خواب کودککودک و نوزاد

25 مدل دوربین کنترل کودک ارزان و باکیفیت + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین دوربین کنترل کودک

  • اگر یک دوربین کنترل کودک می خواهید، اما در دنیای دوربین های کودک تازه وارد هستید، ممکن است از دیدن گزینه‌های متعددی که در بازار وجود دارد تعجب کنید.
  • آیا دوربین فرکانس رادیویی می خواهید یا دوربین وای فای؟ آیا به صدا و تصویر یا ردیاب ضربان قلب و اکسیژن نیاز دارید؟ آیا می خواهید یک دستگاه جداگانه و مستقل یا یک برنامه در تلفن همراه خود داشته باشید؟
  • در حالی که برخی از گزینه ها برای کاربردی بودن و مفید بودن دوربین کنترل کودک در زندگی روزمره شما ضروری هستند، برخی دیگر از ویژگی ها فقط ترفندهای غیر ضروری هستند که می توانید بدون آنها به هدف نهایی خود برسید. و برخی از تولیدکنندگان با نگرانی و ناامنی والدین خوش‌نیت بازی می‌کنند تا قیمت‌های خود را افزایش دهند.
  • دوربین کنترل کودک یکی از بهترین ابزارها برای زمانی است که قصد دارید اتاق کودک را جدا کرده و او را تنها بگذارید.
  • یکی از بزرگترین ترس های والدین دور کردن فرزند از خودشان می باشد. ممکن است طفل در طول شب بیدار شود یا خواب بد ببیند.
  • با داشتن یک دوربین کنترل اتاق بچه می توانید از راه دور او را مشاهده کرده و از سالم بودن فرزند دلبندتان اطمینان حاصل نمایید.
  • دوربین کنترل کودک دارای ویژگی های زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به داشتن چراغ خواب، دستگاه موزیکال و غیره اشاره نمود.
  • در واقع شما می توانید از آن به عنوان چراغ خوابی برای اتاق کودک یا حتی دستگاه پخش موسیقی در هنگام خواب او نیز استفاده نمایید.
  •  این دستگاه می تواند به وسیله سنسور هایی که در آن تعبیه شده است با بیدار شدن کودک به شما اخطار داده تا سریعا خود را به فرزندتان برسانید.
  • از طرف دیگر قادر خواهید بود به وسیله اپلیکیشن های موجود، کنترل آن را از طریق تلفن همراه خود نیز انجام دهید.
  • اکثر دوربین های مراقب از کودک مجهز به شبکه اینترنت هستند. به همین دلیل می توانید به وسیله تلفن همراه خود، اتاق کودکتان را زیر نظر داشته باشید.
  • در زمان خرید دوربین اتاق کودک به این مورد دقت کنید که آیا اتصال آن با سیم است یا بی سیم. نوع بی سیم این دوربین ها را می توان به راحتی در هر مکانی که می خواهید نصب نمایید.
  • در ادامه دیگر مواردی که باید در زمان خرید به آنها توجه داشته باشید، آورده شده اند.

دوربین کنترل کودک چیست؟

  • دوربین کنترل کودک وسیله ای است که توسط والدین برای گوش دادن، تماشا و نظارت بر کودک از راه دور استفاده می شود.
  • این دستگاه از یک واحد فرستنده کودک (معمولاً یک دوربین مجهز به یک میکروفون که در نزدیکی کودک شما قرار می گیرد) و یک واحد والدین گیرنده تشکیل شده است.
  • به طور خلاصه، یونیت نوزاد صداها، ویدئو و داده ها را توسط امواج رادیویی یا اتصال WiFi به گیرنده والد منتقل می کند.

آیا به دوربین کنترل کودک نیاز دارید؟

برخی از والدین تعجب می کنند که آیا باید دوربین کنترل کودک بخرند. چگونه می توانید بفهمید که برای کودک خود به دوربین نیاز دارید؟ ببینید چه چیزی شما را به بهترین شکل توصیف می کند:

  • اگر در یک خانه نسبتا کوچک زندگی می کنید و همیشه در فاصله شنوایی کودک خود قرار دارید، نیازی به دوربین کودک ندارید.
  • اگر همیشه نمی توانید در خانه صدای کودک خود را بشنوید یا یک متخصص پزشکی به شما توصیه کرده است که کودک خود را نظارت کند، به یک دوربین کودک نیاز دارید.
  • به طور کلی، اگر از خود می‌پرسید که آیا به دوربین کودک نیاز دارید، احتمالاً پاسخ مثبت است. والدینی که از دوربین استفاده می کنند به طور متوسط ​​گزارش می دهند که بهتر می خوابند، زیرا می دانند در صورت بیدار شدن یا ناخوشی فرزندشان به آنها هشدار داده می شود.
  • گفته می شود، یک دوربین کودک هرگز نمی تواند جایگزین والدین یا پرستار شود. دوربین ها می توانند برای مراقبت از کودک شما بسیار مفید باشند، به خصوص جدیدترین مدل ها با قابلیت های فنی چشمگیر. اما در نهایت، دوربین کودک فقط یک ابزار است. آن را به عنوان یک جفت سوم چشم و گوش در نظر بگیرید، اما نه بیشتر.

دوربین کنترل کودک

پیشنهاد مطالعه: 70 مدل خمیر بازی باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

نکات مهم هنگام خرید دوربین کنترل کودک

در هنگام خرید دوربین کنترل اتاق کودک علاوه بر بی سیم یا با سیم بودن آن لازم است موارد دیگری را نیز مدنظر داشته باشید که در زیر می توانید برخی از مهم ترین آنها را مشاهده نمایید:

  • نوع باتری به کار گرفته شده در دوربین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

اگر دوربین استفاده شده در اتاق کودک از نوع بی سیم باشد، کیفیت باتری که در آن استفاده شده است بسیار مهم می باشد. اگر باتری آن از نوع بی کیفیت باشد ممکن است پس از مدتی دوربین خاموش شده و نتوانید از وضعیت فرزندتان اطلاع پیدا کنید.

  • محدوده تحت پوشش دوربین را بررسی نمایید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید دوربین اتاق کودک، توجه به محدوده ای است که تحت پوشش قرار می دهد.

برخی از مدل های دوربین می توانند تا 360 درجه گردش داشته و تمامی نقاط را نمایش دهند.

  • نوع دوربین را به خوبی وارسی نمایید

کیفیت دوربین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که داشتن دید در شب یکی از مزیت های مهم در هر دوربین می باشد. اینکه بتوانید در تاریکی نیز از وضعیت فرزند خود مطلع شویدّ، بسیار اهمیت دارد.

دید در شب مادون قرمز تقریباً ضروری است. دید در شب به شما این امکان را می دهد که کودک خود را در تاریکی ببینید.

  • وضوح صفحه نمایش HD

اکثر مدل ها دارای دوربین های رنگی هستند. رزولوشن از رزولوشن 320p تا رزولوشن 1080p با وضوح بالا متغیر است، اما حتی مدل‌های با رزولوشن پایین نیز برای دیدن کارهایی که فرزندتان انجام می‌دهد، کافی هستند.

  • فعال سازی صدا

فعال سازی صوتی هر زمان که فرزندتان بیدار باشد به شما هشدار می دهد. برخی از تولیدکنندگان دوربین کودک این را VOX می نامند، برخی دیگر اصطلاحات مخصوص بازاریابی مخصوص به خود را دارند، اما در واقع این فقط راهی است که شما بدون نیاز به نگاه کردن مداوم به ویدیو، بدونید که فرزندتان بیدار است.

  • کنترل صدا

این ویژگی است که شما زیاد از آن استفاده خواهید کرد، بنابراین بررسی کنید تا مطمئن شوید دسترسی به آن آسان است. استفاده از یک کنترل فیزیکی بسیار ساده تر از منویی است که با کلیک کردن روی چندین صفحه به آن دسترسی پیدا می کنید.

  • مکالمه دو طرفه

وقتی می‌خواهید کودکتان را آرام کنید یا فقط به او بگویید که در راه رفتن به اتاق خوابش هستید، صحبت کردن بسیار مفید است.

در برخی از دوربین های مراقبت از اتاق کودک علاوه بر اینکه مادر می تواند صدای فرزند خود را بشنود، کودک نیز می تواند با مادر خود ارتباط برقرار کرده و صدای او را بشنود.

  • پخش لالایی انتخابی

لالایی یکی دیگر از ویژگی های عالی برای آرام کردن کودک شما در خواب است. دوربین طیفی از آهنگ ها و لالایی ها را پخش می کند که می توانید از تلفن یا واحد والدین خود انتخاب کنید.

  • صدا و چراغ ها

بسیاری از گیرنده ها چراغ هایی دارند که وقتی کودک شما صدا می دهد روشن می شوند.

هر چه کودک بلندتر گریه کند، نورها روشن‌تر می‌شوند یا در برخی مدل‌ها، چراغ‌های بیشتری روشن می‌شوند.

اگر گیرنده در یک اتاق پر سر و صدا باشد یا اگر صدا را برای برقراری تماس تلفنی کم کرده باشید، مفید است.

  • سنسورهای دما

اگر در مکانی زندگی می کنید که دما در طول شب به طور قابل توجهی تغییر می کند، دمای اتاق برای اطمینان از راحتی کودک شما مهم است.

در حالی که اکثر مانیتورهای کودک مدرن دمای اتاق کودک را گزارش می‌کنند، برخی از آن‌ها میزان رطوبت را نیز اضافه می‌کنند، که ممکن است مفید باشد، مثلاً اگر در اتاق کودک بیمار از دستگاه بخور یا مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید.

  • سلامت و امنیت کودک

سلامت و ایمنی تنها مهم ترین معیاری است که هنگام انتخاب مانیتور کودک باید در نظر گرفته شود.

وسیله ای که برای کمک به شما در ایمن نگه داشتن فرزندتان استفاده می شود نباید آنها را به خطر بیندازد.

هنگام ارزیابی نمره سلامت و ایمنی یک دوربین کودک باید چند نکته را در نظر گرفت،

اما بیشتر این است که مطمئن شوید کودک شما نمی تواند با کابل هایی که در اطراف تختش قرار دارد به خود آسیب برساند و میزان قرار گرفتن کودک در معرض آن را کاهش دهد.

  • حریم خصوصی و امنیت

حریم خصوصی و امنیت از نظر ما بسیار مهم است. آیا داستان های ترسناک والدینی که متوجه شدند دوربین نوزادشان هک شده را شنیده اید؟

تصور کنید غریبه ها شب ها در حالی که شما خواب هستید با فرزندتان صحبت می کنند.

اگر یک دوربین کودک وای فای را انتخاب می کنید، باید از خطرات آن آگاه باشید و بدانید که چگونه از خود در برابر نفوذ احتمالی به حریم خصوصی محافظت کنید.

حتما در مورد نحوه جلوگیری از هک دوربین کودک مطالعه داشته باشید یا با یک متخصص امنیت شبکه مشورت کنید.

  • برد مفید

برد چیزی است که دوربین کودک را مفید می کند. اگر مجبور باشید همیشه در فاصله شنوایی اتاق کودک خود باشید، خرید دوربین هیچ فایده ای ندارد.

دوربین ها باید حداقل 35 متر برد واقعی را در صورت استفاده در داخل خانه به شما بدهند.

همه معیارهای دیگر نسبتاً خود توضیحی هستند و ما همیشه نتایج خاصی را برای هر مدلی که در بررسی های خود آزمایش می کنیم به شما ارائه می دهیم.

  • نشانگر خارج از محدوده

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدانید به محدوده برد دوربین رسیده اید که می تواند بسته به اندازه خانه، مصالح ساختمانی و سایر عوامل متفاوت باشد.

  • پشتیبانی از دوربین های متعدد

اگر بیش از یک فرزند در خانه خود داشته باشید، پشتیبانی از دوربین چندگانه عالی است. با یک مانیتور می توانید کل خانواده را ببینید. همه مانیتورهای وای فای این گزینه را ارائه می دهند، اما تنها مانیتورهای RF سطح بالا آن را دارند.

  • به اندازه دوربین و قابل حمل بودن آن توجه داشته باشید

در هنگام خرید به این نکته دقت کنید که دوربین انتخابی شما می بایست به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را حمل کرده و جابجا نمود.

ممکن است بخواهید آن را همراه خود به مسافرت یا مهمانی ببرید. سبک بودن دوربین می تواند امکان حمل و نقل آن را آسان نماید.

  • خانه و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

وقتی تصمیم می گیرید کدام برند و مدل را بخرید، به اندازه خانه و برنامه روزانه خود فکر کنید.

برای مثال، اگر در طول زمان چرت زدن تماس برقرار می کنید، ممکن است بخواهید صدای نمایشگر را کم کنید.

در این صورت، به دنبال مدل هایی با چراغ‌هایی باشید که به شما اطلاع می‌دهند چه زمانی کودک شما بیدار است.

اگر در یک خانه بزرگ زندگی می کنید، ممکن است به دوربین هایی نیاز داشته باشید که به جای یک گیرنده، دو گیرنده داشته باشد، بنابراین بدون توجه به جایی که هستید، بتوانید صدای کودک را بشنوید.

  • فرکانس رادیویی یا دوربین کودک وای فای

دوربین های کودک فرکانس رادیویی برد محدودی دارند و به طور بالقوه می توانند قرار گرفتن در معرض ناسالم الکترومغناطیسی را برای کودک شما افزایش دهند. اما دوربین های RF همچنین خطرات هک مانیتور کودک را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و دارای یک واحد والدین اختصاصی هستند که استفاده از آنها را بسیار راحت‌تر می‌کند. آنها همچنین می توانند به طور مستقل از اتصال WiFi شما کار کنند.

از سوی دیگر، دوربین های وای فای از اتصال اینترنت شما برای پخش جریان ویدیوی کودک شما به تلفن شما استفاده می کنند. این درها را به روی عملکردها و گزینه های نظارتی بسیار بیشتری باز می کند، اما همچنین شما را در معرض مشکلات احتمالی حریم خصوصی قرار می دهد. همچنین به این معنی است که اگر می خواهید کودک خود را بشنوید و ببینید باید تلفن یا رایانه خود را همیشه روشن نگه دارید. و اگر شبکه وای فای شما قطع شود کار نخواهد کرد.

  • سیاست بازگشت را بررسی کنید

قبل از خرید دوربین کودک، مطمئن شوید که اگر دستگاه انتظارات شما را برآورده نمی کند، می توانید آن را برگردانید یا تعویض کنید.

اگر یک دوربین به عنوان هدیه نوزاد دریافت می کنید، قبل از پایان دوره بازگشت، آن را امتحان کنید و رسید هدیه و بسته بندی اصلی را نگه دارید.

دوربین کنترل کودک

خرید دوربین کنترل کودک

  • در هنگام خرید دوربین کنترل کودک علاوه بر نکاتی که در بخش پیشین عنوان شدند، می بایست به برند تولید کننده دوربین نیز دقت نمایید.
  • با توجه به استقبال زیاد والدین از دوربین های مراقب اتاق کودک امروزه شرکت های مختلفی به تولید این نوع از دوربین روی آورده اند.
  • بنابراین پیش از خرید، کیفیت و مزیت های هر یک را به خوبی بررسی نموده و بهترین برند را انتخاب نمایید.
  • داشتن مانیتور ویدیویی یکی دیگر از مواردی است که در زمان خرید دوربین باید به آن توجه داشته باشید.
  • داشتن یک صفحه نمایش کوچک به شما این امکان را می دهد تا از وضعیت کودک خود به وسیله آن آگاه شوید.
  • برخی از مدل های دوربین دارای سنسورهای حرکتی هستند. در این صورت با انجام کوچکترین حرکت، دوربین به شما اخطار خواهد داد.

قیمت دوربین کنترل کودک

  • قیمت دوربین کنترل کودک به عوامل مختلفی بستگی دارند که از جمله مهم ترین آنها می توان به پرتابل یا با سیم بودن آن اشاره نمود.
  • اصولا دوربین هایی که بی سیم هستند قیمت بالاتری نسبت به مدل با سیم دارند.
  • برند تولید کننده دوربین از دیگر فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد.
  • هرچه کیفیت دوربین بالاتر باشد به همان میزان قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • بنابراین بهتر است پیش از خرید مقدار بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید را مشخص کرده و سپس برای انتخاب دوربین مناسب اقدام نمایید.

روش نگهداری از دوربین کنترل کودک

  • برای نگهداری صحیح از دوربین اتاق کودک بهتر است آن را در فضایی نصب نمایید که مرطوب نباشد.
  • اطمینان حاصل کنید که دوربین در جای خود محکم نصب شده است.
  • در صورت نصب نادرست ممکن است دوربین از جای خود کنده شده و بیفتد و آسیب ببیند.
  • از قرار دادن دوربین در مقابل کودک خودداری نمایید.
  • بهتر است از فردی کاردان و متخصص در این زمینه برای نصب کمک بگیرید.
  • از آداپتورها و وسایل جانبی با کیفیت استفاده نمایید.

جمع بندی خرید اینترنتی دوربین کنترل کودک

  • بهترین دوربین کنترل کودک را می توانید با توجه به نکاتی که در این مقاله عنوان شد، انتخاب نمایید.
  • دقت داشته باشید پیش از خرید به نوع کاربردی که از آن انتظار دارید توجه فرمایید.
  • محدوده ای که هر دوربین می تواند تحت پوشش قرار دهد با دیگری متفاوت می باشد.
  • بنابراین اگر قصد دارید فضای بیشتری را نظارت کنید بهتر است از دوربینی با قابلیت چرخش 360 درجه استفاده کنید.
  • می توانید با کمک دوربین های تحت شبکه از راه دور نیز کودک خود را کنترل کرده و در زمان وقوع مشکل تصمیمات درستی اتخاذ نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل دوربین کنترل کودک ارزان و باکیفیت + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک مدل بیبی کم

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
12x10x9 سانتی‌متر کودک حالت دید در شب حالت دید در شب پایه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مام مدل TVB-360EYES

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده باند فرکانسی
7x6x14 سانتی‌متر هشدار خروج از محدوده حالت دید در شب قابلیت نصب روی دیوار 2400
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک ماترون مدل baby2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده باند فرکانسی
9×8×12 سانتی‌متر کنترل صدا حالت دید در شب قابلیت نصب روی دیوار 24
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین اتاق کودک کیوی مدل K99

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
12x8x1.5 سانتی‌متر سانتی‌متر از بدو تولد حالت دید در شب حالت دید در شب قابلیت نصب روی دیوار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین اتاق کودک مدل آفتاب گردان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
9×8×30 سانتی‌متر زیر 9 سال کنترل صدا حالت دید در شب پایه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مدل SP880

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
10x10x5 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مدل BM-32XHR031

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
10x10x4 سانتی‌متر از بدو تولد کنترل صدا حالت دید در شب پایه

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مدل SM650

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
10x10x5 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب پایه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مدل 860M

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
10x10x4 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب پایه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین اتاق کودک مدل sm35ptz

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
20×20×10 سانتی‌متر از بدو تولد کنترل صدا حالت دید در شب
محدوده قیمت 6,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک واوا مدل VA-IH006

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی امکانات ایمنی و امنیتی تکنولوژی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
22x20x15 سانتی‌متر 6 ماه به بالا قفل DECT سنسور حرارتی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین اتاق کودک مدل YM430

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
1x9x14 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب

امتیاز کاربران

مانیتور و پیجر اتاق کودک مدل SM50B-2 مجموعه سه عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
20×20×10 سانتی‌متر از بدو تولد کنترل صدا حالت دید در شب

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مدل sm50b

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
16x9x2 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب

امتیاز کاربران

پیجر تصویری کودک مدل AF BABY5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
18x10x3 سانتی‌متر از بدو تولد هشدار خروج از محدوده سنسور حرارتی حالت دید در شب
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک وی تک مدل VM923-2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
27 × 10 × 21 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب قابلیت نصب روی دیوار

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک موتورولا مدل VM64 Connect

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده باند فرکانسی
از بدو تولد نشانگر هشدار اتمام باتری حالت دید در شب قابلیت نصب روی دیوار 2.4 گیگاهرتز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک وی تک مدل ٰVM924

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری
18x10x17 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک وی تک مدل V923

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری سایر توضیحات
13x6x6 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب با حداکثر 19 ساعت پخش ویدئو با یک بار شارژ، این...

امتیاز کاربران

دوربین کنترل کودک موتورولا مدل PIP1500

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد رده سنی قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش قابلیت‌های تصویری نگهدارنده و متصل‌کننده
20x10x16 سانتی‌متر از بدو تولد سنسور حرارتی حالت دید در شب قابلیت نصب روی دیوار
مشخصات بیشتر
منبع
babygearessentialsconsumerreports

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا