لوازم اداری

۲۴ مدل سه پایه بوم نقاشی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

سه پایه بوم نقاشی

سه پایه ها برای نقاشی بسیار مفید می باشند. نقاش ها به کمک این وسیله می توانند راحت تر بر نقاشی خود مسلط شوند. همچنین دست ها آزادی عمل بیشتری دارند.

از همین رو نقاش هایی که اغلب از فاصله دور به سوژه خود نگاه می کنند و اقدام به نقاشی می نمایند، از این مورد بهره می برند.

سه پایه بوم ، در زمان خرید سه پایه نقاشی اول باید به این سوال پاسخ دهید که قرار است از آن در کجا استفاده نمایید. اگر در فضای باز نقاشی می نمایید پس قطعا نیاز به مواردی دارید که سبک بوده و بتوان آن را به راحتی حمل و نقل نمود.

از همین رو جمع و جور بودن آنها نیز دارای اهمیت می باشد. اما گروهی دیگر از نقاش ها تنها یک مکان مشخص برای نقاشی دارند، آنها می توانند از سه پایه های سنگین تر استفاده نمایند.

سه پایه نقاشی

سه پایه نقاشی یکی از لوازم ضروری برای افرادی می باشد که عاشق نقاشی می باشند. به کمک این ابزار نقاش ها می توانند بوم های خود را به هر مکانی که می خواهند، منتقل نموده و اقدام به نقاشی نمایند.

امروزه انواع سه پایه ها در قیمت ها و جنس های مختلف موجود می باشند که افراد بنا بر نیاز خود می توانند از موارد مناسب استفاده نمایند.

بوم نقاشی ، بوم نقاشی یکی از ابزارهای جالب و هیجان انگیز نقاش ها می باشد. شما می توانید بوم ها را با قیمت های مختلف در بازار مشاهده نمایید.

البته باید دقت نمایید که بوم های مختلف نیاز به سه پایه های متفاوتی نیز دارند که بتوانند تحمل وزن آنها را داشته باشند.

پایه بوم نقاشی

پایه بوم نقاشی در دسته لوازم التحریر قرار می گیرد. شما می توانید این پایه ها را در مغازه لوازم التحریری مشاهده و خریداری کنید.

خوشبختانه ارتفاع این پایه ها قابل تنظیم می باشد، از همین رو می توانید بر اساس نیاز و قد خود آن را  بالا یا پایین ببرید.

پایه بوم ،برای خرید یک پایه بوم خوب لازم است تا حتما دقت نمایید که در چه رسانه ای فعالیت می نمایید. برخی از بوم ها این قابلیت را دارند که بتوان پایه های آنها را خم نمود. در این وضعیت می توان از آنها در هر موقعیتی بهره برد.  به صورت کلی پایه بوم نباید به صورت شیب دار بر روی زمین قرار گیرد.

پایه ی بوم نقاشی ، در زمان خرید یک پایه بوم خوب باید حتما به اندازه بوم نیز توجه داشته باشید زیرا بوم ها باید بر روی پایه ها به خوبی محکم شوند.

اگر پایه شما توانایی نگه داشتن بوم را نداشته باشد، این امکان وجود دارد تا در زمان نقاشی، مشکل ایجاد گردد و تسلط لازم را بر روی نقاشی نداشته باشید.

پايه بوم نقاشي ، اگر قصد دارید تا از پایه بوم نقاشی در منزل استفاده نمایید، بهتری است تا از گزینه هایی بهره ببرید که دارای سه پایه عمودی و یک پایه مرکزی می باشند.

این پایه ها شرایطی را فراهم می آورند که بوم به هیچ وجه تکان نخورد. افرادی که نقاشی حرفه ای انجام می دهند، از این مورد استفاده می نمایند.

پایه نقاشی

امروزه انواع پایه های نقاشی در بازار وجود دارند که افراد می توانند از آنها استفاده نمایند. برخی از پایه ها تسلط عمودی بهتری برای بوم ها فراهم می آورند و برخی دیگر تسلط افقی خوبی ارائه می دهند.

از همین رو باید نوع سبک نقاشی خود را ابتدا مشخص کرده و سپس اقدام به خرید کنید. مواردی که دارای ارتفاعی هم اندازه با قد نقاش هستند، گزینه مقبولی می باشند.

بوم نقاشی چوبی

بوم نقاشی چوبی یکی از انواع بوم ها می باشد که افراد زیادی از آنها استفاده می نمایند. شما می توانید این مورد را هم در منزل و هم در طبیعت مورد استفاده قرار دهید.

عموما برای مواردی که در محیط باز مورد استفاده قرار می گیرند، سه پایه ها به صورت جعبه ای هستند.

تخته بوم نقاشی ، تخته بوم نقاشی که اغلب نقاش های بزرگ و حرفه ای از آن استفاده می نمایند، لازم است تا بر روی سطحی قرار گیرند تا امکان نقاشی نمودن را فراهم آورند.

از همین رو نقاش ها اغلب از سه پایه ها یا چهارپایه ها استفاده می نمایند. این پایه ها دارای مدل های گوناگون می باشند.

بهترین سه پایه نقاشی

خرید بهترین سه پایه نقاشی به نوع کاربرد نقاش بستگی دارد. به طور مثال برخی از نقاش ها عادت دارند تا قلم خود را بر روی سطح بوم بکوبند.

این اشخاص باید از سه پایه هایی استفاده نمایند که بسیار محکم هستند. مواردی که از آلومینیوم و چوب ساخته شده اند، اغلب مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند.

انواع سه پایه نقاشی

علاوه بر شکل ظاهری، باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که سه پایه ها دارای انواع متفاوتی هستند. برخی از آنها برای بوم های طولی و برخی دیگر برای بوم های عرضی مناسب می باشند.

لذا باید با توجه به نوع بوم خود اقدام به خرید سه پایه مناسب کنید. سه پایه شما از هر نوعی که باشد، باید مقاومت لازم را ارائه دهد.

چهارپایه نقاشی

برخی از سه پایه های نقاشی برای اینکه تسلط بهتری را برای نقاش ها فراهم آورند، دارای 4 پایه می باشند. عموما از این موارد برای طبیعت استفاده می شود.

شما می توانید نمونه های چوبی و فلزی بسیاری از این مدل را در بازار مشاهده نمایید.

قیمت سه پایه نقاشی

فاکتورهای زیادی بر روی خرید سه پایه نقاشی تاثیر می گذارند. برخی از این سه پایه ها ارزان تر و برخی گران تر می باشند. توصیه می شود که اگر به صورت حرفه ای نقاشی می نمایید،

حتما از نمونه هایی بهره ببرید که از برند های معتبر ارائه می شوند. زیرا در این صورت کیفیت نقاشی شما بهتر می شود.

قیمت سه پایه بوم نقاشی ، اگر قصد خرید سه پایه بوم نقاشی را دارید، باید بدانید که فاکتورهای زیادی بر روی قیمت تاثیرگذار هستند. به طور مثال می توان به جنس پایه ها و برند تولیدکننده آنها اشاره داشت.

هر اندازه سه پایه شما بزرگتر و قوی تر باشد، قیمت آن نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود. برای نمونه های حرفه ای، استفاده از سه پایه های قوی تر بهتر است.

قیمت پایه بوم نقاشی ، با توجه به اینکه انواع بوم نقاشی در بازار وجود دارند لذا قیمت های آنان نیز با یکدیگر متفاوت است. مواردی که از جنس فلز و آلومینیوم هستند، قیمت به مراتب بیشتری دارند.

این بین نمونه های چوبی و پلاستیکی نیز وجود دارند که دارای قیمت کمتری هستند. در زمان خرید لازم است تا حتما کاربرد خود را مشخص نمایید.

قیمت پایه بوم نقاشی چوبی ، سه پایه های چوبی نقاشی که امروزه در بازار وجود دارند دارای قیمت های گوناگونی می باشند. البته باید خاطرنشان شد که قیمت این موارد به نسبت گزینه های فلزی کمتر است.

اما سه پایه های چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند و از آنها می توان برای اغلب فعالیت ها بهره برد.

قیمت سه پایه بوم ،  سه پایه های بومی که در بازار وجود دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند، لازم است تا شما ابتدا هدف خود را مشخص نموده و سپس بر اساس نیاز خود، سه پایه خوب با ویژگی های عالی انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید، سه پایه شما از هر جنسی که باشد باید مقاومت و استحکام لازم را ارائه دهد تا بوم بر روی آن محکم بماند.

قیمت سه پایه بوم نقاشی چوبی

یکی از انواع سه پایه هایی که امروزه بسیار مورد استفاده  قرار می گیرد، نمونه های چوبی می باشند. این موارد برای نقاشی در طبیعت مناسب نیستند زیرا در برابر رطوبت و باران نمی توانند مقاومت نمایند.

پایه بوم نقاشی چوبی ، پایه های بوم های چوبی نیز اغلب از چوب می باشند. از آنجا که چوب وزن زیادی ندارد لذا به راحتی می توان بوم و پایه آن را حمل نمود و در هر کجا نقاشی کرد.

این پایه ها یکی از رایج ترین انواع پایه های موجود در بازار می باشند که قیمت آنان نیز بسیار مقرون به صرفه است.

بوم چوبی نقاشی ، امروزه بوم های نقاشی که در بازار وجود دارند، دارای انواع گوناگونی هستند و کیفیت هر کدام نیز متفاوت است. یکی از پرکاربردترین موارد، بوم های چوبی هستند.

این بوم ها دارای چارچوبی از جنس چوب می باشند. از آنجا که بسیار سبک هستند، کاربردی تر هستند.

قیمت سه پایه نقاشی حرفه ای

برخی از سه پایه هایی که در بازار وجود دارند از نوع رومیزی می باشند. از همین رو ارتفاع زیادی ندارند. باید در نظر داشته باشید که این موارد علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

این پایه ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند. برای افرادی که از سوژه های بی جان نقاشی می نمایند این سه پایه ها عالی هستند.

سه پایه بوم فلزی

برخی از سه پایه هایی که در بازار وجود دارند، از جنس فلز می باشند. مقاومت این پایه ها زیاد است و می توانید از آنها در هر محیطی استفاده نمایید.

البته باید در نظر داشته باشید که این موارد سنگین بوده و اغلب برای بوم های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

سه پایه فلزی نقاشی ، سه پایه های فلزی یکی از موارد بسیار پرکاربردی می باشند که اغلب نقاش ها از آن بهره می برند.

برای اینکه این سه پایه ها وزن زیادی نداشته باشند، آنها را از آلومینیوم می سازند. هر چند که آلومینیوم وزن را کم می نماید اما به همان اندازه قیمت را افزایش می دهد.

بوم نقاشی کوچک

برخی از بوم ها بسیار کوچک و برخی دیگر بسیار بزرگ هستند. شما بر اساس نیاز خود و منظره ای که قصد به تصویر کشیدن آن را دارید، می توانید از بوم مناسب استفاده نمایید.

بوم های کوچک عموما برای پرتره استفاده می شوند، ولیکن این موارد نیز بسیار کاربردی می باشند. اغلب تازه کارها از این بوم بهره می برند.

پایه بوم نقاشی کوچک ، با کمی جستجو در بازار مشاهده می نمایید که پایه های بوم دارای اندازه ها و ارتفاع های گوناگونی می باشند.

شما می توانید برای کودکان خود نیز از نمونه های کوچک استفاده نمایید تا علاقه آنها به نقاشی بیشتر شود. این موارد اغلب توانایی تحمل بوم های سنگین را دارند اما برای نقاشی ها در ابعاد کوچک مناسب می باشند.

سه پایه نقاشی تاشو

برخی از سه پایه های موجود در بازار، تاشو می باشند. لذا همانگونه که از نام آن می توان متوجه شد، به راحتی می توانید این سه پایه ها را جمع نموده و به هر محل دلخواه حمل کنید.

این موارد برای افرادی که در طبیعت نقاشی می کنند بسیار کاربردی است. این سه پایه ها یکی از پرکاربردترین نمونه های موجود در بازار هستند.

سه پایه نقاشی آریا

آریا یکی از برندهایی می باشد که بوم های نقاشی آن دارای کیفیت بالایی هستند. بسیاری از افراد از این سه پایه ها برای قرار دادن صفحات نقشه کشی نیز استفاده می نمایند.

هر اندازه سه پایه شما کوچکتر باشد، فضای کمتری را اشغال می نماید. برند مذکور نیز سه پایه های خود را در اندازه های مختلف می سازد.

خرید سه پایه نقاشی

وزن بوم یکی از فاکتورهایی می باشد که در زمان خرید بوم باید به آن دقت داشته باشید. اکثر بوم هایی که امروزه در بازار وجود دارند، وزن آنچنانی ندارند لذا می توان از پایه های معمولی نیز برای آنها استفاده کرد.

البته برخی از بروم ها بسیار سنگین می باشند. برای این گزینه ها باید از پایه های محکم فلزی بهره برد.

خرید پایه بوم

اگر قصد خرید سه پایه برای بوم نقاشی دارید، لازم است تا در گام اول مشخص نمایید که اندازه بوم شما چقدر می باشد و قرار است که از سه پایه خود در چه محیطی استفاده نمایید.

البته سبک نقاشی، قد و موارد دیگر نیز در انتخاب یک سه پایه خوب تاثیر دارند. از همین رو بیان می شود که خرید سه پایه کار دشواری می باشد.

خرید پایه بوم نقاشی ، در زمان خرید بوم نقاشی باید به جنس سه پایه آن توجه داشته باشید. ممکن است شما بوم خود را با چارچوب فلزی تهیه نمایید اما سه پایه توانایی تحمل وزن آن را نداشته باشد.

در این صورت نمی توان از آن استفاده نمود. خوشبختانه چون انواع مختلفی از بوم ها در بازار وجود دارند لذا حق انتخاب زیادی نیز خواهید داشت.

بوم نقاشی ارزان

بوم های نقاشی با توجه به جنس و ابعادی که دارند، قیمت مختلفی نیز ارائه می دهند. هر اندازه کیفیت بوم شما کمتر باشد، قیمت آن نیز به همان اندازه کمتر خواهد بود.

در همین راستا اگر در آغاز فعالیت قرار دارید یا مایلید تا در دوره های آموزشی شرکت نمایید، توصیه می شود تا از این بوم ها بهره ببرید.

بوم ارزان ، اگر در آغاز فعالیت قرار دهید و مایلید تا یک بوم ارزان خریداری نمایید، می توانید از نمونه های چوبی با روکش پارچه ای استفاده کنید.

این گزینه ها دارای وزن کمی می باشند اما برای افراد آماتور عالی هستند. عموما برای کودکانی که به نقاشی علاقه مند می باشند نیز همین مورد پیشنهاد می شود.

قیمت بوم نقاشی ارزان ، اگر قصد خرید سه پایه ارزان دارید، توصیه می شود تا از نمونه های چوبی بهره ببرید. ماندگاری این سه پایه ها عالی است و می توانند برای انواع بوم ها مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت بوم ها با توجه به پارچه های الیافی که بر روی آنها استفاده می شود، متفاوت است.

ابعاد سه پایه نقاشی

ابعاد سه پایه نقاشی شما به اندازه بوم وابسته می باشد. طبیعتا هر اندازه بوم شما بزرگتر باشد؛ باید از سه پایه های بزرگتری نیز استفاده نمایید.

البته توجه به این مهم نیز الزامی می باشد که برای بوم های بزرگ توصیه می گردد تا از نمونه های فلزی استفاده شود که مقاومت خوبی داشته باشند.

اندازه سه پایه نقاشی  ، اندازه یک سه پایه خوب به نوع سبک نقاشی و عادات شما وابسته است.

اگر قد بلندی دارید و مایلید تا از بالا به سطح بوم نگاه کنید، توصیه ما استفاده از سه پایه های بلند می باشد اما برای افرادی که ترجیح می دهند بوم نقاشی هم راستا با زاویه دید آنها باشد، سه پایه های کوتاه تر گزینه بهتری می باشند.

سه پایه بوم نقاشی یکی از لوازم مهم و کاربردی برای اکثر نقاشانی است که بر روی بوم اقدام به نقاشی می نمایند.

سه پایه هایی که امروزه در بازار وجود دارند دارای انواع متفاوتی می باشند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای خرید اینترنتی در دسته بندی لوازم تحریر درباره سه پایه بوم نقاشی در اختیارتان قرار دهیم تا به کمک آن بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم هنگام خرید سه پایه بوم نقاشی

  • در سه پایه به چه چیزی نیاز دارید؟

قبل از خرید اولین سه پایه خود، مهم است در مورد آنچه که از سه پایه بوم خود انتظار دارید فکر کنید. از سه پایه خود کجا استفاده خواهید کرد؟ اندازه کار شما چقدر است؟

از کدام مدیوم های نقاشی استفاده می کنید؟ سبک نقاشی شما چگونه است؟ آیا بایستید کنار سه پایه راحت هستید یا باید بنشینید؟ اینها همه سؤالاتی هستند که باید از خود بپرسید و به شما کمک می کنند تا انتخاب های خود را محدود کنید.

سه پایه ها مزایای متفاوتی را برای هنرمندان مختلف ارائه می دهند. برخی از هنرمندانی که از سه پایه بوم استفاده می کنند متوجه می شوند که حرکات دست آنها در حین نقاشی بسیار آزادتر است.

فاصله بین شما و سه پایه باعث آزادی بیشتر می شود. با استفاده از این وسیله محدودیتی برای انجام حرکات وجود نخواهد داشت. این مورد برای هنرمندانی که به سبک شل و پرانرژی نقاشی علاقه دارند مفید است.

اگر با انرژی رنگ آمیزی می کنید، عاقلانه است تا آنجایی که می توانید یک سه پایه محکم بخرید. یک اسکلت چوبی استودیویی می تواند انرژی حرکات و ضربات شما را تحمل کند.

سه پایه بوم آلومینیومی تاشو برای این موارد بسیار کاربردی خواهد بود. اگر در مقیاس کوچک با ضربه های ظریف کار می کنید، سه پایه چوبی کوچک مشکل چندانی ایجاد نمی کند. شما همچنان در زمان خرید به محکم بودن سه پایه خود باید دقت کنید.

  • از سه پایه خود کجا استفاده خواهید کرد؟

محیطی که می خواهید در آن نقاشی کنید بر انتخاب سه پایه شما تأثیر می گذارد. اگر در فضای باز نقاشی می کنید به چیزی جمع و جور و قابل حمل نیاز دارید.

اگر یک استودیوی بزرگ دارید، ممکن است فضای بیشتری برای سه پایه محکم‌تر داشته باشید. در یک اتاق کار، ممکن است نیاز داشته باشید تا سه پایه خود را بارها جابجا نمایید لذا برای این موارد سه پایه بوم تیما گزینه خوبی خواهد بود. شما به چیزی سبک یا حتی قابل جمع شدن نیاز دارید.

  • اندازه و وزن نقاشی های شما چقدر است؟

سه پایه بوم ها فقط می توانند سطوح نقاشی را در حداکثر ارتفاع نگه دارند. وزن کار شما نیز عاملی است که باید در نظر بگیرید.

اگرچه بیشتر سه پایه ها بوم هایی با وزن قابل توجهی را در خود جای می دهند، هنرمندانی که با مقادیر زیادی مدیوم، رنگ ضخیم و کلاژ کار می کنند، ممکن است لازم باشد به این مورد بیشتر حساس شوند و بررسی کنند که نقاشی هایشان وزن بالایی نداشته باشند.

اگر مرتباً کار را روی بوم سنگین نقاشی می‌کنید، استفاده از سه پایه بوم فلزی گزینه خوبی است.

  • در چه رسانه ای کار می کنید؟

می توانید سه پایه خود را حرکت دهید یا کج کنید تا راحت ترین موقعیت را برای کار در یک منطقه خاص پیدا کنید. توانایی کج شدن آنها همچنین مزایایی را برای پیاده سازی تکنیک های مختلف نقاشی ارائه می دهد.

اگر با آبرنگ کار می‌کنید، نباید پایه شما در یک زاویه عمودی شیب دار باشد، زیرا ممکن است باعث شود رنگ شما پخش شود. نگه داشتن سه پایه خود در یک زاویه عمودی کمتر یا حتی افقی، رنگ آمیزی را آسان تر می کند.

اگر در حین نقاشی با آبرنگ به صورت عمودی کار می کنید ممکن است رنگ های شما چکه کنند!

کج شدن افقی برای هنرمندانی که کار خود را لاک الکل می زنند نیز مفید است. زاویه به این معنی است که استفاده از لاک در لایه های صاف و یکنواخت آسان تر است.

قرار دادن کار خود در یک شیب رو به جلو نیز می تواند مفید باشد. در شیب رو به جلو، هنر شما کمتر در معرض گرد و غبار قرار می‌گیرد، بنابراین احتمال اینکه تکه‌های کرک به آن بچسبد کمتر است.

انواع سه پایه بوم نقاشی جهت بررسی قیمت سه پایه بوم

سه پایه های موجود در بازار در انواع شکل ها و اندازه ها در دسترس هستند بنابراین مطمئناً سه پایه ای وجود دارد که برای شما مناسب باشد. شما می توانید به طور کلی آنها را به دو بخش تقسیم کنید:

  • برای استفاده در داخل منزل
  • برای استفاده در خارج از منزل

سه پایه های قابل حمل به راحتی قابل نصب هستند و برای کار در فضای باز ایده آل می باشند. سه پایه های جعبه ای شبیه به سه پایه های قابل حمل هستند، اما دارای یک محفظه ذخیره سازی برای مواد مورد استفاده شما می باشند.

سه پایه های میزی کوچک، مناسب برای استفاده روی میز هستند. این موارد اگر که فقط فضای کوچکی برای کار داشته باشید عالی هستند. سه پایه های A-Frame و H-Frame بسیار محکم تر هستند و برای استفاده در یک فضای استودیویی طراحی شده اند.

معرفی سه پایه های فضای باز و قابل حمل

سه پایه های قابل حمل جمع و جور و سبک هستند. اگر در خارج از منزل کار می کنید حمل و نقل آنها آسان است.

سه پایه بوم مخصوص فضای داخلی

این موارد شبیه به سه پایه دوربین هستند. آنها سه پایه عمودی با حالت مثلثی دارند. در نقطه ای که سه پایه به هم می رسند، یک ستون مرکزی وجود دارد که می توان آثار هنری را روی آن قرار داد.

این ستون دارای یک تکیه گاه بوم پایینی و بالایی برای قرار دادن کار شما است. در برخی از مدل‌ها، این ستون مرکزی می‌تواند کمی کج شود، در حالی که در برخی دیگر سفت و سخت است.

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، گزینه های متفاوتی وجود دارد که در زمان خرید سه پایه باید در نظر داشته باشید.

برخی از مهمترین موارد در بالا لیست شده اند که توصیه می شود حتما آنها را در نظر بگیرید. قیمت سه پایه بوم با توجه به این موارد بسیار متغیر می باشد و از حداقل 200 هزار تومان آغاز می شود.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۴ مدل سه پایه بوم نقاشی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

سه پایه بوم مدل مینی کد G05

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
4x26x33 سانتی‌متر چوب سه پایه سه پایه مینی چوب روسی درجه 1 و خشک پایه قابل تن...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم کارنو مدل MH

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس سایر توضیحات
30x15x8 سانتی‌متر 30 سانتی‌متر چوب سه پایه چوبی کارنو این سه پایه از چوب روس تهیه ...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل  D - Non C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
21.5x23x41.5 سانتی‌متر چوب پایه تخت سه پایه رومیزی کوچک ارتفاع سه پایه : 41.5 سانتی...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم مدل ملودی كد 20152 مجموعه دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس
4x18x22 سانتی‌متر 20x15x2 سانتی‌متر چوب

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل  D - C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
21.5x23x41.5 سانتی‌متر چوب پایه تخت ارتفاع سه پایه : 41.5 سانتی متر عرض سه پایه : 2...
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی آرتا مدل تک شیار کد B1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس نوع پایه سایر توضیحات
180x64x12 سانتی‌متر 180 سانتی‌متر چوب سه پایه ارتفاع سه پایه: 180 سانتی متر عرض سه پایه: 64 س...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم مدل G01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
14x65x198 سانتی‌متر چوب سه پایه دارای دو رنگ روشن و قهوه ای تیره ارتفاع کل:198 ...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم آلومینیمی تاشو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
- با قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت تلسکوپی - دارا...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی آرتا مدل دو شیار A3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس نوع پایه سایر توضیحات
180x64x12 سانتی‌متر 180 سانتی‌متر چوب سه پایه ارتفاع سه پایه: 180 سانتی متر عرض سه پایه: 64 س...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم آرتا مدل تک شیار کد B2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس نوع پایه سایر توضیحات
180x64x12 سانتی‌متر 180 سانتی‌متر چوب سه پایه ارتفاع سه پایه: 180 سانتی متر عرض سه پایه: 64 س...
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل 2Furrow - C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
67x7x180 سانتی‌متر چوب سه پایه ارتفاع سه پایه : 180 سانتی متر عرض سه پایه : 67...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم کد big3P

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
180x70x20 سانتی‌متر چوب سه پایه سه پایه کارگاهی بزرگ پارس بوم ساخت ایران جنس چو...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل Single Groove - Non C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
67x7x180 سانتی‌متر چوب سه پایه ارتفاع سه پایه : 180 سانتی متر عرض سه پایه : 67...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل 2Furrow - Non C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
67x7x180 سانتی‌متر چوب سه پایه ارتفاع سه پایه : 180 سانتی متر عرض سه پایه : 67...
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سه پایه بوم ارژن مدل تک ستون

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس
10x60x200 سانتی‌متر 10 سانتی‌متر چوب

امتیاز کاربران

سه‌ پایه بوم نقاشی رومیزی بومیران بزرگ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد سایر توضیحات
70x47x5 سانتی‌متر - قابل قرارگیری بر روی میز - جنس: چوبی - ساخته ...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم نقاشی ایده مان کد D01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
40*12.5*47 سانتی‌متر چوب چهار پایه قابل حمل در قالب کیف دستی قابل قرارگیری بر روی ...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم پارس بوم مدل Big Single Leg - C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
10x60x178 سانتی‌متر چوب پایه تخت سه پایه تک ستون بزرگ ارتفاع سه پایه : 178 سانتی...

امتیاز کاربران

سه پایه بوم پارس بوم مدل Big Single Leg - Non C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس نوع پایه سایر توضیحات
10x60x178 سانتی‌متر چوب پایه تخت سه پایه تک ستون بزرگ ارتفاع سه پایه : 178 سانتی...
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سه پایه بوم مدل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد طول جنس سایر توضیحات
70x70x190 سانتی‌متر 190 سانتی‌متر MDF ابعاد کلی: ارتفاع 190 -عرض 70 سانتی‌متر ابعاد ک...

12 دیدگاه

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین. پیشنهاد می‌کنیم به تجربه‌ی خریداران قبلی در فروشگاه های اینترنتی نگاهی بندازین.

  1. سلام واقعا راهنمای خوبی دارید 😍👌
    من سه پایه نقاشی رومیزی مدل پارس رو چند وقت پیش گرفتم در یک کلمه میتونم بگم که عالیه مخصوصا از نظر جنس 😍❤️👌

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین. پیشنهاد می‌کنیم به تجربه‌ی خریداران قبلی نگاهی بندازین.

  2. سلام عالی و کاربردی 😍❤️🙏
    برای سه پایه طراحی سیاه قلم کدوم برند رو پیشنهاد میکنید؟

  3. سلام به همه دوستان هنرمند 😍
    پایه نگهدارنده بوم نقاشی پارس بوم در یک کلام عالیه چون:
    چوب نراد با کیفیت
    استفاده در دو حالت نشسته و سرپا
    استحکام قابل قبول
    وزن مناسب
    قیمت منصفانه

  4. درود و روز بخیر
    چند مدل سه پایه نقاشی کوچک هم به صورت تصویری پیشنهاد بدین لطفا میخوام ایده بگیرم تا خودم بسازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا