زیورآلات نقره

۳۰ مدل زنجیر نقره مردانه باکیفیت و شیک + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه

زنجیر نقره مردانه ، یکی از اکسسوری های جذاب و شیک برای آقایان همین مدل از زنجیرها می باشد که بسیار پرطرفدار بوده و مورد استفاده طیف وسیعی از آقایان قرار می گیرد.

این اکسسوری زیبا در شرایط و مکان های متفاوتی مور استفاده قرار می گیرد و در انواع و طرح های مختلفی تولید می شود. شما می توانید با استفاده از این مقاله که در آن نکات مهم در ارتباط با راهنمای خرید این محصول به صورت حضوری و راهنمای خرید آنلاین و راهنمای خرید اینترنتی جمع آوری شده است.

یکی از زیباترین و با کیفیت ترین آن را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین نحوه نگهداری زنجیر نقره مردانه نیز برای شما بیان شده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت گردنبند نقره مردانه

اگر قصد خرید یک زنجیر نقره مردانه مناسب دارید، باید به یکسری از نکات که مربوط به راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه است توجه داشته باشید تا یک خرید با دقت و با کیفیت انجام دهید. این نکات مهم عبارت اند از :

  • اصل یا تقلبی بودن زنجیر نقره

مهم ترین نکته درباره راهنمای خرید زنجیر نقره چه به صورت حضوری یا راهنمای خرید آنلاین و راهنمای خرید اینترنتی، اصل یا تقلبی بودن زنجیری است که آن را خریداری می کنید.

بسیاری از فروشگاه ها اقدام به فروش بدلیجات به عنوان نقره می کنند و شما باید راه های تشخیص نقره را بدانید. اولین راه تشخیص نشانه یا عددی است که بر روی آن درج شده است که اگر مشاهده نکردید، نشان از بدل بودن آن زنجیر است.

نکته دیگر این است که وزن زنجیر نقره مردانه بیشتر از نوع بدل آن است. راه دیگر این است که زنجیر نقره مردانه به آهنربا جذب نمی شود. راه های متفاوت بسیاری وجود دارد اما اگر شما از یک فروشگاه اینترنتی یا یک فروشگاه معتبر خرید کنید، نیازی به شک کردن در این مورد نیست.

  • انتخاب اندازه زنجیر نقره

معمولا اندازه گردنبندهای نقره مردانه در چهار دسته تقسیم بندی می شوند. اگر شما تمایل دارید که اندازه گردنبندتان کوتاه و نزدیک به گردن باشد می توانید اندازه 18 اینچ یا 45 سانتی متر را انتخاب کنید.

این گردنبند ها به راحتی در کنار یقه لباس مشاهده می شوند. به ترتیب اندازه های 20 اینچ یا 50 سانتی متر و 22.5 اینچ یا 57.5 سانتی متر نیز وجود دارد که هنگام استفاده در کنار ترقوه قرار گرفته و می توان با یک پلاک آن را مورد استفاده قرار داد.

در انتها بلندترین زنجیر در نظر گرفته شده برای زنجیر نقره مردانه 25 اینچ یا 65 سانتی متر است. انتخاب اندازه زنجیر نقره مردانه به سلیقه و اندازه دور گردن فرد و همچنین قد وی و شکل صورت بستگی دارد.

زنجیر نقره مردانه

  • عیار

بهترین عیار برای زنجیر نقره مردانه ، عیار 925 است که بالاتر از آن ممکن نیست و در ساخت آن از 92.5 درصد نقره خالص استفاده شده و احتمال حساسیت بدن به آن در کمترین حالت قرار دارد.

البته هرچه عیار یک زنجیر نقره مردانه به این عدد نزدیک تر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است .

  • قفل

اگر قصد خرید زنجیر نقره مردانه ای دارید که قفل دارد، حتما از مستحکم بودن قفل آن اطمینان حاصل کنید. قفل زنجیر اهمیت بسیاری دارد زیرا اگر محکم نباشد و به راحتی باز شود ممکن است خیلی زود آن را از دست بدهید.

  • مدل

زنجیرهای نقره مردانه در شکل های محدودی تولید می شوند که در سه دسته کلاسیک ، بافت و براق قرار می گیرند. زنجیر نقره مردانه در دسته کلاسیک معمولا از به هم پیوستن تعدادی حلقه درشت یا کوچک به صورت بیضی یا دایره ای بوجود می آید.

زنجیر های براق معمولا ماری نیز نامیده می شوند و شامل قسمت های ریزی است که از زیر به یکدیگر متصل شده اند. زنجیر های بافت نیز طرحی بین کلاسیک و براق دارند اما قسمت های اتصال آن ها برجسته است.

اینکه کدام شکل زنجیر نقره مردانه مناسب است را با توجه به اندازه زنجیر و در صورت مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی می توانید با مشاهده و امتحان بررسی کنید.

  • وزن

استفاده از زنجیر هایی با وزن زیاد می تواند بر اثر مصرف طولانی مدت موجب ایجاد مشکلاتی در ناحیه گردن مانند دیسک گردن شود. زنجیری با وزن ایده آل انتخاب کنید که حمل آن برایتان آسان باشد.

  • راحت بودن

اگر بدن شما به راحتی به هر نوع اکسسوری حساسیت نشان می دهد، هنگام خرید دقت کنید تا عیار نقره ای که انتخاب می کنید بالا باشد. در ساخت نقره هایی با عیار پایین از نیکل استفاده می شود که ممکن است در تماس با پوست حساسیت مشاهده شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستبند نقره مردانه

آشنایی با اصطلاحات مهم در خرید آنلاین زنجیر نقره مردانه

  • زنجیر نقره مردانه

زنجیر نقره مردانه یکی از اکسسوری های کاربردی می باشد که اغلب جوانان و نوجوانان از آن استفاده می نمایند.

با توجه به اینکه نقره قیمت کمتری نسبت به طلا داشته اما ظاهری همانند طلای سفید دارد، علاقه مندان بسیاری به سمت آن کشیده می شوند.

گردنبند های نقره قیمت های متفاوتی دارند. اندازه زنجیر و نوع قفل از جمله مواردی می باشند که بر روی قیمت تاثیر دارند.

زنجیر نقره مردانه ، در حال حاضر بسیاری از مردان و پسران از زنجیرهای نقره به عنوان یک اکسسوری استفاده می نمایند. برخی از این زنجیرها کوتاه بوده و مناسب پیراهن های مردانه یقه دار هستند اما برخی دیگر بلند بوده و بر روی تیشرت قرار می گیرند.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که اندازه یک زنجیر نقره بین 35 تا80 سانتی متر می باشد.

  • مدل زنجیر نقره مردانه

خوشبختانه امروزه زنجیرهای مردانه دارای مدل های بسیاری می باشند. لذا اغلب سلیقه ها می توانند گزینه مناسب خود را در بازار مشاهده و خریداری کنند.

در نظر داشته باشید که مدل زنجیر باید با پلاک آن همخوانی داشته باشد. اما آنچه مسلم است، این مورد می باشد که زنجیرها نباید برای دور گردن بسیار بزرگ باشند.

  • زنجیر و پلاک نقره مردانه

یکی از مواردی که در زمان خرید زنجیر و پلاک مردانه باید در نظر داشته باشید، سایز آن است. عموما سایز مواردی که در بازار وجود دارند بین 45 سانتی متر تا 85 سانتی متر است.

طبیعتا اشخاصی که گردن های باریک و کشیده تری دارند، می بایست از نمونه های کوتاه تر استفاده نمایند. افرادی که چاق تر هستند، بهتر است تا از نمونه های ضخیم تر بهره ببرند.

  • زنجیر پسرانه

زنجیر پسرانه جواهراتی جاودانه هستند. آنها به عنوان ارزشمندترین افزودنی برای هر مجموعه جواهرات در نظر گرفته می شوند. یک زنجیر نقره ای نفیس ظرافتی را به هر مجموعه ای می بخشد. آنها نه تنها جلوه زیبایی به ظاهر شما می بخشند، بلکه بسیار مقرون به صرفه و همه کاره هستند.

زنجیر نقره ای استرلینگ در اشکال، اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارد، بنابراین یافتن بهترین زنجیر نقره پسرانه استرلینگ کمی توجه دارد. از این رو، اگر در حال خرید زنجیر نقره ای هستید، مهم است که چند نکته اساسی که در این مقاله ذکر شده است را مورد توجه قرار دهید.

  • گردنبند نقره مردانه شیک

اگر قصد خرید یک گردنبند شیک نقره را دارید، پیشنهاد می شود تا از نمونه های ساده ای استفاده نمایید که طول آنها 50 تا 60 سانتی متر است.

این موارد را می توان هم به همراه تیشرت و هم با پیراهن های مردانه به تن نمود. امروزه نمونه های اپرا که بر روی لباس قرار می گیرند طرفداران زیادی دارند. البته اندازه آنها اندکی بیشتر از حالت معمولی است.

  • پلاک نقره مردانه

اغلب مردان ترجیح می دهند تا زنجیرهای خود را بدون پلاک به گردن نمایند اما برخی دیگر نیز آنها را به همراه پلاک می پسندند.

در همین راستا می توان از انواع پلاک ها که دارای سنگ های زینتی هستند، بهره برد. الماس و فیروزه دو سنگ پرکاربردی می باشند که بیشترین علاقه مندان را به سمت خود جلب می نمایند.

پلاک زنجیر نقره مردانه ، در زمان تهیه پلاک و زنجیر نقره لازم است تا این مهم را در نظر داشته باشید که آنها به چه روشی ساخته شده اند. معمولا گزینه هایی که با دست تهیه می شوند، هزینه بیشتری دارند.

برخی از پلاک ها نیز به صورت سفارشی هستند. هزینه این موارد نیز بسیار زیاد است. البته در هر حالت، پلاک های نقره قیمت کمتری نسبت به طلا دارند.

پلاک زنجیر مردانه ، بسیاری از مردان ترجیح می دهند تا به همراه زنجیر از پلاک مناسب نیز استفاده نمایند. اما باید دقت نمود که جهت خرید پلاک خوب، لازم است تا به زنجیر آن توجه شود.

یکی از انواع زنجیرهای خوبی که در بازار وجود دارند، گردنبند های ریسمانی هستند. با این نوع گردنبند ها می توانید هر نوع پلاکی که در نظر دارید را خریداری نمایید.

زنجیر نقره مردانه

  • زنجیر نقره پسرانه

اگر به دنبال تهیه زنجیر نقره پسرانه می باشید لازم است تا ابتدا استایل خود را مشخص نمایید. بسیاری از افراد تصور می نمایند که زنجیرها تنها برای نوجوانان مناسب می باشند اما باید بیان نمود که بسیاری از افراد می توانند از این موارد با توجه به استایل خود بهره ببرند.

به طور مثال زنجیرهای کارتیه برای همگان مناسب هستند.

  • زنجیر گردنبند نقره مردانه

یکی از مواردی که در خرید زنجیره نقره مردانه باید در نظر داشته باشید، طرح آن می باشد. اغلب زنجیرهای موجود در بازار ساده هستند. اما برخی دیگر نیز ترجیح می دهند تا به همراه زنجیر های خود از پلاک های تزیینی بهره ببرند.

برای این اشخاص توصیه می شود تا پلاک های سنگی را انتخاب نمایند.

  • زنجیر مردانه نقره

در زمان خرید زنجیر مردانه بسیار مهم است تا به مدل زنجیر توجه داشته باشید. اگر طرح های ساده و شیک را می پسندید، توصیه می شود تا از زنجیرهای ماری استفاده نمایید. این نمونه ها بسیار نازک می باشند.

البته باید بیان نمود که زنجیرهای ماری توپر بوده و قیمت بالایی نیز دارند اما زیبایی و درخشندگی آنها نیز بالا است.

  • زنجیر نقره اصل مردانه

در زمان خرید زنجیر نقره لازم است تا حتما به استایل خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید. به طور مثال شما باید به نوع یقه لباس های خود دقت کنید تا بتوانید گردنبندی مطابق با آن خریداری نمایید.

در همین راستا برای افرادی که بیشتر پیراهن های مردانه می پوشند، زنجیرهای کارتیه پیشنهاد می شود.

در خرید زنجیر نقره اصل مردانه توجه به عیار نقره بسیار مهم می باشد، تا حدودی می توان با توجه به میزان درخشش آن و عیاری که روی قفل آن حک شده است از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد.

  • پلاک و زنجیر نقره

پلاک و زنجیر نقره یکی از اکسسوری های پرطرفدار آقایان و خانم ها محسوب می شود. خوشبختانه امروزه موارد متفاوتی از این زنجیرها در بازار وجود دارند که مدل و طرح خاص آنها نظر مشتریان را جلب می نمایند.

برای اینکه شما بتوانید گزینه خوب و مناسبی را خریداری کنید لازم است تا ابتدا استایل خود را مد نظر قرار دهید.

  • انواع زنجیر نقره مردانه

زنجیرهای نقره ای که در بازار وجود دارند، دارای انواع متفاوتی هستند. زنجیرهای کارتیه یکی از انواع زنجیرهای شیک و همه پسند هستند.

این گزینه ها بسیار پهن نیستند لذا می توانید با هر نوع استایلی آنها را به تن نمایید. برخی از نمونه های موجود در بازار یقه ای هستند. لذا کاملا به دور گردن می پیچند.

  • زنجیر ماری مردانه

یکی از انواع زنجیرهای نقره ای که بسیار استفاده می شوند، زنجیرهای ماری هستند. این موارد شیک و ساده هستند و اغلب طول بلندی نیز ندارند.

بهترین اندازه برای آنها 33 الی 38 سانتی متر می باشند. توصیه می شود تا این گزینه ها را بدون پلاک یا اکسسوری دیگری به گردن نمایید. زنجیرهای ماری را با هر نوع لباسی می توانید استفاده کنید.

  • گردنبند نقره کارتیه مردانه

گردنبند های نقره کارتیه یکی از نمونه های پرطرفدار در بازار می باشند. این موارد بدون پلاک یا آویز مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار شیک و جذاب خواهند بود.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که زنجیر های کارتیه دارای طرح بندی های متفاوتی هستند.

  • زنجیر نقره ونیزی مردانه

زنجیر مردانه که امروزه اغلب مردان به گردن می کنند می توانند مدل های متفاوتی داشته باشند. یکی از مدل های پرطرفدار، ونیزی می باشد.

از لحاظ ظاهری این مورد بسیار شیک و البته ساده است. هم جوانان و هم افراد میانسال می توانند از این گزینه بهره ببرند.

زنجیر ونیزی مردانه ، اگر قصد خرید زنجیر مردانه ونیزی را دارید، لازم است تا به اندازه آن دقت داشته باشید. این زنجیرها نباید بسیار به گردن بچسبند یا زیاد بلند باشند.

از همین رو بیان می گردد که مناسب ترین موارد گزینه هایی هستند که دارای طولی در حدود 80 سانتی متر باشند. برخی از مردان دوست دارند تا به زنجیر های فوق انواع سنگ های زینتی را نیز متصل نمایند.

  • گردنبند نقره مردانه خاص

در زمان خرید گردنبند نقره لازم است تا به آویز یا پلاک آن توجه ویژه ای داشته باشید.  هر اندازه گردنبند شما بلند تر باشد، به همان اندازه چشم نواز تر نیز خواهد بود.

برخی از مردان ترجیح می دهند تا گردنبند آنها به همراه نگین باشد. در این صورت استفاده از سنگ های زینتی پیشنهاد می شود.

  • خرید زنجیر نقره

امروزه خرید گردنبند نقره علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. زنجیرها می توانند در سایزها و مدل های متفاوتی تهیه شوند.

به همین دلیل قیمت آنها نیز متفاوت می باشد. اغلب آقایان از نمونه های کارتیه یا ماری استفاده می نمایند که ساده اما شیک می باشند.

زنجیر نقره مردانه

  • خرید گردنبند نقره مردانه

یکی از اکسسوری هایی که اغلب مردان به دنبال آن می باشند، زنجیرها و پلاک های نقره است که به وفور در بازار مشاهده می شوند.

البته باید در نظر داشته باشید که گردنبندهای موجود دارای طرح بندی های متفاوتی هستند و به همین دلیل می توانند انواع سلیقه ها و نظرات را به سمت خود جلب نمایند.

  • خرید زنجیر نقره مردانه

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که پس از طلا، نقره یکی از فلزهای گران قیمت می باشد. این فلز درخشندگی و تلالو خاصی دارد.

از همین رو ماندگاری و استحکام آن بسیار بالا است. اگر مایل نیستید تا برای زنجیر و پلاک خود هزینه زیادی همانند نمونه های طلا انجام دهید، توصیه می شود تا از نمونه های نقره بهره ببرید.

  • خرید زنجیر نقره مردانه ارزان

امروزه انواع متفاوتی از زنجیرهای نقره مردانه در بازار وجود دارند. از همین رو با توجه به ویژگی هایی که دارند، قیمتشان نیز متفاوت می باشد.

در بین نمونه های موجود گردنبند های “متینی” که اغلب کلفت هستند، هزینه بیشتری دارند. آنها اغلب دارای پلاک بوده و از لحاظ اندازه نیز بر روی ترقوه قرار می گیرند.

  • قیمت زنجیر نقره مردانه

فاکتورهای مهمی در خرید زنجیر نقره مردانه دخالت دارند. یکی از این موارد مهم، میزان وزن زنجیر است.

از آنجا که قیمت نقره نیز همانند طلا بر اساس گرم مشخص می شود، طبیعتا هر اندازه زنجیر شما کلفت تر و بلند تر باشد، به همان اندازه قیمت آن نیز بیشتر است.

  • قیمت گردنبند نقره مردانه اصل

پس از طلا، نقره دومین فلزی می باشد که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید. باید بیان نمود که این فلز درخشان همانند طلا بر اساس وزن خود قیمت گذاری می شود.

هر اندازه وزن زنجیر شما بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت آن نیز بالاتر است. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که نقره مقاومت خوبی دارد.

  • قیمت پلاک نقره مردانه

پلاک ها و زنجیرهای نقره ای که امروزه در بازار وجود دارند، دارای انواع متفاوتی می باشند و به همین دلیلی قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

به طور مثال گزینه های موجود که به صورت سفارشی ساخته می شوند، هزینه بالاتری نسبت به موارد عادی و ساده دارند.

  • قیمت زنجیر گردن مردانه

قیمت زنجیرهای نقره موجود در بازار بسیار متفاوت است. از جمله فاکتورهایی که بر روی قیمت تاثیر می گذارند، نوع طرح و اندازه زنجیر است.

اگر جزو کسانی می باشید که نمونه های تزیینی و پر زرق و برق را ترجیح می دهید، توصیه می کنیم تا از نمونه های “متینی” استفاده نمایید. تلالو این موارد بسیار زیاد می باشد. اغلب ابن گزینه ها دارای سنگ های زینتی هستند.

  • قیمت زنجیر نقره مردانه ایتالیایی

یکی از نمونه زنجیرهای نقره ای که امروزه علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید، زنجیرهای نقره ایتالیایی است.

این زنجیرها بسیار ظریف کار شده اند و طرح های فوق العاده ای دارند. با توجه به اینکه مدل های آنان متفاوت است، هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آنها بهره ببرند.

  • فروش انواع زنجیر نقره

اگر قصد فروش زنجیرهای مردانه را دارید، باید دقت نمایید که آنها نیز همانند طلا بر اساس وزن خود سنجیده می شوند.

از همین رو می بایست مدل های متفاوتی را برای فروش قرار دهید که خریداران بتوانند نمونه های مورد نظر خود را بیابند. در خصوص اندازه نیز شما به عنوان فروشنده باید سایزهای مختلفی از محصول را ارائه دهید.

  • ست گردنبند نقره مردانه و زنانه

اغلب افراد ترجیح می دهند تا گردنبندهای نقره یا پلاک های آن را به صورت مجزا تهیه نمایند اما باید بیان داشت که گزینه های ست نیز بسیار شیک و جذاب می باشند.

از سوی دیگر بسیاری از افراد این نمونه ها را با طلا اشتباه می گیرند. معمولا در ست ها گزینه های متفاوتی وجود دارد که افراد بر اساس سلیقه خود می توانند آنها را کم یا زیاد نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گردنبند نقره

راهنمای نگهداری از زنجیر نقره اصل مردانه

بعد از راهنمای خرید زنجیر نقره ، ذکر روش های نگهداری آن نیز ضرورت می یابد. این نکات عبارتند از :

  • تمیز کردن و جلوگیری از سیاه شدن: برای جلوگیری از سیاه شدن زنجیر نقره عطر یا ادکلن را در تماس با آن قرار ندهید. بعد از هربار استفاده از زنجیر با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید.
  • استفاده از محلول نقره شو: این محلول معمولا در نقره فروشی ها یافت می شود و مختص شست و شوی نقره است و به سرعت براقی و درخشندگی را به زنجیر کدر شده باز می گرداند.
  • تعمیر منظم و به موقع: اگر در ناحیه ای از زنجیر یا قسمت قفل آن نقصی وجود دارد، هرچه زودتر آن را به محل های تعمیر نقره بسپارید تا مشکل بوجود آمده را رفع کند زیرا ممکن است به دلیل نقص بوجود آمده زنجیر پاره شده و آن را از دست بدهید یا دیگر قابل تعمیر نباشد.
  • نگهداری مناسب: در صورت عدم استفاده از زنجیر نقره مردانه آن را در یک جعبه در دار نگهداری کنید تا در مجاورت طولانی با هوا نباشد زیرا تغییر رنگ خواهد داد.
  • در قدت در پوشش: هنگامی اقدام به پوشیدن یا درآوردن لباس کنید که زنجیر به گردن شما نباشد زیرا ممکن است گیر کرده و پاره شود.
  • خشک نگه داشتن: بعد از قرار گرفتن در معرض رطوبت آن را خشک کنید.
  • مراقبت: کلر نقره را تخریب می کند بنابراین بهتر است هنگام شنا در استخر زنجیر را به گردن نیاندازید.

جمع بندی خرید اینترنتی زنجیر نقره مردانه

زنجیر نقره مردانه به دلیل ارزشی که دارد و ماندگاری بسیار بالای آن توسط بسیاری از آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر ها در انواع مختلف و جذابی ساخته می شوند و اگر تصمیم به خرید یک زنجیر نقره مردانه را دارید.

استفاده از راهنمای خرید اینترنتی امروز در دسته بندی مد و پوشاک می تواند در انتخاب و خرید یک محصول با کیفیت به شما کمک کند. در انتها بهترین مدلهای بازار را گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را با هم مقایسه کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۳۰ مدل زنجیر نقره مردانه باکیفیت و شیک + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل ونیزی کد T50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار حلقه‌ای ساده قفل 50x0.5x0.5 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل دیپلمات T70

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار ترکیبی ساده قفل 70x0.5x0.5 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل ونیزی کد ZR_078

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار بافت قلابی مقاومت در برابر آب، تزئینات فلزی 50x25x25 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد vnizi1225

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات
925 عیار 60 سانتی‌متر بافت ساده زنجیر نقره ونیزی عیار 925 براق و مستحکم وزن: 12...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل T50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار حلقه‌ای ساده قفل 50x0.5x0.5 سانتی‌متر
محدوده قیمت 500,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد vnzi7.25

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات
925 عیار 65 سانتی‌متر بافت ساده زنجیر نقره ونیزی عیار 925 براق و با کیفیت وزن: ...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل شیک کد ZR_103

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار ترکیبی قلابی مقاومت در برابر آب، تزئینات فلزی 50x25x25 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل ایتالیایی ریزبافتarm6123

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار حلقه‌ای طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای بدون ویژگی 65x0.1x0.1 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل کارتیه T70

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار حلقه‌ای ساده قفل 70x0.5x0.5 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه سلین کالا مدل دیپلمات T60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار بندی ساده قفل 60x0.5x0.5 سانتی‌متر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CRT 60-65 GT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات ویژگی‌های ظاهری
925 عیار حلقه‌ای طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای زنجیر نقره عیار 925 با طول 60 الی 65 سانتی متر ... مقاومت در برابر آب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجير نقره مردانه مدل FIG005

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات
925 عیار 60 سانتی‌متر حلقه‌ای ساده وزن: 12 گرم عرض زنجیر: 4 میلی‌متر عیار 925 حک ش...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو ایتالیایی کد arm5701

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار حلقه‌ای طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای بدون ویژگی 60x0.4x0.03 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد FIGARO36.90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات
925 عیار 60 سانتی‌متر ترکیبی ساده زنجیر نقره فیگارو محصول کشور ترکیه ساخته شده از...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو کد ZR_071

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار ترکیبی ساده بدون ویژگی 28x1x28 سانتی‌متر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد KRT11.30

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری
925 عیار 65 سانتی‌متر حلقه‌ای ساده قفل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل دایموند کات ایتالیایی🇮🇹

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار حلقه‌ای طوطی/خرچنگی/پروانه‌ای بدون ویژگی 50x0.4x0.03 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل K010

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات
925 عیار 64 سانتی‌متر حلقه‌ای ساده وزن: 52 گرم عرض زنجیر:6 میلی‌متر عیار 925 حک شد...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد marii36.31

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات ویژگی‌های ظاهری
925 عیار بافت قفل آویزی زنجیر نقره ماری یا سیاه قلم عیار حک شده 925 محص... بدون ویژگی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد KART32.28

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار طول زنجیر شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات
925 عیار 65 سانتی‌متر حلقه‌ای ساده زنجیر نقره کارتیه عیار 925 ترکیه ای(کیفیت بالا)...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 5,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه کد marii76.14

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات ویژگی‌های ظاهری
925 عیار بافت قفل آویزی زنجیر نقره طرح ماری یا سیاه قلم بسیار با کیفیت ... بدون ویژگی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل مارپیچ کد x12

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات ویژگی‌های ظاهری
925 عیار بافت ساده زنجیر نقره مدل مارپیچی بسیار ضخیم و محکم به طول... تزئینات فلزی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل ماری کد MARI34.85

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات سایر توضیحات ویژگی‌های ظاهری
925 عیار بافت قفل آویزی زنجیر نقره ماری یا سیاه قلم عیار حک شده 925 برا... بدون ویژگی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مانچو مدل sf6008

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات طرح آویز سایر توضیحات
925 عیار حلقه‌ای ساده زنجیر طرح کارتیر زنجیر نقره با عیار 925 طرح کارتیر طول حدودی زنج...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زنجیر نقره مردانه مدل SZK1-2021

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عیار شکل زنجیر نحوه بسته شدن زیورآلات ویژگی‌های ظاهری ابعاد بسته‌بندی
925 عیار بافت مکانیکی مقاومت در برابر ضربه، قفل 65x1x1 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا