زنانه

بررسی مد و استایل تیلور سویفت + راهنمای ست کردن

راهنمای مطالعه

تیلور سویفت کیست؟

  • تیلور سویفت یک خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که در سال 1989 در ویلیامزبورگ، نیویورک، متولد شد.
  • او پس از انتشار آلبوم‌های کشف شده (2006) و خوندن پیشرو (2008)، با آلبوم فوق‌العاده “آمریکایی‌ها” در سال 2014 به شهرت جهانی رسید.
  • تیلور سویفت با بیش از 50 میلیون فروش آلبوم در سطح جهانی، یکی از خوانندگان موفق و محبوب دهه 2010 میلادی است.
  • او به عنوان یکی از خوانندگان برجسته پاپ آمریکا شناخته می‌شود و چندین جایزه غول پیکر مانند جایزه گرمی و جایزه انجمن ملی گلدورنگ را به خود اختصاص داده است.

تنوع استایل تیلور سویفت در دوره های مختلف

استایل تیلور سویفت

در طول سالیان متمادی او استایل‌های مختلفی را به نمایش گذاشته است که به سبب تنوع و جذابیت آنها، در بین هوادارانش بسیار محبوب هستند.

در زیر به تعدادی از استایل‌هایی که تیلور در بازه‌های زمانی مختلف پوشیده است، اشاره می‌کنم:

  • در ابتدای کار خود، تیلور سویفت به عنوان یک خواننده کانتری شناخته می‌شد. در این دوران او اغلب با لباس‌های کشوری، کاوبویی ترکیب با کلاه و کفش بوت روی صحنه ظاهر می‌شد.
  • پس از آن، تیلور به سمت استایل‌های کلاسیک و رومانتیک حرکت کرد. در این دوره او اغلب با لباس‌های قدیمی شبیه به لباس‌های دوره ویکتوریایی، شاهزاده‌ای و سبک گاتیک پوشیده شد.
  • با انتشار آلبوم 1989 در سال 2014، تیلور به سمت استایل‌های پاپ و اسپرت هدایت شد. در این دوره او اغلب با لباس‌های ورزشی و غول‌پیکر، کپی کننده‌ی استایل ماریاکری و تومبوی است.
  • در سال 2017، با انتشار آلبوم Reputation، تیلور به سرعت به سمت استایل‌های تیره، خودرضایی و نظام‌مند حرکت کرد. در این دوره او به رنگ‌های تیره و مشکی علاقه‌مند شد و با لباس‌های مشکی، خود را به عنوان یک ستاره‌ی پاپ معرفی کرد.
  • در سال 2019، با انتشار آلبوم Lover، تیلور باز به سمت استایل‌های رنگارنگ، شاداب و پذیرایی حرکت کرد. در این دوره او با لباس‌های رنگین‌کمانی و لباس‌های با رنگ‌های شاداب روی صحنه ظاهر می‌شد.
  • در آخرین فاز استایلی که تیلور پیش از شروع دوره ی عصر جدید با آلبوم Evermore به نمایش گذاشته است، به استایل طبیعی، ارام و دلنشین روی آورده‌است که از واژگانی مانند flowers, evergreen, spring عبور کرده است.

استایل تیلور سوئیفت در ادامه زندگی حرفه‌ای‌اش به صورت پویا و تغییرپذیر عرضه می‌شود. او در طول سال‌ها به بررسی استایل‌های مختلف و جذاب پرداخته و به تدریج به یکی از نمایندگان برجسته مد در صنعت موسیقی شد.

در طول کارنامه حرفه‌ای خود، تیلور سوئیفت همیشه به پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های براق و سازگار با مزون‌های طراحی مد اشاره کرده است.

برای روزهایی که می‌خواهد کمی کم‌کار باشد، زیبایی طبیعی را بهره می‌برد و به جای استفاده از آرایش شدید، لباس‌های ساده و شیک را انتخاب می‌کند.

در طول روز او به تناسب اندام خود فکر می کند و همیشه به دنبال لباس هایی است که به باز کردن متابولیسم بدنش کمک کنند.

تیمی که برای او لباس تهیه می کنند، همواره توجه دارند که طرح ها و رنگ های لباس های او سازگار با سلامت پوست او باشند. به طور کلی، استایل تیلور سوئیفت در ادامه زندگی حرفه‌ای‌اش به عنوان یکی از الگوهای پوشش در این صنعت به شمار می‌آید.

این استایل‌ها تنها چند نمونه از استایل‌هایی هستند که تیلور سویفت در طول دوران هنری خود به نمایش گذاشته است.

به‌طور کلی، استایل‌های او می‌توانند به شدت متفاوت باشند و به سبب تنوع آنها، او یکی از هنرمندان پرطرفدار در جهان موسیقی است.

تیلور سوئیفت استایل‌های مختلفی را دوست دارد، به طور کلی او از استایل‌های ساده و شیک استفاده می کند و لباس‌های روزمره را ترجیح می‌دهد.

همچنین در برخی از رویدادهای خاص و مراسم، او به لباس‌های بلند و البته شیک و زیبا روی می آورد. برخی از استایل‌های مورد علاقه تیلور سوئیفت عبارتند از:

  • لباس‌های بلند و شیک با طرح‌های گلی و دوخت‌های خاص.
  • استایل کلاسیک و ساده، مانند تی‌شرت، شلوار جین، کفش‌های اسپورت و ست کیف و کفش‌های طرح دار.
  • پالتوهای زمستانی که جذابیت خاصی دارند و فوق العاده شیک هستند.

آیتم های ضروری برای کمد لباس خانم ها در استایل تیلور سویفت

کمد سویفت

من برای شما یک لیست کلی از آیتم های معمول در کمد لباس یک خواننده مشهور مانند تیلور سویفت ارائه خواهم داد:

  • لباس های قرمز و خاکستری با طرح های گلی
  • کت و شلوار جین
  • کفش های پاشنه بلند
  • سویشرت های با طرحات منحصر به فرد
  • کت های چرمی
  • شلوار چرمی
  • لباس های شب با برش های منحصر به فرد
  • کلاه های با نوشته هایی مانند “ME” یا “LOVER”

البته باید توجه داشت که این فقط یک لیست کلی است و ممکن است که لباس ها و آیتم های دیگری نیز در کمد لباس تیلور سویفت وجود داشته باشد.

برای خرید لباس های مشابه با سبک تیلور سویفت، می توانید موارد زیر را دنبال کنید:

  1. تحقیق کنید: قبل از خرید لباس های جدید، بهتر است تحقیقات دقیقی در مورد سبک و نوع پوشش مورد نظر خود انجام دهید. می توانید در سایت های مختلف مانند فروشگاه های آنلاین، سایت های برند و یا شبکه های اجتماعی جستجو کنید و نظرات کاربران را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
  2. مطابق با سلیقه خود لباس انتخاب کنید: لباس های تیلور سویفت در بیشتر موارد به صورت کلاسیک و با کیفیت بالا هستند. اگر شما هم از لباس های کلاسیک خوشتان می آید، می توانید شیک ترین برندهایی که به این سبک می پردازند انتخاب کنید.
  3. لباس های هماهنگ: اگر می‌خواهید به شباهت با یک ستاره برسید، لباس های هماهنگ یکی از اصول مهم است. برای مثال می‌توانید یک تی شرت سفید همراه با یک شلوار جین و یک کت جین و با کفش‌هایی همراه کنید.
  4. استفاده از اکسسوری ها: علاوه بر لباس های شیک، اکسسوری ها هم برای رسیدن به شباهت با تیلور سویفت مهم هستند. مثلا می‌توانید یک کیف دستی، گردنبند، دستبند و یا گوشواره را به لباس شیک خود اضافه کنید.
  5. رعایت رنگ‌بندی و الگوها: رعایت رنگ‌بندی و الگوها نقش بسزایی در شباهت با تیلور سویفت دارد. بهتر است در انتخاب رنگ‌ها و الگوها دقت کنید و از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید.
  6. رویایی و زیبا: تیلور بیشتر به سبک “رویایی” علاقه دارد. بهتر است برای استایل مشابه با او، از لباس هایی با طرح های مختلف و عکس های انتزاعی با رنگ های خاص استفاده کنید. لباس هایی با طرح های گل، پرنده.
  7. انتخاب رنگ: رنگ ها، بیشترین تأثیر روی استایل دارند. تیلور معمولاً از رنگ های تیره، مانند قهوه ای، سیاه، خاکستری و سرخ استفاده می کند. بنابراین، بهتر است که در انتخاب رنگ لباس های خود، از رنگ های تیره و پرطرفدار مانند سیاه و قهوه ای استفاده کنید.
  8. خطوط ساده: به یاد داشته باشید که تیلور سوئیفت، به خطوط ساده و شیک علاقه دارد. بنابراین، به جای لباس های پیچیده با طرح های پیچیده، از لباس هایی با خطوط ساده و طرح های بسیار ساده و حتی خالی از طرح استفاده کنید.
  9. اندازه گیری تن شما: قبل از خرید هر لباسی بهتر است بدانید که اندازه ای که شما باید بپوشید چه اندازه ای است. بهتر است حتماً قبل از خرید، اندازه های خود را اندازه گیری کنید تا بتوانید به دقت لباس را در اندازه مناسب خود تهیه کنید.
  10. خرید لباس های با کیفیت: برای رسیدن به شباهت با تیلور سویفت، پوشیدن لباس های با کیفیت بسیار مهم است. بنابراین قبل از خرید، به برند و کیفیت لباس توجه کنید.
  11. انتخاب برندهای مشابه سبک شما: برای تهیه لباس های مشابه با تیلور سویفت از فروشگاه هایی که برندهایی با سلیقه ای مشابه دارند، دیدن کنید و قیمت ها را نیز با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای خود بگیرید.
  12. خرید آنلاین: به دلیل افزایش فروشگاه های آنلاین، می توانید لباس های مورد نظر را از فروشگاه های آنلاین بخرید و تحویل آن را درب منزل خود دریافت کنید.

با رعایت این نکات می توانید با اطمینان بهتری لباس های مشابه با استایل تیلور سویفت خود را پیدا کرده و به شیوه ای مشابه از آن ها استفاده کنید.

از طرف دیگر، بهتر است در انتخاب لباس های خود، همیشه به سلیقه خود و نیازهای خود توجه کنید و با توجه به وضعیت و محل حضور خود، لباس هایی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه و مناسب باشند.

راهنمای استایل تیلور سویفت

استایل تیلور سویفت

استایل تیلور سویفت یک استایل مدرن و جوانپسند است که دارای ویژگی‌هایی مانند طراحی مینیمالیستی، تمرکز بر روی جزئیات و استفاده از رنگ‌های ساده است.

برای ست کردن استایل تیلور سویفت می‌توانید به راهنمای زیر توجه کنید:

  1. انتخاب رنگ‌های ساده و درجه بندی شده: رنگ‌هایی مانند طوسی، خاکستری، قهوه‌ای و سفید برای استایل تیلور سویفت مناسب هستند. همچنین می‌توانید از رنگ‌های درجه بندی شده مانند آبی کم‌رنگ، سبز کم‌رنگ و صورتی کم‌رنگ نیز استفاده کنید.
  2. عدم پرهیز از الگوهای جاری: استفاده از الگوهای متداول در برش لباس ها می تواند بزرگترین اشکال در استایل تیلور سویفت باشد.
  3. استفاده از فونت مناسب: اگر لباسی می پوشید که دارای نوشته است به این نکته توجه کنید که فونت‌های ساده و جوانپسند به طور کلی در استایل تیلور سویفت مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا: اگر در لباس و تی شرت شما از تصاویر استفاده می شود به این نکته توجه کنید که در استایل تیلور سویفت، تصاویر با کیفیت بالا و به شکل حرفه‌ای برای نمایش لباس ها استفاده می‌شوند. بنابراین باید به دقت از تصاویر مرتبط و با کیفیت بالا استفاده کنید.
  5. پوشیدن لباس‌های شیک و با کیفیت: تیلور سوئیفت عاشق پوشیدن لباس‌های شیک و با کیفیت است. شما نیز می‌توانید به دنبال لباس‌های شیک و با کیفیت باشید. مجموعه‌ای از شلوار و جلیقه یا تی شرت خنک برای نمونه می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.
  6. توجه به اکسسوری‌ها: تیلور سوئیفت اکسسوری را دوست دارد. او عمدتاً با گردنبند‌های ساده، گوشواره‌های بزرگ نقره‌ای یا طلا دیده می شود و امروزه عینک و مو بند می بند، به این شکل استایل خاص خود را معرفی می کند. بهتر است اگر چنین اکسسوری‌‌هایی دارید آن‌ها را همراه با لباس‌هایتان بپوشید.
  7. داشتن کیف خوب و بزرگ: برای دفعه‌ی بعدی که قرار است خانه را ترک کنید، با استفاده از یک کیف بزرگ شیک، شما تیلور جذابی می شوید و انسان‌های اطرافتان را مجذوب خود خواهید کرد.
  8. پوشیدن کفش‌های خوش ساخت: با کفش‌هایی که با لباس شما مطابقت دارند از جمله کفش‌های پنبه‌ای یا بوت‌های کوتاه، مانند تیلور سوئیفت پا به عرصه رویایی خود بزارید.
  9. انتخاب کفش‌های مناسب: برای شروع، باید یک جفت کفش مناسب برای ست کردن انتخاب کنید. این کفش باید با لباس و سبک شخصیتان سازگار باشد. بهتر است کفش‌های قرمز، سفید، مشکی یا خاکستری را انتخاب کنید، زیرا این رنگ‌ها با بسیاری از رنگ‌های مختلف سازگار هستند.
  10. برای ست کردن کفش با لباس: حالا که کفش‌هایتان را انتخاب کرده‌اید، باید آن‌ها را با لباس‌هایتان ست کنید. برای مثال، شما می‌توانید کفش‌های خود را با یک شلوار جین یا یک شلوارک ساده پوشیده و آن را با یک تی‌شرت ساده یا یک پیراهن ویژه ست کنید، یا حتی یک سوییشرت را همراه آنها داشته باشید.
  11. برای ست کردن کفش با جنس‌های دیگر از لباس: اگر می‌خواهید کفش‌های خود را با جنس‌های دیگر از لباس ست کنید مثل چرم، بهتر است از رنگ‌های مشابه یا مکمل استفاده کنید تا کفش‌های خود به درستی با لباستان مطابقت کنند.
  12. استفاده از لوازم جانبی: استفاده از لوازم جانبی مثل کیف، کلاه، کلیپس مو و یا جواهرات می‌تواند به کفش‌های شما برای ست کردن با لباس کمک کند. توجه داشته باشید که باید این لوازم جانبی را با کفش‌های خود هماهنگ کنید.
  13. توجه به جزئیات: به ظاهر کلی ست شدن کفش با لباس توجه داشته باشید اما جزئیات را حتما رعایت کنید، مثلا رنگ دوخت‌های لباس و یا مدل و رنگ کلیپس مو.

همچنین ست کردن عینک به شیوه‌ای شیک مانند تیلور سویفت می‌تواند به دو عنصر عکس العمل و چشمان شما وابسته باشد. با این حال، چند نکته عمومی و مهم برای ست کردن عینک به شیوه‌ای شیک و واضح وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا به دلخواه خود دست یابید.

  1. انتخاب شکل مناسب عینک: شکل چهره شما و شکل عینک بسیار مهم هستند. اگر شکل چهره شما قلبی‌ است، انتخاب عینک با شیب بالا و عرض پایین می‌تواند به شما کمک کند. اگر شکل چهره شما مثلثی است، عینک با حفره در پایین می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ضمن، اگر قصد دارید عینکی مانند تیلور سویفت بپوشید، عینکی با شیب بالا و ترکیبی از مربع و گرد بسیار خوب کار می‌کند.
  2. پیدا کردن سایز مناسب عینک: دریافت سایز دقیقی از حد فاصل بین دو پیکان بینی بسیار مهم است، تا عینک به درستی بر روی صورت قرار گیرد. سایز مناسب باعث می‌شود که عینک به درستی مطابق چهره شما باشد و بخش دوم ست کردن عینک را تشکیل دهد.
  3. انتخاب رنگ مناسب: تنوع رنگ عینک بسیار سرگرم‌کننده است. یک رنگ مناسب واقعیت شما را نشان می‌دهند، به علاوه، عینک همچنین در کنار رنگ موهای شما قرار می‌گیرد (اکثر مواقع باید عینک با رنگ موی شما هماهنگ‌ باشد).
  4. کنترل کردن شدت نور: اگر قصد ست کردن عینک دارید، باید بدانید که شدت نور مهم است. برای ست کردن عینک شیک مانند تیلور سویفت، باید از عینک‌های با لنز مات استفاده کنید تا با وجود این‌که هوای بیرون تار است تصویر از وضوح خودبه‌خود برخوردار است.
  5. انتخاب پوشش لباس مناسب: انتخاب لباس مناسب هم یکی دیگر از عوامل مهم برای ست کردن عینک در جمع هستند. با انتخاب یک پوشش لباس ساده و متناسب با طراحی عینک خود، به شدت می‌توانید به کار خود جذابیت ببخشید.

با این همه، از ست کردن عینک خود برای چشمان شما و وضعیت جسمی خود لذت ببرید. هر کدام از این مراحل می‌تواند شیکی و زیبایی هایی جدید برای شما در نظر بگیرد.

هرگونه تعامل با یک استایلیست حرفه‌ای که در بخش فشن کار می‌کند، همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا کفش‌های خود را به درستی با لباستان ست کنید و به دنبال یک استایل شیک و مدرن باشید.

آشنایی با مدل مو کوتاه به سبک تیلور سویفت

مو کوتاه به سبک تیلور سویفت

  • مدل موی تیلور سویفت به طرز خاصی شناخته شده است. او معمولا موهایش را به صورت لایه لایه صاف و آرایش داده و از برش دهنده طبقات با طول متوسط استفاده می کند.
  • این مدل موی بیشتر برای موهای متوسط و بلند است و در آن لایه های فر شکسته شده و حالت نرم خورده به کمک چند لایه برش داده می شوند.
  • برای داشتن مویی مشابه با مدل موی تیلور سوئیفت، باید از تمرکز بالایی بر روی لایه ها و نوک پشت مو استفاده کرد و از براش موی مخصوصی نیز استفاده کرد.
  • شما می توانید موهای خود را به صورت لایه لایه تقسیم کنید و آنها را با یک برس نازک و صاف کنید. سپس با استفاده از برش دهنده طبقات، طول موهای خود را تنظیم کنید.
  • مشکل برخی آدم ها در به دست آوردیدن این مدل مو، نگه داشتن آن است، برای این کار می توانید با استفاده از محصولات مویی مناسب، مانند اسپری نگهدارنده، موهای خود را برای داشتن حالتی مانند مدل موی تیلور سوئیفت آرایش کنید.
  • بدون شک، مدل موی تیلور سویفت پر طرفدار بوده است و همیشه در جریان آخرین مدل های موی جذاب و شیک هست.
  • رنگ موی تیلور سویفت در حال حاضر به صورت بلوند (Blonde) می‌باشد. البته در برخی مواقع رنگ موی او تغییر می کند و به رنگ صورتی و یا صورتی-بنفش (Pink-Purple) رنگ می شود. اما اکثراً او رنگ موی بلوند دارد.

برای درست کردن موی سر مانند تیلور سویفت، شما می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. شستشوی مو: ابتدا بهتر است موهای خود را خوب شستشو داده و خشک کنید. همچنین استفاده از شامپو و محصولات مراقبت از مو می تواند به بهتر شدن استایل مو کمک کند.
  2. صاف کردن مو: بعد از خشک شدن موها، استفاده از روش هایی مانند برس کردن، یا استفاده از اتوی مو، می تواند به شما کمک کند تا موهای خود را صاف کنید.
  3. ایجاد حجم: برخی از کاربردهای کراتین، اتو مو و… به شما کمک می کند حجم بیشتری در موهای خود ایجاد کنید.
  4. تقسیم موها: موها را به بخش های کوچک تقسیم کنید و به صورت پشت سرهم از ابتدای سر تا انتها شانه زنی کنید و موهای خود را ببندید.
  5. استفاده از محصولات ثابت کننده مو: استفاده از محصولاتی مانند ژل، موم و اسپری، برای ثابت کردن موهای شما و حفظ آنها در موقعیت مطلوب می تواند مفید باشد.
  6. نظم دادن به نواحی مختلف موها: موها را به نواحی کوچک تقسیم کرده و با استفاده از محصولات مرتب کننده مو، می توانید هر نواحی را به نحوی کنترل کنید که به شما بهترین نتیجه را بدهد.

با این راهنمایی ها، شما می توانید موهایی شبیه به تیلور سویفت داشته باشید. با این حال لازم به ذکر است که شکل موهای هر فرد متفاوت است، بنابراین بهتر است با موهای خود آشنا شده و با توجه به نوع مو و شکل صورت خود، متد های دیگری را امتحان کنید.

آشنایی با سبک آرایش تیلور سویفت

سبک آرایش تیلور سوئیفت

مدل آرایش صورت بسیار به سلیقه شما و نیازهای شخصی شما بستگی دارد، اما در مورد سبک تیلور سویفت، برای ایجاد یک آرایش خوشگل و ظاهری طبیعی، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • پوست صورت را به خوبی تمیز کنید و با مرطوب کننده مرطوب کنید.
  • اگر نیاز دارید، از کانسیلر برای پوشش دادن دایره های تاریک و پوست مشکی استفاده کنید.
  • از فاندیشن استفاده کرده و آن را به صورت مرتب و یکنواخت روی صورت خود پخش کنید.
  • با یک پودر مشکی، در کنار خطوط کمرنگ پوست، کنتور بزنید تا قوام چهره شما بهبود یابد.
  • رنگ مشکی داشته باشید و با استفاده از یک براش ظریف، سایه فرد شوید.
  • با یک براش بزرگ، پخش کنید و با یک رژ صورت طبيعي، شکل صورت خود را بيشتر بهبود ببخشید.
  • از یک لاینر چشم مشکی استفاده کنید و با استفاده از یک مداد چشم، کف پلک خود را تار کنید.
  • با یک رژ گوشه چشم، ظاهر خود را تکمیل کنید و با رژ لب رنگی که به رنگ پوست شما می چسبد، لب خود را رنگ کنید.

با این مراحل، شما می توانید یک آرایش طبیعی و زیبا برای صورت خود ایجاد کنید که با سلیقه سبک تیلور سویفت هماهنگ باشد.

به صورت خلاصه می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید تا طبق سبک تیلور سویفت آرایش صورت زیبایی داشته باشید:

  1. پوست: پوست صاف و بدون عیوب، مهمترین قسمتی از صورت است که باعث زیبایی و جذابیت آن می‌شود. برای داشتن پوستی صاف و بدون عیوب باید به مراقبت و تمیز کردن پوست دقت کنید. ابتدا پوست صورت خود را با صابون صورت شستشو داده و بعد از آن از یک تونر استفاده کنید تا بازکننده منافذ پوست شوید. سپس از یک کرم مرطوب‌کننده با SPF استفاده کنید تا پوست در برابر نور خورشید محافظت شود.
  2. پایه آرایش: پایه آرایش مانند فوندانت قسمت مهمی از آرایش محسوب می‌شود که به شما کمک می‌کند پوستی صاف، بدون عیوب و مات داشته باشید. پایه آرایش را به صورت یکنواخت روی پوست بمالید و به صورت کامل پوستتان را پوشانید.
  3. روشن کننده: استفاده از روشن کننده زیر چشم برای پوشاندن پف چشم می‌تواند به آرایش شما کمک کند. برای این کار از یک روشن کننده کرمی استفاده کنید و آن را به صورت یکنواخت زیر چشمانتان بکشید.
  4. رژ لب: رژ لب با رنگ شدید و همه‌ پسند به آرایش شما زندگی و کاملیت بیشتری می‌بخشد. رژلب را با دقت و وسواس روی لبهایتان بمالید. نوع رژ لبی که استفاده می‌کنید برای تأکید بیشتر بر روی لب‌ها اهمیت دارد. تیلور سویفت برای آرایش لب‌های خود از رژلب‌های مات با رنگ‌های نارنجی و قرمز استفاده می‌کند.
  5. سایه چشم: استفاده از سایه چشم با رنگ‌های مختلف می‌تواند به آرایش شما زیبایی و ظرافت بیشتری ببخشد. تیلور سویفت برای آرایش چشمانش از سایه چشم با رنگ دودی و سیاه استفاده می‌کند. بِرای این کار، با استفاده از یک براش سایه چشم، رنگ دلخواه خود را بکشید و آن را به صورت یکنواخت در داخل پلک و بالای چشم بکشید.
  6. ریمل چشم یا ماسکارا: نهایتا ماسکارای مخصوص چشم‌ها نصف کار آرایش شما را تکمیل می‌کند. ماسکارا را بر روی حاشیه چشمانتان بمالید تا چشمانتان بسیار جذاب و درخشان شوند. تیلور سویفت معمولا از ماسکارایی  شمشیری شکل که دارای موبر‌های بلند جهت طولانی شدن مژه‌هایش می باشد استفاده می‌کند.

به‌خاطر‌داشته‌باشید که سلیقه شما می‌تواند با تیلور سویفت متفاوت باشد، بنابراین اگر قصد دارید به شکلی مانند او آرایش کنید، تکنیک‌هایی را که از آن‌ها استفاده می‌کند مطالعه کنید و سپس با توجه به سلیقه و پوست خود، نوع و تنظیمات مختلف آرایش خود را برای دست‌یابی به پوست صاف، چشمان جذاب و لب‌های براق و زیبا تغییر دهید.

برای داشتن آرایش چشم مانند تیلور سویفت، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

  1. استفاده از کرم پایه چشم: برای ثابت کردن آرایش، بهتر است از یک کرم پایه چشم استفاده کنید. این کار کمک می‌کند تا آرایش شما در طول روز ثابت بماند و بهترین اثر را برای چشمتان به ارمغان بیاورد.
  2. استفاده از رژ چشم: با استفاده از رژ چشم، می‌توانید چشم های خود را بیشتر برجسته کنید. برای آرایش چشم مانند تیلور سویفت، از رژ چشم در رنگ‌های قهوه‌ای روشن و خاکستری استفاده کنید.
  3. اعمال رنگ در لنز چشمی: استفاده از رنگ در لنز چشمی، برای آرایش چشم مانند تیلور سویفت بسیار مهم است. برای رسیدن به این آرایش، می‌توانید از رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای درجه بندی شده استفاده کنید.
  4. خط چشم: برای آرایش چشم مانند تیلور سویفت، از خط چشم در لایه بالایی و پایینی چشم با استفاده از قلم چشم استفاده کنید.
  5. مژه های فراوان: مژه های بسیار فراوان اصلی ترین مورد در آرایش چشم تیلور سویفت هستند، به همین دلیل از مژه ها و ریمل بسیار فراوان استفاده کنید تا مژه های زیبا و ترکیبی داشته باشید.
  6. ابروها: ابروها نیز برای آرایش چشم تیلور سویفت بسیار مهم هستند. برای ایجاد خطوط شیب دار در ابروها از قلم ابرو استفاده کنید.

در نهایت برای رسیدن به آرایش چشم مانند تیلور سویفت، تمرین درست کردن آرایش چشم کمک بسیار زیادی می‌کند.

برای داشتن ابرویی مثل تیلور سویفت، می‌توانید به مراحل زیر توجه کنید:

  1. فرم دهی به ابروها: با استفاده از قیچی یا پین‌سل، ابروهای خود را براساس فرم صورت خود شکل دهید.
  2. پر کردن خالی‌ها: اگر ابروهای شما دارای خالی یا ردیف خالی هستند، می‌توانید با استفاده از مداد ابرو یا پودر ابرو آنها را پر کنید.
  3. استفاده از مداد ابرو: این ابزاری است که با کمک آن، مانند مداد، ابروهای خود را رنگ‌آمیزی کنید.
  4. روشن کردن رنگ ابرو: اگر ابروهای شما رنگ تیره‌ای دارند و شما می‌خواهید آنها را روشن کنید، می‌توانید از روشن کننده ابرو استفاده کنید.
  5. استفاده از مداد ابرو پررنگ: اگر می‌خواهید ابروهای پررنگ و جدیدتر داشته باشید، می‌توانید از مداد ابرو پررنگ استفاده کنید.

شاید در ابتدا کار با این ابزارها کمی سخت به نظر برسد، اما با تمرین مرتب به راحتی در انجام آنها به مهارت خواهید رسید. همچنین، به افراد حرفه‌ای که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کردن نیز می‌تواند به شما کمک بیشتری کند.

جمع بندی استایل تیلور سویفت

می توان به این نتیجه رسید که استایل تیلور سوئیفت به طور کلی بر پایه‌ی ایستایلی کلاسیک با حالتی پوشیدنی، زیبا و معاصر استوار است.

او از طرح‌های کوتاه غیررسمی تا لباس‌های شبانه شیک و زیبا و همچنین لباس‌های رسمی استفاده می‌کند.

طرح‌ها، رنگ‌ها و الگوها اغلب ساده و با لطافت هستند و ترکیب‌های رنگی خوب و چشمگیری را برای روند پوشش خود ایجاد می‌کند.

تیلور سوئیفت همچنین از جزئیات ظاهری متنوعی مانند دوخت‌های کامل، پوشیدن کفش‌های بلند، استفاده از گره‌های مو و جواهرات جذاب استفاده می‌کند.

نظر شما در رابطه با استایل این ستاره چیست؟ نظرات خود را با ما به‌ اشتراک بگذارید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه مدل گل بابونه وجیب D1088

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پلی استر، نخ ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کراپ‌تاپ آستین کوتاه زنانه مدل خرسی ViOLENCE کد K180 رنگ سفید

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
اسپان، فلامنت چاپ روی کمر معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه طرح پروانه آبی مدل S397

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
نخ، پلی استر ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کراپ‌تاپ آستین کوتاه زنانه مدل بلک پینک کد L392 S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
اسپان چاپ کوتاه معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین بلند زنانه مدل ضربان W62

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پلی استر، نخ ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه مدل انیمه ای کد anm189

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه، نخ چاپ روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل TT1100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
کتان ساده روی باسن آزاد گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت اورسایز آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل 382168

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل Me

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
نخ طرح‌دار روی کمر معمولی گرد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل 8991838

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
نخ طرح‌دار روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه مدل پروانه کد 472 رنگ کرم

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه، پنبه یکرو چاپ روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل IAN400440E

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه طرح‌دار روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه مدل پروانه عشق کد 484 رنگ سفید

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه چاپ روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل 405681

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
نخ، الاستانه چاپ روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل کبریتی مجموعه دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پلی استر، پنبه ساده روی باسن جذب گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت زنانه دیوایدد مدل 0215337

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
ویسکوز ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین بلند زنانه اسمارا مدل 8569532

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پلی استر، نخ ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه جوتی جینز مدل یقه گرد کد 1551344 رنگ مشکی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
الیاف نخی، لاکرا ساده روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تیشرت زنانه مدل nm220 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه ساده روی باسن آزاد هفت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین بلند زنانه مدل MD3-AT4021

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
لاکرا، ویسکوز ساده روی باسن جذب گرد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تی شرت آستین کوتاه زنانه ال سی وایکیکی مدل S3HB08Z8

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح قد نوع لباس یقه
پنبه طرح‌دار روی باسن معمولی گرد
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا