لوازم برقی

55 مدل قهوه ساز برقی ارزان و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین قهوه ساز برقی

  • خرید قهوه ساز برقی آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست، به خصوص اگر در مورد نحوه مصرف قهوه خود بسیار دقیق باشید.
  • این تصمیمی است که باید در مورد آن فکر کنید و پس از کمی تحقیق خریداری شود، زیرا قبل از اینکه پول خود را روی یک دستگاه قهوه ساز خاص خرج کنید، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
  • اگر به روال زندگی خودمان نگاهی داشته باشیم می توان بیان کرد که قهوه کم کم توانسته در بین ما ایرانیان به خوبی جا افتاده و این در حالی است که بیشتر مردم به جای نوشیدن چای که یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم محسوب می شود به طرف قهوه و قهوه ساز برقی بروند.
  • شما می توانید قهوه را با روش های مختلفی تهیه و میل کنید، اما اگر شما جز افرادی هستید که می خواهید به صورت حرفه ای اقدام به نوشیدن قهوه کنید ما به شما خرید دستگاه قهوه ساز برقی را پیشنهاد می کنیم.
  • این محصول می تواند قهوه را به صورت کاملا حرفه ای به شما هدیه دهد، اگر شما هم عاشق خامه ی روی قهوه هستید حتما از قهوه ساز برقی استفاده کنید.
  • این دستگاه ها دارای مدل های مختلفی می باشد، که از ساده تا حرفه ای دسته بندی شده و شما باید طبق مصرف روزانه خود اقدام به خرید آن نمایید.
  • اگر شما به دنبال راهنمای خرید قهوه ساز برقی هستید، مطمئن باشید که جای خوبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله سعی می کنیم شما را به طور کامل با قهوه ساز برقی آشنا کنیم.

قهوه ساز برقی

مزایای داشتن قهوه ساز چیست؟

  • اگر شما قبلا برای تهیه و تولید قهوه از موکاپ استفاده می کردید، اما به دنبال یک اسپرسو معمولی و بدون خامه هستید. ما به شما توصیه می کنیم. اقدام به خرید دستگاه قهوه ساز برقی کنید. چرا که این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا بتوانید یک روز عالی را برای خودتان بسازید.
  • داشتن قهوه ساز شخصی ممکن است در ابتدا کاری گران به نظر برسد. با این حال، اگر عاشق قهوه هستید، این سرمایه گذاری است که چندین مزیت بی نظیر دارد. برخی از مزایای بسیاری از داشتن دستگاه قهوه ساز شخصی در اینجا مورد بحث قرار می گیرد.
  • شما می توانید از یک دمنوش تازه لذت ببرید، بارزترین مزیت داشتن یک دستگاه قهوه ساز این است که می توانید بدون نیاز به انتظار در صف یا برخورد با جمعیت در کافی شاپ مورد علاقه خود، از یک دم نوش تازه لذت ببرید.
  • علاوه بر این، با دستگاه قهوه ساز خود، می توانید صبح ها با نوشیدنی قوی به عنوان اولین نوشیدنی خود از خواب بیدار شوید، بنابراین روز خود را فعال و پرانرژی شروع کنید.
  • قهوه دم کرده سالم تر است، یکی دیگر از مزایای داشتن دستگاه قهوه ساز خود این است که می توانید از قهوه دم کرده لذت ببرید که سالم تر از قهوه فوری است، زیرا دومی حاوی مقدار بیشتری از آکریل آمید است که می تواند در مقادیر زیاد برای بدن سمی باشد. همچنین از نظر طعم کامل تر، قوی تر، عمیق تر و غنی تر از گزینه فوری است. و در حالی که سلایق و ترجیحات شخصی می تواند متفاوت باشد، نمی توان انکار کرد که قهوه دم شده یک لوکس است که یک دستگاه قهوه شخصی به شما اجازه می دهد تا به طور مداوم و روز به روز از آن لذت ببرید.
  • می تواند یک قهوه حرفه ای و همراه با خامه به شما ارائه دهد.
  • شما در کمتر از 1 دقیقه می توانید قهوه تهیه کنید، این جمله به این معناست که در وقت شما صرفه جویی می شود.
  • با استفاده از لوله بخاری که دارد می توانید اقدام به تهیه فوم شیر و درست کردن لاته و حتی کاپوچینو کنید.

قهوه ساز برقی

به چه نوع قهوه ساز نیاز دارید؟

اکنون بیایید نگاهی به انواع مختلف قهوه سازهایی که می توانید تهیه کنید بیاندازیم تا بتوانید نوع مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

  • دستگاه قهوه ساز تک نفره

قهوه‌سازهای تک‌نفره که به‌عنوان دستگاه‌های قهوه غلاف یا قهوه‌سازهای یک فنجان نیز شناخته می‌شوند، به طور انحصاری برای تهیه یک فنجان قهوه در یک زمان طراحی شده‌اند.

استفاده از دستگاه های قهوه تک نفره بسیار ساده است. فقط باید قهوه را به دستگاه اضافه کنید، مقداری آب بریزید و اجازه دهید نوشیدنی دم بکشد. این فرآیند مراحل میانی مربوط به فرآیند معمولی قهوه‌سازی را حذف می‌کند، مانند اندازه‌گیری بخش‌ها و افزودن طعم‌های لازم.

قهوه‌ای که از این دستگاه‌ها به‌دست می‌آید عموماً بدون آسیاب است و هیچ گونه باقیمانده‌ای شناور در آن وجود ندارد و باعث می‌شود دم‌آوری تمیز و صافی داشته باشید.

  • قهوه ساز قطره ای

این نوع دستگاه قهوه ساز رایج ترین نوع است و در منازل و ادارات به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یافتن آن در بازارهای آنلاین و آفلاین ساده ترین است و یکی از ساده ترین انواع دستگاه قهوه ساز برای استفاده است.

این بهترین گزینه برای افرادی است که به تازگی به درست کردن قهوه خود عادت کرده اند، یا برای افرادی که دوست دارند نوشیدنی خود را به روش قدیمی دم کنند.

این دستگاه ها عموما دارای ویژگی هایی مانند آسیاب قهوه، تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده و کنترل دمای آب هستند. اکثر نسخه ها دارای عملکرد خاموش شدن خودکار هستند و همچنین شامل تغییرات فیلتر نیز می شوند. علاوه بر این، دستگاه های قهوه قطره ای به شما این امکان را می دهند که قدرت قهوه خود را بر اساس ترجیحات فردی خود تنظیم کنید.

  • دستگاه اسپرسوساز

اسپرسو ساز که به راحتی یکی از محبوب ترین دستگاه های قهوه ساز است، مورد علاقه بیشتر علاقه مندان به قهوه است. این نوع قهوه ساز اولین بار در سال 1884 توسط آنجلو موریوندو ایتالیایی به ثبت رسید.

اسپرسو سازها عموماً دستگاه های سنگینی هستند که می توانند فنجان های قهوه قوی و غنی دم کنند. همچنین می توانید از این قهوه ساز برای تهیه انواع دم کرده مانند لاته، ماکیاتو و موکا استفاده کنید.

به طور معمول، شما می توانید فقط یک یا دو شات اسپرسو را در یک زمان دم کنید. با این حال، بسته به ظرفیت، دستگاه می تواند چندین شات را یکی پس از دیگری پمپاژ کند.

خرید دستگاه قهوه ساز برقی

  • قیمت این مدل از دستگاه ها در بازار متفاوت می باشد که بسته به نیاز تان می توانید آن را تهیه کنید.
  • قهوه ساز های برقی انواع مختلفی دارند و در هنگام خرید بهتر است به این دقت کنید که این دستگاه را برای چه تعداد نفراتی لازم دارید.
  • اگر شما جز یک خانواده کوچک هستید به شما پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید دستگاه قهوه ساز برقی مناسب کنید.

قهوه ساز برقی

نکات مهم هنگام خرید قهوه ساز برقی

  • مقدار قهوه مورد نیاز شما چقدر است؟

یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید، مقدار قهوه ای است که ممکن است در روز به آن نیاز داشته باشید.

با ترسیم میانگین تعداد فنجان هایی که شما و سایر اعضای خانواده تان هر روز مصرف می کنید، شروع کنید.

این به شما یک ایده تقریبی در مورد نوع قهوه ساز را ارائه می دهد که باید انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر افراد خانواده شما در هر روز بین 5 تا 10 فنجان قهوه مصرف کنند، تهیه یک دستگاه قهوه ساز یک بار برای شما مفید نمی باشد.

در عوض، به دنبال دستگاهی مانند یک قهوه ساز باشید که به شما امکان می دهد یک قوری بزرگ قهوه درست کنید.

  • چه نوع قهوه ای را ترجیح می دهید؟

عامل مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، نوع قهوه ای است که ترجیح می دهید هر روز بنوشید.

اگر از قهوه‌ای که درست می‌کند لذت نمی‌برید، سعی کنید با انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ترین قهوه‌ساز، از همان ابتدا پولی به خرج ندهید.

اگر ترجیح می‌دهید کاپوچینو یا لاته بخورید، اصلاً فایده‌ای ندارد که برای خودتان یک قهوه‌ساز تهیه کنید.

یک راه خوب برای تصمیم گیری، شناسایی قهوه ای است که معمولاً هنگام رفتن به کافی شاپ سفارش می دهید.

  • قیمت قهوه ساز برقی یا به عبارتی بودجه شما چقدر است؟

از هر طرف که آن را ببینید، بدون شک هزینه تقریباً در تمام تصمیمات خرید شما نقش مهمی ایفا می کند. بنابراین، قبل از خرید قهوه ساز، بودجه خود را تعیین کنید، زیرا این امر می تواند از هزينه بيش از حد شما جلوگيری کند.

سعی کنید در حد بودجه خود کار کنید تا دستگاه مناسب را تهیه کنید. اگر به مدلی نگاه می کنید که توانایی خرید آن را ندارید، سعی کنید با انتخاب یک ماشین مقرون به صرفه تر با ویژگی های عجیب و غریب کمتر، مصالحه کنید.

  • چه مقدار فضای پیشخوان می توانید خرج کنید؟

اگرچه ممکن است این یک عامل نسبتاً جزئی به نظر برسد، اما کاملاً مرتبط است.

همیشه محدودیتی برای مقدار فضای پیشخوانی که می توانید به وسیله آن اختصاص دهید وجود دارد.

همه قهوه سازها به یک شکل طراحی نشده اند یا با ابعاد یکسانی عرضه نمی شوند. برخی تمایل دارند فضای بسیار بیشتری را نسبت به دیگران اشغال کنند.

و با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که اگر نتوانید یک فضای ثابت را برای دستگاه قهوه خود اختصاص دهید، و در عوض مجبور شوید آن را پس از هر بار استفاده در جای خود قرار دهید، تمایل به استفاده پراکنده از آن خواهید داشت و در نتیجه هدف خرید را از بین خواهید برد.

  • ظاهر دستگاه

از شیک ترین و زیبا ترین وسایلی که می تواند در هر آشپزخانه و یا کافی شاپی باشد. دستگاه قهوه ساز برقی است.

امروزه به لطف شرکت های بزرگ تولید کننده این محصول می توانیم شاهد، انواع و اقسام مناسب آن در بازار باشیم.

برای این کار شما تنها نیاز به این دارید که یکی از میلیون ها مدل موجود را انتخاب کنید و بعد اقدام به خرید قهوه ساز برقی کنید.

  • مخزن قهوه

از این مخزن برای ریختن قهوه به داخل آن تهیه شده و معمولا جنس به کار رفته در آن از جنس توری فلز می باشد و در کیفیت های بالا تر از پلاستیک نیز استفاده می کنند.

همچنین بعضی از محصولات که دارای کیفیت پایینی هستند رو به استفاده از مخزن های کاغذی آورده اند.

  • مخزن آب

مخزن آب قهوه ساز برای این که می خواهید برای چند نفر قهوه تدارک ببینید مهم می باشد.

در کل می توان گفت اگر مخزن آب قهوه ساز شما دارای گنجایش خوبی باشد شما می توانید به راحتی دوستان و اعضای خانواده خود را به چند فنجان قهوه ناب مهمان کنید.

در این صورت که قهوه ساز برقی شما دارای مخزنی کوچک باشد، برای این کار نیاز به مدتی زمان دارید.

  • دارا بودن بخش آسیاب کننده

همیشه خوردن یک قهوه تازه می تواند به شما حس نشاط و آرامش بدهد و از همین مورد اگر در هنگام خرید قهوه سازی برقی، به این نوع از قهوه ساز ها مواجه شده اید به شما این پیشنهاد می کنیم.

از طرفی دیگر متاسفانه در ایران کم پیش می آید که با  قهوه های اصل و اورجینال رو به رو شوید، چرا که این قهوه ها می توانند درصد خالصی کمی را دارا باشند.

به همین علت اگر شما بتوانید یک مدل از دستگاه را انتخاب کنید که دارای بخش آسیاب باشد می توانید سود خوبی کنید چرا که هیچ چیزی بهتر از یک قهوه تاز نمی باشد.

شما این این نوع از آسیب ها می توانید با فشار دادن یک دکمه منتظر یک قهوه عالی و خوش طعم باشید.

  • سیستم قطع اتوماتیک

در هنگام خرید دستگاه قهوه ساز برقی باید به این نکته توجه کنید که دارای سیستم قطع اتوماتیک باشد.

این مورد در قهوه ساز می تواند این امکان را به شما بدهد که دستگاه بعد از انجام کار به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک بعد از این که قهوه را درست کرد و یا بعد از این که قهوه را در فنجان ریخت، فعالیت دستگاه را متوقف کند و سیستم را قطع نماید.

  • داشتن صفحه گرم کننده

شما با استفاده از این ویژگی موجود در دستگاه می توانید، قهوه را بعد از این که آماده شد، دمای آن را کاملا گرم نگه دارید تا بعد از مدتی که به سراغ قهوه تا رفتید قهوه کاملا گرم باشد.

ما در این مطلب سعی بر این داشتیم تا شما را در خرید اینترنتی دستگاه قهوه ساز بیشتر آشنا کنیم.

قهوه ساز برقی

جمع بندی خرید و قیمت قهوه ساز برقی

  • با داشتن اطلاعات بسیار مفیدی که در این راهنمای خرید ارائه شد، ممکن است اکنون تصمیم گیری آگاهانه در مورد نوع دستگاه قهوه ساز برای خرید آسان تر باشد.
  • با این حال، اگر هنوز شک دارید، بهتر است با دستگاهی شروع کنید که استفاده از آن آسان است و دستگاهی را از یکی از برندهای معتبر قهوه ساز مانند nova یا DeLonghi انتخاب کنید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز در دسته بندی لوازم خانگی برقی در خرید به شما کمک کرده باشد.
  • شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه سوالات خود را برای ما ارسال کنید.

منبع: wearychef

مشاهده نسخه pdf مقاله: 55 مدل قهوه ساز برقی ارزان و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 500,000 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز ویداس مدل VIR-2224

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
19x16x22 سانتی‌متر 1500 کیلوگرم فرانسه 2900621500546

امتیاز کاربران

قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شناسه کالا
20×15×20 سانتی‌متر 1 کیلوگرم 2800000787271

امتیاز کاربران

قهوه ساز ویداس مدل VIR-2224

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
170×150×200 سانتی‌متر 1 کیلوگرم فرانسه

امتیاز کاربران

قهوه ساز فلاویا مدل FL-200W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شناسه کالا
200x150x200 سانتی‌متر 1 کیلوگرم 2800000787271
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز میگل مدل GCM-450

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
20x15x22 سانتی‌متر 0.8 کیلوگرم

امتیاز کاربران

قهوه ساز هاردستون مدل CMP2414‌B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع قهوه ساز شناسه کالا
دو فنجانه 2902343801031

امتیاز کاربران

قهوه ساز بوکر مدل CM-612

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن شناسه کالا
750 کیلوگرم 2902672100294

امتیاز کاربران

قهوه ساز گابریلا مدل AM-2226

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا
2904383400021
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز مولینکس مدل FG370

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شناسه کالا
190 × 190 × 320 سانتی‌متر 1.700 کیلوگرم 2800000787271

امتیاز کاربران

قهوه ساز میگل مدل GCM 900

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز
250x220x310 سانتی‌متر 1.8 کیلوگرم دوکاره

امتیاز کاربران

قهوه جوش برقی کرکماز مدل الگانت کد 361

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز
150*100*120 سانتی‌متر 0.9 کیلوگرم قهوه ترک

امتیاز کاربران

قهوه ساز کرکماز مدل VISION A362

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز
230x110x160 سانتی‌متر 0.48 کیلوگرم قهوه ترک، اسپرسو، عربی
محدوده قیمت 3,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
21.8x29x19.8 سانتی‌متر 1180 کیلوگرم فرانسه 2620153167331

امتیاز کاربران

دستگاه قهوه ساز کاراجا مدل HATIR HUP

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز
200x200x250 سانتی‌متر 1 کیلوگرم برقی

امتیاز کاربران

قهوه ساز جی پاس مدل GCM41515

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
10x10x10 سانتی‌متر 1100 کیلوگرم ترک 2620153169681

امتیاز کاربران

قهوه ساز فلر مدل CM991

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
20×22×33 سانتی‌متر 2000 کیلوگرم برقی 2800002147691
محدوده قیمت 4,000,001 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز کرکماز مدل AS-A860

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
300*200*200 سانتی‌متر 1.2 کیلوگرم ترک 2800000544171

امتیاز کاربران

قهوه ساز کوئیزینارت مدل DCC2650E

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
210 × 290 × 250 سانتی‌متر 3.4 کیلوگرم برقی 2710000063827

امتیاز کاربران

قهوه ساز تفال مدل CM820BTR

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
305×216×248 سانتی‌متر 1.4 کیلوگرم ترک 29032669030108

امتیاز کاربران

قهوه ساز کاراجا مدل Hatir hups

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
230x170x250 سانتی‌متر 1 کیلوگرم ترک
محدوده قیمت 5,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7462

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شناسه کالا
24x21x33 سانتی‌متر 1300 کیلوگرم 2620153170052

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه کد 019

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
430*140*230 سانتی‌متر 4.5 کیلوگرم

امتیاز کاربران

قهوه ساز کاراجا مدل Hatir Mod

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز
310x230x230 سانتی‌متر 2 کیلوگرم ترک

امتیاز کاربران

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شناسه کالا
220x 220x 290 سانتی‌متر 1.42 کیلوگرم 2800000787271
محدوده قیمت 6,000,001 تا 7,000,000 تومان

امتیاز کاربران

قهوه ساز سوئیس پلاس مدل SEM-2220s

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا
2902078600176

امتیاز کاربران

قهوه ساز کاراجا مدل Hatir Barista

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شناسه کالا
23x18x26 سانتی‌متر 2000 کیلوگرم 1530306840100

امتیاز کاربران

قهوه ساز بوش مدل TKA6A684

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع قهوه ساز شناسه کالا
28x22x34 سانتی‌متر 1.5 کیلوگرم فرانسه 2620153172906
محدوده قیمت 7,000,001 تا 8,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2281W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
105x110x180 سانتی‌متر 0.63 کیلوگرم

امتیاز کاربران

قهوه ساز مدل NCM-149EXPF

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا
2800000177058

امتیاز کاربران

قهوه ساز یورولوکس مدل EU-CM4256TSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا
2620153167408

امتیاز کاربران

قهوه ساز مدل CM3860DSB

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا
2887425336352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا