زیورآلات نقره

۲۵ مدل انگشتر نقره زنانه شیک و زیبا با خرید اینترنتی

راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه

انگشتر نقره زنانه به نام انگشتر حلقه معروف می‌باشد. هدف از خرید آن را می‌توان تنها جهت زیبایی بخشیدن به دست و انگشتان دانست. استفاده از انگشتر نقره به دلیل خواص درمانی در میان بسیاری از زنان و حتی آقایان رواج دارد. بیشتر خانم‌ ها به انواع خدمات آرایشی نظیر: مانیکور و… روی می‌آورند تا دستان جذاب و زیبایی داشته باشند و برای این کار از هیچ روشی چشم‌ پوشی نمی‌کنند. اما عده‌ای هم هستند که از زیورآلات مختلفی مانند: نقره جهت زینت بخشیدن به دستان خود استفاده کرده و به همین خاطر است که امروزه شاهد خرید این اکسسوری زیبا در میان خانم‌ها هستیم.

اما ممکن است سوال مهمی ذهن شما را در این رابطه درگیر کرده باشد و آن سوال در مورد این است که چرا به جای خرید طلا دست به خرید نقره‌ جات بزنیم؟ جهت پاسخگویی به این سوال باید بگوییم که امروزه به دلیل افزایش قیمت طلا، خرید نقره‌ جات می‌تواند بهترین گزینه جهت استفاده باشد. زیرا نقره در مقایسه با طلا، هزینه کمتری داشته و علاوه بر آن از خواص درمانی هم برخوردار است. از آنجا که خرید نقره‌ جات نیاز به دانش و اطلاعات کافی دارد، نیاز است که راهنمای خرید اینترنتی این دسته از اکسسوری را مطالعه کرده و سپس جهت تهیه آنها اقدام نمایید. مقاله زیر از این جهت گردآوری شده که به شما کمک کند تا انتخاب راحت‌تری در زمینه خرید انگشتر نقره زنانه و همینطور انگشتر نقره مردانه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گردنبند نقره با معرفی مدل های شیک و زیبا 

آشنایی با مدل‌ های مختلف انگشتر نقره جدید

  • حلقه عقیق: بیشتر خانم ها این مدل حلقه را در مقایسه با دیگر مدل‌ها می‌پسندند. عقیق‌ها در بازار از مدل‌های مختلفی برخوردار بوده که خواص آنها با توجه به کیفیت تولیدی در مقایسه با یکدیگر کاملا متفاوت است. البته در مورد این حلقه باید بگوییم که رکاب آن از جنس نقره بوده و سنگ قرار گرفته بر روی حلقه، عقیق می‌باشد.
  • حلقه ازدواج: حلقه‌های ازدواج زنانه موجود در بازار به صورت جفت بوده و کاملا شبیه به یکدیگر هستند. از آنجا که در دین اسلام استفاده از طلا برای آقایان حرام بوده، به همین خاطر بسیاری از افراد تمایل به خرید انگشتر نقره دارند.
  • حلقه نمادین: از آنجا که به حلقه‌ های نمادین، حلقه‌های سمبلیک هم می‌توان گفت، استفاده از آنها تنها در میان قشر خاصی رواج دارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین نوع زنجیر طلا زنانه با معرفی مدل های شیک 

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت انگشتر نقره زنانه

  • سایز انگشتر نقره زنانه

مهمترین موردی که هنگام خرید انگشتر باید در نظر بگیرید، سایز آن است. متاسفانه در بسیاری از موارد پیش آمده که افراد از این مورد به راحتی عبور می‌کنند و بعد هنگام استفاده از انگشتر با مشکل سایز مواجه می‌شوند. هنگام خرید حتما انگشتر را دستتان کرده و سایز آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر سایز انگشتر برای دست شما کوچک باشد، به سختی وارد انگشت شده و ممکن است در بعضی موارد به پوست دست شما آسیب وارد کند و یا حتی هنگام بیرون آوردن آن با مشکل مواجه شوید. اگر سایز انگشتر برای دست شما بزرگ باشد، امکان دارد که بدون اینکه متوجه شوید هنگام حرکت، انگشتر از دستتان خارج شود. پس توجه به سایز انگشتر جز موارد مهمی بوده که باید در نظر گرفته شود. این مشکل ممکن است هنگام خرید اینترنتی انگشتر برای شما به وجود آید. در اینجا ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های زیر جهت سایزگیری انگشتر مورد نظر خود استفاده نمایید:

  1. هنگام مراجعه به مراکز خرید متوجه خواهید شد که انگشتر های خاصی با عدد مشخصی وجود داشته که شما با امتحان کردن آنها به راحتی می‌توانید متوجه سایز واقعی انگشتر شوید.
  2. از انگشتر‌ فعلی خود استفاده کرده و قطر آن را به میلیمتر محاسبه کنید و هنگام خرید اینترنتی اندازه مشخص شده انگشتر را اعلام کنید.
  3. این روش به دلیل خطای زیاد توصیه نمی‌شود. اما جهت اندازه‌گیری سایز انگشتر می‌توانید کاغذ نواری را به دور انگشت خود بپیچید و سپس جایی که دو سر کاغذ به هم می‌رسد را با خودکار علامت زده و آن را اندازه‌گیری نمایید.
  • زمان مناسب جهت خرید انگشتر نقره زنانه

از جمله موارد دیگری که باید در نظر گرفته شود، انتخاب بهترین زمان جهت خرید انگشتر است. خرید انگشتر چه زنانه و چه مردانه در موارد زیر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود:

  1. بعد از استحمام و یا زمان‌هایی که دستتان به طور مستقیم با آب سروکار داشته است. زیرا پوست در این زمان حالت ارتجاعی به خود گرفته و انگشتر به سختی وارد انگشت دست می‌شود.
  2. مواقعی که در فعالیت‌های سنگین از دست‌های خود زیاد استفاده کرده‌اید. زیرا دست‌ها در این مواقع ورم کرده و سایز انگشتان کمی متفاوت‌تر از حالت معمولی است.
  3. خرید انگشتر بعد از خواب به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زیرا سایز انگشت‌ ها کمی کوچک‌تر از حالت همیشگی است.
  • مدل‌ های مختلف انگشتر نقره زنانه

از آنجایی که انگشتر های زنانه دارای طرح‌ های مختلفی هستند بستگی به شما دارد که بر چه اساسی تمایل به خرید مدل‌های مختلف آنها را دارید. بعضی مدل‌ های انگشتر زنانه دارای نگین‌ های بزرگ و نقش‌ های زیبا بوده که بیشتر جهت استفاده در مجالس مهمانی و عروسی مناسب است. اگر می‌خواهید از انگشتر نقره به صورت روزانه استفاده نمایید پس باید به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای سبک مینیمال باشند. امروزه استفاده از انگشتر های ساده بدون هیچ گونه نقش و نگاری جهت استفاده روزمره در میان بسیاری از خانم‌ها رواج دارد.

  • خرید انگشتر نقره زنانه با توجه به نوع انگشتان دست

نوع انگشت دست شما می‌تواند راهنمای مناسبی باشد که چه مدلی از انگشتر را برای خود انتخاب نمایید.

  1. اگر انگشتان دست شما کشیده و دراز است، سعی نمایید از مدل‌ هایی که دارای نگین گرد هستند، استفاده نمایید.
  2. اگر انگشتان دست شما کوتاه است، حتی‌الامکان از مدل‌ هایی که دارای نگین کشیده یا مستطیل شکل هستند، استفاده نمایید.
  3. در مورد دست‌ های چاق و پر بهتر است انگشتری را جهت خرید انتخاب نمایید که نگین آن به شکل لوزی است.
  • خرید از فروشگاه های معتبر

توصیه ما به شما این است که مراکز خرید معتبر را شناسایی کنید و با اطمینان خاطر کامل جهت خرید حضوری مدلی که مورد نظر شما است، اقدام نمایید. اما اگر تمایل به خرید اینترنتی انگشتر‌ نقره دارید حتما از سایت‌ های آنلاین معتبر در سراسر کشور جهت تهیه آنها اقدام نمایید و با مطالعه مطالب مهم ذکر شده در مقاله امروز می‌توانید فرایند خرید این اکسسوری زیبا را برای خود آسان‌تر نمایید.

پیشنهادهایی برای شما

 

[digiham61648444148]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا