هنگامی که مصرف کنندگان اندازه مناسب را در زمان انتخاب می کنند، تجربه خرید رضایت بخشی را خواهند داشت
  • اگر کفی کفش برای کفش خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، به ستون فقرات فشار وارد می کند که ممکن است منجر به تجربه دردناکی شود. با اطمینان از اندازه صحیح کفی ها می توان از این امر جلوگیری کرد.

در ادامه همراه ما باشید تا با اصلی ترن نکات برای خرید این محصول آشنا شوید:

معرفی نکات مهم هنگام خرید دمپایی حوله ای ارزان

یکی از مهمترین مواردی که باید به عنوان فرد خریدار هنگام تهیه محصول به آن توجه نمایید، فاکتورهای مهم قبل از خرید است.

شاید فکر کنید که خرید دمپایی حوله ای کاری ندارد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول کاربردی را از بازار تهیه و خریداری نمایید. اما در واقع اینطور نیست.

عوامل مختلفی قبل از خرید وجود دارند که آگاهی نسبت به همه آنها ضروری است تا شما بتوانید بهترین جنس ممکن از محصول را انتخاب نمایید.

در مورد خرید محصولی مانند: دمپایی حوله ای یک سری فاکتورها و عوامل مهمی وجود دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • سایز متناسب با پای خود تهیه نمایید

یکی از مهمترین مواردی که خریدار قبل از تهیه این محصول باید به آن توجه نماید، اندازه دمپایی حوله ای است. متاسفانه بسیاری از افراد به این مورد توجه نمی کنند و محصولی را خریداری می کنند که متناسب با سایز پای آنها نیست.

به عنوان مثال، اگر دمپایی حوله ای را یک یا دو شماره بزرگتر از پای خود خریداری نمایید، هنگام راه رفتن برای شما مشکل ایجاد می کند.

  • مدل جلو باز یا بسته

یکی از فاکتورهای دیگر هنگام تهیه این محصول، توجه به تنوع مدل هایی است که به بازار عرضه می شوند. قبل از خرید با در نظر گرفتن سلیقه خود بررسی نمایید که چه مدلی را می پسندید؟ مدل جلو باز یا بسته؟

البته این مورد کاملا سلیقه ای است و انتخاب آن را به علاقه خریدار واگذار می نماییم. البته تنوع مدل های این محصول در بازار بسیار گسترده است و شما باید ببینید که کدام مدل جهت پوشش پا برای شما راحت تر است و آن محصول را جهت خرید انتخاب نمایید.

  • کف دمپایی حوله ای چه جنسی باشد

یکی از مهمترین سوالاتی که خریدار قبل از خرید باید نسبت به آن اطلاعات کسب نماید، در مورد جنس کف دمپایی است. معمولا جنس های مختلفی در تولید این محصول به کار می روند.

اما یکی از مشکلاتی که افراد در مورد دمپایی های حوله ای با آن مواجه هستند در مورد لیز بودن جنس کفی آنها است. کف دمپایی باید از جنسی باشد که بعد از استفاده، رطوبت پا را به طور کامل جذب نماید.

در این باره فروشنده مورد نظر، اطلاعات جامعی را در مورد جنس محصول می تواند در اختیار شما قرار دهد.

  • رنگ بندی دمپایی حوله ای

دمپایی های حوله ای را می توانید در رنگ بندی های زیبا از بازار تهیه و خریداری نمایید. اگر شما علاقه مند به طرح و رنگ بندی های متنوع این محصول هستید، می توانید از طریق جستجو در اینترنت مدل های جذاب آن را خریداری نمایید.

البته ناگفته نماند که بر اساس سلیقه شخصی خود می توانید آن محصولی که بیشتر مورد علاقه و پسند تان است را انتخاب نمایید.

  • قیمت دمپایی حوله ای

قیمت دمپایی به عوامل و فاکتورهای زیادی بستگی دارد که ما مواردی از آنها را در جملات بالا قید کرده ایم. اما اگر شما درصدد خرید این محصول با کیفیت و ماندگاری بالایی هستید، پس باید سراغ آن جنسی بروید که مجموعه خواسته های شما را برآورده سازد.

مسلما هر چقدر یک محصول از کیفیت مناسبی برخوردار باشد به همان نسبت هم باید انتظار شما در مورد قیمت آن بالاتر رود. مجموعه موارد ذکر شده بالا را می توانیم به عنوان عوامل تاثیر گذار بر قیمت دمپایی حوله ای ذکر کنیم.

دمپایی حوله ای از کجا بخرم

دمپایی حوله ای یکی از موارد کاربردی می باشد که افراد می توانند به صورت اینترنتی یا حضوری از مغازه هایی که لوازم بهداشتی و حوله ارائه می دهند، تهیه کنند.

زمانی که پاها خیس می باشند و احتمال سر خوردن وجود دارد، اغلب از این موارد بهره گرفته می شود. این دمپایی ها به صورت مردانه و زنانه در بازار وجود دارند.

حتی اگر سری به دنیای اینترنت بزنید می توانید با جنس و رنگ بندی های مختلف دمپایی حوله ای آشنا شوید و فرآیند تهیه محصول مورد نظر خود را طریق خرید اینترنتی، تکمیل نمایید.

در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا انتخاب شما را در زمینه تهیه باکیفیت ترین محصول هموار نماییم و نکات مهم هنگام خرید آن را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای استفاده از دمپایی حوله ای

همانطور که می دانیم این محصول از پرفروش ترین دمپایی های موجود در بازار است که بسیاری از افراد به دلیل طرح و مدل های متنوع تمایل به خرید آن را دارند.

کاربرد این محصول به گونه ای است که شما می توانید حتی از آن به عنوان نوعی روفرشی روزانه در منزل استفاده نمایید. در ذیل به مجموعه ای از مزایای این محصول کاربردی می پردازیم:

  • استفاده از این محصول باعث خشک شدن پاها بعد از استحمام روزانه می شود.
  • استفاده مستمر از این محصول از هر گونه بیماری های پوستی مانند: قارچ جلوگیری می کند.
  • یکی از مهمترین مزایای این محصول در مورد قابلیت شستشوی آن است و شما می توانید به راحتی آن را جهت تمیزی در ماشین لباسشویی بیندازید.
  • این دمپایی ها در مدل ها و طرح های زیبایی تولید می شوند.
  • تنوع در انتخاب این محصول بسیار زیاد است.
  • یکی از بهترین مدل های محصول جهت خشک کردن پا، دمپایی جلو بسته حوله ای می باشد.
  • استفاده از این محصول به حفظ سلامت پاهای شما بعد از استحمام کمک می کند.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • دمپایی حوله ای حمام

اغلب افراد از دمپایی حوله ای، پس از حمام استفاده می کنند. پوشیدن این موارد موجب می شود تا عفونت های قارچی کمتر در پاها دیده شود. زیرا به خوبی می توانند رطوبت پوست را جذب نمایند.

یکی از مزایای این دمپایی ها، امکان شستشوی راحت در داخل ماشین لباسشویی می باشد. این موارد با جنس های مختلف به بازار ارائه می گردند.

  • دمپایی بعد حمام

در زمان خرید دمپایی حمام بسیار مهم است که به جلوباز بودن یا بسته بودن آن توجه داشته باشید. این مورد تا حد زیادی سلیقه ای می باشد.

اما توصیه می شود تا به کاربرد و هدف خود نیز دقت داشته باشید. اگر مایل هستید تا دمپایی را مدام به پا کنید، باید از نمونه های جلو باز استفاده کنید.

  • دمپایی اتاق خواب

بسیاری از افراد دمپایی حوله ای را به عنوان دمپایی اتاق خواب نیز استفاده می نمایند. این موارد چون دارای زیره نرمی هستند و پاها را به خوبی گرم می نمایند لذا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

به صورت کلی بسیار مهم است که در زمان خرید دمپایی توجه داشته باشید که پا در این دمپایی ها امکان تنفس داشته باشد.

  • کفش حوله ای

بسیاری از افراد دمپایی حوله ای را با عنوان کفش حوله ای می شناسند. این موارد در جنس های مختلفی در بازار یافت می شوند.

به طور مثال برخی از آنها پارچه ای هستند که به راحتی شسته می شوند اما گروهی دیگر نیز از الیاف طبیعی ساخته شده اند و نمی توان آنها را با آب داغ شست.

  • صندل حوله ای

صندل حوله ای یا دمپایی حوله ای، یکی از مواردی می باشد که امروزه افراد زیادی به سمت آن کشیده می شوند تا پس از استحمام یا به عنوان روکفشی استفاده کنند.

بهترین نمونه های موجود در بازار گزینه هایی هستند که از پنبه تهیه شده اند. این موارد را بهتر است تا با آب ولرم به خوبی شستشو دهید. زیرا آب گرم باعث تغییر سایز و تنگ شدن آنها می شود.

  • دمپایی حوله ای جلو باز

دمپایی های حوله ای دارای انواع متفاوتی هستند. برخی از آنها جلو باز بوده که برای فصل های گرم خوب هستند. شما از این موارد می توانید به عنوان روفرشی نیز استفاده کنید.

اگر مایلید تا سلامت پاهای شما همواره حفظ شود، توصیه می کنیم تا حتما یکی از نمونه های جلو باز یا جلو بسته را خریداری کنید.

  • دمپایی حوله ای مردانه

بسیاری افراد از دمپایی مردانه پس از استحمام، زمانی که پاها خیس می باشند، استفاده می کنند. اما گروهی دیگر از آنها به عنوان روفرشی بهره می برند.

به صورت کلی این موارد باعث می شوند که پاها کاملا خشک شوند. همچنین دمپایی های فوق باعث گرم نگه داشت پاها نیز می گردند.

  • خرید دمپایی حوله ای مردانه

در زمان خرید دمپایی حوله ای حتما به جنس آن دقت نمایید. دمپایی شما باید به نحوی باشد که بتوانید آن را به راحتی در ماشین لباسشویی تمیز نمایید.

از همین رو گفته می شود مواردی را خریداری کنید که از پنبه تهیه شده اند. البته امروزه نمونه هایی نیز در بازار وجود دارند که آب بسیاری جذب می کنند و باید با دست شسته شوند.

  • دمپایی حوله ای زنانه

برای خرید دمپایی حوله ای زنانه می توانید آنها را به صورت اینترنتی یا از فروشگاه های لوازم خواب و حمام تهیه کنید.

نمونه های زنانه ای که امروزه در بازار وجود دارند دارای طرح بندی های فانتزی بسیاری می باشند. البته نمونه های عروسکی نیز علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

  • دمپایی حوله ای پسرانه

استفاده از دمپایی های حوله ای، محدودیتی ندارند. شما می توانید انواع سایز ها و طرح های آن را در بازار مشاهده نمایید. اگر برای کودک خود این مورد را تهیه می کنید، بسیار مهم است تا به زیره آن دقت نمایید.

پسر بچه ها چون دائما در حال جنب و جوش هستند، اگر دمپایی خریداری نمایید که زیره آنها سر باشد، ممکن است مشکل ساز گردد.

  • خرید دمپایی حوله ای

بسیاری از افراد تصور می نمایند که خرید دمپایی حوله ای کار آسانی است اما خرید این مورد دارای باید ها و نبایدهای بسیاری است.

به عنوان مهمترین نکته باید دمپایی را برگزینید که اندازه پای شما باشد. در نظر داشته باشید که این دمپایی ها به هیچ وجه جا باز نمی نمایند لذا باید گزینه ای را انتخاب نمایید که مناسب پای شما باشد.

  • قیمت دمپایی حوله ای

با توجه به اینکه از دمپایی های فوق طرح ها و جنس های زیادی در بازار وجود دارند لذا قیمت های متفاوتی را نیز از آنها می توانید مشاهده کنید.

هر اندازه کیفیت و ماندگاری یک دمپایی بیشتر باشد، طول عمر آن نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود.  برندهای زیادی در بازار وجود دارند که نمونه های باکیفیت ارائه می دهند.

  • دمپایی حوله ای ارزان

دمپایی های حوله ای دارای انواع متفاوتی هستند. بر اساس جنس و کیفیتی که ارائه می دهند، هر کدام از آنها قیمت های مختلفی دارند.

کمترین نمونه های موجود در بازار، دارای حداقل قیمت 100 هزار تومان هستند. اما توصیه می شود تا همواره از نمونه هایی استفاده نمایید که در آنها الیاف شیمیایی استفاده نشده باشد زیرا باعث ایجاد حساسیت می شوند.

  • خرید اینترنتی دمپایی حوله ای عروسکی

دمپایی های حوله ای دارای طرح بندی های مختلفی هستند. اما به صورت کلی نمونه های عروسکی ،افراد زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

این موارد اغلب برای دختران و بانوان ارائه می شوند. همچنین قیمت بالاتری نیز دارند. خاطرنشان می شود که تنوع در این محصولات نیز بسیار زیاد است.

راهنمای نگهداری از دمپایی حوله ای

  • یکی از موارد مهمی که بعد از خرید این محصول باید به آن توجه کرد، راهنمای نگهداری از آن است.
  • آن چیزی که ماندگاری و دوام یک محصول را تضمین می کند، توجه به اصول و قواعد نگهداری از آن است.
  • در مورد محصولی مانند: دمپایی حوله ای هم باید به یک سری موارد در همان ابتدای فرآیند خرید، توجه نمایید
  • . قابلیت شستشوی دمپایی از مواردی است که توجه به آن بسیار ضروری است.
  • دمپایی های حوله ای معمولا در ماشین لباسشویی به راحتی شسته و تمیز می شوند. اما این مورد به جنس دمپایی هم بستگی دارد.
  • اما اگر دمپایی از جنس پنبه خریداری کرده اید، حتی الامکان سعی نمایید آن را با دست و با استفاده از آب سرد یا ولرم بشویید.

جمع بندی

تا اینجا با انواع مختلف دمپایی حوله ای و مزایای هر کدام آشنا شدیم و می دانیم قبل از خرید این محصول باید چه مواردی را در ذهن داشته باشیم.

امیدواریم با مطالعه راهنمای خرید اینترنتی این مدل از دمپایی ها در دسته بندی خواب و حمام اطلاعات مفیدی را کسب کنید و به راحتی بتوانید خرید آنلاین خود را انجام دهید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 30 مدل دمپایی حوله ای نرم و شیک + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 50,000 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای مدل DK137

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای مدل dk102

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای مدل گلوریا تاول 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس
با دست حوله‌ای

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای زنانه گزر کد 636773

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست حوله‌ای محصول کشور: ترکیه رویه مخمل زیره پلاستیک فشرده

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای زنانه گزر کد 75331

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست حوله‌ای محصول کشور: ترکیه رویه مخمل زیره پلاستیک فشرده
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل Si-Bn

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس
حوله‌ای

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل Si-Gd

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس
حوله‌ای

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای نیکتا مدل 10000-25 کبریتی کد 1464-DGN

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای جنس رویه: پارچه حوله ای کبریتی جنس کف : پارچه ح...

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل DBL.1065

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست حوله‌ای قابلیت آبگیری بالا پارچه مرغوب ( بسیار نرم)
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای نیکتا مدل C-3 کد RS-BK-196

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای کاملاً نرم و راحت تولید شده توسط برند باسابقه و...

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای زنانه نیکتا مدل 550-1 کد RS-LGY-178

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای کاملاً نرم و راحت تولید شده توسط برند باسابقه و...

امتیاز کاربران

دمپایی روفرشی نیکتا مدل 12000-1-BK

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای جنس کف و رویه: پارچه پولیشی پرز بلند جنس زیره: ...

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد 78

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد 84

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای جنس کف دمپایی از سیلیکون است

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد 83

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با دست، با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای کف دمپایی از جنس سیلیکون است

امتیاز کاربران

دمپایی حوله ای بچگانه لوپیلو مدل Christmas

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس
با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای

امتیاز کاربران

دمپایی روفرشی زنانه مدل SB-S177-T10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت شست‌وشو جنس سایر توضیحات
با ماشین لباس‌شویی حوله‌ای آیا باید دمپایی را شست؟ بطور کلی اینکه چند وقت ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا