لوازم آشپزخانهلوازم برقی

۳۰ مدل آب مرکبات گیری باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید اینترنتی آب مرکبات گیری

آب مرکبات گیری یکی از موارد کاربردی می باشد که وجود آن در هر خانه ای الزامی است. به کمک این وسیله شما می توانید از آب میوه های تازه استفاده کنید.

بسیاری از افراد تصور می نمایند که با این وسیله، آب میوه ها تلخ می شوند اما به این صورت نخواهد بود و به راحتی می توان ویتامین های لازم را از آنها گرفت.

نکات مهم هنگام خرید آب مرکبات گیری

  • نوع آبمیوه گیری

دو نوع اصلی مرکبات گیری دستی و برقی وجود دارد. آبمیوه گیری های دستی برای استفاده گاه به گاه طراحی شده اند، در حالی که اگر می خواهید در زمان کمتری مقدار زیادی آبمیوه تهیه کنید، آبمیوه گیری برقی موتوردار ایده آل است.

  • ظرفیت مخزن دستگاه

امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از این دستگاه‌های کاربردی در بازار موجود هستند و این مدل‌ها از نظر ظرفیت مخزن با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

در هنگام انتخاب و خرید اینترنتی آب مرکبات گیری نیاز‌ها و تعداد افراد خانواده‌ی خود را در اولویت قرار دهید و به سراغ مدل‌های بروید که ظرفیت مخزن آن‌ها بیش از 500 سی سی می‌باشد تا با مشکلی در این رابطه مواجه نشوید.

به طور خلاصه به دنبال آبمیوه گیری مرکبات با ظرفیتی باشید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

اندازه میوه هایی که آب می گیرید و مقدار آبمیوه ای که می خواهید درست کنید را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید برای افراد زیادی آبمیوه گیری کنید، یک آبمیوه گیری با ظرفیت بیشتر در نظر بگیرید.

  • قدرت و توان دستگاه

قدرت و توان دستگاه یکی از اصلی‌ترین پارامتر‌هایی است که باید در هنگام خرید اینترنتی و یا حضوری این وسیله‌ها در نظر گرفته شود. توان مدل‌های برقی معمولاً در بازه‌ی 100 تا 1200 وات قرار دارد که با موارد مختلفی همچون ظرفیت دستگاه و اندازه‌ی موتور در ارتباط است.

بطور کلی، توان موتور مدل‌های خانگی و نیمه صنعتی در حدود 100 تا 700 وات می‌باشد و این مقدار کفاف نیاز‌های شما را خواهد داد و خرید مدل‌های قوی‌تر برای مصارف خانگی اتلاف هزینه محسوب می‌شود و امری غیر ضروری است.

  • طراحی بدنه و زیبایی دستگاه آب مرکبات گیری

طراحی و زیبایی بدنه یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند حق انتخاب خریداران را تحت تاثیر قرار دهد و تجربه نشان داده است که مردم معمولاً تمایل بیشتری را برای خرید اینترنتی مدل‌های زیبا‌تر و مدرن‌تر از خود نشان می‌دهند.

با این حال، در رابطه با این موضوع بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که کاربردی بودن دستگاه اولویت مهم‌تری محسوب می‌شود و شما می‌توانید به منظور خرید بهترین محصول در ابتدا به سراغ مدل‌های قوی‌تر و کاربردی‌تر بروید و سپس از میان این مدل‌ها محصول مطابق با سلیقه‌ی خود را خریداری نمایید.

  • اندازه و تعداد ریمر‌های دستگاه

ریمر‌ قسمتی از دستگاه است که بافت مرکبات در ارتباط مستقیم با آن قرار دارد و این قطعه با ساییدن بافت میوه موجب جدا شدن آب از تفاله‌‌ی میوه می‌شود.

برخی از دستگاه‌های باکیفیت ریمر‌هایی با اندازه‌های مختلف را با خود به همراه دارند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید آب انواع مرکبات را تهیه کنید.

ریمر‌های بزرگ‌تر برای میوه‌هایی همچون پرتقال و گریپ فروت کاربرد دارند و نمی‌توان از آن‌ها برای تهیه آب میوه‌های دیگری همچون لیمو ترش که از نظر اندازه بسیار کوچک‌تر هستند استفاده کرد و در این هنگام است که شما می‌توانید با تعویض ریمر دستگاه از آن برای تهیه آب لیمو ترش نیز استفاده نمایید.

همچنین، برخی از دستگاه‌های آب مرکبات گیری دارای 2 ریمر به صورت ترکیبی هستند که امکان استخراج تمامی عصاره‌ میوه را فراهم می‌کنند و بازده آن‌ها بیشتر است. البته لازم به ذکر است که این مدل‌ها از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند و در هنگام خرید آن‌ها باید به این نکته توجه کرد.

اندازه آبمیوه گیری و فضای ذخیره سازی موجود در آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. آبمیوه گیری جمع و جور را انتخاب کنید که به راحتی در کمد یا قفسه نگهداری شود.

  • نوع و تعداد فیلتر‌های صافی

فیلتر‌های صافی از دیگر اجزای دستگاه‌های آب مرکبات گیری محسوب می‌شوند و به شما این اجازه را می‌دهند تا مقدار پالپ آب میوه‌ی خود را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم نمایید.

در برخی از موارد مدل‌های الکتریکی دارای چندین صافی مجزا برای راحتی بیشتر خریداران می‌باشند و این مدل‌ها می‌توانند انتخاب بهتری برای شما باشند.

  • کنترل پالپ

اگر آب مرکبات گیری می خواهید که بتواند مقدار پالپ مورد نظر شما را در آب میوه تنظیم کند، در نظر بگیرید.

برخی از آبمیوه‌گیری‌ها دارای ویژگی کنترل پالپ هستند که به شما امکان می‌دهد میزان خمیر را در آب خود تنظیم کنید.

  • میزان صدای تولیدی

اگرچه این دستگاه‌ها به اندازه‌ی دستگاه‌های آبمیوه‌ گیری قدیمی صدا تولید نمی‌کنند ولی موارد معدودی مشاهده شده است که صدای دستگاه‌ خریداری شده موجب اذیت شدن ساکنان منزل شده است.

اگر صدای دستگاه برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار است به شما توصیه می‌کنیم تا به سراغ مدل‌های کم‌تر از 100 وات بروید که دارای موتور بی صدا هستند و از این نظر انتخاب مناسب‌تری برای شما محسوب می‌شوند.

  • مجهز بودن دستگاه آب مرکبات گیری به اهرم

اهرم‌های فشار، بیشتر در مدل‌های دستی مشاهده می‌شوند و موجب کاهش انرژی فیزیکی مورد نیاز برای تهیه کردن عصاره‌ی مرکبات و میوه‌های مختلف می‌گردند.

ولی در این حال، برخی از مدل‌های الکتریکی نیز به اهرم مجهز هستند و خرید آن‌ها می‌تواند ضمن افزایش سرعت، از خستگی شما نیز جلوگیری نماید.

  • سهولت استفاده

سهولت استفاده را هنگام خرید آب میوه گیری مرکبات در نظر بگیرید. قوطی یا فنجانی که آب میوه را در خود جای می دهد باید به اندازه کافی بزرگ باشد، به راحتی تمیز شود و از مواد بادوام ساخته شده باشد. اطمینان حاصل کنید که آب مرکبات گیری دارای یک اهرم یا دکمه آسان برای استفاده است.

  • برند و قیمت آب مرکبات گیری

برند آبمیوه گیری را انتخاب کنید که کیفیت و دوام را ارائه می دهد. قیمت نیز مهم است و شما باید آبمیوه گیری را در نظر بگیرید که ویژگی های بهتری ارائه می دهد و در حد بودجه شما باشد.

پرفروش‌ترین‌ مدل های آب مرکبات گیری اینجاست

خرید آب مرکبات گیری برقی چه مزایایی را به همراه دارد؟

  • همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، این دستگاه‌ها در انواع دستی و برقی قابل خریداری هستند و مدل‌های برقی مزایایی را با خود به همراه دارند که موجب راحت‌تر شدن فرایند استفاده از آن‌ها شده است و صرفه‌جویی بسیاری را در زمان برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.
  • برای روشن‌تر شدن موضوع فرض کنید که می‌خواهید آب 2 کیلو‌گرم پرتقال را تهیه کنید و برای این کار هر دو مدل دستی و برقی را در اختیار دارید.
  • در مدل دستی شما باید مرکبات را پس از شستشو و نصف کردن با کمک انرژی مکانیکی دست خود به ریمر‌های دستگاه آب مرکبات گیری فشار دهید و آب مرکبات را از بافت آن بیرون بکشید.
  • این فرایند شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد ولی به این نکته توجه داشته باشید که جدا کردن آب 2 کیلوگرم پرتقال به هیچ عنوان کار آسانی نیست و موجب خسته شدن شما خواهد شد و حتی ممکن است آسیب فیزیکی شدیدی را به مچ دست و انگشتان شما وارد نماید.
  • در مدل‌های برقی فرایند تهیه آب میوه بسیار ساده‌تر است زیرا ریمر‌های برقی دستگاه به صورت اتوماتیک این کار را برای شما انجام خواهند داد و از خسته شدن شما جلوگیری خواهند کرد.
  • همچنین، سرعت دستگاه‌های برقی بسیار بیشتر است و شما می‌توانید عصاره‌ی میوه‌ی دلخواه خود را در کم‌ترین زمان تهیه کنید و از آن لذت ببرید.
  • بنابراین، اگرچه هر دو وسیله فرایند تهیه آب میوه از مرکبات مختلفی همچون: لیمو، پرتقال، گریپ فروت و … را آسان‌تر کرده‌اند ولی در صورتی که بودجه‌ی کافی را در اختیار دارید بهتر است که برای خرید آب مرکبات گیری برقی اقدام نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.
  • با در نظر گرفتن این عوامل می توانید آب میوه گیری مرکباتی را بیابید که پاسخگوی نیاز شما باشد، استفاده آسان و باکیفیت و بادوام باشد.

آشنایی و بررسی انواع آب مرکبات گیری

  • آب مرکبات گیری برقی

آب مرکبات گیری می تواند به صورت دستی یا به صورت برقی باشد. طبیعتا موارد دستی نیاز به صرف انرژی بیشتری دارند.

گزینه هایی که برقی هستند، انرژی برق بیشتری مصرف می نمایند اما سریع تر هستند و نیروی مکانیکی کمتری نیاز دارند

با این آب مرکبات گیری ها شما می توانید آب تمام میوه ها را بگیرید.

آب مرکبات گیر برقی ، یکی از موارد مهم برای خرید آب مرکبات گیری، توجه به توان موتور است. عموما نمونه هایی که در بازار وجود دارند، دارای توان بین 40 تا 100 وات هستند.

هر اندازه توان دستگاه شما بیشتر باشد، به همان اندازه بازدهی و کارایی آن نیز بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که باید از دستگاهی بهره ببرید که وزن زیادی نداشته باشد.

دستگاه آب مرکبات گیری برقی ، نمونه های آب مرکبات گیری برقی خروجی های متفاوتی دارند. برخی از آنها پالپ دار بوده و برخی دیگر آب مرکبات را به صورت صاف ارائه می دهند.

نمونه های برقی دارای توان های مختلفی نیز می باشند. شما بر اساس میزان استفاده خود، می توانید گزینه مناسب را خریداری نمایید.

بهترین آب مرکبات گیری برقی ، بهترین آب مرکبات گیری برقی، دستگاهی می باشد که وزن زیادی نداشته و بتواند به خوبی آب مرکبات را از پالم آنها جدا نماید.

در همین راستا احتمال تلخ شدن آب میوه نیز کم می شود. ضمنا باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که برخی موارد توان پایینی دارند. این موارد برای میوه های سخت گزینه خوبی نیستند.

  • آب مرکبات گیری اهرمی

آب مرکبات گیری دارای انواع متفاوتی می باشد. برخی از آنها به صورت اهرمی می باشند. این موارد اغلب بدون برق کار می کنند و می توانند آب مرکباتی مثل پرتقال، نارنگی و… را اخذ نمایند.

این وسیله ها باید اهرم های قوی داشته باشند تا پس از اینکه فشار بر دسته آنها وارد شد، نشکنند. قیمت این موارد کم می باشد.

  • آب مرکبات گیری برویل

آب مرکبات گیری برویل یکی از نمونه های بسیار عالی در بازار است که دارای بخش های برش دهنده قوی و تیزی است. شما می توانید میوه ها را به راحتی درون این وسیله ریخته و اقدام به آب گرفتن کنید. از جمله مزایای دستگاه مذکور می توان به این مورد اشاره نمود که نیاز نیست تا میوه ها را خیلی خرد نمایید.

  • آب مرکبات گیر میگل مدل gcs 90 (مورد علاقه من)

این آب میوه گیری نیز جزو نمونه های عالی می باشد که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. حجم مخزن دستگاه ها متفاوت است.

لازم است تا شما این مورد را نیز در نظر داشته باشید که بر اساس میزان میوه ها و تعداد افراد خانواده باید از دستگاهی استفاده کنید که مخزن مناسبی داشته باشد.

  • سری آب مرکبات گیری

در زمان تهیه آب مرکبات گیری، لازم است تا حتما به قطعات دستگاه خود دقت داشته باشید. از آنجا که قطعات در ارتباط مستقیم با آب قرار دارند.

لازم است تا حتما از نمونه های ضد زنگ استفاده نمایید. به همین دلیل برندهای معتبر بخش های داخلی را از فولاد می سازند. همچنین  جدا نمودن و وصل کردن بخش های مختلف باید برایتان آسان باشد.

  • بهترین آب مرکبات گیری

آب مرکبات گیری در جنس های مختلف به بازار عرضه می شود. نمونه های دستی اغلب از نوع پلاستیک می باشند. با اینها می توان تعداد محدودی میوه را آب گرفت.

برخی از موارد از جنس استیل هستند. مقاومت این گزینه ها بیشتر است و برای میوه های سخت تر می توان از آنها بهره برد. این آب مرکبات گیری ها می توانند پالپ دار یا صاف باشند.
بهترین آب مرکبات گیری چیست ، در خصوص بهترین آب مرکبات گیری موجود در بازار باید در نظر داشته باشید، گزینه هایی که هسته میوه ها را نمی شکنند، مصرف انرژی کمی دارند و چند کاره هستند، بسیار کاربردی می باشند.

قیمت این موارد نیز به نسبت سایرین بالاتر است. معمولا این گزینه ها دارای انرژی بیشتری هستند.

  • خرید آب مرکبات گیری

برای خرید آب مرکبات گیری خوب لازم است تا حتما دقت داشته باشید که آنها به راحتی تمیز شوند. از همین رو باید گزینه ای را خریداری نمایید که نگران شستن بخش داخلی وسیله و آب رفتن داخل موتور نباشید.

برخی از نمونه های خوب را می توان به راحتی داخل ماشین ظرفشویی قرار داد.

راهنمای شستشو و نگهداری دستگاه آب مرکبات گیری

  • تمامی قطعات مدل‌های برقی قابلیت جدا شدن از موتور را دارند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را با دست شستشو دهید و یا اینکه از دستگاه‌های ظرفشویی برای تمیز کردن آن‌ها استفاده نمایید.
  • مدل‌های دارای بدنه‌ی پلاستیکی دردسر‌های کم‌تری را در این رابطه برای شما ایجاد خواهند کرد و در رابطه با مدل‌های دارای بدنه‌ی استیل بهتر است که پس از هر بار استفاده از دستگاه سریعاً برای شستشوی آن اقدام نمایید.
  • تا از سیاه شدن بدنه‌ی آن جلوگیری کنید زیرا خاصیت اسیدی ضعیف آب مرکبات موجب کدر شدن بدنه‌ی دستگاه شما خواهد شد و زیبایی آن را کاهش خواهد داد.

جمع بندی خرید اینترنتی آب مرکبات گیری

  • آب مرکبات از جمله مهمترین مواردی می باشند که افراد باید در رژیم های غذایی خود قرار دهند تا سلامت بدن آنها تضمین شود.
  • در همین راستا توصیه می شود تا یک دستگاه آب مرکبات گیری در خانه داشته باشید تا بتوانید به راحتی آب میوه ها را استخراج نمایید. در زمان خرید به جنس دستگاه و توان آن حتما توجه نمایید.
  • دستگاه آب مرکبات گیری وسیله‌ای ساده و در عین حال پرکاربرد در فصل‌های پاییز و زمستان محسوب می‌شود و در اختیار داشتن ای وسیله‌ به شما در تهیه آب انواع مرکبات فصلی کمک خواهد کرد.
  • بطور کلی، این دستگاه‌ها در دو نوع دستی و الکتریکی در بازار موجود می‌باشند و هر کدام از این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و در هنگام خرید آن‌ها باید به موارد بسیاری توجه کرد.
  • مدل‌های برقی و یا دستی از مکانیزم یکسانی برای تهیه‌ی آب مرکبات استفاده می‌کنند و هر دو مدل دارای ریمر (قسمتی که پالپ یا بافت میوه در تماس با آن قرار دارد) و مخزن برای جمع آوری آب میوه هستند.
  • همچنین، برخی از مدل‌ها علاوه بر این قطعات دارای صافی‌های مجزا و یا یکپارچه نیز می‌باشند که امکان جدا کردن بافت مرکبات از آب آن‌ها را فراهم می‌کند.
  • در هر صورت، تفاوت اصلی مدل‌های دستی و برقی در الکتریکی بودن قسمت ریمر و یا چرخاننده‌ی دستگاه می‌باشد و این ویژگی مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد که در ادامه‌ی این راهنمای خرید آب مرکبات گیری به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
  • حالا احتمالا انواع مدل های دستگاه آب مرکبات گیری و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ی خود می دانید کدام مدل برای شما مناسب تر می باشد.
  • تیم گرین لیست امیدوار است راهنمای خرید آنلاین و مقایسه امروز در دسته بندی لوازم آشپزخانه برای انتخاب هوشمندانه و خریدی مقرون به صرفه به شما کمک کند.
  • شما کاربران عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با تیم تحریریه گرین لیست در ارتباط باشید تا در به روز رسانی مقاله از نظرات شما استفاده گردد. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید.
  • در ادامه سعی کردیم پرفروش ترین محصولات موجود در بازار را برای شما دوستان جمع آوری کنیم تا با مقایسه مشخصات آنها بهترین خرید را داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۳۰ مدل آب مرکبات گیری باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیری سایا مدل CITRUS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول سیم توان ظرفیت مخزن آبمیوه
17x17x20 سانتی‌متر 1 گرم 1.2 سانتی متر 20 وات 0.4
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر تک الکتریک مدل CP1108-30WB

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد سری ظرفیت مخزن بازه توان دستگاه جنس مخزن آبمیوه
21x16x30 سانتی‌متر دو عدد 600 0 تا 50 پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر مدل TF1076

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه جنس صافی وزن پوشش محافظتی
7×7×17 سانتی‌متر 0 تا 50 پلاستیک 298 گرم درپوش
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر میگل مدل GCS 90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه وزن توان طول سیم
24x22.8x22.5 سانتی‌متر 51 تا 100 1900 گرم 90 وات 60 سانتی متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر فوما مدل FU-1928

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد سری بازه توان دستگاه جنس مخزن آبمیوه جنس صافی
21x20x26 سانتی‌متر دو عدد 201-250 پلاستیک پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر تولیپس مدل CJ-415S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه وزن امکانات ظاهری جنس بدنه
16×16×24 سانتی‌متر 51 تا 100 2000 گرم پایه ضد لغزش لاستیکی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر نانیوا مدل NJ-22

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه جنس صافی وزن جنس بدنه
25 سانتی‌متر 51 تا 100 پلاستیک 2000 گرم پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر فیلیپس مدل HR2752

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات مخزن دستگاه ظرفیت مخزن بازه توان دستگاه جنس مخزن آبمیوه
محل جمع آوری سیم ، با پایه های ضد لغزش ، انتخاب... مخزن آبمیوه 1000 0 تا 50 پلاستیک
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر میگل مدل GCS 160

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه جنس صافی وزن جنس بدنه
26.5x17.5x18 سانتی‌متر 151 تا 200 استیل ضد زنگ 2600 گرم استیل ضدزنگ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر براون مدل CJ5050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات بازه توان دستگاه جنس صافی ابعاد قابلیت‌ها
توان مصرفی 60 وات، دهانه بلند به گونه ای طراحی ... 51 تا 100 پلاستیک 16x16x25 سانتی‌متر قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیری براون مدل CJ3050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

توان تعداد سری آب مرکبات گیر جنس بدنه امکانات ظاهری پوشش محافظتی
60 وات 1 پلاستیک پایه ضد لغزش درپوش ضد گرد و غبار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر دسینی مدل Rginan KD-3636

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد سری بازه توان دستگاه جنس مخزن آبمیوه جنس صافی
25x20x30 سانتی‌متر دو عدد بالاتر از 250 پلاستیک پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر تکنو ای اند وی مدل TE-103

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد سری بازه توان دستگاه جنس صافی امکانات آماده سازی غذا
21x18x25 سانتی‌متر دو عدد 151 تا 200 استیل آب مرکبات گیری
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر کوریزن مدل CJ-460

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه جنس صافی نحوه عملکرد وزن
200 سانتی‌متر 201-250 استیل ضد زنگ اهرم فشاری 7000 گرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر وینینگ استار مدل ST-5509

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات مخزن دستگاه بازه توان دستگاه جنس مخزن آبمیوه جنس صافی
توان مصرفی 130 وات / ظرفیت مخزن 300 میلی لیتر/ ... مخزن آب میوه گیری 101 تا 150 پلاستیک پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر آزور مدل AZ-264CJ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات تعداد سری بازه توان دستگاه جنس صافی نحوه عملکرد
سیستم اهرم فشاری و ضد چکه یک عدد بالاتر از 250 استیل ضد زنگ اهرم فشاری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر آیکو مدل AK360CJ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات بازه توان دستگاه جنس صافی ابعاد جنس بدنه
آب مرکبات‌گیری آیکو مدل AK360 بدون شک یکی از حر... بالاتر از 250 استیل ضد زنگ 34x24x34 سانتی‌متر فولاد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر برلین مدل BG-1111

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات امکانات: ظرفیت مخزن بازه توان دستگاه جنس مخزن آبمیوه
تکنولوژی سال 2024 کشور آلمان -توان موتور بسیار ... تفکیک قطعات 400 بالاتر از 250 پلاستیک
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر دبلیو ام اف مدل Steilo

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات محفظه بازه توان دستگاه جنس صافی امکانات ضد فرسودگی
آب مرکبات گیر دبلیو ام اف مدیریت و راحتی حالت ا... محفظه نگهداری اقلام همراه 51 تا 100 پلاستیک سیستم ضد چکه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیری فلر مدل CS 197

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات توان تعداد سری آب مرکبات گیر جنس بدنه امکانات ظاهری
- عملکرد بدون صدا 85 وات 2 پلاستیک پایه ضد لغزش
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر جنرال پلاس مدل GE-9847

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات بازه توان دستگاه جنس صافی نحوه عملکرد ابعاد
تمامی اجزای این دستگاه از جمله مخروطی، اهرم و م... بالاتر از 250 استیل ضد زنگ اهرم فشاری 29×20×25 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر گاستروبک مدل 41138

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات تعداد سری ظرفیت مخزن بازه توان دستگاه جنس صافی
- دارای دو سری برای میوه های کوچک و بزرگ - درپو... دو عدد 400 51 تا 100 استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آب مرکبات گیر کوریزن مدل CJ-461

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بازه توان دستگاه جنس صافی نحوه عملکرد وزن
210 سانتی‌متر بالاتر از 250 استیل ضد زنگ اهرم فشاری 8000 گرم
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا