لوازم برقی

۲۴ مدل هواپز ارزان، باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

هواپز

هواپز ها در واقع همان سرخ کن هایی می باشند که برای سرخ نمودن مواد غذایی نیاز به روغن ندارند. این وسیله کاربردی در آشپزخانه می تواند مواردی چون سیب زمینی و مرغ را بسیار ترد طبخ نماید.

افرادی که دارای رژیم های غذایی هستند، اغلب از این مورد برای کنترل کلسترول، چربی و … استفاده می نمایند.

دستگاه هواپز

باید در نظر داشته باشید که استفاده از هواپزها باعث می شود تا رطوبت درون میوه ها و غذاها به صورت کامل از بین رود. از همین رو می توان از آنها برای خشک نمودن مواد غذایی همچون سبزی ها نیز بهره برد.

بسیاری از افراد برای تهیه سوسیس و ماهی از این موارد بهره می برند تا پخت سریع تر باشد.

دستگاه هواپز ، در زمان خرید دستگاه هواپز بهتر است تا حتما نوع پنل آن را در نظر بگیرید. برخی از پنل ها به صورت دیجیتالی می باشند. لذا می توانید به راحتی گرمای داخل دستگاه را بررسی نمایید.

همچنین به راحتی می توانید تایم برای دستگاه در نظر بگیرید تا پس از اتمام پروسه خاموش شود. البته این مورد یک گزینه مهم و اجباری در زمان خرید نیست.

بهترین هواپز

در زمان خرید هواپز باید بسیار دقت داشته باشید که ابعاد و وزن آن چقدر است. از آنجا که گاها نیاز است تا شما آنها را به مکان های مختلف منتقل نمایید لذا سنگین بودن آنان، یک نکته منفی است.

لازم است تا متناسب با فضای خود در آَشپزخانه و تعداد نفرات اقدام به خرید هواپز خوب و مناسب کنید.

بهترین برند هواپز

امروزه برندهای مختلف هواپز در بازار وجود دارند که قیمت های مختلفی نیز ارائه می کنند. اما توصیه می شود تا از گزینه هایی استفاده نمایید که دارای گارانتی بوده و چند کاره هستند.

به طور مثال مواردی که عملیات یخ زدایی، تست کردن و پختن غذاها را فراهم می آورند، عالی می باشند.

بهترین مارک هواپز ، امروزه مارک های ایرانی و خارجی مختلفی از هواپزها در بازار وجود دارند، اما توصیه می شود تا از مواردی استفاده کنید که دارای تایمر می باشند.

در این صورت می توان به گونه ای برنامه ریزی نمود که پس از پخت، دیگ خاموش شده و گرمایی به بیرون درز ندهد. برخی از نمونه ها نیز به صورت توربو بوده و پروسه پخت سریع تری دارند.
بهترین مدل هواپز ، بهترین مدل های هواپز موجود در بازار گزینه هایی هستند که دارای کنترلر های دیجیتالی می باشند. عموما از این موارد می توان برای طبخ هر نوع غذایی استفاده کرد.

البته تمام هواپزها دارای المنت مخصوص هستند که به کمک آنها می توان حرارت را به راحتی پخش نمود تا پخت یکنواخت و آرام انجام شود.

مدل هواپز ، با توجه به اینکه نیاز افراد دائما در حال تغییر می باشد، از همین رو تولیدکنندگان نیز همواره مدل های مختلفی از هواپز را به بازار ارائه می دهند.

اما در اغلب این هواپزها قابلیت هایی چون یخ زدایی و خشک کردن وجود دارد. برخی از افراد از دستگاه های فوق برای پخت شیرینی نیز بهره می برند.

آشپزی با هواپز

آشپزی با هواپز بسیار آسان و مقرون به صرفه است. این دستگاه نیاز به آب یا روغن ندارد.

همچنین باید توجه داشت که چون از ابتدا می توان دما و زمان را در این نوع پخت مشخص نمود لذا پروسه پخت اتوماتیک راحت تر خواهد بود.

روش کار با هواپز

روش کار کردن با هواپز بسیار آسان است. لازم است تا مواد اولیه غذا را داخل دیگ ریخته و به خوبی درب آن را محکم نمایید. در این مرحله می توانید تایمر را تنظیم کنید به نحوی که پروسه پخت شروع شود.

توجه داشته باشید که هر چه توان هواپز بیشتر باشد، پروسه پخت نیز سریع تر می باشد.

نحوه کار با هواپز ، کار نمودن با هواپز بسیار آسان است. برای این مورد لازم است تا تنها غذا را در داخل دیگ ریخته و توسط پنل دیجیتالی، گرمای مورد نیاز را تنظیم نمایید.

در برخی از موارد پیشرفته می توانید تایم خاموش شدن هواپز را نیز مشخص نمایید. این مورد برای افرادی که نیاز به پخت اتوماتیک دارند، عالی می باشد.

طرز کار هواپز ، برای کار با دستگاه هواپز باید دقت داشته باشید که آنها دارای فن های مکانیکی می باشند. از همین رو می بایست فضای کافی در اختیارشان قرار داده شود.

در همین راستا، می توانید ابتدا فضای خود را سنجیده و سپس اقدام به خرید سایز مناسب کنید. البته در زمان خرید توجه داشته باشید که جنس بدنه به نحوی نباشد که گرما را به بیرون هدایت نکند.

طرز استفاده از هواپز ، استفاده از هواپز بسیار آسان می باشد و نیاز به آموزش یا مهارت خاصی ندارد. برای استفاده لازم است تا غذای خود را درون دیگ مخصوص قرار داده و دما را تنظیم نمایید.

سپس دستگاه شروع به چرخش کرده و حرارت را از تمام بخش ها به غذا می رساند. همین مورد نیز موجب می شود تا پخت صورت گیرد.

کار با هواپز ، در زمان کار با هواپز بسیار مهم است که دقت نمایید، فضای کافی را در اختیار آن قرار دهید. زیرا این مورد هوا را از محیط اطراف خود گرفته و پس از گرم نمودن آن به سمت غذاهای مد نظر روانه می نماید.

دقت نمایید در مواردی که وزن هواپز کم است، کیفیت نیز به همان اندازه پایین تر می باشد.

خرید هواپز

برای خرید هواپزها باید دقت داشته باشید که آنها، سرخ کن هایی می باشند که دارای فن های متحرک بوده و قادر هستند تا غذا را بدون روغن ترد نمایند.

افرادی که به دنبال غذاهای سالم و ترد می باشند، اغلب از این مورد بهره می برند. البته می توان از این دستگاه ها برای سوخاری نمودن، کبابی کردن  و .. استفاده کرد.

خرید هواپز ، در زمان خرید هواپز توجه به وزن آن دارای اهمیت بالایی است. برخی از هواپزها بسیار سنگین می باشند. در این صورت کار کردن با آنها دشوار است.

نمونه های بسیار سبک نیز از قطعاتی استفاده می نمایند که کیفیت آنها پایین می باشد. از همین رو توصیه می شود تا از برند های شناخته شده و معتبر خرید خود را انجام دهید.

هواپز آریته

آریته از دیگر برندهای معتبری می باشد که  هواپزهای خوب و کاربردی به بازار ارائه می دهد. در دستگاه های این برند می توانید مطمئن باشید که اگر گرما افزایش پیدا کند، به هیچ وجه غذا به آن نمیچسبد.

از همین رو بسیاری از افراد به دلیل راحتی استفاده و شستشو، آن را با قیمت مناسب از بازار تهیه می نمایند.

هواپز نینجا

نینجا از دیگر برندهای مطرح دنیا می باشد که هواپزهای با کیفیتی را به بازار ارائه می دهد.این برند برای دستگاه های خود قابلیت پخت اتومات را در نظر گرفته است که بسیار کاربردی می باشد.

قفل اطمینان این دیگ ها بسیار محکم بوده و برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک می باشند، کاربردی است. همچنین شما می توانید به آسانی آنها را شستشو کنید.

هواپز بیم

هواپز بیم یکی از هواپز های خوب و کاربردی می باشد که اغلب افراد از آنها استفاده می نمایند. با توجه به اینکه سایزبندی مختلفی برای این هواپز وجود دارد لذا شما قادر خواهید بود تا با توجه به سایز مد نظر خود گزینه مناسب را تهیه کنید.

عموما ظرفیت هر هواپز با واحد لیتر مشخص می شود.

نحوه کار با هواپز فیلیپس

هواپز فیلیپس یکی از هواپزهای عالی موجود در بازار می باشد. این هواپز گرمای خوبی را ارائه می دهد و به راحتی می توانید دمای آن را تغییر دهید.

از همین رو برای ترد نمودن مواد غذایی عالی است. در حین خرید می توانید به طراحی هواپز نیز دقت نمایید. این مورد به ابعاد آشپزخانه شما مرتبط می باشد.

هواپز شیائومی maf02

یکی از نمونه های عالی هواپز ها، سرخ کن های شیائومی می باشند. این برند برای پخت غذا از آب یا روغن استفاده نمی نماید. بلکه تنها حرارت را به سمت غذا ارسال می نماید.

با توجه به اینکه توان آن زیاد بوده و گرمای خوبی نیز تولید می نماید لذا قادر است تا انواع غذاها را به خوبی پخته و سرخ کند.

قطعات هواپز

بهترین هواپزها، مواردی می باشند که بتوانید قطعات آنها را به راحتی تفکیک نمایید و آنها را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. یکی از قطعات عالی هواپز، قفل ایمنی آن می باشد.

این قفل کمک می نماید تا سر دیگ به خوبی چفت شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که این بخش مانع جدا شدن بدنه از سر دیگ می شود.

دیگ پیرکس هواپز

برخی از نمونه های هواپز هایی که در بازار وجود دارند، پیرکسی هستند. این موارد وزن زیادی ندارند و به راحتی می توانید آنها را تمیز کنید. باید در نظر داشته باشید که شستن آنها بسیار آسان است.

شما می توانید دیگ ها را به صورت مجزا در داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. همچنین باید دقت داشته باشید که این موارد کیفیت عالی دارند.

شیشه هواپز

هواپز ها قادر هستند تا گرما را در اطراف غذاها پخش نمایند. آنها از یک فن مکانیکی استفاده می نمایند تا حین چرخش غذا تمام بخش های آن را گرم نمایند.

در نظر داشته باشید که اگر دیگ از نوع شیشه ای باشد بسیار مهم است که کیفیت آن تایید شود تا حین قرارگیری در معرض دمای زیاد آسیب نبیند.

دیگ شیشه ای هواپز ، دیگ هایی که درون هواپزها قرار می گیرند، می توانند از جنس های مختلفی باشند. این بین دیگ های شیشه ای گزینه ای عالی هستند. زیرا شستن آنها بسیار آسان تر می باشد.

همچنین می توانید پروسه پخت را از بیرون هواپز به خوبی کنترل نمایید. البته باید دقت داشت که نگهداری این موارد به نسبت سریع می باشد.

قیمت دیگ شیشه ای هواپز

دیگ های شیشه ای هواپزها دارای قیمت های مختلفی هستند. این دیگ ها با توجه به اینکه دارای چه سایز و اندازه ای می باشند و جنس آنها از چه نوعی است، با قیمت های گوناگون به بازار عرضه می شوند. توصیه می شود تا نمونه های پیرکس را خریداری نمایید که توان بالایی برای تحمل دما دارند.

قیمت دیگ هواپز ، قیمت دیگ های موجود در بازار با توجه به برند ارائه کننده آنها و ویژگی های دیگ ها می تواند متفاوت باشد.

یکی از فاکتورهایی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد، توان هواپز می باشد. هر اندازه توان هواپز بیشتر باشد، به معنای تولید گرمای بیشتر است. این هواپزها دارای قیمت به مراتب بالاتری هستند. البته کیفیت آنها نیز بهتر است.

خرید دیگ شیشه ای هواپز

در زمان خرید هواپز بسیار مهم است که به جنس بدنه توجه نمایید. موردی که شما تهیه می نمایید باید عایق گرما باشد و محیط بیرون دیگ را گرم نکند.

در حال حاضر مواردی که در بازار وجود دارند اغلب دارای لایه داخلی با جنس شیشه هستند که بتوان غذا و پروسه پخت را به خوبی بررسی نمود.

خرید دیگ هواپز ، دیگ هواپز می تواند دارای انواع متفاوتی باشد. برخی از دیگ ها به صورت شیشه ای بوده و برخی دیگر از تفلون نسوز هستند.

دیگ های شیشه ای وزن بیشتری دارند اما نگهداری آنها آسان تر است. برخی از دیگ های موجود در بازار دارای کنترل کننده دمای دستی هستند. از همین رو در زمان پخت غذا می توان به راحتی دما را تنظیم کرد.

قیمت هواپز

ظرفیت داخلی هواپز یکی از گزینه های تاثیر گذار بر روی خرید می باشد. از همین رو توصیه می شود تا قبل از خرید حتما به گنجایش مورد نیاز خود فکر کنید.

طبیعتا برای خانواده های بزرگ استفاده از هواپزهای سایز بزرگ مقرون به صرفه تر است. زیرا این اشخاص نیاز ندارند تا دستگاه خود را به صورت متوالی روشن نمایند و هزینه برق پرداخت کنند.

قیمت دستگاه هواپز

در بحث قیمت، موارد زیادی دخیل می باشند اما یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید، ضد ضربه بودن و نشکن بودن دیگ است. این موارد اغلب دارای قیمت بالاتری هستند.

شما می توانید یک هواپز خوب با حداقل قیمت 900 هزار تومان را در بازار با سایز و اندازه متوسط تهیه نمایید.

قیمت هواپز مکسی

مکسی یکی از گزینه های عالی می باشد که می توانید از آنها هواپزهای درجه 1 تهیه کنید. این برند تمام وسایل خانه ای که ارائه می دهد را گارانتی می نماید.

چنانچه به هر دلیلی برخی از قطعات آن مشکل داشتند، می توانید از گارانتی استفاده نمایید. به همین دلیل هزینه این دستگاه ها اغلب بالا است.

قیمت هواپز پارس خزر

پارس خزر یکی از برندهای معتبر داخلی می باشد که قیمت هواپزهای آن عالی است. با توجه به اینکه هواپزهای این برند دارای سایزها و ویژگی های گوناگونی می باشند لذا می توانند هرگونه نیازی را پاسخ دهند.

هم اکنون این موارد با گارانتی به بازار عرضه می شوند.

تفاوت هواپز و بخارپز

یکی از سوالات رایجی که مطرح می شود، تفاوت بین بخارپز و هواپز می باشد. باید در نظر داشته باشید که بخارپز ها برای پروسه پخت از آب و بخار آن استفاده می نمایند.

اما در هواپز ها از هیچ آبی استفاده نمی شود. از همین رو آنها می توانند تنها با فراهم نمودن گرما اقدام به پخت کنند.

تفاوت بخارپز و هواپز ، بخارپز و هواپز دو موردی می باشند که از آنها برای پخت سریع غذاها استفاده می نمایند. بخارپز ها از بخار آب و هواپزها از گرمای مستقیم بهره می برند.

از همین رو نیاز است تا در زمان استفاده از بخارپز ها حتما به آنها آب اضافه نمایید. هواپزها البته دارای فن های مکانیکی می باشند که گرما را به سمت غذا هدایت می کنند.

طرز تهیه پیتزا با هواپز

جالب است که بدانید با هواپز شما می توانید هر نوع غذای پختنی و سرخ کردنی را طبخ کنید. اما یکی از کاربردهای مهم آن برای تهیه پیتزا است.

برای این نوع پخت لازم است تا فن ها را طوری تنظیم نمایید که پیتزای شما را از چندین جهت در برابر گرما قرار دهند. در این صورت پروسه پخت سریع تر خواهد بود.

عکس هواپز

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید نمونه های بسیاری از هواپزها را در اینترنت مشاهده نموده و با یکدیگر مقایسه کنید. لذا امکان بررسی ویژگی ها از روی تصویر نیز فراهم می باشد.

در عکس ها شما می توانید ویژگی های جانبی، رنگ بندی و سایز محصول را بررسی نموده و در صورت تایید خریداری کنید.

هواپز ، در این محتوا اقدام به بررسی راهنمای خرید هواپز و تمامی اطلاعات مربوطه در این زمینه می پردازیم.

شما می توانید با مطالعه ی این محتوا با هواپز آشنا شده و آگاهی کامل در مورد تمامی نکات ضروری به هنگام خرید را کسب نمایید در این راستا می توانید با فرا گرفتن این مطالب اقدام به خرید اینترنتی این محصول نیز نمایید.

مزایای هواپز

از آن جایی که بررسی ها و کاوش های محققان موجب آشکار شدن این موضوع شده است که برای حفظ مواد مورد نیاز و مفید رژیم غذایی نباید هیچ گونه آب و روغن موقع پختن به آن اضافه گردد.

در این راستا شرکت های تولید کننده ی زیادی اقدام به طراحی و ساخت دستگاهی شده اند که بتواند به این روش موجب پخت و پز مواد غذایی شوند.

سرانجام طراحان و تولیدکنندگان با رونمایی از دستگاه هواپز به عنوان آخرین دستاورد در این زمینه کمک شایان به ذکری برای عموم جهت پخت و پز سالم و رژیمی نمودند.

آشنایی بیشتر با انواع هواپز

این محصول یک نوع دستگاهی است که تولید حرارت آن به وسیله ی موج های نوری بوده و به دلیل دارا بودن به یک فن مخصوص باعث انتقال حرارت به صورت یکنواخت به کل دستگاه و در نهایت موجب پخت و پز بدون روغن می گردد.

به این صورت می توان تهیه ی غذا را به صورت سریع و بدون هیچ گونه دردسر و با طعمی بی نظیر و آبدار انجام داد.

در این روش پخت و پز بر خلاف سایر روش ها که از آب و روغن استفاده می شود همین کار موجب تغییر در طعم و رنگ غذا می گردد، خصوصیات ظاهری و عطر و بوی غذا حفظ می گردد.

این دستگاه علاوه بر پخت غذایی سالم و دارای طعم طبیعی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی زیاد و بی رویه نیز می شود. از دیگر مزیت های این محصول در آشپزی بدون ایجاد دود می باشد.

روش کار با این محصول به این صورت است که در ابتدا با روشن شدن لامپ های هالوژنی, امواج نوری شکل می یابد و همین امواج موجب ایجاد دما و حرارت مناسب برای پخت غذا می شود در این راستا سیستم گردش هوای دستگاه موجب پخش شدن دما به کل پخش های مواد غذایی می شود.

یک هواپز خوب مدلی است که قفل ایمنی بر روی درب خود داشته باشد. و همین طور قابلیت تفکیک پذیری داشته باشد به گونه ای که دیگ آن از بدنه جدا شود. دارای پایه ی توری برای جدا کردن مواد غذایی در محفظه ی درونی باشد.

برخی از مدل های جدید این محصول دارای قابلیت شست و شوی اتوماتیک می باشند به گونه ای که با زیاد کردن دمای داخلی خود می توانند هرگونه لک را ذوب نمایند. به این صورت مواد غذایی جا مانده نیز تمیز می گردد.

نکات مهم به هنگام خرید این محصول

  • اندازه ی آن محصول

از اصلی ترین مواردی که باید به هنگام خرید به آن توجه نمایید مشخصات فیزیکی این دستگاه مانند ابعاد آن است، شما می توانید با در نظر گرفتن فضایی که برای این محصول در آشپزخانه ی خود تعیین کرده اید اقدام به انتخاب ابعاد و اندازه ی آن نمایید.

  • قیمت هواپز

همان گونه که می دانید قیمت و میزان بودجه ای که برای خرید محصول مورد نظر خود در نظر می گیرید می تواند تاثیر شایان به ذکری بر نوع و مدل و کیفیت و برند آن داشته باشد.

  • وزن محصول

یکی دیگر از نکاتی که باید به هنگام خرید به آن دقت نمایید وزن هواپز است ولی به صورت کلی توصیه ای که در مورد وزن و سنگینی محصولات برقی برای شما داریم این است که همواره سعی کنید از لوازم برقی که از وزن مناسب تری برخوردار باشد تهیه و خریداری نمایید.

این موضوع را نیز فراموش نکنید که هر اندازه وزن محصول کمتر باشد به دلیل بی کیفیت بودن قطعات آن است. سعی کنید وزن محصولی که قصد خرید آن را دارید به اندازه ای باشد که جا به جایی و حمل آن برای شما مشکل نشود.

  • میزان گنجایش آن

از دیگر فاکتورهای حساس و مهم میزان گنجایش و ظرفیت داخلی دستگاه می باشد که باید قبل از خرید آن را در نظر داشته باشید.

برای تعیین میزان گنجایش داخلی آن می توانید با توجه به تعداد نفراتی که قرار است برایشان غذای سالم تهیه نمایید اقدام نمایید.

ذکر این موضوع نیز از قاعده مستثنی نمی باشد که میزان اندازه و حجم غذایی که در داخل محفظه ی این دستگاه قرار می دهید می تواند در انتخاب ظرفیت آن تاثیر گذار باشد.

  • توان مصرفی این دستگاه

به دلیل این که دستگاه هواپز با برق کار می کند بایستی قبل از خرید، میزان اندازه ی توان مصرفی این محصول را در نظر بگیرید.

در همین راستا شایان به ذکر است که هر اندازه میزان توان مصرفی دستگاه زیاد باشد به معنای این است که حرارت زیادی را می تواند برای شما تولید کند و رابطه ی مستقیمی با مدت زمان کوتاه تر پخت غذا دارد.

  • نوع پنل کاربری

از دیگر مواردی که باید به هنگام خرید به آن دقت نمایید نوع پنل کاربری دستگاه مورد نظر شما است, این مورد باید به گونه ای باشد که استفاده از آن راحت بوده و هر فرد در هر سنی بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

همین طور وجود این کنترلر ها و برنامه های از پیش تعبیه شده بر روی دستگاه موجب می شود که شما به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری با استفاده از آن برنامه ی پخت مواد غذایی دلخواه خود را انتخاب نمایید.

راهنمای نگهداری از آن

هواپز نیز همانند سایر لوازم منزل دارای برخی راهنمایی ها جهت نگهداری می باشد به این صورت شما می توانید برای کسب آگاهی کافی در این زمینه به دفترچه ی راهنمای آن مراجعه کنید.

در مورد شست و شوی این محصول نیز باید گفت که هواپز دارای قابلیت تفکیک پذیری می باشد و شما می توانید از این خصوصیت استفاده کرده و تمامی قطعات را از هم جدا نماید. همین طور می توانید این قطعات را در ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هواپز زوله‌له مدل ZA004

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حداکثر توان مصرفی ظرفیت جنس بدنه
1400 وات وات 4.5 لیتر پلاستیک ABS

امتیاز کاربران

هواپز زوله له مدل ZA004

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات ظرفیت جنس بدنه
صفحه نمایش :LED غیر چسبنده:بله ظرفیت:4.5 لیتر و... 4.5 لیتر پلاستیک

امتیاز کاربران

هواپز دسینی مدل توربو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی ظرفیت به نفر امکانات
300x300x200 میلی‌متر 7.5 کیلوگرم 1200 وات 12 تایمر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز بلندا مدل HD131

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت به نفر امکانات دستگاه نمایش وضعیت
28x28x28 میلی‌متر 5000 کیلوگرم 6 تایمر صفحه نمایش
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هوا پز دسینی مدل توربو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی امکانات جنس ظرف
30*30 میلی‌متر 7 کیلوگرم 1200 وات تایمر شیشه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 5,000,001 تا 7,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هواپز جی پاس مدل ‎GAF37512

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی امکانات دستگاه نمایش وضعیت
34x30x28 میلی‌متر 4500 کیلوگرم 1350 وات وات تایمر نمایشگر LCD
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز شیائومی مدل MAF02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی ظرفیت به نفر امکانات
34.5X29.5X37 میلی‌متر 3.900 کیلوگرم 1500 وات وات 3 بخارپز، تایمر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز مباشی مدل ME-AF994SS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی ظرفیت به نفر امکانات
365x30x352 میلی‌متر 6.3 کیلوگرم 1700 وات 12 تایمر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز زوله‌له مدل ZA-005

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی ظرفیت به نفر امکانات
30 × 38 × 28 میلی‌متر 4600 کیلوگرم 1500-1800 وات 6 دکمه‌های لمسی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز مدل Silencare SC-K509

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی امکانات دستگاه نمایش وضعیت
ارتفاع 31 x عرض 26.4 x طول 30 سانتی متر میلی‌متر 4500 کیلوگرم 1400 وات وات دکمه‌های لمسی، بخارپز نشانگر LED
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 7,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هواپز شیائومی مدل MAF08 6L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی امکانات دستگاه نمایش وضعیت
ابعاد داخلی 241 × 241 × 126 میلی متر, ابعاد کلی... 4600 کیلوگرم 1500 وات وات دکمه‌های لمسی صفحه نمایش
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز نینجا مدل AF300ME

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی سایر توضیحات ظرفیت
32x39x36 میلی‌متر 8260 کیلوگرم 2470 وات محدوده دما 40 درجه سانتیگراد تا 240 درجه سانتیگ... 7.6 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز نینجا مدل 100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حداکثر توان مصرفی ظرفیت به نفر امکانات مشخصات صفحه نمایش جنس ظرف
1550 وات 4 دکمه‌های لمسی لمسی تفلن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز نینجا مدل AF100ME

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی دستگاه نمایش وضعیت مشخصات صفحه نمایش
36x 25 x 32 میلی‌متر 5200 کیلوگرم 1550 وات صفحه نمایش LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هواپز کوزوری مدل CP158-AF

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حداکثر توان مصرفی مشخصات صفحه نمایش جنس ظرف
‎32 x 30 x 30 میلی‌متر 5400 کیلوگرم 1700 وات LED آلومینیوم فشرده با روکش نچسب عاری از PFOS و PFOA
مشخصات بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا