دکوراسیون و دکوراتیو

65 مدل میز کامپیوتر ارزان و ارگونومیک + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین میز کامپیوتر حرفه ای و شیک

  • اگر در حال خواندن این مطلب هستید، پس به یک میز کامپیوتر نیاز دارید.
  • مثل همین الان حتی اگر در درجه اول کاربر لپ تاپ هستید، داشتن یک میز کامپیوتر فضایی را در اختیار شما قرار می دهد که به فعالیت های شما اختصاص داده شده است، چه برای کار و چه برای بازی.
  • مطمئناً، امروزه با تمام دستگاه‌های قابل حملی که عملکردهای رومیزی یا لپ‌تاپ را شبیه‌سازی می‌کنند، تقریباً می‌توانید همه کارها را روی مبل یا حتی نشستن روی فرش خود انجام دهید.
  • اما اینها به اندازه یک ایستگاه کامپیوتری در اتاق شما کارآمد و کاربردی نیستند. یا حتی بهتر، یک دفتر کار خانگی.
  • با توجه به رشد روزافزون شیوه زندگی در خانه که هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد، راه اندازی یک میز کامپیوتر برای خدمت به عنوان ایستگاه کاری اختصاصی شما ضروری است. با خرید میز مناسب و خوب می توانید فضایی راحت و مفید برای خود یا دیگران داشته باشید.
  • همان طور که می دانید این روزها استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت به امری ضروری تبدیل شده است و همین امر سبب شده است که میز کامپیوتر مناسب کاربرد زیادی در دفتر های اداری، ایستگاه های کامپیوتری و حتی خانه ها داشته باشد.
  • اما چگونه باید بهترین میز کامپیوتر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید؟ جامع ترین راهنمای خرید میز کامپیوتر را بخوانید!

میز-کامپیوتر

معرفی انواع میزهای کامپیوتر

  • میز مستطیل شکل

مهمترین مزیت این نوع میز در جابجایی آن است. شما می توانید در هر زمانی که خواستید، مکان آن را تغییر دهید.

ساختار زیبا، فضای زیاد و داشتن حس مدیریتی و محیط کاری از مزایای اینگونه میزها می باشد.

  • میز L شکل

میز L شکل را می توانید در هر گوشه از اتاق که خواستید، قرار دهید. با قرار دادن اسناد و کتاب ها در کشوهای آن، راحتی در دسترس بودن آنها را تجربه کنید.

  • میز U شکل

میز U شکل مانند یک شبه جزیره ای است که سه طرف آن احاطه شده است.

در واقع این میز برای شما محدودیت های فضای باز ایجاد می کند، اما برای افرادی که بیشتر وقت خود با کامپیوتر و کلی کتاب و سند می گذرانند، مناسب است.

  • میز گوشه ای

یکی از بهترین میزهایی که در صرفه جویی فضا کمک می کند، میز گوشه ای است.

اینگونه میزها در کنج فضای شما قرار می گیرند و قابلیت داشتن قفسه کتاب در بالای آنها وجود دارد. اغلب داری چندین کشو برای نگهداری وسایل هستند.

  • میز معلق

این میز واقعا معلق نیست، اما خب ما ترجیح میدهیم که اسم آن را میز معلق بگذاریم. اینگونه میزها بیشتر بر روی دیوار نصب می شوند. و فضای کمتری را اشغال می کنند.

بیشتر میزهای شناور به شکل مستطیل هستند و از دیوار امتداد دارد. ممکن است دارای پایه یا بدون پایه باشد و ساختاری کوچک دارد.

میز-کامپیوتر-1

نکات مهم هنگام خرید میز کامپیوتر

قبل بررسی مهمترین ویژگی ها لازم است یک نکته مهم را در نظر داشته باشید.

برای خرید میز کامپیوتر باید مطمئن شد که میز تحریر از نظر قد و قرار گرفتن پاها در زیر مناسب است.

  • شکل

شکل میز کامپیوتر تصمیم بزرگی است که به فضای موجود بستگی دارد و در بیشتر موارد به عنوان مهمترین نکته در نظر گرفته می شود. در قسمت قبل انواع میزهای کامپیوتر توضیح داده شده است، مطالعه بفرمایید.

  • اندازه و سایز

سطح: در حالی که اکثر میزهای کامپیوتر در سایز های استاندارد برای کامپیوتر ساخته می شوند، ما پیشنهاد می کنیم که میزی تهیه کنید که فضای بزرگتری نسبت به کامپیوتر داشته باشد تا بتوانید از مزایای دیگر آن بهره مند شوید.

  1. سعی کنید در هنگام خرید میز کامپیوتر ، میزی بخرید که فضا برای حداقل دو کامپیوتر داشته باشد.
  2. قطعا کار با کامپیوتر و لپ تاپ نیازمند صفحه کلید است. اگر زیاد تایپ می کنید، قطعا جایگاه صفحه کلید بزرگ برای شما مفید خواهد بود.
  3. در حالی که امروزه اسناد کاغذی جای خود را به اسناد دیجیتال می دهند، پس اسناد و کتاب ها جای خود را به صفحه کلید می دهند.
  4. اگر از میز به عنوان ایستگاه شارژ تلفن، تبلت، ساعت هوشمند و غیره استفاده می کنید، پس به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت.
  5. بهتر است فضای کافی برای قرار دادن لوازم اداری مانند خودکار، کاغذ، گیره های کاغذی و شاید یک چاپگر یا اسکنر داشته باشید.

عمق: اگر قد شما بلند باشد و از میزهای کنار دیوار استفاده کنید، ممکن است سبب ناراحتی پاها شود. بنابراین عمق میز کامپیوتر ارتباط زیادی با قد دارد. بهتر است قبل از خرید درباره نسبت قد خود و عمق میز تحقیق کنید.

ارتفاع: ارتفاع نیز در انتخاب و خرید میز نقش مهمی دارد. نکته مهم در این است که ایجاد تعادل در ارتفاع صندلی با ارتفاع میز ارتباط مستقیمی با پاهای شما دارد و این ابعاد برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

  • ارگونومی

ارگونومی میز کامپیوتر اغلب به اشتباه درک می شود و کنار گذاشته می شود.

اما اگر می خواهید راحت کار کنید و از نظر جسمی و روحی سالم بمانید، همیشه ارگونومی انتخاب میز کامپیوتر خود را در نظر بگیرید.

به هر حال، ساعت‌ها در مقابل ایستگاه کاری خود می‌نشینید. حداقل، نباید از انجام این کار احساس ناراحتی کنید.

یک نکته خاص در مورد ارگونومی میز کامپیوتر شما فاصله کافی چشمان شما از مانیتور است.

طول بازو کمترین فاصله ای است که باید بین مانیتور و چشم خود در نظر بگیرید.

ارتفاع ناحیه میز نیز باید بالای مانیتور را به موازات سطح چشم شما قرار دهد.

به من اعتماد کنید، این به کاهش استرس روی بینایی شما کمک زیادی می کند.

  • رنگ

شما در انتخاب رنگ میز کامپیوتر مختارید. اما قبل از خرید به دیزاین و طراحی خانه، اداره و اتاق توجه داشته باشید.

من خودم رنگ سفید، صدفی و گردویی را با توجه به دیزاین اتاقم ترجیح می دهم.

سعی کنید رنگ میز مات باشد تا براق زیرا از انعکاس نور جلوگیری می کند و ظاهری شکیل را ایجاد می کند.

مقاومت رنگ میز در برابر خراشیدگی مهم می باشد پس از کیفیت آن مطمئن باشید.

  • جنس میز

ترکیب مواد اکثر میزهای کامپیوتر این روزها یا کامپوزیت چوب، چوب طبیعی، شیشه، فلز است.

کامپوزیت چوبی ساخته شده: امروزه رایج ترین ماده برای میز کامپیوتر است. از قطعات فشرده ساخته شده از ذرات چوب بازیافت شده تشکیل شده است. این به طور کلی ارزان تر از چوب طبیعی است، اما اگر کیفیت خوبی داشته باشد، باید به همان اندازه محکم باشد.

چوب طبیعی: جنس چوب طبیعی برای میز کامپیوتر شما عالی است. آنها برای مدت طولانی دوام می آورند و برای چشم دلپذیر هستند. این یک حس کلاسیک را به ایستگاه کاری دفتر خانه شما اضافه می کند. فقط مطمئن شوید که از موریانه ها در امان است.

شیشه: اکنون، البته، نمی توانید یک میز کاملاً شیشه ای تهیه کنید، بنابراین این فقط برای سطح است. زیبا به نظر می رسد و اگر می خواهید آن احساس شرکتی اضافی را برای میز رایانه خود داشته باشید، این می تواند کارساز باشد. اما مطمئن شوید که شیشه به اندازه کافی ضخیم است، به خصوص اگر قصد دارید چیزهای زیادی روی آن قرار دهید. برای اطمینان از دوام و پایداری آن، شیشه سکوریت را انتخاب کنید.

فلز: میزهای کامپیوتر فلزی به طور کلی قابل اعتماد هستند و رایج تر می شوند. سطح صاف، پاها و اندام ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شوند. اگر به دنبال ظاهری صنعتی یا مینیمالیستی برای ایستگاه کاری خود هستید، این انتخاب خوبی است. آنها همچنین به توجه کمی برای نگهداری نیاز دارند.

  • امکانات

اگر تنها چیزی که به یک میز کامپیوتر نیاز دارید، سطحی برای قرار دادن لپ تاپ یا دسکتاپ شماست، در واقع، هر میزی، حتی یک میز پلاستیکی، این کار را انجام می دهد. با این حال، یک میز کامپیوتر اختصاصی بیش از این عملکرد را انجام می دهد.

بیایید به برخی از رایج ترین عملکردهایی که باید هنگام انتخاب میز کامپیوتر برای خرید در نظر بگیرید، نگاهی بیاندازیم:

ذخیره سازی: توانایی ذخیره اقلام چیزی است که بیشتر مردم در میز کامپیوتر به دنبال آن هستند. طبیعتا هر چه فضای ذخیره سازی بیشتر باشد، بهتر است. با این حال، یک چیزی که من آموخته ام این است که شما هرگز نمی توانید تمام فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را دریافت کنید. شما همیشه آن را پر خواهید کرد، به من اعتماد کنید. بنابراین اگر می توانید یک میز کامپیوتر با کابینت ها و کشوهای تعبیه شده در آن تهیه کنید، آن را تهیه کنید. در صورت استفاده زیاد از چاپگر، کابینت های بایگانی توصیه می شود.

سینی صفحه‌کلید: می‌توانید با داشتن فضایی در بالای میز رایانه برای صفحه‌کلید خود، از پس آن برآیید، اما یک سینی صفحه‌کلید برایتان راحت است. سینی کیبورد باید در هنگام استفاده پایدار باشد و بدون زحمت سر بخورد. همچنین نباید در هنگام استقرار باعث آسیب هایی مانند خراشیدن روی پاهای شما شود.

قفسه: داشتن قفسه برای میز کامپیوتر بسیار رایج شده است. یک کلبه می‌تواند فضای در دسترس را برای قرار دادن کارآمد، مانند فضایی برای چاپگر یا اسکنر، اضافه کند. مشابه کابینت ها و کشوها، هر چه فضای بیشتری فراهم کند، بهتر است.

چرخ: یک ویژگی کاملا اختیاری، میز کامپیوتر با چرخ می تواند مفید باشد اگر وسایل را زیاد در اتاق خود جابه جا کنید. برخلاف صندلی کامپیوتر شما، میز کامپیوتر شما باید در اکثر موارد در یک موقعیت ثابت باشد. با این اوصاف، داشتن چرخ به شما امکان می دهد در موقعیت قرارگیری میز کامپیوتر خود نسبت به سایر موارد در دفتر خانه خود تغییراتی ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که مکانیسم قفل قابل اعتماد است. اگر میز کامپیوتر در حالی که مشغول کار هستید به حرکت و جابجایی ادامه دهد، می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

مدیریت سیم: سیم‌ها می‌توانند ناخوشایند باشند. اگر می‌توانید یک میز کامپیوتری تهیه کنید که قابلیت مدیریت سیم را دارد، آن را به شدت توصیه می‌کنیم. علاوه بر جلوگیری از به هم ریختگی سیم ها، این به ایمنی، جلوگیری از گره خوردن و خطرات احتمالی آتش سوزی کمک می کند. مدیریت سیم اغلب شامل سوراخ‌ها و گوشه‌هایی می‌شود که می‌توانید سیم‌ها را به شیوه‌ای منظم وارد کنید.

  • سبک

متداول ترین سبک های میز کامپیوتر شامل مدرن، سنتی و ساده است.

سبک کمتر به عملکرد و بیشتر به زیبایی شناسی مربوط می شود. اگر قرار است از چیزی برای مدت طولانی استفاده کنید، خوب جلوه دادن آن ضرری ندارد. با توجه به سبکی که برای خرید میز کامپیوتر خود انتخاب می کنید، بقیه اتاق خود را در نظر بگیرید.

اتاق شما قبل از اضافه شدن میز کامپیوتر چگونه به نظر می رسد؟ چه رنگ هایی مناسب است؟ اگر اتاقی روشن با کاغذ دیواری سفید دارید، یک میز کامپیوتر یکدست مشکی یا فلزی به زیبایی مینیمالیستی می‌افزاید. شاید اتاق شما سنتی تر و روستایی تر باشد؟ یک میز کامپیوتر چوبی کلاسیک و محکم مطمئناً مکمل خوبی برای محیط خواهد بود.

آیا می خواهید اتاق یا دفتر خانه شما بیشتر به نظر شرکتی برسد یا بیشتر شبیه یک اتاق مطالعه راحت باشد؟ اگر اولی باشد، یک میز مدرن معاصر یا صنعتی ایده آل است. اگر دومی باشد، یک میز چوبی روستایی یا یک میز مطالعه کلاسیک انتخاب بهتری خواهد بود. وقتی صحبت از در نظر گرفتن سبک میز کامپیوتر شما می شود، واقعاً به سلیقه شخصی شما خلاصه می شود.

علاوه بر این، در نظر گرفتن سبکی که برای خرید میز کامپیوتر خود انتخاب می کنید، مزایای جزئی نیز وجود دارد. در رابطه با ارگونومی که قبلاً مورد بحث قرار گرفت، سبک پاهای میز کامپیوتر می تواند به آن کمک کند. به عنوان مثال، طراحی پایه محکم فضای بیشتری را مصرف می کند، اما بسیار پایدارتر است. از سوی دیگر، مدل‌های پاهای نازک‌تر، فضای کمتری را مصرف می‌کنند و احتمال اینکه به‌طور تصادفی انگشت پا را روی آن‌ها بکوبید، کمتر است (هرگز تجربه‌ای خوشایند نیست).

  • قیمت میز کامپیوتر

شما می توانید متناسب با بودجه خود اقدام به خرید اینترنتی یا حضوری میز مناسب کنید.

آخرین نکته اصلی در انتخاب میز کامپیوتر مناسب برای نیازهای شما این است که هزینه آن چقدر است. چیزی را که توانایی خرید آن را ندارید نخرید. یک معیار تقریبی این است: اگر گران‌تر از رایانه شما باشد، بیش از حد هزینه می‌کنید.

به عکس هایی که به صورت آنلاین می بینید یا از طریق تبلیغات میز کامپیوتر که بسیار گران قیمت هستند و به ظاهر خوب دیده می شوند، دقت نکنید. همیشه قیمت های بالا با کیفیت بالا برابری نمی کند.

میز-کامپیوتر-2

به طور خلاصه ویژگی های خرید میز کامپیوتر مدرن و باکیفیت چیست؟

یک میز کامپیوتر خوب دارای ویژگی های زیر است:

  1. مدیریت سیم ها: قطعا هیچکس دوست ندارد که دسته ای از سیم های نامنظم از گوشه و کنار میز بیرون زده باشد. یک میز خوب به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت سیم ها را پنهان کنید و با خیال راحت به کارتان برسید.
  1. جایگاه صفحه کلید: من از شما می خواهم که در صورت امکان قبل از خرید، آنها را امتحان کنید. ممکن است که جایگاه صفحه کلید برای برخی مفید باشد و برای دیگران خیر !
  1. ارگونومی: راحتی دست، بازو و شانه در هنگام کار با کامپیوتر از اهمیت زیادی برخوردار است. تا جایی که می توانید، میزی تهیه کنید که دارای قابلیت ارگونومیک باشد و راحتی کار را برای شما به ارمغان بیاورد.
  1. محل نگهداری: متداول ترین جایگاه هایی که می توانید در میز کامپیوتر برای نگهداری ابزار پیدا کنید، کشو و کمد است.
  1. قفسه ها
  2. کشو با قابلیت قفل کردن
  3. چرخ دار بودن

میز-کامپیوتر-3

راهنمای نگهداری از میز کامپیوتر کوچک و شیک

  • میزهای شیشه ای به همان اندازه ای که زیبا هستند، شکننده نیز هستند. مطمئن شوید که هیچ صدمه ای به آن وارد نمی شود.
  • برای حفظ ظاهر براق میزهای شیشه ای، همیشه آنها را تمیز نگه دارید.
  • نشانه های متداول روی میز کامپیوتر عبارتند از اثر انگشت، گرد و غبار که باید تمیز شوند.
  • موادی که سبب ساییدگی می شوند را از سطح میز دور نگه دارید.
  • بهترین راه برای تمیز کردن میز کامپیوتر، قرار دادن چای کیسه ای درون آب جوش و خنک شدن آن است. سپس پارچه ای نرم را به چای آغشته کنید و به میز بمالید تا تمیز شود.
  • اگر میز دارای لکه های ناشی از نوشیدنی های سرد و گرم باشد، از خمیر دندان غیر ژله ای برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
  • برای پاک کردن لکه های جوهر می توانید از ترکیب 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 قاشق غذاخوری آب استفاده کنید.

میز-کامپیوتر-5

در ادامه اگر به دنبال خریدی آگاهانه نسبت به نقاط قوت و ضعف محصولات موجود هستید با راهنمای خرید اینترنتی میز کامیوتر در دسته بندی دکوراتیو از گرین لیست همراه ما باشید.

برای کمک به شما چند مدل پرطرفدار در بازار ایران را با ارزش خرید بالا گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید، محصولاتی محبوب و پرفروش.

منبع: xfire

مشاهده نسخه pdf مقاله: 65 مدل میز کامپیوتر ارزان و ارگونومیک + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 400,000 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل BK4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز سایر توضیحات
100x40x75 سانتی‌متر 10 کیلوگرم نئوپان ((((لطفا برای سفارش ابعاد و رنگ مورد نظر حتما ا...

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل الیت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز امکانات ظاهری اقلام همراه محصول
80x50x74 سانتی‌متر 15 کیلوگرم MDF پایه 12 عدد پیچ الیت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز لپ تاپ میزیمو مدل پایه کوتاه کد 3302

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
80x60x25.35 سانتی‌متر 6.550 کیلوگرم نئوپان فلز پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر میزیمو مدل تاشو کد 1602

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
80x60x76 سانتی‌متر 7000 کیلوگرم فلز، نئوپان فلز پایه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر میزیمو مدل تاشو کد 601

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
80x60x76 سانتی‌متر 10000 کیلوگرم فلز، نئوپان فلز پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل Vinicius

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز اقلام همراه محصول
85x45x25 سانتی‌متر 7 کیلوگرم MDF پیچ و رول پلاک ، راهنمای نصب

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر میزیمو مدل تاشو کد 602

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس پایه امکانات ظاهری مناسب برای
80x60x76 سانتی‌متر 10000 کیلوگرم آهن پایه قابل تنظیم یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کارشناسی مدل 4M

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز امکانات ظاهری تعداد پایه
90x60x73 سانتی‌متر 5 کیلوگرم چوب دسته چهار عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل Minima

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
120x60x75 سانتی‌متر 23 کیلوگرم MDF، فلز فلز پایه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل 103

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه
90x45x77 سانتی‌متر 20 کیلوگرم نئوپان ام‌دی‌اف

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل NA-1994

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
85x58x75 سانتی‌متر 7 کیلوگرم فلز، MDF فلز پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل قابل حمل Hermes

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز
40x50x65 سانتی‌متر 7 کیلوگرم MDF
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر کد 19603

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
120x55x75 سانتی‌متر 30 کیلوگرم فلز، MDF فلز پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر کد 20478

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
120x65x75 سانتی‌متر 12 کیلوگرم فلز، MDF فلز پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر کد 19928

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز سایر توضیحات
120x60x75 سانتی‌متر 9 کیلوگرم MDF، فلز تنوع رنگی مربوط به فریم فلزی می باشد و رنگ mdf ...

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر کد 19364-s

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز امکانات ظاهری مناسب برای
120x50x78 سانتی‌متر 12 کیلوگرم فلز پایه یک نفر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 2,500,000 تومان

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل NA-1974

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه مناسب برای
120x60x75 سانتی‌متر 20 کیلوگرم فلز، MDF فلز یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل M44

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز
150x60x150 سانتی‌متر 40 کیلوگرم MDF

امتیاز کاربران

میز اداری دیزم مدل TLD-93D43-90BONE

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
90x60x75 سانتی‌متر 10 کیلوگرم MDF آهن پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مینیماتک مدل Minima 120

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
120x60x76 سانتی‌متر 17 کیلوگرم فلز، MDF فلز تا شدن
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,500,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل 140_12041

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز سایر توضیحات
140x60x89 سانتی‌متر 10 کیلوگرم نئوپان، فلز، MDF جنس صفحه میز ملامینه و روکش mdf میباشد که سازگا...

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مینیماتک مدل Minima 140

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
140x60x76 سانتی‌متر 18 کیلوگرم فلز، MDF فلز تا شدن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مینیماتک مدل Flex 120

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
120x60x76 سانتی‌متر 17 کیلوگرم فلز، MDF آهن تا شدن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز اداری دیزم مدل TLD-93D43-140BONE

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
140x60x75 سانتی‌متر 15 کیلوگرم MDF فلز پایه قابل تنظیم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میز اداری دیزم مدل CD_Q100_120_SW

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه سایر توضیحات
120x60x85 سانتی‌متر 15 کیلوگرم MDF فلز جنس صفحه ام دی اف درجه یک طرح سنگ با رویه ضد آب...

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مینیماتک مدل Flex 140

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
140x60x76 سانتی‌متر 20 کیلوگرم فلز، MDF آهن تا شدن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل A_61

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه مناسب برای
120x60x73 سانتی‌متر 30 کیلوگرم MDF، فلز آهن یک نفر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل 12016

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه سایر توضیحات
150x60x90 سانتی‌متر 20 کیلوگرم نئوپان، فلز فلز جنس صفحه میز ملامینه میباشد که سازگار با محیط ز...
محدوده قیمت 4,000,001 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میز مدیریت دیزم مدل TLD-43A75-150BAW

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه سایر توضیحات
150x80x75 سانتی‌متر 20 کیلوگرم MDF فلز جنس صفحه MDF درجه یک طرح چوب با رویه ضد آب می ب...

امتیاز کاربران

میز مدیریت دیزم مدل TLD-43A75-150BABRN

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه سایر توضیحات
150x80x75 سانتی‌متر 20 کیلوگرم MDF فلز جنس صفحه MDF درجه یک طرح چوب با رویه ضد آب می ب...

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر دیزم مدل TD-1-140-1ONE

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات قابل تنظیم
140x60x75 سانتی‌متر 15 کیلوگرم MDF فلز قابلیت تنظیم پایه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز کامپیوتر مدل dm123000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس میز جنس پایه امکانات ظاهری
140x60x150 سانتی‌متر 35 کیلوگرم فلز، MDF فلز پایه
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا