لوازم پذیرایی

45 مدل ظرف کیک خوری شیک و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

نکات مهم هنگام خرید ظرف کیک خوری

  • این ظروف در مدل‌ های چینی ، چوبی ، استیل و فلزی در بازار موجود می باشند. نکته بسیار مهمی که باید در هنگام خرید این ظروف به آن توجه داشته باشید، توجه به سایر لوازم پذیرایی است.
  • رعایت این توجه موجب می شود که در انتخاب ظرف کیک خوری، مدلی به فراخور آنها را انتخاب نمایید تا دیزاین پذیرایی شما جلوه ای با شکوه تری داشته باشد و یا بتوانید در چینش میز پذیرایی خود از دامنه تغییراتی بیشتر و از فاکتور های سلیقه ای متنوع تری بهره مند شوید.
  • در این میان معمولا ظروف شیشه ای از استقبال خاصی برخوردار می باشد. این به دلیل آن است که ظروف کریستال و شیشه ای جلوه و زیبای و چشم‌ نواز و منحصر به‌ فردی نسبت به دیگر انواع این ظروف دارند و این انتخاب برای آنهایی است که به این شرایط توجه دارند. اما در بین مدل های مختلف ظرف کیک خوری می توان به مدل جنس مسی اشاره داشت.
  • این ظروف هم جنس مناسبی دارند و هم از ظاهر زیبا و شیکی برخوردار می باشند. اگر برای شما شیک بودن مهم است این نوع جنس می تواند مناسب باشد.
  • اگر کیک شما از نوع خشک است و می خواهید در پذیرایی از آن نگهداری کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ظروف درب دار می باشد. زیرا می تواند مانع از خشک شدن آن شود. البته که اگر روی کیک خود را با نایلون بپوشانید و بعد اقدام به قرار دادن درب نمایید، عالی تر نیز می باشد.
  • توجه بفرمایید به هیچ وجه ممکن ظرف حاوی کیک خشک را در مجاورت باد قرار ندهید، زیرا باعث خشک شدن کیک می شود. کلیه سفارشات کالاهای ظرف کیک خوری در انواع مختلف به صورت آنلاین و از طریق وب سایت توزیع کننده انجام می گیرد. می توانید به راهنمای خرید اینترنتی وب سایت مورد نظر مراجعه کنید.

ظرف کیک خوری

آشنایی و دیزاین ظرف کیک خوری

زمانی که مهمان دارید از جمله ظروف پرکاربردی که می تواند بسیار برای شما در جهت محافظت و البته تزیین و یا روی میز قرار دادن کیک های تر و یا خشک و یا حتی سوهان یا گز و انواع شیرینی های دیگر بکار شما آید، ظرف کیک خوری است.

معمولا مشخصات ظرف کیک خوری دارای پایه و یا بدون پایه می باشند. یا درب دارند و یا ندارند که درب ها می تواند شیشه ای باشد و یا نباشد از طرفی نیز این محصول در ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند که می تواند این ارتفاع از آسیب و له شدن کیک محافظت نماید که همه این شرایط بسته به نوع استفاده و سلیقه شما است.

از طرفی می توان به نوع ظرف کیک خوری طبقه ای اشاره داشت که می توان برای هر طبقه کیک و یا شیرینی های متفاوتی را در نظر گرفت.

ظرف کیک خوری از نظر جنس می توانند دارای قابلیت حضور در دستگاه مایکروویو و یا توستر باشد. حتی می توان نمونه ای را انتخاب نمود که برای شستشو از ماشین ظرف شویی نیز بتوان استفاده نمود و مشکلی نداشته باشد که این نوع از قابلیت ظرف کیک خوری می تواند یک مزیت رقابتی برای این نوع از ظرف کیک خوری در بین انواع دیگر باشد.

در انواع می توان به موارد زیر اشاره داشت که هر کدام می تواند در نوع خود دارای قابلیت ها و نوع استفاده مخصوص برای انواع کیک در شرایط متفاوت باشد.

  • کیک خوری پایه دار و یا بدون پایه.
  • کیک خوری درب دار و یا بدون درب.
  • کیک خوری طبقه ای همراه با دستگیره و درب شیشه ای.
  • کیک خوری درب فلزی و ظرف و پایه شیشه ای، دارای دستگیره.
  • کیک خوری پایه فلزی ظرف شیشه ای دارای درب طلقی شفاف دارای دستگیره.
  • کیک خوری تمام فلزی.
  • کیک خوری پایه چوبی ظرف شیشه ای.
  • کیک خوری پایه سرامیکی ظرف شیشه ای و فلزی.
  • کیک خوری درب چوبی دارای دستگیره.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شکلات خوری

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • ظرف کیک خوری

قدمت کلمه کیک به سال 1300 میلادی بر می گردد و از اواسط قرن 18 میلادی در بین اروپایی ها کیک با ترکیبات آرد، شکر، تخم ‌مرغ و کره، جای خود را در بین کافه ها و خانه ها، مهمانی ها و جشن های عروسی و تولد و غیره باز نمود و به پر طرفدار ترین دسر تبدیل شد.

امروزه با نگاه به ویترین شیرینی فروشی ها انواع مختلف کیک ‌های رنگارنگ و خوشمزه با طعم‌ های مختلف به همراه انواع ظرف کیک خوری را مشاهده می کنیم که گواه بر پیشرفت روز افزون تولیدات شیرینی در این حوزه هنری غذایی می باشد.

  • کیک خوری

اگر قصد خرید یک ظرف کیک خوری خوب را دارید، لازم است تا ابتدا سایر دکوری ها و ظروف خود را بررسی نموده و بر اساس آنها اقدام به خرید نمایید.

به طور مثال اگر سایر ظرف های شما بدون پایه می باشند، می توانید از نمونه های بدون پایه بهره ببرید. اما در نظر داشته باشید که برای عکاسی و دکوراسیون اغلب نمونه های پایه دار مورد استفاده قرار می گیرند.

ظروف کیک ، ظروف کیکی که امروزه در بازار وجود دارند، در ابعاد و سایزهای مختلفی ارائه می شوند. این موارد برای کاربردهای مختلفی می توانند تهیه شوند.

به طور مثال برخی از آنها برای کیک و برخی دیگر برای شیرینی ها مناسب می باشند. از همین رو لازم است تا قبل از خرید حتما به کاربرد مد نظر خود توجه داشته باشید.

  • ظرف کیک تولد

ظرف کیک یکی از ظرف های پرکاربرد در آشپزخانه محسوب می شود. از این مورد می توان برای سرو انواع دسرها و شیرینی ها استفاده نمود.

اغلب افراد از ظرف های کیک در جشن ها، مهمانی ها و تولدها بهره می برند. یک ظرف کیک خوب ظرفی می باشد که به راحتی بتواند از کیک شما در برابر فاسد شدن مراقبت نماید.
ظرف مخصوص کیک تولد ، امروزه افرادی که اقدام به تهیه کیک تولد خانگی می کنند، از ظروف خاصی نیز استفاده می نمایند که مخصوص نگهداری کیک هستند.

این موارد اغلب دارای درب هایی می باشند که ارتفاع زیادی دارند و کیک ها به راحتی درون آنها قرار می گیرند. نمونه های پایه دار ظرف های فوق علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید.

ظرف کیک خوری

  • ظرف نگهداری کیک

ظرف هایی که برای نگهداری کیک مورد استفاده قرار می گیرند اغلب دارای درب می باشند. درب موجب می شود تا شیرینی ها فاسد نشوند و گرد و غبار نیز بر روی کیک قرار نگیرد.

البته نمونه های بدون درب نیز در بازار وجود دارند. لازم است تا افراد بر اساس نیاز خود اقدام به خرید گزینه های مناسب کنند.

  • ظرف مخصوص کیک

برای اینکه کیک شما در داخل ظرف های مخصوص زود خراب نشوند، لازم است تا آنها در محیط های خنک نگه دارید. جالب است که بدانید ظرف مخصوص کیک گزینه مناسبی برای هدیه دادن نیز می باشد. بسیاری از افراد برای تزیین میزها و دکوراسیون خود از این ظرف ها بهره می برند.

شما می توانید داخل این ظرف ها انواع شیرینی های تر یا خشک را قرار دهید.

ظرف کیک ، خوشبختانه امروزه انواع متفاوتی از ظرف های مخصوص کیک در بازار وجود دارند. برخی از آنها به صورت پایه دار و برخی دیگر نیز بدون پایه می باشند.

نمونه های متفاوتی که در بازار وجود دارند، از جنس های مختلفی نیز تهیه شده اند. اما یکی از پرکاربردترین آنها نمونه های شیشه ای می باشد.

  • مدل ظرف کیک

ظرف های کیک خوری موجود در بازار دارای مدل های متنوعی می باشند. شما می توانید نمونه مناسب را با توجه به سایر وسایل پذیرایی خود تهیه نمایید.

توجه نمایید که برخی از کیک خوری ها به صورت چند طبقه می باشند که اغلب برای مراسم های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

  • ظرف کیک خوری شیک

برای تهیه یک ظرف کیک خوری شیک لازم است تا ابتدا بودجه خود را مشخص نمایید زیرا در بازار انواع ظرف ها با قیمت های متفاوتی وجود دارند. نمونه های شیشه ای اغلب شیک تر می باشند البته قیمت آنها نیز به همان اندازه بیشتر است.

جا کیکی شیک ، ظروف کیک خوری که امروزه در بازار وجود دارند می توانند به عنوان یک ظرف پذیرایی نیز در نظر گرفته شوند. از همین رو باید در زمان خرید به جذابیت و زیبایی ظروف خود نیز دقت داشته باشید.

یکی از موارد مهم و کاربری که اغلب خریداران به سمت آن کشش دارند، نمونه های بلور می باشد. شما می توانید این ظرف ها را به صورت پایه دار و بدون پایه در بازار مشاهده کنید.

  • کیک خوری شیشه ای

اگر قصد خرید کیک خوری شیشه ای را دارید، لازم است تا حتما بررسی نمایید که آیا ظرف تحمل دمای زیاد را دارد یا خیر. شما می توانید نمونه های مقاوم را به راحتی داخل مایکروویو قرار دهید.

این مورد یک فاکتور رقابتی محسوب می شود. البته باید بیان داشت که هزینه این ظرف ها به مراتب بیشتر از سایرین می باشد.

ظرف کیک شیشه ای ، اگر مایلید تا یک کیک خوری خوبی برای خود تهیه نمایید، توصیه می شود تا از نمونه های شیشه ای بهره ببرید. زیرا این موارد را می توان در مجالس رسمی نیز استفاده نمود.

از سوی دیگر شکوه این ظرف ها به مراتب بالاتر است. البته قیمت این موارد نیز گران تر می باشد.

جای کیک شیشه ای ، ظروف مخصوص کیکی که امروزه در بازار وجود دارند، اغلب به صورت شیشه ای می باشند که شیک به نظر برسند. این ظروف جلوه چشم نوازی دارند و از همین رو اغلب افراد تمایل دارند تا حتما نمونه شیشه ای را خریداری نمایند.

البته نمونه های مسی و میناکاری شده نیز وجود دارند که برای دکوراسیون های سنتی عالی هستند.

ظرف کیک درب شیشه ای ، عموما در پذیرایی های دورهمی و خانوادگی برای اینکه از دسر و کیک خود بتوان در برابر گرد و غبار و خشک شدن محافظت نمود، نیاز به یک ظرف مناسب درب دار است.

از همین رو می توان از ظروف کیک خوری شیشه ای بهره برد. نمونه های شیشه ای چون در داخل فر قرار می گیرند، بسیار کاربردی می باشند.

درب کیک خوری شیشه ای ، یک کیک خوری خوب باید حتما دارای درب مناسب باشد که هوا به کیک ها یا شیرینی ها نرسد. در این صورت دسر یا شیرینی شما می تواند طراوت بیشتری داشته باشد.

نگهداری از کیک ها به این شکل نیز بسیار آسان تر می باشد. زیرا با خیالی آسوده خواهید توانست در هوای آزاد آنها را قرار دهید.

  • ظرف کیک چوبی

باید در نظر داشته باشید که ظروف کیک خوری دارای جنس های متفاوتی می باشند. نمونه های چوبی یکی از پرطرفدار ترین موارد می باشند زیرا با اغلب دکوراسیون ها سازگار هستند.

برخی از این کیک خوری ها دارای درب شیشه ای و برخی دیگر دارای درب طلقی می باشند. نمونه های شیشه ای شیک تر و جذاب تر هستند.

  • جای کیک چوبی

جای کیک چوبی جلوه ای زیبا و خاص به پذیرایی شما خواهد داد، پیشنهاد ما برای این محصول ظرف چوبی بامبو می باشد که در کنار ظاهری شیک، بسیار کاربردی و بادوام است و می تواند مکمل هر خانه و آشپزخانه ای باشد.

ظرف کیک خوری

  • جای کیک پلاستیکی

برخی از ظروفی که برای کیک مورد استفاده قرار می گیرند، پلاستیکی هستند. شما می توانید به راحتی آنها را شسته و بارها و بارها استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که چون وزن این موارد کم است و قیمت پایین تری نیز نسبت به نمونه های شیشه ای دارند، از همین رو افراد زیادی به سمت آنان کشیده می شوند.

ظرف کیک خوری پلاستیکی ، کیک خوری های پلاستیکی اغلب در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه وزن این موارد کم است لذا می توان به راحتی آنها را جابجا نمود.

این ظرف ها برای استفاده داخل فر گزینه خوبی نمی باشند. از همین رو نمی توانند کاربردی باشند.

ظروف پلاستیکی کیک ، برای اینکه بتوانید شیرینی یا کیک های خود را برای مدت زمان طولانی تری در فضای آزاد یا داخل یخچال نگهداری کنید، نیاز به یک ظرف مناسب دارید.

چنانچه مایل نیستید تا هزینه بسیار انجام دهید، می توانید از نمونه های پلاستیکی و طلقی بهره ببرید. عموما سرآشپزهای حرفه ای چندین مورد از این ظرف ها را داخل آشپزخانه خود دارند.

درب کیک خوری پلاستیکی ، برخی از ظروف کیک خوری که در بازار وجود دارند، فاقد درب می باشند اما برای اینکه شیرینی ها خشک و فاسد نشوند، از درب های پلاستیکی بر روی آنان استفاده می شود.

اگر قصد دارید تا از این ظرف ها برای کیک های تر یا خامه ای استفاده نمایید، حتما نمونه های درب را انتخاب کنید.

  • ظرف کیک فلزی

ظرف هایی که امروزه برای کیک و دسر استفاده می شوند و دارای جنس های مختلفی می باشند، می توانند از فلز تهیه شوند. ظرف های مسی یکی از کاربردی ترین نمونه های موجود در بازار هستند.

شما می توانید این ظروف را با قیمت مناسب و البته گران تر نسبت به نمونه های بلوری در بازار مشاهده نمایید. افرادی که دکوراسیون سنتی را می پسندند، به سمت این ظروف کشیده می شوند.

کیک خوری فلزی ، کیک خوری ها دارای انواع متفاوتی می باشند. برخی از نمونه های فلزی می باشند که شما می توانید دسر ها یا کیک های سنگین خود را درون آنها قرار دهید.

قیمت این موارد با توجه به ابعاد آنها متفاوت می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت آنها در قیاس با نمونه های بلوری بیشتر است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آجیل خوری

  • ظرف طلقی کیک

افرادی که به صورت مستمر اقدام به تهیه کیک و شیرینی می کنند، نیاز به ظروفی دارند که شیرینی های خود را در آن قرار دهند. به این افراد اغلب استفاده از ظروف طلقی پیشنهاد می شود.

زیرا از یک سو بسیار سبک می باشند و از سوی دیگر هزینه زیادی ندارند.

ظرف کیک طلقی ، برخی از کیک پزها برای اینکه هزینه زیادی برای ظروف کیک خوری انجام ندهند از نمونه های طلقی بهره می برند.

این موارد هر چند که کاربردی بوده و هزینه زیادی نیز نیاز نیست برایشان پرداخت نمایید اما نمی توانند در برابر گرمای زیاد مقاومت نمایند.

  • ظرف کیک پایه دار

اگر به دنبال خرید ظروف کیک خوری هستید، حتما نمونه های بدون پایه و پایه دار نظر شما را جلب می کنند. عموم افراد از نمونه های پایه دار استفاده می نمایند زیرا جلوه کیک شما درون آنها بهتر خواهد بود.

از این مورد می توان هم برای کیک و هم برای انواع شیرینی ها اعم از خشک و تر بهره برد. لازم است تا شما نمونه ای را انتخاب نمایید که به دیزاین پذیرایی شما بیاید.

ظرف کیک خوری پایه دار ، معمولا برای اینکه کیک ها بر روی میز های پذیرایی دید بهتری داشته باشند، از ظروف پایه دار استفاده می شود.

ظرف های کیک می توانند طراحی ها و ابعاد متفاوتی داشته باشند لذا بر اساس نیاز خود، حق انتخاب های زیادی نیز خواهید داشت. بسیاری از افراد برای محافظت از دسر های میوه ای خود نیز از این موارد بهره می برند.

زیر کیکی پایه دار ، بسیاری از افراد به ظروف کیک خوری، زیر کیکی نیز می گویند. این موارد اغلب در جشن ها و مراسم ها استفاده می شوند تا کیک را بتوان بر روی آنها قرار داد.

زیر کیک ها می توانند از جنس های مختلفی ساخته شوند. اما نمونه های شیشه ای و بلوری دارای جلوه بیشتری می باشند. شما می توانید این نمونه ها را داخل فر یا درون یخچال قرار دهید.

پایه کیک پلاستیکی ، پایه های کیک همانگونه که از نام آنها مشخص است، برای نگه داشتن کیک مورد استفاده قرار می گیرند. هر اندازه ابعاد یک پایه بزرگتر باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد، می تواند کیک های سنگین تری را نیز به راحتی نگه دارد.

پایه ها دارای جنس های مختلفی می باشند اما نمونه های پلاستیکی، فلزی و شیشه ای دارای کاربرد بیشتری می باشند.

قیمت جا کیکی پایه دار ، قطعا با توجه به تنوع مدل و سایز بندی هایی که در بازار وجود دارد، قیمت های متفاوتی را نیز برای جا کیکی ها مشاهده می کنید.

توصیه می شود مواردی را خریداری نمایید که دارای ابعاد مناسب باشد و بتوان آنها را درون فر قرار داد. این موارد اغلب دارای هزینه بیشتری می باشند.

ظرف کیک خوری

  • کیک خوری بامبو پایه دار

یکی از نمونه های پرمصرف کیک خوری ها، گزینه هایی می باشند که از چوب بامبو تهیه شده اند. این موارد دارای طول عمر بالایی نیز می باشند.

شما می توانید از این گزینه ها هم برای مراسم های خودمانی و هم برای مجالس استفاده کنید. عموما کیک های خشک بین 1 تا 4 روز در داخل ظرف های فوق تازه باقی می مانند.

  • ظروف کیک خوری جدید

ظروف کیک خوری که در بازار وجود دارند دارای مدل های متفاوتی می باشند. برخی از آنها فلزی بوده، گروهی دیگر شیشه ای و برخی نیز پلاستیکی هستند.

امروزه نمونه های تلفیقی علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. به همین دلیل اغلب افراد از نمونه هایی استفاده می نمایند که پایه ها از چوب و درب آنها از شیشه می باشد.

  • ظرف شیرینی خوری درب دار

اگر مایلید تا ظرفی برای نگهداری از شیرینی های خود تهیه نمایید که کاربردی باشد، توصیه می شود تا از گزینه های درب دار بهره ببرید. درب این ظرف ها می تواند از شیشه یا طلق باشد.

البته باید خاطرنشان شد که از این موارد می توان هم برای شیرینی و هم برای میوه ها بهره برد.

  • کیک خوری درب دار

اگر مایلید تا یک ظرف کیک خوری کارآمد تهیه نمایید، توصیه می کنیم تا حتما از نمونه های درب دار استفاده نمایید زیرا این کیک خوری ها از فاسد و خراب شدن کیک ها جلوگیری می نمایند و می توانید راحت آنها را برای مدت زمان طولانی نگهداری نمایید. عموما درب این ظروف می توانند از شیشه یا طلق باشند.

  • در ظرف کیک خوری

کیک خوری هایی که امروزه در بازار وجود دارند دارای درب های متفاوتی می باشند. نمونه های طلقی و شیشه ای بیشترین خریداران را به سمت خود جلب می نمایند.

اگر نمونه های شیشه ای را خرید می نمایید، بسیار مهم است که دقت داشته باشید، توانایی تحمل گرما را داشته باشند. زیرا ممکن است آنها را داخل فر قرار دهید.

درب شیشه ای کیک خوری ، برای اینکه یک ظرف کیک خوری خوب تهیه نمایید که بتوانید از آن هم برای دسر و هم برای کیک بهره ببرید، لازم است تا به ارتفاع درب آنها دقت داشته باشید.

برخی از نمونه های موجود در بازار ارتفاع کمی دارند. لذا نمی توان از آنها برای کیک ها مخصوصا کیک های خانگی استفاده نمود.

  • ظرف نگهداری کیک در یخچال

ظروفی که شما برای نگهداری کیک خریداری می نمایید، می توانند از جنس های مختلفی باشند. بهتر است تا شما مواردی را خریداری کنید که بتوان آنها را هم در یخچال و هم در فر قرار داد.

از همین رو توجه به جنس آنها بسیار مهم است. نمونه های فلزی برای قرار دادن داخل یخچال گزینه خوبی نیستند.

  • قیمت جا کیکی

برای اینکه یک جا کیکی خوب و کارآمد تهیه نمایید، قطعا موارد زیادی در بازار وجود دارند که می توانید خریداری کنید. هر کدام از این موارد با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهند، دارای قیمت متفاوتی نیز هستند.

  • قیمت کیک خوری پایه دار فلزی

با توجه به اینکه در حال حاضر نمونه های زیادی از کیک خوری در بازار وجود دارند، لذا قیمت آنها نیز با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد.

به طور مثال برای کیک خوری هایی که دارای پایه های فلزی می باشند و به صورت تلفیقی کار شده اند، قیمت بیشتری را مشاهده خواهید نمود. این موارد قابلیت تحمل وزن های زیادی را دارند.

  • خرید ظرف کیک

در زمان خرید ظرف کیک موارد زیادی وجود دارند که باید به آنها دقت داشته باشید. به طور مثال اگر قصد دارید تا از ظرف خود برای نگهداری کیک خشک استفاده نمایید، لازم است تا نمونه هایی را انتخاب نمایید که درب دار هستند زیرا در این صورت شیرینی شما در برابر هوای آزاد خشک نمی شود.

  • خرید کیک خوری

خرید کیک خوری یکی از موارد الزامی برای خانه ها می باشد زیرا اغلب افراد در منزل خود از مهمانان با شیرینی و کیک پذیرایی می نمایند. تهیه یک کیک خوری زیبا می تواند میز پذیرایی شما را بسیار جذاب تر نماید.

از آنجا که امروزه انواع ظروف با جنس ها و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارند لذا شما بر اساس نیاز خود می توانید از نمونه مناسب بهره ببرید.

  • چیدن کیک خانگی در ظرف

برای اینکه شما بتوانید نمای بهتری از کیک ها و شیرینی های خود به نمایش بگذارید، نیاز به ظرف مناسبی دارید. از همین رو می توانید از جا کیکی های شیشه ای استفاده نمایید.

این موارد با توجه به ویژگی هایشان همچون اندازه، ابعاد، چند طبقه بودن و .. دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

  • موارد استفاده از ظرف کاپ کیک

ظروف مخصوص به کیک در اندازه ها و ابعاد متفاوتی ساخته می شوند. یکی از نمونه های کاربردی ظروف مخصوص کاپ کیک می باشند.

این ظروف از آنجایی که باید دمای زیادی را تحمل نمایند لذا به صورت سرامیکی اغلب دیده می شوند. البته می توان نمونه های شیشه ای را نیز در بازار مشاهده نمود که برای پذیرایی خوب هستند.

اما نکته مهمی که باید توجه داشت نوع نگهداری از کیک می باشد. کیک ها به دلیل وجود مواد از قبیل خامه و البته تخم مرغ نیازمند به نگهداری می باشند چرا که عدم توجه به نگهداری کیک ها موجب فاسد شدن آنها می شود.

بر همین اساس این ظروف می تواند بهترین انتخاب برای سرو و نگهداری از کیک باشد که هم زیبا و شیک است و هم مناسب. هرچند که این ظروف در انواع با درب و بدون درب در بازار موجود می باشد اما پیشنهاد ما برای اینکه کیک تازه بماند استفاده از ظرف کیک خوری مدل درب بسته است.

به طور کلی باید کیک را در این ظروف در فضای خنک قرار داد که هر بار به قصد مصرف خواستید بتوانید به راحتی استفاده نمایید.  در استفاده ای دیگر می توان این ظروف را به عنوان هدیه نیز برای عزیزانتون تهیه بفرمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شیرینی خوری

راهنمای نگهداری کیک

شاید دوست داشته باشید روش محافظت از کیک های مختلف را یاد بگیرید. به طورکلی نگهداری از کیک به دسته های زیر تقسم بندی می شود:

  • روش محافظت از کیک های خامه ای تزیین شده

می توانید قبل از برش خوردن، در یخچال نگهداری نمایید. ولی پس از برش خوردن اگر در یخچال قرار گیرد کیک آنها خشک می شود. به همین دلیل است که باید در یخچال کل کیک را در ظرف کیک قرار داد.

  • روش محافظت از کیک با روکش فوندانت

خطری که این نوع از کیک را تهدید می کند، خشک شدن پوشش فوندانت این کیک ها است. پس کل کیک را کاور نمایید.

  • روش محافظت از کیک میوه ای

کیک هایی که مملو از تکه های میوه می باشند، برای نگهداری در یخچال کنارشان چند تکه از سیب قرار دهید

  • روش محافظت از کیک زبرا

این نوع از کیک می تواند تا 4 روز در دمای مختلف دوام بیاورد. ولی برای اطمینان آن را نیز در ظرف دربسته قرار دهید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 45 مدل ظرف کیک خوری شیک و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 400,000 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

کیک خوری گلد کیش مدل دیگنیتی GK509109

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
24.5x24.5x23 سانتی‌متر 1300 گرم یک قلم سرامیک در
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کیک خوری مدل LP928 به همراه ظرف کره

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس تعداد طبقات
30x30x14 سانتی‌متر 850 گرم 2 قلم چوب یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی ٩ پارچه شانی مدل سورنا کد ۹٠

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس تعداد طبقات
40x15x40 سانتی‌متر 2000 گرم 9 قلم چینی یک عدد

امتیاز کاربران

کیک خوری گلد کیش مدل دیگنیتی Gk508416

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
15x15x23.5 سانتی‌متر 750 گرم یک قلم سرامیک در
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

ظرف سرو پاشاباغچه مدل 95462

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد
30x15x10 سانتی‌متر 700 گرم 1 قلم

امتیاز کاربران

کیک خوری پاشاباغچه مدل PETITE کد 96874

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
26.5x26.5x16.5 سانتی‌متر 1437 گرم 2 قلم شیشه قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کیک خوری پاشاباغچه مدل petite کد 96952

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
26x26x18 سانتی‌متر 2350 گرم 1 قلم بلور شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کیک خوری مدل مانلی N11100089

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس تعداد طبقات
19x19x37 سانتی‌متر 1311 گرم 2 تکه قلم سرامیک یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کیک خوری پاشاباغچه مدل Patisserie

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
32x32x17.7 سانتی‌متر 2160 گرم یک قلم شیشه قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کیک خوری پاشاباغچه مدل Patisserie

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نحوه شست‌وشو تعداد طبقات
17.7 × 32 × 32 سانتی‌متر 2169 گرم شیشه قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

استند سرو مدل گوزن

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس تعداد طبقات
25x18x15 سانتی‌متر 2000 گرم 2 قلم فلز یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کیک خوری مدل PD3643-11GN پایه دار

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
26x10x10.5 سانتی‌متر 1300 گرم 1 قلم سرامیک پایه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

کیک خوری پاشاباغچه مدل پایه دار درب دار کد 95200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
32x32x26 سانتی‌متر 3360 گرم 2 قلم بلور شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شیرینی و میوه خوری پاشاباغچه مدل Patisserie 95105

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های ظروف نحوه شست‌وشو
15.5 × 31 × 31 سانتی‌متر 1187 گرم شیشه قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کیک خوری پاشاباغچه مدل Patisserie 95200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نحوه شست‌وشو تعداد طبقات
19 × 32 × 32 سانتی‌متر 3233 گرم شیشه قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اردو خوری مدل 1088

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس تعداد طبقات
30x32x5 سانتی‌متر 2.800 گرم 1 قلم چوب یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

رولت خوری دلزا مدل CA403-40-R71

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
45x18x10 سانتی‌متر 1000 گرم 1 قلم سرامیک قابلیت شست‌وشو با دست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی 15 پارچه مقصود مدل نیلوفری خط طلا کد 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس
25x25x25 سانتی‌متر 1000 گرم 15 قلم چینی

امتیاز کاربران

ظرف سرو ایکیا مدل gladelig بسته دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
20x13x4 سانتی‌متر 630 گرم 2 قلم سرامیک قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی 15 پارچه مقصود مدل نیلوقری خط طلا کد 00

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد
25x25x20 سانتی‌متر 3500 گرم 15 قلم
محدوده قیمت 2,000,001 تا 2,500,000 تومان

امتیاز کاربران

کیک خوری برگونوا مدل اردو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
32x32x22 سانتی‌متر 3733 گرم 2 قلم شیشه در، پایه
مشخصات بیشتر

8 دیدگاه

  1. جا کیکی چوبی مدل کیک شامپاینی کیفیت خیلی خوبی داره خریدش رو پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا