لوازم آشپزخانه

50 مدل بانکه حبوبات زیبا و کاربردی + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

بانکه حبوبات

بانکه حبوبات یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه محسوب می شود که از آن برای سر و سامان دادن به حبوبات و مواد غذایی استفاده می شود.

البته با توجه به مدل های مختلف بانکه های که در بازار وجود دارند، خرید یک نمونه زیبا می تواند محیط و دکوراسیون آشپزخانه شما را بسیار زیبا و دلنشین نماید.

بانکه های حبوبات ،بانکه های مخصوص حبوبات می توانند از هر جنسی تهیه شوند، توصیه می شود مواردی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون منزل شما سازگاری داشته باشند.

موارد شیشه ای از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفتند. در زمان خرید، بهتر است گزینه هایی را خریداری نمایید که درب آنها به خوبی محکم می شود. در این صورت حشرات به داخل آنها نفوذ نمی نمایند.

انواع بانکه حبوبات

بانکه های حبوباتی که در بازار وجود دارند از جنس های مختلفی تهیه شده اند. اغلب بانکه ها به صورت چند تکه و ست می باشند. عموما بانکه ها را از مواردی چون پلاستیک، شیشه یا استیل تهیه می نمایند.

البته می توانید موارد دیگر چون نمونه های چوبی را نیز مشاهده نمایید. این مورد سلیقه ای بوده و افراد بر اساس نیاز خود می توانند اقدام به خرید کنند.

انواع بانکه ،یکی از فاکتورهایی که موجب ایجاد تفاوت بین بانکه ها می شود، جنس آنها می باشد. نمونه های پلاستیکی یکی از پرکاربردترین آنها هستند.

زیرا می توان از آنها هم در منزل و هم برای گشت و گذار در طبیعت استفاده نمود. البته شما قادر خواهید بود تا بانکه های فوق را در ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید.

شیشه حبوبات

شیشه های حبوبات در واقع بانکه هایی می باشند که می توان انواع حبوبات را در آنها قرار داد. البته باید در نظر داشته باشید که شیشه چون بر روی طعم و مزه مواد غذایی تاثیر منفی نمی گذارد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

نگهداری از بانکه های شیشه ای به مراتب دشوار تر می باشد.

مدل شیشه حبوبات

بانکه های شیشه ای که برای حبوبات استفاده می شوند دارای سایز و ظاهر متفاوتی هستند. در واقع آنها می توانند به صورت ترکیبی نیز تهیه شوند.

در حال حاضر نمونه های چوب و شیشه ظاهر بسیار زیبایی را به وجود می آورند و هیچ وقت نیز از مد نمی افتند. افرادی که دکوراسیون مینیمال را می پسندند، اغلب از این بانکه ها بهره می برند.

شیشه های حبوبات ،بانکه های شیشه ای یکی از انواع پر مصرف در آشپزخانه هستند. عموما شیشه هایی که درب محکمی دارند، باعث می شوند که حشرات و … وارد بانکه نشوند.

از همین رو گزینه عالی و کاربردی محسوب می گردند. شما از انواع سایز بزرگ می توانید برای مواردی همچون پاستا یا قهوه استفاده نمایید.

ظرف حبوبات شیشه ای ،اگر قصد خرید ظروف مخصوص حبوبات را دارید، نمونه های شیشه ای یکی از موارد کاربردی هستند.

با توجه به اینکه شما می توانید به راحتی داخل شیشه ها را مشاهده نمایید لذا در صورت خراب شدن حبوبات یا به اتمام رسیدن آن سریعا مطلع خواهید گردید. این نوع بانکه ها با اغلب دکوراسیون ها سازگار هستند. البته امروزه آنها را به صورت تلفیقی تولید می نمایند.

انواع بانکه آشپزخانه

اگر مایلید تا حبوبات و سایر موارد در آشپزخانه شما منظم باشند. توصیه می شود تا از بانکه های مناسب نیز استفاده نمایید. این بانکه ها می توانند دارای انواع متفاوتی باشند که برای حبوبات یا مواردی همچون آرد و قهوه مورد استفاده قرار گیرند. به کمک این موارد آشپزی به مراتب آسان تر خواهد بود.

مدل بانکه حبوبات

مدل بانکه ها می تواند بسیار متفاوت باشد. بسیاری از افراد که در خانه خود فرزند کوچک دارند، از بانکه های استیل استفاده می نمایند. این بانکه ها اگر به جای برخورد نمایند نیز مشکلی ایجاد نمی کنند. درب بانکه های استیل اغلب سفت بوده و بر روی مزه غذا نیز اثری نمی گذارند.

ظرف نگهداری حبوبات

در خصوص ظروف نگهداری حبوبات باید مد نظر قرار داد که یکی از جنس های بسیار پرکاربرد، سرامیک می باشد. ظروف سرامیک به مراتب مقاومت بیشتری دارند.

درب این ظرفها نیز به خوبی محکم می شوند. از همین رو حشرات موذی نمی توانند به آنها نفوذ نمایند. طول عمر این ظروف به مراتب بیشتر از سایرین است.

ظرف مخصوص حبوبات

بانکه های مخصوص حبوبات می توانند از لحاظ ظاهری متفاوت باشند. معمولا مواردی که از شیشه یا استیل تهیه شده اند دارای یک چارچوب می باشند که به خوبی بتوانند بدنه اصلی را محکم نگه دارند.

نمونه هایی که از استیل تهیه شده اند، بسیار کاربردی هستند. شما می توانید از این موارد برای هر نوع دکوراسیونی استفاده نمایید.

شیشه حبوبات جدید

ظروف حبوبات می توانند از لحاظ ظاهری متفاوت باشند. برخی از آنها به صورت مربع، برخی به شکل دایره و گروهی دیگر نیز مستطیلی هستند. استفاده از این بانکه ها به سلیقه شما وابسته است.

اگر قرار است تا از این موارد بر روی کابینت خود استفاده نمایید، می توانید گزینه های کوچک را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید از نمونه های بزرگ استفاده نمایید که آنها را عموما داخل کابینت قرار می دهند.

بانکه پلاستیکی ساده

بانکه ها تنها در خانه مورد استفاده قرار نمی گیرند. بلکه می توان از آنها در هنگام گردش و گشت و گذار در طبیعت نیز بهره برد. بانکه های پلاستیکی در سایزهای مختلف وجود دارند.

اگر از بانکه پلاستیکی استفاده می نمایید، بسیار مهم است که دقت داشته باشید این بانکه ها را مرتبا بشویید زیرا در این صورت بوی مواد غذایی را به خود نمی گیرند.

ظرف حبوبات پلاستیکی ،برخی از افراد از بانکه های حبوبات برای آرد، قهوه و .. استفاده می نمایند. از همین رو می توان انتظار داشت که کاربرد بانکه های فوق بسیار زیاد باشد.

در زمان خرید نمونه های پلاستیکی یا شیشه ای توصیه می شود تا حتما به رنگبندی آنها نیز دقت نمایید زیرا در این صورت می توانند زیبایی آشپزخانه شما را بیشتر نمایند.

بانکه حبوبات پلاستیکی ، اگر برای حبوبات خود از نمونه های استیل یا پلاستیکی استفاده می نمایید، دیگر نیاز نیست تا نگران زنگ زدگی جای حبوبات خود باشید.

این موارد دوام بالایی دارند و چون وزن کمی نیز دارا می باشند لذا می توان از آنها برای هر محیطی استفاده نمود. اغلب افراد در سراسر دنیا از نمونه های پلاستیکی استفاده می نمایند.

بانکه پلاستیکی حبوبات ، در زمان تهیه یک بانک حبوبات در نظر گرفتن استایل آشپزخانه بسیار مهم می باشد. افرادی که به دنبال طراحی شیک و خاص هستند اغلب از نمونه های استیل استفاده می نمایند.

در آشپزخانه های قدیمی نمونه های سرامیکی گزینه خوبی هستند اما در اغلب آشپزخانه ها می توان از گزینه های پلاستیکی یا شیشه ای بهره برد. در هر حال بهتر است که نمونه ای کاربردی را خریداری نمایید.

بانکه های پلاستیکی ، به صورت کلی می توان بیان داشت که بانکه ها ظروف درب داری هستند که استوانه ای بوده و اندازه دهانه آنها بسیار زیاد است.

از همین رو می توان مواد غذایی خود را درون آنها قرار داد. همواره باید در نظر داشته باشید که این موارد مانع ورود آلودگی و حبوبات به داخل مواد غذایی می شوند.

ظروف پلاستیکی حبوبات ، برخی از افراد برای مواد غذایی همچون عسل و مربا از بانکه های مخصوص استفاده می نمایند.

برای این موارد بانکه هایی که از جنس پلاستیک می باشند، بسیار عالی هستند زیرا به راحتی می توانند شسته شوند. شما همچنین این موارد را می توانید داخل ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید.

ظرف پلاستیکی حبوبات ، اگر قصد خرید بانکه های حبوبات از جنس پلاستیک را دارید، حتما به سایز و اندازه دهانه آنها دقت نمایید.

بانکه ها باید به نحوی باشند که به راحتی بتوان حبوبات را از داخل آنها خارج نمود. نمونه های پلاستیکی دارای سایزبندی مختلفی می باشند که افراد بر اساس نیاز خود می توانند از گزینه مناسب بهره ببرند.

خرید بانکه پلاستیکی

در زمان خرید بانکه های پلاستیکی باید دقت نمایید که جنس مناسبی متناسب با کاربرد خود انتخاب نمایید.

اگر ظروف پلاستیک شما به صورت گرد باشند، گردش هوای خوبی داخل ظرف انجام می شود. در این صورت مواد غذایی موجود در آن خراب نمی شوند. طول عمر حبوبات در این ظرف ها بیشتر است.

بانکه آشپزخانه

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید بانکه آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید، این مورد می باشد که درب آن محکم باشد. در این صورت حشرات به هیچ وجه نمی توانند وارد بانکه شوند.

اگر حبوبات شما در معرض هوای آزاد قرار نگیرند، به راحتی می توان از آنها برای مدت زمان طولانی استفاده کرد.

بانکه حبوبات شیشه ای

یکی از انواع بانکه که بسیار نیز مورد توجه بانوان قرار می گیرد، نوع شیشه ای است. البته نگهداری از آنها نیز به مراتب دشوارتر است زیرا در معرض شکستن قرار دارند.

باید در نظر داشته باشید که در زمان خرید بسیار مهم است که دقت نمایید، بانکه ها به نحوی باشند که امکان دسترسی به محتویات آنان آسان باشد.

بانکه شیشه ای ،اگر قصد خرید بانک شیشه ای را دارید، حتما دقت نمایید که اندازه دهانه آنها بزرگ باشد زیرا در این صورت حبوبات و مواد غذایی به خوبی می توانند از آن خارج شوند.

در داخل بانکه ها اغلب از یک قاشق یا اسکوپ مناسب استفاده می شود لذا به سایز بانکه خود نیز دقت داشته باشید.

خرید بانکه شیشه ای ، بانکه های موجود در بازار دارای طرح بندی و جنس های مختلفی هستند. نمونه های شیشه ای همیشه مورد استفاده قرار می گیرند و گزینه کاربردی نیز می باشند.

اما اگر آشپزخانه شما دارای سبک و سیاق قدیمی است، توصیه می گردد تا حتما از نمونه هایی بهره ببرید که از جنس سرامیک می باشند.

بانکه های شیشه ای ، بانکه های شیشه ای دارای انواع متفاوتی می باشند از همین رو می توان از آنها برای کاربردهای مختلف استفاده نمود.

در داخل بانکه های شیشه ای می توان میوه های خشک، مربا، حبوبات، ترشی و … قرار داد. شما می توانید از این موارد برای دکوراسیون آشپزخانه خود نیز بهره ببرید. بسیاری از افراد آنها را بر روی کابینت قرار می دهند.

بانک شیشه ای حبوبات ، یکی از موارد مهم در زمان خرید بانکه شیشه ای، توجه به قیمت آن می باشد.

برندهای مختلف اقدام به ارائه بانکه های متفاوت می نمایند که قیمت آنها نیز بسیار با یکدیگر متفاوت است. هر اندازه شیشه مورد استفاده کلفت تر باشد، به همان اندازه قیمت بانکه نیز بیشتر می باشد.

ظروف حبوبات شیشه ای ، در زمان خرید ظروف مخصوص حبوبات قطعا با مواردی روبرو می شوید که ظرفیت آنها با یکدیگر متفاوت است. از تهیه نمونه های بسیار بزرگ یا کوچک پرهیز نمایید.

لذا متناسب با نیاز خود می توانید نمونه مناسب را خریداری کنید. البته برای برآورد اندازه بانکه ها باید نوع حبوبات مورد استفاده خود را نیز مد نظر قرار دهید.

بانکه شیشه ای ارزان

در بین بانکه هایی که در بازار وجود دارند، نمونه های پلاستیکی دارای قیمت به مراتب کمتری هستند. شستن این موارد نیز آسان تر می باشد.

در زمان خرید این ظرف ها دقت داشته باشید که آنها نباید بوی خاصی داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است تا بر روی طعم و بوی حبوبات شما تاثیر منفی بگذارند.

بانکه شیشه ای حبوبات ، بانکه هایی که از جنس شیشه هستند، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

با توجه به اینکه شیشه ها می توانند در انواع رنگ ها و مدل ها تهیه شوند لذا با هر نوع دکوراسیونی نیز سازگار خواهند بود. البته باید به این مورد نیز دقت نمود که احتمال شکستن آنها به مراتب بیشتر از سایرین می باشد.

ظرف شیشه ای حبوبات ، یکی از موارد پرکاربرد در آشپزخانه ها، بانکه های شیشه ای هستند. این بانکه ها چون دارای مدل بندی های مختلفی می باشند لذا می توانند نظر هر نوع سلیقه ای را جلب نمایند.

می توان از آنها بر روی کابینت یا داخل کابینت بهره برد. اگر مایلید تا عمر بانکه شما زیاد باشد، باید از نمونه های سرامیکی بهره ببرید.

بانکه حبوبات بزرگ

یکی از مواردی که در حین خرید باید مد نظر قرار دهید، اندازه بانکه حبوبات می باشد. بانکه هایی که در بازار وجود دارند دارای سایزبندی مختلفی هستند.

از همین رو قبل از خرید می بایست بر اساس کاربرد و تعداد افراد خانواده خود اقدام به تهیه سایز مناسب کنید.

بانک حبوبات لیمون

لیمون یکی از برندهایی می باشد که ظروف حبوبات آن علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید. جنس بانکه های لیمون از پلاستیک فشرده است.

خوشبختانه طرح بندی و رنگبندی این ظروف تا حدی زیادی می باشند که شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود از نمونه مناسب استفاده نمایید.

بانکه حبوبات کارن

کارن یکی از برندهای معتبر برای تهیه بانکه های حبوبات می باشد. بانکه هایی که توسط این برند وارد بازار می شوند، همگی شیک و زیبا می باشند لذا می توان از آنها برای جهیزیه عروس نیز بهره برد.

در زمان خرید بانکه دقت داشته باشید که به اندازه کافی محکم باشند. در غیر این صورت در زمان باز و بسته شدن درب، دچار آسیب می شوند.

خرید بانکه

در زمان خرید بانکه بسیار مهم است تا هدف خود را مشخص نمایید. برخی از بانکه ها از جنس شیشه  می باشند لذا ممکن است که سریعا کثیف شوند و نیاز داشته باشند که مرتب تمیز گردند.

برخی از افراد که کودک کوچک در خانه دارند، ترجیح می دهند که از مدل های استیل و با دوام استفاده نمایند.

تعداد شیشه حبوبات عروس

بسیاری از افراد در زمان تهیه جهیزیه مطلع نمی باشند که چه تعداد شیشه مخصوص حبوبات نیاز دارند.

برای خرید این بانکه ها محدودیتی وجود ندارد اما باید توجه داشته باشید که افراد بر اساس نیاز خود و حبوباتی که استفاده می نمایند، می توانند بانکه مناسب نیز تهیه نمایند. می توان این موارد را در سایزهای مختلف داخل بازار مشاهده نمود.

شیشه حبوبات عروس ، یکی از مواردی که در جهیزیه عروس بسیار مورد توجه قرار می گیرد، بانکه حبوبات می باشد.

خوشبختانه چون این موارد دارای طرح بندی های متفاوتی هستند، می توان نمونه های خوب و زیبایی را بین آنها مشاهده نمود. در زمان خرید این بانکه ها باید دقت داشته باشید که نمونه های تلفیقی از چوب و شیشه گزینه عالی هستند.

چیدمان حبوبات

برای اینکه حبوبات شما منظم در کابینت ها قرار گیرند، نیاز به ظروفی دارید که بتوانید حبوبات را داخل آنها قرار دهید. از همین رو اغلب افراد برای حبوبات از بانکه ها استفاده می نمایند.

بانکه ها دارای جنس های مختلفی هستند اما نمونه های شیشه ای و چوبی امروزه بسیار کاربردی می باشند و علاقه مندان زیادی نیز به سمت خود جلب می نمایند.

چیدمان بانکه در آشپزخانه ، بسیاری از افراد پس از آنکه بانکه حبوبات مد نظر خود را خریداری می نمایند، برای چیدمان آن دچار مشکل می شوند.

لازم است تا از مواردی استفاده نمایید که با سبک آشپزخانه شما سازگار باشند. به طور مثال اگر تمام موارد در داخل آشپزخانه مربعی هستند، می توانید بانکه های مربعی را بکار بگیرید.

بانکه های شیک

بسیاری از مواردی که امروزه در بازار مشاهده می شوند، از نوع بانکه های شیشه ای و شیک هستند. یکی از مزیت های بانکه های فوق این مورد می باشد که می توان انواع حبوبات یا مواد غذایی که درون آنها قرار دارد را مشاهده کرد.

در زمان خرید توصیه می شود تا حتما گزینه هایی را انتخاب نمایید که جنس شیشه آنها بسیار محکم می باشد.

جدیدترین بانکه حبوبات

بانکه ها دارای انواع متفاوتی می باشند و افراد بر اساس نیاز خود اقدام به خرید می نمایند. لازم است تا شما مواردی را خریداری نمایید که متناسب با نیاز شما باشد.

از همین رو توجه به اندازه بانکه ها و سایز کابینت ها دارای اهمیت بالایی است. این موارد در بازار در طرح ها و اندازه های گوناگون وجود دارند.

بانکه حبوبات ، آشپزخانه یکی از مکان های مهم در خانه است که معمولا وقت اکثر خانم ها در آنجا سپری می شود.

حال خانم ها دوست دارند آشپزخانه ای مرتب داشته باشند و مواد غذایی در ظروف مخصوص و منظم چیده شده باشد حال ما میخواهیم یک نوع از این ظروف را با عنوان بانکه حبوبات به صورت کامل و جامع بررسی کنیم  پس همراه ما تا انتهای این مقاله باشید.

یکی از مواد غذایی که روزانه ما با آن سروکار داریم حبوبات است که ظروف مخصوص آن بانکه و یا شیشه حبوبات است ولی ما باید هنگام خرید آن بسیار دقت کنیم و از آن به خوبی نگهداری کنیم.

چون می توان این ظروف را به عنوان ظروف اساسی آشپزخانه نام برد زیرا به طور منظم از آن استفاده می کنیم. حا اگر ظروف بی کیفیتی خریداری کنید در زمان کم کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

انواع بانکه و یا شیشه حبوبات

معمولا بانکه های حبوبات از جنس های متنوع و بسیار زیادی تشکیل شده اند و هر کدام مناسب برخی از حبوبات و مواد غذایی هستند و باید بنا به استفاده خود ببیند که چه چیزی می خواهید در بانکه خود نگهداری کنید.

به عنوان مثال بانکه ها از پلاستیک، فولاد ضد زنگ، سرامیک و شیشه ساخته شده اند.

حال این شما هستید که با توجه به دیزاین آشپزخانه و نوع حبوباتی که می خواهید در آنها نگهداری یکی از این مدل ها استفاده کنید. در زیر به انواع بانک ها با ویژگی هایی که دارد اشاره کرده ایم:

  • بانکه های پلاستیکی

اگر میخواهید مواد غذایی چسبنده ایی را درون بانکه بریزید مانند عسل و … توصیه می شود که از ظروف پلاستیکی استفاده نمایید.

  •  بانکه های استیل ضد زنگ

اگر شما فرزندی دارید که نگران شکستن بانکه شیشه ایی و… هستید می توانید از بانکه استیل ضد زنگ استفاده کنید و باید این را هم بگوئیم که در این نوع ظرف می توانید هر غذایی که دوست دارید ذخیره کنید.

  • بانکه های شیشه

ظروف شیشه ایی در بین همه افراد محبوب است چرا که محتویات درون این ظرف ها به خوبی قابل مشاهده است و هر کدام را که بخواهید می توانید بر دارید و همچنین به دلیل درب محکم آن ها هوا و حشرات به هیچ عنوان نمی توانند درون آن بانکه ها نفوذ کنند.

  • بانکه سرامیکی

ظروف سرامیکی از مقاومت زیادی برخوردار هستند و اگر می خواهید از بانکه حبوبات مدت ها استفاده نمایید بهترین گزینه برای شما است زیرا عمر بسیار طولانی دارد.
راهنمای خرید بهترین سبزی خردکن

نکات مهم در زمان خرید بانکه حبوبات

در زمان خرید بانکه حبوبات باید به یک سری از نکات مهم توجه نمایید. در زیر به این نکات اشاره کرده ایم:

  •  توجه نمودن به درب بانکه

برای حفظ نمودن مواد غذایی درون بانکه باید درب آن کاملا محکم باشد و حشرات و هوا و رطوبت به درون بانکه حبوبات نفوذ نکند و مواد غذایی درون بانکه خراب و فاسد نشود.

  • جنس بانکه

بانکه ها جنس های مختلف دارد که شامل چوب، شیشه، اکریلیک، پلاستیک، فلز، سیلیکون، پلی رزین و سرامیک می باشد. سعی کنید که بهترین جنس را بخرید درست است که کمی گران تر است ولی باید این را در نظر داشته باشید که عمر بیشتری را دارد .

  • رنگ بانکه

به رنگ بانکه ها توجه بسیار داشته باشید. بانکه ها رنگ های بسیار زیبا و متنوعی دارد شما سعی کنید رنگی را خریداری کنید تا هماهنگی بین دکوراسیون و وسایل آشپزخانه تان را ایجاد کند و رنگ بانکه ها  متفاوت نشود و تمامی وسایلتان ست و هماهنگ باشد.

  • اندازه بانکه

به اندازه بانکه حبوبات بسیار توجه کنید به عنوان مثال اگر بانکه برای لوبیا و یا نخود می خواهید حداقل اندازه ایی که باید خریداری کنید ۲ کیلوگرم است و با توجه به موادی غذایی تان اندازه بانکه ها تغییر می کند.

به عنوان مثال برای  ماکارونی باید بانکه ایی با اندازه بزرگ تری خریداری نمایید.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع و اقسام محصول و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید آنلاین و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه برای خریدی رضایت بخش به شما کمک کرده باشد.

شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.

تیم پشتیبانی گرین لیست تلاش کرده است تا بهترین و شیک ترین مدل های موجود در بازار ایران را با ارش خرید بالا گردآوری کند تا شما عزیزان با توجه به نقاط قوت و ضعف محصولات موجود و مقایسه مشخصات آنها خریدی آگاهانه داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۴ مدل بانکه حبوبات زیبا و کاربردی + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 100,000 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

بانکه مدل گرد مجموعه 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
6.5x6.5x20 سانتی‌متر 300 گرم 6 شیشه فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه مدل چهارگوش مکارتی S2-12 مجموعه 12 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
4.5x4.5x12 سانتی‌متر 130 گرم 12 شیشه فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه مدل کانتینری مجموعه 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش تعداد جنس بدنه
7.5x7.5x6.5 سانتی‌متر 120 گرم 0.125 لیتر 6 شیشه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه کارن مدل یاس مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی تعداد
22x11x15 سانتی‌متر 344 گرم 11x11x25 سانتی‌متر 30 گرم 2
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

بانکه مدل موکاپات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
12x12x15 سانتی‌متر 250 گرم 1 استیل سیلیکون، استیل

امتیاز کاربران

بانکه مدل حبوبات کد 302 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی تعداد
10x10x23 سانتی‌متر 390 گرم 30x10x24 سانتی‌متر 1200 گرم 3.
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه آوا ور مدل Yas-02 بسته 2عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی گنجایش تعداد
20 × 19 × 21 سانتی‌متر 20 × 19 × 21 سانتی‌متر 520 گرم 1/75لیتر لیتر 2
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه مادام کوکو مدل ماگو مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن وزن بسته‌بندی گنجایش تعداد
23x11x14 سانتی‌متر 400 گرم 400 گرم 1 لیتر 2
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

بانکه ایکیا مدل KORKEN کد 213

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش تعداد جنس بدنه
12x12x16.5 سانتی‌متر 690 گرم 1 لیتر 1 شیشه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه ایکیا مدل 602

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی گنجایش
11x11x29 سانتی‌متر 980 گرم 11x11x29 سانتی‌متر 980 گرم 1.8 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه پاشاباغچه مدل Babylon کد 43183 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی گنجایش جنس بدنه
10 × 22 سانتی‌متر 22 × 11 × 25 سانتی‌متر 1542 گرم 1500 میلی لیتر لیتر شیشه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ظرف نگهدارنده ایکیا مدل Korken 2Lit

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی گنجایش تعداد
30.5x11x11 سانتی‌متر 35x15x15 سانتی‌متر 1500 گرم 2 لیتر لیتر 1
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بانکه مدل حبوبات 6_grid

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی تعداد جنس بدنه
42x15x33 سانتی‌متر 2350 گرم 42x16x35 سانتی‌متر 1 پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه مدل UN-004 مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
12x12x16.5 سانتی‌متر 100 گرم 4 استیل فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه وی آی پی احمت مدل vp-107 مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی تعداد
22x17x30 سانتی‌متر 1095 گرم 29×16×22 سانتی‌متر 1005 گرم 4
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه مدل A.C.A کد 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
30x30x16 سانتی‌متر 950 گرم 1 استیل استیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

بانکه مدل پیرکس بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
25x9x9 سانتی‌متر 500 گرم 4 پیرکس چوب پنبه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه باریکو مدل peerless مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
48x25x18 سانتی‌متر 1900 گرم 4 استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه پرنس هوم مدل 4 مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
26x26x22 سانتی‌متر 1590 گرم 4 استیل فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه شیک و تک مدل KSH108-8 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی تعداد جنس بدنه
ابعاد مدل کوچک :قطر:10 سانتی متر ، ارتفاع بدون ... 14 ×16×22 سانتی‌متر 1100 گرم 3. شیشه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

بانکه سام ست مدل گاردنیا KT مجموعه 8 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
12x12x20 سانتی‌متر 322 گرم 8. فلز فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه بای استایل مدل 360

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
25x25x28 سانتی‌متر 1780 گرم 1 پلاستیک پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

بانکه برابانتیا مدل Jar 1.9

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس بدنه جنس در
10x10x32 سانتی‌متر 600 گرم 1 شیشه پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ست بانکه پاشاباغچه کد 96322 بسته 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی تعداد جنس بدنه جنس در
25 × 26.5 × 37 سانتی‌متر 3710 گرم 5 شیشه شیشه
مشخصات بیشتر

3 دیدگاه

  1. جای حبوبات عروس مدل آرتیستون رو از دیجی کالا خریدم و عالی بود هم از نظر کیفیت هم جنس و هم رنگ 👌😍
    خریدش رو بهتون پیشنهاد میکنم واقعا 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا