سلامتی و تندرستی

ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی لوکس

ما اینجا نیستیم تا گران ترین کشورهای جهان را بررسی کنیم. ما به دنبال کشورهای لوکس ارزان قیمت هستیم، خانه ای با اندازه خوب، حمل و نقل کم هزینه، مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه و پول کافی برای نگرانی در مورد چیزهایی مانند مقدار غذایی که می توانید با بودجه خود بخورید.

ویتنام

Vietnam

vietnam

ویتنام کشور زیبایی است. این کشور با 97.34 میلیون نفر، دومین کشور بزرگ آسیای جنوب شرقی از نظر جمعیت است که تنها توسط اندونزی شکست خورده است.

از نظر اندازه، ویتنام کمی بزرگتر از نیومکزیکو است. این کشور با چین، لائوس، کامبوج و دریای چین جنوبی هم مرز است.

برای هزینه زندگی، میانگین در حدود 639 دلار آمریکا در ماه است. همراه با مناظر زیبا، غذاهای شگفت‌انگیز و مناسب برای غذاخوری‌های ماجراجو، و حمل‌ونقل عمومی کم‌هزینه، این کشور ارزان قیمت مطمئناً می‌تواند لوکس باشد.

صربستان

Serbia

Serbia

علاقه مندان به تاریخ: اگر عاشق معماری کلاسیک و سایر آثار تاریخی دوره های بیزانسی، باروک و رومی هستید، صربستان مکانی عالی برای شماست!

به ویژه، بیش از 200 صومعه از قرون وسطی در این کشور اقامت دارند و به عنوان پنجره های مستقیم به گذشته عمل می کنند.

711 دلار میانگین هزینه ماهانه زندگی برای این کشور است، که اگرچه بیشتر از ویتنام است، اما با فرهنگ جالبی که این کشور ارائه می دهد جبران می شود. با مردمی که عموماً صمیمی هستند برای پذیرایی از شما، این یک مقصد گرم برای تجملات «ارزان» است.

مکزیک

Mexico

Mexicoمکزیک با 123.5 میلیون نفر دومین کشور بزرگ آمریکای لاتین و پرجمعیت ترین کشور اسپانیایی زبان در جهان است.

در حالی که اندازه آن بسیار بزرگ است، نزدیک به 2 میلیون کیلومتر، یا 1.25 میلیون مایل، تقریبا 70٪ از جمعیت در مناطق شهری کشور زندگی می کنند.

مکزیک همچنین خانه برخی از فرهنگ های باستانی تصفیه شده قاره آمریکا از جمله اولمک ها، مایاها، تولتک ها و آزتک ها است. هزینه زندگی 678 دلار آمریکا، یا تقریباً 13588 پزو، در ماه است.

آفریقای جنوبی

South Africa

Africa

برخی این کشور را ارزان‌ترین کشور برای زندگی با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی می‌دانند که تقریباً 937 دلار در ماه است. این همچنین خانه برخی از متنوع ترین طبیعت هایی است که تا به حال دیده اید، و یک کانون فرهنگی برای تنوع قومی است.

نیکاراگوئه

Nicaragua

Nicaragua

نیکاراگوئه یکی از فقیرترین کشورهای جهان است، و همه جای این کشور مکان ایده آلی برای تجمل نیست. اما ماناگوا، پایتخت نیکاراگوئه، جواهری است که این کشور ارائه می کند.

با میانگین 633 دلار آمریکا، قطعاً ارزش زندگی ارزان لوکس را دارد. در حالی که زندگی در ماناگوا کمی گرانتر از بقیه کشور است، همانطور که هر منطقه شهری خواهد بود، هنوز هم یک لوکس مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

چین

China

China

چین به طور متوسط ​​​​هزینه زندگی 752 دلار آمریکا در ماه دارد، یا حدود 5415 یوان (واحد پول چین)، و اقتصاد در حال رونق است!

به طور کلی، چین متوسط ​​حقوق بالاتری نسبت به سایر کشورهای آسیایی دارد و فرهنگ منحصر به فرد آن را حتی بهتر می کند.

با غذاهای لذیذ چینی، فرهنگ هنری، جشنواره‌ها، مناظر و زیبایی‌های ساخته دست بشر مانند دیوار بزرگ چین، هماهنگی با فرهنگ برای هر کسی که مشتاق یادگیری است آسان خواهد بود.

پرو

Peru

ماچوپیچو ممکن است همان چیزی باشد که بیشتر مردم پرو را به آن می شناسند، اما همچنین خانه تاریخ شگفت انگیز امپراتوری اینکاها است.

علاوه بر این، پرو مکان بسیار ارزانی برای زندگی است و به طور میانگین ماهیانه 630 دلار آمریکا دارد.

پرو در آمیخته با تاریخ فرهنگی و طبیعت زیبای خود، ممکن است خانه بعدی افرادی باشد که به دنبال تجمل ارزان هستند.

لهستان

Poland

تصمیم به زندگی ارزان در اروپا دارید؟ لهستان ممکن است مکان مناسبی برای شما باشد. لهستان با 882 دلار آمریکا به عنوان هزینه ماهانه زندگی، یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای زندگی و کار است.

شهرهایی مانند ورشو بسیار مدرن هستند، اما زیبایی طبیعت را در یکی از ۲۳ پارک ملی لهستان نیز مشاهده می کنید.

و فراموش نکنید که این یک مرکز برای تاریخ جهان است، به ویژه برای کسانی که از جنگ جهانی دوم یا علاقه مند به حمله به لهستان در سال 1939 هستند.

مالزی

Malaysia

Malaysia

مالزی که به‌خاطر سواحل ماسه‌ای سفید، جنگل‌های بارانی باستانی و جزایر زیبای خود شناخته می‌شود، مکانی عالی برای لذت بردن از تجمل ارزان است.

این کشور آسیای جنوب شرقی در واقع به دو منطقه تقسیم شده است که توسط دریای چین جنوبی از هم جدا شده است.

شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی و بورنئو مالزی یا مالزی شرقی وجود دارد.

در مجموع، حدود 33 میلیون نفر جمعیت دارد که بزرگترین شهر (و پایتخت آن) کوالالامپور است.

مالزی با 652 دلار آمریکا برای هزینه زندگی ماهیانه، یکی از ارزان‌ترین کشورهایی است که از قیمت‌های لوکس برخوردار است.

کاستاریکا

Costa Rica

Costa

مانند مالزی، سواحل کاستاریکا بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. به دلیل طبیعت گرمسیری جزیره، آمیخته با جنگل‌های انبوه و مردم محلی دوستانه، این جزیره قطعا یک کانون فرهنگی است.

هزینه زندگی کاستاریکا نسبت به بسیاری از کشورهای مجاورش بالاتر است، یعنی 852 دلار آمریکا در ماه.

با این حال، آن را با حقوق بالاتر جبران می کند. از ماجراجویی های بزرگی که با زندگی جزیره ای در کاستاریکا همراه است لذت ببرید و برای تحمل گرمای مناطق استوایی آماده شوید.

فیجی

Fiji

Fiji

بولا! این یک تبریک رایج است که در فیجی استفاده می شود و ایده زندگی در جزیره فیجی را تعریف می کند.

بولا روشی غیررسمی برای گفتن سلام، صبح بخیر، بعد از ظهر بخیر و مانند آن است.

فیجی که از 333 جزیره گرمسیری تشکیل شده است به خاطر مناظر زیبا و صخره های مرجانی ماجراجویانه اش شناخته شده است.

پایتخت فیجی سووا است و کل این کشور تقریباً 900000 نفر جمعیت دارد.

773 دلار آمریکا متوسط ​​هزینه ماهانه زندگی شما در فیجی است، بنابراین می توانید از زندگی جزایر فیجی لذت ببرید و طبیعت زیبا، از جمله آن صخره های مرجانی معروف را با لوکس ارزان کشف کنید.

بولیوی

Bolivia

Bolivia

بولیوی یک کشور آمریکای جنوبی است که به طور کامل با زمین هم مرز است. پنج کشور برزیل، پرو، پاراگوئه، شیلی و آرژانتین این کشور را احاطه کرده اند.

بولیوی زمانی به اینکاهای باستانی تعلق داشت، اما اکنون، بولیوی کنونی کشوری مستقل و یکی از معدود کشورهایی است که دو پایتخت دارد: لاپاز و سوکره.

با 750 دلار آمریکا در ماه، بولیوی قطعا در بخش مقرون به صرفه تری از هزینه زندگی ماهانه قرار دارد.

و چه کسی می تواند در برابر معماری زیبای باروک آند برخی از زیباترین ساختمان های بولیوی، از جمله نمای کلیسای سان فرانسیسکو در لاپاز مقاومت کند.

فیلیپین

The Philippines

Philippines

فیلیپین کشوری جزیره ای در جنوب شرقی آسیا است که از بیش از 7640 جزیره تشکیل شده است که به سه بخش اصلی تقسیم می شوند: لوزون (که پایتخت مانیل را در خود جای داده است)، ویسایاس و میندانائو.

این کشور با 601 دلار آمریکا برای هزینه های زندگی ماهانه، هزینه های اقتصادی را با تجمل پیوند می دهد.

می‌توانید برخی از چیزهایی که فیلیپین به آن‌ها مشهور است را کشف کنید، از جمله پارک دریایی Tubbataha Reef در دریای سولو، منطقه دیواری Intramuros در شهر مانیل، تراس‌های برنج Banaue و بسیاری چیزهای دیگر.

پاکستان

Pakistan

پاکستان قطعاً یکی از کم هزینه ترین هزینه های زندگی در این لیست را خواهد داشت که به طور متوسط ​​370 دلار آمریکا در ماه است.

می توانید در شهر گران قیمت کراچی تجملاتی ارزان پیدا کنید. کراچی یک مرکز اقتصادی و بزرگترین شهر کشور است، حفظ سبک زندگی در شهرهای بزرگ با هزینه کم زندگی.

کلمبیا

Colombia

کلمبیا از این نظر منحصر به فرد است که دومین کشور از نظر تنوع زیستی در جهان است، به این معنی که هر آب و هوایی که دنبال آن هستید، احتمالاً می توانید آن را در این کشور پیدا کنید!

این کشور آمریکای جنوبی به دلیل آب و هوای زیبای خود در کوه های پایین آند شناخته شده است که به آن حس خوبی بهاری می دهد. و آب و هوای خنک تر کوه های بالا چندان دور نیست.

بیشتر به سمت ساحل بروید و مناطق گرمسیری را خواهید دید. و چه کسی می تواند این تنوع زیستی را تنها با ۵۷۴ دلار هزینه زندگی در ماه شکست دهد؟

تایلند

Thailand

Thailand

تایلند که اغلب به عنوان “سرزمین لبخندها” شناخته می شود، توانسته خود را به عنوان کشوری شاد و مقرون به صرفه معرفی کند.

حتی در شهرهایی مانند بانکوک، هزینه زندگی نسبتاً پایین است و به طور متوسط ​​831 دلار آمریکا در ماه است.

علاوه بر این، آب‌های شفاف زیبای تایلند در سواحل شنی سفید، نوعی تجمل را برای اکثر مردم فراهم می‌کند.

اکوادور

Ecuador

Ecuador

این کشور با آب و هوای بهاری اثیری، سواحل گرم که به نوعی از رطوبت مرطوب ناشی از مناطق استوایی، تپه های داخلی و کشاورزی پر رونق فرار می کند.

اکوادور یک کشور ساحلی در آمریکای جنوبی با مناظر شگفت‌انگیز از کشور و مناظر است و در عین حال راحت در کیف پول است.

۷۵۶ دلار، از آنجایی که اکوادور از دلار آمریکا به عنوان ارز استفاده می کند، هزینه زندگی است که در آب و هوای راحت و طبیعت مجلل در اطراف شما یک سبک زندگی رضایت بخش را به ارمغان می آورد.

شیلی

Chile

Chile

شیلی با یکی از مبالغ بالاتر در این فهرست، میانگین هزینه زندگی ماهانه 905 دلار آمریکا دارد، اما جاذبه های باورنکردنی آن شما را به اوج لوکس می کشاند.

در این کشور دراز و باریک. از آنجایی که با لبه جنوب غربی آمریکای جنوبی هم مرز است، مردم محلی بسیار دوستانه ای را خواهید یافت.

به عبارت “Buena onda” گوش دهید، همانطور که به “حالات خوب” ترجمه می شود.

مردم محلی برای ماجراجویی باز هستند، همانطور که همه ما باید باشیم!

بلیز

Belize

بلیز یکی از کشورهای کارائیب است، مکانی جوشان و پر از شگفتی های عمیق و تاریخ غنی است.

و با 889 دلار آمریکا در ماه برای هزینه های زندگی، قطعاً می توان راحتی تجمل را در این کشور بسیار کم جمعیت احساس کرد.

در واقع، این کشور با کمی بیش از 405000 نفر یکی از کم جمعیت ترین کشورهای آمریکای مرکزی است.

هندوراس

Honduras

Honduras

یکی دیگر از کشورهای کارائیب، هندوراس (به طور قابل توجهی بزرگتر از بلیز)، بیش از 9 میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از 112000 کیلومتر (یا تقریبا 44000 مایل) وسعت دارد.

این کشور به خاطر رشته کوه های تیز و ارتفاعات آتشفشانی اش شناخته شده است.

جالب اینجاست که هندوراس تنها کشور آمریکای مرکزی بدون آتشفشان است.

و با 765 دلار آمریکا در هزینه زندگی در هر ماه، یک محیط طبیعی زیبا و در عین حال با هزینه کم زندگی ایجاد می کند.

مصر

Egypt

Egypt

همه ما آرزوی دیدن اهرام بزرگ را از نزدیک داشته ایم… درست است؟ زندگی در مصر مطمئناً پر از تاریخ باستان و همچنین برخی از شگفتی های بزرگ جهان باستان است.

در واقع، مصر دومین تمدن قدیمی در جهان ما است که در 3100 سال قبل از میلاد تأسیس شده است. پس از ایران در 3200 سال قبل از میلاد در رتبه دوم قرار دارد.

و در دوران مدرن، گفته می شود که مردم محلی بسیار دوستانه و مفید هستند.

این کشور که با آفریقا و خاورمیانه هم مرز است، برای زندگی ارزان است و به طور میانگین تنها 449 دلار آمریکا در ماه هزینه دارد.

پاپوآ گینه نو

Papua New Guinea

Papua

پاپوآ گینه نو، در قاره اقیانوسیه، یکی از کمتر توسعه یافته ترین کشورهای جهان است.

با وجود این، از نظر منابع غنی است، مناظر زیبایی دارد و خانه مردمی خونگرم و صمیمی است.

اما هشدار دهید: تجملات مدرن در پاپوآ گینه نو برای همه در دسترس نیست، حتی اگر منابع فراوانی داشته باشند.

شما باید در مکان مناسبی ساکن شوید تا آن را “لوکس” بدانید، اما هنوز هم کشوری است که باید در نظر گرفته شود.

و با 530 دلار آمریکا به طور متوسط ​​در ماه، می توانید این خانه را به یک خانه لوکس تبدیل کنید.

بلغارستان

Bulgaria

مهمترین مزیت کشوری مانند بلغارستان هزینه پایین زندگی آن است که 654 دلار در ماه است.

همچنین فاصله نسبتاً کوتاهی با کشورهای گرانتر مانند ایتالیا و فرانسه و سایر کشورهای نزدیکتر مانند یونان و ترکیه حفظ می کند.

تاریخ بلغارستان نیز چیز ارزشمندی است و می تواند منبع خوبی برای خوشحالی برای علاقه مندان به تاریخ باشد.

جمهوری چک

The Czech Republic

The-Czech-Republic

جمهوری چک یکی از تنها کشورهایی است که در این لیست از 1000 دلار آمریکا در هزینه زندگی ماهانه فراتر رفته اما تنها 14 دلار!

با 1014 دلار آمریکا، گران ترین در این لیست است، اما ارزشش را دارد! فرهنگ شگفت انگیز جمهوری چک، به ویژه در شهری مانند پراگ، مردم را از سراسر جهان با جذابیت دنیای قدیم خود جذب می کند.

پراگ همچنین یکی از امن ترین شهرهای جهان است. این به خودی خود باید با تجمل برابری کند.

یونان

Greece

Greece

بسیار خوب، یونان همچنین بیش از 1000 دلار آمریکا در هزینه های زندگی است. اما این بار تنها با 8 دلار! یونان با 1008 دلار هزینه زندگی، یکی از متنوع‌ترین و غنی‌ترین مکان‌هایی است که از نظر فرهنگی می‌توان زندگی کرد.

لوکس بودن مناظر، تاریخ، معماری، طبیعت و مردم دوستانه بسیار بیشتر از 8 دلار اضافی است.

حتی بازدید از جایی مانند آتن به خودی خود یک امر تجملی است.

به نظر شما کدام کشورهای ارزان قیمت می توانند زندگی لوکس را فراهم کنند؟ آیا کشوری وجود دارد که همیشه آرزوی زندگی در آن را داشته باشید؟ از طریق فرم ارسال دیدگاه ما را آگاه کنید.

منبع: list25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا