گردش و سفر

۲۵ مدل کاور شیردهی برتر و پرفروش با خرید اینترنتی

راهنمای خرید کاور شیردهی

کاور شیردهی در واقع نوعی پیشبند است که خانم های به وسیله آن می‌توانند در هر مکانی و بدون هیچگونه دغده‌ای کودک تازه به دنیا آمده خود را شیر بدهند. این وسیله بسیار کاربردی و در عین حال ارزان‌ قیمت بوده که معضل شیر دادن مادر به کودک را در مواقع دشوار حل کرده است. استفاده از این محصول نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای خارجی هم در میان بسیاری از خانم‌های شیرده رواج دارد.

ممکن است شما در موقعیتی باشید که امکان شیر دادن به کودک وجود ندارد و کودک شما هم مدام به خاطر گرسنگی گریه می‌کند، در این مواقع استفاده از کاور شیردهی مناسب‌ترین راه‌حل می‌باشد.

از آنجا که قیمت کاورهای شیردهی بسیار ارزان‌ قیمت بوده، شما می‌توانید با بودجه تخصیص یافته خود جهت خرید این محصول اقدام نمایید. اگرچه ناگفته نماند که تهیه کاور شیردهی از طریق مطالعه راهنمای خرید اینترنتی به راحتی امکان‌پذیر شده است.

پیشنهاد مطالعه: ۲۵ مدل پد شیردهی بهداشتی و ارزان با خرید اینترنتی 

آشنایی با انواع کاورهای مخصوص شیردهی

در واقع می‌توان گفت که کاورهای شیردهی چیزی به مانند پیشبند‌ های آرایشگاهی بوده که در اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند. پوشیدن آنها هم در هر مکانی به راحتی میسر است. نوزاد به هنگام شیر خوردن درون کاور مخصوص قرار می‌گیرد و سینه‌های مادر از دید عموم مخصوصا در مکان‌های پر رفت و آمد مخفی می‌ماند.

این محصول بیشتر مناسب مواقعی است که نوزاد مدام به خاطر گرسنگی در مکان‌های شلوغ گریه می‌کند و مادر چاره‌ای به استفاده از این محصول جهت شیر دادن به نوزاد خود ندارد. جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان در ادامه به مدل‌های مختلفی از کاورهای شیردهی اشاره می‌کنیم:

  • مدل پیش بندی

این مدل طراحی بسیار ساده‌ای داشته و می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. طراحی این مدل به گونه‌ای بوده که تنها قسمت جلوی مادر را هنگام شیر دادن به نوزاد، پوشش می‌دهد. از مهمترین مزایای این محصول این است که می‌توان آن را در هر مکانی استفاده نمود و در کمترین زمان آن را به تن کرد. ناگفته نماند که کاور پیش بندی به خاطر حجم کم آن در کیف، جا می‌گیرد.

  • مدل 360 درجه

طراحی این محصول کمی متفاوت‌تر از مدل‌های قبلی است. زیرا قسمت‌های بیشتری از بالاتنه مادر را هنگام شیر دادن، پوشش می‌دهد و به مانند نوعی دامن بوده و با استفاده از این محصول دیگر نیازی به نگرانی جهت شیر دادن به نوزاد در مکان‌های عمومی نیست. از مهمترین مزایای استفاده از این کاور شیردهی می‌توان به باز و بسته شدن راحت آن اشاره نمود.

  • مدل مچی

طراحی این کاور را می‌توان چیزی شبیه مدل قبلی دانست اما با این تفاوت که بند دار بودن یقه محصول باعث تنظیم آن شده و از این طریق دید مناسبی برای مادر به هنگام شیر دادن به نوزاد، فراهم می‌شود. اما چرا این کاور شیردهی به مدل مچی معروف است؟ جهت پاسخگویی باید بگوییم که دلیل نامگذاری آن به خاطر یک عدد بالش شیردهی مچی بوده که هنگام خرید همراه با خود کالا به فروش می‌رسد. استفاده از بالش شیردهی جهت جلوگیری از خسته شدن دست مادر به هنگام شیر دادن به نوزاد، بسیار کاربردی است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین شیر دوش با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

نکات مهم هنگام خرید کاور شیردهی

  • مدل‌ های مختلف کاور شیردهی

همانطور که در جملات بالا اشاره کردیم شما باید با توجه به نیاز خود و اینکه با کدام مدل محصول جهت استفاده، احساس راحتی بیشتری دارید اقدام به خرید آن نمایید. اگر دنبال یک محصول مناسب جهت پوشش‌دهی کامل هستید به دنبال خرید مدل‌هایی بروید که از این قابلیت برخوردار باشند که در اینجا کاور شیردهی مدل 360 درجه بهترین گزینه جهت خرید به شمار می‌رود. البته قبل از انتخاب مدل‌های مختلف باید ببینید پوشش چه نوع محصولی جهت استفاده برای شما مناسب‌تر است.

  • جنس‌ های مختلف کاور شیردهی

حتی‌الامکان پیشنهاد می‌شود که محصولی را جهت خرید انتخاب نمایید که جنس بسیار مرغوبی داشته باشد. زیرا جنس محصول نشان‌دهنده مرغوبیت و کیفیت آن است. جنس کاور شیردهی نباید به گونه‌ای ضخیم باشد که هنگام شیر خوردن باعث اذیت نوزاد شود. جنس نازک این محصول هم باعث دیده شدن بالاتنه مادر در مکان‌های عمومی می‌شود. پس به هنگام خرید به این مورد توجه ویژه‌ای نمایید و آگاه باشید که جنس‌های مرغوب بر قیمت محصول تاثیرگذار هستند. پس باید با توجه به هدف و بودجه تخصیص یافته مشخصی جهت خرید مناسب‌ترین کاور شیردهی، اقدام نمایید.

  • نوع یقه کاور شیردهی

نوع یقه‌ کاورهای شیردهی به مانند یکدیگر هستند اما تنها تفاوت یقه‌ها را می‌توان در چگونگی باز و بسته شدن آنها دانست. زیرا بعضی مدل‌ها به وسیله دکمه فشاری باز و بسته می‌شوند و بعضی مدل‌های دیگر از قابلیت تنظیم به وسیله بند دور گردن برخوردار هستند.

  • طراحی کاور شیردهی

بسیاری از افراد به طراحی ظاهری کاور شیردهی از جمله رنگ آن توجهی ندارند. سعی نمایید که کاورهای شیردهی را با رنگ و طرح مانتو، کیف و شال خود انتخاب نمایید. این عامل باعث می‌شود که در مکان‌های عمومی کمتر به چشم آمده و جلب توجه کنید.

  • برندهای تولیدی کاور مخصوص شیردهی

از آنجا که کاورهای شیردهی برندهای متنوعی داشته پس باید با توجه به شناخت کیفیت‌ های تولیدی هر کدام جهت خرید بهترین مدل اقدام نمایید. شرکت‌های تولیدی مخصوصی جهت ساخت این محصول در کشور به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که از مهمترین آنها می‌توان به اسامی دی روحه ، بی بی جم ، تاتی ، مادرکر ، مینی داملا ، آنجل ربیت ، مامانگلی و فرست یرز اشاره نمود.

  • سایز کاور شیردهی

کاورهای شیردهی، سایزهای مختلفی داشته و هر فرد باید با توجه به اندام خود، مناسب‌ترین مدل را انتخاب نماید. به سایز بدن خود آگاه بوده تا مشکلی از لحاظ انتخاب اندازه مناسب جهت خرید این محصول نداشته باشید. البته توصیه می‌کنیم که حتی‌الامکان یک سایز بزرگتر را همیشه مد نظر قرار داده تا بتوانید آزادی عمل بیشتری هنگام شیر دادن به نوزاد خود داشته باشید.

  • قیمت کاور شیردهی

    از آنجا که فاکتورهای زیادی بر روی قیمت کاور شیردهی تاثیر گذاشته پس نیاز است که هدف و بودجه مورد نظر خود را قبل از انتخاب آن، مشخص نمود. امکانات جانبی محصول نظیر: بالش شیردهی و یقه قابل تنظیم و همچنین برندهای تولیدی بر افزایش قیمت محصول به خودی خود تاثیرگذار هستند. بستگی به سلیقه شما به عنوان فرد خریدار دارد که چه انتظاری از کاور مخصوص شیردهی داشته باشید و چقدر هنگام استفاده از آن راحت باشید. در اینصورت می‌توانید راحت‌تر در مورد انتخاب مدل‌های مناسب جهت خرید تصمیم‌گیری نمایید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کاور شیردهی دی روحه کد Di024 به همراه بالش شیردهی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس امکانات تغییر ابعاد و وزن سایر توضیحات
50x100x1 سانتی‌متر 300 گرم پنبه قابلیت تنظیم سایز - کاور شیردهی به همراه بالش شیردهی مچی برند دی ...

امتیاز کاربران

کاور شیردهی دی روحه مدل Di013.5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
104x58x1 سانتی‌متر 400 گرم پارچه

امتیاز کاربران

کاور شیردهی بی بی جم کد Bj323.2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس امکانات تغییر ابعاد و وزن
100*65*0.1 سانتی‌متر پنبه قابلیت تنظیم سایز

امتیاز کاربران

کاور شیردهی دی روحه مدل Di013.6

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
104x58x1 سانتی‌متر 400 گرم پارچه

امتیاز کاربران

کاور شیردهی دی روحه مدل Di013.9

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
104x58x1 سانتی‌متر 400 گرم پارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا