دکوراسیون و دکوراتیو

55 مدل ساعت رومیزی زیبا و برتر + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید ساعت رومیزی

یک ساعت رومیزی، نسبتاً کوچک و جمع و جور است و به راحتی می‌توان آن را روی یک شومینه، قفسه یا بروی میز قرار داد، خواه در آشپزخانه، اتاق خواب یا اتاق نشیمن.

اگر احساس می‌کنید سنتی‌تر هستید، یک ساعت برنجی با الهام از کلاس‌های قدیمی بهترین انتخاب است در حالی که یک ساعت دیجیتال ظاهری مدرن با همان جلوه می‌دهد.

شاید برخی از افراد به این فکر باشند که وجود تلفن های هوشمند نیاز به ساعت رومیزی را برطرف کرده است، اما این تصور کاملا اشتباه است. اگرچه در برخی موارد به عنوان ضروری ترین اکسسوری محسوب نمی شوند.

اما به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین کالکشن ها به شمار می روند. امروزه ساعت های رومیزی بسیار شیکی تهیه شده اند که با دیزاین های مدرن سازگاری دارند.

ساعت رومیزی تنها چیزی است که افراد پشت میز به آن احتیاج دارند. البته کیفیت ساعت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرقی نمی کند که شما یک فرد حرفه ای باشید که چندین کار را به صورت همزمان انجام می دهد و یا یک دانشجویی باشید که وظایف خود را مدیریت می کند، انجام امور در یک بازه خاصی از زمان بسیار مهم است.

انتخاب و خرید اینترنتی و حضوری ساعت منعکس کننده سلیقه شماست. شما می توانید با استفاده از ساعت رومیزی، میز کار خود را مجهز تر از همیشه کنید.

ساعت-رومیزی

نکات مهم هنگام خرید ساعت رومیزی

در ادامه شما را با برخی از نکات در هنگام خرید ساعت رومیزی آشنا می کنیم.

  • به دنبال بهترین ویژگی ها باشید

ساعت های مدرن، کاربردی فراتر از نمایش ساعت دارند. این ساعت ها با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند، به شما در زمینه بهینه سازی و نحوه صرف زمان کمک می کند.

امروزه این ساعت ها مجهز به درگاه های شارژ متعددی هستند که راحتی را برای کاربران به ارمغان می آورند. سیستم هوشمند آنها این اجازه را به شما می دهد تا تمام روزهای یادآوری را تنظیم کنید.

برخی از این ساعت ها با قابلیت پیشرفته ای که دارند می توانند تاریخ، زمان و پیش بینی آب و هوا را به طور همزمان به شما نمایش دهند.

  • سبکی متناسب با دیزاین اتاق انتخاب کنید

ساعت های رومیزی در انواع سبک ها ساخته می شود. شما می توانید یک طراحی مدرن انتخاب کنید تا جلوه شیکی به میز کار ببخشد.

طراحی مدرن، به طراحی هایی گفته می شود که به جای لبه های سخت از لبه های گرد و نرم ساخته شده اند.

برای انتخاب ساعت باید به اندازه، رنگ، شکل و فرم نیز توجه کرد.

  • به مواد اولیه ساعت توجه کنید

امروزه ساعت های رومیزی از موادی مانند گلاس، کروم، گرافیت، بلوک های چوبی و غیره ساخته شده اند و این مواد میزهای مدرن و ساعت های مدرن را به خوبی باهم ترکیب می کنند. البته ترکیبی از طراحی های مدرن و سنتی نیز می تواند جالب باشد.

شما می توانید ماده ای را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه و میز کار شما باشد.

  • ساعت رومیزی تعریف کننده شخصیت شما است

زمانی که شما ساعت رومیزی فردی را میبینید می توانید به مهم بودن امور در نزد وی پی ببرید.

به طور معمول افراد زمان زیادی را با لپ تاپ و تلفن همراه سپری می کنند. اما اضافه کردن یک ساعت رومیزی می تواند نشان دهنده قدرت مسئولیت پذیری شما باشد.

ساعت رومیزی شیک امروزه طرفداران زیادی دارد. ما در راهنمای خرید اینترنتی امروز با بررسی انواع ساعت رومیزی مدرن به شما کمک می کنیم تا خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

ساعت-رومیزی

آشنایی با انواع ساعت رومیزی

  • ساعت رومیزی چوبی

این ساعت چند منظوره با طراحی منحصر فردی که دارد، مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. عددهای این ساعت در شب و روز قابل خوانا هستند.

این طراحی مدرن مناسب برای افراد طرفدار صنعت چوب و دیزاین معاصر است. با خرید ساعت چوبی، ظاهر خانه و دفتر خود را شیک تر کنید.

  • ساعت رومیزی LED

این ساعت جذاب و خاص به عنوان یک جامدادی نیز محسوب می شود و بیشترین کاربرد آن برای دانشجویان و اداره ها است. ساعت LED دارای تایمر، آلارم، تقویم، ساعت و دماسنج است.

استفاده و تنظیم این ساعت بسیار آسان است؛ زیرا برای دسترسی به آن کافی است با یک دکمه کار کنید.

  • ساعت رومیزی شنی

اگر می خواهید یک ساعت رومیزی شیک و منحصر به فرد و جذاب داشته باشید، پس ساعت شنی بهترین انتخاب برای شما است. این ساعت به شکلی طراحی شده است که زمان را در دو محور مختلف بیان می کند.

در این ساعت، عدد ساعت در پایین و عدد دقیقه در بالا قرار دارد. برای نشان دادن زمان فعلی از یک خط قرمز مطابق با این دو عدد استفاده می شود.

  • ساعت رومیزی econoLED

این ساعت یادآور ساعت های کلاسیکی است که مرور زمان و گذشت آن را نشان می دهد. خرید این ساعت می تواند به میز شما ظاهری زیبا و جذاب بدهد.

اعداد خوانا با جوهر سیاه مشخص می شوند و نمای آن کاملا یکپارچه است. حرکت دقیق کوارتز و کیفیت بالای ساخت آن، محصول را به ساعتی قابل اعتماد تبدیل کرده است.

  • ساعت رومیزی کاری LED

با استفاده از این ساعت بی نظیر و جذاب می‌توانید اعداد را فراموش کنید؛ زیرا طراحی ماتریسی کلمات در این ساعت به کار رفته است.

این کلمات به صورت انتخابی پدیدار می شوند تا زمان صحیح را به صورت متن در فواصل 5 دقیقه نشان دهند.

این ساعت می تواند هدیه ای مناسب برای عزیزان و آشنایان باشد.

ساعت-رومیز-2

آشنایی با ویژگی ها برای بررسی قیمت ساعت رومیزی خوب

یک ساعت خوب و کاربردی دارای ویژگی های زیر است:

  • تدام عمر
  • متناسب با انواع سلیقه ها
  • اشغال کمترین فضای ممکن
  • نشان دادن زمان به طور دقیق
  • متناسب با پیشرفته ترین تکنولوژی
  • دارای قابلیت استفاده و تنظیم آسان

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • ساعت رومیزی دیجیتال

ساعت های رومیزی دیجیتال که دارای قابلیت های هوشمند هستند، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. عموم مواردی که دارای لبه های گرد و نرم هستند، مورد پسند قرار می گیرند.

در زمان خرید یک گزینه شیک دقت داشته باشید که این مورد با رنگ، فرم و شکل سایر بخش های خانه نیز هماهنگ باشد.

ساعت رومیزی دیجیتالی ، ساعت رومیزی دیجیتالی در بازار زیاد می باشد و انواع متفاوتی نیز دارد. شما می توانید این ساعت ها را به صورت مستقیم به برق شهر متصل نمایید.

به نسبت ساعت های آنالوگ موارد فوق دارای قیمت بالاتری هستند.البته باید اشاره داشت که کار کردن با آنها کمی تخصصی است و همه افراد نمی توانند به راحتی با آنان فعالیت کنند.

  • بهترین ساعت رومیزی

ساعت رومیزی شیک امروزه علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید اما این بین ساعت هایی جزو بهترین ساعت ها محسوب می شوند که با سایر اکسسوری های موجود در دیزاین شما همخوانی داشته باشند.

همچنین مواردی که دارای موتورهای قوی تر هستند، طول عمر بیشتری نیز دارند و کاربردی تر خواهند بود.

بهترین ساعت رومیزی دیجیتال ، ساعت رومیزی از جمله وسایلی می باشد که در تزئین خانه ها به کار رفته و ظاهر آن را بسیار شیک نشان می دهد. ساعت ها می توانند انواع متفاوتی داشته باشند.

اما ساعت های رومیزی دیجیتال گزینه ای عالی می باشند. این مدل ساعت ها برای سبک دکوراسیون مینیمال عالی هستند. زیرا ضمن ساده بودن می توانند بسیار خیره کننده به نظر برسند.

  • ساعت رومیزی شیک

ساعت های رومیزی شیک ساعت هایی هستند که با دیزاین مدرن سازگار باشند. با کمک این ساعت ها می توانید خرید خوبی داشته باشید. ساعت های منحصر بفرد اغلب به شما کمک می نمایند تا ظاهر جذاب تری از خانه خود نشان دهید.

به طور مثال ساعت ها با درگاه های شارژ عالی هستند.

  • ساعت رومیزی خاص

برخی از ساعت های رومیزی دارای ویژگی های خاص هستند. به طور مثال ساعت های شنی گزینه ای عالی می باشند. این ساعت ها دارای دو محور هستند.

بخش پایینی عدد ساعت و بخش بالایی عدد دقیقه را نشان می دهد. این دو بخش نیز توسط یک خط قرمز از یکدیگر جدا می شوند.

  • ساعت رومیزی جدید

در تهیه ساعت رومیزی جدید تلاش می شود تا از ویژگی های به خصوصی نیز استفاده شود. به طور مثال نشان دادن تاریخ یکی از گزینه هایی می باشد که اغلب افراد نسبت به آن تمایل نشان می دهند.

همچنین می توان قابلیت روشن شدن صفحه را در برخی از ساعت ها مشاهده نمود.

  • انواع ساعت رومیزی

ساعت های رومیزی که امروزه در بازار با قیمت های گوناگون وجود دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. ساعت های هوشمند با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند دارای قیمت بالاتری هستند.

البته قیمت ساعت های چوبی کلاسیک نیز به همان اندازه بیشتر می باشد. ساعت های شنی در رده سوم قرار دارند.

  • ساعت رومیزی چوبی

ساعت های رومیزی چوبی یکی از پرکاربردترین ساعت های موجود در بازار می باشد. در زمان خرید این ساعت ها باید حتما به پردازش چوب و نوع آن دقت نمایید.

در غیر این صورت ممکن است که ساعت شما دچار خوردگی شود. ساعت های چوبی برای محیط های مرطوب گزینه خوبی محسوب نمی شوند. زیرا امکان پوسیدگی وجود دارد.

  • ساعت رومیزی چوبی دیجیتال

برای خرید ساعت رومیزی دیجیتال چوبی دقت داشته باشید که این ساعت ها باید در مکان صافی قرار گیرند در غیر این صورت نمی توانند تایم را با دقت نشان دهند. تعمیر این ساعت ها نیز یک امر تخصصی است.

از همین رو توصیه می گردد که اگر ساعت دچار مشکل شد، حتما به یک متخصص و تعمیرکار مراجعه نمایید.

  • ساعت رومیزی چوبی مدرن

ساعت رومیزی چوبی یکی از ملزومات مهم و اساسی در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. این ساعت ها در اغلب خانه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در خصوص استفاده از ساعت های چوبی دقت داشته باشید که تمیز نمودن آنها با مواد شوینده و پارچه های مرطوب جایز نمی باشد.

  • ساعت هوشمند رومیزی

ساعت های هوشمند دارای قابلیت های خاص هستند. به طور مثال برخی از آنها می توانند با توجه به نور محیط صفحه خود را روشن تر یا تیره تر نمایند.

از این ساعت ها برای شارژ نمودن سایر وسایل دیجیتالی نیز می توان استفاده کرد. ساعت های هوشمند رومیزی در طراحی های مدرن و سنتی وجود دارند که افراد می توانند با توجه به سلیقه خود خرید نمایند.

ساعت رومیزی هوشمند ، ساعت رومیزی هوشمند می تواند قابلیت های خاصی را در اختیار شما قرار دهد. به طور مثال می توانید از این ساعت ها به عنوان چراغ خواب استفاده نمایید.

آنها را برای یک ساعت خاص زنگ بگذارید یا از آنان به عنوان تقویم بهره ببرید. در نظر داشته باشید که یک ساعت هوشمند خوب، طول عمر بالایی دارد و اغلب تمام سلیقه ها را جلب می نماید.

  • ساعت ال ای دی رومیزی

در زمان خرید ساعت ال ای دی رومیزی توجه داشته باشید که وزن و اندازه ساعت چقدر می باشد. ساعت های رومیزی نباید سنگین باشند زیرا در این صورت نمی توان آنها را به آسانی حرکت داد.

همچنین باید دقت داشته باشید که ظاهر آن با سایر وسایل موجود بر روی میز سازگار باشد.

  • ساعت دیجیتال رومیزی

برخی از ساعت های رومیزی به صورت شنی هستند و برخی دیگر عقربه ای می باشند. البته به جز موارد فوق، گزنه های دیگری نیز وجود دارند.

به طور مثال ساعت های دیجیتالی نیز امروزه علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

اگر مایلید تا از یک گزینه خاص استفاده نمایید تا چشم ها را به سمت خود جلب نماید، می توانید از ساعت های شنی بهره ببرید.

  • ساعت رومیزی دیجیتال هوشمند

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند عالی هستید، پیشنهاد می کنیم تا econol led بهره ببرید. این ساعت ها از لحاظ ظاهری شبیه به ساعت های کلاسیک می باشند اما امکانات زیادی در اختیار دارند.
شما می توانید انواع صفحه ها را در این ساعت ها مشاهده کنید. به طور مثال برخی از صفحه ها بزرگ هستند که عقربه های آنان دارای طراحی خاصی می باشد.

  • ساعت دیجیتال رومیزی آلارم دار

یکی از انواع پرکاربرد ساعت رومیزی، ساعت های آلارم دار می باشند. اغلب این مورد توسط کارمندان و دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت های آلارم دار دارای انواع متفاوتی هستند.

شما می توانید آنها را با رنج های قیمتی متفاوتی در بازار مشاهده نمایید. ساعت های آلارم دار پلاستیکی هم اکنون بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند.

  • مدل ساعت رومیزی

مدل ساعت های رومیزی بسیاری متفاوت می باشد. ساعت های چوبی می توانند تاثیر بسزایی در محیط داشته باشند.

از سوی دیگر ساعت های led دار برای استفاده در محیط های تاریک یا هنگام استفاده در شب گزینه بهتری محسوب می شوند.

این مورد اغلب در محیط های اداری یا توسط دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ساعت کوکی دیجیتالی

ساعت های رومیزی کوکی از جمله ساعت هایی می باشند که در محیط های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از ساعت های کوکی کمی مدرن شده اند و بر روی آنها درگاه usb وجود دارد.

در برخی از ساعت های موجود شما می توانید به راحتی نور صفحه را تغییر دهید. از همین رو در تمام محیط ها می توان از آنها استفاده کرد.

  • خرید ساعت رومیزی

در زمان خرید ساعت رومیزی لازم است تا ابتدا بودجه و کاربرد مد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بر اساس دیزاین محیط خود اقدام به خرید کنید.

ساعت های چوبی با اغلب دکوراسیون ها سازگار هستند اما نمی توان از آنها برای همه محیط ها استفاده نمود. از همین رو باید آب و هوا را نیز در نظر بگیرید.

  • خرید ساعت رومیزی عقربه ای

در زمان خرید ساعت رومیزی عقربه ای می توان موارد زیادی را در بازار مشاهده نمود. برخی از ساعت ها دارای دو عقربه و برخی دیگر دارای 3 عقربه هستند.

همچنین باید توجه داشته باشید که ساعت های فوق می توانند امکانات متفاوتی نیز داشته باشند. به طور مثال ساعت هایی با قابلیت نشان دادن تاریخ گزینه عالی می باشند.

  • خرید ساعت رومیزی دیجیتال

ساعت رومیزی دیجیتال باید ویژگی های متنوعی داشته باشد. یک ساعت خوب باید دارای قابلیت استفاده آسان باشد و همه افراد بتوانند به راحتی از آنان بهره ببرند.

ساعت های هوشمند می بایست از آخرین تکنولوژی استفاده کنند و زمان دقیق را نشان دهند. اگر ساعت مد نظر شما فضای کمتری را اشغال نماید، گزینه بهتری خواهد بود.

ساعت دیجیتالی رومیزی ، ساعت های دیجیتالی رومیزی یکی از انواع ساعت های مدرن می باشند که در دکوراسیون داخلی منزل نقش بسزایی ایفا می کنند.

این ساعت ها را می توان تنها به عنوان دکور استفاده کرد یا از آنها بهره برد. به طور مثال شما می توانید ساعت را در کنار شمعدان قرار داده و یک محیط زیبا را ایجاد نمایید.

خرید ساعت دیجیتال رومیزی ، در زمان خرید حتما بدنه آن را در نظر داشته باشید. ساعت های رومیزی چون در معرض افتادن قرار دارند باید دارای بدنه و پایه محکمی باشند.

در همین راستا توصیه می شود تا گزینه هایی را خریداری نمایید که کمی سنگین تر بوده و سطح استحکام بیشتری در اختیار دارند. این موارد کمتر دچار آسیب دیدگی می شوند.

  • خرید ساعت رومیزی زنگ دار

ساعت های رومیزی شیک که قابلیت زنگ زدن نیز دارند، مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند. این ساعت ها را می توان هم برای مصارف روزانه و هم به عنوان یک فاکتور دکوراتیو در نظر گرفت.

در زمان خرید ساعت زنگ دار باید دقت داشته باشید که اعداد روی صفحه به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی آنها را بخوانید.

  • خرید ساعت رومیزی عقربه ای

ساعت های عقربه ای یکی از انواع ساعت های پرکاربرد می باشند. این ساعت ها می توانند به صورت های مختلفی طراحی شوند.

نوع عقربه ها، رنگ صفحه نمایش، امکان کوک نمودن و داشتن شماطه تنها برخی از ویژگی هایی می باشند که با خرید ساعت های فوق می توان به دست آورد.

هر اندازه ویژگی های ساعت بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

  • قیمت ساعت دیجیتال رومیزی

قیمت ساعت های دیجیتالی رومیزی متفاوت می باشد. با توجه به اینکه اندازه آنها چقدر باشد و از چه جنسی ساخته شده باشند، قیمت های مختلفی از آنها را در بازار می توان مشاهده نمود.

معمولا گزینه های دکوراتیو دارای هزینه بیشتری می باشند. هر اندازه امکانات ساعت بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت نیز افزایش خواهد داشت.

  • فروش ساعت رومیزی

یکی از ویژگی هایی که در زمان فروش ساعت رومیزی به آن بسیار توجه می شود، ویژگی شب تاب بودن ساعت است. نورشبتاب باعث می شود تا افراد در یمان تاریکی نیز بتوانند صفحه نمایش را مشاهده نمایند.

این ساعت ها باعث زیبایی محیط شما می شوند و می توانند بسیار کاربردی نیز باشند. گروهی از افراد از این ساعت ها به عنوان چراغ خواب نیز بهره می برند.

  • ساعت دکوراتیو رومیزی

برای ساخت ساعت دکوراتیو رومیزی از مواد مختلفی استفاده می شود. متریال خوب باعث بالا رفتن قیمت و البته افزایش کیفیت می شود. امروزه ساعت ها از متریالی همچون پلاستیک، چوب، فلز  و … ساخته می شوند.

لازم است تا جنس را با توجه به کاربرد مد نظر خود و محیطی که در اختیار دارید، انتخاب نمایید.

ساعت-رومیزی-3

نکات مهم در نگهداری از ساعت رومیزی کدامند؟

برای نگهداری و مراقبت از ساعت باید به نکاتی توجه کرد که عمر آن را طولانی می کند.

  • مطمئن شوید که ساعت روی یک سطح صاف قرار گرفته است.
  • برای تنظیم زمان و تغییر عقربه کافی است عقربه دقیقه را در جهت عقربه های ساعت تکان دهید.
  • ساعت باید هر 7 روز یکبار چک و تنظیم شوند. شاید بعد از گذشت یک هفته متوجه شوید که ساعت کند کار می کند.
  • اگر در هنگام تعمیر و نگهداری با مشکل جدی روبرو شدید، می توانید آن را با افراد متخصص در میان بگذارید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 55 مدل از بهترین ساعت رومیزی دقیق و برتر + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی اسمارت کلاک مدل TCK-18 کد K21

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.145 کیلوگرم 11.5 سانتی متر آلارم باتری نیم‌قلمی AAA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل فلزی زنگ دار کد 001

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری جنس قاب
8 سانتی متر آلارم باتری قلمی AA فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل 110 orientex

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه امکانات ساعت سایر ویژگی‌ها
55x30x55 میلی‌متر 0.005 کیلوگرم 5 سانتی متر ساعت هشدار ساعت رومیزی زنگخور
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل زنگ دار فلزی 104

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.17 کیلوگرم 5 سانتی متر آلارم باتری قلمی AA
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 300,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی دیجیتال مدل هوشمند عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه سایر ویژگی‌ها جنس قاب
220x63x25 میلی‌متر 0.01 کیلوگرم 18 سانتی متر دارای باتری ساعتی جهت ذخیره اطلاعات تاریخ و ساعت پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی کد DT-6506

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.2 کیلوگرم 18 سانتی متر آلارم باتری نیم‌قلمی AAA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل MSC-8039

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.12 کیلوگرم 10 سانتی متر آلارم باتری نیم‌قلمی AAA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی ایکیا مدل KUPONG کد 781

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی جنس قاب
40 کیلوگرم 6 سانتی متر آلارم باتری پلاستیک
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل DT-6507

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی
170x72x31 میلی‌متر 0.19 کیلوگرم 19 سانتی متر آلارم باتری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی کد DS-6637

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.15 کیلوگرم 12 سانتی متر آلارم باتری نیم‌قلمی AAA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل شماطه دار طرح گل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.27 کیلوگرم 9 سانتی متر آلارم باتری قلمی AA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی کد DS-6628

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.25 کیلوگرم 16 سانتی متر آلارم USB نیم‌قلمی AAA
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی شوبرت مدل دوبرا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه منبع انرژی نوع باتری جنس قاب
0.7 کیلوگرم 8 سانتی متر باتری قلمی AA فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی ایکیا مدل DEKAD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی جنس قاب
0.26 کیلوگرم 10 سانتی متر آلارم باتری فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی ایکیا مدل DEKAD کد 404

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه منبع انرژی
0.260 کیلوگرم 10 سانتی متر باتری

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل 3618L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن منبع انرژی نوع باتری سایر ویژگی‌ها
183x44x94 میلی‌متر 0.15 کیلوگرم باتری CR2025 نمایش ساعت با فونت بزرگ با رنگ ال ای دی سفید و ...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل ARTEMIS.2031

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه منبع انرژی نوع باتری سایر ویژگی‌ها
2 کیلوگرم 20 سانتی متر باتری قلمی AA -دارای آبکاری فورتیک روی بدنه طلایی مات و آبکار...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی ایکیا مدل 705.404.82

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.26 کیلوگرم 10 سانتی متر آلارم باتری قلمی AA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی طرح کوکی مرغی مدل Ar-BL-zs

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه جنس قاب سایر توضیحات
0.1 کیلوگرم 8 سانتی متر فلز ساعت رومیزی کوکی قدیمی نوستالژیک بسیار اعلا و س...

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی آرتمیس کد 50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه نوع باتری سایر ویژگی‌ها
34x8x22 میلی‌متر 800 کیلوگرم 35 سانتی متر قلمی - رنگ قاب دور بدنه فلزی و رنگ ثابت - موتور روانگرد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی ایکیا مدل NOLLATTA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه امکانات ساعت نوع باتری
220x90x40 میلی‌متر 0.230 کیلوگرم 22 سانتی متر قابلیت نمایش 24 ساعته CR2032
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی ایکیا مدل دیجیتال 864

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت جنس قاب نمایش زمان
0.280 کیلوگرم 20x8 سانتی متر قابلیت نمایش 24 ساعته پلاستیک عدد

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی لوتوس مدل B-700-BELMONT-PEARL GY

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه سایر ویژگی‌ها
230x100x300 میلی‌متر 0.9 کیلوگرم 23 سانتی متر پرداخت با کیفیت فلز اندکس لاتین

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی لوتوس مدل CLARA 804

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر صفحه سایر ویژگی‌ها
180x80x580 میلی‌متر 2 کیلوگرم 12 سانتی متر فلزی
محدوده قیمت 2,000,001 تا 2,500,000 تومان

امتیاز کاربران

ساعت دیجیتال واتان مدل DS-3688L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن قطر صفحه امکانات ساعت منبع انرژی نوع باتری
0.435 کیلوگرم 30 سانتی متر ثانیه شمار USB سکه‌ای 2032
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل A-999

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قطر صفحه منبع انرژی جنس قاب نمایش زمان نحوه نمایش
13 سانتی متر باتری چوب رومی عقربه‌ای

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل A-777

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قطر صفحه جنس قاب نمایش زمان نحوه نمایش
14 سانتی متر چوب رومی عقربه‌ای

امتیاز کاربران

ساعت رومیزی مدل 666-A

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قطر صفحه منبع انرژی جنس قاب نمایش زمان نحوه نمایش
13.5 سانتی متر باتری چوب رومی عقربه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا