تجهیزات گیمینگصوتی تصویریقطعات کامپیوتر

۳۰ مدل هدفون بی سیم باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید هدفون

انتخاب یک هدفون بی سیم با کیفیت بسیار دشوار است. اهمیت این موضوع به هنگام خرید هدفون حرفه ای بیشتر خواهد شد. آگاهی و دانش فنی به هنگام انتخاب یک هدفون با کیفیت، بسیار ضروری است.

نوع اتصال، ضد آب بودن، وزن و جنس بدنه از مهمترین مواردی بوده که باید به هنگام انتخاب هدفون با کیفیت در نظر گرفته شوند.

معرفی هدفون بی سیم

هدفون بی سیم، وسیله ای کاربردی است که با استفاده از آن لذت بیشتری را به هنگام شنیدن موسیقی تجربه خواهید کرد. برندهای تولیدی هدفون بی سیم بسیار متنوع است.

از هدفون های برند لنوو می توان به مدل های HE05، LivePods، XE05، HD200 اشاره نمود. علاوه بر این، برندهای نیا و شیائومی هم از بهترین کمپانی های سازنده هدفون­های بی سیم به شمار می روند.

راهنمای خرید هدفون بی سیم

هدفون بی سیم از جمله لوازم پرکاربرد جهت پخش موسیقی بوده که می توان از آن در انجام فعالیت های مختلف استفاده نمود. برندهای مختلفی در زمینه تولید بهترین هدفون بی سیم در حال رقابت با همدیگر هستند.

شناخت ویژگی های هر کدام از برندها و آگاهی در مورد تجربیات کاربران، اطلاعات زیادی را قبل از خرید در اختیارتان قرار می دهد.

راهنمای خرید هدفون بیسیم ، هدفون های بیسیم موجود در بازار تنوع بسیار گسترده ای از لحاظ قیمت، جنس و مدل دارند. همین موضوع، انتخاب بهترین مدل هدفون بیسیم را برای فرد خریدار سخت تر کرده است.

قبل از خرید بهتر است در مورد ویژگی ها و مشخصات فنی هر مدل اطلاعات جامعی کسب نمایید تا بتوانید انتخاب آسانی در این زمینه داشته باشید.

هدفون بدون سیم

هدفون بدون سیم، وسیله ای بوده که در میان گروه های مختلف سنی طرفداران زیادی دارد. این محصول در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود.

انتخاب با کیفیت ترین مدل هدفون بدون سیم برای بسیاری از افراد به یکی از چالش های مهم تبدیل شده است. بدون سیم بودن این محصول امکان پخش موسیقی در هر مکانی را برای شما فراهم می کند.

هدفون بی سیم

هدفون بی سیم در رده بندی لوازم پخش موسیقی قرار دارد. این محصول دارای دو بلندگوی کوچک بوده که محل قرارگیری آنها بر روی گوش است.

این مدل هدفون از قابلیت اتصال به تلفن همراه و منابع دیگر برخوردار بوده و امکان پخش موسیقی را در هر مکانی فراهم می کند. انجام فعالیت های روزمره با این وسیله کاربردی، بسیار لذت بخش است.

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری از جمله کاربردی ترین تجهیزاتی بوده که به هنگام پخش موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند. نوع استفاده از این محصولات به نیاز و هدف مشتری بستگی  دارد.

به همین خاطر بهتر است که قبل از انتخاب هر گونه تجهیزات پخش موسیقی به راهنمای خرید آنها توجه ویژه ای شود.

بهترین هدفون بی سیم

مدل های بسیار متنوعی از هدفون بی سیم در بازار موجود بوده که انتخاب بهترین مدل را برای خریداران دشوار کرده است. ب

رندهای بسیار با کیفیتی از لوازم پخش موسیقی در بازار موجود بوده که از مهمترین آنها می توان به پاناسونیک، سونی، سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، بیتس، AKG، آدیو تکنیکا، جبرا، باورز اند ویلکینز، بیرداینامیک و… اشاره نمود.

بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب

هدفون بی سیم  از بهترین تجهیزات جهت پخش موسیقی به شمار می رود. تنوع بسیار گسترده این محصول از لحاظ جنس و مدل باعث نگرانی اکثر افراد به هنگام خرید شده است.

با در نظر گرفتن یک سری نکات میتوانید بهترین و اقتصادی ترین هدفون بی سیم را در بازه قیمتی 100 تا 400 هزار تومان در بازار پیدا کنید.

بهترین هدفون با قیمت مناسب

خرید بهترین و مناسب ترین هدفون به نوع استفاده و نیاز مشتری بستگی دارد. مدل های مختلفی در بازار موجود بوده که با قیمت کمتر از 1.000.000 تومان، تجربه بی نظیری از پخش موسیقی را برایتان فراهم می کنند.

انکر Soundcore R500 و هایلو W1، دو مدل از بهترین هدفون های موجود در بازار بوده که قیمت بسیار مناسبی دارند.

هدفون با قیمت مناسب

هدفون ها، بهترین وسیله کاربردی جهت پخش موسیقی هستند که با اکثر مدل های گوشی همراه سازگاری دارند. اینکه شما چه نوع هدفونی را جهت خرید در نظر دارید به نیاز و سلیقه شخصی شما بر می گردد.

شما می توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود جهت خرید مناسب ترین مدل هدفون که مدنظرتان است، اقدام نمایید.

هدفون بی سیم ارزان

فرایند خرید هدفون بی سیم، چندان آسان نیست. تنوع زیاد هدفون های بی سیم در بازار، تصمیم گیری جهت خرید بهترین محصول را سخت تر کرده است.

قبل از خرید هدفون بی سیم باید بودجه مورد نظر خود را مشخص کرده و با در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای مهم جهت انتخاب مناسب ترین مدل اقدام نمایید.

هدفون بی سیم ارزان قیمت

انتخاب یک هدفون بی سیم با کیفیت به مهمترین دغدغه های خریداران تبدیل شده است. اگر به دنبال یک هدفون با قیمت مناسب هستید، نکات مهمی وجود داشته که باید مورد توجه قرار دهید.

نحوه عملکرد هدفون در نگهداری شارژ، کنترل نویز های اطراف و نوع تکنولوژی به کار رفته در این محصول می توانند بر قیمت نهایی تاثیرگذار باشند.

هدفون دخترانه با قیمت ارزان

هدفون دخترانه در مقایسه با دیگر هدفون های موجود در بازار از لحاظ رنگ و طرح، تنوع بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که تقاضا جهت خرید این محصول روز به روز افزایش می یابد.

هدفون های دخترانه موجود در بازار دارای 3 مدل این ایر، آن ایر و آور ایر بوده که انتخاب هر کدام از آنها به نیاز مشتری بستگی دارد.

هدفون با کیفیت و قیمت مناسب

خرید هدفون هم به مانند دیگر لوازم برقی و الکترونیکی، نیازمند تحقیقات همه جانبه و کسب اطلاعات لازم است.

اینکه مدل مورد نظر دارای چه کیفیت و ویژگی های فنی است، جزو نکات مهمی بوده که نباید از دید فرد خریدار پنهان بماند. با شناخت نیاز و هدف خود بهتر می توانیم جهت خرید این وسیله ضروری تصمیم گیری نماییم.

هدفون بی سیم با کیفیت

هدفون بی سیم از جمله وسایلی است که استفاده از آن در زندگی روزمره ما بسیار رواج دارد. جهت خرید با کیفیت ترین هدفون بی سیم باید در مورد کمپانی های سازنده این محصول اطلاعات جامعی کسب نمایید.
شناخت ویژگی های هر برند و مقایسه آنها با همدیگر جزو مهمترین مواردی بوده که باید در نظر گرفته شوند.

بهترین مدل هدفون بی سیم

خرید هدفون بی سیم با کیفیت تولیدی مناسب به مهمترین چالش های کاربران تبدیل شده است. مسلما انتخاب بهترین هدفون موجود در بازار، کار بسیار دشواری است.

اما با کسب اطلاعات در مورد ویژگی های مهم محصول و همچنین تجربیات کاربران می توانید مناسب ترین مدلی که با نیازتان تطابق داشته باشد را تهیه نمایید.

خرید هدفون بی سیم

تکنولوژی به کار رفته در هدفون های بی سیم آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به هنگام گوش دادن به موسیقی فراهم می کند.

با استفاده از هدفون های بی سیم می توان از گوش دادن به موسیقی در هر مکانی نهایت لذت را برد. به هنگام خرید این محصول، امکانات جانبی و یک سری موارد دیگر باید مورد بررسی قرار گیرند.

بهترین هدفون های ارزان

شناخت انواع هدفون های موجود در بازار، امکان انتخاب مناسب ترین مدل را آسان تر خواهد کرد. شما باید با توجه به کاربردهای مختلف هدفون به دنبال مدلی باشید که نیاز شما را به هنگام استفاده از آن تامین نماید.

با رعایت این اصل ساده می توانید مدل هایی که با نیازتان مطابقت داشته باشند را جهت خرید انتخاب نمایید.

خرید هدفون ارزان

انتخاب هدفون ارزان قیمت به بودجه مورد نظر شما بستگی دارد. هدف شما بر انتخاب بهترین و با کیفیت ترین هدفون موجود در بازار تاثیر می گذارد. شما می توانید از هدفون ها جهت برقراری مکالمه یا پخش موسیقی در مکان های مختلف استفاده نمایید.

اما قبل از خرید هدفون ارزان، فاکتورهای مهمی وجود داشته که باید مورد توجه قرار گیرند.

بهترین هندزفری بی سیم 2022

هندزفری بی سیم، یکی از بهترین وسایل کاربردی جهت گوش دادن به موسیقی و هر گونه فایل صوتی بوده که استفاده از آن در میان بسیاری از افراد رایج است.

لیستی از بهترین هندزفری های بی سیم در سال 2022 تهیه شده که از جمله آنها می توان به برندهای اپل، سامسونگ، انکر، شیائومی، باسئوس و تسکو اشاره نمود.

بهترین هدفون های بی سیم

خرید بهترین مدل از هدفون های بی سیم به یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان تبدیل شده است. تنوع و گستردگی هدفون های بی سیم در بازار به حدی زیاد بوده که انتخاب بهترین مدل را برای خریداران دشوارتر کرده است.

با مطالعه راهنمای خرید هدفون های موجود در بازار می توان تصمیم ­گیری جهت انتخاب بهترین مدل را آسان تر نمود.

بهترین هندزفری بی سیم

هندزفری بی سیم از جدیدترین لوازم صوتی موجود در بازار بوده که استفاده از آن در میان اکثر جوانان رایج است.

امروزه، برندهای مختلفی در حال رقابت با همدیگر هستند تا کیفیت بالایی از محصولات خود را به بازار عرضه نمایند. شما می توانید با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم، بهترین هندزفری بی سیم را با کیفیت تولیدی مناسب از بازار تهیه نمایید.

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

انتخاب بهترین هدفون بی سیم سامسونگ از بین مدل های دیگر موجود در بازار به یکی از مهمترین چالش های خریداران تبدیل شده است.

با توجه به تجربیات کاربران می توانیم بگوییم که در حال حاضر، Galaxy Buds Pro، Galaxy Buds 2، Galaxy Buds Live، Galaxy Buds+ جزو بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ به شمار می روند.

بهترین هدفون بی سیم زیر 200 تومان

شناخت انواع مختلف هدفون های بی سیم و ویژگی های آنها، تصمیم گیری جهت خرید مناسب ترین مدل را آسان تر می کند.

در بازار مدل هایی از هدفون بی سیم وجود داشته که می توانید با قیمت زیر 200 تومان خریداری نمایید. از جمله هدفون های بی سیم با قیمت مناسب می توان به برندهای نیا مدل Q8-851S و لنوو مدل HE05 اشاره نمود.

بهترین هدفون بی سیم زیر 100 تومان

هدفون های بی سیم، جزو مهمترین ابزارهای کاربردی جهت پخش موسیقی یا برقراری مکالمه به شمار می روند. با در نظر گرفتن کاربردهای مختلف هدفون می توانید بهترین مدل زیر 100 تومان را در بازار پیدا کنید.

در حال حاضر از بهترین هدفون های بی سیم با قیمت مناسب می توان به آیکونیکس مدل HB-1127 و مدل sp180 اشاره نمود.

هدفون بی سیم مدل k33

هدفون بی سیم k33، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار بوده که استفاده از آن در گیمینگ (بازی های رایانه ای) رواج دارد. وزن کم و ابعاد کوچک این محصول باعث شده که بتوان از آن در هر مکانی استفاده نمود.

این هدفون قابلیت استفاده در دو حالت مکالمه و پخش موسیقی را برای کاربران به راحتی فراهم می کند.

هدفون بی سیم k55

هدفون بی سیم k55 از بهترین هدفون های بی سیم گیمینگ با دیلی کم در بازار بوده که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. ابعاد کوچک و وزن پایین هدفون بی سیم مدل k55، امکان استفاده از آن را در هر مکانی فراهم می کند.

این مدل هدفون با کیفیت صدای بالایی که داشته جهت برقراری مکالمه گزینه مناسبی به شمار می رود.

راهنمای خرید هندزفری بی سیم

مشخص کردن نیاز و نوع استفاده از هندزفری جزو مهمترین مواردی بوده که قبل از خرید باید در نظر گرفته شوند. هندزفری های بی سیم از لحاظ نوع کارکرد، انواع مختلفی دارند.

در نظر گرفتن مواردی نظیر: کیفیت تولیدی بالا، طراحی ارگونومیک مناسب، برخورداری از دکمه های کنترل تماس یا دکمه های افزایش و کاهش صدا جزو موارد مهمی بوده که باید بررسی شوند.

بهترین هدفون با سیم

امروزه، استفاده از هدفون های با سیم در میان بسیاری از افراد رواج دارد. عمر بالای باتری، کیفیت صدای فوق العاده، عدم وجود مشکلات اتصالی و قیمت پایین تر از جمله موارد مهمی بوده که خریداران را به تهیه هدفون های با سیم متمایل کرده است.

شما میتوانید بهترین هدفون های با سیم را به صورت اینترنتی یا حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

هدفون مخصوص خواب

هدفون مخصوص خواب از جدیدترین تکنولوژی های سال 2018 بوده که تقاضا جهت خرید آن بسیار زیاد است. در واقع، این محصول جهت حذف سر و صداهای محیطی به هنگام خواب طراحی شده است.

این هدفون با پخش صدای آرامش بخش باعث می شود تا شما خواب عمیق و با کیفیتی را در طول شب تجربه نمایید.

بهترین هدفون بی سیم

هدفون بی سیم ،دستگاهی است که از دو عدد بلندگوی کوچک تشکیل شده و به تلفن همراه یا ام پی تری پلیر متصل می‌شود تا شما بتوانید به وسیله آن موسیقی‌های دلخواه خود را گوش دهید.

استفاده از این محصول کار شما را هنگام انجام دادن فعالیت‌های مختلف بسیار راحت‌تر می‌کند.

به عنوان مثال، فرض کنید که در یک محیط عمومی تمایل به گوش کردن موسیقی مورد نظر خود دارید یا هنگام رانندگی، استفاده از تلفن همراه ممکن است خطر تصادف و جریمه شدن را برای شما به همراه داشته باشد.

در این مواقع هدفون بی سیم به کمک شما آمده تا بتوانید با خیال راحت به فعالیت‌های گوناگون خود بپردازید. کارکرد این محصول به گونه‌ای است که شما می‌توانید بدون استفاده از سیم و تنها از طریق بلوتوث به دستگاه‌های پخش کننده موسیقی وصل شده و از انجام فعالیت‌های خود نهایت لذت را ببرید.

تنوع بالای انواع مختلف هدفون بی سیم و رده‌های قیمتی مختلف آن باعث نگرانی بسیاری از خریداران هنگام تهیه این وسیله کاربردی شده است.

هدفون بی‌سیم جز آندسته از محصولاتی به شمار رفته که مطالعه راهنمای خرید قبل از تهیه آن، بسیار ضروری است و اگر شما جهت استفاده از این محصول مصمم هستید می‌توانید از طریق خرید اینترنتی یا حضوری از فروشگاه‌های معتبر، اقدام نموده و با کیفیت‌ترین مدل آن را تهیه نمایید.

انواع مختلفی از هدفون بی سیم در بازار موجود بوده که به رایج‌ترین آنها در این مقاله اشاره شده است.

انواع بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب

  • هدفون دور گوش

طراحی این محصول به گونه‌ای است که جهت استفاده بر روی گوش قرار می‌گیرد. از بهترین مدل‌های شناخته شده در بازار، هدفون دور گوشی بوده که در مقایسه با مدل‌های دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

این مدل هدفون از ورود هرگونه صداهای جانبی و مزاحم جلوگیری کرده و از لحاظ پزشکی به دلیل اینکه به پرده گوش آسیب نمی‌رساند، کاملا تایید شده است. اما تنها ایراد وارده به استفاده از هدفون دور گوش می‌توان به سایز بزرگ و وزن زیاد آن اشاره نمود.

  • هدفون داخل گوش

نام دیگر این مدل، ایرفون بوده و به دلیل طراحی و دیزاین آن از جمله محصولات پرطرفدار در بازار به شمار رفته است.

این مدل از اسپیکرهایی با سایز کوچک تولید شده که جهت پخش موسیقی یا پاسخگویی به مکالمات صوتی، داخل گوش قرار گرفته است. به نحوی که از ورود صداهای مزاحم به درون گوش جلوگیری می‌کند.

  • هدفون پشت گردن

طراحی این مدل محصول به گونه‌ی است که هنگام استفاده پشت گردن قرار می‌گیرد. هدفون‌های پشت گردنی مناسب آندسته از افرادی است که از قرار دادن آن روی سر خود بیزار هستند و یا آندسته از عزیزان ورزشکاری که روزانه، فعالیت بدنی بسیار بالایی دارند.

البته جا دارد که بگوییم عملکرد مدل‌های مختلف هدفون بی سیم یکسان بوده و سلیقه متنوع خریداران باعث طراحی انواع مختلف آنها شده است.

نکات مهم هنگام خرید بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب:

با توجه به مواردی که در زیر عنوان شده، می‌توانید جهت خرید بهترین و با کیفیت‌ترین هدفون مورد نظر خود اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نمونه‌ای از این موارد آشنا کنیم:

  • انتخاب مدل

انواع مختلفی که از هدفون در بازار موجود هستند باید با توجه به ویژگی‌های آنها مورد توجه قرار گیرند. اگر چه تفاوت عملکردی زیاد در مدل‌های مختلف هدفون‌های بی‌سیم مشاهده نشده.

اما از لحاظ شکل ظاهری آنها (هدفون دور گوشی، هدفون داخل گوشی و هدفون پشت گردنی) مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و تهیه هر کدام از این مدل‌ها، بستگی به موارد استفاده و سلیقه فرد خریدار دارد.

  • کیفیت صدا

مسلما هنگام خرید هدفون بی سیم، کیفیت پخش صدا از مهمترین فاکتورهای تصمیم گیری است.

کیفیت این دستگاه را صدای واضح و بالای آن مشخص می‌کند و به همین خاطر است که این مورد باید در میان همه فاکتورهای دیگر از اهمیت بسیار ویژه‌ای در نگاه خریداران برخوردار گردد.

  • وزن و سایز محصول

تهیه یک هدفون بی سیم در وزن و اندازه مناسب بستگی به این دارد که شما در طول روز چقدر از این دستگاه استفاده می‌کنید. مسلما تهیه هدفونی که از سایز مناسبی برخوردار بوده و هنگام استفاده از آن بر روی گوش سنگینی نکند باید جز مهمترین اولویت‌ها هنگام خرید قرار گیرد.

از طرفی دیگر، طراحی محصول را از لحاظ زیبایی ظاهری سنجیده و دنبال مدلی باشید که بتوانید در هر مکانی از آن استفاده نمایید.

  • دکمه های کنترل

هدفون‌های بی سیم موجود در بازار از دکمه‌های کنترل جهت پاسخگویی به مکالمات صوتی و کم یا زیاد کردن صدای موسیقی برخوردار هستند که کار شما را هنگام استفاده از آن تسهیل می‌کنند.

این ویژگی، یک مزیت فوق‌العاده برای آندسته از افرادی محسوب می‌شود که می‌خواهند بدون دغدغه و به راحتی از هدفون مورد نظر خود استفاده نمایند.

  • عمر باطری و توان دستگاه

از مهمترین سوالاتی که هنگام تهیه هدفون باید از فروشنده بپرسید در مورد طول عمر باتری و حداکثر توان دستگاه در نگهداری شارژ آن است. بعضی مدل‌های هدفون بی سیم موجود در بازار از باتری‌های یکبار مصرف برخوردار بوده و باتری بعضی مدل‌های دیگر، کاملا قابل تعویض است.

به خاطر هزینه‌ای که قرار است جهت استفاده از این وسیله خرج نمایید در این مورد حتما از فروشنده مورد نظر، اطلاعات کاملی کسب نمایید.

  • قیمت هدفون بی سیم

در نهایت، قیمت از جمله موارد مهم در فرایند خرید است که بر روی انتخاب مدل‌های مختلف هدفون‌های بی سیم تاثیر می‌گذارد.

اگر دنبال دستگاه مناسب جهت استفاده شخصی خود هستید و کیفیت محصول از جمله فاکتورهای اساسی در انتخاب شما محسوب می‌شود، پس نیاز است که هزینه بیشتری را در این راه خرج نمایید.

راهنمای نگهداری از هدفون بی سیم

  • برای اینکه طول عمر و زمان استفاده از باتری هدفون خود را افزایش دهید، به هیچ عنوان دستگاه را در مکان گرم یا جلوی نور مستقیم آفتاب قرار ندهید. زیرا یکی از روش‌های کم شدن شارژ باتری، دمای بسیار بالای محیط است.
  • قبل از اینکه شارژ باتری دستگاه به طور کامل تخلیه شود، آن را شارژ نمایید. این روش از استهلاک هدفون شما جلوگیری کرده و عمر بیشتری به باتری می‌بخشد.
  • بعد از استفاده از هدفون، حتما آن را در جای مخصوص به خود قرار داده و از گذاشتن آن در مکان‌هایی که در معرض مستقیم گرد و غبار است، خودداری نمایید. زیرا این کار باعث نفوذ خاک درون پد و بخش ابری روی گوشی شده و به مرور زمان بر عملکرد دستگاه از لحاظ پخش صدای با کیفیت، تاثیر می‌گذارد.
  • هر از گاهی، هدفون بی سیم خود را تمیز کنید. زیرا این کار از ورود هرگونه جرم و کثیفی به درون اجزای دستگاه جلوگیری می‌کند.

سخن آخر

حالا احتمالا انواع بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب و نکات مهم هنگام خرید بهترین مدل این محصول را می شناسید و طبق سلیقه‌ و نیاز خود به خوبی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی صوتی و تصویری در خرید اینترنتی به شما کمک کرده باشد. شما مخاطبان عزیز می توانید ما را در به روز رسانی مقالات یاری کنید و نظرات ارزشمند خود را برای ما ارسال نمایید.

خوشحالیم که برای مطالعه مقالات گرین لیست وقت می گذارید، متشکریم. در انتها لیستی از برترین مدل های موجود در بازار را برای شما فراهم آورده ایم. محصولاتی باکیفیت و قیمت ارزان که نظر خریداران قبلی خود را جلب کرده اند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۳۰ مدل هدفون بی سیم باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 500,000 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور منبع تغذیه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری محدوده عملکرد
کابل شارژر Type-C / دفترچه راهنما / سه گوش‌گیر ... 7.2 میلی‌متر باتری نشانگر LED 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون پاسخ فرکانسی قطر درایور قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری محدوده عملکرد
سری اضافه / دفترچه راهنما / کابل شارژر 20 تا 20 هزار هرتز 10 میلی‌متر نشانگر LED 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13x

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور محدوده عملکرد نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
دفترچه راهنما / کابل شارژر 7.2 میلی‌متر 10 متر دو گوشی تا 4 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور محدوده عملکرد نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
دفترچه راهنما 12 میلی‌متر 10 متر دو گوشی 24 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی مدل F10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون منبع تغذیه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری محدوده عملکرد نوع گوشی
دو جفت سری سیلیکونی با دو سایز متفاوت / کابل شا... محفظه شارژر نشانگر LED تا 15 متر دو گوشی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور منبع تغذیه هدفون محدوده عملکرد نوع گوشی
محفظه شارژ / دفترچه راهنما / کابل شارژ / دو عدد... 6.5 میلی‌متر محفظه شارژر تا 10 متر دو گوشی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هندزفری بلوتوثی نیوئست مدل m18 2022

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری نوع گوشی نوع اتصال رابط‌ها
سیم شارژ نشانگر LED دو گوشی بلوتوث USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون منبع تغذیه هدفون محدوده عملکرد نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
سری اضافه / دفترچه راهنما / کابل شارژر محفظه شارژر 10 متر دو گوشی تا 6 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون پاسخ فرکانسی قطر درایور نوع آهن‌ربا منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ، کابل شارژ USB-C، سه جفت سری سیلیکونی ... 20-20k هرتز 10 میلی‌متر Tirple part driver with bass boosted باتری لیتیوم پلیمری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون پاسخ فرکانسی قطر درایور منبع تغذیه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
دفترچه راهنما کابل شارژ 20 – 20000 هرتز 40 میلی‌متر باتری نشانگر LED
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور منبع تغذیه هدفون عمر باتری نوع گوشی
کابل Type-C / سری اضافه هدفون 10 میلی‌متر باتری تا 29 ساعت دو گوشی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 770 NC

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون پاسخ فرکانسی قطر درایور نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
کابل شارژ Type-c / کابل انتقال صدای با جک 3.5 م... 20 تا 20 کیلو هرتز 40 میلی‌متر دو گوشی 70 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی باسئوس مدل MOH GAMING D02 SPORT PRO OVER EAR

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون نوع گوشی نوع اتصال رابط‌ها مناسب برای
کابل شارژ دو گوشی بلوتوث Bluetooth آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدست بی سیم باسئوس مدل NDT BOWIE E NINE BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون نوع گوشی نوع اتصال رابط‌ها مناسب برای
کابل دو گوشی بلوتوث Bluetooth آقایان و بانوان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بی سیم مارلی مدل POSITIVE VIBRATION 2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور منبع تغذیه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری محدوده عملکرد
هدفون مارلی کابل شارژ کابل AUX 40 میلی‌متر باتری نشانگر LED 15
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هدفون بی سیم مخصوص بازی لاجیتک مدل G533

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پاسخ فرکانسی قطر درایور نوع گوشی وزن سایر مشخصات
20 هرتز تا 20 کیلو هرتز 40 میلی‌متر دو گوشی 350 گرم برد هدفون: 15 متر عمر باتری: 15 ساعت طول کابل ش...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods New Generation

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت مکالمه عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی عمر باتری محفظه شارژ
دفترچه راهنما / کابل شارژر دو گوشی تا 3 ساعت تا 5 ساعت تا 24 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون مخصوص بازی بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra True

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون پاسخ فرکانسی قطر درایور نوع آهن‌ربا قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
سیم شارژ type-c 3 نوع سری مختلف هندزفری 20–20000 هرتز 10 میلی‌متر نئودیوم نشانگر LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی انکر مدل q45 a3040

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون منبع تغذیه هدفون عمر باتری نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
کابل USB-C / کابل 3.5mm AUX باتری 50 ساعت (فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ ANC) دو گوشی 65 ساعت ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل Fly

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پاسخ فرکانسی قطر درایور عمر باتری نوع گوشی نسخه بلوتوث
10 تا 20000 هرتز 5.6 میلی‌متر 20 ساعت دو گوشی 5
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون منبع تغذیه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری محدوده عملکرد نوع گوشی
چهار عدد سرگوشی (سایزهای بسیار کوچک، کوچک، متوس... محفظه شارژر نشانگر LED تا 10 متر دو گوشی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون پاسخ فرکانسی نوع آهن‌ربا محدوده عملکرد عمر باتری
کابل شارژ لایتنینگ سرگوشی های سیلیکونی کاور شارژ 20-20000 هرتز نئودیوم تا 10 متر گوشی ها تا 9 ساعت ، همراه با کاور شارژ تا 24 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی سنهایزر مدل Sport True Wireless

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون محدوده عملکرد نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت مکالمه عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
به همراه 5 جفت سری های قابل تعویض و 3 جفت حلقه ... 10 متر دو گوشی 9 ساعت 9 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هندزفری بلوتوثی بوز مدل Quiet Comfort Earbuds II

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری محدوده عملکرد نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
Quiet Comfort Earbuds II / 6 جفت سری سیلیکونی /... نشانگر LED 15 دو گوشی 5 ساعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هدفون بلوتوثی سونی مدل WF-1000XM5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه هدفون قطر درایور محدوده عملکرد نوع گوشی عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
کابل شارژ 8.4 میلی‌متر 10 متر دو گوشی 6 ساعت
مشخصات بیشتر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا