لوازم جانبی و یدکی خودرووسایل سفر

۲۴ مدل یخدان مسافرتی باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

یخدان مسافرتی

یخدان ها مسافرتی وظیفه تامین سرما و خنک نگه داشتن وسایل را دارند. شما می توانید از این یخدان ها در سفرهای طولانی خود بهره ببرید بدون آنکه نگران خراب شدن وسایل و مواد غذایی باشید.

امروزه انواع متفاوتی از یخدان ها در بازار وجود دارند که قیمت های آنان نیز با یکدیگر متفاوت است.

يخدان مسافرتي ، یخدان های مسافرتی دارای سایز بندی های متفاوتی می باشند. افراد برای اینکه یک نمونه خوب را خرید کنند، باید حجم صندوق عقب ماشین خود را ابتدا در نظر بگیرند.

البته مواردی چون سایز وسایلی که قرار است داخل آن یخچال ها قرار بگیرند و تعداد افراد خانواده می تواند بر روی اندازه یخدان مسافرتی تاثیر بگذارد. تهیه نمونه های بزرگ به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

یخدان مسافرتی از مهمترین وسایل مورد نیاز در گردش و پیک نیک به شمار می‌رود. از این وسیله جهت خنک نگه داشتن مواد غذایی فاسد شدنی و انواع نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود و در مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارید، بسیار کاربردی است.

تهیه یخدان مسافرتی برای مواقعی که برای مسافرت‌های چند روزه برنامه‌ریزی می‌کنید، ضروری بوده و از تجهیزات مورد نیاز در گردش‌های خانوادگی هم به شمار می‌رود.

مدل‌های متنوعی از این محصول را در بازار می‌توانید پیدا کرده و با در نظر گرفتن همه نکات جهت خرید اینترنتی یا حضوری، اقدامات لازم را انجام دهید. جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با مدل‌های متنوع یخدان مسافرتی در بازار بیشتر آشنا می‌شویم.

یخدان مسافرتی کوچک ، اندازه یخدان ها به کاربرد شما بستگی دارند. اگر قرار است از قالب های یخی بزرگ در این یخدان ها استفاده نمایید، باید از نمونه های فلزی با سایز بزرگ بهره ببرید.

دسته دار بودن یخدان های فوق نیز حائز اهمیت است. زیرا حمل و نقل نمودن آنها را آسان می نماید.

یخدان ماشین

یخدان های مسافرتی اغلب داخل ماشین استفاده می شوند. از همین رو توصیه می شود تا به ابعاد آنها در زمان خرید بسیار دقت داشته باشید.

نمونه های فیبری بسیار کاربردی می باشند و چون وزن کمی دارند، به راحتی می توانید آنها را به هر مکانی با خود حمل کنید. البته نمونه های فلزی مقاومت بیشتری دارند اما به همان اندازه قیمت آنان نیز بیشتر است.

یخچال مسافرتی باریکو

یکی از فاکتورهای مهم در زمان تهیه یخدان، در نظر گرفتن حجم آن است. البته با توجه به اینکه مدل های متفاوتی از یخدان ها داخل بازار وجود دارند، شما می توانید اندازه مد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

یخدان ها باید به نحوی باشند که بتوان آنها را به راحتی حمل کرد.

یخدان برقی

برخی از یخدان هایی که در بازار وجود دارند با برق کار می نمایند. در واقع آنها به یک موتور مجهز هستند که می تواند سرمای مورد نیاز محفظه داخلی را تامین نماید.

این موارد بسیار گران هستند اما باید در نظر داشت تا زمانی که برق مورد نیاز آنها تامین شود، می توانند وسایل را خنک نگه دارند.

یونولیت خنک نگهدارنده

یونولیت های خنک نگهدارنده در واقع یخچال هایی می باشند که هنگام سفر و گردش مورد استفاده قرار می گیرند تا آب و سایر وسایلی که در داخل آنها هستند را خنک نگه دارند.

این موارد استحکام خوبی ندارند و در برابر ضربه شکننده می باشند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت یخچال های  یونولیتی به نسبت ارزان تر از سایر یخچال های موجود در بازار می باشد.

یخدان یونولیتی کوچک ، یخدان های موجود در بازار دارای انواع متفاوتی هستند اما نمونه های یونولیتی بسیار پرکاربرد هستند.

این نوع یخدان ها وزن سبکی دارند و به راحتی می توان آنها را جابجا کرد. البته باید در نظر داشته باشید که چون از یونولیت ساخته شده اند، نمی توان انتظار داشت که تحمل وزن زیادی را داشته باشند.

قیمت یخدان یونولیتی درب دار ، یکی از ویژگی هایی که در زمان خرید لازم است حتما مد نظر قرار دهید، درب یخدان ها است. درب یخدان باید به گونه ای باشد که کاملا با بدنه چفت شود. از سوی دیگر نباید هیچ روزنه ای برای ورود هوا در یخدان ها مشاهده شود.

هر اندازه کیفیت درب ها بیشتر باشد به همان اندازه بازدهی یخدان نیز بیشتر است. قیمت این نوع یخدان ها به نسبت موارد معمولی زیادتر است.

ماندگاری یخ در یونولیت

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند یخ ها را برای مدت طولانی نگهداری نمایند، بدون آنکه آنها آب شوند از یخدان های یونولیتی استفاده می نمایند. این یخدان ها را ما اغلب به رنگ سفید در بازار می توانیم مشاهده نماییم.

اگر در حمل و نگهداری از آنها دقت نمایید، می توانید از این موارد برای سالیان سال استفاده کنید.

یخدان فیبری

یخدان های فیبری یک نوع دیگر از یخدان های موجود در بازار هستند که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به یخدان های یونولیتی هستند اما مقاومت آنها نسبت به یخدان های مذکور بسیار بیشتر است.

فیبرها از لحاظ ساختاری، متراکم تر از یونولیت ها می باشند. اگر شما یخ کافی در آنها قرار دهید، می توانید مطمئن باشید که مواد غذایی شما سرمای لازم را دریافت می نمایند.

کلمن فیبری

کلمن های فیبری یکی از کلمن های پرکاربرد می باشند که به دلیل قیمت پایین، علاقه مندان زیادی از آنها بهره می برند.

این کلمن ها به رنگ سفید در بازار وجود دارند و می توانند دمای موادی را که داخل کلمن ها وجود دارند به خوبی پایین نگه دارند. از کلمن های فیبری برای جلوگیری از فاسد شدن غذاها استفاده می شود.

یخچال مسافرتی فیبری

اگر قصد خرید یک کلمن خوب برای مسافرت های خود را دارید که وزن و قیمت بالایی نداشته باشد، پیشنهاد می شود تا از انواع فیبری بهره ببرید.

این یخچال ها در اندازه های متفاوت در بازار مشاهده می شوند که قیمت آنها نیز با توجه به اندازه آنان متغیر است. باید در نظر داشته باشید که داخل یخچال های فوق نمی توانید وسایل سنگین قرار دهید.

قیمت یخدان فیبری

در خصوص قیمت یخدان های فیبری باید در نظر داشته باشید که آنها نسبت به نمونه های موجود ارزان تر هستند. بر اساس سایز، یخدان های فیبری قیمت متفاوتی دارند.

برخی نمونه ها از این یخدان ها دارای روکش پلاستیکی هستند که می تواند مقاومت آنها را افزایش دهد. این روکش در واقع به عنوان یک لایه عایق عمل می نماید.

قیمت یخچال مسافرتی فیبری

یکی از مواردی که در زمان خرید یخدان باید حتما مد نظر قرار دهید، قیمت یخچال می باشد. در بین نمونه های موجود در بازار، گزینه های فیبری بسیار مقرون به صرفه می باشند.

البته مدل های متفاوت، قیمت های گوناگونی نیز دارند. به طور مثال نمونه هایی که دارای شیر کلمن می باشند، گران تر هستند.

یخدان مسافرتی ارزان

افرادی که دائما در حال گردش و مسافرت می باشند، باید حتما یک یخدان مسافرتی خوب نیز همراه خود داشته باشند.

یخدان ها همانگونه که از نام آنها نیز پیدا است، موجب می شوند تا دمای آب و سایر مواد غذایی موجود در آنها حفظ شوند و مواد غذایی فاسد نگردند. در واقع از این وسیله به عنوان نگهدارنده سرما استفاده می شود.

فیبر مسافرتی

یکی از یخدان های مسافرتی که امروزه افراد زیادی نیز به دنبال آن هستند، یخدان های فیبری می باشند. بدنه این موارد از فیبر یا یونولیت تهیه شده است.

آنها باعث می شوند تا دمای محیط داخلی یخچال حفظ شود. از لحاظ قیمت نیز باید در نظر داشته باشید که هزینه آنها به نسبت موارد مشابه کمتر است

یخدان مسافرتی فلزی

یخدان ها می توانند از جنس های مختلفی تهیه شوند. اغلب برای مسافرت های طولانی مدت از نمونه های فلزی استفاده می نمایند که وزن بیشتری دارند اما قادر هستند تا سرما را به خوبی در خود نگه دارند.

این یخچال ها قیمت بالاتری داشته و توانایی تحمل وزن اجسام سنگین را نیز دارند. از همین رو برای سفرهای طولانی از آنها بهره می برند.

یخدان مسافرتی فلزی خارجی

یخچال های مسافرتی که اغلب افراد از آنها به عنوان یخدان نام می برند، می توانند توسط کارخانجات داخلی یا خارجی تولید شوند. نمونه های خارجی اغلب از جنس فلز هستند و قیمت بالاتری نیز دارند.

به طور مثال یخدان های برند بنتیک علاقه مندان زیادی را سمت خود جلب نموده اند. البته باید بیان نمودن که قیمت این یخچال ها نیز از حدود 800 هزار تومان آغاز می شوند.

خرید یخدان

در زمان خرید یخدان مسافرتی، قطعا با نمونه هایی نیز برخورد می نمایید که از فلز تهیه شده اند. قیمت این یخچال ها به نسبت موارد مشابه بیشتر است.

البته باید بیان نمود که مقاومت آنها نیز به همان نسبت بیشتر است. معمولا بدنه آنها را از فولاد تهیه می نمایند که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

خرید یخدان مسافرتی

در زمان خرید یخچال مسافرتی باید دقت داشته باشید که یخدان ها می توانند از جنس های مختلفی تهیه شوند. یکی از نمونه های پرمصرف، یخچال های پلاستیکی هستند.

با توجه به اینکه موارد فوق در برابر افتادن و شکستن، مقاومت بالایی دارند، طرفداران زیادی نیز در بازار به سراغ آنها می روند. امروزه مدل های متنوعی از این نوع یخچال ها در بازار وجود دارند.

بهترین مارک یخدان مسافرتی

امروزه برندهای معتبری اقدام به تولید و ارائه یخدان های مسافرتی می نمایند. لازم است تا قبل از خرید حتما کاربرد و هدف خود را مشخص نموده و بر اساس آن نمونه مناسبی را تهیه کنید.

تهیه این یخچال ها می توانند هزینه های سفر شما را بسیار کاهش دهند.

قیمت یخدان مسافرتی

یخدان های مسافرتی در زندگی فعلی بسیار کاربردی می باشند. برای اینکه نمونه مناسبی را خریداری کنید، باید حتما ویژگی های آنان را بررسی نمایید.

برخی از نمونه های موجود در بازار دو لایه هستند. به همین دلیل دما را بهتر حفظ می نمایند. در همین راستا بیان می شود تا قبل از خرید حتما کاربرد خود را مشخص نمایید.

قیمت یخدان پلاستیکی ، یخدان های موجود در بازار که برای سفر استفاده می گردند، می توانند از جنس های متفاوتی تهیه شوند. پلاستیک، فیبر و فلز سه گزینه بسیار کاربردی هستند.

اگر نیاز ندارید تا هزینه بسیاری انجام دهید، می توانید از گزینه های فیبری و پلاستیکی بهره ببرید. وزن این موارد بسیار کمتر از نمونه های فلزی هستند.

یخدان پامچال

پامچال یکی از برندهای معتبر در زمینه تهیه و تولید یخچال است. از جمله ویژگی های خوب و کاربردی یخچال های فوق این مورد می باشد که دارای شیر کلمن نیز هستند.

لذا می توان به راحتی بدون آنکه در یخچال را باز نمود از داخل آنها آب سرد برداشت. با توجه به نوع شیر و جنس بدنه، قیمت این نوع یخچال ها متفاوت است.

قیمت یخدان یونولیتی پامچال

در بازار یخچال های گوناگونی وجود دارند که هر کدام از آنها توسط یک برند تهیه می شوند. این بین پامچال جزو برندهای معتبر است و قیمت یخچال های آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

برندهای معتبری همچون باران، کی سان، بابل کارپت جز نمونه های برتر هستند که حجم فروش آنها بالا است.

قیمت یخدان مسافرتی کویر

برندهای متفاوت با توجه به ویژگی های مختلفی که برای یخدان های خود در نظر می گیرند، قیمت های متفاوتی را نیز ارائه می دهند.

این بین برند کویر یکی از برندهای ایرانی خوب است که قیمت یخدان های آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید با هزینه ای در حدود 200 هزار تومان یک نمونه مناسب را خریداری کنید.

یخدان مسافرتی کره ای

برندهای متفاوتی اقدام به تولید کلمن ها و یخدان های مسافرتی می نمایند. این بین برخی مسافرتی می باشند که جمع و جور تر بوده و حمل کردن آنها بسیار آسان تر است.

برای اینکه یک یخدان خوب خریداری کنید، توصیه می شود مواردی را تهیه نمایید که دسته های محکمی دارند. در این صورت حین حمل آسیب نمی بینند.

یخدان مسافرتی سراب

اگر شما نیز دائما در حال سفر هستید و نگران فاسد شدن مواد غذایی خود می باشید، لازم است تا یک یخدان مسافرتی خوب برای خود تهیه کنید.

در همین راستا برند سراب بهترین یخدان های مسافرتی را در سایزها و اندازه های مختلف ارائه می نماید که دارای قیمت عالی و مقرون به صرفه ای هستند. این موارد به راحتی در صندوق عقب ماشین جای می گیرند.

یخدان سراب ۲۸ لیتر ، یخدان ها در بازار دارای اندازه و سایز های متفاوتی می باشند. عموما آنها بر اساس میزان آبی که در خود جای می دهند، طبقه بندی می شوند.

یخچال های 28 لیتری جزو نمونه های پرکاربرد می باشند که می توان از آنها برای مسافرت و گردش استفاده نمود. خوشبختانه اغلب برندهای معتبر همانند کویر، این سایز را تولید می کنند.

لیست قیمت یخدان مسافرتی سراب

یخدان هایی که داخل بازار وجود دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارا می باشند. برخی از این یخچال ها از نوع فلزی هستند.

این موارد هر چند که مقاومت بالایی دارند اما به همان اندازه سنگین تر نیز هستند. از همین رو حمل و نقل نمودن آنها دشوارتر است.

انواع یخدان مسافرتی ارزان

  • یخدان ‌مسافرتی از جنس فیبر

از ساده‌ترین مدل‌های یخدان موجود در بازار که از هدر رفتن دما جلوگیری می‌کند، یخدان‌مسافرتی فیبری است.

از آنجایی که در ساخت این محصول از یونولیت استفاده شده، قیمت ارزان‌تری در مقایسه با جنس‌های دیگر دارد و از لحاظ کیفیت هم از استحکام کمتری برخوردار است. جا دارد که بگوییم این مدل جهت نگهداری مواد غذایی با حجم بسیار بالا، مناسب نیست.

  • یخدان ‌مسافرتی از جنس پلاستیک

این مدل از لحاظ ساختار، شبیه مدل قبلی بوده اما با این تفاوت که جهت جلوگیری از هرگونه آسیبی به بدنه آن از پلاستیک فشرده قوی در اطراف آن استفاده شده است.

خدان ‌مسافرتی پلاستیکی با برخورداری از دسته، امکان جابجایی راحت مواد غذایی را برای شما آسان می‌کند. اگر به دنبال بهترین جنس از لحاظ دوام و ماندگاری محصول هستید.

مسلما انتخاب یخدان مسافرتی از جنس پلاستیک برای شما بهترین گزینه جهت خرید به شمار می‌رود.

  • یخدان ‌مسافرتی از جنس فلز

این مدل یخدان‌های مسافرتی از محکم‌ترین جنس جهت جلوگیری از هرگونه ضربه به بدنه آنها، ساخته شده است. دور تا دور بدنه این مدل یخدان از فلز تشکیل شده که باعث استحکام و ماندگاری بالای محصول می‌شود.

از مهمترین ویژگی‌های یخدان‌مسافرتی فلزی می‌توان به لولا و قفل آن اشاره کرد که باعث جلوگیری از ریخته شدن مواد غذایی به بیرون می‌شوند.

  • مدل کلمن ‌شو

این مدل بسیار پرطرفدار بوده و هم می‌توان از آن جهت تامین آب آشامیدنی به عنوان کلمن و هم به عنوان یخدان استفاده نمود.

جنس این محصول از پلاستیک و فلز ساخته شده و از دوام و استحکام بسیار خوبی در برابر ضرب‌دیدگی برخوردار است. البته تهیه این مدل بستگی به این دارد که برای چه نیازی بخواهید از آن استفاده کنید.

چرا خرید یخدان مسافرتی به افراد توصیه می‌شود؟

جهت پاسخگویی به این سوال باید به مزایای استفاده از این وسیله کاربردی اشاره کنیم که در زیر نمونه‌هایی از این موارد آورده شده است:

  • ارزان ‌قیمت بودن این وسیله در مقایسه با یخچال‌های مسافرتی
  • قرارگیری حجم بالای مواد غذایی درون آن
  • قابل استفاده در مکان‌های مختلف بدون نیاز به برق
  • استهلاک بسیار پایین آن و قابل استفاده برای مدت طولانی
  • قابلیت حمل آسان محصول
  • تنوع بالای محصول از لحاظ سایز و اندازه (بزرگ، متوسط، کوچک)

معرفی نکات مهم هنگام خرید یخدان مسافرتی

  • ماندگاری و دوام

اگر جنس و کیفیت بدنه‌ یخدان ‌مسافرتی برای شما اهمیت دارد از همان ابتدا به سراغ آن دسته از محصولاتی بروید که ماندگاری و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه‌های بیرونی داشته باشند.

همانطور که در بالا به آن اشاره کرده‌ایم، یخدان‌های مسافرتی از جنس پلاستیک و فلز در مقایسه با مدل‌های دیگر، کیفیت مناسب‌تری دارند.

  • سایز محصول

از آنجایی که این محصول، مسافرتی بوده و در سایزهای متنوعی می‌توان آن را در بازار یافت، باید با توجه به تعداد نفرات خانواده خریداری شود.

همچنین در خرید این وسیله به حجم صندوق عقب خودروی خود توجه نموده که هنگام مسافرت یا پیک نیک با اعضای خانواده با مشکلی از لحاظ قرارگیری آن در ماشین مواجه نشوید.

  • انتخاب مدل

تمامی یخدان ‌مسافرتی درب ‌دار هستند. اما مکانیسم باز و بسته شدن درب در دیزاین و طراحی ظاهری آنها از اهمیت فوق‌ العاده‌ای برخوردار است.

زیرا بعضی مدل‌ها فشاری بوده و با فشار بر روی درب، به طور کامل بسته می‌شود و بعضی مدل‌های دیگر دارای لولا و قفل هستند که باعث جلوگیری از ریخته شدن مواد غذایی به بیرون می‌شوند. البته این مدل‌ها از لحاظ استفاده مطمئن‌تر هستند.

  • داشتن دسته

یکی از مهمترین ویژگی‌های یخدان مسافرتی ، برخورداری از دسته‌های مخصوص جهت حمل راحت‌تر وسیله است.

مدل‌های بدون دسته این محصول هم در بازار موجود بوده که موقع حمل و نقل آن با مشکل مواجه خواهید شد. اگر چه این موضوع در نهایت به نیاز و پسند فرد خریدار مربوط بوده و نمی‌توان دراین باره اظهار نظر کلی کرد.

  • برند محصول

برندهای شناخته شده از یخدان ‌مسافرتی را در بازار شناخته و با در نظر گرفتن تمامی جوانب، جهت تهیه بهترین برند اقدام نمایید.

در حال حاضر، بهترین برندهای شناخته شده از یخدان‌های مسافرتی در بازار می‌توان اسامی نیچر ، هایک ، بابل‌کارپت ، کی‌سان ، باران ، کویر، کیش‌ترموس ، پامچال ، سراب ، لیون‌استار و بنتیک را عنوان نمود.

  • قیمت یخدان مسافرتی

در نهایت، قیمت را می‌توان به عنوان مهمترین عاملی نام برد که بر فرایند خرید شما تاثیرگذار است. اگر هیچ گونه محدودیتی از لحاظ بودجه جهت خرید برند مورد نظر خود ندارید، سعی نموده بهترین کیفیت‌ها را از لحاظ جنس تهیه کنید.

راهنمای نگهداری از یخدان مسافرتی

  • یک سری نکاتی وجود دارند با رعایت آنها می‌توانید هم طول عمر یخدان مسافرتی را بالا برده و هم موارد موثر جهت نگهداری اصولی از آن را یاد بگیرید.
  • هنگام قرار دادن یخدان‌مسافرتی در ماشین، نهایت دقت را داشته باشید که بر روی سطح صاف قرار گرفته باشد تا امکان بیرون ریختن مواد غذایی به بیرون، صفر شود.
  • جهت افزایش طول مدت نگهداری از غذاهای درون محفظه، یخدان‌های مسافرتی را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.
  • حجم مواد غذایی را با توجه به وزن وسیله انتخاب کنید تا موقع حمل و نقل مشکلی به وجود نیاید. همیشه در نظر داشته باشید که قرار دادن مواد سنگین داخل محفظه باعث آسیب به کف و جدا شدن آن از بدنه، می‌شود.
  • بعد از هر بار استفاده از یخدان، همیشه آب جمع شده درون آن را خالی کرده و توسط یک پارچه تمیز خشک نمایید. جمع شدن طولانی مدت آب درون محفظه باعث بوی نامطبوع در محفظه می‌شود.
  • یکی از اشتباهاتی که افراد در مورد یخدان‌های مسافرتی می‌کنند، این است که یخ را به تندی و به یکباره درون محفظه خالی می‌کنند. این کار باعث ضربه به کف یخدان شده و امکان جدا شدن آن از بدنه وجود خواهد داشت.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع یخدان مسافرتی ارزان و نکات مهم هنگام خرید یخدان مسافرتی را می شناسید و طبق سلیقه‌ و نیاز خود به راحتی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی  امروز وب سایت گرین لیست در قسمت وسایل سفر برای خریدی هوشمندانه و مقرن به صرفه به شما کمک کرده باشد. شما همراهان همیشگی گرین لیست به راحتی می توانید با استفاده از فرم ارسال دیدگاه با ما در تماس باشید منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

در ادامه برای کمک به شما چند مدل محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. تمامی این محصولات با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت ارزانی که دارند مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۴ مدل یخدان مسافرتی باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

یخدان سفری مدل استار گنجایش 18 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
46x28x21 سانتی‌متر 200 گرم فوم

امتیاز کاربران

یخ خشک سفری مدل sofrigam 800g

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
18x14x3 سانتی‌متر 800 گرم پلاستیک

امتیاز کاربران

یخ خشک سفری مدل 35VZ بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
23x13x2 سانتی‌متر 350 گرم پلاستیک، PVC قبل از استفاده داخل فریزر قرار داده شود مناسب ک...

امتیاز کاربران

یخ خشک سفری آیسان کد 555 بسته 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
25x10x3 سانتی‌متر 200 گرم PVC مناسب کیف مخصوص حمل دارو محلول جایگزین یخ با قا...

امتیاز کاربران

یخدان سفری مدل L6

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
29x15.5x12 سانتی‌متر 50 گرم پلی‌استر قابلیت خنک نگه داشتن مواد غذایی نوشیدنی ها دارو...
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش ترموس مدل 002 گنجایش 11 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
34x25x22 سانتی‌متر 1380 گرم پلاستیک، فوم فشرده

امتیاز کاربران

یخدان سفری مدل 20L گنجایش 20 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
48x28x23 سانتی‌متر 500 گرم پارچه و فوم پلیمری

امتیاز کاربران

یخدان سفری دیمو مدل Y90 گنجایش 9 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
41x21x18 سانتی‌متر 200 گرم فوم فشرده این محصول دارای دو عدد جیب در دو سمت یخدان برای...

امتیاز کاربران

یخدان دیمو مدل Y50 گنجایش 20 لیتری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
50x30x23 سانتی‌متر 500 گرم پارچه، پلی‌استر

امتیاز کاربران

یخدان مسافرتی مدل 98245600

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
21x18x25 سانتی‌متر 900 گرم پلاستیک
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش ترموس مدل Cool MAX گنجایش 19 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
27x40x37 سانتی‌متر 2700 گرم پلاستیک، فوم فشرده

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش 22 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
48x28x33 سانتی‌متر 2400 گرم پلاستیک، فوم فشرده یخدان مسافرتی 22 لیتری کیش ترموس - دارای شیر آب...

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش مدل k27 گنجایش27 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50x32x30 سانتی‌متر 2800 گرم پلاستیک مناسب برای سفر دارای قابل قابلیت نگهداری مایعات...

امتیاز کاربران

یخدان سفری بابل کارپت کد tTT100 ظرفیت 22 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
24x36x40 سانتی‌متر 3000 گرم پلاستیک، PVC کول باکس(سرد نگهدارنده) بیست و دو لیتری به صورت...

امتیاز کاربران

یخدان کیش ترموس کد 1019 ظرفیت 19 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
39 × 27 × 40 سانتی‌متر 2638 گرم پلاستیک یخدان - یخدان 19 لیتری - مناسب برای سفر - درب کشویی -...
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش 38 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
57x35x35 سانتی‌متر 4100 گرم پلاستیک، فوم فشرده یخدان مسافرتی 38 لیتری کیش ترموس - دارای شیر آب...

امتیاز کاربران

یخدان سفری مدل 8709 گنجایش 22 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
40x36x28 سانتی‌متر 2500 گرم پلاستیک رنگبندی این محصول در درب آن می باشد و رنگ بدنه ...

امتیاز کاربران

یخدان سفری مدل 1208 گنجایش 22 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
38x40x26 سانتی‌متر 2500 گرم پلاستیک رنگبندی این محصول در درب آن می باشد و رنگ بدنه ...

امتیاز کاربران

یخدان سفری کویر مدل B400 گنجایش 40 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
53x32x38 سانتی‌متر 4600 گرم پلاستیک دارای 2 عدد دستگیره جهت جا به جایی آسان دارای ش...

امتیاز کاربران

یخدان سفری کد 001 ظرفیت 22 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
26*38*40 سانتی‌متر 3000 گرم PVC کول باکس(سرد نگهدارنده) بیست و دو لیتری به صورت...
محدوده قیمت 800,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش ترموس مدل شیر دار گنجایش 60 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
65x37x42 سانتی‌متر 4800 گرم پلاستیک، فوم فشرده

امتیاز کاربران

یخدان سفری جی اس مدل G9 گنجایش 9 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
30x18x25 سانتی‌متر 1000 گرم پارچه و فوم پلیمری کیف رو شانه ای - ابعاد باز: 18عرض × 25 ارتفاع× 30 طول سانتی‌مت...

امتیاز کاربران

یخچال سفری سراب مدل LI 60 گنجایش 60 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
65x40x45 سانتی‌متر 7500 گرم پلاستیک

امتیاز کاربران

یخدان مسافرتی مدمان مدل آیسان متوسط 25 لیتری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
47.7 × 28.9 × 38.4 سانتی‌متر 4900 گرم - مناسب برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌های س...

امتیاز کاربران

یخدان سفری کیش مدل 60L ظرفیت 55 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
60x38x38 سانتی‌متر 5000 گرم پلاستیک

6 دیدگاه

  1. مسافرت تو فصل تابستون مگر بدون یخدان مسافرتی یونولیتی میشه ؟؟ من یکی از دیجی کالا خریئم و از خریدم خیلی راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا