لوازم آشپزخانهلوازم غیر برقی

۲۵ مدل کباب پز گازی خانگی باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

کباب پز گازی خانگی یکی از تجهیزات مورد نیاز جهت پخت کباب به شمار می‌رود. با مقاله امروز گرین لیست همراه ما باشید.

کباب پز گازی خانگی

کباب پز خانگی گازی یک گزینه مطمئن می باشد و می توان از آن به جای گزینه های ذغالی استفاده نمود. این کباب پز ها قادر هستند تا گرما را به صورت یکنواخت به همه بخش ها منتقل نمایند.

از سوی دیگر باید در نظر داشت که میزان خطرناک بودن آنها نیز به همان اندازه کمتر از نمونه های دیگر می باشد.

بهترین مارک کباب پز گازی

امروزه برندهای متفاوتی در بازار اقدام به تولید کباب پز خانگی گازی می کنند. اما این بین مواردی چون بوتان از گزینه های شناخته شده و عالی می باشند که کیفیت تولیدات آنها تضمین شده است.

این کباب پز ها هیچگونه گازی از خود ساطع نمی نمایند لذا می توان بر روی بالکن نیز از آنها استفاده نمود.

بهترین کباب پز گازی خانگی ، بهترین نمونه های کباب پز گازی، مواردی هستند که کار نمودن با آنها آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارند. از سوی دیگر این کباب پز ها باید به راحتی حمل و نقل شوند.

لذا در زمان خرید باید گزینه هایی را خریداری نمایید که وزن زیادی ندارند. قیمت کباب پز های گازی به مراتب بیشتر از نمونه های ذغالی است.

انواع کباب پز رو گازی

کباب پز رو گازی می تواند دارای مدل های متفاوتی باشد. برخی از مدل ها ایستاده و برخی دیگر تنها دارای توری هستند که از آنها برای پخت ماهی یا نان می توان استفاده نمود.

برخی از مدل ها دارای سیخ های جوجه گردان می باشند که طبیعتا قیمت بالاتری دارند. از همین رو نیاز است تا قبل از خرید، کاربرد خود را مشخص نمایید.

کباب پز گازی خانگی کوچک

در زمان خرید کباب پز خانگی باید دقت داشته باشید که امکانات جانبی آن می تواند بر روی قیمت تاثیر بسزایی داشته باشد. به طور مثال برخی از کباب پز ها دارای سیخ گردان یا توری های مخصوص جهت پخت ماهی هستند.

این موارد موجب می شوند تا قیمت کباب پز شما به مراتب بیشتر از سایرین باشد.

کباب پز گازی جدید

کباب پز های خانگی که در بازار وجود دارند دارای انواع متفاوتی می باشند. لازم است تا ابتدا محیط خود را بررسی نموده و  بر اساس آن اقدام به انتخاب مدل مناسب کنید.

بهترین نمونه برای تهیه کباب در منزل، گزینه ای است که کمترین دود و بوی گاز را ایجاد نماید. در این صورت می توان برای منازل کوچک نیز از آن استفاده کرد.

کباب پز فارنهایت

از این مدل کباب پز خانگی برای تهیه انواع کباب ها در منزل می توان استفاده نمود. یکی از مزایای کباب پزهای فوق این مورد می باشد که دود زیادی تولید نمی کنند و چربی های غذا نیز باعث کثیف شدن گاز نمی شوند.

کباب پز چدنی گازی

کباب پز های چدنی خانگی دارای طول عمر بالایی هستند. شما می توانید به راحتی آنها را با سیم ظرفشویی بشویید.

از سوی دیگر چون زود گرم می شوند و می توانند گرما زیادی را به گوشت ها منتقل نمایند پخت به کمک آنها سریع تر صورت می گیرد. گاها بر روی این کباب پز ها غذا نیز طبخ می شود.

کباب پز رو گازی چدن

معمولا کباب پز های گازی که در بازار وجود دارند از جنس های مختلفی تشکیل شده اند. یکی از بهترین موارد، کباب پز های چدنی می باشند.

چدن موجب می شود تا گرما به خوبی به تمام سطح گوشت منتقل شود و پروسه پخت به مراتب سریع تر صورت گیرد.از سوی دیگر تمیز نمودن چدن نیز آسان تر می باشد.

کباب پز روگازی بوتان

یکی از انواع کباب پز های خوب خانگی، کباب پز های روگازی بوتان می باشند. این موارد همانگونه که از نام آنها نیز مشخص است بر روی گاز نصب می شوند. عملکرد آنها دقیقا مانند کباب پز های ذغالی می باشد.

از آنجا که بوتان یکی از برندهای معتبر محسوب می شود، از همین رو علاقه مندان زیادی تمایل به استفاده از آنها دارند. معمولا رویه این کباب پز ها از چدن ساخته شده است.

خرید کباب پز گازی

کباب پز گازی همانگونه که از نام آن نیز مشخص است از انرژی گازی برای پخت گوشت و کباب ها استفاده می نماید.

چون گاز ساطع شده از این کباب پز ها برای افراد مضر است لذا توصیه می شود تا آنها را خارج از منزل و در گوشه ای از حیاط یا بالکن قرار دهید تا دود وارد منزل نشود.

خرید کباب پز گازی ایستاده

در زمان خرید کباب پز گازی باید دقت نمایید که ابتدا هدف خود را مشخص نمایید. گاها افراد برای مهمانی های کوچک نیاز به کباب پز دارند که در این مواقع می توان از نمونه های رومیزی نیز استفاده نمود.

اما در مقابل اگر نیاز به کباب پز های بزرگ تر داشته باشید، می توانید از نمونه های ایستاده نیز بهره ببرید.

مزایا و معایب کباب پز گازی

کباب پز گازی یکی از موارد بسیار کاربردی است که می تواند امکان سریع پخت کباب را فراهم آورد.

اما باید در نظر داشته باشید که این کباب پز ها گاز زیادی استفاده می نمایند و به همان اندازه نیز گرمای بسیاری تولید می کنند. از همین رو گاها استفاده از آنها در داخل منزل مشکلاتی را فراهم می آورد.

نحوه کار با کباب پز گازی

برای استفاده از کباب پز خانگی باید دقت داشته باشید که لازم است در گام اول ابتدا کباب پز را به گاز شهری متصل نمایید. سپس می بایست اجازه دهید تا به خوبی گرم شود.

در مرحله بعدی می توانید میزان شعله را تنظیم نموده و از آن برای پخت استفاده کنید.

طرز استفاده از منقل گازی ، منقل های گازی یکی از وسیله های کاربردی در منزل محسوب می شوند. شما باید این منقل ها را به گاز شهری متصل نموده و اجازه دهید تا به خوبی گرم شوند.

از سوی دیگر باید توجه نمایید که این منقل ها نیاز به ذغال ندارند لذا محیط پیرامون را کثیف نمی نمایند.

قیمت کباب پز گازی نپتون

کباب پزهای نپتون یکی از انواع کباب پزهای خانگی می باشند که جمع و جور بوده و به راحتی می توانید بر روی گازهای خانگی از آنها استفاده نمایید.

تعداد شعله های این گازها متفاوت است که می توانید بر اساس فضای خود از نمونه مناسب بهره ببرید.

کباب پز گازی ارزان قیمت

پس از اینکه یک کباب پز خانگی خوب با توجه به نیاز خود تهیه نمودید، لازم است تا از آن به خوبی نگهداری نمایید تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

از همین رو توصیه می شود تا حتما پس از هر بار استفاده آن را به خوبی تمیز نمایید. همچنین لازم است تا همیشه پس از استفاده جریان ورودی گاز به مخزن را مسدود نمایید.

کباب پز گازی خوب

برای تهیه یک کباب پز خوب نیاز است تا به جنس آن نیز دقت داشته باشید. امروزه کباب پز های گازی را از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، چدن و پرسلان تهیه می کنند.

هر کدام از این موارد نیز دارای قیمت متفاوتی می باشند. اگر برای شما قیمت مهم نیست، کباب پزهای فولادی کیفیت عالی را ارائه می دهند.

این وسیله با توجه به حرارتی که ایجاد کرده، امکان پخت غذا را در مدت زمان کوتاهی برای شما فراهم می‌کند.

از آنجایی که در هر پیک نیک و مسافرتی، کباب جز غذاهای مورد علاقه ما ایرانیان به شمار رفته، پس خرید کباب پز اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

اگر چه کباب پز در مدل‌های مختلفی بر اساس سوخت مصرفی آن تولید شده و در بازار موجود هستند، اما شما می‌توانید با مطالعه کامل فاکتورهای مهم قبل از خرید نسبت به مزایا و معایب هر کدام آگاهی پیدا کرده و در نهایت از طریق راهنمای خرید اینترنتی جهت تهیه بهترین مدل آن، اقدام نمایید.

3 مدل از انواع مختلف بهترین کباب پز گازی خانگی به شرح زیر می باشد

  • کباب پز ذغالی

این مدل از کباب پزها با ذغال کار کرده و به وسیله آن می‌توان بوی دود و طعم طبیعی حاصل از پخت کباب را حس کرد.

  • کباب پز برقی

مدلی از کباب پز در بازار موجود بوده که به وسیله برق کار می‌کند و در مقایسه با مدل قبلی از بوی دود و آتش ناشی از پخت کباب بر روی آن خبری نیست.

  • کباب پز گازی

این نوع از محصول مدل جدیدی است که با استفاده از گاز شهری، حرارت لازم جهت پخت کباب را فراهم می‌کند. این مدل کباب پزها را می‌توانید در گوشه‌ای از حیاط منزل خود به راحتی نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

اگر چه ناگفته نماند که مدل‌های مختلف کباب پز را باید با توجه به شرایط و سلیقه خود تهیه کنید. از آنجا که این مقاله در مورد راهنمای خرید کباب‌پز گازی گفته شده، به همین دلیل در ادامه به مهمترین مزایای استفاده از این وسیله کاربردی می‌پردازیم.

همراهان عزیز خریداران این محصول کباب پز گازی بوتان را نیز برای خرید پیشنهاد داده اند، بد نیست آن را بررسی نمایید.

استفاده از کباب پز گازی چه ضرورتی دارد، مزایا و معایب کباب پز گازی

  • از آنجایی که نحوه استفاده از کبا‌ب ‌پز گازی بسیار آسان بوده، شما نیازی به اطلاعات زیادی هنگام پخت کباب ندارید.
  • از مهمترین مزایای استفاده از این محصول می‌توان به سریع‌تر انجام شدن فرایند پخت کباب اشاره نمود.
  • از آنجایی که قیمت ذغال رو‌به‌روز افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید از کباب پز گازی که بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه کمتری در مقایسه با تهیه ذغال دارد، استفاده نمایید.
  • از آنجایی که بسیاری از متخصصان استفاده از ذغال را جهت پخت کباب، خطرناک می‌دانند تهیه کباب پز گازی بسیار مطمئن بوده و می‌تواند به عنوان بهترین گزینه، جهت خرید پیشنهاد شود.
  • عملکرد پخت کباب بر روی ذغال با کبا ‌پز هیچ تفاوتی ندارد. زیرا مهمترین قسمت‌های کبا ‌پز، ورقه‌های چدنی بوده که دقیقا به مانند ذغال جهت پخت کباب عمل می‌کند.

معرفی نکات مهم هنگام خرید کباب پز گازی

  • تعیین هدف قبل از خرید کباب پز گازی

قبل از خرید هرگونه کباب ‌پزی در ابتدا توجه نمایید که این محصول را برای دورهمی‌های خانوادگی و یا مهمانی‌های بزرگ در نظر دارید. زیرا با در نظر گرفتن این فاکتور می‌توانید بهترین سایز کباب‌پز را انتخاب و خریداری نمایید.

اگر قصد تان این است که برای دورهمی‌های کوچک خانوادگی این وسیله را تهیه نمایید، پس باید به دنبال مدلی باشید که از سایز مناسب برخوردار باشد. در غیر اینصورت، محصولی را تهیه کنید که به وسیله آن بتوانید حجم بیشتری از مواد غذایی را پخت نمایید.

  • تعیین مدل‌های مختلف کباب ‌پز

جهت تهیه بهترین کباب پز در ابتدا باید شرایط خود را بسنجید و با توجه به نیاز و سلیقه خود، اقدام به خرید این محصول نمایید. از آنجایی که در جملات بالا به شرح مدل‌های مختلف کباب‌پز موجود در بازار پرداخته‌ایم.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن معایب و مزایای هر کدام جهت تهیه بهترین مدل از این وسیله کاربردی، اقدامات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال، دیزاین و طراحی کباب پز گازی به گونه‌ای است که بدون دود و بو بوده و شما می‌توانید از آن در محیط‌های آپارتمانی استفاده نمایید.

  • توجه به امکانات جانبی کباب پز گازی

بعضی از کباب پزهای موجود در بازار از امکانات جانبی برخوردار بوده که مسلما بر قیمت تمام شده محصول تاثیر می‌گذارند. نیاز خود را بررسی کرده و ببینید که آیا نیازی به استفاده از این امکانات جانبی کباب‌ پز دارید یا خیر؟

بعضی از این وسایل جانبی محصول شامل سیخ گردان، توری مخصوص کباب کردن ماهی و حرارت‌دهنده‌های جانبی هستند که بر کیفیت پخت و پز تاثیر می‌گذارند.

اگر تمایل به استفاده از این امکانات را دارید به دنبال آن دسته از محصولاتی بروید که از این آیتم‌های ذکر شده برخوردار باشند.

  • توجه به جنس و کیفیت تولیدی کباب ‌پز

از آنجایی که این محصول در جنس‌های مختلف، تولید شده باید با آگاهی همه‌جانبه جهت تهیه بهترین مدل اقدام نمود.

در بازار جنس بدنه کباب پزها از انواع مختلفی مانند: آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، چدن، پرسلان و فولاد ساده تشکیل شده که با توجه به بودجه مورد نظر خود و انتظاری که از محصول دارید، می‌توانید بهترین مدل‌های مختلف را انتخاب نمایید.

اگر به دنبال کباب پزی هستید که از کیفیت معمولی برخوردار باشد، به سراغ محصولی بروید که از جنس آلومینیوم ساخته شده باشد.

اما اگر قیمت برای شما از اهمیت خاصی برخوردار نیست و به دنبال با کیفیت‌ترین محصول از لحاظ جنس هستید، کباب ‌پزهای گازی از جنس فولاد ضد زنگ می‌تواند به عنوان بهترین گزینه پیشنهادی جهت خرید، مطرح شود.

راهنمای نگهداری از کباب پز گازی

جهت تمیز کردن این محصول اقدامات زیر را انجام دهید. زیرا بدین ترتیب بهتر می‌توانید از محصول خریداری شده خود به نحو احسن نگهداری نمایید.

  • بعد از استفاده و خنک شدن دستگاه در ابتدا، جریان ورودی گاز را قطع کرده و راه اتصال به مخزن پروپان را مسدود نمایید.
  • توری‌های مخصوص و میله‌های کباب‌ پز را جدا کرده و اگر نیازی به عوض کردن قطعات بود، آنها را تعویض کنید. اما در غیر اینصورت، آنها را با آب گرم و ماده شوینده کاملا شسته و تمیز نمایید.
  • در مورد گرمکن‌های کباب پز گازی هم به مانند جمله بالا عمل نمایید.
  • در مورد مشعل‌های کباب پز نیاز است که در ابتدا تمیز شوند. اما اگر درون حفره‌ها آلودگی‌های سطحی را مشاهده نمودید، کثیفی‌های ایجاد شده را با ابزار نوک تیز تمیز کنید.
  • جهت پاک کردن آلودگی‌های ایجاد شده بر روی سطح کباب پز گازی می‌توانید از یک چاقو کمک گرفته و کثیفی‌ها را تمیز نمایید.
  • در نهایت، می‌توانید از مایع چربی‌زدا جهت زدودن چربی‌های حاصله از مواد غذایی بر روی باربیکیو استفاده کرده و اجازه دهید که به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی سطح کباب پز باقی بماند و سپس دستگاه را پاک نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل کباب پز گازی خانگی باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

کباب پز مدل گازی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه
50x40x20 سانتی‌متر 6400 گرم استیل

امتیاز کاربران

کباب پز مدل گازی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه
60x40x20 سانتی‌متر 8890 گرم استیل

امتیاز کاربران

کباب پز نوبل مدل Taysiz

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول حداکثر توان مصرفی جنس سطح تابه
540x320x200 سانتی‌متر 8 گرم سینی استیل دستگیره تنظیم حرارت استیل ندارد استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز فایر مدل PLUS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
32x26x54 سانتی‌متر 5750 گرم فلز مناسب پخت 8 عدد سیخ وزن: 5.750 جنس بدنه: ورق فو...
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کباب پز گازی مدل تاج

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
60x40x25 سانتی‌متر 10000 گرم استیل جنس بدنه : استیل ابعاد روی کباب پز : 40x60 سانت...

امتیاز کاربران

کباب پز ضیافت مدل زاگرس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول جنس سطح تابه ویژگی‌های نظافتی
330x180x420 سانتی‌متر 4.25 گرم سینی چکه گیر سری گاز چدن قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز ضیافت مدل تابش 2020

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نحوه نصب سایر توضیحات
30x20x50 سانتی‌متر 8000 گرم فلز قابلیت اتصال به دیوار این مدل کباب پز از مدلهای جدید شرکت ضیافت می با...

امتیاز کاربران

کباب پز فارنهایت مدل F701

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
70x40x30 سانتی‌متر 11000 گرم استیل کباب پز رومیزی جنس بدنه استیل ضد زنگ براق 0/6 د...
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

کباب پز ضیافت مدل zf

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول ویژگی‌های نظافتی نوع
320x300x540 سانتی‌متر 7 گرم 1عدد سینی چکه گیر 1بسته سیخ استیلاو 1متر شلنگ گ... قابلیت نظافت آسان رومیزی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز صنعت مدل m 50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول توضیحات تنظیم حرارت ویژگی‌های نظافتی
220*430*530 سانتی‌متر 9.5 گرم 7 عدد ناودانی چدنی مورد استفاده با گاز شهری قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز نیپتون شعله کد i10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه
60x60x25 سانتی‌متر 2000 گرم استیل

امتیاز کاربران

کباب پز سون شعله مدل KB40

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
25*34*42 سانتی‌متر 7500 گرم استیل کباب پز رومیزی جنس بدنه استیل براق 0.5 جنس کلاف...
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کباب پز ضیافت مدل 100 به همراه موتور جوجه گردان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول ویژگی‌های نظافتی نوع
320x300x530 سانتی‌متر 8.5 گرم دارای بست گاز . ولوم کم و زیاد.سیخ جوجه و سیخ ک... قابلیت نظافت آسان رومیزی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز مبین صنعت مدل MOBIN D50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی امکانات ظاهری ویژگی‌های نظافتی
500x400x500 سانتی‌متر 27 گرم 5 در قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز مبین صنعت مدل D50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات ظاهری ویژگی‌های نظافتی
30×45×55 سانتی‌متر 12000 گرم 7 عدد ناودانی 30 سانتی چدنی خط دار مبین صنعت در قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کباب پز سینا مدل s60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول توضیحات تنظیم حرارت ویژگی‌های نظافتی
310×460×610 سانتی‌متر 13.7 گرم 9 عدد ناودانی چدنی قابلیت استفاده از گاز شهری قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 2,500,000 تومان

امتیاز کاربران

کباب پز دوگانه سوز مه پویا مدل BRB-M84

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات ابعاد وزن اقلام همراه محصول جنس سطح تابه
کلیه قطعات کباب پزدرداخل آن جمع شده وبصورت کیف ... 45x28x10 سانتی‌متر 7000 گرم موتورسیخ گردان-کابل اندروید-ژیگلورگازمایع-پایه ... لعاب دو رو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

باربیکیو دنپاسر مدل کباب پز 4450

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
50x40x75 سانتی‌متر 2500 گرم فلز محافظ گالوانیزه + کباب پز چدنی دار 8 شعله

امتیاز کاربران

کباب پز برقی سینبو مدل 7102

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول حداکثر توان مصرفی ویژگی‌های نظافتی
530x120x400 سانتی‌متر 1.5 گرم سینی چکه گیر توری مخصوص کباب 2000 قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

باربیکیو برقی سی وی اس مدل DN-2107

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی امکانات ظاهری
- باربیکیو پرقدرت با توان 1800 وات - این محصول ... 10×50×35 سانتی‌متر 1800 گرم 1800 وات پایه، استند یا سینی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,500,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل 45

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
25.6x44x50 سانتی‌متر 13700 گرم استیل جنس بدنه و فریم خارجی: استیل جنس فریم داخلی: گا...

امتیاز کاربران

باربیکیو دنپاسر مدل star2021

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه
51x38x140 سانتی‌متر 15000 گرم استیل

امتیاز کاربران

کباب پز صنعت مدل m80

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول ویژگی‌های نظافتی قابلیت‌ها
280×480×830 سانتی‌متر 20 گرم 12 عدد ناودانی چدنی قابلیت نظافت آسان سوئیچ ایمنی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

باربیکیو مدل درخشان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه سایر توضیحات
110x50 سانتی‌متر 3300 گرم آهن با روکش استیل این باربیکیو 3 تا پایه دارد که روی آن ها یک آتش...

2 دیدگاه

    1. سلام به شما، سپاس از همراهی شما.
      پیشنهاد می شود برای هر یک از محصولات، نظرات خریداران قبلی را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا