خواب و حمامورزش و سفروسایل سفر

25 مدل پتو مسافرتی گرم و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین پتو مسافرتی

  • گاهی اوقات، آماده نبودن در سفر می‌تواند باعث ناراحتی‌های زیادی شود به همین دلیل برای سفر یا گردش تمایل به برداشتن وسایل زیادی دارید.
  • ممکن است هنگام بسته بندی وسایل کوچکتر مشکل کوچک تری باشد، اما اکنون مشکل زمانی ایجاد می شود که می خواهید وسایل بزرگتری مانند کت، پتو و کفش را بسته بندی کنید، که می تواند باعث ناامیدی شود.
  • زمانی که در حال انجام یک پرواز طولانی یا فعالیت در فضای باز هستید، باید پتویی داشته باشید که گرما و راحتی کافی به شما بدهد.
  • در حقیقت پتو مسافرتی نوعی پتوی سبک و کم حجم است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به آسانی در چمدان یا ساک جا به جا می شود و به علل چنین ویژگی های منحصر به فردی همچون سبک بودن و حمل آسان چنین نامی را بر روی آن گذاشته اند.
  • این مدل پتوها امروزه در انواع مدل های ساده و گل دار به وفور در بازار وجود دارند. شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود زیباترین و با کیفیت ترین مدل ها را خریداری کنید.
  • جالب است بدانید که این نوع پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و در مقایسه با سایر پتوهایی که در بازار موجود هستند از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.
  • پتو یکی از ضروری ترین و مناسب ترین وسیله های مورد نیاز هر سفری قلمداد می شود که به هنگام تغییرات آب و هوای کاربرد بسیار زیادی دارد.
  • معمولا به هنگام سفر یکی از دغدغه های اصلی ما بار کمتر و سبکتر می باشد که پتوی مسافرتی برای رفع همین نیاز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پتو مسافرتی

نکات مهم هنگام خرید پتو مسافرتی

  • سایز پتو

اندازه پتو بسیار مهم است، زیرا تعیین می کند که در هنگام سفر چقدر راحت خواهید بود.

پتوهای سبک می توانند کمی گرمتر باشند و پتوهای سنگین تر برای کمپینگ و پیاده روی گرم تر و مناسب هستند.

پتویی را انتخاب کنید که اندازه آن متناسب با نیاز شما باشد و به شما گرمای کافی بدهد.

  • توجه به وزن پتو

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما قبل از خرید پتو باید وزن آن را نیز در نظر بگیرید. از آنجایی که این پتو ها در مواقع مسافرت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند وزن آن بسیار حائز اهمیت می باشد .

یک پتوی سنگین تر، وزن بیشتری به چمدان شما اضافه می کند. اگر مشغول دویدن در اطراف یک فرودگاه یا ایستگاه قطار هستید، احتمالاً می خواهید تا حد امکان بدون محدودیت باشید. این بدان معناست که وزنی را که حمل می کنید به حداقل برسانید.

  • جنس پتو

این یکی از ویژگی های مهمی است که قبل از خرید پتوی مسافرتی باید در نظر بگیرید.

خرید پتویی که از مواد باکیفیت ساخته شده باشد در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

این مواد باید راحت باشد تا هنگام مسافرت یا رفتن به هر فعالیت در فضای باز، گرمای کافی برای شما فراهم کند.

این باید با طراحی سبک وزن ساخته شود و دارای کیف حمل باشد که کار حمل را بدون دردسر کند.

قابل ذکر است که جنس اکثر پتوهای مسافرتی به گونه ای است که برای هر سلیقه ای مناسب است و در جنس های متنوعی از جمله (حوله ای، مخمل، پشمی، پنبه ای، کشمیر، الیاف طبیعی و …) تولید و به بازار عرضه می شود.

  • ماندگاری

همچنین هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است، باید در نظر بگیرید که یک پتو چقدر بادوام است.

برای مثال، احتمالاً پتویی را نمی خواهید که پس از چند بار شستن از بین برود. مسافرت می‌تواند باعث فرسودگی و ساییدگی اقلام شما شود که معمولاً از آن رنج نمی‌برند.

شما می خواهید به دنبال موادی باشید که می توانند تمیز شوند و در برابر پارگی و احتمالاً مقاوم در برابر لکه هستند. به این ترتیب، می توانید تضمین کنید که پتو شما برای بسیاری از سفرها مفید خواهد بود، نه فقط برای 1 یا 2 سفر.

  • قابلیت شستشو

هنگام سفر، پتو شما در معرض محیط های متفاوتی نسبت به پتو یا کاناپه شما قرار می گیرد.

به دلیل این قرار گرفتن در معرض، پتو شما کثیف می شود و شستشوی آن به نوعی سخت می شود.

دلیل اصلی استفاده از پتو گرما گرفتن و احساس راحتی در هنگام مسافرت است، بنابراین باید آن را همیشه تمیز نگه دارید.

قبل از خرید، از خود بپرسید که آیا صابون های مخصوص شستشو دارد یا صابون های معمولی می توانند این کار را انجام دهند.

بهترین گزینه این است که پتوی مسافرتی را انتخاب کنید که قابل شستشو با ماشین لباسشویی باشد تا نظافت آسان و صرفه جویی در وقت شما را افزایش دهد. نگهداری پتو به خوبی باعث دوام و افزایش سطح بهداشت می شود.

پس دوباره تاکید می کنیم، در هنگام انتخاب کردن و خرید پتوی مورد علاقه تان توجه کنید که پتوی مورد نظر شما، قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را داشته باشد.

  • قیمت پتو مسافرتی

این نوع پتوی خاص با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد و در مارکهای داخلی و خارجی تولید و در بازار موجود می باشند، پیشنهاد می شود ابتدا بودجه خودتان را مشخص کنید و هنگام خرید به آن پایبند باشید.

  • طراحی پتو

در واقع انتخاب طرح مورد پسند و نوع رنگ باب میل شما برای خرید یک پتو در ایجاد یک خواب بسیار راحت و آرام بسیار حائز اهمیت و موثر است.

  • توجه به ویژگی ها

طرح های شیک، رنگ بندی زیبا و متنوع، ثبات رنگ در مقابل نور خورشید و شستن، وزن و حجم کم، سبک، قیمت های مقرون به صرفه و با توجه به بودجه هر فرد، از ویژگی های منحصر به فرد پتوی سفری قلمداد می شود که آن را به انتخابی بسیار مناسب و کاربردی تبدیل نموده است.

به علت طراحی بسیار زیبا، متنوع و الیاف با کیفیتی که در تهیه ی این پتو به کار گرفته شده است، علاوه بر سفر در خانه نیز به عنوان رو تختی می توان از آن استفاده نمود.

  • نوع سفر

نوع سفری که انجام می دهید نیز فاکتور مهمی است که باید در هنگام خرید پتوی مسافرتی در نظر بگیرید.

شیوه های مختلف حمل و نقل، فضا و سطوح آشنایی متفاوتی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، رفتن به یک سفر جاده ای با ماشین شخصی به احتمال زیاد فضا و آزادی بیشتری را نسبت به پرواز با اتوبوس به شما می دهد.

در حالی که پیش‌بینی هر سفری که تا به حال به آن می‌روید غیرممکن است، مفید است که اغلب روش‌های حمل‌ونقل مورد استفاده خود را در نظر بگیرید. به این ترتیب، می توانید پتویی را انتخاب کنید که مناسب آن موقعیت باشد.

خرید پتو مسافرتی

انواع پتو مسافرتی 

  • پتو پنبه ای

پتو پنبه ای نرم لطیف و از جنس موادی همچون پلی استر و اکریلیک است که در قیاس با پتوهای پشمی وزن سبک تر و حجم کمتری دارد.

  • پتوی ارگانیک

جنس این نوع پتوها از الیاف های طبیعی همچون پنبه تولید شده است و نسبت به سایر پتوها از قیمت بالاتری برخوردار است.

  • پتو پشمی

جنس این نوع پتوی خاص از الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر می باشد. گرما را به خوبی در خود نگه می دارد چون وزن آن سنگین و جنس آن زبر است برای کودکان و افرادی که دارای ناراحتی پوستی هستند مناسب نمی باشد.

آیا پتوهای مسافرتی ارزشش را دارند؟

  • اگر در حین سفر احساس راحتی بیشتری می کنید، ارزش خرید یک پتوی مسافرتی را دارد.
  • اگر پتوهایی را که معمولاً در هواپیما یا هتل ها یافت نمی شوند، دوست ندارید، یک پتوی مسافرتی جایگزین خوبی است.
  • با این حال، برخی از مسافران احساس می‌کنند که نیازی به بسته‌بندی پتو ندارند.

چه چیزی پتوهای مسافرتی را متفاوت می کند؟

  • پتوهای مسافرتی تفاوت چندانی با پتوهای سنتی ندارند. با این حال، آنها اغلب از موادی ساخته می‌شوند که می‌توان آن‌ها را در بسته‌های فشرده‌تری نسبت به برخی از گزینه‌های معمولی نورد یا تا کرد.
  • آنها همچنین ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند … به عنوان مثال، داشتن آستین، بنابراین شما می توانید پتو خود را در هنگام سفر بپوشید.

نحوه نگهداری از پتو سفری

  • در مرحله اول مهم ترین مسئله ی مهمی که باید به آن دقت نمایید این است که فقط پتوهای مسافرتی را که  دارای قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی هستند را به این شیوه شستشو دهید.
  • باید بیاد داشته باشید که بعد از شستن پتوی مسافرتی، آن را در مقابل نور خورشید خشک کنید.
  • با توجه به ویژگی های خاص این پتوها نباید از هر مواد شوینده ای برای شستن آن استفاده نمود. مخصوصا مواد شیمیایی. از پهن کردن و استفاده از پتو در مکان هایی که خاک و خاشاک در آن محل وجود دارد خودداری نمایید چنانچه (خاک و خاشاک ) به پتو بچسبد به سختی تمیز می شود.
  • باید توجه داشته باشید که پتو یک کیف نگهدارنده قابل حمل داشته باشد تا در مواقعی که از آن برای مدت طولانی استفاده نکردید آن را تمیز نگهداری کنید.

خرید پتوی مسافرتی

جمع بندی خرید اینترنتی پتو مسافرتی

  • پتوی مسافرتی یکی از آیتم های بسیار ضروری در هنگام سفر محسوب می شود بخصوص اگر سفرهای چندین هفته ای یا چندین روزه داشته باشید، یا اینکه سفر شما به هنگام شب باشد، همچنین برای چند روز یا چند ساعت طولانی در راه سفر باشید و بخواهید استراحت کنید به همراه داشتن چنین پتوی کم وزن و کم حجم نه تنها برای شما مزاحمتی ایجاد نمی کند بلکه یک سفر راحت، لذت بخش بدون خستگی را برای شما بزرگواران فراهم می کند.
  • هنگام خرید پتوی مسافرتی، مطمئن شوید که با هدف مورد نظر مطابقت دارد. شما باید چیزی بخرید که همیشه هنگام مسافرت یا رفتن به فعالیت های خارج از منزل شما را راحت نگه دارد. باید ویژگی های زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک کالای با کیفیت بخرید.
  • در نظر داشته باشید که پتوهای مسافرتی در مارک و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند، پتوهای ایرانی شامل (پتوی گلسا، نرمینه، داتیس و غیره……) با توجه به نوع پتو، جنس و سایز، قیمت پتو مسافرتی متفاوت می باشد. مطمئنا هزینه این پتوهای مناسب و پر کاربرد به حدی نیست که بخواهید شما عزیزان از خرید آن صرف نظر کنید و قید استفاده کردن آن را بزنید.
  • خرید اینترنتی این نوع پتو از این نظر مفید است که علاوه بر مشاهده به روز ترین و زیباترین  مدل های آن می توانید به آسانی ویژگی های آنها را با توجه به برند، قیمت، جنس و نوع آن مقایسه کنید و مناسب ترین و با کیفیت ترین پتوها را انتخاب نمایید.
  • ما امروز یک راهنمای خرید عالی با بهترین پتوهای مسافرتی که ضد آب، قابل شستشو، راحت و بادوام هستند، آماده کرده ایم. ما انواع مختلفی از پتوها را انتخاب کرده ایم که برای هر فعالیت در فضای باز و نیازهای مسافرتی مناسب هستند.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی پتو مسافرتی و مقایسه امروز وب سایت گرین لیست در دسته بندی خواب و حمام برای خریدی ایده آل و مناسب به شما کمک کند.
  • شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه نظرات ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید. خوشحالیم که برای مطالعه این راهنمای خرید آنلاین وقت گذاشتید، متشکریم.
  • برای کمک به شما عزیزان چند مدل پرفروش و محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت کاربران را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل پتو مسافرتی گرم و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 150,000 تومان

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی کد 61 سایز 150x180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
180x150x1 سانتی‌متر 400 گرم پلی‌استر یک نفر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی کد 6565 سایز 150×180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
180x150x1 سانتی‌متر 700 گرم پلی‌استر یک نفر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی کد 7001 سایز 150×180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
180x150x1 سانتی‌متر 700 گرم پلی‌استر یک نفر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی کامفورت مدل شنلی سایز 100 × 160 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
160x100x1 سانتی‌متر 350 گرم الیاف مصنوعی قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی یک نفر
محدوده قیمت 150,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی مدل مخمل سایز 160x220 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
160x220x1 سانتی‌متر 650 گرم نخ - پلی استر یک نفر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی کد 543 سایز 145x200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
200x145x0.1 سانتی‌متر 500 گرم نخ - پلی استر قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتي سيمين مدل هليا کد 001 سايز 220 × 150 سانتي متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای سایر توضیحات
220x150x0.2 سانتی‌متر 935 گرم پلی‌استر یک نفر - ساخته شده از 100 درصد پلی‌استر - سبک و کم‌حجم

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی کد 2022 سایز 150×180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
180x150x1 سانتی‌متر 700 گرم پلی‌استر یک نفر
محدوده قیمت 300,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی طرح پلیسه کد W200  سایز 150×200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای سایر توضیحات
200x150x0.5 سانتی‌متر 850 گرم پلی‌استر یک نفر نرم و لطیف و خیلی زیبا بدون پرزدهی

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی ایکیا مدل VITMOSSA کد 2126 سایز 160x120 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
160x120x2 سانتی‌متر 400 گرم پنبه یک نفر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی طرح عروسکی سایز 140x220 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
220x140x2 سانتی‌متر 600 گرم پلی‌استر

امتیاز کاربران

پتوی مسافرتی مدل ژله ای کبریتی یک نفره سایز 210x150 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای سایر توضیحات
210x150x2 سانتی‌متر 900 گرم پلی‌استر یک نفر تراکم بافت عالی و بسیار نرم و لطیف
محدوده قیمت 400,001 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

پتو افرا مدل Four Season سایز 180 × 140 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای سایر توضیحات
180x140x2 سانتی‌متر 985 گرم ابریشم یک نفر - مناسب برای افراد ریزنقش و نوجوانان - الیاف دا...

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی ایکیا مدل THORGUN سایز 120×160 سانتیمتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
160x120x1 سانتی‌متر 300 گرم نخ - پلی استر یک نفر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی مدل شبنما ستاره دنباله دار سایز 150x210 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
210x150x0.05 سانتی‌متر 950 گرم پلی استر - نخ قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی مدل پلیسه سایز 200x220 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
220x200x5 سانتی‌متر 1250 گرم پلی‌استر دو نفر
محدوده قیمت 500,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی مدل شب نما طرح یونیکورن سایز 210×210 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
210x210x1 سانتی‌متر 1140 گرم نخ - پلی استر قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دو نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی طرح پلیسه کد P08 سایز 240×200 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
240x200x1 سانتی‌متر 1200 گرم پلی‌استر قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دو نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی مدل پلیسه سایز 200x220 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
220x200x0.5 سانتی‌متر 1250 گرم نخ - پلی استر قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دو نفر

امتیاز کاربران

پتو افرا مدل چهارفصل کد 11 سایز 180x220 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
220x180x1 سانتی‌متر 900 گرم پلی‌استر یک نفر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پتو افرا مدل Four Season سایز 220 × 180 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای سایر توضیحات
220x180x1 سانتی‌متر 1475 گرم میکروفایبر دو نفر - دوردوزی شده - الیاف دارای خاصیت ضدآلرژی و ضدح...

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی شاران هوم مدل مخملی سایز 210×220 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
220x210x1 سانتی‌متر 1200 گرم مخمل قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دو نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی مدل love comfortable سایز 200x230 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ویژگی‌های نظافتی مناسب برای
230x200x1 سانتی‌متر 1200 گرم نخ - پلی استر قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دو نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پتو مسافرتی ایکیا مدل hillegard سایز 110x170 سانتی متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس مناسب برای
170x110x0.3 سانتی‌متر 620 گرم کتان یک نفر
منبع
ibestselectionsupgradedpoints

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا