لوازم شخصی برقی

۲۵ مدل بند انداز برقی برتر و پرفروش با خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید بند انداز برقی

بند انداز برقی یک وسیله کاربردی در حوزه آرایش و پیرایش می باشد که به کمک برق شهری یا باتری فعالیت می کند. این دستگاه به همراه دو بازو و نخ های چند لایه ای که بر روی این بازوها قرار دارند اقدام به کندن و از بین بردن انواع موها و پرز ها می نماید. اما با توجه به موارد متعددی که در بازار وجود دارد، گاها تهیه یک بند انداز خوب دشوار می باشد. از همین رو توصیه می شود تا در هنگام خرید یک بند انداز برقی به مواردی که در راهنمای خرید آنلاین زیر درج شده است، دقت نمایید.

مزایای استفاده از بند انداز برقی

یکی از مزیت های مهم استفاده از بند انداز برقی این مورد است که چون سرعت آن زیاد تر از دست است لذا هیچ گونه دردی ایجاد نمی نماید. شما می توانید به صورت طولانی دستگاه را روشن نگه داشته و کل موهای زائد بدن را از بین ببرید به عبارت دیگر بحث خستگی دست که در بند انداختن ها طبیعی وجود دارد، کاملا منتفی است. با در نظر گرفتن این مزایا لازم است که دقت نمایید، استفاده از بند انداز برقی برای افرادی که دارای پوست های حساس و مستعد جوش هستند توصیه نمی گردد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین قیچی ابرو با معرفی مدل های تیز و ارزان

نکات مهم هنگام خرید بندانداز برقی

اگر شما نیز مایل هستید تا بند اندازی تهیه نمایید تا بازدهی خوبی داشته باشد، لازم است تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • کار کردن با آن آسان باشد

بند انداز شما باید به نحوی باشد که شما بتوانید آن را به راحتی به برق زده و به کمک آن موهای زائد بدن را از بین ببرید. هر اندازه که کار کردن با دستگاه آسان تر باشد، گزینه بهتری است و کاربران بیشتری به سراغ آن می روند.

  • به جنس نخ خود دقت کنید

برای اینکه بند انداز شما هیچگونه جوش یا حساسیتی ایجاد ننماید، لازم است تا از نخ هایی استفاده نمایید که جنس آنها از پنبه اعلا باشد و از سوی دیگر استریل گردد. به عبارت دیگر اگر جنس نخ خوب نباشد، موجب می گردد تا در حین استفاده نخ پاره شود یا حتی باعث التهاب و قرمز شدن پوست گردد.

  • وزن دستگاه شما مهم است

برای بند انداختن صورت قطعا شما بند انداز  برقی خود را باید مدت ها در دست بگیرید از همین رو این امکان وجود دارد که در صورت سنگینی، ماهیچه های دست را سنگین نماید. به صورت کلی توصیه می شود تا از دستگاه هایی استفاده نمایید که وزن آنها در حدود 100 گرم می باشد.

  • به منبع تغذیه دستگاه دقت داشته باشید

همان طور که در بالا بیان شد، بند انداز برقی می تواند از نوع شارژی یا برقی باشد. اگر بند انداز های شارژی را انتخاب می نمایید، دقت داشته باشید که میزان ولتاژ باتری بسیار مهم است زیرا نشان می دهد که باتری تا چه حدی می تواند فعالیت کند.

  • داشتن چراغ های led

برخی از انواع بند انداز های برقی بر روی خود دارای چراغ هستند. این چراغ ها کمک می نمایند تا پوست روشن تر شود و موهای زائد بهتر دیده شوند.

  • ضد آب بودن بند انداز برقی

یکی از مواردی که در هنگام خرید بند انداز برقی باید به آن توجه نمایید، این موضوع می باشد که باید آن را بر روی پوست خشک استفاده نمایید. اما گاها ممکن است که بند انداز با آب و رطوبت پوست نیز در تماس باشد لذا باید از انواع ضد آب آن استفاده کرد تا کارایی بهتری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه مانیکور و پدیکور با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

انواع بند انداز برقی برای بررسی قیمت بهترین بند انداز برقی

همواره باید در نظر داشته باشید که بند انداز ها می توانند دارای قیمت متفاوتی باشند که همین مورد خرید را نیز دشوار نماید. از همین رو در زیر با برخی از مدل های رایج بند انداز می توانید آشنا شوید.

  • انواع بندانداز ماساژوری

این بند انداز ها دارای سر مخصوص هستند که بر روی آنها غلتک هایی قرار گرفته است. غلتک ها قادر هستند تا پس از اصلاح صورت را ماساژ داده و از التهاب های پوستی جلوگیری نمایند. قیمت بند انداز برقی ماساژوری به نسبت زیاد است.

  • انواع بندانداز برقی

این موارد به همراه برق شهری کار می کنند و عملا برای آنکه کارایی آنها را افزایش دهند، سیم های بلندی برایشان در نظر خواهند گرفت. بند انداز برقی بسیار شبیه به بند انداز معمولی فعالیت می نماید.

  • انواع بندانداز شارژی

استفاده از این بند انداز ها بسیار آسان است و می توانید در هر محلی از آنها بهره ببرید. از لحاظ ظاهری این بند انداز ها به نسبت سایرین کوچکتر می باشد و اغلب به یک باتری قلمی مجهز شده است. شما می توانید برای هر نقطه از بدن، آنها را استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین اتو مو با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

راهنمای نگهداری از بند انداز برقی

برای اینکه دستگاه شما دارای طول عمر بیشتری باشد، توصیه می گردد تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • به صورت کلی نمی توان این دستگاه ها را برای پوست های مرطوب استفاده نمود اما اگر احیانا مدل انتخابی شما دارای سر قابل شستشو بود، می توانید این بخش را جدا نموده و اقدام به تمیز کردن آن کنید. همچنین توصیه می شود تا حتما دقت داشته باشید؛ بازوها و نخ از نوع ضد آب باشند.
  • دستگاه را هیچ وقت پرتاب ننمایید. همچنین دقت نمایید که هیچ مازادی به بدنه وارد نشود زیرا این کار باعث آسیب دیدن دستگاه خواهد شد.
  • برای مواردی که دستگاه ضد آب نیست، توصیه می گردد که از آن در محیط های مرطوب چون حمام استفاده نکنید.
  • نحوه بستن نخ در بند انداز برقی مهم است. این مورد اغلب در کتابچه های راهنما ذکر شده است. لذا حتما قبل از استفاده کتابچه را به دقت مطالعه نمایید. دقت داشته باشید که اگر نخ شل باشد، مکررا از دستگاه جدا می شود. از سوی دیگر اگر بسیار سفت بسته شود، ممکن است تا نخ پاره گردد.
  • اگر برای طولانی مدت از بند انداز خود استفاده می کنید، بهتر است تا هر چند وقت یکبار دستگاه را خاموش کرده و مجدد آن را روشن نمایید. با این کار به دستگاه و منبع تغذیه آن هیچگونه فشاری اعمال نمی شود.

با در نظر گرفتن موارد بالا راحت تر می توانید یک بند انداز خوب خریداری کنید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بند انداز روزیا مدل HP 2999

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ملاحظات منبع انرژی تعداد موچین سایر مشخصات وزن
آب به دستگاه نخورد برق 2 دارای پودر و بند مخصوص ابعاد کوچک و فشرده وزن س... 200 گرم گرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بند انداز برقی دوسرعته مدل 1195

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

منبع انرژی تعداد موچین وزن تکنولوژی اصلاح امکانات ابزار
برق خانگی - 90 گرم بند انداز درپوش محافظ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بند انداز برقی پرو امگا مدل 1035

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن اقلام همراه تکنولوژی اصلاح تعداد سری
30 گرم موچین ناخن گیر گوشه گیر ناخن دفترچه راهنما فارسی بند انداز 1

امتیاز کاربران

بند انداز برقی شینون مدل SH-6080

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام همراه تکنولوژی اصلاح جنس موچین تعداد سری
پودر ضد حساسیت نخ بند انداز استیل ضد زنگ 1

امتیاز کاربران

بند انداز برقی وربنا مدل VR-2022

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تکنولوژی اصلاح تعداد سری
بند انداز 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا