کالای دیجیتاللپ تاپ

25 مدل لپ تاپ اپل (مک بوک) زیبا و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آشنایی با برند اپل | Apple

  • اپل یک شرکت فناوری چندملیتی است، اپل بزرگترین شرکت فناوری از نظر درآمد است، بزرگترین شرکت جهان از نظر ارزش بازار، چهارمین فروشنده بزرگ رایانه های شخصی از نظر فروش و دومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه است.
  • اپل که در سال 1976 تأسیس شد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است که محصولاتی مانند آیفون، آی پد، اپل واچ و مک بوک را تولید می کند.
  • اپل در مقایسه با برندهای دیگر مانند Dell، HP، Lenovo و ASUS، لپ‌تاپ‌های کوچکی دارد، زیرا آنها فقط لپ‌تاپ‌های متمرکز بر بهره‌وری برتر تولید می‌کنند.
  • با این حال، مک بوک ها به طور مداوم در میان خوش ساخت ترین و پریمیوم ترین لپ تاپ هایی هستند که می توانید پیدا کنید.
  • از زمانی که اپل شروع به ساخت لپ‌تاپ‌ها با SoC داخلی خود، M1 کرد، مک‌بوک‌ها از نظر عملکرد و عمر باتری از بهترین‌ها هستند.

راهنمای خرید آنلاین لپ تاپ اپل

  • اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی یک لپ تاپ جدید برای خود یا به عنوان یک هدیه بسیار سخاوتمندانه هستید، به دنبال لپ تاپ اپل (مک بوک) باشید.
  • از MacBook Air سطح پایه گرفته تا MacBook Pro پرطرفدار، همه نوت بوک های اپل امروزی دارای طراحی زیبا، مهارت استثنایی، و بهترین مشخصات سخت افزاری و عمر باتری در کلاس خود هستند.
  • هر مک‌بوک جدیدی که اپل ارائه می‌کند، تراشه‌ای دارد که عملکرد همه جانبه و استقامت باتری را ارائه می‌دهد که رقبای رایانه‌های شخصی به سادگی نمی‌توانند با آن رقابت کنند.
  • قابل ذکر است لپ‌تاپ‌های اپل گران هستند و برای انتخاب درست باید انتخاب‌های سختی داشته باشید. اجازه دهید کمک کنیم.
  • لپ تاپ اپل جزو تجهیزاتی است که کمتر کسی پیدا می شود که در مورد آن چیزی نشنیده باشد.
  • شرکت اپل یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ، مک بوک و گوشی موبایل می باشد.
  • لپ تاپ های ارائه شده توسط این کمپانی دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان می باشد. کیفیت این لپ تاپ ها موجب شده تا روز به روز بر تعداد افرادی که برای خرید آنها اقدام می کنند، افزوده شود.
  • برای خرید لپ تاپ های شرکت اپل لازم است تا موارد خاصی را مدنظر داشته باشید. یکی از این مورد ها توجه به پردازنده لپ تاپ می باشد.
  •  سی پی یو یا پردازنده یکی از مهم ترین قطعات موجود در لپ تاپ ها می باشد. این قطعه اطلاعات را از رم دریافت نموده و پس از ترجمه آنها، محاسبات لازم را انجام می دهد.
  • به این نکته توجه داشته باشید که بدون سی پی یو عملا استفاده از لپ تاپ غیر ممکن می باشد و هیچ یک از بخش های دستگاه کار نخواهند کرد. این قطعه نقشی مهم و اساسی در سرعت لپ تاپ و عملکرد درست آن دارد.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ اپل

همانطور که در بخش قبلی عنوان شد در زمان خرید لپ تاپ های اپل لازم است تا به نکات خاصی توجه داشته باشید.

یکی از مهمترین نکته ها در هنگام تهیه این لپ تاپ ها توجه به نوع سی پی یو یا پردازنده آن می باشد.

این قطعه به نوعی قلب تپنده لپ تاپ محسوب می شود. پردازنده هایی که در لپ تاپ های اپل استفاده می شوند جزو سریعترین پردازنده های موجود در بازار بوده و از سری “m” هستند.

سرعت عملکرد آن ها با توجه به تعداد هسته یا core متفاوت می باشد. هرچه تعداد هسته بیشتر باشد، سی پی یو به مراتب سرعت بالاتری خواهد داشت. در برخی از پردازنده ها تعداد هسته ها 8 عدد می باشد.

در ادامه برخی از نکات مهم دیگر در زمان خرید لپ تاپ اپل ذکر شده است که پیشنهاد میکنیم پیش از نهایی کردن خرید خود به آنها توجه نمایید:  

  • به میزان رم یا حافظه لپ تاپ دقت نمایید

رم یا حافظه از دیگر نکات مهم در زمان خرید لپ تاپ می باشد. عملکرد رم به اینگونه است که اطلاعات موقت جهت اجرای نرم افزارها روی آن ذخیره می شوند.

هر چه میزان رم بیشتر باشد سرعت اجرای نرم افزارها روی لپ تاپ نیز بالاتر خواهد بود. سرعت رم از RAM بیشتر می باشد.

در تولید لپ تاپ های اپل از رم های با سرعت بالا استفاده شده است. در برخی از مدل های مک بوک می توانید برای داشتن سرعت بیشتر میزان رم دستگاه خود را ارتقا دهید.

  • ظرفیت حافظه داخلی را بررسی نمایید

از دیگر فاکتورهایی که می تواند بر سرعت عملکرد لپ تاپ تاثیرگذار باشد میزان هارد آن می باشد. هرچه ظرفیت هارد لپ تاپ بالاتر باشد سرعت آن نیز بیشتر خواهد بود.

اطلاعات روی هارد یا حافظه داخلی به صورت دائم ذخیره می شوند. هاردهایSSD  بروزترین و پیشرفته ترین هاردهای موجود در بازار هستند که سرعت بیشتری نسبت به سری قبلی هاردها در اختیار شما قرار می دهند.

تکنولوژی به کار رفته در این نوع از هاردها مانند حافظه های فلش می باشد.

  • انتخاب تراشه مناسب

در کل در نظر داشته باشید که صرف نظر از بودجه و انتخاب خود، لپ تاپی با گرافیک، قدرت پردازش و سرعت روزمره بیشتر از هر برندی با قیمت مشابه بدون لوگوی اپل پیدا خواهید کرد.

تمام تراشه‌های اپل از معماری پیشرفته 5 نانومتری بهره می‌برند که به آنها اجازه می‌دهد میلیاردها ترانزیستور را در یک بیت کوچک قرار دهند، به این معنی که فناوری پیشرفته آن به همان اندازه قدرتمند و کارآمد است و به شما امکان می‌دهد یک روز کامل از آن استفاده کنید. برای مقایسه، یک تراشه لپ‌تاپ اینتل که از لیتوگرافی 7 نانومتری بهره می‌برد، نمی‌تواند ترکیبی از قدرت بالا و مصرف انرژی کم را به شما ارائه دهد.

نسخه های ابتدایی مک بوک ایر و پرو به طور کلی برای استفاده روزمره، پروژه های مدرسه و محل کار عالی هستند. اینها لپ تاپ هایی هستند که اکثر ارتقا دهندگانی که به دنبال یک لپ تاپ همه کاره خوب هستند باید در نظر بگیرند. این محصولات همچنین گزینه‌های هدیه‌ای برای دانش‌آموزان یا هرکس دیگری است که به مک‌بوک جدید نیاز دارد.

اگر برای انجام کارهای سخت مانند ویرایش عکس ها و ویدیوهای با وضوح بالا به قدرت بیشتری نیاز دارید، باید یک مک بوک با صفحه نمایش بزرگتر مانند مک بوک پرو 14 یا 16 اینچی با تراشه M2 Pro و M2 Max در نظر بگیرید. بیت های ذکر شده آخر به آنها پهنای باند حافظه بالاتر و هسته های GPU بیشتری نسبت به برادران M1 و M2 خود می دهند.

  • گرافیک از دیگر فاکتورهای مهم در زمان خرید می باشد

پردازنده گرافیکی کیفیت تصاویر را تضمین می کند. هرچه این پردازنده قوی تر باشد به مراتب کیفیت تصویر نیز بالاتر خواهد بود.

افرادی که قصد دارند از لپ تاپ برای گیمینگ استفاده کنند بهتر است ابتدا به تعداد هسته های پردازنده گرافیکی توجه نمایند.

  • صفحه نمایش

هر مک‌بوک دارای صفحه‌نمایش رتینا با فناوری True Tone است که از بازتولید رنگ دقیق در هر نوری اطمینان می‌دهد. سه گزینه اندازه صفحه نمایش برای انتخاب وجود داردT یک صفحه نمایش 13، 14 یا 16 اینچی.

انتخاب قابل حمل ترین گزینه به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا MacBook Air یا MacBook Pro برای شما بهترین است. طبق تجربه من، مک بوک های با صفحه نمایش 13 اینچی برای استفاده در حین حرکت (به عنوان مثال، در کافی شاپ، کلاس درس و غیره) بهترین هستند. MacBook Pro 14 اینچی تعادل خوبی بین سخت‌افزار و قابلیت حمل ارائه می‌کند، در حالی که نسخه 16 اینچی می‌تواند تجربه‌ای در سطح دسکتاپ را در هر جایی که می‌خواهید ارائه دهد.

توجه به این نکته ضروری است که مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی دارای نمایشگرهای Liquid Retina XDR بهتر با نور پس‌زمینه LED و حداکثر روشنایی بالاتر هستند. علاوه بر این، این نمایشگرهای پر جنب و جوش فناوری ProMotion را با نرخ تازه سازی بالاتر برای تعاملات روان بیشتر ارائه می دهند.

  • سایر ویژگی ها

مشخصات اضافی مانند حافظه و ظرفیت ذخیره سازی و گزینه های اتصال (سیمی و بی سیم) نیز مهم است. برخلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌های رایانه شخصی، مک‌بوک‌ها قابل ارتقا نیستند، بنابراین باید مطمئن شوید که انتخاب شما می‌تواند نیازهای شما را مدت‌ها پس از خرید آن برآورده کند.

من توصیه می کنم که یک نوع با رم و فضای ذخیره سازی کافی سفارش دهید. 8 گیگابایت رم داخلی و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در نسخه های پایه مک بوک ایر و پرو به اندازه کافی می تواند کار شما را انجام دهد، مگر اینکه کارهای خاصی را مد نظر داشته باشید.

هنگامی که صحبت از اتصال بی سیم به میان می آید، باید بدانید که در حال حاضر، Wi-Fi 6 – مقاوم ترین استاندارد امروزی – در تمام مک بوک های جدید موجود است. هر نسخه مک‌بوک دارای یک جفت یا چهار درگاه USB-C سازگار با Thunderbolt و همچنین اتصال بلوتوث 5.0 (و بالاتر) به‌روز است. آخرین ویژگی ذکر شده یک اتصال پایدار با جدیدترین هدفون‌هاو بلندگوهای بی‌سیم را تضمین می‌کند.

در مورد بهترین مک‌بوک‌های موجود امروزی بیشتر بیاموزید و بهترین آن را برای نیازهای خود بیابید.

خرید لپ تاپ اپل

  • در هنگام خرید لپ تاپ اپل به اندازه آن نیز توجه داشته باشید. اندازه مک بوک ها از 11 اینچ تا 17 اینچ می باشد.
  • بهتر است پیش از خرید نیازسنجی انجام داده و با توجه به نوع کارکردی که از آن انتظار دارید اندازه مناسب را خریداری کنید.
  • توجه داشته باشید که کیفیت لپ تاپ های اپل ربطی به اندازه صفحه نمایش آنها نداشته و این مورد تنها به نیاز  و بودجه شما بستگی خواهد داشت.
  • در زمان انتخاب لپ تاپ بهتر است پورت های ارتباطی آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. از مهمترین پورت های موجود در لپ تاپ می توان به پورت شارژر، هدفون و HDMI اشاره نمود.

قیمت لپ تاپ اپل

  • قیمت لپ تاپ های اپل نسبت به سایر برندها گرانتر می باشند.
  • از طرف دیگر عوامل مختلفی می توانند روی قیمت مک بوک ها تاثیر گذار باشند که از جمله آنها می توان به اندازه صفحه نمایش، میزان پردازنده، ظرفیت حافظه داخلی، میزان رم، نوع پردازنده گرافیکی و غیره اشاره نمود.
  • بهتر است پیش از خرید میزان بودجه ای که برای خرید لپ تاپ اپل در نظر گرفته اید مشخص کرده و پس از آن به دنبال مدلی مناسب باشید.

روش نگهداری از لپ تاپ اپل

  • همانطور که در بخش های قبلی عنوان شد هزینه خرید لپ تاپ های اپل نسبت به سایر برندها بیشتر می باشد.
  • بنابراین بهتر است روش های مراقبت و نگهداری از آن را بدانید و در حفظ آن نهایت دقت را به خرج دهید.
  • به نحوه باز و بسته کردن لپ تاپ توجه نمایید. از محکم بستن آن خودداری کنید. توجه نمایید که هیچ مانعی حتی اشیای بسیار ریز در زمان بستن آن قرار نداشته باشند. ال سی دی لپ تاپ بسیار حساس بوده و ممکن است آسیب ببیند.
  • اگر از تاچ پد و کیبورد لپ تاپ به میزان زیادی استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از یک ماوس و کیبورد جداگانه کمک بگیرید.
  • از خوردن و آشامیدن در هنگام کار با لپ تاپ اجتناب ورزید. در صورت ریختن، ممکن است مایعات به داخل لپ تاپ نفوذ کنند.

جمع بندی خرید اینترنتی لپ تاپ اپل

  • باید بگم خرید جدیدترین مک‌بوک همیشه تصمیم درستی نیست زیرا اپل دارای چندین سطح عملکرد و همچنین انواع مختلفی است.
  • چندین مدل مک‌بوک در دسترس هستند که MacBook Air یا MacBook Pro نام‌گذاری شده‌اند، با پیکربندی‌های حافظه و ذخیره‌سازی متفاوت، و همچنین چهار نوع پردازنده، انتخاب گسترده‌ای را برای شما فراهم می‌کنند.
  • با توجه به نیاز خود و مقدار بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید می توانید هریک از مدل های مک بوک را تهیه کنید.
  • اگر قصد آشنایی با برند اپل | Apple  را دارید و میخواهید لپ تاپ های تولیدی این شرکت تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم تا نکات ذکر شده در این مقاله را به خوبی بررسی کرده و پس از آن برای خرید اقدام نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل لپ تاپ اپل (مک بوک) زیبا و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 60,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020-M1 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.29 کیلوگرم 304.1x212.4x16.1 میلی‌متر Apple M1 Apple M1
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGND3 2020-M1 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.29 کیلوگرم 304.1x212.4x16.1 میلی‌متر Apple M1 M1
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 ZPA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.29 کیلوگرم 304.1x212.4x16.1 میلی‌متر Apple M1 Apple M1 chip
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN93 2020

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.29 کیلوگرم 304.1x212.4x16.1 Apple M1 Apple M1 chip
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 LLA-M1 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.29 کیلوگرم 304.1x212.4x16.1 میلی‌متر Apple M1 Apple M1 chip
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 60,000,001 تا 80,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.6 اینچ اپل مدل MacBook Air-MLY33 M2 2022 LLA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.24 کیلوگرم 11.3×215×304.1 میلی‌متر Apple M2 8‑Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.6 اینچ اپل مدل MacBook Air-MLXW3 M2 2022 LLA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.24 کیلوگرم 11.3×215×304.1 میلی‌متر Apple M2 8‑Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.6 اینچ اپل مدل MacBook Air-MLXY3 M2 2022 LLA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.24 کیلوگرم 11.3×215×304.1 میلی‌متر Apple M2 8‑Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.6 اینچی اپل مدل MacBook Air-B M2 2022-M2 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.24 کیلوگرم 11.3×215×304.1 میلی‌متر Apple M2 8‑Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.6 اینچ اپل مدل MacBook Air-MLY13 M2 2022 LLA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.24 کیلوگرم 11.3×215×304.1 میلی‌متر Apple M2 8‑Core
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 80,000,001 تا 100,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل Macbook Pro MNEP3 2022 LLA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.4 کیلوگرم 1.56x30.41x21.24 سانتی‌متر Apple M2 8 Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل Macbook pro MNEP3 2022

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.4 کیلوگرم 1.56x30.41x21.24 سانتی متر Apple M2 8 Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل Macbook Pro MNEH3 2022 LLA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.4 کیلوگرم 304.1x212.4x15.6 میلی‌متر Apple M2 8 Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro MNEH3 2022-M2 8GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.4 کیلوگرم 304.1x212.4x15.6 میلی‌متر Apple M2 M2-8 Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 13.6 اینچی اپل مدل MacBook Air-A M2 2022

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.24 کیلوگرم 11.3×215×304.1 میلی‌متر Apple M2 8‑Core
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 100,000,001 تا 150,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MTL83 2023-M3 8GB 1SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.55 کیلوگرم 1.55x31.26x22.12 سانتی‌متر Apple M3 M3 8-Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRX63 2023-M3 Pro 18GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.61 کیلوگرم 15.5x123.1x312.6 میلی‌متر Apple M3 M3 Pro
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRX33 2023-M3 Pro 18GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.61 کیلوگرم 15.5x123.1x312.6 میلی‌متر Apple M3 M3 Pro
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل 2023 MacBook Pro MPHF3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.6 کیلوگرم 15.5x221.2x312.6 میلی‌متر Apple M2 Pro M2 Pro (12 Cores)
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 150,000,001 تا 300,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRX43 2023-M3 Pro 18GB 1SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.6 کیلوگرم 31.27x22.12x1.55 سانتی‌متر Apple M3 M3 Pro 12-Core
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRX73 2023-M3 Pro 18GB 1SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.61 کیلوگرم 15.5x123.1x312.6 میلی‌متر Apple M3 M3 Pro
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRW13 2023-M3 Pro 18GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.14 کیلوگرم 16.8x140.1x355.7 میلی‌متر Apple M3 M3 Pro
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRX53 2023-M3 Max 36GB 1SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده فرکانس پردازنده
1.62 کیلوگرم Apple M3 M3 Max متغیر
مشخصات بیشتر
منبع
bestproductsdigitaltrendsrtingswikipedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا