لوازم ادارینوشت افزار

۲۵ مدل پرفروش از لوازم تحریر پلیکان + خرید اینترنتی

برند لوازم تحریر پلیکان فعالیت خود را در داخل کشور از سال 1345 شمسی آغاز نموده است. می توان بیان داشت که این برند نام آشنا اولین تولید کننده لوازم التحریر در داخل کشور می باشد.
با توجه به اینکه کیفیت محصولات کارخانه پلیکان بالا بوده، از همان ابتدا علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب نمود. در حال حاضر این برند به صورت فعال در زمینه تولید لوازم اداری و لوازم التحریر فعالیت می نماید.در خط مشی این سازمان بیان شده است که همواره برطرف نمودن نیاز بازار از مهمترین دغدغه آنها است.

تاریخچه شرکت پلیکان

شرکت پلیکان، یک شرکت سوئیسی می باشد که انواع لوازم التحریر و نوشت افزار را تهی می نماید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1832 در آلمان آغاز نمود.

موسس آن یک شیمی دان بود که در زمینه تولید جوهر و استامپ فعالیت می نمود. شرکت مذکور تا سال 1860 تنها 20 کارگر داشت اما پس از آن با تحولی که در تنوع محصولات انجام داد،

توانست شعب خود را بسیار بیشتر نماید. اما در ایران شرکت فوق فعالیت خود را از سال 1345 شمسی آغاز نمود و تا امروز نیز ادامه دارد.

آشنایی با برند لوازم تحریر پلیکان

برند لوازم تحریر پلیکان توانسته است تا هر آنچه را که افراد برای آموزش و تعلیم نیاز دارند، فراهم آورد.

شما می توانید در بین محصولات آن گزینه های لاکچری و شیک را نیز مشاهده نمایید که اغلب به عنوان نمونه های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته بخشی از تولیدات این کارخانه به تهیه لوازم اداری خاص و سفارشی بر اساس نیاز کاربران تخصیص یافته است.

خرید اینترنتی محصولات پلیکان

همانگونه که در بالا نیز شرح داده شد، پلیکان یکی از بزرگترین و البته قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که در زمینه تولید لوازم التحریر فعالیت می نماید.

هم اکنون در فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید محصولات متنوع آنها را مشاهده نمایید. جالب است که بدانید اولین محصولات برند لوازم تحریر پلیکان، ماژیک هها و روان نویس های مخصوص پلیکان بودند.

همین موارد امروزه به پرفروش ترین نمونه ها نیز تبدیل شده اند. نوع بسته بندی خاص و زیبای انها باعث می شود تا افراد زیادی به سمت آنها جذب شوند.

به جز این گزینه ها، مواردی چون خط کش، گواش، تراش، پرگار و لوازم نقاشی را نیز در بین محصولات برند مذکور می توانید مشاهده نمایید که کیفیت خوبی را ارائه می دهند.

محصولات برند لوازم تحریر پلیکان کدامند

برند لوازم تحریر پلیکان در حال حاضر محصولات زیادی را به بازار روانه می نماید. تنوع این محصولات نیز بسیار زیاد است.

استامپ، جوهر، مداد شمعی، مداد رنگی، آبرنگ، خط کش، پرگار، قیچی و خودکار از جمله پرکاربرد ترین محصولات به شمار می آیند.

محصولات برند لوازم تحریر پلیکان می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. مهمترین مصرف کنندگان، دانش آموزان و دانشجویان هستند.

باید در نظر داشت که برای مقرون به صرفه نمودن هزینه ها، امروزه می توانید پکیج های دانش آموزی را خریداری نمایید.

پکیج های فوق شامل مداد تراش، مداد، خودکار، روان نویس و … می باشند. این گزینه ها از لحاظ قیمتی بسیار خوب می باشند.

یکی دیگر از کاربرد های محصولات برند لوازم تحریر پلیکان، بکارگیری آنها جهت مقاصد خوشنویسی می باشد. در همین راستا می توان از قلم ها و خودنویس ها برای حطاطی استفاده نمود.

همچنین باید توجه داشت که امروزه قلموها و رنگ های این برند نیز در بازار مشاهده می شود که دارای کیفیت عالی هستند لذا برای طراحی و نقاشی گزینه عالی می باشند.

شما می توانید از ست های اداری پلیکان نیز بهره ببرید. این ست ها اغلب برای نامه نگاری ها و یادداشت نویسی ها مورد استفاده  قرار می گیرند.

در واقع می توان بیان داشت که بر روی هر میزی استفاده از پک های اداری الزامی می باشد. در این پک ها مواردی چون جامدادی، جای کاغذ یادداشت، زیر دستی و موارد از این قبیل قرار دارد.

از دیگر کاربردهای محصولات برند لوازم تحریر پلیکان می توان به محصولات تبلیغاتی اشاره نمود. اغلب شرکت ها برای برند سازی و نشان دادن روی خوش از نظم اداری، از این محصولات استفاده می نمایند.

این موارد تبلیغاتی می توانند گزینه های متفاوتی همچون سررسید، دفتر، خودکار و … را شامل شوند.

راهنمای خرید محصولات برند لوازم تحریر پلیکان

همانطور که در بالا بیان شد؛ محصولات برند فوق بسیار متفاوت و گوناگون می باشند. برای خرید گزینه خوب لازم است تا موارد مهمی را در نظر بگیرید. برخی از این موارد در زیر لیست شده اند:

  • اولین مورد در زمان خرید، دقت به جنس محصولات است. هر چند که برند لوازم تحریر پلیکان به مرغوبیت شهرت دارند اما باید در نظر داشت که آنها از پلاستیک تهیه شده اند.
  • از همین رو پلاستیک بکار رفته در آنها باید مرغوب و خوب باشد. از سوی دیگر آنها باید با محیط سازگاری بالایی داشته باشند. در این صورت می توان از محصولات مذکور برای طولانی مدت استفاده نمود.
  • کیفیت محصولات در گام بعد دارای اهمیت بسیاری است. بهتر است تا شما از مواردی استفاده نمایید که کیفیت خوبی ارائه می دهند و می توان از آنها برای مدت زمان زیادی بهره برد.
  • قیمت فاکتور مهم دیگری است که توجه به آن دارای اهمیت زیادی است. همواره باید در نظر داشت که پلیکان از جمله برندهای بسیار قدیمی و موفق است. در دستورالعمل این کارخانه درج شده است که کمترین سود به ازای بالاترین فروش در نظر گرفته شود. از همین رو هزینه تمام شده بسیار بهینه می باشد.

جمع بندی

برند لوازم تحریر پلیکان دارای سابقه طولانی است و به همین دلیل محصولات آن شناخته شده می باشند. همواره باید در نظر داشت که قیمت محصولات این برند تا حد زیادی رقابتی و عالی است.

از همین رو در بازارهای جهانی نیز توانسته است که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نماید.

کیفیت خوب، تنوع زیاد و ماندگاری عالی محصولات پلیکان موجب گردیده است که تا به امروز این برند جایگاه خود را در بین رقبا حفظ نماید.

برای اینکه شما نیز از کیفیت خوب و محصولات متنوع آنها استفاده نمایید، می توانید به صورت آنلاین یا فیزیکی اقدام به خرید محصولات متنوع آنان کنید.

پیشنهادهایی برای شما

 

[digiham71652767112]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا