لوازم جانبی و یدکی خودرو

۲۵ مدل آفتابگیر خودرو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آفتابگیر پنجره خودرو

آفتابگیر پنجره یکی از مواردی است که اغلب ماشین ها در روزهای آفتابی و گرم سال به آن نیاز دارند. در همین راستا توصیه می شود تا حتما از آن برای خنک ماندن ماشین خود استفاده نمایید.

البته در زمان خرید آفتابگیر باید دقت کنید که برای کدام پنجره ها به این موارد نیاز خواهید داشت. زیرا پنجره های مختلف دارای آفتابگیر های متفاوت می باشند.

آفتابگیر خودرو

امروزه انواع آفتابگیرها برای خودرو ها در بازار وجود دارند که از لحاظ جنس و اندازه متفاوت می باشند. یکی از مواردی که موجب تفاوت در آفتابگیرها می شود، رنگ است.

در نظر داشته باشید که بهترین آفتابگیر دارای رنگ روشن است که نور را به خود جذب نکند زیرا در غیر این صورت داخل ماشین بسیار گرم خواهد شد.

آفتابگیر ماشین

یکی دیگر از مواردی که برای خرید آفتابگیر پنجره باید به آن دقت داشته باشید نوع مدل ماشین است. مدل های متفاوت ممکن است پنجره های مختلفی نیز داشته باشند.

همین مورد در زمان خرید با اهمیت می باشد. زیرا آفتابگیرها دارای تفاوت هستند و تنها بر روی پنجره های خاصی نصب می شوند.

آفتابگیر پنجره ماشین

آفتابگیر هایی که امروزه برای ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند، تنوع قیمتی زیادی دارند. عموما مواردی که از جنس های مرغوب تری تهیه می شوند هزینه بالاتری دارند.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که آفتابگیر خوب، آفتابگیری است که بتواند به خوبی نور خورشید را منعکس نماید. از همین رو توصیه می شود تا از رنگ های روشن بهره ببرید.

بهترین آفتابگیر خودرو

برای خرید بهترین آفتابگیر خودرو ابتدا باید مدل و نوع پنجره خودروی خود را مشخص نمایید. عموما افراد از نمونه های تاشو استفاده می کنند که حمل آنها آسان باشد.

البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که آفتابگیرهای پنجره جلو و عقب با هم تفاوت دارند. لذا برای پنجره های جلو از آفتابگیر هایی بهره می برند که کلفت تر هستند.

آفتابگیر خودرو نقش بسزایی در رانندگی دارد. این مورد که بر روی پنجره نصب می شود از بازتاب نور خورشید به چشم راننده و سایر مسافران جلوگیری می نماید.

لذا اگر قصد دارید تا طولانی مدت با ماشین رانندگی نمایید استفاده از این آفتابگیرها بسیار خوب است. در همین راستا در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید آنلاین آفتابگیر خودرو را در اختیارتان قرار دهیم تا بر اساس آن بتوانید یک خرید خوب داشته باشید.

خرید آفتابگیر ماشین

برای خرید آفتابگیر پنجره ماشین توصیه می گردد تا از نمونه هایی بهره ببرید که نور را به خوبی منعکس می نمایند لذا به جنس آفتابگیر خود بسیار دقت داشته باشید.

از سوی دیگر بهتر است تا از آفتابگیر هایی به رنگ روشن استفاده کنید. این موارد گرمای کمتری را داخل ماشین نگه می دارند.

خرید آفتابگیر خودرو

موارد متفاوتی وجود دارند که در زمان خرید آفتابگیر ماشین باید مد نظر قرار دهید. یکی از مهمترین موارد، داشتن کاور می باشد. آفتابگیر شما باید کاور مخصوص داشته باشد تا بتوان به راحتی آن را حمل و نقل کرد.

از سوی دیگر کاور از سوراخ شدن و پاره شدن آفتابگیر جلوگیری می نماید. بر اساس نوع آفتابگیر، کاور های متفاوتی نیز در بازار وجود دارند.

آفتابگیر شیشه بغل ماشین

آفتابگیرهای پنجره خودرو می توانند مزایای بسیاری داشته باشند. یکی از مهمترین کاربردهای آنان بازتاب اشعه نور خورشید می باشد.

برای اینکه آفتابگیر خوبی تهیه نمایید لازم است تا به اندازه و رنگ آن دقت داشته باشید. توصیه می شود تا از گزینه هایی بهره ببرید که اندازه آفتابگیر مطابق با اندازه پنجره بوده و رنگ آن نیز روشن باشد.

آفتابگیر رولی شیشه بغل

آفتابگیر خودرو برای هر پنجره خاص بوده و با پنجره های دیگر فرق دارد. از همین رو گزینه های محدودی در زمان خرید وجود دارند. اما این بین باید حتما دقت نمایید که آفتابگیر شما به آسانی نصب شود.

برخی از آفتابگیرها برای اتصال نیاز به چسب های خاص دارند و برخی دیگر نیز به راحتی روی شیشه قرار می گیرند.

آشنایی با آفتابگیر بغل خودرو

در حال حاضر اغلب آفتابگیرهایی که ما می شناسیم برای پنجره های جلو و عقب ماشین هستند اما باید در نظر داشته باشید که می توان برای شیشه های بغل نیز از آفتابگیرهای مناسب استفاده نمود.

شما می توانید این آفتابگیرها را به صورت مداوم بر روی پنجره نصب نمایید.از دو جهت وجود آفتابگیرهای فوق مهم هستند.:

  1. مانع از ورود نور خورشید به ماشین می شوند
  2. می توانند جلوی باد اضافی را بگیرند تا به سرنشین ها آسیب و اذیتی وارد نشود. آفتابگیرهای بغل خودرو می توانند به صورت چاپی یا ساده باشند.

راهنمای خرید اینترنتی آفتابگیر پنجره خودرو

چگونه بهترین سایه های شیشه اتومبیل را انتخاب کنیم؟این سوالی است که ممکن است برای افراد زیادی به وجود آید. توصیه می شود تا برای این مورد راهنمای زیر را مطالعه کنید:

هنگام خرید آفتابگیر خودرو ، چند نکته ارزش بررسی دارد تا محصول خریداری شده شما را ناامید نکند. در حالی که هزینه همیشه یک عامل مهم باقی می ماند، متغیرهای دیگری وجود دارند که ارزش توجه نمودن را دارند.

  • سازگاری

یکی از عوامل اصلی سازگاری آفتابگیر با خودروی شما است. یک پوشش بزرگ خورشیدی نصب را سخت و  ظاهر را بسیار ناخوشایند می کند، در حالی که پوشش کوچکتر باعث ایجاد فضاهای زیادی برای عبور ذرات نور خورشید می شود که هدف پوشش را از بین می برد.

بنابراین، مطمئن شوید که محصولی که می‌خرید مطابقت دقیق با ماشین شما و پنجره دارد. برخی از محصولات نمودار اندازه ای را برای تطابق آسان و سریع سایز آفتابگیر با مدل خودروی خاص ارائه می دهند.

  • قیمت آفتابگیر خودرو

در نظر داشته باشید که همیشه گران ترین مورد بهترین گزینه نمی باشد. باید کیفیت را در نظر بگیرید تا از ماندگاری بیشتر محصول برای مدت زمان طولانی اطمینان حاصل کنید.

روکش شیشه بغل ارزان قیمت با کیفیت پایین باعث تعویض مکرر آن می شود و در بلندمدت آن را گران تر می کند. به همین ترتیب، گران ترین آفتابگیر همیشه بهترین نیست.

بنابراین، بدون توجه به قیمت، عاقلانه انتخاب کنید. بودجه فقط باید به عنوان یک راهنما عمل کند. اگر می توانید بودجه را بیشتر برای محصولی بهتر افزایش دهید، گزینه بدی نخواهد بود.

  • انواع و سبک

مهم‌ترین بخش هنگام خرید آفتابگیر خودرو، بررسی انواع مختلف آن است. سبک های مختلفی در طراحی وجود دارد. برخی از آنها جمع شونده هستند برخی دیگر دارای چسب بوده و به شیشه می چسبند.

انواع دیگر آن عبارتند از رینگ استیلی، روکشی آکاردئونی و … همه اینها به ترجیحات استایل، استفاده مورد نظر و راحتی در هنگام نصب بستگی دارد.

نکات اصلی برای خرید آنلاین آفتابگیر خودرو

  • به نوع آفتابگیر خودرو و رنگ آن توجه کنید. مشخص نمایید که برای چه بخشی نیاز دارید و چه مدلی می تواند نیاز شما را برآورده نماید.
  • در نظر داشته باشید که برای هر نوع ماشین مدل آفتابگیر متفاوت است و باید حتما نوع ماشین خود را در نظر داشته باشید.
  • به سادگی و جمع شوندگی آفتابگیر خود دقت نمایید. برخی از موارد ساده هستند و برخی دیگر تا شونده یا جمع شونده می باشند.
  • رنگ و طرح آفتابگیر می تواند بسیار مهم باشد. البته انتخاب یک کالای خوب سلیقه ای می باشد اما باید توجه داشت که اگر رنگ انتخابی شما روشن باشد، گزینه بهتری است زیرا گرما را کمتر جذب می نماید.
  • برخی از انواع آفتابگیر خودرو دارای کاور حمل هستند. این ویژگی گزینه خوبی است زیرا آفتابگیر به خوبی در آن قرار می گیرد و می توان آن را جابجا نمود.این موارد از پارگی یا کثیف شدن آفتابگیر جلوگیری می نمایند.
  • نصب آفتابگیر خودرو باید آسان باشد. این مورد اصلا کار پیچیده ای نیست اما گاها برخی از محصولات به سختی نصب می شوند و همین مورد امکان استفاده از آنها را دشوار می نماید.
  • باید در نظر داشته باشید که برخی از آفتابگیرها را می توانید مستقیما بر روی شیشه نصب نمایید اما برخی دیگر دارای فنر هستند.
  • امروزه آفتابگیرها دارای انواع متفاوتی هستند و در بازار با قیمت های متنوعی ارائه می شوند اگر بخواهید از این موارد خریداری نمایید، در گام اول باید موردی را بیابید که با ماشین شما سازگار باشد.
  • سپس می بایست به نحوه اتصال و رنگ آن توجه نمایید و در نهایت با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید کنید. اکثر این آفتابگیر ها از جنس پلی استر می باشند لذا در سرما و گرما دارای مقاومت بالایی هستند.
  • البته انواع چرم و پلاستیک فشرده نیز در بازار وجود دارد که دارای قیمت بیشتری هستند. برای شیشه های بغل توصیه می شود تا از پلی استر استفاده شود که کارایی و استحکام بیشتری دارد.

جمع بندی

آفتابگیر شیشه بغل خودرو اغلب برای سرنشین ها استفاده می شود که در برابر آفتاب از آنها محافظت می نماید. البته استفاده از این موارد موجب می شود تا در فصل سرما نیز داخل ماشین گرمتر باشد.

معمولا آفتابگیرهای فوق را از جنس پلی استر می سازند تا در برابر تغییرات جوی از بین نرود. البته باید توجه داشته باشید که بیشتر برند ها آفتابگیرهای بغل را به همراه آفتابگیرهای شیشه عقب ارائه می دهند.

برخی از مدل های رایج این آفتابگیرها در بازار قابلیت چاپ را دارند لذا شما می توانید با توجه به حرفه و کسب و کار خود از آن به عنوان تبلیغات استفاده کرده و انواع لوگوها و آرم ها را بر روی آن چاپ نمایید.

اما در زمان خرید دقت داشته باشید که راحتی نصب، جنس، رنگ و اندازه می تواند تاثیر بسزایی داشته باشند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل آفتابگیر خودرو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی به همراه کاور نگهدارنده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
100x0.5x68 سانتی‌متر 150 گرم 1 پلاستیک جلو

امتیاز کاربران

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل 990407

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
148x68x1 سانتی‌متر 100 گرم 1 پارچه جلو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی کد 2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
140x70x1 سانتی‌متر 150 گرم 1 شمعی جلو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتاب گیر شیشه خودرو مدل پارادایز

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
140x70x2 سانتی‌متر 200 گرم 1 پلی‌استر جلو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر عقب خودرو تولیدی پارس مدل 548 مناسب برای 206 اس دی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
107x49x1 سانتی‌متر 210 گرم 1 پارچه، فلز روکش‌دار عقب
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

آفتاب گیر شیشه جلو خودرو مدل 110 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
140*70*1 سانتی‌متر 100 گرم 2 پارچه جلو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتاب گیر رولی شیشه خودرو مدل s0003

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
130x43x3 سانتی‌متر 250 گرم 1 پلاستیک جلو، جلو و عقب خودرو، طرفین، سمت راست، سمت چپ

امتیاز کاربران

آفتابگیر شیشه خودرو مدل pe مناسب برای پژو 405 مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
150x50x1 سانتی‌متر 250 گرم 5 پارچه، پلی استر در، طرفین، عقب، سمت راست، سمت چپ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتاب گیر شیشه خودرو پاسیکو مدل P525 مناسب برای ال 90 بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
100x40x1 سانتی‌متر 200 گرم 4 پلی‌استر طرفین

امتیاز کاربران

افتابگیر خودرو مدل یورو مناسب برای پراید بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
20x10x2 سانتی‌متر 300 گرم 2 پلاستیک فشرده جلو
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

آفتاب گیر شیشه خودرو رویال اسپرت مدل UV PRO مناسب برای دانگ فنگ HC Cross مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x2x30 سانتی‌متر 300 گرم 4 پارچه طرفین
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر عقب خودرو تولیدی پارس مدل 760 مناسب برای شاهین

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
103x49x1 سانتی‌متر 220 گرم 1 پارچه، فلز روکش‌دار عقب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتاب گیر شیشه خودرو لنزووو مدل 2066 مناسب برای پژو 206 مجموعه 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
5x5x5 سانتی‌متر 5 گرم 6 پارچه جلو و عقب خودرو، طرفین
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر خودرو تولیدی پارس مدل 915 مناسب برای برلیانس 330

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
110x63x1 سانتی‌متر 220 گرم 1 پارچه، فلز روکش‌دار عقب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتاب گیر شیشه خودرو پاسیکو مدل P522 مناسب برای سورن مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
35x25x1 سانتی‌متر 330 گرم 4 پلی‌استر عقب، طرفین
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 300,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

آفتابگیر راست خودرو چیکال مدل M-29 مناسب برای پژو 206

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
45x20x3 سانتی‌متر 100 گرم 1 چرم مصنوعی جلو، سمت راست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر چپ خودرو چیکال مدل M-52 مناسب برای پژو 206

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
35x15x3 سانتی‌متر 100 گرم 1 چرم مصنوعی جلو، سمت چپ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتاب گیر و دید در شب خودرو مدل Hd Visor کد HD 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x9x9 سانتی‌متر 200 گرم 1 پلاستیک جلو

امتیاز کاربران

آفتابگیر سمت راست خودرو چیکال مدل M-8 مناسب برای پژو پارس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x10x2 سانتی‌متر 100 گرم 1 فوم جلو

امتیاز کاربران

آفتابگیر شیشه خودرو کد 100 مناسب برای MVM 315 صندوقدار مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
80x30x1 سانتی‌متر 400 گرم 4 پلی استر طرفین
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

آفتابگیر جلو سمت راست خودرو چیکال مدل M-14 مناسب برای سمند

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
2x15x30 سانتی‌متر 100 گرم 1 فوم جلو

امتیاز کاربران

آفتابگیر خودرو بابل کارپت کد T1 مناسب برای سمند

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x10x5 سانتی‌متر 500 گرم 2 چرم جلو، طرفین
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر تلسکوپی خودرو بابل کارپت کد H1 مناسب برای پژو پارس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x10x3 سانتی‌متر 500 گرم 1 چرم جلو، طرفین
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر خودرو بابل کارپت کد T1 مناسب برای پژو 207 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x10x3 سانتی‌متر 500 گرم 2 چرم جلو، طرفین
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آفتابگیر خودرو بابل کارپت کد T1 مناسب برای پژو 405

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس محل نصب
30x10x3 سانتی‌متر 500 گرم 2 چرم جلو، طرفین
مشخصات بیشتر

13 دیدگاه

    1. سلام دوست عزیز.
      از همراهی شما سپاسگزاریم.
      به راحتی می توانید با کلیک بر روی دکمه خرید یا عکس محصول مورد نظر به صفحه فروشنده برگزیده انتقال پیدا کنید و خرید راحتی را تجربه کنید. ممنون

        1. سلام دوست عزیز، جهت خرید به محصولات منتخب معرفی شده در انتهای مقاله مراجعه کنید. پایدار و پیروز باشید.

    1. بسیار عالی دوست عزیز، از این که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتین، سپاسگزارم.

  1. آفتاب گیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی به همراه کاور نگهدارنده از دیجی کالا خریدم و خیلی راضی بودم تو این فصل برای هر ماشینی لازمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا