دکوراسیون و دکوراتیولوازم غیر برقی

راهنمای خرید بهترین بخاری گازی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید جدیدترین انواع بخاری گازی بدون دودکش و دودکش دار

  • بخاری گازی از جمله رایج‌ترین سیستم‌های گرمایشی به شمار رفته که با نزدیک شدن به فصل سرما توسط بسیاری از خریداران تهیه می‌شود.
  • امروزه، گاز طبیعی از اصلی‌ترین منابع سوخت مصرفی در کشور محسوب شده و به همین دلیل با شروع زمستان، استفاده از بخاری‌های گاز‌سوز در میان بسیاری از افراد رواج بیشتری پیدا کرده است.
  • به همین دلیل نیاز است که قبل از انتخاب مدل‌های مختلف این وسیله گرمایشی بعضی از نکات مهم تاثیرگذار در فرایند تهیه آن (خرید اینترنتی یا حضوری) را از فروشگاه‌های معتبر، مد نظر قرار داده تا بعدا با احساس پشیمانی از لحاظ کیفیت نامناسب محصول مواجه نشوید.

در ادامه شما را با مزایای استفاده از بخاری گازی ، آشنا می‌کنیم

  1. ارزان قیمت بودن بخاری گازی در مقایسه با مدل برقی
  2. نصب آسان
  3. قابلیت حمل و نقل راحت
  4. بازدهی و کیفیت بالای آن
  5. بی‌دردسر بودن محصول در مقایسه با بخاری‌های نفتی و هیزمی

انواع مختلف بخاری‌ گازی

بخاری‌های گازی از لحاظ شکل ظاهری و نصب به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که در زیر به مواردی از ویژگی‌های هر کدام از آنها اشاره می‌کنیم:

  • بخاری گازی مدل زمینی

از لحاظ ابعاد، بخاری گازی زمینی بزرگ بوده و فضای بیشتری را با توجه به حجم آن اشغال می‌کند. از مهمترین مزایای این بخاری‌ها می‌توان به توان بالای آن جهت گرم کردن فضاهایی با متراژ زیاد اشاره نمود.

  • بخاری گازی مدل دیواری

دیزاین و شکل ظاهری محصول به نحوی است که بر روی دیوار نصب می‌شود. بخاری گازی دیواری در مقایسه با مدل دیگر (زمینی) کوچکتر بوده و امکان آسان حمل و نقل آن را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.

این مدل بخاری گازسوز برای محیط‌های با متراژ کم، جهت استفاده مناسب و کاربردی است. جهت گرم کردن اتاق و محیط‌های اداری کوچک، استفاده از بخاری گازی دیواری بهترین گزینه جهت انتخاب است.

اما مهمترین ایرادی که می‌توان به آن وارد نمود در مورد جمع‌آوری آن در فصل گرما بوده که برای افراد از این لحاظ دردسر ایجاد می‌کند.

  • بخاری گازی دیواری دودکش دار

بخاری گازی دیواری دودکش دار برای محیط های کوچک، بسته و مکانهایی که جریان عبوری هوا ندارند مفید می باشد.

برخی مدلهای موجود در بازار هم روی زمین نصب می شوند و هم قابلیت نصب یر روی دیوار را دارند که می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که قیمت بخاری گازی دیواری دودکش دار به نصبت ظرفیت از مدلهای زمینی گرانتر می باشد.

از بهترین برندهای این مدل بخاری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بخاری دیواری آبسال

بخاری گازی پلار

بخاری گازی نیک کالا

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بخاری برقی ( هیتر برقی ) با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

بخاری‌ گازی همچنین از لحاظ برخورداری از دودکش به دو نوع تقسیم می‌شود

  • بخاری گازی بدون دودکش

به این مدل در بازار، بخاری گازی قابل حمل هم گفته می‌شود. از مهمترین مزایای استفاده از بخاری گازی بدون دودکش می‌توان به جابه‌جایی راحت، نصب ساده، کیفیت عالی و ویژگی‌های امنیتی آن اشاره نمود.

اما استفاده از این محصول به هیچ عنوان جهت گرم کردن در فضاهای کوچک توصیه نمی‌شود و به دلیل پخش کردن گازها و بخارهای اضافی در فضای اتاق برای افرادی که مبتلا به آسم و یا مشکلات تنفسی هستند، بسیار مضر است.

  • بخاری گازی دودکش‌ دار

ایمنی استفاده از بخاری گازی دودکش‌دار در مقایسه با مدل قبلی بیشتر بوده و طراحی محصول به نحوی است که تمامی گازها و بخارهای مضر تولیدی را از طریق دودکش به بیرون منتقل می‌کند.

بهترین بخاری گازی

برای ارائه توضیحاتی در مورد بهترین بخاری گازی مهم است که عوامل مختلفی مانند کارایی، ایمنی، اندازه و ویژگی ها را در نظر بگیرید.

  • راندمان: یک بخاری گازی خوب باید از نظر تبدیل گاز به گرما کارایی بالایی داشته باشد. این بدان معناست که باید بتواند مقدار مناسبی از گرمای خروجی را در حالی که سوخت کمتری مصرف می کند، ارائه دهد. به دنبال بخاری‌هایی باشید که دارای رتبه‌بندی بازده مصرف سوخت سالانه (AFUE) بالایی هستند، زیرا نشان‌دهنده نسبت سوختی باشید که به گرمای مفید تبدیل می‌شود.
  • ایمنی: هنگام در نظر گرفتن بخاری گازی، ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. به دنبال بخاری‌هایی باشید که دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های ایمنی مانند سنسور کاهش اکسیژن هستند، که تشخیص می‌دهد سطح اکسیژن در اتاق خیلی کم است و به طور خودکار بخاری را خاموش می‌کند. یک بخاری با سیستم حفاظت از اضافه بار حرارتی نیز می تواند یک مکمل ارزشمند باشد زیرا از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند.
  • اندازه: اندازه بخاری یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. باید اطمینان حاصل کنید که بخاری خریداری شده با اندازه اتاق مناسب است. یک بخاری کوچک ممکن است سطح مورد نظر گرما را ارائه نکند، در حالی که یک بخاری بزرگ ممکن است منجر به اتلاف انرژی شود. به دنبال بخاری هایی باشید که به طور خاص برای اندازه اتاقی که قصد استفاده از آن را دارید، طراحی شده اند.
  • ویژگی ها: ویژگی های اضافی همچنین می تواند یک بخاری گازی را جذاب تر کند. به عنوان مثال، یک بخاری با فن دارای یک فن است که هوای گرم را در اطراف اتاق به گردش در می آورد و کارایی آن را بیشتر می کند. یک ترموستات قابل برنامه ریزی به شما امکان می دهد دما و زمان بخاری را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه گرما را دقیقاً در زمان نیاز دارید.

به طور کلی، بهترین بخاری گازی بخاری است که نیازهای گرمایشی خاص شما را برآورده کند و در عین حال سطوح بالایی از راندمان، ایمنی و راحتی را نیز ارائه دهد. با این حال، تحقیق و مقایسه مدل‌های مختلف برای یافتن مدلی که برای نیازها و بودجه خاص شما مناسب است، مهم است.

معرفی نکات مهم هنگام خرید بخاری گازی

  • اندازه محصول

مهمترین موردی که در تهیه بخاری گازی باید مد نظر قرار دهید این است که اندازه محصول را با توجه به متراژ خانه خود انتخاب نمایید.

جهت این کار شما می‌توانید با استفاده از یک فرمول ریاضی ساده، بهترین بخاری متناسب با فضای خانه خود را خریداری نمایید.

میزان تولید گرمای بخاری را بر عدد 24 تقسیم کنید و سپس عدد 3 را در متراژ منزل خود ضرب نمایید.

اگر مقدار دو عدد به دست آمده نزدیک به هم باشد، نشانگر این است که بخاری گازی مورد نظر شما جهت استفاده در فضای محیط مناسب است.

  • انتخاب مدل

مدل‌ های متنوع بخاری‌ های گازی را در بازار از لحاظ ویژگی‌های هر کدام از آنها بررسی نموده و ببینید که کدام محصول با توجه به اندازه محیط از کارایی بیشتری در مقایسه با مدل‌های دیگر برخوردار است.

در جملات بالا به معایب و مزایای انواع مختلف بخاری گازی اشاره کرده‌ایم که شما می‌توانید با شناخت کامل، جهت تهیه مناسب‌ترین محصولی که مورد نظر شما است، اقدام نمایید.

  • دودکش بخاری

در مورد خرید مدل‌های دودکش‌ دار یا بدون دودکش بخاری گازی بهتر است که بگوییم با توجه به ویژگی‌های هر کدام جهت تهیه آنها، تصمیم‌گیری نمایید.

اگر در خانواده شما کسی از مشکلات تنفسی مانند: آسم، رنج می‌برد، بهتر است که مدل دودکش دار بخاری گازی را تهیه نمایید. زیرا مهمترین ایراد وارده به بخاری گازی بدون دودکش را می‌توان در عدم تهویه فضای محیط، دانست.

  • برچسب انرژی

مطالعه برچسب انرژی بر روی بدنه محصول از جمله نکاتی است که باید مد نظر فرد خریدار قرار گیرد.

رده انرژی این محصول با حروف (A، B، C، D، E، F و G) مشخص شده و نیاز است که عملکرد دستگاه را با توجه به حداقل انرژی مصرفی آن، بررسی نمایید.

حرف انگلیسی A از حداقل انرژی مصرفی برخوردار بوده و کمتر می‌توان محصولی با برند ایرانی یافت که از این برچسب انرژی برخوردار باشد.

به مراتب هر چقدر به حروف بالاتر نزدیک شویم، نشان‌دهنده این است که محصول، مصرف انرژی بیشتری دارد.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش که در دفترچه گارانتی محصول قید شده از مواردی است که باید از فروشنده در اینباره، اطلاعات کاملی کسب نمود.

این خدمات شامل قسمت‌های مختلف از جمله: نصب، راه‌اندازی و تست خروج گازهای منوکسید کربن است که حتما باید زیر نظر فرد متخصص این کار انجام شود.

  • کیفیت تولید

از آنجایی که بیشتر برندهای تولیدی در بازار ایرانی بوده، ضروری است که قبل از خرید با توجه به نظرات کاربران و شناخت کیفیت‌های تولیدی هر کدام، مناسب‌ترین گزینه را جهت خرید انتخاب نمایید.

از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی بخاری گازی می‌توان اسامی نیک‌کالا، آبسال، توان، سپهر‌الکتریک، پلار، آی‌فادر، صنام و آزمایش را مطرح نمود.

  • قیمت بخاری گازی

قیمت بخاری گازی بسته به نوع، برند و سایز بخاری می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، یک بخاری گازی پایه می تواند بین 2 تا 10 میلیون تومان قیمت داشته باشد، در حالی که بخاری های پیشرفته تر با ویژگی های اضافی می توانند بیش از 10 میلیون تومان قیمت داشته باشند.

هزینه های نصب بخاری گازی نیز بر اساس محل و پیچیدگی نصب متفاوت خواهد بود. برای تعیین بهترین قیمت برای نیازهای گرمایشی خاص خود، همیشه بهتر است چندین پیشنهاد از متخصصان دارای مجوز دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین رادیاتور پنلی با معرفی مدل های بادوام و زیبا 

راهنمای نگهداری از بخاری گازی

  • از آنجایی که رعایت نکات ایمنی در این محصول بسیار اهمیت دارد، جهت جلوگیری از خطرات جانی و مالی نیاز است که مدل دودکش‌دار این محصول خریداری شود.
  • راهنما و نگهداری اصولی از بخاری گازی را از دفترچه‌ راهنمای آن مطالعه نموده و جهت نصب صحیح دستگاه از کمک فرد ماهر و متخصص در این کار استفاده نمایید.
  • اسپری و مواد اشتغال‌زا را از بخاری دور نگه داشته و دستگاه را به هیچ عنوان نزدیک وسایلی مانند: پرده، مبلمان و… قرار ندهید.
  • در مورد بخاری گازی دودکش‌دار نیاز است که حتما عمل تهویه مناسب آن توسط شما و یا فرد متخصص چک شود.
  • بعد از اتمام فصل گرما نیاز است که با استفاده از دستمال تمیز، هرگونه گرد و غبار نشسته بر روی بدنه را پاک کرده و بخاری را در جعبه مخصوص به خود قرار دهید و تا شروع فصل زمستان سال آینده، دستگاه را در انباری نگهداری کنید. اما فراموش نکنید که به هیچ عنوان دستگاه را با آب نشویید، زیرا این کار باعث زنگ‌زدگی قطعات فلزی اجزای داخل آن می‌شود.

جمع بندی خرید اینترنتی بخاری گازی

  • با مطالعه مطلب امروز انواع مختلف بخاری‌ گازی و مزایای استفاده از این محصول را می شناسید و نکات مهم هنگام خرید بخاری گازی را با هم بررسی کردیم.
  • بنابراین با توجه به اطلاعات بالا مطابق با سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی امروز وب سایت گرین لیست در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی رضایت بخش و آگاهانه به شما کمک کرده باشد.
  • شما دوستان عزیز گرین لیست می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید و در تکمیل مقالات همراه ما باشید. سپاسگزاریم که همراه ما هستید.
  • در ادامه برای کمک به شما لیستی از برترین کالاهای موجود در بازار را آماده کرده ایم. تمامی این کالاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت مناسبی دارند. با مقایسه مشخصات آنها می توانید خرید آنلاین راحتی را تجربه کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: راهنمای خرید بهترین بخاری گازی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بخاری گازی مدل MAH7000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله سیستم ایمنی ابزار روشنایی
گاز شهری ترموکوپل دل خواه شیشه ایمن جرقه زن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی شایسته مدل ۴۰۰۰

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری ترموکوپل 3 حالت تمام اتوماتیک شیشه ایمن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی میرشفیعی مدل والور لوله بلند

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت حالت تنظیم شعله قابلیت‌ها قابلیت نصب ارتفاع
گاز شهری 2 حالت امکان تنظیم شعله زمین 37 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی مهساران مدل 70

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل
دارای نشان استاندارد دارای ترموکوبل دارای سیستم... گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی جنرال افروز مدل F4200 بدون دودکش

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل
مجهز به سیستم کنترل اکسیژن (ODS) مجهز به گاورنر... گاز شهری، گاز کپسول ترموکوپل دل خواه نیمه اتوماتیک
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بخاری گازی ایران شرق مدل 170 فروزان طرح آتیلا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی بهکاران مدل شومینه گارد دار طرح پرنس کد T-28000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل
ترموسوییچ ، ترموکوپل ، فندک برقی ، شیشه سکوریت ... گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی پلار مدل 3PN

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت قابلیت نصب راندمان حرارتی حداکثر ظرفیت گرمادهی ارتفاع
گاز شهری دیوار، زمین 99 4500 620 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی مهساران مدل 140

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل
دارای نشان استاندارد دارای ترموکوبل دارای سیستم... گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی آبسال مدل 437

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل ابزار روشنایی رده مصرف انرژی
گاز شهری 3 حالت نیمه اتوماتیک جرقه زن A
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان KN16

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری رده مصرف انرژی ویژگی نگهداری حداکثر ظرفیت گرمادهی
گاز شهری ترموکوپل D نیاز به دودکش 8100
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی نیک کالا مدل KN16

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک شیشه ایمن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی بهکاران طرح پرنس مدل شومینه گارد دار 36000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل
دارای استاندارد اتحادیه ملی ، دارای ترموسوییچ ،... گاز شهری، گاز کپسول ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی نیک کالا مدل ایده آل کد MN9

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت حالت تنظیم شعله سیستم ایمنی ابزار روشنایی رده مصرف انرژی
گاز شهری دل خواه شیشه ایمن جرقه زن E
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی آزمایش طرح شومینه مدل ونیز 28000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی ابزار روشنایی
گاز شهری دل خواه نیمه اتوماتیک شیشه ایمن جرقه زن
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 8,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بخاری ایمن گاز مشهد مدل شروین

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری ترموکوپل دل خواه نیمه اتوماتیک شیشه ایمن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین MC25

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت حالت تنظیم شعله سیستم ایمنی ابزار روشنایی ویژگی نگهداری
گاز شهری دل خواه شیشه ایمن جرقه زن نیاز به دودکش
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی نیک کالا مدل مرجان MN12

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک شیشه ایمن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین MC25

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری رده مصرف انرژی ویژگی نگهداری حداکثر ظرفیت گرمادهی
گاز شهری ترموکوپل D نیاز به دودکش 5900
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل سیما MC22

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت حالت تنظیم شعله سیستم ایمنی ابزار روشنایی ویژگی نگهداری
گاز شهری دل خواه شیشه ایمن جرقه زن نیاز به دودکش
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 8,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF110.S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری، گاز مایع ترموکوپل دل خواه نیمه اتوماتیک سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی شرکت آران گاز طوس مدل AR1400 PLUS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری، گاز کپسول، گاز مایع ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک سیستم قطع خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بخاری گازی توربوهیتر مدل AR1400 PLUS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری ترموکوپل دل خواه تمام اتوماتیک سیستم قطع خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شومینه گازی بیستون مدل GF110.CH

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری، گاز مایع ترموکوپل دل خواه نیمه اتوماتیک سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

هیتر گازی مدل قارچی رومیزی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع سوخت امکانات بخاری حالت تنظیم شعله نوع شیر کنترل سیستم ایمنی
گاز شهری، گاز کپسول ترموکوپل دل خواه نیمه اتوماتیک سیستم قطع خودکار
مشخصات بیشتر

7 دیدگاه

  1. سلام
    ضمن تشکر از مقاله عالیتون
    لطفا یک مدل بخاری گازی اتاق کودک خوب با قیمت مناسب هم معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا