لوازم آرایشیلوازم شخصی برقی

راهنمای خرید بهترین پرینتر ناخن با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

راهنمای خرید و قیمت دستگاه طراحی ناخن حرفه ای

بسیاری از خانم ها به زیبایی دستان خود اهمیت می دهند و یکی از مواردی که در زیبایی دست ها تاثیرگذار است زیبایی ناخن ها می باشد. یکی از مواردی که در زیبا دیده شدن ناخن ها موثر است طراحی روی آن ها می باشد که این کار به روش های مختلف مثل استفاده از لاک های مغناطیسی و آهنربای مخصوص آن انجام می شود اما برای طراحی زیباتر و حرفه ای تر استفاده از دستگاه پرینتر ناخن ضروری می باشد که در ادامه به بررسی راهنمای خرید آن خواهیم پرداخت.

برای استفاده از این دستگاه بهتر است لاک مورد نظر را بر روی ناخن ها زد و بعد از آن طرح مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد. این دستگاه ها معمولا قابلیت این را دارند که بعد از دریافت طرح و یا عکس مورد نظر شما آن را بر روی ناخن ها چاپ کند. بنابراین این دستگاه ها هم در منزل و هم در سالن های آرایشی قابل استفاده می باشند و جز یکی از لوازم ضروری برای کسانی است که در زمینه کاشت ناخن و طراحی آن فعالیت دارند.

در توضیح بیشتر این دستگاه باید گفت که هر طرحی را که مورد نظر شما باشد می تواند در مدت زمان کوتاهی بر روی ناخن درج کند. مدت زمان درج و چاپ طرح این دستگاه ها بستگی به نوع و مدل آن دارد که معمولا در حدود 8 تا 28 ثانیه متغیر می باشد. این دستگاه ها قابلیت درج طرح هم بر روی ناخن طبیعی و هم بر روی ناخن مصنوعی را دارد.

به طور خلاصه در مورد کاربرد دستگاه پرینتر ناخن همان طور که گفته شد طراحی آسان بر روی ناخن های طبیعی و ناخن های مصنوعی می باشد و می توان هر طرحی بر روی ناخن ها چاپ کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه لاک خشک کن با معرفی مدل های باکیفیت و کاربردی 

دستگاه های پرینتر ناخن در انواع و مدل های مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این دستگاه ها معمولا در سه نوع در بازار موجود می باشد که این دستگاه ها عبارت هستند از:

انواع مدل های دستگاه جهت بررسی قیمت چاپگر ناخن ارزان

  • پرنتر سه بعدی: یکی از انواع این دستگاه ها پرینتر سه بعدی ناخن می باشد که مصرف کنندگان و طرفداران خود را دارد. این دستگاه جز یکی از جدیدترین دستگاه ها می باشد که طرح های سه بعدی را بر روی ناخن چاپ می کند و جلوه زیبایی به دستان شما می دهد و باعث جذب مشتری نیز می گردد.
  • چابگر حرفه ای ناخن: دستگاه بعدی چاپگر حرفه ای ناخن می باشد و از آنجایی که طبق آخرین تکنولوژی ساخته و طراحی شده است و دستگاهی کاملا هوشمند می باشد بنابراین به آن حرفه ای نیز می گویند. کار با این دستگاه بسیار آسان می باشد و در مدت بسیار کوتاهی هر طرحی را می تواند بر روی ناخن ها چاپ کند.
  • پرینتر رومیزی: دسته دیگر این دستگاه ها پرینتر رو میزی می باشد که در اندازه های کوچک طراحی و ساخته می شوند و به راحتی قابل جا به جایی است. این دستگاه ها معمولا هم با برق کار می کنند و هم دارای باطری هستند و در مواقعی که دسترسی به برق وجود ندارد با این باطری کار میکند. این دستگاه در مقایسه با سایر مدل ها از قیمت پایین تری برخوردار است و در مدت زمان سی ثانیه می تواند طرح را چاپ نماید.

مزایای استفاده از پرنتر ناخن

  • در مورد مزایا این محصول باید به راحتی کار با آن اشاره کرد که نیاز به هیچ تخصصی ندارد و فقط باید کار کردن با دستگاه را بلد بود که آن هم کار چندان دشواری نیست. بنابراین بسیاری از افراد می توانند از این دستگاه در منزل استفاده کنند و بدون مراجعه به سالن های زیبایی طرح های مختلفی را بر روی ناخن های خود چاپ کرد.
  • علاوه بر این از دیگر مزایا این محصول در سالن های زیبایی و آرایشگری این است که سبب جذب مشتری می گردد و به کمک آن می توان طرح های جدیدی برای مشتری ارائه داد.
  • استفاده سریع از این دستگاه ها که می تواند در مدت زمان کوتاهی طرح مورد نظر را چاپ کند از دیگر مزایا این محصول می باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه مانیکور و پدیکور با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت چاپگر سه بعدی ناخن

در خرید پرینتر ناخن بهتر است به نکاتی توجه شود تا بر اساس این نکات بهترین انتخاب انجام پذیرد. برخی از این نکات عبارت هستند از:

  • نوع دستگاه: نکته مهم در خرید این دستگاه ها توجه به نوع آن است که در مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده اند و باید طبق نیاز و سلیقه خود خریداری شوند.
  • اندازه دستگاه: نکته مهم دیگر اندازه این دستگاه می باشد که بستگی به مکانی که در آن قرار است استفاده شود دارد و معمولا اندازه پرینتر های خانگی در مقایسه با پرینتر هایی که در آرایشگاه ها استفاده می شوند کوچکتر می باشد.
  • قیمت پرینتر ناخن: قیمت این چاپگر ها یکی دیگر از نکات مهمی است که بهتر است به آن دقت شود و متناسب با مقدار بودجه انتخاب شود. در واقع هر چه قیمت این دستگاه ها بیشتر باشد دستگاه از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود و تجهیزات آن نیز بیشتر است.
  • سادگی استفاده: نکته بعدی کاربرد و استفاده آسان آن می باشد و معمولا هر چه کار با دستگاه راحت تر باشد سرعت عمل کار بالاتر خواهد رفت و می توان مشتریان بیشتری را در زمانی کوتاه تر راه انداخت.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فر کننده مو یا همان بیگودی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

راهنمای نگهداری محصول

نگهداری صحیح از پرینتر ناخن سبب افزایش طول عمر دستگاه می گردد که برای نگهداری آن بهتر است چند نکته را رعایت کرد. این نکات عبارت هستند از:

  • یکی از نکات مهم در نگهداری این دستگاه این است که حتما بعد از تمام شدن کار دوشاخه دستگاه را از پریز جدا کرده زیرا ممکن است بر اثر نوسانات برقی دچار مشکل و یا خرابی گردد.
  • برای تمیز کردن دستگاه بهتر است از یک پارچه نرم و نمدار استفاده کرد و از پاشیدن آب بر روی آن خودداری شود.
  • این دستگاه در جای خشک و به دور از رطوبت نگهداری شود و همچنین از زدن ضربه به آن خودداری شود. در غیر این صورت دستگاه دچار آسیب های جدی می گردد.
  • اگر مدت زمان زیادی از دستگاه استفاده نمی شود حتما کارتریج پرینتر از دستگاه خارج شود در غیر این صورت سبب خشک شدن رنگ و یا جوهر درون دستگاه می گردد.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع و اقسام پرینتر ناخن و مشخصات آنها را می شناسید و با سلیقه‌ی خود می دانید کدام مدل را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی امروز در دسته بندی زیبایی و سلامت برای شما مفید بوده باشد. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه همراه ما باشید و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه مطلب برای کمک به شما چند مدل محبوب در بازار ایران را گردآوری کرده ایم بهتر است آنها را با هم مقایسه کنید. تمامی این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار هستند و کیفیت بالایی دارند.

[digiham11636184056]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا