خواب و حمام

30 مدل سرویس لحاف و روتختی شیک و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید سرویس لحاف و روتختی ساده و ارزان

یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن شخصیت و گرما به اتاق خواب این است که تخت خود را با یک لحاف یا روتختی دنج تزئین کنید.

لحاف و روتختی یک انتخاب عالی برای هر گروه سنی است زیرا در طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارد. ست‌های لحاف و روتختی یک افزودنی عالی برای تخت‌خواب‌ها در هر اندازه و سبکی هستند. چه به دنبال یک روتختی سبز رنگ برای تخت خواب کوئین خود باشید و چه به دنبال یک روتختی با طرح هندسی برجسته برای تخت دو نفره کودک خود هستید.

با وجود همه گزینه های رختخواب موجود، چند مرحله وجود دارد که می توانید به شما کمک کند تا بهترین ست لحاف یا روتختی را برای تخت خود انتخاب کنید. آیا می خواهید در مورد اینکه آیا لحاف یا روتختی برای شما مناسب است بیشتر بدانید؟

با راهنمای ما همه چیز را در مورد لحاف و اینکه چرا آنها راه حل خواب شما هستند بیاموزید. آیا می خواهید تخت خود را مانند یک حرفه ای لایه لایه کنید؟ راهنمای ما را بررسی کنید.

سرویس لحاف و روتختی، به گفته پزشکان خواب 8 ساعته در طول شبانه روز ضروری است و همه ما می دانیم عواملی مانند کار، بچه، حوادث و حتی استرس می تواند مانع از یک خواب راحت باشد. اما بیایید و با این اختلالات مقابله کنید و از سرویس لحاف و روتختی مناسب استفاده کنید !

سرویس لحاف و روتختی شما باید مکانی راحت و گرم باشد و البته برای همه افراد معانی مختلفی دارد و هر کس می تواند به نوبه خودش، آن را توصیف کند. اما روتختی و لحاف در نظر بیشتر افراد محبوب است.

شاید شما یک روتختی محکم و یک پتو سنگین را ترجیح دهید، یا شاید هم به یک روتختی سبک نیاز داشته باشید. ما در اینجا هستیم تا به شما مطالبی درباره انتخاب سرویس لحاف و روتختی مناسب و انواع آن ارائه دهیم.

سرویس-لحاف-و-روتختی-1

انواع سرویس لحاف و روتختی

در هنگام خرید سرویس لحاف و روتختی باید به نکاتی توجه کرد، البته فرقی نمی کند که خرید اینترنتی باشد یا حضوری !

در این بخش انواع سرویس لحاف و روتختی و نکات مهم برای خرید هر کدام را به شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

  • روتختی بسیار راحت

این نوع اکسسوری تخت به همراه بالشتک های ست تولید می شوند و لایه های آن معمولا از موادی مانند خمیر پلی استر، پشم یا ابریشم می باشند. درزهای این نوع روتختی به گونه ای دوخته شده که مواد داخلی را به طور یکسان در سرتاسر روتختی توزیع می کند.

گرما: بسیاری از روتختی ها وزن دارند. بنابراین اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید یا قصد استفاده از آنها در ماه های گرم را دارید، بهتر است گزینه های سبک تر را انتخاب کنید.

البته عکس این امر در مورد آب و هوای سرد است. اغلب مردم در فصول سال از لحاف یا پتوهای سبک استفاده می کنند.

دستورالعمل نگهداری: مهمترین و بارزترین ویژگی این محصول در قابلیت شستشوی آن در ماشین لباسشویی است.

  • روتختی با شکل لحاف

برخی لایه های روتختی ها با موادی پر می شوند که آنها را شبیه به لحاف می کند. برخلاف روتختی های بسیار راحت، این نوع روتختی کاملا سفید هستند و تنها یک روکش ساده از آنها محافظت می کند. این روکش، جدا از خاصیت تزئینی بودنش، لحاف را در برابر لکه ها محافظت می کند.

روکش در این نوع روتختی بسیار مهم است؛ زیرا موادی که برای ساخت لحاف به کار می برند، غالبا گران هستند و شما قادر خواهید بود که روکش آن را مطابق سلیقه خود عوض کنید.

گرما: این نوع روتختی به دلیل شباهت زیادی که به لحاف دارد، از مواد سنگینی ساخته شده است. بهتر است در ماه های گرم از انواع سبک تر استفاده نمایید.

دستورالعمل نگهداری: شما می توانید روکش را به راحتی جدا کنید و در ماشین لباسشویی بیندازید.

  • لحاف

لحاف ها معمولا از سه لایه و غالبا به صورت تزئینی روی هم ساخته می شوند. از برخی لحاف ها می توان به عنوان تزئین روی دیوار استفاده کرد.

گرما: لحاف در فصل های سرد کاربرد بیشتری دارد؛ زیرا گرمای قابل توجهی ذخیره می کند.

دستورالعمل نگهداری: معمولی ترین روش شستشوی لحاف، در آب سرد، مواد شوینده و در ماشین لباسشویی است. اگر لحاف بند یا توری داشته باشد، خشکشویی گزینه بهتری خواهد بود.

  • روتختی سبک

این نوع روتختی به گونه ای تولید شده اند که جنبه تزئینی آنها از جنبه گرمایشی بیشتر است و بیشترین تاثیر روی دیزاین اتاق و سرویس خواب دارند. از این نوع روتختی می توان به عنوان پتوهای سبک نیز استفاده کرد.

گرما: معمولا برای هر فصل، روتختی سبک خاصی وجود دارد.

دستورالعمل نگهداری: روش شستن این نوع روتختی درست مانند لحاف است. شما باید آن را در ماشین لباسشویی و آب سرد بیندازید. در نهایت با خشک کن آن را خشک کنید.

سرویس-لحاف-و-روتختی-2

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت سرویس لحاف و روتختی

  • مواد مشترک

  1. پنبه استاندارد: این ماده با داشتن توانایی طبیعی رطوبت زدگی سبب می شود که در طول تابستان خنک بمانید و در فصل زمستان گرم باشید. پنبه با گذشت زمان نرم تر می شود و حجم آن کاهش می یابد.
  2. پنبه مصری: این نوع گیاه پنبه، الیاف ظریف و نازکی تولید می کند که احساس نرم تری به شما می دهد.
  3. پلی استر: اگر دوام، مهمترین دغدغه شماست، ما این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا نگهداری و مراقبت از آن آسان است.
  4. میکرو فیبر: روتختی های میکرو فیبر از نخ های بسیار ظریف ساخته شده اند. بسیار نرم هستند و دارای خاصیت رطوبت زدایی اند. ساختار آنها سبک بوده و سریع خشک می شوند.
  • تعداد نخ

این ویژگی به تعداد نخ افقی و عمودی هر روتختی و لحاف مربوط می شود و معمولا برای هر لحاف و روتختی دو نوع نخ به کار می رود که عبارتند از:

  1. تعداد نخ استاندارد: معمولا تعداد نخ های استاندارد در این اکسسوری بین 200 تا 800 است.
  2. تعداد نخ بالا: این تعداد بین 800 تا 1000 نخ است که معمولا برای سرویس لحاف و روتختی های لوکس به کار می رود.
  • ابعاد

اندازه لحاف یا روتختی مورد نیاز خود را تعیین کنید.

روتختی ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و با توجه به اندازه تخته خواب 2 نفره و یا 1 نفره انتخاب می شوند.

  • ضد حساسیت

اگر شما یا اعضای خانواده تان آلرژی دارید، مطمئن شوید که هر بستری که انتخاب می کنید ضد حساسیت باشد.

  • حیوان خانگی

اگر حیوانات خانگی دارید که در اتاق خواب شما می خوابند، رنگ یکی از نکات مهم است. رنگ های سفید و کم رنگ می توانند واقعا زیبا به نظر برسند، اما اگر خطر پنجه های کثیف روی تخت وجود دارد، باید از آنها اجتناب کرد.

  • سبکی را انتخاب کنید که مناسب با دکوراسیون شما باشد.

شما می توانید از بین سبک های معاصر، سنتی، روستایی، الهام گرفته از جهانی و ساحلی انتخاب کنید.

گزینه ها شامل الگوهای جامد، راه راه، تکه دوزی، گل، هندسی، دریایی و حیات وحش است. می توانید لحاف یا روتختی را انتخاب کنید که از مواد مختلفی مانند پنبه یا پلی استر ساخته شده باشد.

  • انتخاب الگوی رختخواب

الگوی را بر اساس سبک دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید، یا از فرصت استفاده کنید و با امتحان کردن چیزهای جدید، ظاهر اتاق خود را تغییر دهید.

از آنجایی که لحاف‌ها بدون نیاز به بازسازی کل تخت به سرعت تغییر می‌کنند، می‌توانید آنها را به دلخواه عوض کنید.

یک لحاف تکه دوزی که از چندین تکه پارچه هماهنگ ساخته شده است به شما امکان می دهد با الگوی متراکم تری در مقابل اتاق خواب جامد یا سایر الگوهای زیبا بازی کنید.
نسخه های دورو به شما طراحی دو چندانی می دهند. ساخت دو لایه در اطراف بالشتک به این معنی است که برخی از آنها برمی‌گردند تا ظاهر جدیدی را نشان دهند.
سبک های گلدار یکی دیگر از کلاسیک ها هستند. به دنبال یک الگوی گل براق برای پررنگ شدن یا یک چاپ محکم برای ظاهری کاملا شیک باشید.

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

درست است که شستن منظم ملافه ها به دور نگه داشتن گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا کمک می کند. با این حال، حمل لحاف یا روتختی خود به خشکشویی محلی مستلزم زمان و هزینه است. اگر مستعد عطسه و بوییدن هستید، روتختی قابل شستشو با ماشین لباسشویی بخرید.

  • ست های لحاف و روتختی را انتخاب کنید

اگر شما یک روتختی صیقلی و هماهنگ را ترجیح می دهید، یک ست لحاف یا روتختی بهترین است. علاوه بر روکش تخت، این ست با بالش های همسان ارائه می شود. در برخی موارد ممکن است یک بالش تزئینی هماهنگ کننده نیز در دسترس باشد.

سرویس-لحاف-و-روتختی-4

راهنمای نگهداری از سرویس لحاف و روتختی

  • ملافه، روتختی و روبالشتی را دوبار بشویید. زیرا باقی مانده مواد شوینده روی آنها سبب بروز لکه های زرد رنگ می شود و تنها یکبار شستشوی آنها کافی نیست. تجمع مواد شوینده در طول زمان سبب زرد شدن و تغییر رنگ لایه ها می شود.
  • از نرم کننده ها استفاده نکنید، زیرا آنها سبب تجزیه الیاف سرویس لحاف و روتختی می شوند.
  • شستشو در آب گرم یا آب سرد؟ معمولا دمای پایین برای محیط زیست بهتر است و مواد شوینده در آب های سرد عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. پس در شستن سرویس لحاف و روتختی به آب گرم کمتری نیاز خواهید داشت.
  • اگر از خشک کن لباس استفاده می کنید، روتختی ها را قبل از خشک شدن کامل بیرون بیاورید و آنها را روی بند بیندازید و سپس جمع کنید.
  • از خشک کن لباس خیلی گرم خودداری کنید. این همان چیزی است که بیشترین زیان را به لباس ها وارد می کند. آب گرم مشکلی ندارد، اما استفاده از خشک کن خیلی گرم سبب ضعیف شدن و شکستن الیاف طبیعی می شود. آخرین دقایق چرخه خشک کن معمولی نیز می تواند سبب شکنندگی الیاف و کمرنگ شدن آن شود.

سخن آخر

حالا نکات مهم هنگام خرید لحاف و روتختی را می شناسید و با سلیقه‌ی خود می توانید بهترین مدل این محصول را انتخاب کنید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی امروز گرین لیست در دسته بندی خواب و حمام برای خریدی مقرون به صرفه به شما کمک کرده باشد.

شما دوستان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع نظر و سوال خود را برای ما ارسال کنید. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید اینترنتی سرویس لحاف و روتختی برای کمک به شما چند مدل شیک و برتر را گردآوری کرده ایم که می توانید مقایسه آنها را ببینید. لحاف و روتختی هایی که توانسته اند با کیفیت مطلوبی رضایت کاربران را جلب کنند.

منبع: wayfairpotterybarn

مشاهده نسخه pdf مقاله: 30 مدل سرویس لحاف و روتختی شیک و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

کاور تشک مهمان و روبالشی نرم بافت مدل SA03

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
رو تشکی، رو بالشی 90 × 190 سانتی‌متر دو تکه یک نفر 0.3×45×67 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس ملحفه مدل کشدار طرح شکوفه کد ni06051 180 دو نفره 3 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
ملحفه، رو بالشی 200 × 180 سانتی‌متر سه تکه دو نفر 70×50 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل کشدار ni09091 طرح درخت کد 140 دو نفره سه تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
ملحفه 200 × 140 سانتی‌متر سه تکه دو نفر 70×50 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس ملحفه مدل هتلی کد 200160 دونفره سه تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
رو تشکی، رو بالشی 200 × 160 سانتی‌متر سه تکه دو نفر آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل کشدار زنبق کد 120 یک نفره 2 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای
رو بالشی، روتختی 200 × 120 سانتی‌متر دو تکه یک نفر
محدوده قیمت 500,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس خواب مهمان ژوانی مدل clas20 یک‌ نفره دو تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای دمای شست‌وشو
بالش، تشک 90 × 190 سانتی‌متر دو تکه یک نفر دست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل هتلی کد 90 یک نفره سه تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 90 سانتی‌متر سه تکه یک نفر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل ماربل niki011 کد 90 یک نفره سه تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای تعداد روبالشی
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 90 سانتی‌متر سه تکه یک نفر یک عدد

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل میکروفایبر کد 90 یک نفره چهار تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی، کاور کوسن 200 × 90 سانتی‌متر چهار تکه یک نفر 70×50 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل ماربل نیکیا کد 160 دو نفره چهار تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 160 سانتی‌متر چهار تکه دو نفر 70×50 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل فرنو دو نفره شش تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
لحاف، رو تشکی، رو بالشی، کاور کوسن 200 × 140 سانتی‌متر، 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر شش تکه دو نفر بزرگسالان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس خواب کوکوجم مدل آلفردو دو نفره شش تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
لحاف، رو تشکی، رو بالشی، کاور کوسن 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر شش تکه دو نفر آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل هتلی نیکیا کد 160 دو نفره چهار تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 160 سانتی‌متر چهار تکه دو نفر 70×50 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل هتلی کد 160 دو نفره چهار تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای تعداد روبالشی
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 160 سانتی‌متر چهار تکه دو نفر دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل هتلی niki10.35W کد 180 کینگ دو نفره چهار تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای تعداد روبالشی
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 180 سانتی‌متر چهار تکه دو نفر دو عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس روتختی لومانا مدل الگانس دونفره 6 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
رو تشکی، رو بالشی، روتختی 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر شش تکه دو نفر 70x50x0.1 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل VICTORIYA دونفره 6 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
رو تشکی، رو بالشی، روتختی 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر شش تکه دو نفر 50x70x.1 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس ملحفه بومرنگ مدل SimpleSet دونفره 6 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
روکش لحاف، رو تشکی، رو بالشی 200 × 160 سانتی‌متر شش تکه دو نفر بزرگسالان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی لومانا مدل الگانس یکنفره 4 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
رو تشکی، رو بالشی، روتختی 200 × 120 سانتی‌متر، 200 × 90 سانتی‌متر چهار تکه یک نفر 70x50x0.1 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی کلسی مدل Lorna تک نفره 2 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
رو بالشی، روتختی 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر، 200 × 120 سانتی‌متر دو تکه یک نفر کودکان-بزرگسالان
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل مخمل ترک طرح مونیکا دونفره 8 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
رو تشکی، رو بالشی، روتختی، کوسن 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر هشت تکه دو نفر آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی مدل مخمل‌ ترک طرح الیزابت دونفره 9 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
رو تشکی، رو بالشی، روتختی، کوسن 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر هشت تکه دو نفر آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس خواب مدل مخمل ترک‌ طرح ابرا دو نفره 8 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای طراحی شده برای
لحاف، رو تشکی، رو بالشی، کوسن 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر هشت تکه دو نفر آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی صفاهوم مدل مخمل طرح لوزی دو نفره 8 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
رو تشکی، رو بالشی، روتختی، کوسن 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر هشت تکه دو نفر 70x50 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس روتختی کاتن باکس مدل Complete Seti Ethnic Felix Kiremit دو نفره 4 تکه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اجزای سرویس خواب مناسب برای سایز تعدادتکه مناسب برای ابعاد روبالشی
رو تشکی، رو بالشی، روتختی 200 × 160 سانتی‌متر، 200 × 180 سانتی‌متر چهار تکه دو نفر 50x70x0.1 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

سوالات متداول خرید لحاف و روتختی

تفاوت بین لحاف و روتختی چیست؟

روتختی یک روتختی تک لایه است، در حالی که لحاف از یک لایه پارچه بالا و پایین تشکیل شده است که دور یک لایه گرم از چوب دوخته شده است.

به عبارت دیگر لحاف یک ملحفه سه لایه است – دو لایه پارچه که یک لایه داخلی را احاطه کرده است – که درست از لبه زیرین تشک می پوشاند، در حالی که روتختی یک تکه ملافه سبک وزن است که برای پوشاندن تمام راه طراحی شده است. کف

روتختی چه فایده ای دارد؟

روتختی یک روتختی تک لایه است که می تواند به عنوان یک لایه اضافی سبک وزن روی تخت در تمام طول سال یا به عنوان تنها لایه رویه تخت در ماه های گرم تابستان استفاده شود.

آیا می توانید یک لحاف را در روتختی قرار دهید؟

نه، شما نمی توانید لحاف را در روتختی قرار دهید. روتختی یک روتختی تک لایه است که به عنوان یک لایه رویه سبک وزن روی تخت مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا