لوازم آشپزخانه

۲۴ مدل دستمال میکروفایبر باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

دستمال میکروفایبر

اغلب افراد از دستمال میکروفایبر برای تمیز کردن صفحه تلویزیون و مواردی از این قبیل استفاده می نمایند.

از آنجا که دستمال های مذکور بافت نرم و صافی دارند به صفحات نمایشگر آسیبی وارد نمی نمایند. این دستمال ها می توانند آب و رطوبت را به خوبی جذب نمایند. از همین رو برای تمیز کردن ماشین نیز عالی هستند.

دستمال میکروفایبر چیست

دستمال میکروفایبر یک نوع دستمال مخصوص نظافت می باشد که از آن می توان هم برای پاک نمودن گرد و غبار و هم برای جذب آب و رطوبت استفاده نمود.

با توجه به اینکه بافت این دستمال ها بسیار متراکم و نرم هستند لذا به شیشه ها یا صفحه تلویزیون شما آسیبی وارد نمی نمایند.

دستمال ميكروفايبر ، امروزه در آشپزخانه ها و به صورت کلی منازل از دستمال میکروفایبر برای تمیز نمودن استفاده می شود زیرا این دستمال ها در مصرف شوینده ها بسیار صرفه جویی می کنند.

نمونه هایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند اغلب از جنس پنبه هستند که قابلیت جذب 7 برابر بیشتری نسبت به موارد معمولی دارند. سایز استاندارد آنها 40*40 می باشد.

دستمال میکروفیبر ، اگر شما نیز به دنبال دستمالی نرم می باشید که به کمک آن بتوانید تمام سطوح را به خوبی تمیز کرده و رطوبت را جذب نمایید، توصیه می شود تا از دستمال میکروفایبر استفاده کنید.

هر اندازه دستمال شما سبک تر باشد، به همان اندازه قدرت جذب آن بهتر است. معمولا به این دستمال ها، دستمال های حوله ای نیز گفته می شود.

دستمال میکرو فایبر ، دستمال های میکروفایبر که در بازار وجود دارند دارای سایزها و انواع متفاوتی می باشند. قبل از خرید لازم است تا شما مشخص نمایید که از دستمال خود برای چه موردی استفاده می نمایید.

عموما سایز 50*30 یا 40*30 کاربردی بیشتری دارند. از این مورد هم برای تمیز نمودن سطوح و هم برای خشک کردن ماشین می توان بهره برد. در زمان خرید دقت نمایید که دستمال شما جنس نرمی داشته باشد.

دستمال های میکروفایبر ، دستمال های میکروفایبر از الیاف هایی به همین نام ساخته شده اند. شما می توانید بدون استفاده از مواد شوینده، به کمک این دستمال ها کل سطوح را تمیز نمایید.

اگر سطح شما مرطوب باشد، این دستمال قادر است تا به خوبی آب را جذب نماید. با این دستمال کمترین کثیفی را می توانید بر روی سطوح مشاهده نمایید.

میکروفایبر ، دستمال میکروفایبر یک دستمال بسیار نرم می باشد که می توانید از آن برای پاک کردن سطوح بسیار حساس استفاده نمایید.

این دستمال ها با مواد شوینده کاملا سازگار هستند و هیچ گونه ردی پس از پاک نمودن سطح بر روی آن باقی نمی گذارند. با این توضیح می توان بیان نمود که دستمال میکروفایبر یکی از انواع دستمال های پرکاربرد در بحث نظافت است.

امروزه برخی دستمال ها به نام دستمال میکروفایبر تولید شده است که در مقایسه با نسل های قدیمی از قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی بیشتری برخوردار است.

با استفاده از این دستمال ها پاکسازی کلیه ی سطوح بسیار راحت تر شده است. این نوع محصول برای انواع و اقسام سطوح به وِیژه برای خودروها بهترین گزینه می باشد.

به دلیل این که دستمال میکروفایبر از جنس پلی استر و پلی آمید هستند در صورتی که دستمال خشک باشد بدون نیاز به مواد شوینده تمامی ذرات و گرد و غبارها به آن می چسبند و رها نمی شوند به این صورت به راحتی و بدون مصرف مواد شوینده می توان تمامی سطوح را تمیز کرد.

بهترین دستمال میکروفایبر

دستمال میکروفایبر یک نوع دستمال نانو می باشد که در تهیه آن از مواد نانو استفاده شده است. شما می توانید از این موارد برای پاک نمودن و تمیز کردن هر سطحی بهره ببرید.

البته باید در نظر داشته باشید که آنها هیچ خطی بر روی سطوح شما ایجاد نمی نمایند.

دستمال میکروفایبر تلویزیون

صفحه نمایشگر تلویزیون و مانیتور بسیار حساس است از همین رو نیاز می باشد تا با دستمال های مناسب تمیز شوند. در همین راستا اغلب از دستمال میکروفایبر استفاده می شود که دارای پرز زبری نیست.

شما می توانید این دستمال ها را بر روی سطح نمایشگر بکشید تا به خوبی آنها را تمیز کنند. دستمال میکروفایبر قیمت بالاتری نسبت به دستمال معمولی دارد.

بهترین دستمال برای شیشه

قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده است که بخواهید شیشه ها را تمیز نمایید اما به کمک دستمال بر روی آن لکه ایجاد می شود.

برای پاک کردن شیشه ها و به صورت کلی سطوح براق، دستمال میکروفایبر عالی است. این موارد می توانند چند برابر بیشتر از دستمال های معمولی آب را جذب کنند.

دستمال جادویی مخصوص شیشه

دستمال های جادویی همان دستمال های میکروفایبر می باشند. در واقع آنها می توانند هر نوع کثیفی را به خوبی تمیز نمایند بدون آنکه پرزی بر روی سطح شما باقی بماند.

در ساختار این دستمال ها پلی استر و پلی آمید وجود دارد. این دو مورد جزو الیاف های تقویت شده می باشند که از ابریشم کوچکتر و نرم تر هستند.

دستمال مخصوص شیشه ماشین

شما می توانید از دستمال میکروفایبر برای پاک کردن رطوبت ماشین و خشک کردن آن بهره ببرید. البته باید این مهم را نیز در نظر داشته باشید که دستمال های مذکور در وضعیت خیس از خود خاصیت الکترواستاتیک نشان می دهند.

این موارد در وضعیت خشک نیز دارای حالت روغنی هستند. به همین دلیل عملکرد آنها عالی است.

بهترین دستمال جادویی

دستمال میکروفایبر که بسیاری از افراد آن را با نام دستمال جادویی می شناسند، یک گزینه بسیار خوب و کاربردی در آشپزخانه ها است. اغلب از این دستمال ها استفاده می شود تا میزان استفاده از مواد شوینده کاهش یابد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که این دستمال ها قدرت جذب و پاک کنندگی چند برابری نسبت به نمونه های معمولی دارند.

خرید دستمال میکروفایبر

یکی از دلایلی که افراد بر اساس آن اقدام به خرید دستمال میکروفایبر می کنند، قدرت پاک کنندگی آن است.

گفته می شود که این دستمال ها می توانند تا 7 برابر بهتر سطوح را تمیز نمایند. همچنین میزان جذب آب توسط آنها 10 برابر بیشتر از نمونه های معمولی است.

برای خرید این محصول نیز همانند سایر لوازم منزل باید برخی اطلاعات و موارد را در این زمینه داشته باشید تا در این راستا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

ما در این محتوا به بررسی تمامی موارد و نکات ضروری به هنگام خرید دستمال میکروفایبر پرداخته ایم و شما می توانید با مطالعه ی این محتوا اقدام به خرید اصولی و انتخاب صحیح در مورد دستمال حتی به صورت خرید اینترنتی بپردازید.

خرید دستمال میکروفایبر نانو

برخی از نمونه های دستمال میکروفایبر، با نام دستمال نانو در بازار شناخته می شوند. کیفیت جذب آب آنها عالی است. از این موارد برای تمیز نمودن تمام سطوح می توان بهره برد.

با این توضیح شما می توانید طی یک دستمال کشیدن ساده، کل فضا را به راحتی تمیز کنید. بسیاری از افراد به این موارد دستمال حوله ای نیز می گویند.

دستمال میکروفایبر از کجا تهیه کنیم

خوشبختانه امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید و عرضه دستمال های میکروفایبر به بازار می نمایند. به همین دلیل در اغلب فروشگاه های شوینده و بهداشتی می توانید این دستمال ها را تهیه کنید.

باید در نظر داشته باشید که قیمت دستمال های فوق نسبت به سایر دستمال ها بیشتر می باشد.

دستمال نانو اصل دیجی کالا

دستمال یکی از وسایل مهم و اساسی است که برای نظافت مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو تهیه یک دستمال عالی بسیار مهم است.

دستمال میکروفایبر که از الیاف های نانو تهیه شده است می تواند سطح مد نظر شما را به خوبی تمیز نموده و گرد و غبار را حذف نماید. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که این موارد قدرت جذب آب زیادی دارند.

دستمال میکروفایبر اصل

دستمال میکروفایبر اصل وزن کمی دارد. البته سایز دستمال ها بر روی وزن بسیار تاثیر دارد. ولیکن یک دستمال خوب بین 70 تا 100 گرم وزن دارد. عموما این دستمال ها می توانند تا 7 الی 8 برابر بیشتر از وزن خود آب جذب نمایند.

دستمال نانو ناژه

ناژه یکی از برندهایی می باشد که می توان دستمال های نانو آن را با قیمت خوبی از بازار یا فروشگاه های آنلاین تهیه نمود.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که سایزبندی های این برند بسیار متفاوت بوده و برای هر نوع نیازی می توانید دستمال مناسب تهیه کنید. دستمال های نانو فوق بسیار نرم و لطیف هستند.

دستمال ناژه اصل و تقلبی

یکی از مواردی که در زمان خرید دستمال میکروفایبر باید در نظر داشته باشید، توجه به اندازه و وزن دستمال می باشد. یک دستمال میکروفایبر اصل دارای وزنی کمتر از 100 گرم است.

حال آنکه نمونه های تقلبی آن با ظاهری یکسان، وزن بیشتری دارند. البته هر اندازه سایز دستمال شما بیشتر باشد، به همان اندازه وزن آن نیز بالاتر خواهد بود.

دستمال گرین

گرین یکی از برندهایی می باشد که دستمال میکروفایبر تولید می نماید. اغلب دستمال های تولید شده آن کمتر از 70 گرم می باشند.

این دستمال ها می توانند تا بیش از 7 برابر وزن خود، آب جذب نمایند. از همین رو بیان می شود که قدرت جذب کنندگی آنها بسیار زیاد است.

طرز استفاده از دستمال جادویی

برای اینکه شما با دستمال میکروفایبر فعالیت کنید، لازم است تا ابتدا کمی مواد شوینده بر روی آن اسپری نمایید. سپس اقدام به تمیز کردن فضای خود کنید.

آشغال هایی که بر روی این دستمال ها جمع می شوند، سریعا به اعماق پارچه نفوذ می نمایند. از همین رو هیچ گونه خط و خشی بر روی سطوح شما ایجاد نمی شود.

مزایای آن دستمال میکروفایبر اصل

  • نام دیگر این دستمال ها دستمال جادویی می باشد که این دستمال ها از میلیون ها رشته ی ریز در اندازه و ابعاد خیلی کوچک تشکیل شده است.
  • به صراحت می توان گفت که یک سانتی متر از دستمال های میکروفایبر از هزاران رسته در اندازه های میکرو تشکیل شده است و ذره های کثیفی را که دارای بار الکتریکی معکوس هستند را به خود جذب می نماید.
  • استفاده از این دستمال ها دارای مزیت های زیادی می باشد که یکی از آن ها به این صورت است که موقع استفاده از این دستمال ها دیگر نیازی به مصرف مواد تمیز کننده ی زیاد نمی باشد.
  • و از دیگر مزیت های این دستمال در این است که علاوه بر این که موجب سهولت در پاک سازی تمامی سطوح می شود نیازی نیز به استفاده مکرر از تعداد دستمال زیاد نمی باشد.
  • یکی دیگر از مزیت های آن در این است که این دستمال ها دارای قدرت جذب چند برابر از وزن خود را دارند و به همین خاطر مدت زمان خشک شدن آن ها در مقایسه با سایر دستمال ها سریع تر می باشد.
  • قدرت پاک کنندگی این دستمال ها به گونه ای است که هیچ گونه آثاری از لک بر روی سطح باقی نمی گذارد.
  • از دیگر مزیت های این دستمال ها در این است که به دلیل حفظ گرد و غبار و کثیفی ها در بین فیبرهای موجود در الیاف این دستمال به هیچ عنوان آلودگی و کثیفی به سطوح دیگر منتقل نمی شود و تا وقتی که دستمال را با آب شست و شو ندهید این کثیفی ها و مایعات موجود در آن خارج نمی شود.
  • ذکر این موضوع در این راستا از قاعده خارج نمی باشد که امکان جذب آب و کثیفی در این دستمال ها بسیار زیاد بوده و تا چندین برابر وزن خود می توانند آب جذب نمایند.

نکات مهم هنگام خرید دستمال میکروفایبر

  • وزن دستمال

باید به هنگام خرید محصول این موضوع را در نظر بگیرید که وزن آن مناسب باشد. به صورت استاندارد وزن همه ی دستمال میکروفایبر کمتر از 100 گرم می باشد.

  • انتخاب نوع صحیح آن

از دیگر مواردی که باید به هنگام خرید دستمال میکروفایبر به آن دقت نمایید این است که در ابتدا تعیین کنید که چه انتظاراتی از آن دارید و برای پاک کردن کدام سطوح قصد استفاده از آن را دارید.

چون این دستمال ها در انواع گوناگون موجود می باشد برای نمونه دستمالی که برای پاک کردن تلویزیون استفاده می شود با دستمالی که برای تمیز کردن سایر سطوح استفاده می شود متفاوت می باشد.

  • قابلیت جذب مایعات

این موضوع در واقع یکی از ویژگی های اصلی همین دستمال می باشد به صورتی که دستمال های میکروفایبر قابلیت جذب مایعات را تا 7 برابر وزن خود دارند.

  • انتخاب نوع اصل و با کیفیت آن

سعی کنید دستمالی که قصد خرید آن را دارید اصل و با کیفیت باشد و به این صورت که دستمال های اصل دارای هیچ گونه پرز نبوده و به همین علت موجب حساسیت نمی شود و از همه مهم تر خط و خشی بر روی سطوح ایجاد نمی کند.

  • قیمت دستمال میکروفایبر

مانند سایر لوازم دیگر تعیین کننده ی جنس و کیفیت محصول می تواند در قیمت آن تاثیر مستقیم بگذارد به این صورت که هزینه ای که برای خرید این دستمال در نظر می گیرید بسیار مهم می باشد.

به دلیل این که در بازار فروش دستمال های تقلبی و نامرغوب بسیار زیاد است و به فروش می رسد بایستی به هنگام خرید این محصول نهایت دقت را داشته باشید.

  • برند

به دلیل این که نمونه های تقلبی از این محصول در بازار فروش بسیار زیاد است سعی در این داشته باشید که برند معتبر آن را انتخاب و خریداری نمایید.

از برند های معتبر و مرغوب این دستمال ها می توانید به برندهای ناژه و نانسی و دلفین و مهسان و… مراجعه نمایید.

در کل می توان گفت این دستمال ها در مدل ها و اقسام مختلفی در بازار موجود می باشند که هر یک از آنها مخصوص به کارگیری در جای مناسب خود هستند که پرفروش ترین مدل ها به شرح زیر می باشند:

  1. دستمال میکروفایبر نانو

  2. دستمال میکروفایبر شیشه

  3. دستمال میکروفایبر خودرو

راهنمای نگهداری از دستمال میکروفایبر

نگهداری از این دستمال ها نیز همانند سایر لوازم دارای راهنمایی های نگهداری مخصوص به خود می باشد به این صورت که درجه ی حرارت  شست و شوی آن باید زیاد نباشد, همین طور از خشک کردن میکروفایبر نباید به وسیله ی منبع های حرارتی استفاده کرد.

از همه مهم تر شست و شوی آن باید با شوینده هایی که بدون کلرین هستند انجام گردد. به عنوان نمونه بهترین محلول برای شست و شوی این دستمال ها با استفاده از آب و صابون می باشد.

یکی دیگر از راهنمایی های نگهداری از این محصول ها به این صورت می باشد که از قرار دادن این دستمال ها در محل های آلوده خودداری نمایید. به دلیل این که قابلیت ها و خصوصیات دستمال میکروفایبر به گونه ای است که در هر مکان و محیطی باشد شروع به جمع آوری آلودگی ها از اطراف خود می نماید.

سخن آخر

تا اینجا با انواع و اقسام دستمال میکروفایبر و نکات مهم آنها در هنگام خرید آشنا شدید. در ادامه لیستی از بهترین مدل های این دستمال را برای شما دوستان گردآوری کرده ایم.

تمامی این دستمال ها از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار هستند. امیدواریم با مطالعه راهنمای خرید آنلاین امروز در دسته بندی لوازم آشپزخانه خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۴ مدل دستمال میکروفایبر باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 50,000 تومان

امتیاز کاربران

دستمال نظافت ناژه مدل شیشه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50x30 سانتی‌متر 200 گرم میکروفایبر دستمال مکروفایبر ناژه مخصوص شیشه لطفا توجه داشت...

امتیاز کاربران

دستمال آشپزخانه ناژه مدل میکروفایبر شیشه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50x30 سانتی‌متر 170 گرم میکروفایبر - قابل استفاده برای سطوح شیشه ای - بدون نیاز به...

امتیاز کاربران

دستمال میکروفایبر اسکای مدل Napkin مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
40x30 سانتی‌متر 75 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال ناژه کد 4012

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50*30 سانتی‌متر 60 گرم میکروفایبر مخصوص سطوح پاک کننده شیرآلات بدون نیاز به مواد ...

امتیاز کاربران

دستمال آشپزخانه ناژه مدل سطوح

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50x30 سانتی‌متر 300 گرم میکروفایبر دستمال مکروفایبر ناژه مخصوص سطوح لطفا توجه داشت...
محدوده قیمت 50,001 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

دستمال میکروفایبر مدل 101 بسته هفت عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
40×30 سانتی‌متر 100 گرم حوله‌ای، میکروفایبر ویژه سطوح

امتیاز کاربران

دستمال نظافت مخصوص سطوح ناژه کد 0043 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
30x30 سانتی‌متر 44 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال نظافت مهسان مدل میکروفایبر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
40x40 سانتی‌متر 70 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال آشپزخانه مهسان کد 11

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
40x40 سانتی‌متر 85 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال مهسان مدل 20141 سایز 40 × 40 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
40 × 40 سانتی‌متر 65 گرم میکروفایبر - مناسب پاکیزگی و شست‌وشو برای شیشه
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

پد نظافت مجیک مدل ml2 بسته 10 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
11.5x6.5 سانتی‌متر 12 گرم میکروفایبر خاصیت پاک کنندگی بالا قابل استفاده برای انواع سطوح

امتیاز کاربران

دستمال میکروفایبر ناژه مدل KH-2 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
1*50*30 سانتی‌متر 35 گرم میکروفایبر دارای خاصیت الکترواستاتیک، بدون نیاز به مواد شو...

امتیاز کاربران

دستمال نظافت مهسان مدل نانو فایبر بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
35x35 سانتی‌متر 100 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال آشپزخانه ناژه مدل مخصوص شیشه میکروفایبر بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
30x50 سانتی‌متر 35 گرم میکروفایبر بدون ایجاد حساسیت و بیماری های پوستی_توانایی جذ...

امتیاز کاربران

دستمال نظافت مدل 6003 مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
40x30 سانتی‌متر 60 گرم میکروفایبر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

دستمال آشپزخانه وایت اند وایت مدل W_01_Pack_05 بسته پنج عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
40x25 سانتی‌متر 50 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال نظافت وایت اند وایت مدل B727 بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
40x40 سانتی‌متر 180 گرم میکروفایبر

امتیاز کاربران

دستمال نظافت کلیماکس مدل پرفوراتد

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
25x10 سانتی‌متر 300 گرم میکروفایبر 20 محصول:یک رول حاوی 20 عدد دستمال نظافت.جنس بسیار...

امتیاز کاربران

دستمال نظافت سانگبو کلمی مدل صدف جادویی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
65x32 سانتی‌متر 25 گرم میکروفایبر محصول کره جنوبی

امتیاز کاربران

دستمال نظافت مدل RKO بسته 3عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
25x15 سانتی‌متر 100 گرم میکروفایبر
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

گردگیر ویگار مدل Dur کد 7296

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
23x16 سانتی‌متر 100 گرم میکروفایبر، پلاستیک قابلیت آویز شدن به آیینه خودرو قابلیت جدا شدن ق...

امتیاز کاربران

گردگیر ویگار مدل DSTR کد 8140

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
25x15 سانتی‌متر 150 گرم میکروفایبر، پلاستیک گردگیر از جنس الیاف میکروفایبر با قبلیت جذب و پ...

امتیاز کاربران

حوله آشپزخانه ویگار مدل MFBR کد 7879 بسته دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
36x38 سانتی‌متر 35 گرم میکروفایبر جاذب فوق العاده رطوبت و گرد و خاک مناسب کلیه اس...

امتیاز کاربران

دستمال آشپزخانه دبلیو ام اف مدل Rei

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50x40 سانتی‌متر 40 گرم میکروفایبر مخصوص گرد گیری و خشک کردن ظروف حساس قدرت جذب با...

امتیاز کاربران

دستمال نظافت ایکیا مدل PEPPRIG مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
28x28 سانتی‌متر 26 گرم میکروفایبر، پلی‌استر این دستمال ها از میکروفیبر ساخته شده اند ، که ب...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا