ابزار غیر برقی

۱۹ مدل از انواع نخ موم دار باکیفیت و برتر + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید نخ موم دار

یکی از مهم ترین متریال هایی که برای تولید محصولات چرمی از آن استفاده می شود، نخ موم دار است.

در همین راستا شرکت ها و کسب و کارهای فعال در حوزه تولید محصولات چرمی باید با بررسی راهنمای خرید انواع نخ موم دار در نهایت محصولات با کیفیت و درجه یکی را خریداری کرده و از این متریال برای تولید انواع محصولات استفاده می کنند.

در همین راستا در ادامه شما را با راهنمای خرید انواع نخ موم دار آشنا کرده و در رابطه با این دسته از محصولات صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید.

نخ موم

نخ های موم زده که اغلب نخ های چربی نیز می باشند، یکی از انواع نخ های چرم دوزی محسوب می شوند.

این نخ ها دارای وزن و ضخامت متفاوتی می باشند که بر اساس نوع چرم شما مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب از این موارد برای دوخت چرم با دست استفاده می شود.

نخ موم زده

استفاده از نخ های موم زده برای دوخت پارچه های چرمی بسیار مفید می باشند. از آنجا که موم ها دارای حالت چربی هستند لذا به راحتی اصطکاک را کاهش داده و در پارچه های کلفت نیز نفوذ می نمایند.

از همین رو اگر مایل باشید تا پارچه های ضخیم را به یکدیگر بدوزید، اغلب باید از این نخ ها بهره ببرید.

معرفی نخ موم دار

پیش از بررسی راهنمای خرید اینترنتی انواع نخ موم دار، به منظور بررسی و معرفی این دسته از محصولات باید گفت که نخ های موم دار به دسته از الیاف پیوسته پلی استر گفته می شود که به منظور تولید آن ها به صورت کامل در موم آغشته می شود.

ویژگی مهمی که این دسته از نخ ها دارند این است که در مقابل سایش مقاوم بوده و پاره نمی شوند.

از این دسته محصولات برای چرم دوزی استفاده می شود و شما می توانید محصولات چرمی مختلفی را مشاهده کنید که با استفاده از نخ موم دار تولید می شوند.

به همین دلیل فعالین حوزه تولید محصولات چرمی باید توجه بسیار زیادی به خرید نخ موم دار کرده و محصولات با کیفیتی را سفارش دهند.

انواع نخ چرم دوزی

نخ چرم دوزی همانگونه که از نام آن مشخص است برای دوختن پارچه های چرمی مورد استفاده قرار می گیرد. این نخ ها مقاومت بالایی داشته و بسیار دیر پاره می شوند.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که نخ های مخصوص چرم دوزی دارای انواع متفاوتی هستند. بهتر است تا همواره از نمونه های موم دار استفاده نمایید.

نخ چرم دوزی با دست

برای اینکه بتوانید دو قطعه چرم را در کنار یکدیگر به خوبی چفت نمایید، نیاز به نخی دارید که مقاومت خوبی داشته باشد. از همین رو از نخ های موم دار استفاده می شود.

این نخ ها اغلب به رنگ قهوه ای یا کرم در بازار یافت می شوند. نخ های موم دار برای اینکه طول عمر بالایی داشته باشند باید در محیط های خنک نگهداری شوند.

بررسی راهنمای خرید انواع نخ موم دار

اگر قصد دارید تا برای تولید محصولات چرمی، نخ موم دار خریداری کرده و از این نوع متریال استفاده کنید، لازم است تا به منظور سفارش این دسته از این دسته از نخ ها به سراغ بهترین تولید کنندگان رفته و محصولات درجه یک را از این تولید کننده ها خریداری کنید.

نکته مهمی که در راستای بررسی راهنمای خرید انواع نخ موم دار باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت های تولید کننده نخ های موم دار محصولات خود را در رنگ بندی های مختلفی تولید می کنند.

شما به منظور خرید این دسته از محصولات باید به سراغ نخ هایی بروید که رنگ بندی شان متناسب با نیاز شما است.

در بین محصولات مختلفی که توسط شرکت ها تولید می شوند، نخ های موم دار کرمی و قهوه ای رنگ محبوبیت بسیار زیادی داشته و فعالین حوزه چرم دوزی با خرید این نخ ها می توانند از آن برای تولید محصولات چرمی استفاده کنند.

توجه به ضخامت و میزان نخ خریداری شده نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به منظور استفاده از این متریال برای انجام فرآیندهای چرم دوزی با مشکل خاصی مواجه نشوید و به بهترین شکل ممکن بتوانید نیاز خود را برطرف کنید.

اگر قصد دارید تا اقدام به نخ موم دار کنید، باید به این موضوع اشاره کنیم که خرید این دسته از محصولات در حجم های بالا به شما کمک می کند تا بتوانید هزینه های خود را مدیریت و نخ را با قیمت پایین تری خریداری کنید.

توجه به این مسئله به شما کمک می کند تا بتوانید در هزینه های خود به طرز چشمگیری صرفه جویی کنید.

نگهداری از نخ مومدار به منظور راهنمای خرید انواع نخ موم دار

افراد با بررسی خرید انواع این محصولات و پس از سفارش این دسته از محصولات ممکن است به منظور نگهداری از این آن ها با مشکلات و چالش های مختلفی مواجه شوند.

در همین راستا باید گفت که نگهداری از نخ ها به صورت کلی فرآیند سختی نبوده و شما می توانید در یک محیط با شرایط دمای مناسب و رطوبت مناسب اقدام به نگهداری طولانی مدت از نخ کنید.

پیشنهاد ما این است که حتماً پیش از خرید و نگهداری انواع نخ، از شرکت تولید کننده نخ بخواهید تا دستورالعمل صحیح نگهداری از نخ موم دار را برای شما ارسال کنند، چراکه ممکن است برخی از محصولات تولید شده دارای شرایط نگهداری خاصی باشند.

حرف آخر

در این مطلب شما را با راهنمای خرید انواع نخ موم دار آشنا کرده و تلاش کردیم تا به بررسی این دسته از محصولات پرداخته و اطلاعات کاملی در رابطه با این مدل از نخ ها را به شما ارائه دهیم.

توجه به موارد گفته شده در این مطلب و رعایت نکات بیان شده این امکان را برای تان فراهم می کند تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید نخ موم دار کرده و از این نخ ها برای تولید محصولات چرمی استفاده کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۱۹ مدل از انواع نخ موم دار باکیفیت و برتر + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

نخ موم دار کد 6006 طول 20 متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های ابزار و یراق آلات چرم دوزی سایر توضیحات
20x5x1 سانتی‌متر 10 گرم ساخته شده از آهن نخ موم دار چرم دوزی با ضخامت یک میلیمتر طول 20 متر

امتیاز کاربران

نخ موم دار مدل 038 سایز 1 میلی متر طول 50 متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کالا ویژگی‌های ابزار و یراق آلات چرم دوزی سایر توضیحات
8x8x3 سانتی‌متر 100 گرم نخ موم دار ابزار دوخت رنگ : قهوه ای کشور سازنده : ترکیه جنس نخ : مصنو...

امتیاز کاربران

نخ موم دار یاسین کد 20 سایز 1 طول 50 متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های ابزار و یراق آلات چرم دوزی
10x3x10 سانتی‌متر 56 گرم ساخته شده از آهن

امتیاز کاربران

نخ موم دار کد 011 سایز 1 میلی متر طول 50 متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کالا ویژگی‌های ابزار و یراق آلات چرم دوزی سایر توضیحات
8x3x3 سانتی‌متر 100 گرم نخ موم دار ابزار دوخت رنگ : قهوه ای روشن کشور سازنده : ترکیه جنس نخ :...

امتیاز کاربران

نخ موم دار آلما کد BROW طول 20 متر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
2000x0.1x0.1 سانتی‌متر 15 گرم 20 متر نخ موم زده رنگ قهوه ای تیره در بسته بندی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا