لوازم آشپزخانهلوازم برقی

۲۵ مدل از انواع تنور برقی برتر و پرفروش + خرید اینترنتی

تنور برقی یکی از وسایل آشپزخانه است که جهت پخت نان و مواد غذایی استفاده می شود. در ادامه با راهنمای خرید اینترنتی امروز همراه ما باشید تا با عناوین مهم در خرید تنور برقی آشنا شوید.

تنور برقی نان

تنور برقی نان همانگونه که از نام آن مشخص است، برای پخت نان مورد استفاده قرار می گیرد. اما می توان از این تنورها برای تهیه انواع شیرینی ها نیز بهره برد.

بسیاری از آشپزهای حرفه ای برای جلوگیری از پخش شدن دود در خانه و …. از تنورهای فوق بهره می برند تا اصولی تر و حرفه ای تر باشد.

تنور خانگی برقی ، افرادیی که از تنور برقی خانگی استفاده می نمایند، دیگر نیاز نیست تا در صف های طولانی نان بایستند.

به راحتی می توان بر روی سطح محدب این تنورها که گرما را به یکسانی پخش می کنند، انواع نان ها را طبخ کرد. به کمک این تنورها بهداشت به صورت کامل رعایت می شود.

اگر قصد دارید از تنور برقی خانگی برای تهیه نان و شیرینی استفاده نمایید، لازم است تا به مدل آن نیز توجه داشته باشید. برخی از مدل ها تنها برای پخت نان و برخی دیگر تنها برای شیرینی کاربرد دارند.

از همین رو توجه به مدل دارای اهمیت بسیاری است. همچنین دقت داشته باشید که باید فضای مناسب برای تنور را نیز حتما در منزل فراهم آورید.

تنور برقی نان خانگی ، از تنورهای برقی خانگی می توان در هر محیطی استفاده نمود. اگر شما نیز به پخت نان علاقه مند می باشید، می توانید از این وسیله بهره ببرید.

البته باید در نظر داشته باشید که این وسیله به هیچ وجه مصرف انرژی بالایی ندارد. لذا می توان بر روی آنها غذاهای دیگر نیز پخت بدون اینکه نگران سوختن آنها بود.

تنور برقی خانگی ، تنور برقی خانگی یکی از وسایل کاربردی آشپزخانه است که کار کردن با آن بسیار آسان بوده و به همین دلیل افراد استفاده از آن را به انواع فرها ترجیح می دهند. برای کار کردن با این تنورها نیاز به مهارت و دانش خاصی ندارید. از لحاظ ظاهری نیز این تنورها محدب می باشند و گرما را منتقل می کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کیک پز

تنور نان برقی ، نه تنها برای نان بلکه برای تهیه مرغ، استیک، ماهی و گاها سیب زمینی و کباب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه این تنورها گرما را به خوبی منتقل نمایند از آلومینیوم برای بدنه داخلی و از ورق آهن برای بدنه خارجی استفاده می کنند. با این کار دوام و ماندگاری بالاتری خواهند داشت.

کاربرد تنور برقی

تنور برقی که امروزه در اغلب خانه ها استفاده می شود، برای پخت نان و پیتزا کاربرد دارد. باید در نظر داشت که این تنورها آشپزی را بسیار آسان می نمایند و کمک می کنند تا انواع غذاهای سالم در خانه طبخ شوند.

با توجه به اینکه تنورهای فوق گرمای زیادی ندارند به راحتی می توان از آنها در خانه بهره برد.

تنور برقی برای پخت نان

داشتن این تنورها در آشپزخانه ضروری نمی باشد اما پخت نان با آنان می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

عموما از این وسیله در خاورمیانه و برای پخت نان استفاده می شود. برای کار با آن نیز باید خمیر را به نازکی بر روی صفحه تنور پخش نمایید تا نام با حرارت ملایم پخته شود.

طرز تهیه کیک در تنور برقی

از آنجا که این تنورها می توانند تا حدود 1800 وات انرژی تولید نمایند لذا گزینه خوبی برای تهیه نان و کیک هستند.

اگر مایلید تا از این مورد برای پخت نان بهره ببرید، حتما توجه داشته باشید که تنور باید به خوبی گرم شود. البته در نظر گرفتن این مهم نیز مهم می باشد که تنورهای مذکور به سرعت گرم می شوند.

انواع تنور برقی

تنورهای برقی می توانند یک کاره و چند کاره باشند. از تنورهای تک کاره تنها برای پخت خمیر و نان استفاده می شود.

حال آنکه بر روی تنورهای چند کاره می توان انواع غذا ها و شیرینی ها را پخت. همچنین باید در نظر داشت که تنورها می توانند به صورت اتوماتیک یا معمولی باشند.

بهترین دستگاه نان پز خانگی

دستگاه نان پز را می توان یکی از بهترین وسایلی دانست که وجود آن در هر آشپزخانه ای ضروری می باشد.

این دستگاه دارای ساختار پیچیده ای نبوده و می توان به وسیله آن انواع مواد غذایی را با سرعت بالا تهیه نمود.

تنورهای برقی دارای مدل های متنوعی بوده که قبل از هر چیز بهتر است راهنمای خرید آن را مطالعه نمایید.

بهترین مارک فر تنوری برقی

در ادامه انواع بهترین مارک فر تنوری برقی موجود در بازار ایران را برای شما به صورت لیست وار گردآوریم کرده ایم. البته در انتهای مقاله مشخصات اکثر برندها را برای شما توضیح داده ایم که با بررسی هر یک می توانید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. همراه ما باشید.

  • فر برقی آلتین
  • فر برقی تات
  • فر برقی آیسل
  • فر سوسلر
  • فر برقی آنا

دستگاه تنور خانگی

امروزه، استفاده از دستگاه های مخصوص پخت نان در بین اکثر خریداران بسیار رایج شده است.

با دستگاه های تنور می توان انواع نان را به راحتی در خانه تهیه نمود.

استفاده از این محصول به دستورالعمل خاصی نیاز نداشته و شما می توانید به وسیله آن انواع نان های خوشمزه را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید.

تنور برقی خانگی

تنور برقی یکی از بهترین لوازم خانگی جهت پخت انواع نان، تورتیلا و پیتزاهای خانگی است.

ساختار این محصول بسیار ساده بوده و با برق کار می کند.

تنورهای برقی در مقایسه با تنورهای سنتی از مزایای بیشتری برخوردار بوده که از جمله آنها می توان به سرعت گرم شدن بالا و پخت زود هنگام مواد غذایی اشاره نمود.

تنور برقی

تنور برقی رومیزی

تنور برقی های رومیزی دارای سطحی محدب می باشد که به کمک جریان برق گرم می شود.

بر روی این سطح محدب می توان انواع خمیرها و نان ها را تهیه نمود. این تنورها دارای المنت هایی می باشند که به خوبی قادر هستند سطح تنور را گرم کنند. از همین رو پخت نان با آنها بسیار سریع و آسان است.

تنور برقی رومیزی ، تنور برقی رومیزی همانگونه که از نام آن می توان متوجه شد برای پخت نان مورد استفاده قرار می گیرد. این تنورها می توانند تا حدود 240 درجه سانتی گراد گرما تولید نمایند.

لذا بیان می شود داشتن دسته برای آنها دارای اهمیت بالایی می باشد. اگر تنور دارای پنجره کوچک جهت پخت نان نیز باشد، گزینه بهتری است.

تنور برقی اتوماتیک

با استفاده از تنور برقی اتومات دیگر نیاز نیست تا نگران سوختن نان ها یا خمیرهای خود باشید.

زمانی که یک سطح خمیر کاملا پخته شد، المنت های این تنور خاموش می شوند تا مانع رسیدن گرمای بیش از حد به خمیر شوند.

از همین رو گفته می شود که این وسیله کاملا ساده و بی دردسر است.

تنور برقی خانگی اتوماتیک ، در زمان خرید تنور برقی اتومات خانگی لازم است تا حتما به میزان انرژی تولید شده توسط آنان دقت داشته باشید.

یک دستگاه خوب باید بتواند حدود 1800 وات توان تولید نماید تا انواع خمیرها و نان ها را بتوان به کمک آنها پخت. در این صورت خمیر به هیچ وجه به سطح تنور نمی چسبد.

تنور برقی ایرانی

در خرید تنور برقی ایرانی لازم است تا تحدب تنور را همواره مد نظر قرار دهید. اگر تحدب دستگاه زیاد باشد، به محض اینکه خمیر خود را بر روی سطح آن قرار می دهید.

سر خواهد خورد. از همین رو پخت شیرینی یا نان را با مشکل روبرو می نماید. این موارد برای پخت نان بسیار کاربردی می باشند.

بهترین مارک تنور برقی

امروزه مارک های متنوع از تنور برقی خانگی در بازار وجود دارند. لازم است تا ابتدا بودجه خود را در نظر گرفته و بر اساس آن اقدام به خرید تنور مناسب نمایید.

دقت داشته باشید که با توجه به ویژگی های هر تنور، قیمت آنها می تواند متفاوت باشد. قیمت یک تنور با سایز متوسط حداقل 800 هزار تومان می باشد.

بهترین مارک نان پز برقی

امروزه برندهای مختلفی اقدام به ارائه تنورهای برقی نموده اند. این بین برخی از مارک ها چون مباشی، پرینسس، رویال استار و ضیافت عملکرد بهتری دارند.

از همین رو اغلب خریداران به دنبال تهیه آنها می باشند. استانداردهایی که این تنورها بر اساس آن تهیه می شوند، جزو بروزترین استانداردهای جهانی بوده و سلامت غذاها و نان ها را تایید می کند.

قیمت تنور چند کاره

لازم است تا قبل از خرید تنور برقی حتما هدف خود را مشخص نمایید. تنورهای چند کاره دارای قیمت بیشتری می باشند.

در نظر داشته باشید که بر روی این پلن ها تنها نان پخته نمی شود بلکه قادر خواهید بود تا انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و … را نیز به راحتی طبخ نمایید. به طور کلی این مورد برای هر غذایی که نیاز به خمیر دارد، استفاده می شود.

قیمت تنور برقی ، قیمت یک تنور برقی با توجه به مدل و ویژگی هایی که دارد، می تواند متفاوت باشد.

همواره باید در نظر داشته باشید که تنور های چند کاره که هم برای پخت نان و هم برای پخت شیرینی مورد استفاده قرار می گیرند دارای قیمت بیشتری هستند. البته سایز نیز در بحث قیمت تاثیر مستقیم دارد.

قیمت تنور برقی اتوماتیک ، قیمت تنورهای اتوماتیک به مراتب بیشتر از سایرین می باشد. این موارد از یک میلیون تومان آغاز می شود.

این موارد برای افرادی که به آشپزی علاقه ای ندارند، گزینه عالی می باشد. بسیاری از افراد نمی توانند خمیرهای آماده را مصرف نمایند.

در این صورت می توانند از یک تنور برقی اتوماتیک استفاده نمایند. در این صورت می توان یک خمیر سبک تهیه کرد.

قیمت تنور برقی خانگی کوچک ، باید در نظر داشته باشید که قیمت یک تنور خانگی کم نمی باشد. از همین رو در حین خرید می بایست موارد متعددی را در نظر بگیرید تا هزینه شما به باد نرود.

یکی از مواردی که بسیار مهم می باشد، جنس رویه تنور است. توصیه می شود تا از مواردی استفاده نمایید که از تفلون نچسب تهیه شده اند.

خرید تنور برقی

برای خرید یک تنور برقی خوب حتما دقت داشته باشید که باید گزینه ای را خریداری نمایید که متناسب با غذا یا نان هایی باشد که قصد پخت آن را دارید.

از همین رو به ابعاد و اندازه تنور خود باید بسیار دقت داشته باشید. همچنین در زمان خرید باید دقت داشته باشید که تنور شما دارای تحدب کافی باشد.
استفاده از این وسیله، فعالیت آشپزی را برای بسیاری از افراد لذت بخش کرده است.

راهنمای خرید اصولی به شما کمک می کند تا در تهیه این محصول تمامی نکات مهم را در نظر بگیرید و در نهایت جهت خرید بهترین آن اقدام نمایید.

امروزه خرید اینترنتی تنور برقی در میان بسیاری از طرفداران آشپزی رایج است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با نحوه عملکرد، مزایا، نکات مهم قبل از خرید و راهنمای نگهداری از آن آشنا کنیم.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ساندویچ ساز

مزایا و کاربرد خرید تنور برقی چیست؟

  • با خرید این محصول، دیگر نیازی به انتظار کشیدن در صف های طولانی نانوایی نیست.
  • شما به راحتی و در هر مکانی می توانید نان مورد علاقه خود را پخت کنید.
  • شما با تهیه این وسیله می توانید از بهداشت کامل در فرآیند پخت نان، اطمینان کسب نمایید.
  • این وسیله برای کسانی که علاقه مند به پخت نان به صورت حرفه ای هستند، مفید و کاربردی است.
  • تنورهای برقی، مصرف انرژی بالایی دارند.
  • این وسیله از سیستم اتوماتیک برخوردار است که به موقع از برشتگی بیش از حد نان هنگام پخت جلوگیری می کند.
  • امکان پخت کیک، شیرینی و سایر مواد غذایی در بعضی مدل های این محصول وجود دارد.
  • تنورهای برقی از برنامه های پخت متنوع در زمینه تهیه نان برخوردار هستند.

تنور برقی

چرا خرید انواع تنور برقی به افراد توصیه می شود؟

  1. طعم: مزه و طعم نان یا هر گونه مواد غذایی به وسیله تنور برقی متفاوت تر از روش های دیگر جهت پخت است.
  1. سلامتی: غذاهای آماده شده به وسیله این محصول در مقایسه با روش های دیگر سالم تر هستند.
  1. قابل حمل بودن: این محصول به خاطر ابعاد آن قابلیت جابجایی دارد و حتی می توان آن را جهت استفاده از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد.
  1. کاربر پسند: تنورهای برقی کاربر پسند هستند و نحوه کار با آنها بسیار آسان است و به همین خاطر در لیست خرید بسیاری از افراد جهت خرید قرار گرفته است.
  1. زمان آماده سازی: این وسیله در کمترین زمان ممکن، امکان پخت نان یا هرگونه مواد غذایی دیگری را فراهم می کند.

تنور برقی چگونه کار می کند؟

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری، شاهد مدل جدیدی از تنور جهت پخت نان هستیم. شما به جای اینکه وقت و زمان خود را صرف خرید نان در صف های طولانی هدر بدهید.

می توانید به راحتی و بدون دردسر نان مورد علاقه خود را در منزلتان پخت کنید و از میل کردن آن لذت ببرید. اما در ابتدا باید بدانیم که این دستگاه چگونه کار می کند:

  • این دستگاه یک صفحه برآمده دارد که با پهن کردن خمیر روی آن، به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید نان خود را تهیه نمایید.
  • چند المنت در زیر این صفحه برآمده وجود دارد که باعث می شود حرارت به صفحه منتقل شود.
  • این محصول به وسیله انرژی برق کار می کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پلوپز

خرید تنور برقی به چه کسانی توصیه می شود؟

اگر جز افرادی هستید که می خواهید به صورت حرفه ای، عملیات پخت نان را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن نان مورد علاقه خود را درست کنید، خرید این وسیله به شما توصیه می شود.

این نکته را فراموش نکنید که تنور برقی جز وسایل ضروری آشپزخانه نیست و افراد با توجه به سلیقه شخصی خودشان جهت خرید این محصول اقدام می کنند.

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت تنور برقی

همانطور که می دانیم آگاهی از ویژگی های محصول، پیش شرط یک خرید موفق است. در ابتدا شما به عنوان خریدار باید با بررسی همه جانبه نسبت به مزایا، معایب و همینطور ویژگی های کلی جهت خرید با کیفیت ترین محصول اقدام نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با پاره ای از نکات مهم قبل از خرید این وسیله جذاب آشنا کنیم:

  • میزان مصرف انرژی

مهمترین نکته ای که هنگام خرید تنور برقی باید در نظر بگیرید، توجه به میزان انرژی مصرفی است. قبل از خرید به میزان انرژی مصرفی که روی محصول درج شده است، نگاهی بیندازید.

معمولا این دستگاه ها، حدود 1800 وات توان دارند. اگرچه تنورهای برقی به وسیله برق کار می کنند اما یکی از ویژگی های مهم این محصولات این است که انرژی مصرفی بالایی ندارند.

  • جنس

توجه به جنس محصول از نکات مهم کلیدی قبل از خرید است. هنگام تهیه تنور برقی، این مورد را مد نظر داشته باشید که جنس صفحه برآمده محصول از تفلون باشد، زیرا ویژگی نچسب بودن آن باعث می شود که خمیر به آن نچسبد و به راحتی جدا شود.

  • نحوه عملکرد دستگاه

مهمترین قسمتی که قبل از خرید باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید در مورد نحوه عملکرد دستگاه است. حتما با طرز کار محصول آشنایی پیدا کنید. در این زمینه می توانید از فروشنده مورد نظر درباره نحوه استفاده از تنور برقی اطلاعات کسب نمایید.

  • مدل

قبل از خرید حتما نسبت به مدل های متنوع این محصول آگاهی کسب کنید. ناگفته نماند که طراحی بعضی مدل های تنور برقی به گونه ای است که بسیاری از افراد از آنها جهت پخت نان و از مدل های دیگر جهت پخت کیک، شیرینی و مواد غذایی دیگر استفاده می کنند.

  • سایز

قبل از خرید محصول، نسبت به سایز و اندازه های آن آگاه باشید. همانطور که می دانیم این محصول در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. فضای نگهداری از تنور برقی را در منزلتان مشخص کنید و با توجه به در نظر گرفتن همه جوانب، جهت خرید این وسیله جذاب اقدام نمایید.

  • تجربیات استفاده کنندگان

تجربیات کاربران در استفاده از محصول، راهنمای مناسبی جهت خرید آن است، زیرا از این طریق شما با ویژگی های کلی و معایب این وسیله برقی آشنا می شوید و می توانید جهت خرید آن بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

  • قیمت تنور برقی

مهمترین نکته هنگام خرید محصول، توجه به قیمت آن است. تنورهای برقی با توجه به طراحی و مدل های مختلف، قیمت های متفاوتی دارند. توجه داشته باشید که خرید این کالا هیچ گونه ضرورتی ندارد. اما اگر تمایل به پخت نان یا هرگونه مواد غذایی به صورت حرفه ای هستید، باید جهت خرید آن مقداری هزینه کنید.

روش های نگهداری از تنور برقی

  • روش نگهداری از این محصول بسیار آسان است، زیرا شما می توانید به راحتی بعد از استفاده، از یک پارچه مرطوب جهت پاک کردن سطح آن استفاده نمایید.
  • لوازم جانبی بعضی مدل های این محصول از قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی برخوردار هستند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل از انواع تنور برقی برتر و پرفروش + خرید اینترنتی

پرفروش‌ترین‌ مدل های تنور برقی اینجاست

26 دیدگاه

  1. تنور برقی نانوایی هم واسه پخت نان در خانه عالیه 👌👌
    من مدل استار رو از دیجی کالا خریدم به نسبت قیمتش عالی بود 😍😍😍

      1. سلام دوست عزیز. میتونید از لینک انتهای مقاله مدل های موجود را مشاهده و در صورت تمایل خرید اینترنتی نمایید.

  2. یکی از بهترین چیزایی که تاحالا خریدم تنورک بوده واقعا عصای دستم شده 😍😍👌👌👌واقعا خریدش رو بهتون پیشنهاد میکنم

  3. تنور نان پزی برقی خانگی مدل استار خیلی خوبه از دیجی کالا خریداری کردم از همه نظر عالی بود

  4. باسلام و تشکر از مقاله خوبتون
    اگر یک مقاله در مورد طرز استفاده از تنور برقی هم داشته باشید عالی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا