لوازم آشپزخانه

۳۰ مدل آبکش آشپزخانه باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آبکش

آبکش از جمله مهمترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود. این محصول کاربردهای فراوانی داشته و از آن می توان جهت شستشوی سبزی، میوه و…. استفاده نمود.

آبکش های آشپزخانه عموما شامل دو دسته آبکش های پلاستیک و استیل بوده که هر کدام از آنها از معایب و مزایای مخصوص به خود برخوردار هستند.

بهترین مارک آبکش استیل

آبکش استیل از مقاوم ترین و بهترین آبکش های پرطرفدار در بازار به شمار می رود. این محصول برندهای تولیدی متفاوتی داشته و به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید در مورد انتخاب بهترین مدل بررسی های لازم انجام شود.

از بهترین مارک های این محصول می توان به رومانیتک هوم، وی ام اف سری گورمت و ابتکار اشاره کرد.

انواع آبکش

آبکش آشپزخانه، یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار بوده که کارایی بسیار زیادی دارد. از آبکش های آشپزخانه می توان جهت انجام فعالیت های مختلف نظیر: شستشوی انواع میوه، سبزی یا آبکشی برنج استفاده نمود.

آبکش های آشپزخانه دارای جنس های مختلفی بوده که از رایج ترین آنها می توان به آبکش های پلاستیکی یا استیل اشاره نمود.

آبکش آشپزخانه از ضروری‌ترین وسایلی است که در هر خانه‌ای جهت استفاده برای کارهای مختلف (صاف کردن برنج، شستن میوه، سبزی و…) از آن استفاده می‌شود.

آبکش‌ها در ظاهری یکسان اما در سایزهای بسیار متنوع به صورت تکی و ست چندتایی تولید و مورد استفاده روزانه هر خانم خانه‌داری به شمار می‌روند.

آبکش آشپزخانه به دلیل کاربردهای بی‌شمار آن در رده پرفروش‌ترین محصول در بازار محسوب شده که تقاضا برای آن بسیار زیاد است.

استفاده از آبکش از قدیم تا به الان در میان خانواده‌های ایرانی رواج داشته و جز کاربردی‌ترین وسیله هنگام فعالیت آشپزی به شمار رفته است.

مسلما بدون این وسیله، بخش مهمی از فعالیت‌های مربوط به آشپزی انجام نخواهد شد و به همین دلیل، نیاز است که به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین محصولی باشید که کار شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

تنها با یک جستجوی ساده در دنیای اینترنت می‌توانید با انواع و اقسام مدل‌های گوناگون آبکش آشپزخانه آشنا شده و جهت خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر در سراسر کشور، محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آبکش روحی پایه دار

آبکش روحی از لحاظ نحوه ساخت، طراحی ظاهری متنوعی دارد. طراحی جذاب این محصول باعث شده تا تمایل به خرید آن افزایش یابد. از این محصول پر کاربرد آشپزخانه می­توان جهت انجام فعالیت های مختلف استفاده نمود.

پایه دار بودن محصول فرایند آبکشی را بسیار آسان تر می­کند. آبکش روحی پایه دار دارای سه سایز مختلف بوده که از بازار می­توان تهیه نمود.

آبکش روحی دیجی کالا

جنس تولیدی آبکش روحی از فلز بوده و دارای کیفیت تولیدی بسیار مناسبی است. آبکش روحی در سایزهای متنوعی تولید شده و طول عمر نسبتا بالایی دارد.

همین امر باعث شده تا خریدار گزینه های بیشتری را به هنگام انتخاب پیش رو داشته باشد. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از سایت دیجی کالا تهیه نمایید.

قیمت آبکش پلاستیکی بزرگ

آبکش های پلاستیکی بزرگ از جمله آبکش های پر طرفداری بوده که در خانه هر ایرانی می توان آنها را به راحتی یافت. آبکش های پلاستیکی بزرگ رنگ بندی و طرح های بسیار متنوعی دارد.

شما می توانید این محصول کاربردی آشپزخانه را با مناسب ترین قیمت از آنلاین شاپ ها یا به صورت حضوری از فروشگاه­ها تهیه نمایید.

قیمت آبکش استیل تکی

آبکش استیل تکی از جمله محصولاتی بوده که در بازار تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. آبکش های استیل به دلیل جنس، استحکام و کیفیت بسیار بالایی که دارند از قیمت بیشتری هم برخوردار هستند.

نوع برند تولیدی و مدل آبکش استیل باعث شده تا شاهد قیمت های متفاوت این محصول کاربردی و پر طرفدار در بازار باشیم.

قیمت آبکش استیل بدون دسته

آبکش استیل بدون دسته از محبوب ترین آبکش های پرطرفدار در بازار بوده که تقاضا جهت خرید آن زیاد است.

آبکش های استیل به دلیل کیفیت تولیدی مناسبی که داشته در مقایسه با جنس های دیگر، استحکام و طول عمر زیادی دارند. آبکش های استیل بدون دسته در رده بندی قیمتی متفاوتی در بازار موجود هستند.

انواع آبکش آشپزخانه از لحاظ کارکرد

آبکش آشپزخانه، وسیله‌ای ضروری و کاربردی است که جهت فعالیت‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. این محصول از لحاظ کارکرد، مدل‌های مختلفی داشته که شما با توجه به نیاز و نوع استفاده خود می‌توانید آنها را تهیه نمایید.

از رایج‌ترین مدل‌های آبکش که بسیار پرطرفدار بوده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبکش لگن‌دار

پایه اصلی این محصول، لگنی است که آبکش در زیر آن قرار گرفته است. به عبارتی، این مدل از دو ظرف متصل به هم تشکیل شده که می‌توان به وسیله آن فعالیت‌های مربوط به شستن و آبکشی وسایل را انجام داد.

این محصول، مدل جدید آبکش‌های قدیمی بوده که در میان خانم‌های علاقه‌مند به آشپزی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است. البته این دو ظرف، کاملا قابل جداسازی بوده و برای فعالیت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده نمود.

  • لگن آبکش‌دار

دیزاین و طراحی این محصول با مدل قبلی کاملا متفاوت است به نحوی که آبکش در زیر لگن قرار گرفته است.

با کج کردن لگن و تخلیه آب اضافی از درون آن می‌توانید فعالیت‌های مربوط به شستن میوه و سبزی‌جات به وسیله این محصول را راحت‌تر و در زمان بسیار کم انجام دهید. البته خرید انواع مختلف آبکش بستگی به این دارد که کار کردن با کدام مدل برای شما راحت‌تر باشد.

جنس‌های مختلف آبکش آشپزخانه

شاید پیش خود فکر کنید که خرید این وسیله کاربردی کار بسیار آسانی است اما با توجه به جنس‌های مختلفی که از این محصول تولید و به بازار عرضه شده، می‌توان گفت که کیفیت عملکرد شما بستگی به این دارد که چه جنسی از آبکش را برای فعالیت‌های مختلف، انتخاب نمایید.

در ادامه به مهمترین ویژگی جنس‌های آبکش آشپزخانه که در بازار موجود هستند، می‌پردازیم:

  • آبکش استیل

برای تهیه بهترین مارک آبکش استیل به موارد زیر دقت نمایید. در این مدل معمولا قیمت آبکش استیل پایه دار از بدون پایه گرانتر می باشد ولی برای استفاده مزایای بیشتری دارد بنابراین در زمان خرید این مورد را در نظر بگیرید.

همچنین به یاد داشته باشید قیمت آبکش استیل بزرگ از نوع کوچک تر آن گرانتر می باشد ولی کارایی بیشتری در آشپزخانه شما دارد.

  1. آبکش استیل در مقایسه با جنس‌های دیگر از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.
  2. ضد لک و ضد زنگ بودن این جنس از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید به آن اشاره کرد.
  • آبکش پلاستیکی

  1. آبکش پلاستیکی قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با مدل دیگر دارد.
  2. کیفیت این محصول پایین بوده و جهت استفاده‌ طولانی مدت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  3. جنس پلاستیک در برابر حرارت، به راحتی آب شده و کیفیت عملکردی خود را از دست می‌دهد.

معرفی نکات مهم هنگام خرید آبکش آشپزخانه

  • انتخاب نعوع محصول

ظروف آبکش‌دار به دو صورت در بازار موجود بوده که بر اساس استفاده‌‌های مختلف از آن در بازار به فروش می‌رسند. جهت انتخاب درست خود از این محصول، نیاز خود را در نظر گرفته و سپس جهت خرید بهترین مدل آن، اقدام نمایید.

  • نوع جنس

اگر به دنبال محصولی هستید که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد، باید به جنس‌های تولیدی موجود در بازار توجه نمایید. به عنوان مثال، کیفیت و دوام بسیار بالای آبکش استیل در مقایسه با جنس پلاستیک این محصول بر همگان آشکار است.

اما اگر به دنبال آبکش آشپزخانه‌ای هستید که از قیمت ارزان‌تری برخوردار باشد، استفاده از آبکش پلاستیکی به شما توصیه می‌شود.

  • طراحی محصول

طراحی ظاهری آبکش‌های آشپزخانه را از لحاظ پایه دار بودن آنها بررسی کرده و در نظر بگیرید که کدام مدل از آنها هنگام استفاده برای شما راحت‌تر است.

پایه دار بودن آبکش باعث تخلیه کامل آب از درون ظرف شده و می‌توانید به راحتی ظرف را روی سینک یا سطوح دیگر قرار دهید.

  • دسته دار یا بدون دسته

با توجه به نیاز خود در مورد مدل‌های دسته دار بودن یا بدون دسته آبکش آشپزخانه تصمیم بگیرید. زیرا دسته دار بودن آبکش باعث شده تا شما بتوانید حجم بالایی از وسایل را شسته و آبکشی نمایید. حمل و نقل ظرف هم بدین وسیله بسیار آسان‌تر صورت می‌گیرد.

  • سایز محصول

سایزهای متنوعی از آبکش آشپزخانه جهت استفاده‌های گوناگون تولید می‌شود.

اگر جز آندسته از افرادی هستید که حجم بالایی از وسایل را به وسیله این محصول، آبکشی می‌کنید پس انتخاب آبکش‌های سایز بزرگ جهت استفاده برای شما مناسب‌تر است.

البته انتخاب سایزهای کوچک و متوسط این محصول بستگی به نیاز فرد خریدار دارد.

  • استاندارد محصول

استاندارد بودن سوراخ‌های موجود بر روی آبکش از مهمترین فاکتورهایی است که کمتر مورد توجه فرد خریدار قرار می‌گیرد. اگر ظاهر سوراخ‌های روی آبکش به یک اندازه نباشد، موقع آبکشی مواد غذایی با مشکل مواجه خواهید شد.

بعضی آبکش‌های موجود در بازار دارای یک سوراخ بوده و در مواقعی که نیاز است آب برنج کشیده شود، استفاده از آن بسیار سخت خواهد بود.

  • قیمت محصول

قیمت آبکش آشپزخانه بستگی به این دارد که شما بخواهید چه جنسی از محصول را و با چه امکاناتی، خریداری نمایید. کیفیت، شکل ظاهری، سایز محصول را می‌توان از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت تمام شده آبکش‌ آشپزخانه، دانست.

راهنمای نگهداری از آبکش آشپزخانه

گاهی ممکن است هنگام استفاده از آبکش، تکه‌های مواد غذایی داخل سوراخ‌های آن گیر کند و هنگام تمیز کردن محصول با مشکل مواجه شوید. این موضوع مخصوصا در مورد آبکش‌های پلاستیکی زیاد مشاهده شده است.

جهت جلوگیری از گیر کردن هرگونه تکه‌های غذایی درون سوراخ‌های آبکش می‌توانید از مسواک یا یک فرچه کوچک استفاده نمایید.

به این ترتیب که در ابتدا اجازه دهید آبکش درون آب کمی خیس شود و سپس به وسیله مسواک آنقدر روی سوراخ صافی یا آبکش بکشید تا تمامی خرده‌های گیر کرده از مواد غذایی مختلف از داخل آن جدا شود.

در نهایت، جهت تمیز کردن کامل آبکش، آن را به وسیله آب و مواد ضدعفونی‌ کننده بشویید تا تمامی آلودگی‌ها از سطوح و بدنه آن پاک شود.

سخن آخر

حالا احتمالا انواع آبکش آشپزخانه از لحاظ کارکرد و جنس‌های مختلف آبکش آشپزخانه را می شناسید و نکات مهم هنگام خرید این محصول را با هم بررسی کردیم.

با مطالعه مطالب امروز به راحتی و با توجه به سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام نوع و مدل را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه برای خریدی رضایت بخش و آگاهانه به شما کمک کند.

شما همراهان عزیز گرین لیست می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. در ادامه برای کمک به شما لیستی از برترین محصولات بازار را آماده کرده ایم، تمامی این محصولات از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۳۰ مدل آبکش آشپزخانه باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

آبکش کد 1000001146

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد تعداد دسته سایر توضیحات
14*14*13 سانتی‌متر پلاستیک 1 یک عدد پارچ آبکش

امتیاز کاربران

آبگیر سینک آبینه مدل ABIN03

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد سایر توضیحات
59x2x15 سانتی‌متر پلاستیک 1 در صورتی که سینک شما از نوع روکار می باشد باید ...

امتیاز کاربران

لگن آشپزخانه مدل نگار مجموعه چهار عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد سایر توضیحات
28x28x11 سانتی‌متر پلاستیک 4 مجموعه 4 عددی : لگن سایز 1 : 17x17x7 لگن سایز 2...

امتیاز کاربران

آبگیر سینک آرتا مدل IL 230

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
48x9x6 سانتی‌متر 150 گرم پلاستیک طول در بسته‌ترین حالت: 36 سانتیمتر طول در بازتر...

امتیاز کاربران

آبکش مدل روژان -1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد سایر توضیحات
20x20x5 سانتی‌متر پلاستیک 1 - مدل گلد - سایز شماره 1 - قطر 20 و ارتفاع 5 سا...
محدوده قیمت 100,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

آبکش و آبگیر مدل Ziba-85 بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد
30x28x9 سانتی‌متر پلاستیک 3.

امتیاز کاربران

سبد سینک لیمون مدل AS516

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری تعداد دسته
9x18x44 سانتی‌متر پلاستیک 1 کاسه یک عدد

امتیاز کاربران

لگن آشپزخانه مدل s 36

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
36x36x13 سانتی‌متر استیل 1 کاسه بدنه مات و کف براق می باشد. کناره های محصول لبه...

امتیاز کاربران

آبگیر سینک آبینه مدل ABT22

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد سایر توضیحات
60×16×4 سانتی‌متر پلاستیک 1 مناسب برای سینک های ظرف شویی تو کار

امتیاز کاربران

آبگیر لیمون مدل جا ظرفی کد IL1247

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری
25x15x7 سانتی‌متر پلاستیک 1 کاسه
محدوده قیمت 300,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

آبکش استیل مدل Punch بسته 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد تعداد دسته سایر توضیحات
32×32×12 سانتی‌متر استیل 6 یک جفت - ابعاد سایز 1 : 37 × 31 سانتی‌متر - ابعاد سایز...

امتیاز کاربران

آبکش و آبگیر لیمون مدل 4 گوش کد 2067 مجموعه 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد سایر توضیحات
30x26x14 سانتی‌متر 1050 گرم پلاستیک 6 ابعاد و وزن درج شده مربوط به بسته بندی میباشد س...

امتیاز کاربران

ست آبکش و لگن 6 پارچه لیمون مدل نسیم

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری
40x30x15 سانتی‌متر پلاستیک 6 کاسه

امتیاز کاربران

ست آبکش و لگن آشپزخانه مدل AL2022 مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
28x22x10 سانتی‌متر استیل 4 کاسه ست آبکش و لگن شامل دو عدد آبکش در سایزهای 20 و ...

امتیاز کاربران

آبکش ایوریا مدل SQUARE 32

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس
32x32x14 سانتی‌متر استیل ضدزنگ
محدوده قیمت 600,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لگن آشپزخانه کد 500373 مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
14x27x27 سانتی‌متر استیل 5 کاسه - دارای لگن با ابعاد 26×26×12 سانتی متر و وزن 2...

امتیاز کاربران

آبکش استیل مدل Punch بسته 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد امکانات ظاهری
32x32x12 سانتی‌متر 1500 گرم استیل 6 دسته
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آبکش مدل Baoping بسته 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد تعداد دسته
32×32×12 سانتی‌متر استیل 6 یک عدد

امتیاز کاربران

لگن آشپزخانه کد AZ2638 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
38x38x15 سانتی‌متر استیل 3. کاسه جنس کالا تمام استیل است و با هیچ عنوان جذب آهنر...

امتیاز کاربران

آبکش نیوهوم مدل 03 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد امکانات ظاهری
28.5x28.5x10 سانتی‌متر 734 گرم استیل 3. دسته
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ست آبکش و آبگیر 6 پارچه مدل New202632

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
32x32x12 سانتی‌متر استیل 6 کاسه این مجموعه شامل 3عدد آبکش به سایزهای 20,26,32 س...

امتیاز کاربران

آبکش و آبگیر 6 پارچه مدل 34.26.20

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
33x14x33 سانتی‌متر استیل 6 کاسه - ست 6 پارچه آبکش و کاسه استیل می باشد . - جنس ...

امتیاز کاربران

آبکش بیوتی مدل 1155 مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد سایر توضیحات
36x36x20 سانتی‌متر استیل 5 این سرویس ضخیم بوده و تماما آهن ربا نگیر است. ا...

امتیاز کاربران

لگن آشپزخانه کد T29601 مجموعه 11 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد امکانات ظاهری سایر توضیحات
40x10x16 سانتی‌متر استیل 10 کاسه لگن آشپزخانه سرویس 11 پارچ استیل ضد زنگ و ضد لک...

امتیاز کاربران

آبکش مدل سینک4080

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد تعداد دسته
35x27x9 سانتی‌متر استیل 1 یک جفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا