لوازم ورزشی

۲۵ مدل تلمبه دستی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید تلمبه دستی

تلمبه دستی یکی از اقلام لازم و مهم برای دوچرخه می باشد. هر دوچرخه سواری باید آماده باشد تا لاستیک پنچر شده خود را به کمک تلمبه دستی باد کند یا به سادگی فشار لاستیک خود را به تنظیمات توصیه شده توسط کارخانه و متناسب با هر فصل کاهش و افزایش دهد.

برای انجام این کار، احتمالاً یک تلمبه دستی که هزینه زیادی هم ندارد، می تواند انتخاب خوبی باشد. در این مقاله راهنمای خرید تلمبه دوچرخه بیان شده است که بتوانید با کمک این موارد خرید بهتری داشته باشید.

تلمبه دستی

تلمبه ها یکی از وسایل کاربردی در زندگی روزمره ما به شمار می آیند. شما از این مورد می توانید برای باد کردن هر وسیله بادی استفاده نمایید.

این تلمبه ها برای افرادی که دوچرخه دارند، بسیار ضروری است. برخی از انواع تلمبه ها، دستی می باشد. لذا شما می توانید به کمک انرژی مکانیکی دست، اقدام به پر نمودن چرخ یا هر وسیله بادی دیگر نمایید.

تلمبه دستی ، تلمبه ها دارای انواع متفاوتی می باشند. یکی از نمونه های پرکاربرد و البته ارزان، گزینه های دستی هستند.

زمانی که شما به کمک دست فشار را بر روی سیلندر وارد می نمایید، هوا در لاستیک های بادی جمع می شود. از همین رو هر اندازه انرژی مکانیکی شما بیشتر باشد، به همان اندازه لاستیک شما نیز سریع تر باد می شود.

تلمبه های سنگین

تلمبه ها از لحاظ وزنی به دو دسته سنگین و سبک تقسیم بندی می شوند. طبیعتا مواردی که سبک می باشند، اغلب برای لاستیک های کوچک مورد استفاده  قرار می گیرند.

توان آنها نیز به مراتب کم می باشد. اما هر چه تلمبه شما بزرگتر باشد، وزن بیشتری دارد و برای کارهای تخصصی نیز می توان از آنها بهره برد.

تلمبه دستی کوچک

در زمان خرید تلمبه دستی لازم است تا حتما کاربرد و هدف خود را مشخص نمایید. به طور مثال نمونه هایی که در بازار وجود دارند، دارای سایز بندی های متفاوت می باشند.

هر اندازه سایز یک تلمبه بیشتر باشد، به این معنا است که سیلندر آن بزرگتر بوده و می تواند اجسام بزرگتر را در مدت زمان کمتری باد کند.

تلمبه کوچک ، تلمبه های کوچک از جمله وسایل ضروری می باشند که امروزه در اغلب خانه ها می توان آنها را یافت.

با این تلمبه ها شما قادر خواهید بود به راحتی وسایل بادی چون قایق، لاستیک های کوچک و مواردی از این قبیل را باد نمایید. تلمبه های کوچک را می توانید در انواع دستی و پدالی در بازار مشاهده کنید.

بهترین تلمبه برای ماشین

اگر قصد دارید تا برای ماشین خود یک تلمبه خوب تهیه نمایید، توصیه می نماییم تا از تلمبه های پدالی استفاده نمایید. زیرا چرخ های ماشین بزرگ بوده و با تلمبه های دستی مجبور خواهید بود که انرژی زیادی صرف باد نمودن آنها نمایید.

از همین رو تلمبه های پدالی که دارای نمایشگر میزان فشار داخل لاستیک هستند، گزینه خوبی می باشند.

خرید تلمبه

در زمان تهیه تلمبه مناسب برای خود، به نوع آن باید توجه داشته باشید. برخی از نمونه های موجود در بازار شارژی می باشند.

در واقع این موارد دارای باتری هستند و می توانند به کمک انرژی ایجاد شده توسط باتری، اقدام به پر نمودن لاستیک کنند. از همین رو اگر لاستیک شما بزرگ تر باشد، باتری نیز باید قوی تر باشد تا انرژی مورد نیاز را فراهم آورد.

خرید تلمبه دستی

یکی از تلمبه هایی که اغلب افراد به سراغ آنها می روند، تلمبه های دستی می باشند. این تلمبه ها سبک بوده و می توان برای فعالیت های خانگی از آنها بهره برد.

البته باید در نظر داشته باشید که برخی از نمونه های موجود در بازار پدالی یا پایی می باشند که سیلندر آنها در زیر پدال قرار دارد، به همین دلیل نیاز به صرف انرژی کمتری می باشد.

تلمبه دوچرخه

اگر شما جزو آن دسته از افراد می باشید که به دوچرخه علاقه دارید، لازم است تا تجهیزات مناسبی نیز برای آن تهیه نمایید.

از جمله وسایل مورد نیاز یک دوچرخه تلمبه است که به کمک آن می توانید باد چرخ ها را به خوبی تنظیم نمایید. تلمبه هایی که برای دوچرخه ها مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب کوچک و قابل حمل می باشند.

خرید تلمبه دستی دوچرخه

برای دوچرخه ها که دارای چرخ های کوچکی هستند، می توان از تلمبه های دستی بهره برد. این تلمبه ها وزن زیادی ندارند و می توانید به راحتی آن را با خود به هر مکانی حمل نمایید. البته بهتر است تا تلمبه شما دارای صفحه نمایشگر میزان فشار باشد.

تلمبه کوچک دوچرخه

برای دوچرخه ها اغلب از تلمبه های کوچک استفاده می شود زیرا این تلمبه ها از یک سو ارزان بوده و از سوی دیگر وزن زیادی ندارند.

در این صورت می توانید آنها را به راحتی حمل کنید. البته بهتر است تا جنس تلمبه ها از آلومینیوم باشد. در این شرایط مقاومت آنها بالا تر خواهد بود.

سوزن تلمبه دوچرخه

تلمبه ها برای اینکه بتوانند به لاستیک های دوچرخه متصل شده و آنها را باد نمایند به یک سوزن نیاز دارند.

این سوزن دقیقا باید مطابق با نوع چرخ دوچرخه باشد زیرا موارد بزرگتر یا کوچکتر توانایی باد نمودن لاستیک ها را ندارند. سوزن های تلمبه می توانند از جنس فلز یا پلاستیک باشند. نمونه های فلزی بازدهی بهتری دارند.

سری تلمبه دوچرخه

یکی از گزینه هایی که در زمان خرید تلمبه باید حتما مد نظر قرار دهید، سری تلمبه است. این سری باید به چرخ دوچرخه متصل شود.

از همین رو چنانچه بهترین و گران ترین تلمبه را هم خرید کنید، اگر که سری آنها با هم یکسان نباشد، باعث می شود تا نتوانید از آنها بهره ببرید.

نحوه استفاده از تلمبه دوچرخه

برای اینکه شما بتوانید چرخ های دوچرخه را با تلمبه دستی باد کنید، باید دوچرخه را در یک محل صاف قرار داده و بخش زیرین پدال را بر روی زمین بگذارید.

سپس به کمک اهرم تلمبه، اقدام به بالا و پایین نمودن آن نمایید تا فشار لازم بر روی سیلندر وارد شود. در این صورت انرژی لازم تولید می گردد.

خرید تلمبه دستی پر باد مدل pbd

در زمان خرید یک تلمبه بسیار مهم است که دقت نمایید، تلمبه ها از چه جنسی ساخته شده اند. مواردی که از آلیاژ آلومینیوم تهیه می شوند، بسیار مقاومت بالایی دارند.

از همین رو برای پر کردن لاستیک های بزرگ نیز می توان از آنها استفاده نمود. اما باید دقت داشت که آنها به انرژی بیشتری نیز نیاز دارند.

خرید تلمبه دستی پر باد مدل pbd ، یکی از مدل های پرطرفدار بین تلمبه های موجود در بازار، مدل PBD است. این تلمبه ها می توانند در هر بار تلمبه زدن میزان باد زیادی را وارد چرخ یا لاستیک نمایند.

از همین رو آنها وسایل شما سریع تر باد می شوند. از این گزینه ها می توان برای باد نمودن وسایل بزرگ بهره برد.

خرید تلمبه دستی بتا مدل 1000710

اگر به دنبال تهیه یک تلمبه دستی خوب و ارزان می باشید، می توانید گزینه بتا مدل 1000710 را خریداری نمایید. عموما از این مورد برای باد نمودن تمام وسایل تفریحی یا خانگی می توان بهره برد.

البته خاطرنشان می شود که این تلمبه ها دستی هستند و نیاز به صرف انرژی زیادی دارند.

قیمت تلمبه

تلمبه هایی که امروزه در بازار وجود دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. اینکه تلمبه شما از چه جنسی ساخته شود و اندازه آن چقدر است، بر روی قیمت اثر دارد.

البته خاطرنشان می شود که وزن و میزان فشار تولید شده نیز از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیرگذار هستند که در حین خرید باید به آنها دقت گردد.

قیمت تلمبه دستی

تلمبه ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند. با توجه به کاربرد و هدف خود باید از گزینه مناسب بهره ببرید.

تلمبه هایی که با پا کار می کنند، اغلب قیمت بالاتری دارند زیرا به انرژی کمتری نیاز خواهند داشت. البته اندازه تلمبه نیز فاکتور بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

قیمت تلمبه دستی ارزان

اگر قصد دارید تا یک تلمبه ارزان و خوب برای خود تهیه نمایید، توصیه می شود تا از تلمبه های دستی بهره ببرید.

این تلمبه ها می توانند انواع چرخ های کوچک مانند چرخ دوچرخه یا لاستیک های بادی که برای شنا استفاده می شوند را پر نمایند. تلمبه ها می توانند به صورت دستی یا پدالی باشند.

قیمت تلمبه دستی کوچک

تلمبه ها می توانند انواع متفاوتی داشته باشند. اما یکی از موارد پرکاربرد، تلمبه های دستی هستند. این تلمبه ها قیمت کمی دارند زیرا از انرژی مکانیکی دست برای پر کردن وسایل بادی استفاده می نمایند.

قیمت این تلمبه ها از حداقل 200 هزار تومان آغاز می شود. البته بستگی دارد که شما تلمبه را برای چه هدفی نیاز داشته باشید.

قیمت تلمبه دستی دوچرخه

برای دوچرخه ها اغلب از تلمبه های دستی استفاده می شود. برخی از این تلمبه ها دارای صفحه نمایشگری می باشند که می توان به کمک آنها میزان باد داخل لاستیک ها را سنجید.

از همین رو می توان مطمئن شد که در فصل گرما یا سرما، لاستیک ها آسیب نمی بینند.

تلمبه دستی برای ماشین

یکی از لوازم جانبی که باید حتما برای ماشین خود تهیه نمایید، تلمبه دستی است. البته به کمک این تلمبه ها می توانید باد لاستیک دوچرخه یا موتور را نیز تنظیم نمایید اما اغلب از آنها برای تنظیم باد چرخ خودروها استفاده می شود.

البته گفتنی است که این تلمبه ها نمی توانند لاستیک خالی را پر نمایند.

تلمبه پدالی

تلمبه های پدالی از نظر کاربرد، راحت ترین انواع تلمبه های موجود در بازار می باشند. این تلمبه ها با پدالی که دارند و به کمک پا، فشار لازم را بر روی پیستون ها وارد می نمایند. کار کردن با این نوع از تلمبه ها بسیار آسان است زیرا نیاز نیست تا انرژی مکانیکی زیادی صرف نمایید. از لحاظ قیمتی نیز؛ این موارد بسیار مقرون به صرفه هستند.

قطعات تلمبه پدالی

تلمبه هایی که امروزه در بازار وجود دارند و می توان به کمک آنها باد لاستیک ها را بررسی و تنظیم نمود، انواع متفاوتی دارند. برخی از آنها به صورت دستی و برخی دیگر به صورت پدالی هستند.

طبیعتا کار کردن با مواردی که پدالی می باشند، آسان تر است و نیاز به صرف انرژی مکانیکی کمتری دارند.

قیمت تلمبه پایی ارزان

تلمبه های بادی پدالی، نیاز به صرف انرژی مکانیکی زیادی ندارند. شما این تلمبه ها را باید بر روی زمین قرار داده و پدال آنها را با پا فشار دهید تا سیلندر اقدام به ایجاد فشار و باد نمودن لاستیک کند.

هر چقدر فشار شما بر روی پدال بیشتر باشد، به همان اندازه لاستیک سریع تر باد می شود.

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت تلمبه دستی کوچک

اگر قصد خرید یک تلمبه دستی خوب و کارآمد را دارید، بهتر است تا موارد زیر را در هنگام خرید در نظر داشته باشید:

  • سازگاری دریچه

تقریباً همه تیوپ های دوچرخه از سوپاپ Presta یا Schrader استفاده می کنند از همین رو به عنوان راهنمای خرید آنلاین تلمبه دستی باید بدانید که نوع سوپاپ شما چیست. البته گزینه سومی به نام Dunlop نیز وجود دارد که به ندرت یافت می شود، اما می توان آن را در برخی از دوچرخه ها در سطح بین المللی یافت.

پمپ های دوچرخه به طور کلی می توانند با نوع خاصی از سوپاپ ها کار کنند. هنگام خرید، فقط توجه داشته باشید که تلمبه دستی ارزان‌تر ممکن است نیاز به استفاده از مبدل متناسب با یکی از انواع سوپاپ ها را داشته باشد.

  • در نظر گرفتن نوع تلمبه دستی

استفاده از تلمبه دستی مناسب به شما کمک می نماید تا بهترین کارایی را مشاهده نمایید. از همین رو در زمان خرید می بایست موارد زیر را در نظر بگیرید:

تلمبه های معمول: این تلمبه های دستی، برای استفاده در گاراژ و دوچرخه ‌فروشی ها مناسب هستند. آنها قدرت پر کردن هوا با ظرفیت بالا (برخی از مدل ها تا 220psi/10 بار) را برای کارهای مختلف علاوه بر پر کردن لاستیک دوچرخه ارائه می دهند.

لذا می توان بیان داشت که این تلمبه ها می توانند کارهای تلمبه های بزرگ را انجام دهند که بسیاری از پمپ های قابل حمل کوچکتر نمی توانند. اکثر آنها دارای صفحه های بزرگ برای خواندن راحت فشار هستند. تلمبه های مذکور سریع ترین و ایمن ترین گزینه برای شما می باشند.

تلمبه های دستی: این تلمبه ها که برای دوچرخه ‌سواران جاده‌ای بهترین هستند، مستقیماً روی قاب دوچرخه شما (معمولاً زیر لوله بالایی) بدون نیاز به سخت‌افزار خاصی نصب می شوند و به راحتی به آن می چسبند.

آنها از لحاظ طولی، طولانی تر و سنگین تر از اکثر مینی پمپ ها هستند، اما سریعتر کار می کنند. ظرفیت آنها (تا 160psi) به اندازه پر کردن تایرهای پرفشار در دوچرخه های جاده ای در نظر گرفته شده است.

تلمبه های مذکور در اندازه‌های (S، M، L، و غیره) بر اساس اندازه کل قاب لاستیک (بر حسب سانتی‌متر) یا طول لوله بالایی (بر حسب میلی‌متر) عرضه می‌شوند. قبل از خرید مطمئن شوید که اطلاعات دوچرخه خود را می دانید.

تلمبه های مینی یا پدالی: این پمپ ‌های کوچک و سبک، راه‌حلی سریع و آسان برای محیط آپارتمان‌ها یا در جاده و مسیرهای طولانی ارائه می‌کنند.

اکثر آنها را می توان با استفاده از سخت افزار خاص به قاب دوچرخه خود وصل کرد. این موارد به راحتی با فشار پا کار می کنند و لاستیک را باد می نمایند.

  • هنگام خرید تلمبه دستی ، ظرفیت psi پمپ را در نظر بگیرید

  1. مدل هایی تا ظرفیت 90psi برای دوچرخه های کوهستانی یا معمولی مناسب هستند.
  2. مدل هایی تا ظرفیت 120psi بسیار سریع پر می شوند. برای برخی از دوچرخه های جاده ای این موارد گزینه خوبی هستند.
  3. مدل هایی تا ظرفیت 160psi برای دوچرخه های جاده ای ایده آل می باشند.

بسیاری از تلمبه دستی ها اکنون با شلنگ داخلی عرضه می شوند. این ویژگی مفید فشار پمپاژ روی میله سوپاپ را کاهش می دهد که در واقع می تواند در زمان استفاده از یک پمپ سفت و سخت بسیار کارآمد باشد.

  • محدوده فشار تایر

فشار صحیح تایر به عوامل مختلفی بستگی دارد: اندازه تایر و ضخامت دیواره جانبی، وزن سوار، شرایط سواری و موارد دیگر لازم است تا در نظر گرفته شوند.

به طور کلی، تایرهای کاملا باد شده برای شرایط صاف بهترین هستند. لاستیک های کم باد ممکن است برای جاده ها یا مسیرهای ناهموار کارایی بهتر داشته باشند.

  • توجه به اندازه

امروزه تلمبه های بسیاری در بازار وجود دارند. هر کدام از این تلمبه ها نیز برای یک مورد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اما به صور کلی توصیه  می شود تا به اندازه تلمبه توجه کنید. عموما برای اینکه بتوان تلمبه را در دوچرخه ها سوار نمود و به راحتی حمل کرد، لازم است تا اندازه های کوچکتر انتخاب شوند.

  • جنس بدنه

در زمان خرید یک تلمبه دستی بسیار مهم است که دقت نمایید، بدنه آن از چه جنسی تهیه شده است. اگر جنس بدنه تلمبه شما از نوع آلومینیوم یا استیل ضدزنگ باشد، طول عمر بیشتری خواهد داشت و می توانید در مناطق مختلف از آن استفاده نمایید.

  • تلمبه شما باید فشار سنج داشته باشد

مورد دیگری که در خرید تلمبه باید حتما به آن دقت نمایید، وجود فشار سنج است. اگر شما ندانید که فشار داخل لاستیک چه میزان است، ممکن است که با وارد کردن فشار بیشتر باعث ترکیدگی آن شوید.

از همین رو می بایست به کمک صفحه نمایشگر میزان فشار را بررسی نموده و سپس اقدام به باد کردن لاستیک کنید.

برای اینکه در زمان استفاده از تلمبه بهترین عملکرد را مشاهده نمایید، تلاش کنید تا آن را بر روی سطح صاف قرار داده و اگر گرد و غباری در مسیر جریان ورودی هوا به تلمبه وجود دارد، آن را پاک کنید.

جمع بندی

برای اینکه تلمبه دستی شما بیشتر عمر کرده و آسیب نبیند، بهتر است تا به محض مشاهده داغ شدن شیلنگ آن را جدا نمایید. تلمبه شما نباید به مدت زیاد در معرض گرما قرار گیرد زیرا واشرهای لاستیکی آن کارایی خود را از دست می دهند.

از سوی دیگر هیچ وقت نباید بیش از حد توان تلمبه از آن انتظار داشته باشید. به عبارت دیگر شما نمی توانید با یک تلمبه دستی، لاستیک ماشین خود را پر کنید. این کار باعث می شود تا تلمبه شما از کار بیفتد.

در انتها چند مدل پرفروش و محبوب را برای شما گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را با هم مقایسه کنید. مشکریم که برای مطالعه‌ی این راهنمای خرید اینترنتی در دسته بندی ورزش و سفر وقت گذاشته اید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل تلمبه دستی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

تلمبه پامپ کد 1011

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس سایر توضیحات
50*3*3 سانتی‌متر 0.5 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم سبک و کارآمد قابل‌ حمل بدنه‌ی بسیار سبک و آلومی...

امتیاز کاربران

تلمبه دستی پر باد مدل pbd

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
53x17x7 سانتی‌متر 0.8 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم

امتیاز کاربران

تلمبه دستی سهند کد w-50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
10×10×50 سانتی‌متر 0.5 کیلوگرم استیل

امتیاز کاربران

تلمبه دستی مدل باد ایران

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
38x15x5 سانتی‌متر 800 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم

امتیاز کاربران

تلمبه دستی باد ایران مدل Z24

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حجم هوا تعداد سیلندر جنس
54x10x5 سانتی‌متر 0.75 کیلوگرم 400 سی‌سی یک عدد آهن
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

تلمبه دستی بتو مدل 1000710

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
18x3x3 سانتی‌متر 40 کیلوگرم یک عدد پلاستیک

امتیاز کاربران

تلمبه پایی مدل MP101

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
8x5x18 سانتی‌متر 0.280 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم

امتیاز کاربران

تلمبه دستی آنر مدل MP

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس سایر توضیحات
26x3x2 سانتی‌متر 150 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم قابل استفاده برای والف موتوری و والف فرانسوی

امتیاز کاربران

تلمبه دستی اوکی مدل ISPS CRH-030PG

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
21x5x5 سانتی‌متر 0.16 کیلوگرم یک عدد پلاستیک فشار سنج

امتیاز کاربران

تلمبه پایی تک سیلندر بادپا مدل C.54

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حجم هوا تعداد سیلندر جنس
21*12 سانتی‌متر 0.6 کیلوگرم 400 سی‌سی یک عدد آلمینیوم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

تلمبه دستی کنزاکس مدل KFP-105

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
23x10x55 سانتی‌متر 1 کیلوگرم یک عدد استیل درجه‌بندی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تلمبه پایی کنزاکس مدل KFP-106

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
13x8x19 سانتی‌متر 300 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم درجه‌بندی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تلمبه  مدل 2323 S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
21x3x3 سانتی‌متر 0.4 کیلوگرم یک عدد پلاستیک

امتیاز کاربران

تلمبه دستی مدار مدل HT - 0078

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
59x22x9 سانتی‌متر 0.9 کیلوگرم یک عدد پلاستیک

امتیاز کاربران

تلمبه دستی بتو مدل 009P

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس سایر توضیحات
30x10x5 سانتی‌متر 0.15 کیلوگرم یک عدد پلاستیک سخت فشار باد:PSI 80 5.5 بار
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

تلمبه پایی تک سیلندر کنزاکس مدل 101

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حجم هوا تعداد سیلندر جنس
29x8x7 سانتی‌متر 1.5 کیلوگرم 450 سی‌سی یک عدد آهن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تلمبه اینتکس مدل ISPS 68605

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
48x18x12 سانتی‌متر 1.3 کیلوگرم یک عدد پلاستیک

امتیاز کاربران

تلمبه دستی مدل PUM 222

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس سایر توضیحات
6x8x30 سانتی‌متر 200 کیلوگرم دو عدد آلمینیوم - تلمبه قابل حمل با بدنه از جنس آلومینیوم - سبک...

امتیاز کاربران

تلمبه دستی مدل MB چندکاره پر فشار

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن حجم هوا تعداد سیلندر جنس
15x5x5 سانتی‌متر 100 کیلوگرم 200 سی‌سی دو عدد آلمینیوم، پلاستیک سخت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تلمبه دستی مائونا کی مدل velopro

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
22x3x2 سانتی‌متر 173 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم درجه‌بندی
محدوده قیمت 800,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تلمبه پایی ورتکس مدل دو سیلندر HT- 002

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
25x19x10 سانتی‌متر 1200 کیلوگرم دو عدد استیل درجه‌بندی

امتیاز کاربران

تلمبه پایی ورتکس مدل دو سیلندر کد AT-002

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
25x19x10 سانتی‌متر 1 کیلوگرم دو عدد استیل درجه‌بندی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تلمبه دستی دبلیو استاندارد مدل دو قابلیت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
30x1x1 سانتی‌متر 200 کیلوگرم یک عدد آلمینیوم درجه‌بندی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تلمبه ورتکس مدل تک سیلندر کد AT - 001

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
25x19x10 سانتی‌متر 1 کیلوگرم یک عدد استیل فشار سنج

امتیاز کاربران

تلمبه دستی مدل karino کد 893

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد سیلندر جنس
20x4x4 سانتی‌متر 100 کیلوگرم یک عدد پلاستیک، آلمینیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا