لوازم اداری

40 مدل پرگار حرفه ای باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آشنایی با انواع پرگارهای موجود در بازار

قطعا با کمی جستجو در اینترنت با انواع متفاوتی از پرگارها روبرو می شوید که خرید را برای شما دشوار می نمایند. به صورت کلی می توان پرگارها را در یکی از دسته های زیر طبقه بندی نمود:

  • انواع دیجیتالی: که اغلب در کارهای مهندسی بسیار حساس و دقیق استفاده می شوند.
  • انواع عقربه ای: این موارد در دید اول شبیه قطب نما می باشند اما به کمک آنها می توان دایره ها و خطوط دایره ای دقیقی را رسم نمود.
  • انواع خارج سنج: که برای کشیدن دایره ها از بخش خارجی دایره کاربرد دارند.
  • انواع داخل سنج: دایره ها را از بخش داخلی دایره رسم می نماید.
  • انواع صنعتی: از لحاظ اندازه بزرگ تر هستند و برای رسم دایره های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.
  • انواع پیچی: این موارد در بخش بالایی خود دارای یک پیچ سفت کننده می باشند که می توانند بازوها را محکم نموده یا آزاد نمایند.
  • انواع فنری: این نوع پرگار ها دارای یک نوع حالت ارتجاعی می باشند. در این موارد بازوها به یک فنر متصل هستند و می توانند کمی در رسم دایره ها از خود انعطاف به خرج دهند.

در زمان خرید پرگار باید به چه مواردی دقت نمود؟

اگر قصد خرید یک پرگار مناسب را دارید توصیه می شود تا موارد زیر را همواره در نظر داشته باشید:

  • به جنس بدنه دقت نمایید

عموما در کشور ما از انواع فلزی استفاده می شود اما گزینه هایی که از پلاستیک فشرده نیز تهیه شده اند، گزینه های کاربردی و عالی محسوب می شوند. البته اگر کار شما در حوزه مهندسی است، احتمال خطا در انواع فلزی به نسبت کمتر می باشد.

  • کیفیت،( پرگار خوب )

کیفیت پرگار برای دانش آموزان و معلمان قبل از خرید باید در نظر گرفته شود. یک محصول خوب دارای مواد با کیفیتی است که در طول ساخت و ساز استفاده می شود.

  • دوام محصول

قبل از خرید باید در نظر بگیرید که پرگار شما چقدر دوام می آورد. سرمایه گذاری روی چیزی که دوام بیشتری داشته باشد تا خرید چیزی که پس از چند بار استفاده خراب می شود، همیشه بهتر است.

این به این دلیل است که برای شما مهم است که چیزی بخرید که برای سال ها نیازهای شما را برآورده کند.

اگر افراد زیادی از یک محصول خاص بدون هیچ مشکلی استفاده کرده اند، به این معنی است که بادوام است و می تواند هدف شما را به خوبی انجام دهد.

  • برند

شهرت برند یک محصول خاص نیز مهم است زیرا به شما می گوید که چقدر قابل اعتماد هستند و چگونه پشت محصولات خود ایستاده اند.

شما باید یک محصول مارک دار بخرید زیرا قبل از خرید توسط افراد زیادی تست شده و اثربخشی آن ثابت شده است.

برندها همچنین روی محصول خود ضمانت هایی دارند تا اگر در مدت گارانتی برای کالای جدید شما اتفاقی افتاد، بدون دردسر آن را تعمیر یا تعویض کنند.

  • آسانی کار با پرگار

هنگام خرید پرگار دقت کنید که استفاده از آن آسان باشد تا در هنگام استفاده از آن پس از خرید با مشکلی مواجه نشوید.

از کاربرپسند بودن محصول اطمینان حاصل کنید تا حتی افرادی که تجربه زیادی ندارند بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

  • نوع فعالیت

حتما قبل از خرید، نوع فعالیت خود را مشخص نمایید تا بر اساس آن بدانید که کدام مورد موجود در بازار می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. عموما برای کارهای صنعتی و حرفه ای از انواع فلزی و مهندسی استفاده می شود.

  • مدل پرگار

انواع مختلفی از محصول وجود دارد که می توانید بخرید. برخی ابتدایی هستند، در حالی که برخی دیگر پیشرفته هستند.

شما باید نوع محصول مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس محصولی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

به عنوان مثال، اگر یک محصول ساده می خواهید، بهترین انتخاب یک محصول پایه است.

با این حال، فرض کنید چیز پیشرفته تری می خواهید. در این صورت، بهتر است یک گران قیمت تهیه کنید زیرا ویژگی های اضافی دارد.

  • اندازه

اندازه محصول همچنین هنگام انتخاب اهمیت دارد، زیرا افراد مختلف هنگام استفاده از محصولات خود نیازهای متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، اگر شخصی وجود دارد که از محصولات یا وسایل با اندازه بزرگ استفاده می کند، به چیزی بزرگتر از دیگرانی که از وسایل یا ابزارهای کوچکتر استفاده می کنند نیاز دارد.

بنابراین مهم است که قبل از خرید هر محصول به سایز آن توجه کنید تا بتواند تمام نیازهای شما را از نظر اندازه برآورده کند.

  • قطر پرگار

بررسی نمایید که پرگار انتخابی شما حداکثر دوایر را با چه قطری ترسیم می نماید. این مورد با توجه به نوع فعالیت شما و کاربردی که در نظر دارید، می تواند متفاوت باشد.

  • ست پرگار

برخی از مواردی که در بازار وجود دارند، به صورت ست می باشند. از همین رو توصیه می شود تا موارد درون جعبه را نیز بررسی نمایید. عموما در ست ها مواردی چون گونیا، خط کش، نقاله و مواردی از این قبیل وجود دارند که همگی برای ترسیم کاربردی می باشند.

  • قیمت پرگار

چقدر حاضرید برای محصول جدید خود هزینه کنید؟ اگر پول مشکلی نیست، می توانید گران ترین گزینه را انتخاب کنید.

با این حال، اگر بودجه محدودی دارید، مهم است که یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مهم است که صرفاً به قیمت یک چیز نگاه نکنید، در عوض، شما باید قیمت‌ها را بین فروشندگان مختلف مقایسه کنید و ببینید کدام یک ارزش بیشتری برای پول ارائه شده می‌دهد!

  • بررسی نظرات خریداران قبلی

این یک راه عالی برای دانستن آنچه دیگران با خرید یک پرگار تجربه کرده اند است.

می‌توانید نظرات کاربران را بررسی کنید. بهترین مکان برای جستجوی نظرات، سایت های فروشگاهی است، که دارای یک سیستم رتبه بندی ستاره ای می باشند، که به شما ایده خوبی یا بدی یک محصول را می دهد.

اگر نظرات کافی با رتبه بندی بد (کمتر از 3 ستاره) وجود داشته باشد، احتمالاً ارزش خرید آن محصول را ندارد.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید:

  • پرگار حرفه ای

یکی از نمونه های لوازم التحریری که عموما نیز برای درس ریاضی و رسم مورد استفاده قرار می گیرد، پرگار است. پرگارها دارای انواع متفاوتی هستند.

برخی از آنها فلزی و برخی دیگر پلاستیکی می باشند. عموما نقشه کش ها و افراد حرفه ای از نمونه های فلزی بهره می برند که دقیق تر هستند.

پرگار ، پرگارها وسایلی می باشند که از آنها اغلب برای کشیدن تصاویر دوار استفاده می شود. این موارد دارای دو بازو هستند.

یک بازو دارای پایه میخی نگهدارنده بوده و بازوی دیگر دارای گیره ای است که می توانید مداد نوک تیز خود را در آن قرار داده و دایره های مد نظر را ترسیم کنید. پرگار خوب، پرگاری است که قابلیت تنظیم شدن داشته باشد.

  • بهترین پرگار

بدون کمترین لرزشی، یک دایره خوب را رسم نماید. از سوی دیگر گیره باید قابلیت تنظیم شدن داشته باشد به گونه ای که هر نوع مدادی در آن جای گیرد.

  • پرگار خوب

یک پرگار خوب، پرگاری می باشد که بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. قیمت پرگار خوب نیز عموما زیاد است.

با توجه به جنس بدنه، تعداد اقلام همراه پرگار و نوع پرگار، قیمت پرگارها نیز متفاوت می باشد. پرگارها با توجه به انواع متفاوتی که دارا می باشند، قیمت گوناگونی نیز در بازار دارند.

پرگار یکی از لوازم بسیار پرکاربرد هم در مدارس و هم در حوزه مهندسی می باشد که در انواع متفاوت داخل بازار وجود دارد. عموما افراد برای اینکه انواع دایره ها و قوس ها را ترسیم نمایند از این وسیله استفاده می نمایند.

به عبارت دیگر این مورد برای رسم اشکال دوار مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی امروزه دو نوع پرگار در بازار وجود دارد. نوع اول معمولی می باشد که ما آن را با نام پرگار های دانش آموزی می شناسیم و دارای قیمت کمتری است.

اما نوع دوم که دارای دقت و قیمت بیشتری است، به پرگار مهندسی معروف می باشد.

  • خرید ترلینگ حرفه ای

امروزه انواع متفاوتی از پرگارها در بازار وجود دارند. برخی از نمونه های دیجیتالی می باشند. از این موارد اغلب برای انجام کارهای مهندسی و بسیار حساس استفاده می شود.

برخی از نمونه ها عقربه ای بوده و ظاهری مانند قطب نما دارند. به کمک این موارد نیز می توانید دایره هایی منظم با قطرهای مختلف رسم نمایید.

  • خرید پرگار

به صورت کلی می توان پرگارها را به دو دسته معمولی و حرفه ای تقسیم نمود. نمونه های معمولی عموما به یک مداد نوک تیز متصل می شوند.

این پرگارها سبک تر و ارزان تر هستند و معمولا در مدارس از آنها بهره گرفته می شود. نمونه های حرفه ای بیشتر به دانشجویان رشته های مهندسی پیشنهاد می شود و کیفیت بالاتری نیز دارند.

  • آشنایی با پرگارها

اگر که پرگار شما از جنس فلز باشد اغلب برای کاربرد های حرفه ای و مهندسی استفاده می شود. این موارد سنگین تر هستند.

گزینه های پلاستیکی اغلب توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرند و چون سبک تر می باشند، کار کردن با آنها آسان تر است. عموما موارد فلزی از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

یک پرگار خوب باید دارای گیره قابل تنظیم باشد که به کمک آن بتوان هر دایره ای را رسم نمود. این وسیله دارای دو بازو است. در یک بازو شما میله فلزی مشاهده می نمایید و در بازوی دیگر یک مداد جهت ترسیم دایره ها وجود دارد.

  • انواع پرگار

افرادی که کار حرفه ای انجام نمی دهند، می توانند از پرگارهای ساده پلاستیکی یا دانش آموزی استفاده نمایند اما برای اشخاصی که فعالیت های حرفه ای انجام می دهند، توصیه می شود تا نمونه های فلزی را خریداری کنند که دقت بالاتری دارند.

در خصوص هزینه نیز باید دقت نمایید که نمونه های فلزی دارای قیمت دو برابر بیشتر نسبت به نمونه های معمولی هستند.

  • کار با پرگار مهندسی

پرگارها دارای انواع متفاوتی می باشند که کاربرد های متفاوتی نیز دارند. برخی از پرگارها برای فعالیت های مهندسی و نقشه کشی مورد استفاده قرار می گیرند.

این پرگار ها اغلب فلزی بوده و قیمت بالاتری نیز دارند. شما می توانید از آنها برای ترسیم هر شکل دواری استفاده نمایید. از نمونه های معمولی آنها در مدارس استفاده می شود.

  • عکس پرگار مهندسی

با کمی جستجو در اینترنت شما می تواند عکس پرگار های مهندسی متفاوتی را مشاهده نمایید که بسیار شیک تر از نمونه های معمولی هستند. پرگار های مهندسی دارای قابلیت های بیشتری می باشند.

شما می توانید از آنها برای کشیدن دایره های بزرگ نیز استفاده نمایید. برخی از نمونه های موجود در بازار دارای بازو هایی هستند که به راحتی تا می شوند.

  • عکس پرگار

تصاویر زیادی از انواع پرگارها امروزه در اینترنت یا فضاهای مجازی منتشر شده  است. برخی از پرگارها معمولی می باشند که دارای طرح های فانتزی هستند. از این موارد اغلب دانش آموزان استفاده می نمایند.

هزینه پرگارهای دانش آموزی کم است و اغلب می توانید با صرف هزینه ای حدود 20 الی 30 هزار تومان یک گزینه کاربردی خرید کنید.

  • قیمت پرگار دانش آموزی

پرگار دانش آموزی یکی از ساده ترین انواع پرگارهای موجود در بازا می باشد. از لحاظ ساختاری، دارای بدنه ای ساده و سبک می باشد که به یک بازوی آن سوزن و به بازوی دیگر آن مداد وصل می شود.

برخی از پرگار های دانش آموزی که در بازار وجود دارند از پلاستیک فشرده ساخته می شوند.

قیمت پرگار دانش آموزی ، این موارد جزء ارزان ترین مدل هایی می باشد که شما در بازار می توانید مشاهده نمایید. پرگار های دانش آموزی اغلب امکان تعویض مداد را دارند و حتی مداد های معمولی نیز می توانند بر روی آنها سوار شوند.

البته باید در نظر داشته باشید که عموما این موارد از پلاستیک ساخته شده اند که به راحتی در دست قرار گیرند و سنگین نباشند تا کودکان در حین استفاده دچار مشکل نشوند.

قیمت آنها نیز با توجه به ویژگی هایی که دارند، متفاوت است اما از 10 -15 هزار تومان آغاز می شود.

  • قیمت پرگار مدادی

ساده ترین نوع پرگارهای موجود در بازار، پرگارهای مدادی می باشند. این گزینه نیز از لحاظ عملکرد همانند سایرین است اما دارای بدنه ساده تری است.

به یکی از بازوهای آن، سوزن جهت نگه داشتن پرگار و به بازوی دیگر یک مداد متصل شده است. این موارد از جنس پلاستیک فشرده یا فلز می باشند.

اغلب دانش آموزان و افراد نیمه حرفه ای از این موارد استفاده می نمایند. در خصوص هزینه باید به این مورد توجه داشت که هزینه آنها به نسبت کم می باشد و از 20 هزار تومان آغاز می گردد.

قیمت پرگار مدادی ، پرگارهای مدادی یکی از ارزان ترین پرگارهای موجود در بازار می باشند. به یکی از بازوهای این نوع پرگارها مدادی وصل شده است که باید نوک آن کاملا تیز باشد.

در این صورت دایره ترسیم شده دقیق و منظم است. در صنعت نیز از یک نوع پرگار خاص استفاده می نمایند که بسیار بزرگ بوده و می تواند دایره های بزرگی را رسم نماید.

  • قیمت پرگار فلزی

پرگارهای فلزی نسبت به سایر انواع پرگارهای معمولی که در بازار وجود دارند، قیمت بیشتری دارند. این پرگارها دارای مقاومت و استحکام بیشتری هستند.

از سوی دیگر وزن کمی دارند و به راحتی نیز می توان آنها را حمل نمود. قیمت این موارد از حداقل 50 هزار تومان آغاز می شود. البته نمونه های مهندسی آن قیمت بیشتری دارند.

قیمت پرگار فلزی ، این موارد که اغلب برای کاربردهای حرفه ای تر و مهندسی استفاده می شوند، قیمت بالاتری دارند. عموما نقشه کش ها، مهندسان عمران و همچنین در صنعت کشتی سازی از آنها استفاده می کنند.

قیمت این موارد از 20 هزار تومان شروع می شود و با توجه به ویژگی های آنان افزایش می یابد. در نظر داشته باشید که هر اندازه پرگار شما بتواند دایره های بزرگتری را رسم نماید، بیشتر مورد توجه مهندسان می باشد و کاربردی تر است.

این موارد دارای بازوهای بلند تری هستند. البته در هنگام خرید این گزینه ها باید دقت داشته باشید که بازوهای آنان قابلیت تاشوندگی داشته باشند تا حین حمل و نقل آسیب نبینند.

  • قیمت پرگار بزرگ

هر اندازه پرگار بزرگتر باشد، به همان اندازه قیمت آن نیز بیشتر است. امروزه از نمونه های صنعتی برای کارهای حرفه ای استفاده می نمایند که قیمت آنها بالای 1 میلیون تومان می باشد.

نمونه های مهندسی را می توانید با قیمتی حدود 500 الی 600 هزار تومان نیز تهیه نمایید که این مورد به امکانات جانبی پرگار وابسته است.

  • قیمت ست پرگار

با توجه به اینکه در ست های موجود در بازار چه مواردی یافت می شود، قیمت های متفاوتی را نیز می توان مشاهده نمود اما به صورت کلی قیمت ست ها به موارد زیر وابسته می باشد:

  1. جنس ست
  2. تعداد اقلام موجود در پک
  3. نوع پرگار
  4. محتویات جانبی و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند

راهنمای خرید آنلاین امروز درباره انواع پرگار در دسته بندی لوازم تحریر آماده گردید تا شما همراهان عزیز خرید آنلاین هوشمندانه و موفقی داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 40 مدل پرگار حرفه ای باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 50,000 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

ست پرگار و خط کش مارشال مدل آفیس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
فلز 50 میلی‌متر گرافیت دستی نقاله گونیا خط کش پاکن مدادتراش

امتیاز کاربران

ست پرگار سی.کلاس مدل cs-313

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
فلز 180 میلی‌متر گرافیت دستی

امتیاز کاربران

ست پرگار سی کلاس کد 313

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 250 میلی‌متر دستی اتود-نوک اتود-خط کش-نقاله -2 عدد گونیا

امتیاز کاربران

ست پرگار کد SH-688

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
پلاستیک 80 میلی‌متر دستی این بسته شامل :1 عدد پرگار-1 عدد پاکن-1 بسته نو...
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

ست پرگار پارسیکار مدل ژله ای

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
پلاستیک 80 میلی‌متر گرافیت دستی حودکار ،مداد ، تراش ،پاک کن ، پرگار و خط کش گون...

امتیاز کاربران

ست پرگار پارسیکار مدل jm930

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
پلاستیک 120 میلی‌متر کربن دستی تراش، نقاله، گونیا (45/90) درجه، گونیا (30/60/9...

امتیاز کاربران

پرگار مپد سری Stop System کد 019600

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
فلز 140 میلی‌متر کربن دستی

امتیاز کاربران

ست پرگار و خط کش کد AS-3009A

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
پلاستیک 150 میلی‌متر کربن دستی پرگار اتودی همراه با نوک اضافه خودکار آبی خط کش...
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

ست پرگار مدل مهندسی مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
فلز 170 میلی‌متر گرافیت پیچی

امتیاز کاربران

ست پرگار کرونا مدل آفیس کد 709A

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
فلز 200 میلی‌متر گرافیت پیچی ست کامل پرگار کرونا دارای سه پرگار و مفصل و دار...

امتیاز کاربران

پرگار استدلر سری Noris Club کد 55055

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
فلز 157 میلی‌متر کربن پیچی شامل خط کش 130 mm روی جلد

امتیاز کاربران

پرگار پییرسز طرح دانشجویی 2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
فلز 10.5 میلی‌متر گرافیت دستی تراش نوک یدک محفظه نگهدارنده
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 150-7247

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 0-140 میلی‌متر دستی نوک سخت کاری شده و بسیار مقاوم ساخته شده از فول...

امتیاز کاربران

پرگار مدل GF102

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
فلز 170 میلی‌متر کربن پیچی نوک پرگار

امتیاز کاربران

پرگار صنعتی کیندو مدل 30942

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
پلاستیک 40 تا 230 میلی‌متر پلاستیک پیچی

امتیاز کاربران

ست پرگار مدل L45

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 22 میلی‌متر دستی یک عدد ترلینگ به همراه دسته یک عدد نوک یک سوزن یدک
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

پرگار اونر مدل Compass A

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
پلاستیک 155 میلی‌متر کربن پیچی همراه با یک بسته نوک اضافی

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 200-7247

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 0-190 میلی‌متر دستی نوک سخت کاری شده و بسیار مقاوم ساخته شده از فول...

امتیاز کاربران

ست پرگار مدل GM130

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم اقلام همراه
فلز 30 میلی‌متر کربن پیچی یک عدد تراش یک عدد نوک پرگار یک عدد ترلینگ درجه یک
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 300-7247

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 0-290 میلی‌متر دستی نوک سخت کاری شده و بسیار مقاوم ساخته شده از فول...

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 200-7261

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 22-220 میلی‌متر پیچی ساخته شده از فولاد کربن دامنه اندازه گیری 22 تا...

امتیاز کاربران

ست پرگار سما کد 1738U

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
پلاستیک، فلز 360 میلی‌متر گرافیت پیچی

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 200-7262

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم
فلز 0-210 میلی‌متر پیچی
محدوده قیمت 1,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ست پرگار جیپک تروم کد 34

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
فلز 260 میلی‌متر کربن دستی

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 300-7262

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم
فلز 0-320 میلی‌متر پیچی

امتیاز کاربران

پرگار اینسایز مدل 300-7261

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی مکانیزم اقلام همراه
فلز 30-320 میلی‌متر پیچی ساخته شده از فولاد کربن دامنه اندازه گیری 30 تا...

امتیاز کاربران

ست پرگار کین کد 25

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه حداکثر شعاع ترسیمی جنس نوک مکانیزم
فلز 200 میلی‌متر کربن دستی

13 دیدگاه

  1. سلام خیلی ممنون بابت مطلب کاملتون 😍😍
    پرگار فانتزی طرح برج ایفل هم خیلی خاص و متفاوته❤❤❤

    1. بسیار عالی دوست خوب که گرین لیست رو همراهی میکنید و مهم تر اینکه این مطلب مورد پسندتون قرار گرفته. موفق باشید

  2. اگر قصد خرید پرگار دخترانه جدید دارید ست پرگار پارسیکار مدل jm930 رو بهتون پیشنهاد میکنم 😍👌

  3. سلام خیلی ممنون بابت مقاله جامعتون 👌👌
    برای پرگار نقشه کشی کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید؟

    1. بسیار عالی دوست خوب که گرین لیست رو همراهی میکنید و مهم تر اینکه این مطلب مورد پسندتون قرار گرفته. پیشنهاد می‌کنیم به تجربه‌ی خریداران قبلی نگاهی بندازین.
      موفق باشید.

  4. دختر من کاربرد پرگار رو عوض کرد یکسری نقاشی با پرگار حرفه ای میکشه واقعا جالبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا