ابزار برقیلوازم جانبی و یدکی خودرو

۲۴ مدل چراغ سیار خودرو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

چراغ سیار خودرو یک وسیله کاربردی و مهمی است که توصیه می شود حتما به عنوان یکی از وسایل جانبی ماشین تهیه شود.

در راهنمای خرید اینترنتی امروز سعی می کنیم قبل از هر چیز با عناوین مهم محصول آشنا شوید، با ما همراه باشید.

لامپ سیار چیست

لامپ سیار، لامپی می باشد که می توانید از آنها بدون نیاز به برق شهری استفاده نمایید. از همین رو برای مسافرت ها، کمپینگ ها و .. بسیار مفید می باشند.

اگر مایلید تا چراغی داشته باشید که فضای بیشتری را روشن نماید، باید از چراغ های آفتابی استفاده نمایید، در غیر این صورت چراغ های مهتابی نیز عالی می باشند.

لامپ سیار

لامپ های سیاری که امروزه برای ایجاد نور در محیط های تاریک استفاده می شوند، دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. اما اغلب آنها دارای طول سیم بلند هستند که به خوبی می توان آنان را جابجا نمود.

البته امروزه برخی از مدل ها دارای آهنربا هستند که می توانید آنها را به راحتی به سطوح مختلف بچسبانید.

لامپ سیار ماشین

لامپ سیار ماشین یکی از لوازم کاربردی رانندگان محسوب می شود. شما می توانید این مورد را به راحتی به بخش فندک ماشین یا باتری خودروی خود متصل نموده و از نور آن استفاده نمایید.

برخی از چراغ ها کوچک بوده و به راحتی به محل فندک متصل می شوند. اما برخی دیگر به گیره نیاز دارند تا به خوبی مستحکم باقی بمانند.

چراغ سیار ال ای دی

لامپ های چراغ های سیار موجود در بازار می توانند متفاوت باشند. یکی از پرکاربردترین موارد چراغ های ال ای دی هستند.

این چراغ ها دارای ریسه های ال ای دی هستند و به راحتی نور مورد نیاز افراد را فراهم می آورند. باید در نظر داشت که نور تولید شده توسط چراغ های فوق زیاد بوده اما گرمای کمی تولید می نمایند.

چراغ سیار مخصوص اتومبیل

چراغ های سیار مخصوص اتومبیل به باتری خودرو متصل می شوند و نور مورد نیاز افراد را فراهم می آورند. این چراغ ها دارای توان خاصی هستند و از همین رو میزان برق مصرفی آنان نیز متفاوت می باشد.

افراد بر اساس نیاز خود لازم است تا از چراغ مناسب بهره ببرند. چراغ های مخصوص خودرو باید طول زیادی داشته باشند.

لامپ سیار مسافرتی

در مسافرت ها گاها نیاز است که بتوانید نور مورد نیاز در شب را فراهم نمایید اما امکان دسترسی به برق شهری وجود ندارد. در این موارد توصیه ما استفاده از لامپ های سیار است. این موارد می توانند به راحتی به باتری خودرو متصل شوند و نور مورد نیاز را فراهم آورند.

لامپ سیار خودرو

لامپ سیار خودرو یک گزینه کاربردی است که وجود آن در ماشین ها بسیار مهم است زیرا در شب می تواند به کمک باتری خودرو نور مورد نیاز را فراهم آورد.

البته این لامپ ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند اما باید در نظر داشته باشید که توان لامپ ها دارای اهمیت بالایی است که باید در نظر گرفته شوند.

بهترین چراغ سیار خودرو

چراغ سیار خودرو یک وسیله کاربردی در ماشین می باشد که تهیه آن به تمام رانندگان توصیه می شود. این وسیله برای افرادی که اغلب شب هنگام رانندگی می نمایند، می تواند کاربردی باشد. البته در برخی از کمپینگ ها و مسافرت ها نیز می توان از این چراغ ها برای روشن نمودن محیط بهره برد.
این مورد مخصوصا برای افرادی که تمایل بیشتری برای رانندگی در شب دارند، اهمیت دارد. البته از چراغ سیار خودرو می توان برای موارد دیگر همانند روشن نمودن محیط در شب یا حین برنامه های کمپینگ نیز استفاده نمود.

از همین رو اگر قصد خرید یک چراغ سیار خوب را دارید، توصیه می شود تا به راهنمای خریدی که در ادامه بیان شده است، توجه نمایید.

قیمت چراغ سیار خودرو

چراغ های سیار موجود در بازار بر اساس ویژگی هایی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. شما می توانید این چراغ ها را با حداقل قیمت 400 هزار تومان در بازار بیابید.

اما لازم است تا بر اساس نوع فعالیت خود به میزان ولتاژی که نیاز دارند و میزان نور تولید شده آنها دقت داشته باشید.
قیمت لامپ سیار خودرو ، قیمت یک چراغ سیار خودرو به موارد متفاوتی وابسته می باشد، اما یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید، توان لامپ می باشد.

امروزه گزینه های 12 ولتی که در بازار وجود دارند، می توانند پاسخگوی نیاز افراد باشند. اما به این نکته نیز دقت داشته باشید که هر اندازه توان لامپ بیشتر باشد، زودتر باتری خالی می شود.

قیمت چراغ سیار تعمیرگاهی

یکی از کاربرد های چراغ سیار، استفاده از آنها در تعمیرگاه ها می باشد. شما می توانید چراغ ها را در این محیط ها به راحتی جابجا نمایید تا نور لازم برای تعمیر ماشین ها فراهم آید.

قیمت این چراغ ها به نوع چراغ وابسته می باشد. اما در بازار این موارد حداقل دارای قیمت 500 هزار تومان می باشند.

خرید چراغ سیار خودرو

مواردی متفاوتی وجود دارند که در خرید چراغ سیار خودرو تاثیر دارند. یکی از این گزینه ها رنگ چراغ می باشد. نمونه هایی که امروزه ما در بازار مشاهده می نماییم، اغلب از نوع آفتابی و مهتابی هستند.

انتخاب رنگ یک امر سلیقه ای می باشد. اما چون این موارد اغلب در شب استفاده می شوند، بهتر است تا نور مهتابی انتخاب شود.

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت چراغ سیار خودرو

به عنوان راهنمای خرید آنلاین چراغ سیار خودرو لازم است تا ابتدا مشخص نمایید که قصد دارید از این چراغ ها برای چه مصارفی بهره ببرید.

پس از آن می توان از بین گزینه های بسیاری که در اینترنت وجود دارد، مورد مناسب را انتخاب نمایید اما به صورت کلی توصیه می شود تا به موارد زیر توجه نمایید:

  • رنگ چراغ سیار خودرو مهم است

چراغ هایی که هم اکنون در بازار وجود دارند دارای رنگ های آفتابی یا مهتابی می باشند. این مورد کاملا سلیقه ای است اما توصیه می شود تا عموما از رنگ مهتابی استفاده شود زیرا رنگ های طیف آفتابی ممکن است در حین رانندگی مشکل ایجاد نمایند.

البته گاها از این مورد در سفر نیز استفاده می شود که در این صورت رنگ های آفتابی گزینه بهتری می باشند زیرا مساحت بیشتری را روشن می نمایند.

  • حتما به طول چراغ سیار خودرو توجه نمایید

طول سیم چراغ می تواند دومین گزینه مهم در زمان خرید باشد که لازم است به آن توجه نمایید. عموما برای اینکه بتوان کارایی این چراغ ها را افزایش داد، توصیه می شود تا طول سیم، عددی بین 2 تا 10 متر باشد.

در نظر داشته باشید که چراغ های فوق به جای فندک یا باتری خودرو متصل می شوند لذا می بایست عددی مناسب، متناسب با محل استفاده خود را انتخاب نمایید.

  • حتما به نحوه اتصال چراغ سیار خودرو توجه نمایید

همواره باید بررسی نمایید که چراغ مد نظر شما به چه شکلی به ماشین متصل می شود. برخی از چراغ ها به جای فندک و برخی دیگر به باتری خودرو متصل می گردند.

برخی از این چراغ ها برای اینکه متصل شوند نیاز به گیره دارند و برخی دیگر فاقد گیره مذکور هستند. البته برخی دیگر دارای حالت آهنربایی هستند که می توان آنها را بر روی بخش های فلزی ماشین متصل نمود.

  • حتما به توان لامپ سایر خودرو دقت کنید

عموما چراغ سیار خودرو دارای توان 12 ولت است. به صورت کلی در نظر داشته باشید که هر اندازه توان لامپ بیشتر باشد، موجب می شود تا سریع تر باتری خودرو خالی شود.

لذا هر اندازه این لامپ ها توان مصرفی کمتری داشته باشند، گزینه بهتری خواهند بود. از همین رو بهتر است تا از لامپ هایی استفاده نمایید که از لامپ های led تشکیل شده اند. این موارد به انرژی کمتری نیاز دارند.

  • قیمت چراغ سیار

قیمت چراغ سیار از دیگر فاکتور هایی است که برای خریداران مهم می باشد. البته قیمت بالا به این معنا نیست که کیفیت لامپ بسیار خوب است.

در هر حال شما باید بررسی نمایید که لامپ مد نظر شما از لحاظ ظاهری زیبا باشد و در شرایط مرطوب، بارندگی و … بازدهی خوب از خود نشان دهد.

مزایای استفاده از چراغ سیار خودرو چیست؟

در حال حاضر اغلب افرادی که در شب رانندگی می نمایند یا دائما با ماشین به مسافرت می روند، در ماشین خود حتما از یک چراغ سیار بهره می برند. البته استفاده از این چراغ ها دارای مزایای دیگر نیز می باشد که در زیر لیست شده اند:

  • چراغ سیار می تواند نور بسیار زیاد با مصرف انرژی فوق العاده پایینی را تولید نماید و محیط اطراف را روشن کند.
  • سایر چراغ ها از لامپ های رشته ای یا LED تشکیل شده اند اما این چراغ ها از یک تکنولوژی جدید به نام POWER بهره می برند که قادر است مصرف انرژی را بسیار کم نماید.
  • لامپ های فوق را از پلاستیک و آلومینیوم می سازند تا در هر شرایط آب و هوایی بتوان از آنها بهره برد. این چراغ ها بسیار سبک بوده و کار کردن با آنها آسان است.
  • چراغ سیار را می توان به راحتی به محل فندک ماشین متصل نمود. همچنین می توانید آن را به کمک سیم های سیار به باتری ماشین نیز متصل کنید.
  • این گزینه برای افرادی که عاشق سفر هستند، عالی است زیرا در طول سفر لازم نیست تا از چراغ های شارژی و مواردی از این قبیل استفاده نمود.
  • به نسبت سایر چراغ ها، انواع سیار دارای طول عمر بیشتری هستند. گفته می شود که متوسط طول عمر آنها در حدود 20 هزار ساعت می باشد.
  • از این چراغ ها می توان هم در داخل ماشین و هم در خارج از ماشین استفاده نمود بدون اینکه اختلالی در رانندگی ایجاد کند.
  • لامپ های سیار جای کمی را ایجاد می نمایند و هزینه بسیار مقرون به صرفه ای نیز دارند، به همین خاطر توصیه می گردد تا حتما آن را در وسایل جانبی ماشین قرار دهید.

جمع بندی

با توضیحاتی که در بالا عنوان شد، در زمان رانندگی در شب و حتی مسافرت هایی که ممکن است در شب انجام شود، گاها نیاز به یک چراغ همراه می باشد که بتوان به کمک آن محیط را روشن نمود.

چراغ سیار که امروزه با قیمت مناسب نیز در بازار ارائه می شود، می تواند گزینه خوبی باشد تا افراد به کمک آن محیط پیرامون خود را روشن نمایند.

چراغ های سیار در رنگ ها و مدل های متفاوتی وجود دارند اما همواره در زمان خرید لازم است تا به رنگ چراغ و توان آن توجه نمایید.

رنگ چراغ ها چنانچه زننده باشد، راننده قادر نخواهد بود که با روشن بودن چراغ، رانندگی نماید از سوی دیگر اگر که توان لامپ زیاد باشد، قطعا پس از چند ساعت استفاده، باتری خودرو خالی شده و مشکل ایجاد می نماید.

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا بیان شد، شما می توانید بین گزینه های مختلفی که در بازار وجود دارد، بهترین نمونه را خریداری نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۴ مدل چراغ سیار خودرو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو کد mobin 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
ولتاژ ۱۲ ولت دارای کلید روشن خاموش دارای آهن رب...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل 12V7W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو سایر توضیحات
تمام خودروها - ابعاد بسته بندی19.5× 12.5× 8 سانتیمتر - وزن ب...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل LED 312

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن دسته‌بندی سایر توضیحات
1x1.5x8 سانتی‌متر 30 گرم تجهیزات روشنایی - ولتاژ 12 تا 14ولت - لامپ های LED عدسی دار - د...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل هرو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو سایر توضیحات
تمام خودروها منبع انرژی ۱۲ ولت مصرف ۹ وات نور سفید دارای آهن...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل سوسماری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن دسته‌بندی سایر توضیحات
16×8×8 سانتی‌متر 100 گرم تجهیزات روشنایی رده مصرف انرژی این لامپ 24 وات کم مصرف درجه‌ی A...
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل مبین کد 2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس، ام وی ام استاندارد، چراغ معمولی، لامپ ساده مشترک

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل 12V

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب سایر توضیحات
تمام خودروها چراغ LED، چراغ پارک، چراغ روز (Day Light) چپ، راست، راست و چپ، مشترک، وسط بدنه آلومینیومی دارای 1 متر سیم با گیره سوسماری...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو سام مدل LED

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب سایر توضیحات
تمام خودروها استاندارد مشترک چراغ سیار با آهنربا قوی با حالت چرخش 360 درجه ب...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو کد 4MOIN

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو
تمام خودروها

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل 15

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
تمام خودروها چراغ LED، سقف کابین خودرو وسط
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو آراکس یدک مدل AY-5106

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب سایر توضیحات
تمام خودروها چراغ LED مشترک چراغ سیار خودرو آراکس یدک - این محصول با بسته ب...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو کای کای مدل 2010

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب سایر توضیحات
تمام خودروها تزیینی، چراغ LED مشترک با رده انرژی A و طول عمر 50000 ساعت، طول سیم 3 ...

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو مدل TX RSS - 125

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
تمام خودروها استاندارد وسط

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو جی دبلیو دی زد مدل 30

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
تمام خودروها استاندارد، چراغ LED، چراغ معمولی، دارای لامپ، لامپ ساده مشترک

امتیاز کاربران

چراغ سیار خودرو جاب مدل فلشر 842

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب سایر توضیحات
پژو 2008، پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس استاندارد، چراغ LED، چراغ پارک چپ، راست، راست و چپ، مشترک، وسط قابلیت شارژ با کابل USB قابلیت شارژ با فندک خود...
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ نورافکن سیار خودرو مدل فلشر 100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب سایر توضیحات
پژو 2008، پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس اسپرت، استاندارد، تزیینی، چراغ LED، چراغ پارک چپ، راست، راست و چپ، مشترک، وسط قابلیت شارژ با کابل USB قابلیت شارژ با فندک خود...

امتیاز کاربران

چراغ مه شکن خودرو مدل تایگر کد orang مجموعه دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
پژو 206، پژو 207، ام وی ام 315، ام وی ام 530، رنو L90 اسپرت، استاندارد، تزیینی، چراغ LED، چراغ مه‌شکن جلو راست و چپ

امتیاز کاربران

چراغ راهنما پارک راست خودرو کد 33 مناسب برای کاپرا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
وانت کاپرا چراغ پارک راست

امتیاز کاربران

چراغ خودرو هشدار اسپارک مدل Light

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب ابعاد بسته‌بندی وزن بسته بندی
تمام خودروها اسپرت، تزیینی، چراغ LED، چراغ روز (Day Light) وسط 13x13x6 سانتی‌متر 0.5 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ جلو پراید کد 54 بسته دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو ویژگی‌های چراغ جهت نصب
سایپا پراید 111، سایپا پراید 131، سایپا پراید 132، سایپا پراید 141، سایپا پراید 151 (وانت) استاندارد، چراغ جلو راست و چپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا