کالای دیجیتاللپ تاپ

50 مدل لپ تاپ لنوو باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

معرفی برند لنوو | Lenovo

  • لنوو یک شرکت چینی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی است، از جمله محصولاتی مانند رایانه های شخصی (رومیزی و لپ تاپ)، تبلت، مانیتور، لوازم جانبی رایانه و تلفن های هوشمند و بسیاری دیگر.
  • در سال 2005، آنها بخش کامپیوترهای شخصی IBM را خریداری کردند، جایی که خطوط کامپیوترهای ThinkPad و ThinkCentre از آنجا منشأ گرفتند.
  • مجموعه لپ‌تاپ‌های کنونی لنوو گسترده است و شامل برندهای معروفی مانند IdeaPad، Legion، Yoga و ThinkBook می‌شود.
  • لپ‌تاپ‌های لنوو اغلب جزو بهترین مدل‌هایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. می توان گفت لنوو یکی از محبوب ترین برندهای لپ تاپ در جهان است و دلیل خوبی هم دارد.
  • لپ‌تاپ‌های آن از نوآورانه‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود هستند و لنوو در ساخت سیستم‌هایی که طراحی و عملکرد را متعادل می‌کنند، تجربه دارد.
  • لپ تاپ لنوو یکی از انواع لپ تاپ های خوب و قوی می باشد که دارای مدل های متفاوتی است. هر کدام از این مدل ها برای یک نوع فعالیت مناسب می باشند.
  • در واقع برند لنوو توانسته است برای هر نوع نیاز یک مدل مناسب با قیمت خوب ارائه دهد.
  • اگر شما نیز قصد خرید لپ تاپ لنوو را دارید اما در انتخاب مدل مناسب دچار شک و تردید شده اید، این مقاله را از دست ندهید.

best lenovo laptops

راهنمای خرید آنلاین لپ تاپ لنوو

در زمان خرید لپ تاپ لنوو باید در نظر داشته باشید که این کامپیوترها می توانند کانفیگ ها و سخت افزارهای متفاوتی داشته باشند. همین مورد به صورت مستقیم روی قیمت تاثیر گذار است.

در زمان خرید لپ تاپ لنوو لازم است تا فاکتورهای متفاوتی چون نوع باتری، وزن لپ تاپ، پردازنده، گرافیک و … را مدنظر قرار دهید.

به طور مثال اگر شما قصد دارید با لپ تاپ خود بازی نمایید به پردازنده و گرافیک بالا نیاز خواهید داشت اما برای وب گردی و مواردی از این قبیل یک پردازنده متوسط نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

دسته بندی لپ تاپ ها

لپ تاپ های برند لنوو را می توان در چند دسته طبقه بندی نمود. این دسته ها به قرار زیر هستند:

  • لپ تاپ خانگی

این مدل لپ تاپ لنوو برای فعالیت های معمولی در خانه مناسب است. شما می توانید به کمک این لپ تاپ ها کاری های زیادی از جمله تماشای فیلم، عکس و پخش موسیقی و … را انجام دهید. بهترین صفحه نمایش برای آنان صفحات 14 تا 16 اینچی هستند. باید در نظر داشته باشید که توجه به کیفیت تصویر و صدای لپ تاپ بسیار مهم است.

  • لپ تاپ ارزان قیمت

این مدل لپ تاپ لنوو برای کاربران مبتدی و عادی ارائه شده است. لذا اگر به پردازنده های قوی یا گرافیک بالا نیاز ندارید این موارد پاسخگوی نیازهای روزمره خواهند بود.

  • لپ تاپ گیمینگ

این لپ تاپ ها که هر روز به محبوبیت آنها اضافه می شود، یکی از گران ترین مدل های موجود در بازار هستند.

عموما صفحه نمایش آنها بزرگ است و دارای گرافیک و پردازنده بالا می باشند. شما می توانید هر نوع بازی روز دنیا را با آنها انجام دهید.

بازی‌های همه‌جانبه امروزی دارای گرافیک فوق‌العاده واقع‌گرایانه، گیم‌پلی تعاملی چند کاربره آنلاین هستند و برخی حتی وارد دنیای واقعیت مجازی (VR) می‌شوند.

قدرت بخشیدن به این بازی ها به پردازنده های سریع، گرافیک محتاط (GPU)، رم زیاد، صفحه نمایش Full HD و صفحه کلید ساخته شده برای بازی نیاز دارد.

  • لپ تاپ تجاری

یک لپ تاپ تجاری به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بر استحکام و قابلیت اطمینان تأکید دارد.

این ماشین‌ها ممکن است سریع‌ترین پردازنده‌های روی کره زمین و بزرگترین باتری‌ها را داشته باشند، یا رکوردی در نازک بودن و سبک بودن به ثبت برسانند، اما هدف همیشه این است که شما را تا حد امکان بهره‌ور کنند.

اگر معتقدید که زمان پول است و به لپ‌تاپی نیاز دارید که بتواند با شغل پرمشغله شما همگام باشد، مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، با قیمت‌هایی که از سطح ابتدایی به سطح بالاتر می‌رود.

  • لپ تاپ دانشجویی

اگر دانشجو هستید، لپ تاپ زندگی شماست. شما همه کارها را روی آن انجام می دهید و همه جا با شما می رود. شما به سختی از هم جدا می شوید.

بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بسیار انعطاف‌پذیر باشند، در برخی موارد به معنای واقعی کلمه، به شما این امکان را می‌دهند که از یادداشت برداری به ویرایش فیلم، به بازی، به تماشای فیلم بی‌وقفه و اغلب با یک بار شارژ باتری تبدیل شوید.

دسته لپ‌تاپ دانشجویی مدل‌های زیادی دارد، بنابراین باید واقعاً روی آنچه برای شما مهم است تمرکز کنید، و این شامل سیستم‌عامل نیز می‌شود.

laptop lenovo

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ لنوو

امروزه انواع مدل ها از لپ تاپ لنوو در بازار موجود می باشند که هر کدام از آنها برای پاسخگویی به یک نوع نیاز می توانند مفید باشند.

اما توصیه می شود تا در زمان خرید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • پردازنده (CPU)

واحد پردازش مرکزی یا CPU مغز عملیات است و مهمترین بخش در مورد توانایی لپ تاپ شما است. دو برند اصلی CPU وجود دارد: Intel و AMD. در حالی که هر دو شرکت CPUهای فوق العاده ای می سازند، تفاوت هایی وجود دارد.

پردازنده‌های AMD نسبت به پردازنده‌های اینتل ارزان‌تر و از نظر عملکرد گرافیکی کمی پایین‌تر هستند. تراشه‌های AMD می‌توانند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند و در عین حال قدرت زیادی را برای کارهای روزمره به شما می‌دهند،

پردازنده‌های درجه یک مانند Intel Core i7 و i9 برای کارهای سخت مانند ویرایش عکس و ویدیو یا اجرای نرم‌افزار CAD مناسب هستند، اما بسیاری از برنامه‌های محبوب روی پردازنده‌های میان‌رده نیز به خوبی اجرا می‌شوند.

  • رم و حافظه

رم چیست؟ RAM مخفف Random Access Memory است و CPU فایل‌هایی را که در حال حاضر با آن‌ها کار می‌کند، مانند سیستم عامل و هر برنامه‌ای که باز کرده‌اید، در آن قرار می‌دهد.

هرچه مقدار رم بیشتر باشد، می توانید برنامه های بیشتری را به طور همزمان اجرا کنید و عملکرد کلی سیستم شما سریعتر خواهد بود.

برای بسیاری از مردم، سرمایه گذاری بیشتر در RAM نسبت به خرید یک پردازنده سریعتر، عملکرد قابل توجهی را افزایش می دهد.

  • ذخیره سازی

هارد دیسک ها:

لپ تاپ ها از یک درایو حالت جامد (SSD) یا درایو دیسک سخت (HDD) برای ذخیره سازی استفاده می کنند، گاهی اوقات هر دو! SSD ها کوچک هستند و تقریباً هیچ وزنی ندارند. این درایوها در خواندن و نوشتن داده‌ها بسیار سریع‌تر از HDD هستند، به علاوه لپ‌تاپ‌های مجهز به SSD در چند ثانیه راه‌اندازی می‌شوند.

با این حال، درایوهای SSD به ازای هر گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بسیار بیشتر از HDD‌های بزرگتر و کندتر هزینه دارند، بنابراین تعادل بین این دو فناوری ظرفیت ذخیره‌سازی در مقابل قیمت است. ظرفیت ذخیره سازی در یک SSD تقریباً دو برابر هزینه فضای مشابه در یک هارد دیسک است.

با این اوصاف، مزایای SSD ها ارزش معاوضه را دارد، و ما قویاً توصیه می کنیم قبل از خرید لپ تاپ با هارد دیسک، در نظر داشته باشید که آیا می توانید با ظرفیت کمتر آن زندگی کنید یا نه.

هارد اکسترنال:

با توجه به اینکه هاردهای اکسترنال (HDD) بسیار مقرون به صرفه و قابل حمل هستند، ممکن است متوجه شوید که به راحتی می توانید فایل های روزانه خود را در یک SSD 128 گیگابایتی نگهداری کنید، در حالی که اسناد بسیار بزرگ یا به ندرت مورد استفاده خود را در جای دیگری نگه دارید. برخی از لپ‌تاپ‌ها هر دو SSD و HDD را در آرایش هیبریدی ارائه می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها با فضای ذخیره‌سازی یک هارد دیسک، سرعت یک SSD را به شما می‌دهند، اما گران‌تر هستند و از مدلی که فقط از SSD استفاده می‌کند، سنگین‌تر خواهند بود.

  • صفحه نمایشگر

لپ تاپ لنوو می تواند از لحاظ سایز، صفحه نمایش متفاوتی داشته باشد.

نمونه های 14 و 15 اینچی بسیار کاربردی می باشند. همچنین مهم است که به مدل صفحه نمایش نیز دقت نمایید.

برخی از آنها به صورت HD و برخی دیگر به صورت 4k می باشند. طبیعتا مواردی که به صورت 4k هستند، وضوح بهتری دارند.

اغلب افرادی که از لپ تاپ خود برای بازی و تماشای فیلم استفاده می نمایند، صفحات 4k را انتخاب می کنند.

  • رزولوشن

نمایشگر با وضوح بالاتر برای کارهایی مانند ویرایش عکس و ویدیو، دیدن دو برنامه در کنار هم و بهبود قابل توجهی خوانایی متن ایده آل است.

برخی از لپ‌تاپ‌های پریمیوم تا رزولوشن 4K UHD را ارائه می‌کنند که چهار برابر جزئیات بیشتر از نمایشگرهای استاندارد Full HD است.

با این حال، این سطح از جزئیات یک ضرورت نیست. برای محاسبات روزانه و همه تنظیمات بازی به جز سخت‌ترین تنظیمات بازی، وضوح Full HD یا 1920 x 1080 بسیار زیاد است و به شما کمک می‌کند تا اگر به دنبال راهی برای خرج کردن کمی هستید، بودجه خود را کنترل کنید.

هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی برای شما کار می کند؟ پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های لوازم الکترونیکی محلی خود مراجعه کنید تا نمایشگرهایی با اندازه های مختلف را در کنار هم ببینید که با وضوح های مختلف اجرا می شوند، این حرکت می تواند به شما کمک زیادی نماید.

  • وزن

در زمان خرید لپ تاپ بسیار مهم است که به وزن آن نیز توجه نمایید. لپ تاپ مدام جا به جا می شود از همین رو وزن آن اگر که زیاد باشد، مشکل ساز خواهد شد.

اغلب افراد توصیه می نمایند که از لپ تاپ هایی با صفحه نمایش کوچک استفاده کنید تا وزن زیادی نداشته باشند.

ممکن است دو لپ‌تاپ قدرتمند وجود داشته باشند، اما اگر یکی از آنها بسیار سبک‌تر و کوچک‌تر باشد، مدل گران‌تری خواهد بود.

  • پورت های ورودی

در زمان خرید لپ تاپ لنوو لازم است که حتما دقت نمایید تعداد پورت ها و نوع آنها چگونه است.

پورت های USB3 یکی از ورودی های مهمی است که لپ تاپ ها باید داشته باشند. علاوه بر آن ورودی های HDMI, VGA و LAN از دیگر موارد کاربردی هستند.

  • طرح

متوجه خواهید شد که برخی از لپ تاپ ها جذاب تر از بقیه هستند. چه مواد استفاده شده باشد، چه حس لولای اصلی هنگام باز کردن آن، یا دقت کلیدهای لپ تاپ در حین تایپ، همه ما در طراحی ترجیحاتی داریم.

و در حالی که طراحی لپ‌تاپ نمی‌تواند تنها مورد توجه شما باشد، اما همچنان یک مورد مهم است.

از این گذشته، شما زمان زیادی را با این دستگاه سپری خواهید کرد، بنابراین می خواهید دستگاهی را بخرید که مشتاقانه از آن استفاده کنید.

  • قدرت باتری

یک لپ تاپ خوب باید باتری قوی نیز داشته باشد. دقت نمایید که هر اندازه میزان میلی آمپر باتری بالاتر باشد، قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود.

به جز موارد بالا ، موارد دیگر مانند قیمت و گارانتی نیز مهم می باشند که در زمان خرید باید حتما مد نظر قرار داده شوند.

thinkpad

خرید لپ تاپ لنوو

  • اگر مایلید تا یکی از مدل های لپ تاپ لنوو را تهیه نمایید، لازم است تا ابتدا کاربرد خود را مشخص نمایید.
  • به طور مثال نمونه های دانشجویی وزن زیادی ندارند و پورت های مورد نیاز کارهای روتین را دارا می باشند.
  • از سوی دیگر مدل های خانگی در بحث قابلیت پخش مدیا قوی تر هستند.
  • مدل های بازی نیز دارای سخت افزار قوی می باشند. قیمت تمام شده هر کدام از این موارد با یکدیگر متفاوت است.
  • از همین رو در این مقاله تلاش شد تا با معرفی برند لنوو | Lenovo و ویژگی های هر مدل، به شما دید جامع تری برای خرید ارائه شود.

قیمت لپ تاپ لنوو

  • با توجه به مواردی که تا به اینجای مقاله بیان شدند، می توان دریافت که لپ تاپ های لنوو دارای انواع متفاوتی هستند.
  • از همین رو قیمت آنان نیز با یکدیگر بسیار متفاوت است.
  • شما به عنوان خریدار و بودجه ای که در نظر دارید، می توانید اقدام به خرید نمونه مناسب کنید.

روش نگهداری از لپ تاپ لنوو

همانگونه که با کمی جستجو در اینترنت می توانید متوجه شوید، هزینه لپ تاپ لنوو قابل توجه است لذا باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا این کامپیوترها دیرتر خراب شوند. به همین دلیل بهتر است تا نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • تلاش نمایید تا جسم سنگین روی لپ تاپ قرار نگیرد و ضربه ای به بدنه وارد نشود.
  • از ریختن مایعات روی مانیتور و صفحه کلید می بایست اجتناب نمایید. به همین دلیل بیان می گردد که هنگام غذا خوردن با کامپیوتر کار نکنید.
  • بهتر است برای لپ تاپ خود یک محافظ الکتریکی خریداری نمایید تا با کمک آن به برق شهر متصل شود.
  • لپ تاپ شما به هیچ وجه نباید روبروی نور مستقیم خورشید یا در محیط های خیلی گرم قرار گیرد.
  • برای تمیز نمودن مانیتور لپ تاپ باید از دستمال های مخصوص بهره ببرید.

جمع بندی خرید اینترنتی لپ تاپ لنوو

  • لپ تاپ های لنوو خریداران زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.
  • برای اینکه نمونه مناسب خرید نمایید لازم است تا با مدل های متفاوت آن و ویژگی های هر مدل آشنا شوید.
  • سپس می توانید به صورت اینترنتی یک خرید مطمئن از سایت های معتبر داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 50 مدل لپ تاپ لنوو باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

شارژر لپ تاپ 20 ولت 4.5 آمپر لنوو مدل ADLX90NLC3A

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سازگار با توان ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی شدت جریان خروجی
این شارژر با لپ تاپهای زیر سازگار میباشد: Lenov... 90 وات 100-240 ولت 20 ولت 4.5 آمپر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شارژر لپ تاپ 20 ولت 3.25 آمپر لنوو مدل ADLX6

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سازگار با توان ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی شدت جریان خروجی
شارژر با لپ تاپهای زیر سازگار میباشد: Lenovo Th... 65 وات 100-240 ولت 5.0 ولت 4.5 آمپر

امتیاز کاربران

کیف لپ تاپ لنوو مدل T210 مناسب برای لپتاپ 15 اینچی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن امکانات و قابلیت‌ها مناسب برای لپ تاپ های
400 گرم - نحوه باز و بسته شدن: زیپ - دارای محفظه ای شام... 15 تا 17 اینچی

امتیاز کاربران

کیف لپ تاپ لنوو مدل mo مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن مناسب برای لپ تاپ های
250 گرم 15 اینچی
محدوده قیمت 10,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 1305U 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.62 کیلوگرم 359x235x18 میلی‌متر Intel Core i3 1305U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 1-Celeron N4020 4GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.5 کیلوگرم 325x216x19.9 میلی‌متر Intel Celeron N4020
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-Athlon Silver 7120U 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.6 کیلوگرم 359.2x235.8x19.9 میلی‌متر AMD ATHLON Silver 7120U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 IGL-Celeron N4020 4GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.85 کیلوگرم 362.2x251.5x19.9 میلی‌متر Intel Celeron N4020
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 20,000,001 تا 30,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRH8-i5 13420H 8GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.62 کیلوگرم 359x235x18 میلی‌متر Intel Core i5 13420H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IAH8-i5 12450H 8GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.62 کیلوگرم 359x235x18 میلی‌متر Intel Core i5 12450H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 1SSD - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.63 کیلوگرم 359.2x236.5x19.9 میلی‌متر Intel Core i3 1215U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-i3 1115G4 8GB 512SSD MX350

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.7 کیلوگرم 19.9×235.8×359.2 میلی‌متر Intel Core i3 1115G4
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 30,000,001 تا 40,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i7 1255U 16GB 512SSD MX550

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.85 کیلوگرم 16.9×233.1×356.6 میلی‌متر Intel Core i7 1255U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15ITL05-i7 8GB 512SSD MX450

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.66 کیلوگرم 356.6×233.1×19.9 میلی‌متر Intel Core i7 1165G7
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i5 1235U 16GB 512SSD MX550

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.85 کیلوگرم 16.9×233.1×356.6 میلی‌متر Intel Core i5 1235U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 8GB 512SSD RTX2050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 359.6x264.8x22 میلی متر Intel Core i5 12450H
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 40,000,001 تا 50,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 16GB 512SSD RTX2050 - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 25.2x359.6x264.8 میلی‌متر Intel Core i5 12450H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i7 11370H 16GB 512SSD GTX1650 - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.25 کیلوگرم 359x251x24.2 میلی‌متری Intel Core i7 11370H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 13420H 16GB 512SSD RTX2050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 25.2x359.6x264.8 میلی‌متر Intel Core i5 13420H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 32GB 1SSD RTX2050 - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 25.2x359.6x264.8 میلی‌متر Intel Core i5 12450H
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 50,000,001 تا 60,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 13420H 16GB 1SSD RTX3050 W - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 359.6x264.8x25.2 میلی‌متر Intel Core i5 13420H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRX9-i7 13650HX 16GB 512SSD RTX3050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.38 کیلوگرم 23.9x359.86x258.7 میلی‌متر Intel Core i7 13650HX
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی لنوو مدل ThinkPad L13-20VJS3300C-i7 16GB 1SSD - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.39 کیلوگرم 311.5x219x17.6 میلی‌متر Intel Core i7 1165G7
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 13420H 16GB 512SSD RTX3050 W - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 25.2x359.6x264.8 میلی‌متر Intel Core i5 13420H
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 60,000,001 تا 150,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.4 کیلوگرم 359.6x264.8x25.2 میلی‌متر Intel Core i7 13620H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 16 اینچی لنوو مدل Legion Pro 5 16IRX8-i9 13900HX 32GB 2SSD RTX4070 - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.55 کیلوگرم 363.4x260.3x26.7 میلی‌متر Intel Core i9 13900HX
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRX9-i7 13650HX 16GB 512SSD RTX4050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.38 کیلوگرم 23.9x359.86x258.7 میلی‌متر Intel Core i7 13650HX
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRX9-i7 13650HX 32GB 1SSD RTX3050 - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.38 کیلوگرم 23.9x359.86x258.7 میلی‌متر Intel Core i7 13650HX
مشخصات بیشتر
منبع
forbesrtingslenovo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا